Thursday, July 19, 2012

GAP DAH TENGOK VIDEO 'ITU'.



seharian aku tak update blog.
bukan malas.
cuma dah tak tau nak cakap apa lagi dah pasal anwar.


cuma tak tau nak tulis apa lagi dah pasal mereka yang dibohongi anwar.


papagomo minggu lepas bagi ada kes melibatkan anwar dan mahasiswa.


Moga Allah swt tidak mengangkat manusia pengamal hobi kaum luth ini sebagai PM.


nurul izah, 'sudah-sudahlah'.

27 comments:

aloya said...

GAP,

Gomo ada video baru Nuar juburi tu ke? ko dah tengok?

aloya said...

lol, apa punya soklan la aku tanya..haha

ni yang aku nak tanya, ni video ngan Siam Doll ke?

Anonymous said...

Musibat dalam gambar tu memang setan serupa Orang Minyak kuat mantat.

Tapi yang bersubahat terutama bini dia si Jijah dan anak dia si Ijah tu spesis apa eh??

GAP KEMBALI said...

video 'awal'.

Anonymous said...

S. NALLAKARUPPAN LIHAT SENDIRI VIDEO SEKS ANWAR IBRAHIM DAN SHAMSIDAR TAHARIN

Berikut didedahkan satu kenyataan pembelaan Senator Datuk S. Nallakaruppan dalam kes saman tuduhan biseksual yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kenyataan pembelaan yang asal dilampirkan di bawah yang menerangkan perkara berikut :

Dalam precedent case (kes terdahulu), iaitu kes Dato’ Seri Anwar Ibrahim vs Tun Dr Mahathir Mohamad berkenaan tuduhan gay, bekas Perdana Menteri itu menang kes tersebut dan Anwar Ibrahim telah disahkan oleh mahkamah sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual. Ini bermakna sebelum S. Nallakaruppan menuduh ‘Anwar Ibrahim sebagai seorang biseksual’ dan diterbitkan oleh Utusan Malaysia, reputasi Anwar Ibrahim sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual telahpun diputuskan di mahkamah dan sudah diketahui umum (cuma ketika itu media sosial masih belum popular).


S. Nallakaruppan adalah bekas sahabat baik Anwar selama 30 tahun dan telah diperkenalkan oleh Datuk Lim Thian Kiat (Datuk TK Lim) pemilik Magnum Corporation (4 nombor ekor). Datuk TK Lim adalah majikan kepada S. Nallakaruppan. Hubungan persahabatan S. Nallakaruppan dan Anwar Ibrahim bermula ketika Anwar Ibrahim menjadi Menteri Pelajaran dan menjadi semakin rapat setelah Anwar Ibrahim dilantik menjadi Menteri Kewangan (kebanyakan untuk projek besar).

Ketika itu, S. Nallakaruppan dan Anwar Ibrahim terlibat dalam aktiviti sukan tenis di padang tenis Bangsar yang dibina khas oleh Datuk TK Lim. Datuk TK Lim telah membayar seorang jurulatih tenis dari Amerika Syarikat (AS) untuk mengajar dirinya, Anwar Ibrahim dan S. Nallakaruppan sekitar tahun 1993 hingga 1998.

Ini membuktikan hubungan Anwar Ibrahim dengan S. Nallakaruppan telah lama terjalin yang membolehkan S. Nallakaruppan merupakan sumber yang tepat untuk mengesahkan sisi-sisi gelap Ketua Umum PKR itu. Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual iaitu individu yang melakukan aktiviti seks dengan wanita dan lelaki dan turut melakukan aktiviti seks dengan wanita yang telah berkahwin.

Anwar Ibrahim didakwa melakukan hubungan seks dengan Shamsidar Taharin, isteri pembantunya, Azmin Ali. Azmin Ali sekarang ini adalah Ahli Parlimen Gombak dan Timbalan Presiden PKR. Menurut Nalla, hubungan seks telah lama berlaku iaitu di antara 1993 hingga 1998 (6 tahun) di Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk, Bangsar.

