IKLAN BERBAYAR

Tuesday, July 31, 2012

MAAF. BERITA TIDAK BAIK UNTUK PKR.


KLIK SINI

15 comments:

Anonymous said...

ekekekekek......

bapa komunis...cin peng...

lim kit sial...bapa 13 mei.... i loike...

Anonymous said...

ok ler one state one seat

in fact 16 is the minimum req for 916 administration

good luck

Anonymous said...

Bapa benih perkauman Malaysia...

Anonymous said...

this automatically trigger SOS signal to be sent to the back up group--the zion

Anonymous said...

just imagine 17 seats for the pm seat. hu la la.

Anonymous said...

well ... get ready to Gulong Tikar .......

faiz mahayudin said...

Jika tidak keberatan mohon pautkan blog sy disini.
http://revolusimindamelayu.blogspot.com/

Anonymous said...

PKR mungkin akan kalah lebih teruk dari itu, kerusi parlimen Pandan dan Bukit Katil pun sukar diorang nak menang, wakil Barisan Nasional di kedua-dua kerusi itu komited dengan rakyat, Penipu Rakyat buat apa, sibuk menghasut dan merosakkan masyarakat sajalah, siapa mau parti perosak macam Penipu Rakyat ni? Suruh beruk pun beruk pun tak sanggup, tak daya nak ikut cara Penipu Rakyat ni, membahayakan saja, dasar perosak, dasar komunis, dasar penindas, cakap berdegar-degar, cakap kencang bukan main, tapi habuk pun tarak, setakat jadi perosak sajalah Penipu Rakyat ni, memalukan! Dasar komunis bangsat!

PKR dah nak mampus, bukan setakat 16 kerusi saja yang nak tumbang, tapi hampir semua, Permatang Pauh pun dah goyang dah! Pak Shiekh dah naik shiekh, PKR boleh blah dalam PRU 13 akan datang, dasar penipu, dasar komunis,kalau PAS bodo piang jadi kerbau dicucuk hidung, DAP pulak dasar komunis, penipu, dasar penindas, chauvinist pelampau yang sangat melampau, blah la, Penipu Rakyat komunis bangsat!

kingnek said...

tun dr mahathir memperjuangkan hak melayu islam dipanggil rasis, lim kit siang memperjuangkan hak cina bukan-muslim (kafir) dipanggil sebagai pejuang demokrasi dan human rights. saudara islamku masih tak sedar atau berpura-pura tak sedar? masih melaung kata lama "Mahazalim" sedangkan mata dajjal yang satu telah mula menukar arah ke Nusantara? selepas Libya, Syria, negara Islam mana pula? bersatulah ummah, sebelum segalanya tergadai!

Bomo Siam said...

"MAAF. BERITA TIDAK BAIK UNTUK PKR."

...Setelah diselidiki, jelas berita dari Melayu News Network ni kurang sohih!

Manakala BERITA YG BUAT UMNU TUTUP TELINGA.....jelas kesohiannya:

http://www.youtube.com/watch?v=h5fRmyDLm40&feature=related

Anonymous said...

Bomo Siam said...

"MAAF. BERITA TIDAK BAIK UNTUK PKR."

...Setelah diselidiki, jelas berita dari Melayu News Network ni kurang sohih!

Manakala BERITA YG BUAT UMNU TUTUP TELINGA.....jelas kesohiannya:

http://www.youtube.com/watch?v=h5fRmyDLm40&feature=related
July 31, 2012 11:53 PM

------------------------------------------------------

Memang tak sahih berita MNN ni sebab sebenarnya PKR akan tumbang lebih teruk dari itu, hampir semua akan tumbang, malahan Permatang Pauh juga sudah goyang, Pak Shiekh pun dah naik shiekh. Bukan itu saja, yang paling teruk lagi adalah PAS bekemungkinan besar akan tumbang di Kelantan dan di Kedah, malahan Nik Aziz pun berkemungkinan besar akan terguling di DUN Chempaka. Tapi DAPigs pula dijangka menambah beberapa kerusi lagi, tapi taklah sampai 10, kurang dari itulah.

Kedah dan Selangor juga akan kembali kepada Barisan Nasional, Barisan Nasional berdasarkan situasi semasa boleh memenangi 33 kerusi DUN Kedah dan di Selangor berkemungkinan besar Barisan Nasional boleh menang 45 kerusi DUN.

Inilah berita sohih untuk Bomo Siam yang dah gelisah dan pening kepala dengan apa yang akan menimpa PKR dan PAS dalam PRU 13 akan datang.

Marilah rakyat sekalian, marilah sama-sama bekerjasama dengan Barisan Nasional, sebuah kerajaan yang prihatin kepada rakyat, bukannya macam Penipu Rakyat, golongan penindas yang zalim, sanggup mempergunakan rakyat demi kepentingan politik mereka, sebab Penipu Rakyat adalah komunis, hanya komunis yang akan pergunakan rakyat untuk dijadikan alat tanpa mempedulikan keselamatan rakyat demi untuk merampas kuasa dari kerajaan, marilah semua, kita singkirkan Penipu Rakyat dalam PRU 13 kelak. Penipu Rakyat tidak boleh dipercayai, dasar putar belit, dasar penipu, dasar perosak masyrakat, dasar penindas rakyat, dasar pengkhianat, dasar komunis, Penipu Rakyat adalah komunis!

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

demi bangsa melayu dan agama islam.... umno dulu kini dan sleamanya...

Anonymous said...

Bela bapak nampaknye

dulu sokong pr said...

jangan lupa hakikat undi protes terhadap bn pada pru12 lalu..
pada hemat aku, pru13 tidak ada undi protes terhadap bn. mungkin undi protes terhadap pr pulak kali ni..tu laaa...rakyat dah bagi peluang, korang tak kerja sungguh2..asyik politik sepanjang masa..samapi rakyat jadi menyampah..