IKLAN BERBAYAR

Friday, July 6, 2012

SI PUTAR ALAM BERNAMA KAMAL HISHAM (BHG 5)


Semalam penulis upahan kamal hisham, uncle seekers telah ditahan polis. 

Kamal hisham bekerjasama dengan uncle seekers untuk melakukan pemberitaaan spin, putar belit, mengada-adakan cerita dalam usahanya untuk membusukkan nama Tuanku Sultan Johor.

Aku meneliti hampir 66 artikel tulisan beliau. Jelas dan nyata ianya penuh dengan andaian ,pembohongan dan persepsi. Barang bukti dokumentasi yang didedahkan oleh uncle seekers jelas menampakkan keberaniannya (kamal/uncle seekers) untuk menipu pada tahap luar batasan.

Kisah Benar mengenai tuduhan Isu RM60juta, kisah gugur anak, kamal hisham mengaku dia anak angkat Almarhum Baginda Sultan Johor dll yang dilakukan oleh kamal hisham/uncle seekers  akan didedahkan secara tepat minggu hadapan.

Mengenal kamal hisham adalah mudah.Tatkala berjumpa dengan semua orang, dia akan kata ini 'Titah Tuanku' .

Begitulah hidup si conman selama bertahun-tahun, hingga pada saat dia terperangkap dengan manipulasi penipuannya sendiri.

Kamal hisham adalah pembohong besar. Dia sudah terlalu jauh memfitnah Tuanku Sultan hinggakan apa   yang dia katakan pada public dia sendiri lupa. 

Uncle seekers pernah ditahan polis kerana menyamar menjadi polis.
Elok benarlah kolobrasi begini, penipu bergabung dengan penipu.

Kalau korang nak tahu sejauh mana kamal hisham mengguna/pow/salah guna nama Tuanku Sultan johor.

Kalau korang nak tahu setakat mana kamal hisham sanggup rembat/sailang segala milik sultan.

Lihat foto di bawah.

Foto basikal pemberian rakyat johor kepada Tuanku.
Yang ini pun kamal hisham nak sailang !

TERBARU.


JOHOR BAHRU 6 Julai - Ujian air kencing yang dijalankan polis terhadap pengendali laman blog www.uncleseekers.blogspot.com, Syed Abdullah Syed Hussein mendapati beliau positif dadah jenis morfin. Jabatan Siasatan Jenayah Johor dalam kenyataan hari ini, berkata ujian air kencing itu dijalankan terhadap Syed Abdullah pada pukul 1.25 petang tadi, di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Nusajaya.


 "Laporan polis telah dibuat dan kes disiasat Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik IPD Nusajaya di bawah Seksyen 15 (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952," kata kenyataan itu. Dua hari lepas, Polis Johor menahan Syed Abdullah yang didakwa mengeluarkan kenyataan yang didakwa menfitnah Sultan Johor Sultan Ibrahim Sultan Iskandar menerusi laman blognya. 


Penangkapan beliau yang turut dikenali dengan gelaran ’Uncleseekers’ bersama seorang wanita, Siti Nadhirah Mohd Zain pada pukul 9.45 malam di Plaza Tol Senawang, Seremban dilakukan anggota polis IPD Nusajaya. - BERNAMA

55 comments:

Anonymous said...

pelik kan...kamal hisham lari dari malaysia takut kena bunuh....tapi hantuseekers plak berani dedah bermacam cite..sampai video lucah pun ada...gambar arak pun...nape dia tak kena ugut plak... atau dia ni ada ilmu kebal atau memang boleh halimunan??? pelik betul mereka ni..berbagai ragam...

Anonymous said...

Nak kena bunuh? No jurisdiction kalau sultan nak buat macam tu. Lari ke US ke Dubai ke, boleh kena bunuh jugak. Make a call jer settle. Jaga diri masing2 sudah. Sanggup gadaikan keselamatan diri buat benda2 ni semua. Pasti Ada imbuhan. :-) Salam ceria.

Anonymous said...

