Monday, July 2, 2012

INI MALAM PAS KENA SAKAT LAGI.


11 comments:

Anonymous said...

KPD SAPA YG BERTANYA KOBAT DULU..INI MKLUMATNYA...

KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera) diwujudkan di PKR Pahang, diasaskan oleh Pengerusi PKR Pahang, Dato' Fauzi Abd Rahman..

......

Anonymous said...

aku nak tanya mereka yg expert

boleh ke kita pakai baju bomba

baju polis
baju nurse

then berceramahh politik

secara moral boleh ke

Anonymous said...

7.32,

kalau pakai baju agama boleh BERI CERAMAH POLITIK makanya saya rasa tak salah lain-lain baju beri ceramah politik

SEKADAR PANDANGAN

Anonymous said...

.
GUNAKAN WAKTU LAPANG UNTUK HOBI YANG MENYIHATKAN BADAN ADALAH LEBIH BERFAEDAH DARI GUNAKAN TWEETER UNTUK MENGUMPAT INSTITUSI ITU DAN INI

Anonymous said...

Mengapa baju agama tak boleh ceramah politik?

Mungkin bagi ideologi politik sekular ---- mereka kata politik suku, agama suku ---- fahaman penjajah & zionisme ..... APCO kata? - orang agama tak boleh cakap politik .... Masjid tak boleh bincang hal ehwal politik, politik bukan ibadat/ agama!

Tapi, bagi yang sahih akidah tauhid Islamnya -- mereka faham & yakin bhw politik adalah sebahagian dari cara hidup Islam dan satu bentuk ibadat kepada Allah -- wajib kita bincang dimana2 termasuk masjid demi Islam dan ummahnya. Jika tidak kita tidak ambil Islam yang syumul!

Anonymous said...

Hasanali ... Bersatu untuk Islam ATAU bersatu untuk pertahan korupsi dan aksi bilah UMNO?

Anonymous said...

Doakan agar HA pulang kepangkal jalan sebenar.Kita bukan hidup selamanya wahai dato oiii.

Anonymous said...

DHA semakin segak dan bergaya dgn berpakaian suit kot ke pejabat pentadbiran kerajaan Putrajaya.Keselesaan DHA kebelakangan ini amat ketara.Mungkin situasi sebegini yang dimimpikan semua makhluk diatas mukabumi ALLAH ini?Mungkin juga kesabaran untuk mengecapinya di syurga abadi kelak sudah tiada lagi.

Anonymous said...

NAK SELAMATKAN ISLAM BERSATU DIBAWAH PAYUNG SAPE DATO...?NAK HARAPKAN YANG DAH LAMA MEMERINTAH JAUH SEKALI,DIBAWAH PAYUNG EMAS KE DATO?DATO TAK PE LA,DAH SENANG SEKARANG..

Anonymous said...

Hasanali ...kau ajak melayu "Bersatu untuk Islam"? ATAU "bersatu untuk pertahan korupsi dan sekular asobiah UMNO"?

lebih baik hang pi ajak budak2 yang tak tau ngaji alquran dan tak reti solat tuu yang dibiarkan tanpa usaha berkesan oleh kerajaan UMNO tu.... lagi baik untuk SELAMATKAN AQIDAH MEREKA2 YANG TERSESAT & LALAI DENGAN HIBURAN TU..... hasan ali ooooiiiiiii!!

Chantelfock said...

aku nak tanya mereka yg expert boleh ke kita pakai baju bomba baju polis baju nurse then berceramahh politik secara moral boleh ke