Monday, July 16, 2012

STRAITS TIMES SINGAPURA PANAS HATI DENGAN PENYENARAIAN SAHAM FGVH.



FELDA Global is in the bad light again according to Singapore Straits Times.

1.    Teo Cheng Wee, through Singapore S T has helped PAS deputy-president Mohamad Sabu spread his influence on Malaysian foreign and local opposition supporters to strengthen their grudges against PM Najib’s programme on Felda listing.

2.    However, he definitely cannot evade the fact that Felda Global stock has attained second largest in the world after Facebook.
       
 Mazlin Aliman is an irrational idiotic protest leader in the demonstration, whose mind is governed by his emotion    rather than his thinking.
        H.S. 

29 comments:

Anonymous said...

Dok telan air kumbahan banyak sgt sbb tu hati apek singaPORK ni busuk sangat.....dengki abis kat Malaysia......

Yg peliknya ada gak Melayu BAHLOL , TOLOL, BANGANG n BEBAL dok sokong dan sgp jadi anjeng dan BABI singaPORK(DAP)..

PASial PASial PASial PASial PASial

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Slow and steady tak slow tak jadi.....

Anonymous said...

SETUJU ANON 3.43 PM!!!!

Anonymous said...

LEE KUAN YEW teringin sangat nak jadi PM Malaysia dari dulu lagi. Tapi ALLAH maha PERKASA dan dengan kekuatan UMNO yang disokong oleh 3,000.000 ahlinya sekarang, serta sokongan NGO's,Tentera,Polis dan sebahagian besar ummat Melayu Semenanjung,Sabah dan Serawak maka Malaysia terus ditadbir dengan jayanya walaupun 100 tahun lagi.Tapi dengan syarat Melayu terus bersatu walau apa pun yang ingin menghancurkan perpaduan tersebut.Itulah yang dicemburui oleh Singapork.

Anonymous said...

Melayu dari Parti Pembangkang adalah Spesis yang Kecewa dan Busk Hati.

Anonymous said...

Pihak kerajaan perlu menyaman NST Singapork yang berhati busuk dan sangat dengki dengan kerajaan Malaysia ini, saman saja pengurusan dan pengarang dan wartawan yang suka buat cerita macam jahanam untuk memburukkan kerajaan Malaysia, lihatlah NST Singapork mana berani kritik PAP Singapork kerana PAP Singapork akan menyaman semua orang yang kritik dia. Kerajaan jangan bagi muka sangat kepada akbar sampah yang memualkan seperti NST Singapork yang makin menjadi-jadi meracau macam orang gila memburukkan imej Malaysia sedangkan rejim kuku besi PAP Singapork tidak pula berani dikritik oleh NST Singapork ini, dasar jahanam dan barua memanglah NST Singapork, kerajaan Malaysia jangan bagi muka sangat, nanti NST Singapork kencing dan berak atas kepala kerajaan Malaysia pula nanti, kerajaan Malaysia kena bertegas, saman NST Singapork RM 1 bilion, biar bankrap akhbar celaka itu, padan muka mereka, dasar jahanam, tak guna, dasar akbar 'anjing seperti NST Singapork yang suka menyalak tu patut dibedal saja dengan rotan, biar dia tahu erti kesopanan', jangan diberi muka kepada orang tak guna seperti NST Singapork itu, ambil tindakan tegas, saman mereka, biar mereka tahu apa itu kesopanan.

Anonymous said...

Jgn salah orang sebab dorang tu memang Kepoh Sial!!

Salahkan Melayu Bodoh Pembangkang yang otak letak pat bontot tu!!

Anonymous said...