Aku dah agak mesti ada benda yang betul tentang hantu seekers tu. Hmmm....rupanya tarik, morfin pulak tu. Orang ketagih je yang sanggup buat benda2 yang tak masuk akal. Sebab ketagih pun orang sanggup bunuh mak/bapak sendiri.

Masa aku hospitalized dulu, sakit tak tahan, doktor pun kasi satu shot morfin. Aku dibuai mimpi indah2, rasa macam dekat space mana entah. Sekarang ni baru aku tahu, sekejap dulu hantu seekers pernah jadi tukang tafsir mimpi hahahaha....rupanya tarik.

Anonymous said...

awek tu yg join ngan hantu seekers wat cite seks kan????

Anonymous said...

hahaha....padan muka bdak ganja ni bebb....

kamal hisham dah cuba nak cari msiakini dan blogger anak2 cina supaya tolong dia...

tapi sorg pun tak mo....sorg pun tak sanggup... implikasi besar...sbb cuba nak bergaduh dgn sultan melayu....

tapi kene pada mamat prasaan ni, dia sambut asal dpt beli ganja ....

aku pun da baca tulisan dia pasal sultan johor....bullshit laa, merapu2 ...

ckp mcm tgh stim ganjaa...

MelayuTeras said...

Bangsa yang mengkhianati bangsanya adalah BANGSAT. Apatah lagi orang yang dikhianati itu adalah pemerintah seperti Sultan. Orang seperti ini kurang ilmu, kurang imannya. Lebih baik dia ni tiada je kat muka bumi ni. Tak menyusahkan orang.

Anonymous said...

gerakan kristian sedunia yg disokong oleh persatuan buddha msia, gereja borneo, PAP spore, dll telah sepakat. mereka tahu kekuatan org melayu ialah negeri johor dan kekuatan negeri johor terletak pada sultan johor. jadi bakal sultan johor akan diintip, diumpan, difitnah utk menghapuskan secara total kekuatan bangsa melayu yg terkenal dgn kekentalan perpaduan dan jatidiri. pihak istana sendiri kene sedar akan perkara ini, pihak kjaan pusat dan negeri kene lebih berhati2 apabila uruskan persepsi rakyat berkenaan perkara ini.

otai

Anonymous said...

padan muka. yekk.

Anonymous said...

Padan muka kau uncle najis seekers!

merengkuklah kau dalam lokap tu!

dasar blogger picisan!

penulisan macam sampah je kat blog uncle pencari najis nih!

Anonymous said...

WAAAAAH...POSITIF MORFIN PLAK TU? BETUL KE? MAT SYABU RUPANYA DIA NIH..PATUT PUN DAH JADI TAK BETUL..

Anonymous said...

Dah agak dah dia ni kaki stim. Baca blog dia merapu rapu cam sial. Dia ada dedahkan beberapa dokumen ada yg betul tp ada yg tak boleh percaya. Kena ingat gerak geri Sultan ni terbatas dan hanya di tempat2 tertentu. Mamat ni pulak pergi cerita macamla Sultan tu (ibarat) kencing merata rata serata pelusuk Johor. Apapun semoga orang upahan Kamal Hisham ni dpt hidup aman dan harmon didlm lokap hendaknya.

Anonymous said...

Simpan dalam lama2 pun elok. Langsung takde sumbangan untuk bangsa. Pengamal songsang.

Anonymous said...

Nizar baru nak kawtim, habis orang Pas semua dah berdendang. Sekali morfin daaaa. Kalau ada yg sokong lagi, bolehlah kita kata orang Pas sokong penagih.

Wang Wang Wang 1 said...

Ini kes mcm anjing ingat yg dia boleh runtuhkan bukit dgn salakkannya...

Mampuih ko jing...ko tkleh menang punyer..!

Tp syabas krn mencuba!

JJJ said...

basikal pemberian sultan untuk rakyat pun si kamal hisham nak sailang ke...

memang anjing

Bomo Siam said...

Semua pihak masing2 ada benda2 yg tersembunyi.

