Thursday, July 19, 2012

PAKATAN SELANGOR PERANAP DUIT RAKYAT. BELI TANAH BAWAH AIR LOMBONG.


KLIK SINI

106 comments:

Anonymous said...

Mana ada depa peranap duit selangor?!

puak-puak pakatan perompak nak bina loji rawatan air kat situ sebenarnya!

hahahaha

terlajak perahu boleh diundur,
terlajak mengundi, buruk padahnya!

rakyat Selangor yang ada otak patut pakat-pakat kalih Pakatan Perompak kepada BN dalam PRU yang akan datang!

SAVE SELANGOR DARI PAKATAN PEROMPAK!

Anonymous said...

tanah sebegitu amat sesuai dijadikan pusat urut terapung, berombak-ombak dan berbuih-buih gitu!!!

Anonymous said...

baru 4 tahun dah pandai bawak pelari 1 bilion kalau 40 tahun???

X10???

jawapannya adalah x 100!!!

Kalkulator mana hah?

Anonymous said...

saya cadangkan sambutan 5 tahun kerajaan PR diadakan di kawasan tanah yang baru dibeli sebagai bukti bahawa ia sesuai untuk taman rekreasi ungkas dan unggas. he he

Anonymous said...

bukan projek air langat2 dia kesahkan..bukan empangan dia kesahkan..bukan air bersih yg makin kurang dia kesahkan....tetapi dia kesahkan air atas tanah@tanah atas air nilai belian jutaan ringgit yg sebenarnya yg boleh bekalkan air yg belum dirawat utk rakyat selangor!!

sebelum air langat2 pihak lain bekalkan...yg sedia ada syabas bekalkan...mb khalid@kerajaan pr selangor lebih panjang akal kolam takungan air sanggup sediakan!!

Bomo Siam said...

Woi GAP!

Toksah dok sembang la bab2 TALAM! Pinggan! Mangkok ni suma!

Jarum UMNU dah tak laku dahh!

Masa ada kuasa dulu, lagak hangpa lebih dpd firaun!

Yg rakyat dok baca la ni ialah, APASAI suma MB UMNU Sngor yg lepas...rekod buruk belaka???

Dah tergadai negeri...baru nak kelupoq!

'UMNU TIPU MELAYU' (google search)

Bomo Siam said...

Klu nak sembang pasai tanah paya ni....

Tanya Madey! Berapa dia rompak duit rakyat utk kambuih paya kat Putrajaya dulu?

Berapa dia perabih duit negara bina bangunan mahligai akhir zaman hanya utk tempat mentadbir?

Awat? Kenapa tak bina bangunan kerajaan guna bumbung zing je?

Bomo Siam said...

Tuh...! Petronas Twin Tower! Apa ada faedah???

Klu setakat nak jadikan bisnis office Petronas....guna kontena pun dah cukup!

Klu nak jimat duit la....!

Bomo Siam said...

Tuh...! Rumah PM & family yg dinamakan 'Seri Perdana' tu....

Apasai belanja selenggara lebih mahal dpd harga 300 rumah rakyat?

Klu PM kita ni benar2 berjiwa rakyat...dok semi D dah la...!!!

Ada akai boh kat lutut!!!

Anonymous said...

auuuuuuuuuuuu here comes bumu the mangkok fox

Anonymous said...

try to provoke idiot

Anonymous said...

hg jdi cai otak letak kat mana.cuba habaq mai

Anonymous said...

klu rumah mak pak & tok nenek hang bulih la pki atap zink sbb depa smua bangsat mcm hg jugak

Anonymous said...

bisnis jual ayaq lioq mcm hang bulih la pakai kontena. memang itu la standard hang

Anonymous said...

jarum hang pun dh tk laku.tk dak response pun.hikayat hang tak sedap

Bomo Siam said...

Sebelum tuding jari! Check dulu! Jgn dekat sgt dgn muka org...putus depa gigit!

Ce tgk rumah arwah Megat Jonid yg kena rompak tu!

Klu paper tak kasi tau la....mati2 aku kata itu 'spaceship'

Duit dari mana mai tu? Meniaga?

Kuah kuaah kuaaah!

Menteri UMNU, buat bisnis?

Mmuuaahhahahahaha...!