PAS ingin mengagihkan tanah Felda kepada semua generasi pelbagai peringkat di Felda dan pesara tentera, saya ingin tanyalah, nanti berapa banyak yang setiap orang akan dapat, apakah sekadar sebatang pokok getah atau sawit saja? Kalau setakat tanah cukup untuk tanam sebatang pokok getah atau sawit, buat jadi tanah kubur sajalah, jelas PAS bodoh dan mahu
'membunuh' orang bumiputera dan peneroka dengan janji kosong yang tak masuk akal, kepada rakyat Malaysia sekalian, sedarlah, jangan terpedaya dengan janji kosong dan penipuan oleh PAS dan kuncu-kuncunya itu, mereka itu adalah petualang yang sangat keji yang sanggup berbuat apa saja untuk berkuasa hatta memusnahkan bangsa dan negara sendiri, sedarlah, insaflah wahai bangsa bumiputera dan seluruh rakyat Malaysia sekalian, PAS, PKR dan DAP adalah perosak masyarakat yang sangat memualkan dan sangat keji kerana sanggup memusnahkan rakyat dan negara demi mengejar angan-angan politik yang tiada arah tuju mereka itu, sedarlah, insaflah, selama lebih dari 50 tahun Perikatan dan kemudiannya Barisan Nasional mentadbir Malaysia, negara kita mencapai kemajuan yang membanggakan, jangan terpedaya dengan 'janji manis yang penuh dengan racun' dari Penipu Rakyat ini, di negeri tadbiran mereka telah terbukti betapa mereka tidak mampu untuk menjadi pemerintah yang baik kerana mereka hanya sibuk berceramah, membuat hasutan, berdemontrasi dan lain-lain kerja negatif yang bukan saja bersalahan dengan agama, malahan bersalahan dengan undang-undang, apakah golongan sebegini yang hendak kita angkat jadi pemimpin? Alamatnya Malaysia akan jadi seperti Afghanistan yang berpecah belah kerana berebut kuasa pemerintahan hingga akhirnya daripada sebuah negara aman yang maju jadi negara mundur dan sangat berbahaya, apakah kita mahu mewariskan negara yang punah binasa kepada generasi akan datang? Kepada generasi muda yang tidak pernah merasi jerih payah generasi terdahulu membangunkan negara ini, kamu semua perlu menelusuri sejarah perkembangan negara ini yang mana atas inisiatif kerajaan sekarang inilah dan dengan izin Allah jualah negara ini berjaya menjadi maju dan kamu semua generasi muda dapat hidup dalam kesenangan, kalau kerajaan yang mentadbir negara sekarang ini dikatakan kerajaan perasuh, perompak, zalim, kejam dan sebagainya, apakah kezaliman yang kamu semua nampak? Apakah kamu semua dalam ketakutan sepanjang hidup di negara ini? Apakah kamu disekat hak asasi kamu sebagai manusia untuk makan, beribadat, beriadah, berjalan-jalan dan sebagainya yang dibenarkan oleh undang-undang dan syarak? Sedarlah, generasi muda perlu bersama-sama dengan kerajaan untuk membangunkan negara ini, jangan terpengaruh dengan hasutan dari pihak yang tidak bertanggungjawab seperti Penipu Rakyat yang tidak buat kerja tapi sibuk menghasut dan menipu orang ramai supaya membenci kerajaan. Lihatlah peniaga-peniaga kecil yang diainya di negeri-negeri yang diperintah oleh Penipu Rakyat, gerai mereka diroboh, kanak-kanak tadika dihalang menggunakan balai raya sebagai kelas hanya kerana kelas tadika itu diuruskan oleh KEMAS yang merupaka agensi kerajaan, kemudian tidak cukup dengan itu, tahun lepas, kerana Penipu Rakyat dan pengikut totok mereka nak berdemontrasi di Selangor, kanak-kanak sekolah yang sedang berlatih bola sepak telah dihalau secara kejam oleh pimpinan Penipu Rakyat.

Bersambung....

Anonymous said...

Sambungan.....

Kemudian Penipu Rakyat menuduh wang BR1M adalah wang haram, kemudian pimpinan sebuah parti dalam gerombolan Penipu Rakyat iaitu PAS dengan tidak malunya meminta dari ahli mereka yang dapat BR1M supaya memberikan kepada tabung parti itu 10% dari wang BR1M yang diperoleh oleh ahli parti mereka, lihatlah, mereka kata BR1M haram, tapi dengan muka tak tahu malu minta pula dari ahli mereka beri 10% wang BR1M yang diterima kononnya sumbangan, sumbangan apa lagi kalau wang haram? Tak takut ke dengan wang haram? Itulah cakap besar bukan main, tapi semunya dusta, penipu, pembohongan sajalah. Bersama-samalah kita berganding bahu dengan kerajaan untuk membangunkan negara ini menjadi negara yang maju dan aman sentosa demi kesejahteraan kita semua dan generasi kita akan datang nanti, insyaAllah.

Anonymous said...