Umpama Rafizi, yg begitu berjaya meruntuhkan tembok kebal yg selama ini menjadi duri dlm daging pd rakyat & negara. Kejayaan beliau hingga mendapat tepukan gemuruh rakyat, mungkin memberi inovasi pd pihak lain utk turut serta!

Namun, kebebasan, ada hadnya! Jika sanggup melakukannya serta sedia berhadapan dgn segala implikasi....demi rakyat, teruskan!

Biar undang2 mengadilinya. Biar rakyat jelas, apakah segalanya...hanya FITNAH jahat!

Istana or mahligai or Seri Perdana, kenapa perlu dibina TEMBOK disekelilingnya?

Wang Wang Wang 1 said...

Salakkan anjing revisited,

1. Ali Setan dpt habuan dr kerabat krn menyondol isterinya

2. Kerabat balun anak Tunku Dara Naqiyyah

3. Kerabat bolot harta pusaka Tokki tanpa difaraidkan

4. KP Johor dipenjara di Argentina krn memiliki wang USD 1.5 juta

...dll, kuat sungguh salakkan ko jing..!

Ko dh dapatke ilmu ghaib dr penjara..?

Tunggu minggu depan..!

Anonymous said...

rumah aku pun ada tembok, apa nak heran dgn tembok istana, putrajaya,

Anonymous said...

Ingat sultan itu adalah tuanpunya sebenar sesebuat negeri semasa belum terbentuknya Negara ini iaitu malaysia .Kita kena ingat tu ......dan jangan lupa ...berapa besarnya pengorbanan serta pemberianya kepada rayaat.Walau siapa pun keturunan beliau .Tuanku mempunyai kuasa khas yang tersurat dan yang tersirat ........sebab itu rayaat kena tumpahkan sesetiaan kepada raja dan negara ......
Aku sebagai anak johor tetap setia dan hormat kepada sultan aku walaupun sultan tak kenal aku .Walaupun aku telah lama meningalkannegeri kelahiran aku johor tetapi aku masih setia kepada sultan aku .
kepada uncle padan muka kau berani buat beranilah tanggung ....kepada polis tahan dia lama sikit semunya akan terbongkar ...orang hisap dadah mana boleh tahan lama tak kena dadah ......nanti mengigillah dia ......masa tu kau tanya apa pundia akan jawab..........Aku pun dah lama tengok mamat ni semacam ja .....macam ada yang tak kena ......perasan macam bagus ja ......by uncle sex

Bomo Siam said...

Pasai apa rumah mesti ada tembok or pagaq?

Takutkan apa? Nak sembunyikan apa kejadah?

Sepatutnya pagarilah kediaman kita yg pemilik sahnya adalah AllahSWT dgn ketaqwaan! Bukan dgn pagaq besi or batu!

Bila alam ghaib siber dpt tembus, kenapa kelamkabut?

Bomo Siam said...

10:18,

Salah benar mu nie.....! Sesebuah negeri, benda or apasaja atas muka bumi ni....adalah milik AllahSWT!

Jika Sultan nak diiktiraf sebagai ketua rakyat, berilah peluang rakyat mengenalinya lebih dekat. Apakah cara kenal Sultan hanya perlu melalui RTM & Utusang je...?

Pd aku mat seekers ni nak kenalkan Sultan pd rakyat melalui sumber yg berbeza. Samada betui or fitnah....

Biar mahkamah rakyat yg tentukan!

Kenapa risau sgt dgn mahkamah rakyat nie....?

zat said...

dgn perangai kerabat yg mcm ni aku rasa dlm 50 tahun lg hapus lah institusi raja ni...hrp2 time tu bangsa melayu dh boleh berdikari....

yogibear's season said...

BS 10:20,

Rasulullah saw pergi berperang membalun kafir musyrikeen berbekalkan taqwa dan juga baju besi, pedang tombak dan panah.

Semata2 taqwa tk jadi..!

Bomo Siam said...

zat!

