Wednesday, August 1, 2012

GILA ! LIM GUAN ENG 'DI KANINA' KAN ANAK MUDA CINA !

9 comments:

Anonymous said...

this guy is good...

Anonymous said...

Macam jual MLM lak aku tgk Cina ni... tapi ape-ape pun aku salute kat dia, berani cabar KM lidah bewak. Harap satu hari nanti pemuda Cina ni akan jadi rakan baik parti MCA untuk BN.....

Anonymous said...

wow, this guy is fantastic, triple language speech in one go. hopefully he will be able to become a good leader for the community.

Anonymous said...

tak semua cina menyokong dap. cina kiasu sj yg sokong.

Anonymous said...

PKR, DAP dan PAS mengamalkan dasar kroni. Angkut semua anak bapak adik beradik masuk politik pegang jawatan tinggi.

Anonymous said...

Berhati-hatilah kita org melayu dgn kaum ini.

Berkokok berdegar-degar, tp resminya mereka tetap x boleh terima kaum kita lebih dari kaum mereka.

Anonymous said...

bagus budak cina ni...cuma isi dan isu kurang mantap..kna bgi input lg...apa2 pun tahniah...org melayu/india mcm mna....?

paham maksud tuan puteri?

takbirrrr......

Anonymous said...

Cina smua babi la

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.