Mat Sabu dan konco2nya otak dorang bubuh kat mana ya????? mengapa dorang buat2 sebok dgn demonstrasi murahan tu. Apa dia dapat???? Woiiii!!!!!Felda Venture Holding adalah untuk kebaikan peneroka FELDA. Jgn campor urusan Felda.

Anonymous said...

dengan wang derma terkumpul dalam tabung buluh sepatutnya pas boleh jadi pemegang saham terbesar dan seterusnya dapat menentukan halatuju syarikat global seperti FGV dan facebooker

namun apakan daya, kalau tangan panjang sedengkal bukan saja gunung kinabalu malah gunung semanggol belum tentu boleh dipeluk, he he

makanya, peluk bantal je lah...

Anonymous said...

Puak PAP Singapork dan DAPigs memang tidak suka penyenaraian FGV di Bursa Malaysia, tapi yang menjadi anjing suruhan menyalak di jalanan adalah puak PAS yang bebal tak sedar diri mereka bukan setakat diperanjingkan oleh DAPigs, malahan mereka telah diperbabikan oleh DAPigs selama ini, lihatlah, dalam setiap demontrasi kepala utama demontrasi adalah puak DAPigs, 'anjing-anjing yang menyalak dan tekedek-kedek berlarian dan berkelahi dengan petugas keamanan yang sebangsa dan seagama adalah puak PAS yang tak sedar diri dan tak sedar mereka diperbodohkan dengan sebegitu rupa kerana pimpinan mereka bodoh tak boleh diajar.

Pihak kerajaan menguruskan tanah-tanah peneroka melalui FELDA adalah untuk menyelamatkan tanah orang bumiputera terutamanya dari terlepas kepada orang lain, kerana dengan tanah 10 ekar, kalau diagihkan kepada 10 orang anak akan dapat 1 ekar setiap seorang, kemudian tak ekonomi untuk dibangunkan kerana anak-anak duduk di tempat lain, maka tanah itu dijual, maka segala daya usaha kerajaan dan generasi pertama FELDA yang bertungkus lumus menjayakan FELDA akan jadi lipatan sejarah semata-mata, puak DAPigs hanya menunggu masa untuk membolot segala tanah yang hendak dijual oleh generasi kedua dan ketiga FELDA ini, Mazlan Aliman bengap dan bebal tidak tahu menilai dasar kerajaan yang bertujuan untuk membantu dan melindungi orang bumiputera, pimpinan PAS pun bangang tak tahu berfikir bagaimana untuk memajukan bangsa, tapi mereka sibuk berdemontrasi merosakkan masyarakat saja, inikah ajaran Islam atau ini adalah ajaran sesat PAS yang suka merosakkan masyarakat? Sedarlah semua, pimpinan Penipu Rakyat dan Mazlan Aliman serta geng bangang mereka tidak tahu berbuat apa-apa untuk kesejahteraan rakyat, mereka ini ibarat parasit dan kuman yang berbahaya yang suka merosakkan masyarakat dengan hasutan dan pertelingkahan demi meraih populariti murahan tahap longkang sajalah. Sedarlah semua, marilah bersama-sama berganding bahu dengan kerajaan Barisan Nasional untuk membangunkan negara ini menjadi negara yang aman sejahtera dan makmur sentosa, insyaAllah.

PUKR Pondan said...

The arc-homo @Bomo Siam better stay away from this article. This is to high level of thinking for his under-developed brain.

Anonymous said...

Anonymous said...

dengan wang derma terkumpul dalam tabung buluh sepatutnya pas boleh jadi pemegang saham terbesar dan seterusnya dapat menentukan halatuju syarikat global seperti FGV dan facebooker

namun apakan daya, kalau tangan panjang sedengkal bukan saja gunung kinabalu malah gunung semanggol belum tentu boleh dipeluk, he he

makanya, peluk bantal je lah...

