Monday, July 23, 2012

TANTAWI DAN PEMBOHONGANNYA YANG PALING %*@?+*&

89 comments:

Anonymous said...

Yes...yesss..

Anonymous said...

Kalau tak bohong bukanlah PAS

Anonymous said...

SETAKAT YANG AKU KENAL PAS NI CAKAP MERAKA 85% LANSUNG TAK BOLEH PERCAYA, BILA DEPA BERKAWAN DGN PKR DAP 99% CAKAP PUAK PUAK NI DARI KETUA BESAR, KETUA PEMUDA, PECACAI BAWAHAN SEMUA BOHONG DAN FITNAH BELAKA, KENAPA? SEBAB PUAK PUAK NI CAKAP TAK PAKAI OTAK DAN FAKTA SEBENAR, HANYA IKUT NAFSU DAN IBLIS LAKNATULLAH

Anonymous said...

aduhhh..malu wei kantoi berbohong waktu berdebat. yang berbohong tu pulak berimej serban dan jubah..
malu...

Anonymous said...

Pas parti munafik.Dipimpin olih munafikun.

Anti PAS said...

kalau nasirudin ni betul anak jantan..letak jawatan je la... buat malu PAS je..walaupun umum tahu PAS parti angguk sahaja..namun kerana nasirudin umum dah tahu PAS adalah parti ajaran sial...

nasirudin lepas ni nak berdebat lagi ko????rasanya dengar perkataan debat pun dia dah kecut teloq..sian nasirudin..selama ni dapat simpan rahsia kebodohan dan kemunafikkannya... namun dek nak kejar populariti murahan cam nuar berahi..dia masuk berdebat..namun hasilnya...kebodohan dan kemunafikanya yg terbongkar....

tok guru tiket syurga nasirudin ni masih milik dia lagi ke???oppsssss!!!

malayoo mudah lupa said...

PARTI KINCING QUT....PR ni sebenar nya ibarat tiga Quat Brother
Abg sulong - Kong Kek Quat...
Abg ngah - Boh Dek Quat
Yg bongsu - kin ching Quati

Anonymous said...

Berbohong dengan berimejkan serban, lebih baik Nasrudin Tantawi tanggalkan serban gantikan dengan tong sampah buat malu je.....

Anonymous said...

kesian.

kantoi.nampak sangat tak ikut masa punya peminpin.

teknologi video membuat kan pembohong merana kerana akan mendapat status kaki pembohong.

Anonymous said...

tetawi bodoh nak samakan pemimpin mesia dengan pemimpin arab yang nak memerintah sampai mati. gadaffi, hosni mubarak, saddam memerintah berapa tahun, nak dibanding dengan najib??

dah berapa lama najib jadi piem, dah berapa ramai kaum kerabat ostad tetawi tu yang dah jadi korban kezaliman najib, dah berapa banyak pulak harta yang dikumpul najib hasil rasuah?? cer cite sikit ostad!!

apa punya bengap ostad sekor ni??

pas bodoh...

Anonymous said...

mungkin teknologi bola kristal lebih hebat dari rakaman video makanya ada pemimpin boleh nampak dengan jelas semua peristiwa tanpa merujuk pada video yakni memadai melihat pada bola kristal

hebat!

Anonymous said...

satu masa dulu semua tak sudi di tunggang

ia bermula dengan pokc nick

lepas tu tuan presiden

lepas itu naib dan timbalan

dan kini ketua pemuda juga MAHU tunggangi

HABIS, APA YANG TINGGAI?

HA,HA TINGGAI MUSANG DAN UNGKA

Anonymous said...

TIDAK salah jadi 'penyelamat' tetapi biarlah ada kepakaran dan ada lesen.

Kita juga tidak mahu 'penyelamat' yang buat dua kerja:

1. menyelam

2. minum air.

