Friday, July 13, 2012

CERAMAH ZUL NORDIN. HARAP JANGAN ADA AHLI PKR CERAIKAN BINI !


57 comments:

Anonymous said...

Ahli PKR x buat kerja tu, yg buat selalunya PAS saja...

Bomo Siam said...

Alooooo...MR Zul(rider)!
Long time no see aaa...!

Klu hg nak tau langit tu tinggi ka, rendah ka?

Mai balik kpg, bagi ceramah!

Silap aribulan,

Hg kena CERAI bini hg...!

mmuuaahhahahahaha...!!!

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Mr Nordin orangnya handsome lagi kuat dan tau tinggi rendah langit kat kampung dia. Silap haribulan bini dia minta suaminya tambah cawangan baru! he he he he

malayoo mudah lupa said...

Aku nk tunggu si rafizi tu dedah kan pulak kes duit gomen 3Billion.....doa kan telus dan berintegriti dan tk sula pada penyelewengan.....

Bomo Siam said...

Yogi,
Pasai hg desak aku..........

'Allah' adalah perkataan 'kata ganti nama khas' bagi Tuhan Yg Esa Ar Rahman Ar Rahim!

Ianya bukan nama macam 'nama' like nama bini hg dlm FB tu...!

Ada paham?

Nak berkuliah? Tunggu forum yg sesuai!

Otak geliga said...

Jantan PKR kalau cerai Bini alamatnya sangap le....Jantan PAS meleleh je air liur nak sambaq....kahkahkah

Bomo Siam said...

Aloooo...Zul!

Tok Non N.Tebal kirim salam! Hari Sabtu ni dia menikah lagi. Dgn 'Gadis Melayu'! Majlis besor kat P.Buntaq!

Klu hg berani, balik la...!

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

heheh yb zul dtg kampung aku neh kat shah alam!

jom serbu!

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

Hg bole lawan Tok Non ka Zul?

Dia tak pernah masuk PAS! Dia tak pernah jadik lutong lompat masuk PKR!

Dia SETIA pd yg satu...UMNU!

Pasai tu dia dpt menikah satu laieee...!

Hg? Jgn bawak bini hg balik kpg! Tak pasai2 balik KL sorang2!!!

mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Bijak bercakap tentang nama Allah pun tak guna kalau tak takut pada Allah seperti ularmak ularmak PAS yang menghina Allah dengan gelaran Allah juga samseng. Lepas tu beriya iya sangat jual kalimah Allah kepada orang kafir, mengambil alih tugas tuhan tentang soal siapa yang masuk sorga dan siapa yang masuk neraka.Ikut perintah Allah jangan buat yang dilarang itu yang penting.

Bomo Siam said...

Kat KL/Sngor, hg bole la juai hg punya muhung! Depa tak kenai hg sapa!

Mai balik kpg tgk! Depa sembelih hg idup2!

Bini hg depa lantik jadik...YB!

Mmuuaahhahahahaha...!

Bomo Siam said...

anon 5:34,

Tuhan samseng???

'LU SAMSENG, GUA SAMSENG! SUMA OLANG SAMSENG, TOKONG TAKUT MALI'

Kuah kuaah kuaaah!

zat said...

Rafizi Ramli hari ini mempersoalkan penglibatan syarikat kontroversi Perancis Thales International yang dikaitkan dengan skandal kapal selam Scorpene dalam usaha sama dengan George Kent untuk bidaan projek penyambungan Sistem Transit Aliran Ringan LRT Ampang.

Pengarah Strategi PKR itu menjelaskan daripada lapan bidaan tiga daripadanya adalah usahasama antara Thales dengan syarikat lain berdasarkan laporan teknikal yang dikeluarkan oleh perunding Harclow iaitu George Kent-Wijet-Thales Colas-CMC-Thales and Samsung-LG-Thales.

zat said...

Keputusan awal Putrajaya adalah untuk menyerahkan projek itu kepada Konsortium Balfour Beatty-Invesys yang menurut Rafizi lebih layak untuk mendapat kontrak tersebut dengan nilai bidaan berjumlah RM950 juta berbanding RM1 45 bilion untuk jumlah tertinggi bidaan tersebut.