July 16, 2012 5:12 PM

---------------------------------------

Nik Aziz nak minta derma dari rakyat Kelantan buat lebuh raya sedangkan itu tanggungjawab kerajaan negeri, apahal nak bebankan kepada rakyat pula? Tidak pula di negeri tadbiran Barisan Nasional kerajaan Barisan Nasional minta derma dari rakyat untuk buat jalan raya. Apa ni PAS, kalau dah tak reti mentadbir, letak jawatan sajalah Nik Aziz, gaji kamu dibayar dengan wang rakyat, kalau kamu makan gaji buta dengan tidak berusaha untuk membangunkan rakyat di negeri kamu yang menjadi amanah kepada kamu melaksanakannya, kamu tak takut dosa ke berbuat demikian? Kononnya pandai sangat agama, tapi lihatlah mempermainkan amanah apa cerita? Jangan cakap banyaklah, sudah-sudahlah membohongi rakyat Kelantan dengan hukum hakam palsu yang menyesatkan kerana mahu mengekalkan kuasa, ingatlah pembalasan akhirat sama, saya ni bukanlah belajar agama tinggi mana sangat, tapi hal-hal macam ini, budah sekolah menengah pun tahu. Oleh itu marilah kita semua berusaha dengan gigih dengan kerajaan Barisan Nasional bagi menjayakan Malaysia yang aman sentosa dan makmur sejahtera.

Anonymous said...

Artikal NST Singapore pun tak sebut dia orang dengki terhadap penyenarian FGVH.

Tak faham baca tulisan Bahasa Inggeris , kut?

Anonymous said...

Kerajaan Penipu Rakyat Selangor sebelum ini menafikan Selangor mengalami krisis bekalan air, tapi kemudiannya mengakuinya dan meminta segala aset bekalan air diserahkan kepada Kerajaan Penipu Rakyat Selangor, lihatlah mereka ini mana tahu berusaha, semunya nak mengharapkan usaha dari Barisan Nasional saja, nak diharapkan Penipu Rakyat ni memang tak boleh diharap, tak berguna sesen pun. Kerajaan jangan beri aset air di Selangor kepada Penipu Rakyat, nanti habis mereka jualkannya untuk tunjukkan wang mereka banyak sedangkan selama ini mereka tak buat pun kerja yang menguntungkan negeri, sudah berapa banyak harta PKNS dijual untuk membiayai kerja gila Penipu Rakyat di sana. Rakyat sekalian, marilah kita semua bersatu padu dan bergabung tenaga dengan Kerajaan Barisan Nasional untuk membangunkan negara ini demi kesejahtaraan kita semua dan generasi kita yang akan datang, insyaAllah.

Anonymous said...

Anonymous said...

Artikal NST Singapore pun tak sebut dia orang dengki terhadap penyenarian FGVH.

Tak faham baca tulisan Bahasa Inggeris , kut?

July 16, 2012 5:24 PM

----------------------------------------

Inilah puak Penipu Rakyat, mereka mana tahu menilai hingga ke dasar, lihat permukaan dah beri komen macam orang bengap. NST Singapork bukan isu ini saja, malahan selama ini bertimbun isu yang digunakan untuk memburukkan Malaysia. Kepada saudara yang nak sangat membela sangat NST Singapork ini, pergilah tinggal di Singapork.

Melayu Perak said...

terkini....

kerajaan negeri selangor mengambil alih pentadbiran dan pengurusan SYABAS....

Melayu Perak said...

Kerajaan Selangor ambil alih pengurusan SYABAS
15:21:14 PM CetakEmel Kawan

KUALA LUMPUR: Kerajaan Selangor memutuskan untuk mengambil alih pengurusan Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) dalam tempoh 14 hari selepas didakwa tidak mampu memberi perkhidmatan air yang baik kepada pengguna.

Menteri Besarnya, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata keputusan itu diambil menggunakan kuasa di bawah Klausa 32 dalam perjanjian konsesi. "Bagaimanapun, kerajaan negeri akan menghantar surat memohon persetujuan daripada kerajaan pusat dan Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN)," katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Pada Sabtu lalu, Ketua Pegawai Eksekutif SYABAS, Datuk Ruslan Hassan mengesahkan krisis bekalan air kini melanda Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya berikutan kapasiti pengeluaran air terawat dari Loji Rawatan Air (LRA) tidak mampu menampung permintaan sejak kebelakangan ini.

Keadaan ini telah menyebabkan tekanan air rendah sehingga menjejaskan bekalan air kepada kurang sejuta penduduk di sekitar kawasan Petaling, Klang, Kuala Lumpur dan Hulu Langat.

Senario ini menyebabkan beberapa LRA beroperasi pada tahap maksimum atau melepasi kapasiti reka bentuknya serta berhadapan tekanan untuk memenuhi permintaan.

