Saturday, July 14, 2012

HARI INI KADAR PENCERAIAN AKAN MENINGKAT DI BACHOK.


14 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Sindir nampak?.....hehehe.

Anonymous said...

ambo pilih janda muda jer.. anak 2 kira ok ag.. hok tuo2 bg tokbai pas pulok

Anonymous said...

Terutama spesis lebai malang mcm kes seblum ni. Kerja takda hari2 dok menempek kat ceramah Pas pagi petang siang malam. Bila hidup susah mula salahkan Umno. Kalau nak tau cara pemikiran mereka sila rujuk komentar cyber trooper PAS si bomo siam. Sembang macam pakar agama pakar, ekonomi tp bab benda basic pun boleh kantol.. ape barang beb..??

Selamat menunaikan solat subuh.

Anonymous said...

Ehmmmmm..... peluang tukar bini....

Anonymous said...

JANGAN ADA ORANG PAS YANG CERAI BINI PULOK....

matt said...

Sapa2 yg belum ada bini boleh stanby.. kut2 ada janda baik yg ditinggalkan boleh la takeover..

RH said...

YESSS Kampungku!!

Tolong cuci otak org2 kampung ku itu Dato'. Biar yg putih tu nampak putih jangan bila nik ajis cakap hitam bukannya putih orang2 kampungku pun kata hitam.

Kesian betul.

Anonymous said...

male ni kito g ramai2 dgr pendedahan bekas pesuruh jaya pas selangor di Bacok..

Anonymous said...

PS : Tertarik dengan tuntutan pertama JATI kepada Kerajaan Pusat untuk mewajibkan matapelajaran Pendidikan Islam di peringkat Rendah dan Menengah sebaris dengan matapelajaran teras yang lain bagi melayakkan kelulusan Sijil PMR serta SPM.......................
KALAU PENDIDIKAN ISLAM JADI MATA PELAJARAN WAJIB UPSR, HABISLAH USTAD2 TAK DAPAT RILEH DAN CERITA POLITIK NGUTUK KERAJAAN, SELAMANI DIAORANG BUAT DONTKNOW AJA,HUJUNG TAHUN TIK AJA LULUS KAFA PADA MURID TAHUN6, BUKAN ADA ORANG PANTAUPUN,

Anonymous said...

matt said...
Sapa2 yg belum ada bini boleh stanby.. kut2 ada janda baik yg ditinggalkan boleh la takeover..

July 14, 2012 8:03 AM
..............................
AKU TAKNAKLAH JANDA ORANG PAS, CIPAP DAH TERUK KENA LANYAK,SILAP2 SIAP KENA LIWAT LAGI,,NAK KENA BELI UBAT BUASER LAGI..

Anonymous said...

JANGAN ADA ORANG PAS YANG CERAI BINI PULOK....

========

Wahai wanita wanita Bachok jangan takut hadir malam ini Bomo Siam dah jampi serapah semua suami anda dengan doa pecah perut yang beliau pelajari dari Ularmak tersohor Nik Aziz. Siapa yang cerai isteri akan pecah perut....muahaaaaaaa

Anonymous said...

tak pa kalau bercerai boleh kawin lain dgn lelaki yg lebih gentleman drp org2 parti haram tu! hidup puan-puan akan kembali tenang!.. aminnn!

Anonymous said...

Dulu tarikan untuk PAS adalah ulama-ulama. Kini berubah. Ulama dan pejuang Islam tulin tersingkir beransor-ansor terutamanya yang tak sehaluan dengan AI. Contoh seperti Ustaz Hasan Basri, YB Hassan Ali, YB Zul Nordin dan ramai lagi. Pengganti mereka adalah artis-artis dan pelawak selain puak anwarinas. Untung sungguh mereka. Dua tiga hari masuk PAS income tetap muncul. Kesian sungguh totok-totok PAS yang saban hari menderma sejak puluhan tahun. Yang terimanya baru dua tiga hari kenal PAS agaknya. Artis-artis ni manusia lupa diri yang kononnya berhijrah. Kata seorang kawan saya, baru dua tiga hari masuk PAS dan kenal tikar sembahyang dah merasa Islam lebih dari orang yang dah kenal Islam dan solat puluhan tahun tetapi tidak sealiran dengan mereka. Kalau lihat dari sudut kesufian, sebenarnya mereka ini tidak sedar bahawa mereka keluar dari kesesatan ke lorong yang lebih sesat. Dulu saya adalah simpati PAS tetapi sejak puak anwarinas dan DAP sudah menguasai PAS, mintak maaflah kawan-kawan kalau saya kata apa yang sedang berlaku adalah bukti kebenaran Al-Quran dan Hadis ribuan tahun dahulu bahawa di akhir zaman ayat-ayat Allah dijual dengan harga yang murah (jadi bahan mainan DAP dan diketawakan penyokong PAS). Orang-orang yang nampak macam baik tetapi sebenarnya amat jahat sebaliknya yang nampak macam jahat tetapi sebenarnya baik. Orang yang belajar agama pasti tahu perkara ini.