Anonymous said...

hang klu dpt pluang pun hg buat benda yg sama bumu ntah ntan lgi truk pada tu.boo mooooo.....dh mcm lembu plak hg ni bumu

Bomo Siam said...

Dlm bab2 masing2 nak tunjuk kehebatan, tapi pijak kepala rakyat, aku tak masuk mana2 pihak!

Pembangkang pun 2 X 5 dgn UMNU!!!

Anonymous said...

kelu lidah nak berkata-kata..

pening kepala bila difikirkan..

terlalu bodoh, dangkal dan kebudak-budakkan auta-auta yang dibangkitkan oleh pencacai, penjilat dan pariah pakatan perompak seperti Bomo Siam Sundal!!

aku gelak terguling-guling bila baca hujah-hujah taraf sekolah pondok PASetan yang dibangkitkan oleh Bomo Siam Sundal!!

hujah setaraf budak tadika seperti 'berniaga dalam kontena, buat pejabat pakai atap zink etc' buat aku rasa sedih dan sayu melihat setakat ini sahaja ke kemampuan penilat pakatan untuk berhujah?!

aku sebenarnya malas nak bergaduh dengan budak-budak IQ kosong seperti Bomo Siam Sundal, tapi sebagai memeriahkan blog ini, inginlah aku tanyakan soalan ini kepada Bomo Siam Sundal:

1-Apa cerita ANUwar Peliwat kau kantoi main dengan China Doll?!

2-Apa cerita ANuwar Peliwat buat rumah sampai 17juta?! Itu belum jadi PM lagi tu!

3-Apa cerita YB ASSmin kau kantoi AISKRIM kena isap dalam toilet?!

4-Apa cerita air mani ANUwar Peliwat boleh ada dalam lubang jubor anak teruna orang?!

5-apa cerita jam omega ANUwar?!dah jumpa ke?!

6-apa cerita ANUwar peliwat ada akaun 3Billion ringgit?!kalau fitnah, kenapa tak saman umi hafilda?!

7-apa cerita air mani ANUwar dengan bini ASSmin ada atas tilam masa 1st kes liwat tu?!

Bomo Siam said...

Jin! Berapa harga sekeping atap bumbung mahligai Seri Perdana tu...?

"Setahu aku Boss! L/kurang RM80k sekeping!"

Macam tu punya mahai pun....bocoq laie???

Anonymous said...

perah otak lgi bumu cari idea.crita hg tk sedap

Anonymous said...

berniaga dalam kontena?!

apa lu ingat Petronas jual cendol ke?!

lembu pakatan macam lu boleh lah berniaga dalam kontena!

gua cadangkan lu buat rumah urut dalam kontena tu!

konfem dapat sambutan dari puak-puak pakatan kemaruk seks macam lu!

hahahah

Bomo Siam said...

Bila rakyat, bahkan budak tadika sekalipun yg ternampak akan kesergaman mahligai2 pemimpin2 UMNU ni....agak2 apa yg depa pikiaq?

"Hasil mentekedarah duit rakyat le tuuu...!"

Bukan dengki! Tapi, ngeri...!

Anonymous said...

Bomo Siam otak udang, boleh tak kau tolong tanyakan jin kau, berapa pulak harga atap umah ANUwar PEliwat pulak?!

Bomo Siam said...

11:11,

Awat? Juai minyak! Wajib kena ada Twin Tower ka?

Office takda aircond, takleh ka?

Anonymous said...

Seri perdana yg hang dok kutuk tu tujuan die nk menaikkan imej negara,jd tmpt sambut foreign guests,wat function utk tarik bisnes.mane muat semi-d klau nk wat function utk top gun negara laen.security issues lah.sile gune otak sebelum buat kenyataan yg x mask akai.tq

Anonymous said...

perah otak lgi bumu.crita hg tk sedap la.srupa sampah

Bomo Siam said...

11:14,

Aku dah kata dahh tadi...dlm bab2 membazir camni, pembangkang dgn UMNU, sama ja!

Bomo Siam said...

11:16,

Rumah atap rumbia! Burukkan imej negara ka?

Anonymous said...

hg bukan dengki tapi cemburu

Bomo Siam said...

Tarik bisnis guna mahligai & 'spaceship'.....itu cara yahudi!!!

Anonymous said...

cuba lgi bumu provoke hg org tk minat. jgn layan posting mangkuk nif

Anonymous said...

hg tulis pun cara yahudi

Anonymous said...