Anonymous said...

pas memang dh terdesak sekarang nie kerana semua tembelang dh pecah dan bau busuknya semakin merebak. Sebagai pemimpin yg meminjam nama perjuangan Islam TIDAK sepatutnya bercakap BOHONG bila berhujah. Tahniah ulama muda UMNO kerana berjaya mendedahkan sikap buruk pemimpin pas yg bnyk berselindung disebalik serban dan jubah.

Hidup UMNO! Hidup Perjuangan Islam!

Anonymous said...

Dapster juga nak jadi 'penyelamat'.

dan depa buat lebih dari dua kerja:

1. selam

2. minum air

3. kecing

4. berak

Bomo Siam said...

Setelah usaha UFB tuduh ostat Nasrudin menipu dlm debat mengenai up date to statement Karpal Singh kelmarin, GAGAL......

UMNU cuba lagi BODOkan rakyat dgn video yg udah letih kita nengoknya!

Syabas Ostat Nasrudin! Kerana berani berkata benar!

1. Jelas keta pulis tu langgaq peserta!
2. 2 peserta yg tulong bawak kuaq driver tu memang sah dari unit amal!

So...apa yg tak benarnya?

Anonymous said...

sayang seribu sayang, tang mana salah ibu menganung bila parti agama sampai di tahap ini?

Anonymous said...

kalau ada langgak mesti ada report...tunjukkanlah report tu bomo hoi!!!

Anonymous said...

Otak tantawi ni dah berkarat ke? Semua orang dah tahu kes ni. Polis pun dah buat press statement. Semua orang tahu bagaimana polis tu pengsan kerana dibaling dengan objek batu.

Sedehnya sebab polis tu orang Islam seperti kita yang mencari rezeki dgn menjaga keselamatan orang ramai tetapi diperlakukan lebih teruk dari binatang.

Tantawi otak berkarat, doa aku dibulan puasa ni ialah......(aku sorang je tahu apa aku doa hahaha).

Anonymous said...

kan dah kata hanya tinggal musang dan ungka yang belum bersedia ditunggangi dapster tetapi sebaliknya dapster di tunggangi!

bravo musang!

Anonymous said...

Hai bomo sia.. Tau la ko ni org kafir bulan puasa ni pun tak abis2 ko nak menipu....

Anonymous said...

Bomoh haprak
Kalau nak denial pun kasi buktilah. Satu dunia dah tahu Karpal malukan Tantaik.

Anonymous said...

Berbohong itu dosa besar tapi kalau dah jadi makanan penganut sesat nak buat camne?

Melayu Ultra said...

PARTI AUTA SELEBET

Anonymous said...

Yang terlompat2 mcm kera mungkin itu Bomoh Siam muahahahaha.

Angkat keta ada orng kat bawah....

Tiba2 semua terkedu....lari...lari...tak ada orang kat bawah keta....terimakasih polis yg menyamar melindungi driver yng kena pukul dengar perusuh yng ganas lagi kejam.

Anonymous said...

Syabas ostad nasarudin kerana berhujah dengan hebat menggunakan hadis berbanding ustad fathul bahri yng tergagap baca hadis semasa debat.



Penyokong Bomoh Siam

Anonymous said...

mengapa pas semakin hari semakin teruk jadinya???

Bomo Siam said...

Bukti UFB GAGAL tuduh ostat Nasrudin 'menipu'......

Ce tgk video ni pd minit 07:53...http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=Mvi-n2nVQg0

Melayu Ultra said...

BOMO..

TAK NAK cekkkk............ Booooo!!!

Bomo Siam said...

Kununnya ostat persepsi ni mintak UMNU tubuh 'sayap ulama' dlm UMNU!

INI LAGI MUHUNG BESAQ dlm Ramadhan yg mulia ini....

Kerat lancau 7 kali pun....UMNU tak mungkin ada SAYAP ULAMA'!!!

Tak caye..baca sinar harian today!

Bomo Siam said...

MU,

Tak nak tgk? Bukti Hg Tuah TOLAK kebenaran!!!

Melayu Ultra said...

hahaha! BOMO hang ada lancau ka nak kerat???

