Tuesday, July 24, 2012

KAFIR HARBI SI XAVIER JAYAKUMAR.



dan musibah 3 tahun terhadap masjid ar rahimiah klang.
KLIK SINI

34 comments:

Anonymous said...

Inilah dia BALA yang diturunkan oleh Allah swt terhadap DOSA Kafir Harbi Xavier Jeyakumar yang diarahkan oleh PAS Kota Raja untuk menyampaikan TAZKIRAH Ramadhan pada bulan tahun 2009.....

Azabnya masih dirasai sehingga ke malam ini, sudah 3 malam teraweh jemaah Masjid Ar Rahimiah menanggung siksa kepayahan tidak boleh lagi menunaikan solat di dewan utama masjid berkenaan.

Beberapa bulan yang lalu, "bencana banjir" yang menimpa masjid ini menimbulkan rasa pelik keseluruhan penduduk serta jemaah Masjid Ar Rahimiah kerana kedudukan posisinya diatas bukit iaitu Bukit Lipat Kajang mana mungkin menanggung kesan banjir ini..?

Sedangkan Hospital Tengku Ampuan Rahimah yang bertentangan di kedudukan lebih rendah tidak mengalami banjir...!

Apakah yang berlaku ini sebagai tanda kemurkaan Allah terhadap pimpinan PAS Kota Raja yang sanggup menyundalkan agama islam demi kepentingan politik bangang mereka sehingga tergamak membenarkan Xavier wakil rakyat DUN Sri Andalas memijak-mijak tempat sujud disaf hadapan masjid...?

Ramai yang tidak tahu hakikat bahawa Yb PKR ini dirumahnya ada membela 3 ekor anjing German Shepherd...., tapak kakinya itu pula dibenarkan oleh pimpinan PAS untuk memijak tempat sujud solat jemaah masjid.

Anonymous said...

Nasruddin Tantawi MENIPU ketika Debat PRU13 : Orang Muda Pilih Siapa...???
Tajuk Debat anjuran Sinar Harian melalui siaran Astro Awani dengan tajuk "PRU13: Orang Muda Pilih Siapa" telah mempertemukan Ustaz Fathul Bari (Ulama Muda UMNO) dengan Ustaz Nasaruddin Tantawi (Ketua Pemuda PAS Pusat). Bila terbaca NST, selaku umat Islam, kita rasa kecewa kerana ada TIGA sebab:

1. Karpal Singh (Pengerusi DAP Pusat) masih keras kepala tentang isu penubuhan negara Islam. Tapi pemimpin seperti inilah juga yang menjadi kawan PAS untuk menjatuhkan kerajaan Malaysia hari ini dipimpin oleh PMnya orang Melayu/Islam.

2. PAS masih gagal menjalankan dakwahnya mengislamisasikan pemimpin DAP dan sebahagian pemimpin PKR yang bukan beragama Islam. Masih ingatkah kita, suatu masa TGNA pernah mengatakan bahawa pemimpin DAP lebih tahu Islam daripada pemimpin UMNO.

3. Ustaz Nasaruddin Tantawi telah berbohong kepada penonton dalam dewan dan juga siaran Astro Awani bagi mematahkan hujah Ustaz Fathul Bari tentang pendirian Karpal Singh terhadap isu negara Islam

Kenyataan Nasruddin :

"Saya mintak...saya mintak jasa baik kawan saya Ust. Fathul Bari update maklumat dia berkait dgn Karpal Singh. Karpal Singh dia kata...dia kata langkah mayat saya tu hok 20 tahun dulu dan dia pun beritahu itu ucapan saya 20 tahun dulu. Skrg, dlm Konvensyen PR di Pulau Pinang baru2 ni..saya (dia?) kata, setelah saya berkawan dengan PAS, saya tengok HUDUD, masalah HUDUD ialah kita boleh bincang semula...." [di sambut dgn sorakan dr penonton fanatik]

NST telah tolong 'UPDATE' kan untuk kita semua menerusi perbualan telefon bersama Karpal Singh semalam...

Yesterday, DAP chairman Karpal Singh expressed extreme displeasure upon learning that Pas Youth chief Nasrudin Hassan Tantawi had suggested that he had been willing to consider such laws for the country during a political debate.