2 tujuan twin tower dibina.

1)Nk jd mercu tanda negara yg hang dok skrg nie.tourist attraction lah org katakan.bile tourist dgr m'sia cnfrm igt twin tower.secara x langsg contribute ke tourism & tambh income negara & tambh kdnk
2)Nk buang racetrack kude yg hang mungkn dlu2 lepk.ape jadah tengah2 kl ade racetrack yg x menguntungkan lgsg

Tolg kaji sejrh seblm wat komen.x pun p langgan astro discovery chanel blaja kat situ.jgn dok harap kt harakah/suara keadilan yg x merangsg minda hang yg tepu 2.tq

Bomo Siam said...

Jgn pandai dok sebut 'pemimpin berjiwa rakyat', klu rumah pemimpin lebih hebat dari rumah rakyat!

Anonymous said...

hg pun mebazir jgk bumu. bazir ayaq lioq

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Bomo Siam said...

Aku pi kenduri kat Mersing itu hari, takyah suruh polis eskot pun!

Najib....bergerak sejengkal pun, berpuluh-puluh 'duit rakyat' tulong eskot!

Apa pasai?

Tu baru setakat jadik PM! Klu jadik Guru Besaq sekolah....camna agaknye ye!!!

Anonymous said...

hg penulis sampah bumu x payah pakai eskot

Anonymous said...

Hang pi tnye apek brylcream hang 2.xpn pi tnyer abg al-juburi atau abg jambn hang 2 umah depa cmne

Anonymous said...

Klau jd guru besaq,penolg kanan,cikgu,murid,hang kebun & m.cik kantin lah escort.tu pun nk kene tanyer ke.xkn nk pgl escort service kot.ke kau x penh g sekolah nk kene tnyer bnd cmnie

Bomo Siam said...

Pelik aku dgn UMNU or PAS nih....!

Pemimpin diraikan! Rakyat dipecacaikan!

Bila tiba hari undi, depa suruh kita kuaq pi ngundi!

Rakyat pun...jadik bodo, lanjut teloq2 punya berbaris!

Anonymous said...

termasuk la hang bumu bodoh jdi sebahagian pencacai pengangkat majis

Bomo Siam said...

UMNU kata...SAVE SNGOR DARI PAKATAN PEROMPAK!

UMNU bukan perompak ka?

Sama ja!!!

Pemimpin, klu pandai merompak, cepat naik jadik MB or PM!

Rakyat klu merompak...masuk jail!

Mana ada patut nie....???

Anonymous said...

Bomo Siam Sundal,

berniaga minyak urut lintah macam kau bolehlah nak berniaga dalam kontena!

Bomo Siam said...

Rakyat macam aku pakai Audi....!

Hishamudin, anak dia pi sekolah, pakai Hammer!

Yg ni, yg aku naik angin!!!

Anonymous said...

Kalau kau mulia sangat, kau buatlah parti sendiri bomoh sesat oiii!

kalau kau suci sangat, cubalah jadi calon dalam PRU yang akan datang nih!

Anonymous said...

hang jdi la perompak bumu boleh cepat jdi mb or pm

Anonymous said...

hg jdi la hishamuddin

Bomo Siam said...

Budak2 aku pun aku kasik bonus paling kurang 2 bulan gaji!

UMNU kasik berapa?

Berhenti la woi, kerja gomen!

Anonymous said...

Kau pakai AUDI ke bomoh siam?!

kahkahakah

AUDI ke AUTA?!

kahkahkahah

orang IQ kosong macam kau pun mampu pakai AUDI?!

konfem kau pun mentekedarah duit rakyat

kahkahah

Anonymous said...

kau bagi bonus?!

kahkahkahkah

kau meniaga apa?!

meniaga lubang juboq ke?!

pandai betoi kau buat lawak ye bomoh siam sundal!

kahkahkah

Anonymous said...

hg ada budak2 ka kerja ngan hg. hg penulis cai ja

MELAYU ULTRA said...

terima kasih BOMO SIAL...

komen hang memang bermutu tinggi.. syok sendiri.. macam lahanat pun ada..

satu je aku nak cakap kat hang.. komen2 bodoh hang ni sangat efektif untuk menaikkan lagi semangat penyokong2 UMNO macam aku MELAYU ULTRA untuk bekerja lebih baik bagi menghapuskan palat2 hijau macam hang...

hehehe.. palat hijau..