Hampir setiap kali, Anwar Ibrahim perlukan Shamsidar, Anwar Ibrahim akan mengarahkan S. Nallakaruppan untuk membawa Shamsidar dengan kereta Daimlernya bernombor WBV37 di mana Anwar Ibrahim juga turut berada dalam kereta itu. Dalam satu kejadian S. Nallakaruppan dapat dapat menonton aktiviti seksual antara Anwar Ibrahim dengan Shamsidar itu melalui monitor yang disambung kamera CCTV dari katil Tivoli Villa (untung S. Nallakaruppan).

Terdapat sesetengah aktiviti seks itu melebihi daripada tahap normal. Dalam satu kejadian pada tahun 1997, Anwar Ibrahim telah melakukan hubungan seks dengan Shamsidar di sebuah hotel di London yang diatur oleh S. Nallakaruppan. Ketika itu Shamsidar datang bersama suaminya Azmin, manakala Anwar Ibrahim datang bersama isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

S. Nallakaruppan juga bertindak sebagai penjaga bayi (baby sitter) kepada anak perempuan Shamsidar yang berumur tiga bulan ketika Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan Shamsidar di Tivoli Villa. Anak perempuan Shamsidar itu dikatakan mempunyai pertalian darah dengan Anwar.


Mendengar kepada kenyataan S. Nallakaruppan ternyata benar bahawa Anwar Ibrahim selama ini mempunyai nafsu seks yang besar hingga sanggup menggunapakai isteri Azmin Ali. Sebagai seorang suami yang hanya mahukan kuasa politik, Azmin Ali sanggup meminjamkan isterinya, Shamsidar untuk memuaskan nafsu ‘bos’nya itu. Di manakah peranan Wan Azizah, isteri Anwar Ibrahim ketika itu? Yang pasti, Wan Azizah telah diberikan habuan wang yang banyak bagi menutup mulutnya

j3bat said...

tolong jangan biarkan kami meneka dalam kesamaran. Viedo 'awal' yg mana satu nie ?

Servant of God said...

Bro, luga agak2 penjilat2 dia percaya tak video tuh nanti?

Anonymous said...

Kalau tak salah 'video awal' maknanya Liwat 1. Siapa mahasiswa dr utara dlm Liwat 1 jeng jeng jeng...

Anonymous said...

bukan video 'awal' la gap...

besi 'awal'.

hahaha

Anonymous said...

Video tu saksi besi... tapi kalau video polis pukul orang awam pulak tu saksi sahih...

Panglima Harimau said...

Harap GAP dapat linkkan blog Panglima di blog GAP..
Terima kasih..

Anonymous said...

Yang memang aku fikir pagi petang siang malam ialah kenapa bini dan anak2 dia takut sangat dengan peliwat ni sampai tak daya nak buat sesuatu.

Ada orang kata Anwar tu dah tua mana larat nak buat semua tu. Jawapannya bullshit. Sebab aku pernah berjumpa satu orang tua yang kuat seks sebab mengamal ilmu sesat.

GAP KEMBALI said...

adegan 'AWAL' untuk video 'baru'.

Anonymous said...

GAP..ada kah kamu sanggup jadi turncoat atau berpaling tadah dan masuk kem Anwar dengan bayaran RM 2.5 juta..dan mula kutuk dan mereka cerita khayalan hentam najib and also Rosmah?..itu satu amaun yang banyak juga beb..gegar iman kamu???

GAP KEMBALI said...

RM2.5 juta untuk anwar beli blogers pro umno ?

kalau korang nak tau, sejak petang semalam hati aku makin mendidih lagi dengan DAP,pas dan pkr.

makin mendidih dah masuk fasa baru.

aku prefer maut panggil aku dpd dikhayalkan dengan wang.

aku tak mahu perjuangan aku sia-sia.

Anonymous said...

Betul lah ada orang kata yang haram tu lagi nikmat dari yang halal. Sebab tu Allah janji syurga pada suami yang dapat mengawal nafsunya. Walhal kalau dia nak kahwin lagi satu pun dah mampu.

Anonymous said...

Suspen aku, x sabar nak tengok video terbaru ni, boleh kasi tahu tak dalam rakaman vedio x ni peluru berpandu si anu tu masih bengkok ke, takut juga kalaulah x bengkok ramai yang tak percaya pula sebab berbeda dengan vedio terdahulu, si anu ni boleh ubah apa saja

badjojoblue said...

alhamdulilah GAP.. teruskan perjuangan anda untuk agama,bangsa dan negara.. jgn kerana 2.5juta tu nak gadai segalanya.. aku tahu hg bukan mcm melayu PR.. yg dibeli habis2an oleh DAP....