Rafizi turut mengulangi dakwaannya bahawa Putrajaya telah mengarahkan projek penyambungan LRT Ampang itu diserahkan kepada George Kent dan menuduh Najib telah campur tangan selepas konsortium berkenaan tewas bidaan Selasa lalu beliau turut mengemukakan bukti salinan surat kebenaran Kementerian Kewangan bertarikh 25 Jun untuk menganugerahkan projek itu kepada George Kent.

Anonymous said...

Mr Nordin jangan ikut Bomo Siam takut dicerai bini. Mr Nordin orang nya handsome 1 pergi 4 datang he he he he

zat said...

ITU NAJIB LAGI SAMSENG WOOA..

Bomo Siam said...

Pasai hg nak ceramah jugak, aku tumpang tanya!

UMNU kata agama lain, politik lain.

Baik, kita tanya UMNU, bila politik tidak agama, pentadbiran negara tidak ikut agama, sapa dia yang jadi Ketua Kerajaan semasa NabiSAW kita di Madinah?

Kalau agama lain, politik lain, maka yang jaga politik masa NabiSAW di Madinah itu sapa?

Jawab la! Cuma aku pesan, jgn sesekali hg berani jawab...di kpg!

Mmuuaahhahahahaha...!

Bomo Siam said...

zat 5:43/5:46,

Aku rasa lebih baik hg rahsiakan data2 hg tu, dpd pengetahuan...Mat Sabu!

Kuah kuaah kuaaah!

zat said...

Bomo Siam

Mmuuaahhahaha...

Anonymous said...

Mr zat,

Tunggu apalagi bawalah ke mahkamah UMNO tak kira PM ke ikan bilis ke kalau buat salah tetap ke dalam. Mokthar Hashim, Kasitah Gadam, Khir Toyo, Muhammad Taib, Shahrizat Jalil entah siapa lagi sudah masuk ke dalam atau dipecat kerana buat salah.

zat said...

Anon 6:00PM

aku tk bole bawa ke mahkamah...itu keje SPRM & Pendakwaraya..

Anonymous said...

Ayoyoo orang kuat agama macam ularmak PAS juga samseng ka, baik buka serban lilit dilutut.

Anonymous said...

Mr ZAt

Tau pun kau itu keje SPRM kalau begitu sia sia lah pembongkaran Rafizi.

Bomo Siam said...

Mr Zul!

UMNU kata, Jenayah Makin Menurun..

Musa Hassan Kata Jenayah Sebenarnya Makin Meningkat!

Jgn bagi rakyat penin!

Anonymous said...

zul kulum buat ceramah.mesti kerusi yg datang..yg dtg pun mesti dh dibayar dan diberi kopiah putih menunjukan ahli Pas yg dtg..sapa la yg nak dgr ceramah umno...hahaha

zat said...

Anon 6:08pm

haa..kat situ la kau silap...sapa kata sia2..org dah tau SPRM & AG tak akan/boleh bergerak...checkmate...!!

Anonymous said...

mat aku paham ... anwar nak edar bible melayu kat sekolah2 supaya lebih mudah masuk islam...

...hang redho tak???

pi la tgk utube ulamak xda politik2 sgt...DATUK DR HARUN DIN

Anonymous said...

orang umno tak suka dengar ceramah politik nih diaorang suka gi sure heboh tgk konsert af tgk wayang pergi shopping complex pergi jalan tar sogo.ceramah ceramah ni bukan makanan org umno atau orang atas pagar.diorang takde masa dengar ceramah.bukan minat politik pun.bagi diorang baik tgk tv atau bawa anak anak jalan ke bandar.berlainan org pas memang semangat sampai bawa anak sekeluarga gi ceramah.

yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
yogibear's season said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

rakyat tak penin
bomo siam yang pening
sebab bomo ni keliru
depan ke belakang nak dibedal
ikut boss dia le tu...

Anonymous said...

tok bomoh
jangan lupa isu asal
jangan sampai cerai bini...
hee..hee..hee..

Anonymous said...

bomo siam ni
bukan kisahkan
bini
tak ada bini puntak apa
china doll,
milo suam
pun boleh bedal
bila dah gian
anak murid nuar brahim le katakan..

gasing said...

tok moh mana ada bini, laki adalah!

gasing said...

tok moh mana ada bini, laki adalah!