BOMO SIAM = PALAT HIJAU = PENJUAL KALIMAH ALLAH

hehehehe... good dog BOMO!! shuhhhhh!! shuhhhh! nak ambik tulang ni! woof woof (bunyi bomo sial)

hehehe

Bomo Siam said...

GAP kata aku ni, merapu's commentator!

Namun, tak la semerapu dia...rujuk kitab MNN lebih dpd AlQuran!

Anonymous said...

Hang pandg bonus jer,hang boleh bg medical/operate free?ubt free?hang boleh bg cuti bersalin 60 hari (lingkup bisnes hang kalau wat camtu),boleh bg pencen?boleh bg benefit mcm kerajaan bg?sorilh.cakap je lebih.habuk tarak.jgn tengok dr 1 perspektif je.bukalah mata,jgnlh sempit otak tu.orang sekarang 3 lane kau masih 1 lane.sempit2

Anonymous said...

SAVE MALAYSIA FROM PAKATAN PEROMPAK AND DUMB ASS LIKE BOMOH SIAM SUNDAL!!!

Anonymous said...

Patutlah lingkup dan jahanam Selangor, Kedah dengan Pulau Pinang bila ditadbir oleh Pakatan Haprak..

Pemimpin-pemimpin mereka bodoh bebenor tentang urus tadbir kerajaan negeri masing-masing..

Bomo Siam said...

MU...!

GAP mintak kita berilah apa2 komen sekali pun! Secara berilmu!

Jadik, aku bagi komen ilmu la! Melalui yg tersirat! Bukan tersurat macam hang punya tuu....!

Yg cerdik, akan terdiam! Yg bodo, terlompat-lompat!

Anonymous said...

hg tak merapu tapi celaru

Anonymous said...

Yang tersurat dan tersirat pulak?!

kau nih konfem-konfem ketua tarekat ajaran sesat bomo siam oiii

hahahaha

Anonymous said...

Tok Moh,

Tok Moh dah amik ubat sakit otak tok moh ke belom?

meracau semacam je tok moh nih..

Bomo Siam said...

Nak tarik perhatian or utk sampaikan sesuatu dgn berkesan melalui blog camni.....

Tak guna fakta berjela! Just say....

'UMNU TIPU MELAYU'

Budak tadika pun cepat paham!

Anonymous said...

hg jgn crita tersurat tersirat la bumu.dulu aku tanya hg anak2 dh islam ka blum hg jawab pun yg tersurat yg tersirat mana? jgn crita tersirat la bumu klu tak faham

Bomo Siam said...

Antara real vs unreal!

Debat sinar harian - Face to face! The real world! Fakta dlm hujah amat wajib!

Blog GAP - Hanya sekadar dunia khayalan! Who poke who? Jika org kenal bomosiam sebagai anti UMNU...itu suda lebih dari cukup!

Anonymous said...

Khalid gagap and the gangs try nak divert perhatian rakyat sebenarnya!

Khalid gagap and the gangs memang bodoh mengalahkan lembu!

air memang berlambak kat selangor tu!

tapi masalahnya sekarang yang kurang ialah air terawat!

air yang kita guna untuk mandi, masak etc!

Anonymous said...

yg cerdik akan terdiam yg bodoh terlompat lompat yg dungu mcm bumu tergolek golek

Anonymous said...

lbih baik tk kenak kau bomosiam.klu kenal hg sial badan.suey

Melayu Ultra said...

BOMO komen hang berilmu ke?

kurang2 kan la kulum testis nuar tu BOMO..

aku takut hang musibat atas sebab sumpah seranah orang yang baca komen bebal hang tuh..

eh.. aku pedulik hapa.. manusia macam hang ni aku boleh katakan mcm GOLLUM.. dah xbleh nak betulkan dah.. hati dah mati.. takde satu pun komen hang yang positif..

GO TO HELL cause I don‘t give a DAMN on your comment BOMO!

ko tau tak sapa GOLLUM tu BOMO?

Anonymous said...

hg pun nk taril perhatian kat sini bumu postimg bnyk2

Anonymous said...

