IKLAN BERBAYAR

Tuesday, July 31, 2012

GARA BINI MUDA, ISTERI TUA DIHALAU. MEMANG PKR BETULLAH !



ini kisah benar. ahli parlimen kuala langat telah menghalau isteri tua gara-gara isteri muda.


pendedahan paling lengkap akan didedahkan sedikit masa lagi.


kalau dah berjaya dalam politik, janganlah dilupa jasa bini yang tua.susah senang bini tua jugak yang bersama kita.


aku tak kata isteri muda jahat, cuma si suami kenalah berlaku adil yang sebaiknya. 


nama parti keadilan, tapi keadilan untuk bini tua dibakul sampahkan.


tunggu video hot cerita benar ini.

21 comments:

Servant of God said...

Aku cukup sedih baca repot polis nih.

Aku yang tidak terlibat dalam politik nih, pun banyak ditolong oleh isteri aku yang satu, aku tak dapat bayangkan mana2 orang dibuang sebegitu rupa.

Nauzubillah aku jadi manusia terkutuk yang tak tau mengenang budi.

Anonymous said...

Aku taklah kenal sangat YB ni. Cuma pernah bertegur jugalah dgn dia masa aku bujang menyewa di apartment di Desa Pandan tahun2 1990an dulu. Kami satu apartment cuma berlainan tingakt. Aku tingkat 3, dia kalau tak silap tingkat 5 di Block E?.

Masa tu org lain dah pakai kereta atau sekurang2nya motor, mamat ni dok terhegeh2 menolak basikalnya. Ke sana ke mari hanya berbasikal. Kalau tak silap aku kekadang dia bawak isterinya naik basikalnya sekali.

Aku kesiankan isteri dan anak2nya. La ni bila dah senang, dah lupa ke pengorbanan isteri awak tu YB oiii... Ingatlah zaman anda berbasikal ke hulu ke hilir dulu YB.

Anonymous said...

apa beza makcik ini dengan mak wan?

Anonymous said...

YB Haram jadah....

Anonymous said...

siapalah yang tersalah mengandung nih?

Anonymous said...

kemampuan kemudian bahtera marital adalah ukuran yang boleh digunakan untuk lain-lain kepimpinan.

makanya kalau bahtera marital gagal dipimpin dengan baik, macam mana dan terus memimpin bahtera negeri?

Anonymous said...

Ajar je PRU 13 nie...terlalu ramai pemimpin PR ni korup...

zat said...

bini tu pun bukan nk pi balik ke laki dia...balik nk pi amik barang dia ja...apasal mcm tu?

pi la minta maaf kat suami tu...bagi sejuk sikit hati dia...

Anonymous said...

anak ayam ditinggalkan ibu sering berlaku kerana sesat dan sebagainya tetapi kalau bapak ayam halau ibu ayam macam tak percaya pulak.

zat said...

Anon said

kemampuan kemudian bahtera marital adalah ukuran yang boleh digunakan untuk lain-lain kepimpinan.

makanya kalau bahtera marital gagal dipimpin dengan baik, macam mana dan terus memimpin bahtera negeri?

July 31, 2012 11:49 AM
===================================

hehe...kau ckp kat Najib ke?

Anonymous said...

zat die bkn ckp kt najib...die ckp kt nuar jubo ko tu...

Anonymous said...

meme sukar nak faham

cinadol tak apa

'madu', no, no...

pelik pun ada

Anonymous said...

makanya kalau bahtera marital gagal dipimpin dengan baik
___________________________________
kalo dh gagal berpisah care elok xleh ke????ape la ko nie zat nk compare kn ngan najib...

Anonymous said...

Otak zat tu hanya nampak yang negatif je. Yang dia nampak positif hanya pada Rafizi lembu....

Anonymous said...

resam dunia:

muslimah mala kelam dipinggirkan; mukminah abadi didahulukan

barang lama tendang-tendangan; barang baru timang-timangan

Anonymous said...

mana NGO berkaitan?

apakah ini bukan isu kemanusiaan?

Anonymous said...

janji sehidup semati tetapi tidak ditepati adalah seumpama janji KAFIR.

zat said...

Anon 12:13,

"kemampuan kemudian bahtera marital adalah ukuran yang boleh digunakan untuk lain-lain kepimpinan."
===================================

point aku ialah aku tk setuju dgn statement ni...kalu betul makna kau kata Najib bukan pemimpin yg baik sbb dia pun pernah gagal dlm perkahwinan..

bagi aku memimpin keluarga atau negara ada challenge yg tersendiri...

dan lg satu ko org dh tak de modal ke..kisah rumahtangga jd isu hangat..apasal dh desperate ka?

Anonymous said...

ala , jangan - jangan ini suma angkara UMNO

Anonymous said...

zat baghal,
diorg tgh proses nak cerai. xde istilah nak pujuk mintak maaf. tu yg si dolah sani angin dan halau dia. berdasarkan perangai haramjadah dia, mesti si bini ketakutan. kalo x xkan sampai buat repot polis.

"bagi aku memimpin keluarga atau negara ada challenge yg tersendiri..."

statement ni kelaka la dol. keluarga kan unit asas sesebuah negara. kalo keluarga sendiri dah tunggang langgang, mcm mana nak tadbir negara? ya mmg najib penah bercerai. tp x pulak dgr dia smp halau ex wife dr rumah. jd ketua keluarga kena la panjang akal jgn main belasah je. belum jd ketua negara lagi.

Anonymous said...

Masa tu pkr letak calon berani mati..
Kalah..mati..
Menang...mari...

Mana nak tau nak menang jadi yb lagi...
Biasalah..org yg susah bila dah senang ..ramai yg lupe diri..