Anonymous said...

si bomo ni
nampak dah tak leh jawab pasal cerai bini
buat cerita lain pulak
bomo oh bomo
ko nak lari dari isu ye....
entah.. entah...
bini ko dah kena cerai tak..
atau ko memang tak berbini
boleh bedal apa saja
termasuk batang pisang
gelakkan bomo ni.......
hee..hee..hee..

Anonymous said...

Bomo Siam

Ketahui olehmu bahawa makna lafaz Allah itu nama zat Tuhan kita yang Wajibal Wujud, khas ia pada lafaznya dan khas ia pada maknanya. Maka erti khas pada lafaz itu tertentulah lafaz Allah itu nama bagi Tuhan kita dan tiada harus dinamakan dengan dia akan yang lain daripada zat Allah melainkan atas jalan sandaran seperti Abdullah. Dan erti khas pada makna itu iaitu Yang di sembah dengan sebenarnya. Maka tertentulah yang demikian itu bagi Allah tiada dapat bagi yang lainnya.

Anonymous said...

bumu,hg jgn nk guna nama allah hg kenai ke allah ni.....

Anonymous said...

hg pun jgn jual muhung kat sini bumu oii......

Anonymous said...

hg jgn jdi pemuhung besaq la bumu

Anonymous said...

Salam.

Anom 7.18 bukan Bomo Siam. Posting saya tu kerana saya lihat dalam posting ni dan posting terdahulu beliau seolah-olah mendabik dada tentang ilmu.
Nasihat saya, jangan sombong dan takabbur dan menganggap kita saja yang tahu orang lain tak tahu. Jangan sampai kita nanti termasuk dalam golongan yang belajar "Ilmu tua sehari dari Tuhan".

Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang yang zalim dan melampaui batas.

Maaf kalau Bomo Siam tersinggung.

Anom 7.18

Anonymous said...

Malam ini jam 10.00pm hingga 12.00pm
di Bangunan UMNO BBST Sepang ceramah Umi Hafilda.Jom Sekitar Sepang dtg beramai ramai Bloggers tak promot pun.

Anonymous said...

setuju sangat2. tak kenal maka tak cinta

Anonymous said...

kita ibaratkan bomo.siam seperti jantan yang berkokok

Anonymous said...

Ap bengap la ngan artikel kejadah haram ko tu...xd modal ea?

Bomo Siam said...

anon 9:00,

Ce tanya penceramah pujaan hg tu, 'Dah dapat upah ka, belum?

Kuah kuaah kuaaah!

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hg tak dpt upah ka bumu

cucu nk ajis said...

Bomo siam umpama beruk upahan aljuburi,tak pijak dibumi nyata..komen pusing2 mcm Ularmak dalam parti Ajaran Sesat,pagi cakap lain,ptg cakap lain,orang mcmni kalau boleh hantar kat pulau2 yang tak berpenghuni biar dia bercakap dgn Lutong,Kera,Beruk atau spises dgn dia..spises mcm dia yg menyerupai manusia seperti Mat Sabu,Mahfuz Keling,Khalid Gereje Shah Alam..

Anonymous said...

Jgn lihat siapa yg memberi ceramah, tapi dengar apa yg deperkatakan...

Mana yg baik , ikutlah...

Apa masalah dengan org islam sekarang ni?

Yb Zul byk menyedarkan org melayu dan Islam...

PAS byk merosakkan....

Anonymous said...

Jaga bini hang tu jgn dok kalut dgn bini org, entah entah sampai tua x kahwin asyik kalut ngan bini orang dosa tu bebb

Anonymous said...

Jaga bini hang tu jgn dok kalut dgn bini org, entah entah sampai tua x kahwin asyik kalut ngan bini orang dosa tu bebb

Anonymous said...

Betul..

Anonymous said...

Hahaha..setuju..!!!

Anonymous said...

Bodo..eh,bomo..Nabi tak politik cara hg..bukan juga cara pas..itu pasti..tgk hg brpolitik,dh kearah syiah ja..ke cara yahudi zionis?

Anonymous said...

Caya lah..hahaha..boo mr zat..tak layak mu guno nama zat..mu dok tahu zat tu ngapo kan?