Sokong UFB 100%
Tolak BOMO pemecah belah ummah no wahid di blog GAP!

Wakakakakakak!

Bomo Siam said...

Kita melayu ni, klu dah beriktikad akan Islam...mana buleh menipu! Akan ada saja halangannya.

Bertungkus lumus cipta video Anwar! Last2 tak jadik apaebende pun....!!!

UMNU tetap dituduh MENIPU!

Anonymous said...

ni da macam dirempuh LandRover...nasib baik xmati TANTUYA AKA TANTAWI

DIREMPUH PAJERO AKA PROTON WAJA...

BURUK NYA PERANGAI TANWAWI
SUKU SAKAT MMG TERUK

komandomelayu said...

Bomo siam sundal

Hang tak payah posa kalu sama pembohong mcm tantawi pas bodo!

Bomo Siam said...

Apa yg Ostat Nasrudin tu kata, memang ada kebenaranya, berdasarkan video yg UMNU tunjuk tadi.

Pulis rempuh peserta!

Unit Amal tulong driver!

UMNU tgk video maybe ikut celah kangkang! Barangkali mungkin gambaq nampak berlainan!

Tak gitu, Jin?

Melayu Ultra said...

BOMO
Kat dalam blog GAP ni hang je yang berusaha bersungguh2 nak menjahamkan perpaduan ummah! Bawak video,bawak keratan akhbar, tepek hadis semata2 nak sokong persepsi negatif atau fitnah hang!

Usaha lagi BOMO...

hehehehehehehe!

Anonymous said...

Krn debat Tantawi dah jadi TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK

TONGTAIK sesuai sgt la dgn imej PAS PARTI AUTA SAJA...sgl cakap dari PAS adalah AUTA bukan fakta.....

Bye bye PAS...

Bomo Siam said...

komando melayu!

Astaqfirullah! IDUP LAIE hg noooo???

Takat peluru hg tu, pi tembak org UMNU buleh la...!

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Aku x cakap ng bomoh siam..sbb aku tau dia undi ....

masa prn serawak bila org tempatan rumah pnjng ka tanya JAM OMEGA...

Anwar tak dpt jawab trus lari Amerikaaaa!!! (xtunnggu result lg)

kah kah kah...

Anonymous said...

Krn debat Tantawi dah jadi TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK TONGTAIK

TONGTAIK sesuai sgt la dgn imej PAS PARTI AUTA SAJA...sgl cakap dari PAS adalah AUTA bukan fakta.....

Bye bye PAS...

Bomo Siam said...

MU 6:47,

Maap la...! Tak secebis pun niat aku nak punahkan ummah!

Aku pulun nak tgk Najib menikah lain...! Itu je!!!

Mmuuaahhahahahaha...!

PUAKA MUSTI DIANTOR KENERAKA!!!

Anonymous said...

Aku mohon perlindungan Allah dari fitnah Bomo Siam dan Al-Masih Dajjal. Sesungguhnya aku berpuasa...

Melayu Ultra said...

BOMO

tak payah nak muhung la BOMO.. setiap perkataan yang ko tulis hanya membbangkitkan rasa BENCI.. typical cybertrooper DAP..

DIAM itu lebih baik kalau tak tau nak komen apa!

ke hang ni seangkatan dengan JAYA NEGARA? Otak dah kena liwat dengan AYAH PIN? Pendek kata hang ni SEWEL?? Sbb manusia NORMAL kelakuannya tak macam hang!

Muahahahahahah!

Bomo Siam said...

Berikutan kejadian seorang blogger upahan UMNU diMelaka tidak dibayar gaji yang mencecah RM24,370 maka hari ini kemungkinan semua blogger upahan UMNU akan periksa akaun masing2...!

Kuah kuaah kuaaah!

GAP! Akaun hg camna...?

....Woi Jin! Ni betui ka? Muhung nih???

Bomo Siam said...

MU...!