Whai bomo yg perasn bijaksana,budak tadika memg paham kau ckp camtu.tapi,itu zaman dulu.budak zaman sekarang,die tak bodoh2 telan ape orang sumbat.die akan tanyer dengan macam2 persoalan.kemungkinan kau jenis zaman dulu yang men telan jer.budak2 zaman sekarang dah pandai guna akal dan fikiran.mereka tak mudah tertipu.tq

zat said...

Hanya di msia kita kutip hutang dikatakan 'scandal' tapi tutup hutang kroni takde apa2...MALAYSIA BOLEH !!

Melayu Ultra said...

apa yang GAP cakap pasal hang BOMO SIAL tu memang aku setuju sangat!

tapi aku kagum gak dengan level BEBAL ko ni BOMO..

BEBAL tahap tertinggi..

TAHNIAH BOMO atas kebebalan hang tuu.. You always make my day.. hahahaha.. sukalah!

zat said...

Bomo Siam

biasa la depa ni...bila tak dpt tepis depa buat personal attack...

Anonymous said...

wuf wuf....another dog on the blog looking for bones

Melayu Ultra said...

Bomo Siam said...
Rakyat macam aku pakai Audi....!

Hishamudin, anak dia pi sekolah, pakai Hammer!

Yg ni, yg aku naik angin!!!

-----------------------------------------------

Hang pakai Audi BOMO?? kaya betul la hang ni.. bini pun dua.. jangan riak sangat BOMO.. kalau ALLAH nak tarik rezeki hang, sekelip mata je hilang.. bagus la kalau PR perintah, kereta lembu pun ko tak mampu beli BOMO sbb negara huru-hara.. eh lupa plak nama tuhan hang bukan ALLAH kan??

Anonymous said...

zat dont take it personal

Melayu Ultra said...

Anonymous said...
wuf wuf....another dog on the blog looking for bones??

----

mana2?? yang tak cukup ZAT tu ke?? hehehe

zat said...

ada tak sapa2 di sini boleh katakan yg mereka rela hutang dkt 400 juta Talam ke negeri Sgor harus diluputkan saja...

Hutang tu pun urusniaga dgn kjaan dulu...mcm mana boleh jd mcm ni? hutang tu pun tak direkodkan dlm buku...

berterima kasih la duit negeri dpt recover balik...jgn jd org yg bodoh sombong...sbb ketaksupan kpd parti politik kita tak kisah duit kita org sapu...

Anonymous said...

Betul3.makin hari makin nampak kelemahan bomo nie.kesian...

Anonymous said...

Agak2nyelh kan,kalau PR x sibuk ngan talam nie, boleh ke janji-janji mase nak tawan Selangor dlu ditunaikan?

Melayu Ultra said...

Anonymous said...
wuf wuf....another dog on the blog looking for bones??

----

mana2?? yang tak cukup ZAT tu ke?? hehehe

Anonymous said...

abis yg kau buat posting untu apa? klu bkn krna ketaksuban kau trhadap parti2 politik trtntu atau untuk suka2?

Bomo Siam said...

Udah bertahun-tahun dah aku di GAP ni....

Apa bentuk caci maki yg tak aku terima dari kalian?

GAP biasa jailkan aku! Dpt pengampunan!

Apa nak di herankan....?

Bodo2 aku pun....hangpa kena baca jugak! Tak baca tak tido malam! Gian...!

Anonymous said...

ye le....

Anonymous said...

mcm jwpn dh giveup nmpk atau dh tk da idea...

Anonymous said...

Sampai bila rakyat Selangor ingin ditipu dan dibodohkan oleh Pakatan Rabak?!

Sedarlah wahai rakyat Selangor khususnya dan rakyat Malaysia amnya yang pakatan Rabak langsung tidak mempunyai kemahiran, ilmu, dan pengalaman untuk melaksanakan pentadbiran yangg cekap dan berkesan!

pemimpin mereka hanya tahu berjanji, tetapi langsung tidak ditepati!

Anonymous said...

tau plak hang yg hang tu bodo eh bumu.......

Bomo Siam said...

Jika UMNU masih rasa Sngor akan dpt ditawan semula....jelas UMNU menipu rakyat!

Lebih2 jika guna Noh Umaq!

KLu mai tempat aku....dia ni depa rejam dlm taliayaq!

Anonymous said...

klu hg mai tempat aku bumu, pungkok hg aku rejam

Bomo Siam said...

Sampai macam tu sekali UMNU nak tipu rakyat!

'PELUANG BN DI SNGOR - CERAH'

Ada akai ka?