Media sebelum ini melaporkan bahawa kira-kira 1.8 juta pengguna di beberapa kawasan di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya akan mengalami krisis bekalan air sekiranya Projek Penyaluran Air Mentah dari Pahang ke Selangor serta pembinaan Loji Rawatan Air Langat 2 tidak siap menjelang 2014.
Justeru itu, Ruslan meminta kerajaan negeri Selangor dan Kerajaan Pusat segera berbincang bagi membina loji rawatan itu mengikut jadual ditetapkan.

Syabas ditubuhkan pada 8 Julai 1996 di bawah Akta Syarikat 1965 untuk menjalankan penswastaan bekalan air di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya dan telah mengambil alih tanggungjawab Perbadanan Urus Air Selangor.

Ia dilantik oleh kerajaan Negeri dan kerajaan Persekutuan bagi mempertingkat dan menambah baik sistem dan perkhidmatan bekalan air di Selangor memandangkan pengurusan sebelumnya menghadapi kendalaan kewangan, pengurusan tidak efektif, standard mutu air yang rendah dan bekalan air terawat yang tidak konsisten.

SYABAS diberikan konsesi untuk mengurus, mengendali dan membekal air bersih bermutu bagi tempoh 30 tahun mulai 1 Januari 2005. - BERNAMA

Anonymous said...

Melayu Perak said...

terkini....

kerajaan negeri selangor mengambil alih pentadbiran dan pengurusan SYABAS....
July 16, 2012 5:38 PM

---------------------------------------

Tak lama lagi SYABAS pun akan dijual satu persatu, dulu PKNS dijadikan mangsa, tak lama lagi SYABAS pula akan dijadikan korban kerakusan Penipu Rakyat di Selangor.

Anonymous said...

Kerajaan Selangor ambil alih pengurusan SYABAS
15:21:14 PM CetakEmel Kawan

KUALA LUMPUR: Kerajaan Selangor memutuskan untuk mengambil alih pengurusan Syarikat Bekalan Air Selangor (SYABAS) dalam tempoh 14 hari selepas didakwa tidak mampu memberi perkhidmatan air yang baik kepada pengguna.

Menteri Besarnya, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata keputusan itu diambil menggunakan kuasa di bawah Klausa 32 dalam perjanjian konsesi. "Bagaimanapun, kerajaan negeri akan menghantar surat memohon persetujuan daripada kerajaan pusat dan Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN)," katanya kepada pemberita di sini hari ini.
Pada Sabtu lalu, Ketua Pegawai Eksekutif SYABAS, Datuk Ruslan Hassan mengesahkan krisis bekalan air kini melanda Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya berikutan kapasiti pengeluaran air terawat dari Loji Rawatan Air (LRA) tidak mampu menampung permintaan sejak kebelakangan ini.

Keadaan ini telah menyebabkan tekanan air rendah sehingga menjejaskan bekalan air kepada kurang sejuta penduduk di sekitar kawasan Petaling, Klang, Kuala Lumpur dan Hulu Langat.

Senario ini menyebabkan beberapa LRA beroperasi pada tahap maksimum atau melepasi kapasiti reka bentuknya serta berhadapan tekanan untuk memenuhi permintaan.

Media sebelum ini melaporkan bahawa kira-kira 1.8 juta pengguna di beberapa kawasan di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya akan mengalami krisis bekalan air sekiranya Projek Penyaluran Air Mentah dari Pahang ke Selangor serta pembinaan Loji Rawatan Air Langat 2 tidak siap menjelang 2014.
Justeru itu, Ruslan meminta kerajaan negeri Selangor dan Kerajaan Pusat segera berbincang bagi membina loji rawatan itu mengikut jadual ditetapkan.

Syabas ditubuhkan pada 8 Julai 1996 di bawah Akta Syarikat 1965 untuk menjalankan penswastaan bekalan air di Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya dan telah mengambil alih tanggungjawab Perbadanan Urus Air Selangor.

Ia dilantik oleh kerajaan Negeri dan kerajaan Persekutuan bagi mempertingkat dan menambah baik sistem dan perkhidmatan bekalan air di Selangor memandangkan pengurusan sebelumnya menghadapi kendalaan kewangan, pengurusan tidak efektif, standard mutu air yang rendah dan bekalan air terawat yang tidak konsisten.