Anonymous said...

patutlah kau diam je harini GAP...tu yg kita panggil speechless...

Anonymous said...

Memang la difikiran puak puak anuwaris ni cakap tanpa fakta, tiada maruah diri, takut pada kebenaran, kepala hotak puak puak ni hanya fikir duit duit duit, ingatlah duit bukan segalanya, maruah bangsa ugama paling utama

Anonymous said...

BERANIKAH HAKIM MAHKAMAH SYARIAH MEMATUHI UNDANG2 ALQURAN?

GAP telah dengan rela hati dan sengaja melakukan TUDUHAN ZINA terhadap ANWAR dihadapan umum melalui blog ini.

Mengikut Hukum Hudud Jinayah Zina: Penuduh hendaklah membawa 4 saksi adil mandatori untuk membolehkan pelaku zina jika disabitkan, dihukum 100 sebatan rotan atau direjam smapai mati.

Jika penuduh gagal mengemukakan 4 saksi adil mandatori, penuduh hendaklah didakwa dibawah Hukum Hudud Jinayah QAZAF. Jika disabitkan kesalahan menipu/memfitnah/ berbohong, maka penuduh hendaklah dikenakan hukuman mandatori 80 sebatan rotan dan tidak boleh menjadi saksi dalam apa-apa urusan selama-lamanya.

HUKUMAN MANDATORI

Jika Anwar bersalah: REJAM sampai mati.

Jika GAP bersalah: 80 sebatan rotan & saksinya terbatal selama-lamanya. -----> jika disabitkan QAZAF maka GAP adalah pewaris keturunan penipu/penfitnah/pendusta ... yang menyedih keturunan ibu bapanya dalam kuburan dan dikesali oleh keturunan sekelian anak cucunya kelak!

AKU POHON ATAS NAMA ALLAH, WAHAI PARA HAKIM SYARIAH MALAYSIA HENDAKLAH KAMU MENJALANKAN AMANAH ALLAH INI(HUKUMAN HUDUD) SUPAYA UMAT TERHINDAR DARI KEJAHATAN FITNAH YANG BERLELUASA DIMALAYSIA SEKARANG!

sekiranya tidak, aku akan dakwa kamu sekelian di Akhirat nanti!

APA KERJA MUFTI?

Anonymous said...

oooo....gitu criyenye ye...

patutlah bomosial dah tak berbunyi. dah takde gaji la tu. gajinye nak dilencungkan ke gap pulak!!

kehkehkeh..

Anonymous said...

7.05
Hukum Islam bukan hanya hudud dan qazaf bahalol. Kalau adik ko kena rogol dan liwat ramai2 dan tiada saksi melainkan cctv, habis sampai mati lah adik ko tak dapat keadilan??? Sedangkan Islam itu adil.

Ingat ko siapa nak dakwa orang di akhirat?? Bahlol. Seorang lagi pembawa ilmu sesat. Apa lagi carilah pedang pergi mengamuk.

Anonymous said...

Anon..705pm. Cerita bab hudud nampak? HUKUM HUDUD TIDAK AKAN BERLAKU TANPA 4 SAKSI! Proses perbicaraan juga termasuk dlm jinayat walaupun saya tak pasti rujukan ttg kaedah sebetulnya. Jadi nak hukum hudud apa? Dia bukan buat terang2.....

Anonymous said...

Tak ada 4 saksi nak hudud apa bro. Hukum ikut undang undang negara lah

Melayu Ultra said...

VIDEO ANWAR main dengan jantan? ni dah level baru.. naik darjat Pak Syeikh ni.. 3gp ke GAP.. Tajuknya > 'Mahasiswa kulum skrotum Pak Syeikh'

Melayu Ultra said...

Tajuk klip video Pak Syeikh yang terbaru:

'ATOK kote bengkok dan stor kunyit mahasiswa'

atau

'Mahasiswa tersedak testis Pak Syeikh'

Wakakakaa!