Cakap la yg munasabah sikit...!!!

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Bomo Siam said...

Ni yg buat aku suka sgt dgn blog GAP...!

Terlalu banyak kata2 & slogan2 pelik didalamnya!

'NAJIB JADIK IMAM! LOSMAH QATAM QURAN'

Mampuih otak nak pikiaq kelojikannya...!

Anonymous said...

hg klu pi tanya pr pun depa ckp peluang de.pa cerah jugak..ada akai ka depa ni bumu.cakap biarla munasabah sikit....

Bomo Siam said...

Bagaimana kebanyakan menteri dan YB, yang memulakan karier politik mereka tanpa sebarang harta, akhirnya mampu hidup dalam serba kemewahan, sedangkan gaji menteri yang mereka terima sebagai penjawat awam tidaklah seberapa sangat?

Macamana depa ni bole KAYA?

Anonymous said...

sama la jugak dgn pas slogan berterabur sana sini.nik ajis siap buat promosi berdoa sambil menangis.

Anonymous said...

mcm hg la bumu,mcm man hg bulih pkai kereta audi.hg buat blog pun upah tk sbanyak mana. makan pun tah cukup tah tidak

Anonymous said...

Lusa ... mula start puasa ... tapi korang masih jugak bergaduh sesama sendiri . Mengumpat sana sini . Udah le tu .

Bomo Siam said...

Yg meragut 2,3 ratus atau mencuri di Supermarket dihukum penjara bertahun2. Yg merompak harta rakyat berjuta2 & berbilion2 masih bebas kat sana-sini.

Tengok je si khir toyo.....dari doktor biasa, duduk rumah biasa, terus dpt duduk rumah bglo berjuta2 walaupun berkhidmat sekejap je di Selangor. So,sape nak kaya cepat, join la geng2 perompak BN ni! Rakyat dah muak & meluat dgn kaum kerabat pak2 menteri ni!

Kita bertungkus lumus mencari rezeki & bayar cukai, depa senang2 je bagi makan 7 keturunan mereka...!!!

Bomo Siam said...

Sempena menyambut Ramadhan yg mulia ni, aku nak tanya sikit!

Ada sapa2 kenai ahli2 MT UMNU yg dok rumah teres?

Ce bagi satu nama....!

Tu baru setakat MT!!!

Anonymous said...

kau buat la mcm khir toyo,bumu bkn 7 keturunan je tk abis mkn smpi 14 keturunan pn tabis mkn.bumu....bumu low class la ngkau ni

Anonymous said...

hg pi la buat siasatan.tukar profession, jdi spy. bulih aku panggil hg spy bumu

Anonymous said...

ANWAR ALJUBURI, NIK NAJIS,LGE TU DUDUK PONDOK BURUKJE

Anonymous said...

Ayoyooo GAP, blog ini hang punya ka bomo siam sial punya !!!!

Anonymous said...

Bomo Siam dah jadi gila babi sebab projek merobohkan madrasah Salihiah di Kanchut tidak dapat dibuat lagi, impiannya untuk menjadi sub kontrek buat Aman Central tidak kesampaian lagi, sebab tu jadi wayar putus sebagini rupa, tak giut Bomo Siam @ Musangka?

Hang komen macam orang bodo nak mampus, mencerminkan puak PAS ni memang bodo, tak reti menilai. Kawasan Putrajaya bukan macam tanah lombong penuh air yang dibeli oleh Penipu Rakyat di Selangor kerana Putrajaya ada tanah bukit, guna tanah bukit timbus kawasan yang rendah, malahan tanah lombong penuh air yang dibeli oleh Penipu Rakyat 80% diliputi air, kawasan Putrajaya ada macam tu ka bangang? Itulah bodoh nak mampus, ni mesti anak didik Mahfuz Bean, cakap guna kepala lutut, bodo nak mampus, tok guru bodo, anak murid macam Bomo Siam @ Musangka ni 100 kali lebih bodo sebab makan air bazuh berak tok guru bangang dia tu, berkat konon, pergi mampus sama hang Musangka @ Bomo Siam, bodo nak mampus, jenis fikir tak guna otak, guna nafsu serakah, sebab tu komen hang macam babi sajalah, dasar tak guna!

Jason said...

Bomo Siam biasa la depa ni...bila tak dpt tepis depa buat personal attack...