Betui la tu...! Dlm kamus Hang Tuah, UMNU je yg NORMAL!!!

Miniclubman said...

According to Star Online, Lim pointed out that..

.. Hudud law, he said, was never included in PR’s common policy framework or its Buku Jingga and should therefore never be part of the pact’s agenda.

“If there is any mention that we want to implement hudud law in our common policy framework and Buku Jingga, the party’s entire central committee will resign,” Lim was quoted in Star Online as saying to reporters after officiating DAP’s Federal Territories convention here.

Is he NUTS or what?

yogibear's season said...

...The reply,


If we have enough majority if PAS is stronger than our allies we will implement, even if not with the current partners we have in Pakatan may be there will be other pacts that will lend us their support ” Harun Taib was quoted as saying by the New Straits Times.

So be it NUTMEG!

Anonymous said...

Bomo tu pi duduk siam la wooi...tak yah buat kacau kat msia yg aman makmur ni...nak perjuang islam konon kt msia....pi perjuang islam kat selatan siam nun....ada berani bomo....setakat melalak kat blog ni hang berani la

Bomo Siam said...

Dah 60 taun UMNU idup.....

Baru la ni teringat kat ulama'?

"Boss! Berape punya pemuhung daaa....!"

Anonymous said...

Apa la hangpa semua ni dok marah-marah kat bomoh siam. Buat rugi ja pahala ramadhan.

Apa kata kita pakat ramai-ramai dakwah kat dia supaya dia masuk Islam. Tak kisah la dia sokong BN atau PR. Pahala banyak ni kalau dia terbuka hati... InsyaAllah...

Anonymous said...

PAS mmg sesat krn biarkan artis buat ceramah tanpa tauliah. Parti Ajaran Sesat (PAS). Mana ada NA itu Melayu, dalam youtube pun ada bukti NA tak bangga dgn Melayu.

Bomo Siam said...

7:o6,

Kpg asai den....Kuala Pilah! Kat jombatan bosi tuu....!!!

Siam tu... tempat den ngaji!!!

Melayu Ultra said...

BOMO

aku tak kata UMNO tu semua betul.. kalau tak betul kita perlu memperbetulkan, bukan menjahanamkan! Tapi orang mcm hang ni memang jenis suka menjahamkan dari dari memperbetulkan!

Usaha lagi BOMO!

Anonymous said...

Dah terang lagi bersuluh pas memang pembohong besar tak guna sesen pun video tu terang terang menunjukan bagaimana kereta polis dibaling batu ditentang masih lagi nak nafikan. Kesian anggota polis yang menjalankan tugas dibaling batu dan dibelasah. Tantawi dan juga pemimpin pas yang harus sedar dan bertaubat. Pas bukan parti Islam tapi parti syaitan.

Anonymous said...

ini lah contoh pemimpin yg bergaul dalam kepompongnya sahaja..dlm erti kata lain hanya membaca,melihat dan mendapat maklumat dari sumber mereka sahaja..beliau tidak langsung mendapat sumber alternatif dari pehak lain..sebab itu lah pendapat serta pandangannya macam taik bertan tan

Bomo Siam said...

7:10,

Haaa...! Hg ni ada akai! Tak macam depa tuu...!

Klu den sesat! Kasik spotlight laa...!

mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Bomo Siam perut hijau

Anonymous said...

pas ni sudah hilang keikhlasan dlm perjuangan mereka. kerana terlalu taksub mereka sanggup lakukan apa saja utk mencapai kemenangan. ingat ya! negara yg hebat tak boleh dibentuk dari dakwah benci dan maki hamun yg disemai PAS berpuluh tahun. kehebatan umno membentuk negara ini dirosakkan dgn teruk oleh perjuangan taksub melulu oleh PAS. hakikatnya, politik benci tidak membawa kemana2.

aishah

Bomo Siam said...

7:11,

Sapa suruh masuk zon perang guna proton?

Awat tak pakai Lamborgini???

Anonymous said...