SYABAS diberikan konsesi untuk mengurus, mengendali dan membekal air bersih bermutu bagi tempoh 30 tahun mulai 1 Januari 2005. - BERNAMA

July 16, 2012 5:44 PM

------------------------------------

Berapa banyak kos pengambil alihan SYABAS itu? Nanti tak cukup duit habis harta SYABAS pula dijual untuk memuaskan nafsu serakah Penipu Rakyat di Selangor, kononnya SYABAS tak berupaya memberikan perkhidmatan berkualiti, tapi lihatlah hutang kerajaan Penipu Rakayt Selangor kepada SYABAS pun sudah banyak mana, bila mau bayar?

Anonymous said...

Pengusan air di Selangor akan jadi seperti di Kedah, tunggang langgang selepas diambil alih oleh kerajaan negeri Penipu Rakyat yang bodoh tak reti buat kerja, di Kedah bekalan air pun meruncing juga, pimpian negeri Kedah sibuk berceramah politik dan menghasut orang ramai, tapi diri mereka sendiri pun macam mangkuk hayun tak reti membangunkan negeri dan rakyat, lepas ini sama-samalah kita nantikanlah episod baru drama swasta Penipu Rakyat yang akan menyalahkan kerajaan Barisan Nasional jika mereka gagal menguruskan SYABAS hingga SYABAS boleh jadi muflis akibat semua harta benda SYABAS dijual sesuka hati untuk menampakkan kewangan negeri Selangor kukuh sedangkan makin mereput dari dalam. Rakyat perlu celik dan sedar ini semua, bertindaklah sebelum terlambat, kembalikan pentadbiran Selangor kepada Barisan Nasional untuk memulihkan Selangor yang menjadi porak peranda sejak Penipu Rakyat berkuasa di negeri itu, bertindaklah segera, bersama-samalah dengan Barisan Nasionaluntuk kesejahteraan semua.

Anti PAS said...

biasalah dulu satu dunia terlopong nengok dow jones ekoran penyenaraian facebook...la ni depa pandang plak malaysia pasai ipo kedua terbesaq didunia beb.... mestilah singapore panas atas sampai kebawah... lagipun kelab manchester united pun tarik diri disaat akhir untuk menyenaraikan saham MU di singapore syer market..lagi lah panas mamat tu....

demo ni plak disokong habis habisan bg menunjukkan kepada pelabur luar yg kononnya rakyat malaysia membantah penyenaraian FGVH ni..walhal yg berdemo tu hanya lah baruah yg takda kena mengena ngan felda pun... bila nama negara jadi busuk maka pelabur akan hilang kepercayaan dan depa pi la melaboq kat singapore... ni la matlamat singapore tu..yg melayu dok bertepuk tangan tu beringat lah... kalau kita dijajah semula..maka andalah puncanya... keturunan akan dtg pasti akan menghina anda.... sudah sudah lah menjadi baruah pada agensi asing....

Anonymous said...

Dalam diam-diam sebuah agensi milik Kerajaan Pas, dimana agensi tersebut diketuai oleh seorang MB Pas yang mana terdapat juga wakil rakyat dan orang-orang Pas dalam agensi itu telah memohon 1 juta unit saham Felda ?

PAS hentam penyenaraian FELDA di bursa KL sampai ke tahap tunjuk perasaan tapi diam diam bos mereka di Kedah beli saham FELDA, ini lah yang dikatakan munafik besar tak tau malu. Cakap tak serupa bikin. Baik ularmak ularmak PAS buka serban masing masing ganti dengan tong sampah.

Anonymous said...

Apabila Malaysia capai kejayaan, mereka dengki hati, itu je. Tambahan ada pula segelintir warga felda yang tak sedar betapa untungnya mereka. Kalau kecoh sangat, lepaskan ajelah, berjuta rakyat lain yang idam idam sangat masuk felda, please la...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=AQvonUgBTsg

BIDAAH YAN MENYESATKAN

Anonymous said...

Da la amek air malaysia,pastu kutuk plak tu...mcm pas ngan pkr ngan barua bengap dap iaitu melayu,xreti syukur,pastu ad je hasad dengkinya...haihh

Anonymous said...

lotih lotih banyak yg jadi lalat hijau menghurung taik aja...bangsa yg suka PHD selalu diguna pakai oleh mereka yg "cerdik" ,,,,,,hanya satu saja yg boleh lenyapkan semua ini undilahhh dgn kemenangan majoriti hehehehe....bersatu teguh berpuak alamatnya jadi laukkkk