Kita tidak bole terima bulat2 versi cerita mat seekers tu! Macam jugak kita tak bole terima cerita UMNU tentang Anwar!

Polis bertindak berdasarkan aduan & siasat jugak berdasarkan aduan.

Cuma aku harap jgn pulak polis disalahkan jika budak seekers tu 'free of charge'!

Bomo Siam said...

yogi 10:50,

Masaalahnya...adakah rakyat dgn Sultannya nak berperang?

Kena paham maksud aku tentang taqwa, sepatutnya, pagarilah rumah rakyat & bukalah seluas-luasnya pintu rumah pemimpin!

yogibear's season said...

BS 10:51 pm,

Jika Mat Seekers tu 'free of all charges' makanya fitnahnya dh bertukar menjadi fakta..

Ai... teruk tu!

Anonymous said...

BOMH SUNDALSIAM!!

zat said...

Bomo

aku rasa mat ni pun mmg over...tapi yg kerabat tu pun loqlaq jugak..

so biaq pi lah depa berlawan..tp aku dah tau dh sapa akan menang..

Anonymous said...

YANG AKAN MENANG IALAH BN!!

yogibear's season said...

BS 10:56,

Yg peliknya bila pemimpin buka pintu seluas2nya dgn diberi stadium utk melepaskan perasaan depa pi mengamk ditengah jalan..!

haru habih...!

Nak buat camna....tahap taqwa depa2 tu takat tu jer.

Bomo Siam said...

Apa2pun, sebagai makhluk, nak dedah apapun, dedah la! But, mesti ikut saluran & adap tertib.

Bak kata pepatah Siam Tepi Laut....

"Biaq Raja dgn tinggi hidungnya, asal jgn rakyat tak hilang bau!"

Bomo Siam said...

yogi,

Rakyat suruh bukak pintu rumah, yg pi bukak stadium, apa kejadah!

yogibear's season said...

BS 11:25,

Rumah hang boleh muat 300,000 org ka?

Bomo Siam said...

Bagi aku, klu dah teringin sgt nak korek pasai 'untoldstory kesultanan Johor ni, ada lebih baik tanya....

http://untoldhistoriesofmalaya.blogspot.com/

Lebih berguna & banyak ilmu!

Bomo Siam said...

yogi,

Hg ni macam budak2 je lagaknya!

Pahamkan dulu apa itu 'pintu rumah pemimpin'!

Bukan pintu yg tukang rumah dok tarah tu...!

Kuah kuaah kuaaah!

yogibear's season said...

BS 11:36 PM,

Hang sakit hati ka kat aku?

Sabar2... aku tahu mana ada rumah yg boleh muatkan 300,000 org melainkan dijalaraya KL kan?

Lagi haru lagi baguih!

Bomo Siam said...

Rakyat tika ini seolah-lah diajak bermain permainan 'cari benda2 tersembunyi' dlm istana Johore!

Luas ka istana tu?

Klu luas! Dah tentu banyak benda2 yg ada didalamnya yg menarik.

Betui ka ada org kata, ada yg jumpa gambaq kerabat sua kaki pd pecacai utk pakai kasut?

Ada jugak yg kata, depa jumpak buku sejarah 'prebet Adam' mengamuk!

Anonymous said...

bomo siam @ musangka & pakciksekeh sama je.. 2 x 5!!

Tukang Komen said...

Kalau nak cari salah dan kelemahan orang lain kita kena tengok diri sendiri dulu. Sultan yg dikatakan punya kelemahan diangakat oleh rakyat yg juga punya kelemahan. Give and take lah sikit. Buat apa nak declare war dgn istana? Raja melayu kita kalau buat tak betul kita tegur cara sihat. Lainlah kalau kita minat pada sistem republik.

Pelik, ada juga orang melayu yg bersokongkol menolak kepimpinan melayu. Ada yg setuju dgn DAP tolak DEB. Ada yg tolak negara islam. Ada yg nak tolak raja melayu. Ada yg setuju bukan melayu jadi PM.

Anonymous said...