“I will NEVER compromise,” said Karpal in a telephone interview with the New Straits Times.

“I have always been very public and absolute on my stand to never have hudud implemented in the country... how then can he (Nasrudin) claim such a thing?” said the DAP stalwart, who is well known for his strong opposition to any attempt to introduce Islamic laws in this country.

Anonymous said...

depa tak kan ikut org lain -- mukmeen -- selagi org lain tak ikut depa

soalnya macam mana depa nak ikut org lain kalu org lain tak masuk TEMPAT depa walhal depa saja yang sering masuk tempat mukmeen

TERBALIK KOT

Anonymous said...

Punya la BODO parti anak setan nie, sampai sekarang x betulkan problem Masjid nie...menyusahkan orang bila nak Jumaat....bila gereja kuil ngan tokong cepat puak2 parti anak setannie nak hulur bantuan, Masjid nie dah lama problem x nak dibetulkan....jahanam punya parti anak setan...buang jer lah kopiah ngn kain atas kepala tue bodoh...

Anonymous said...

Nasrudin pertahan DAP kompromi terima hudud
KUALA LUMPUR 23 Julai - Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Nasrudin Hassan hari ini tetap mempertahankan fakta berhubung kesediaan Karpal Singh berkompromi untuk melaksanakan hukum hudud walaupun ia disanggah oleh Pengerusi DAP itu.

Bukan itu sahaja, malah Nasrudin turut mempertahankan fakta yang menyatakan bahawa Pas merupakan parti dominan dalam pakatan pembangkang.

Sehubungan itu beliau mencabar mana-mana pihak menganjurkan satu lagi perdebatan sekiranya mereka mendakwa dua fakta yang dikemukakannya itu ketika berdebat dengan Pengerusi Jawatankuasa Kerja Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya pada Khamis lalu sebagai satu pembohongan.

''Kedua-dua fakta ini saya kemukakan dalam debat. Sepatutnya kalau ia satu pembohongan maka ia perlu dipatahkan dalam debat tersebut. Jika mereka tidak berpuas hati aturkan satu lagi siri debat terbuka dan jemput kami.
.....................
MASIH NAK SPIN

Anonymous said...

ayuhai tantawi oii ... ini bukan debat budak sekolah lah ... ini debat adalah fakta bukannya pakai auta saja (pas). debat ini buleh dipatahkan di mana sahaja selagi ada fakta baru ditemui ... pas parti dominan ...? huh dominan apa - asas perjuangan negara islam dibuang diganti dengan negara kebajikan, asas perjuangan tidak diamalkan di selangor - bercambah-cambah rumah urut pas diam sahaja - diam maknanya bersetuju - ini bererti pas bersetuju dengan pertambahan rumah urut di selangor di negeri pakatan rosak yang memerintah, kata dominan mana dominannya. hang mimpi kut .....

Anonymous said...

Tnye bomo mcm mana..

Anonymous said...

dalam konteks politik, kata-kata Karpal jauh lebih boleh dipercayai berbanding kata-kata rakan-rakannya.

Anonymous said...

Realiti sekarang ni ialah.....

UMNU dlm BN, cerita dongeng/penglipurlara!

PAS dlm PR, lagi pemuhung besaq!!!

Benda ni berlaku mula lepas GE12 yg lalu!!!

Bukan meayu tak sedaq! Cuma gelap mata sekejap!

Tulong celik semula!!!

July 23, 2012 11:40 PM
.......................
AKU BAWA KENYATAAN BOMO SIAM DARI "TEMUBUAL XKLUSIF BERSAMA TUN MAHATHIR" MACAM DAH BERUBAH AJA, TAPI KITA TENGOK DULU..

Nok said...

tanya bomoh siam pas makan babi pun dia akan kata halal,,,,

Anonymous said...

Nok said...
tanya bomoh siam pas makan babi pun dia akan kata halal,,,,
.......................
SABOR BROTHER AKU TENGOK BOMO MACAM DAH BERUBAHTU, TOLONG JANGAN CURAH MINYAK, KITA TENGOK DULU OK..

Anonymous said...

Apa nak jadi dengan umat Islam hari ini masjid sewenang-wenangnya digunakan untuk berpolitik dan orang bukan Islam boleh menyampai Tazkirah.