Bomo siam perutnya hijau hati busuk

Anonymous said...

biarlah tuhan yang tentukan siapa yang benar dan siapa bersalah

Anonymous said...

biarlah tuhan yang tentukan siapa yang benar dan siapa bersalah

Anonymous said...

Mustang Ungka adik beradik PAS....

Musang - ranggoh pitis
Ungka - peranga


Beruk

Anonymous said...

kalau sepa pembohong dia akan terima nasib di peru 13

siap yang benar dia akan kekalkan petrajaya

SEKADAR RAMALAN

Anonymous said...

Itulah akibatnya bila berdebat untuk parti bukan untuk umat Islam. Demi untuk menegakkan hujah, menguatkan pendirian Pakatan Rakyat maka pembohongan terpaksa dilakukan dengan harapan akan disokong oleh rakan dan sahabat dari PAS mahupun Pakatan. Jika dilihat UFB setiap ceramahnya mengajak umat Islam dekat kepada Al-Quran dan Sunnah, sedemikian hujahnya sentiasa berdasarkan kebenaran manakala hujah PAS kebanyakkan mengajak kepada parti, masuk parti baru boleh kepada Allah dan Sunnah.

Bomo Siam said...

Najib! Alaa.....bukan mahai pun maskawin la ni....!

Tok Non Penang sambaq 'gadis melayu' tu RM33k! Hg PM....kita RM66k dah!

Cun wooooo...anak tok bilal laie...24 taunnnn...wa ciakap luu!!!

Bomo Siam said...

...break jap!

Nak bukak posa...!!!

Anonymous said...

Bomo siam, youtube ni tak nak tengok :

http://www.youtube.com/watch?v=S4-e55eal1s

http://www.youtube.com/watch?v=UDCMpH4TOSc

matt said...

Tgk muka dh ada gaya penipu si pemuda pas tu..

Ini la org yg berdebat bukan nk cari kebenaran tapi nk menang..

Desperate sgt nk menang sanggup berbohong..

Org melayu kata 'becakap bohong lama2 mencuri'..

Desperate sgt nk menang pru13 semua pemimpin pr dan aci2nya bohong..

Anonymous said...

S P O T L I G H T ,

Anon2 yg dok maki kat bomo tu, sebenarnya bomo sendiri!

Psyche war murahan beb!

Anonymous said...

org yg menipu mcm tantawi ni hidup tak akan berkat dunia akhirat. percayalah. sampai mana dia nak menipu rakyat. pada Allah swt lah semua rakyat yg cintakan kedamaian berserah. aminn.

Anonymous said...

Siam.. tengok sekali youtube ni :

http://www.youtube.com/watch?v=S8-27giY-oQ

Anonymous said...

Siamm... tengok youtube ni sekali :

http://www.youtube.com/watch?v=b6bk8z5O9YM

Anonymous said...

Kesian pas merayu dgn karpal supaya tutup mulut sebab nak selamatkan sipenipuuuuuuu....hahahaha....


'Tuan Ibrahim berkata demikian sebagai mengulas mengenai kenyataan Karpal yang meminta pemimpin PAS supaya tidak terus membangkitkan isu negara Islam yang boleh merencatkan kemaraan pakatan pembangkang ke Putrajaya.

Karpal yang juga Ahli Parlimen Bukit Gelugor berkata, kepimpinan PAS perlu akur dengan Buku Jingga yang tidak memasukkan hudud sebagai satu agenda pemerintahan Malaysia dan manifesto dalam pilihan raya akan datang.

Sebelum ini Karpal menafikan dakwaan Ketua Pemuda PAS, Nasrudin Hassan Tantawi ketika berdebat dengan Pengerusi Jawatankuasa Kerja Sekretariat Ulama Muda UMNO (ILMU), Fathul Bari Mat bahawa beliau pernah membuat kenyataan bersedia untuk mempertimbangkan dasar PAS mahukan sebuah negara Islam sekali gus bertegas tidak akan bersetuju dengan pelaksanaannya.' (The Star)

Anonymous said...