KESIMPULANNYA: ORANG DAH AMBIL KITA JADI ANAK ANGKAT,TAK PAYAH LAH LEBIH2 MACAM ANAK KANDUNG.

Anonymous said...

Kalu la sultan2 kita dulu x masuk Islam, jgnkn bomoh siam, nik ajis pon skrg ni jd sami kt tokong..bsyukur kita sume dilahirkn sebagai melayu yg beragama Islam, bsyukurla kerana Allah menggerakkan hati sultan2 kita yg tdahulu utk memeluk agama Islam..

Islam itu agama yg benar..
Mohon Allah hancurkn PAS yg dh tpesong pjuangannya dn memecahbelahkn org Islam!

- Dulu penyokong kuat PAS, skrg tidak lg...

- Wan Shazli, Shah Alam

Anonymous said...

macamana boleh lari ke dubai., kos sara hidup tinggi, dapat duit dari mana, ada orang sponsor ke?, pelik kalau nak kos murah tentulah lari ke indon ke!

Anonymous said...

Kalu la sultan2 kita dulu x masuk Islam, jgnkn bomoh siam, nik ajis pon skrg ni jd sami kt tokong..bsyukur kita sume dilahirkn sebagai melayu yg beragama Islam, bsyukurla kerana Allah menggerakkan hati sultan2 kita yg tdahulu utk memeluk agama Islam..
.........................
SAYU HATI AKU BACA TULISAN KAU NI HARAP2RAMAILAH PENGIKUT PR YANG BERFIKIRAN SEPERTI KAU...TAHNIAH WAN SHAZLI

Bomo Siam said...

Peluk Islam kerana sultan?

Rupa2nye, Islam UMNU ni sekadar ikut-ikutan! Turut-turutan! Patut le pun......!

Omak woi! Seram bulu idung ku....!

Bomo Siam said...

Maknanya, sultan dolu2kala tu, pegang keahlian nombot 1 keislaman le?

Kuah kuaah kuaaah...!

Bomo Siam said...

Ceh tuan hamba! Sarang lebah jgn dijolok. Klu dijolok, buruk padahnya!

"Ampun tuanku! Patek hanya seorg pencari madu!"

Kok ya pun kenapa tak jolok sarang tebuan?

"Ampun tuanku! Sarang tebuan patek tak jolok. Patek bakor je...!"

PUKR Pondan said...

During the good old days when The Sultans ruled in a feodalistic way, scumbags like @Bomo Siam would be squeesed in a torture chamber.
When I read that piece of shit's comment I long back to the good old days.

Anonymous said...

Bomo siam akal taik!!!

Anonymous said...

Bomo siam..mu ada umah ke? Mcmana umah mu tu saya ambik sbb umah mu tu bkn hak mu tapi hak allah jadi sape-sape pun bole ambik umah mu..kalu skrg jgk saya nak ambik umah mu...hahaha ada akai ka bomo sial ni..

mohd. natar said...

... T A H N I A H kepada polis diatas kecekapan mereka. You are really professionals!...

Anonymous said...

sebenarnya masing2 tau komen yang paling tepat dan bijak. tapi masing2 sedang berlakon taat setia... lantak korang lah...

(keturunan Sultan Melaka)

perhatian : Hanya orang MELAYU sahaja boleh menjadi SUltan kepada orang2 Melayu

Anonymous said...

aku dari dulu lagi memang benci dengan sistem monarki ni,membazir wang rakyat.

Anonymous said...

ni la maslah org melayu. setia membabi buta.aku ni org johor.cerita istana johor pun banyak dalam poket aku.walaupun aku org johor,aku x respect langsung kat pemerintah negeri yang zalim,bermuka2.kat johor memang ramai penjilat raja yg zalim.pi mampos la korang dengan SI.

Anonymous said...

uncle, tak teringin ke nak masuk PAS? hahaha.....

Kesultanan Johor said...

Wei Lahabau.. Kau nak benci sistem monarki? Sultan dah kasi kau duduk atas tanah dia pun dah kira beruntung. Banyak lak songeh.