Anonymous said...

DAPSTER -- KRISTIAN FIRST, OTHERS SECOND?

PASMEEN -- BULU KENIN FIRST,BULU ROMA SECOND?

KOME?

Anonymous said...

PAS DAN PENCACAI2 NYA LAKNATULLAH!!

Melayu Perak said...

ayat al-quran melarang kafir masuk masjid.....

Tidaklah layak orang-orang kafir musyrik itu memakmurkan (menghidupkan) masjid-masjid Allah, sedang mereka menjadi saksi (mengakui) akan kekufuran diri mereka sendiri. Mereka itu ialah orang-orang yang rosak binasa amal-amalnya dan mereka pula kekal di dalam neraka.
(At-Taubah 9:17)

Wahai orang-orang yang beriman! Sesungguhnya (kepercayaan) orang-orang kafir musyrik itu najis, oleh itu janganlah mereka menghampiri Masjid Al-Haraam sesudah tahun ini; dan jika kamu bimbangkan kepapaan, maka Allah akan memberi kekayaan kepada kamu dari limpah kurniaNya, jika dia kehendaki. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui, lagi Maha Bijaksana.
(At-Taubah 9:28)

Anonymous said...

Xavier tu makan babi dan minum arak

Anonymous said...

orang pas takmau buat solat hajat perdana lagi ke....

ala memalu kucing plak nak buat.....

semua pembaca blog gap,mai masuk baca sini sama penipuan suaram.aku bukan tuan punya blog tu tapi pendedahan dia sumting yang menarik perhatian aku berkenaan pertahanan negara kita

http://politicianissuck.blogspot.com/

Anonymous said...

salam GAP mohon share klip kat youtube ni.

http://www.youtube.com/watch?v=0j4iqSqMono

aku layan memang kene setempek dekat abby abadi ke geng pas ke sapa ke...

tq GAP

Melayu Perak said...

Cakap Tak Serupa Bikin

Daripada Abu Zaid Usamah bin Zaid Bin Harithah RA katanya, “Aku dengar Rasulullah SAW bersabda, “Akan didatangkan seorang lelaki pada hari kiamat kemudian dicampakkan ke dalam neraka. Lalu terkeluarlah isi perutnya dan berpusing lelaki itu dalam neraka seolah-olah keldai memusing kisaran“ Lalu ahli neraka berkumpul kepadanya dan bertanya, “Wahai fulan, mengapakah engkau ini? Tidakkah engkau dahulu menyuruh kepada kebajikan dan melarang daripada kemungkaran?” Jawabnya, “ Ya, aku menyeru kepada kebajikan tetapi aku tidak mengerjakannya dan melarang daripada kemungkaran tetapi aku mengerjakannya”.

Anonymous said...

Nok said...
tanya bomoh siam pas makan babi pun dia akan kata halal,,,,

.......................

Benar buktinya Mat Sabu pernah berkata 'saya rela makan babi dengan Guan Eng dari makan ayam dengan Najib'.

Anonymous said...

SENYUM PAGI RAMADHAN

cuba renungkan sama ada amalan ini (tazkirah) satu kebiasaan di Barat?

apakah wakil kongres beragama Islam akan diterima seadanya kalau berkempen dalam gereja atau lain-lain rumah ibadat?

siapa ada maklumat tolong berikan agar boleh dijadikan renungan yang tepat dan berfakta.

MASSA

Melayu Perak said...

ayat al-quran mengenai cakap tak serupa bikin

Wahai orang-orang yang beriman! Mengapa kamu memperkatakan apa yang kamu tidak melakukannya!
(As-Saff 61:2)

Amat besar kebenciannya di sisi Allah - kamu memperkatakan sesuatu yang kamu tidak melakukannya.
(As-Saff 61:3)

tengku faiz mansor said...

tengok pas nie memang dah sesat..buka berpandukan pada islam tp kristian....bodoh!!!! PAS

Anonymous said...

Kan xavier tu sama tuhan dengan pas. Kalau allah murka nanti mintak ampun dengan anak allah. Kan gitu ahlul pas. . . . . Nau zubillah himin zalik.

Anonymous said...