Berapa ringgit bomo siam tu dibayar PR ni. Jgn layan tu. Sewel

Anonymous said...

jujurnya saya ada ditempat kejadian, macam-macam tulisan dan penjelasan yang saya dapat dan dengar dari kedua belah pihak.

saya belum pernah pangkah selain PAS selama 36 tahun hidup.

dan atas kejadian didepan secret recipe yang berlaku tersebut, bukan ini yang saya mahukan pada hari tetsebut
saya putuskan dengan isteri saya bahawa saya tak akan pangkah PAS untuk kali ini

maaf , saya sangat tidak setuju atas tindakan ini dan berhentilah berbohong atas nama Islam wahai sahabat

Mahasiswa Tua

Anonymous said...

Sekarang jarang dengar orang pas buat sembahyang hajat besar2an. Kenapa ya???

Anonymous said...

yng bes tu penyokong dia bukan men tepok lagi bila dia menipu.... bukan diorang kira betol ke tak betol..

Anonymous said...

yng bes tu penyokong dia bukan men tepok lagi bila dia menipu.... bukan diorang kira betol ke tak betol..

July 23, 2012 10:57 PM

Sebab dia tahu semua penyokong Pas ni
tolol,bahalul,membabi buta.Cakaplah apa saja dioarng mesti percaya.

Anonymous said...

ala cakpong cakpong ala cakpong cakpong

kata tantawi .. kah kah kah

Anonymous said...

Tantawi teruk kena ni !

Gua perati muka dia masa debat, panik dan tegang.

Ahai cakpong cakpong

Anonymous said...

Lancau,daripada dewan ulama pas,ad fnction ka?otak letak lutut ka?

Anonymous said...

Kalau betul,g saman r....boddo2

saye pok nik..anda? said...

Same dengan ko la

Anonymous said...

NAK PULUN NAJIB KAWIN LAIEE?

EH APSAL HANG TAK SURUH NUAR KE, MAT SABU KE, OR AT LEAST PAKAR KAUNSELING PUKUL 3 PAGI TU? WAKAKAKAKA

Zaeydee said...

DAHSYAT!...DAHSYAT...DAHSYAT...! INILAH YANG DIKATAKAN PEMBOHONGAN TAHAP GABANG...TAPI YANG CANTEKNYA.. PENYOKONG PAS DOK KATA ITULAH KEBENARANNYA...JADI KESIMPULANNYA...SELAMA INI ORANG2 PAS DUDUK DALAM KEBENARAN YANG TERANG2TERANGAN PEMBOHONGAN! HIDUP DALAM KECERAHAN YANG HAKIKATNYA PENUH KEGELAPAN...HIDUP PAS PIS PUS....TAKE BEER

Anonymous said...

aku ni mati idup balik pun tak akan undi pas, aku tengok pas dan orang2 pas semakin jauh sesatnya, semakin kronik sakitnya, ingatkan pas yg terkenal dgn kopiah serban ketayap sebagai uniform harian ni baiklah sanggat. ..ingat lurus sanggat
tup tupppp. ..rupanya indah tajuk je! !!

aku dah hilang percaya sepenuhnya pd parti yg perasan konon parti islam ni, indah khabar dari rupa!
rupanya setan lebih hebat bila baca quran !!!!

pok ngah nik ajis said...

Xlama lagi Mr Lim sembelih ayam. .Org PAS akan makan , .kerana sembelihan itu sah dan halal walaupun Mr lim tu bukan islam tapi dibaca bismillah dan penuh tatatertib sembilan cara islam. .

Inilah kemahuan bomo siam. .Yg suruh najib nikah lain. . Sbb tok naib mesti org PAS. .Kalau tidak nikah tak sah. . .apa hal nak suruh nikah lain rosmah pun bukan pernah jumpat ismeth pung. . . Jadilah bomo yg meramal dan mefitnahkan org ramai. . .