Pemimpin PKR dan PAS memang sial. Kalau nak tahu pergilah ke 20, Jln PJU 8/5G, Bandar Damanasara Perdana, PJ antara jam 09.00-1030 pagi. Lihatlah berapa org Melayu dah disesatkan dek celaka Xavier dan kuncu2nya. Lanknat ALLAH kepada kafir harbi, Nauzyubillah. Kalau dengar kaaata Nazaruddin, katak pun dia kata boleh cakap ketika hujan turun!!!!

Anonymous said...

Kalau di zaman Khulafa Al-Rasyidin dulu, PAS dah lama dah diserang habis-habisan dan dihancurkan sepertimana yang dilakukan terhadap Musailamah Al-Kazzab oleh Khalifah Abu Bakar As-Siddiq.

Kalau anda membaca sejarah Musailamah Al-Kazzab dengan PAS, banyak persamaannya...

Mulanya PAS bagus, tapi lama-kelamaan menjadi sesat lagi menyesatkan... sama la macam Musailamah tu...

Anonymous said...

Bala turun kerana PAS bawa xavier yang bertuhankan allah bapa dan allah anak bertakzirah dalam Rumah Allah yang maha Esa...

Anonymous said...

Tok Guru Nik Aziz kena ada sistem untuk pastikan siapa benar benar yg masuk Pas yg boleh masuk syurga. Tak boleh main pukal je semua ahli dan bekas artis atau artis boleh sok me je. Lagi satu yg bukan islam tu tak payah lah masuk dlm ruang masjid nak tazkirah. Suroh buat kat luar ruang je lah kalau perlu sangat sebab nak bagi undi. Cukup cukup lah orang Melayu islam di perbodohkan dek kafir harbi ni. Minta tolong sangatlah, Allah bagi akalilah bukan otak dan guna akalilah lah jgn pakai otak je.

Tak perlu bawa depa ni kat masjid kalau sudahnya bawa bala je. Biar depa dah peluk islam baru bawa dekati masjid. Contoh tengok je di Masjidil Haram kan hanya orang dah peluk islam je boleh masok kawasan tu dan masjid. Contoh dah terang Nabi tunjukkan, pak haji kita ramai gi umrah buat haji lah tak nampak ke ilmu ni?. Sayang akalilah kurang guna. Selamat Ramadhan Al-Mubarak dan maaf di pinta jika terkasar bahasa.

Xavie Berak said...

Xavier ada masa untuk istijak (basuh berak)?
mg mcm ni tak ada masa untuk basuh berak.

MELAYU ULTRA said...

Saya cadangkan ILMUAN adakan Solat Hajat Perdana mintak petunjuk daripada ALLAH dan bukakan hati orang2 MELAYU supaya bersatu!

Mintak UFB usahakan!

Anonymous said...

komen2 yg tak ada kelas langsung...
boring laa...

Anonymous said...

sedangkan orang islam sendiri yg berhadas besar dilarang masuk pijak dewan solat masjid, inikan pula si kafir harbi yg memang berhadas besar 24 jam!

orang bkn islam biasanya masuk masjid hanya di luar, paling jauh pun hanya di beranda mssjid

tapi apa pas lakukan? ?? dia jemput si kafir ni bagi ceramah dlm masjid! !! seolah dah takde tempat lain, seolah dah takde bangunan lain, seolah orang islam tu bodoh sanggat sehingga kena ajar oleh si kafir dlm masjid milik umat islam sendiri

betapakah rendahnya maruah masjid. ..
betapa pas sanggup lakuksn apa saja demi menjilat jubur Dap!

aduhai pas ,,,,terimakasih atas penghinaan kamu, tapi beringatlah bahawa kami tak akan melupakan perkara ini selagi hayat ada
jika pas rasa hebat sanggat, lihatlah apa kami penggundi muda saluran 3 akan lakukan pd PRU akan dtg!
jgn mimpi pas dpt undi kami !

pada kami undi pas (pembangkang) itu satu dosa kpd agama bangsa dan negara! !!!

Anonymous said...

pas parti ajaran sesat. bermakna undi pas adalah haram. sape yang undi pas memang sah anak haram..

Unknown said...

sedap je keling ni masuk masjid...mesti keling ni bangga dpt perbodohkan org2 PAS yg sesat...x sedar2 lg...