Saturday, August 4, 2012

KHAS UNTUK RAFIZI LEMBU KENA PENJARA 3 TAHUN.


31 comments:

Cikgu rokiah.. said...

Rafizi di jangka lepas....mamat public bank tu yg kantoi teruk....

Anonymous said...

BODOH TAK BOLEH DIAJAR,
BERLAGAK TAHAP CIPAN.
AMIK KAO... 0.0011 SAAT..

ras abu said...

Tahniah kepada pemimpin sebenar yang berani membongkar kemungkaran wang rakyat.

Rakyat dibelakang anda dan cukup bersedia untuk menumbangkan UMNO-BN dalam PRU13 nanti

Anonymous said...

Ras Abu, wang tabung memali apa cerita?

Ras Abu, Penipu Rakyat beli tanah dari syarikat kroni yang mana tanah itu 80% di bawah air dengan harga RM 87 juta apa cerita?

Cakap banyak tak guna, sila ulas ini:

Apakah Karpal telah berjaya melangkah mayat PAS hinggakan PAS terpaksa gadaikan hudud dan negara Islam dalam PAS?

Apakah PAS telah mati dan sekarang ini dibonekakan oleh DAP?

Di manakah pimpinan PAS? Manakah kalian hingga tidak dapat membela PAS yang diperkudakan, dipecacaikan, dihina, diperlakukan seperti sampah oleh DAP?

Mengapakah PAS sanggup mengetepikan hudud dan negara Islam semata-mata mahu berkawan dengan DAP? Di manakah maruah PAS? Apakah PAS sudah tidak punya maruah sekarang ini?

Pimpinan PAS, sila jawab pertanyaan ini, apakah PAS sekarang ini sudah terlalu hina hingga membiarkan DAP menentukan arah tuju PAS? Sungguh memalukan, sungguh memalukan, sangat memalukan bila mana parti yang sebelum ini dengan lantang berceramah kononnya memperjuangkan Islam boleh tersungkur dengan sekali jentik oleh DAP, PAS sudah mati bila mereka membuang hudud dan negara Islam dalam PAS, PAS sekarang ini adalah boneka yang diaturkan pergerakannya oleh DAP demi kepentingan DAP, DAP terlalu hebat jika hendak dibandingkan dengan PAS kerana dengan sekali jentik dari DAP, maka PAS jatuh tersungkur mati dan dibonekakan oleh DAP sekarang ini?

Ahli-ahli PAS sekalian, PAS sekarang sudah jadi boneka DAP, segala arah tuju PAS adalah mengikut telunjuk DAP, DAP telah berjaya mengikat leher, mencucuk hidung PAS untuk diseret ke sana ke mari demi kepentingan DAP.

Pimpinan PAS, sila buktikan bahawa PAS sekarang masih wujud sebagai organisasi yang merdeka atau PAS sudah mati dan diri PAS dikuasai oleh DAP yang sedang membonekakan PAS sekarang ini, sila buktikan!

Sila berikan jawapan jika PAS masih hiduplah, kalau tidak PAS sudah MATI dan telah dijadikan BONEKA oleh DAP sajalah sekarang ini.

Anonymous said...

ras abu....mana bertanggungjawapan pd tiap undang-undang yg diujudkan jika pemimpin yg nak dijulang main langgar sahaja tanpa memikir implikasi dan atur cara yg betul utk membongkar kemungkaran atau rasuah....apakah dia sahaja rasa kebal atau orang lain tidak boleh bertindak balas(buat macam dia) jika pihak lain berkuasa.. apakah undang-undang akan berubah atau tiada undang-undang langsung?

maka salah caturlah jika anda ber 'statement'spt itu..

Anonymous said...

ras abu said...

Tahniah kepada pemimpin sebenar yang berani membongkar kemungkaran wang rakyat.

Rakyat dibelakang anda dan cukup bersedia untuk menumbangkan UMNO-BN dalam PRU13 nanti

August 4, 2012 11:02 PM

-----------------------------------------------

Ras Abu, rakyat sekarang ini berdiri kukuh mempertahankan kerajaan Barisan Nasional, Penipu Rakyat di Kedah, Kelantan, Penang, dan Selangor sudah terumbang ambing, rakyat menantikan PRU 13 untuk menghumban Penipu Rakyat ke longkang atas segala penipuan dan kezaliman mereka terhadap rakyat selama ini. Ras Abu, Penipu Rakyat sibuk membohongi rakyat, dasar komunis, korang semua sibuk pergunakan rakyat saja, tapi alhamdulillah, berkat penerangan demi penerangan terhadap rakyat, kini rakyat telah sedar dan bersatu tenaga mempertahankan Barisaan Nasional untuk menghancurkan raksasa ganas Penipu Rakyat, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

Anonymous said...

ras abu....mana bertanggungjawapan pd tiap undang-undang yg diujudkan jika pemimpin yg nak dijulang main langgar sahaja tanpa memikir implikasi dan atur cara yg betul utk membongkar kemungkaran atau rasuah....apakah dia sahaja rasa kebal atau orang lain tidak boleh bertindak balas(buat macam dia) jika pihak lain berkuasa.. apakah undang-undang akan berubah atau tiada undang-undang langsung?

maka salah caturlah jika anda ber 'statement'spt itu..

August 4, 2012 11:14 PM

-------------------------------------------------------

Ras Abu, apahal Penipu Rakyat memaki hamun dan mencerca Datuk T yang menyebarkan salah laku moral pimpinan Penipu Rakyat yang seorant tu? Sudahlah tu, takut nak berhadapan dengan mahkamah, bila hakim nak buat penghakiman, sibuk hasut pengikut pecacai dia berdemontrasi liar di luar mahkamah, korang sendiri tidak hormat undang-undang, korang sendiri tidak bertanggungjawab, korang sendiri mempermainkan mahkamah, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

berani tak bertempat.. bodo lagi ada la. Lembu pon lagi pandai dan berguna dari mangkuk ayun 2 ekor ni..haha

Anonymous said...

Cikgu rokiah.. said...

Rafizi di jangka lepas....mamat public bank tu yg kantoi teruk....

August 4, 2012 9:50 PM

-------------------------------------------------------

Biasalah, dasar komunis seperti Penipu Rakyat memang hendakkan keputusannya begituk, supaya mereka boleh politikkan isu pemenjaraan mamat public bank tu. Sekarang mamat public bank itu sekadar umpan yang dimangsakan untuk kepentingan Penipu Rakyat, dasar komunis seperti Penipu Rakyat ni mana peduli erti kebenaran, mereka lebih pentingkan kuasa, kebenaran boleh dibuang ke longkang sajalah pada pandangan Penipu Rakyat, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

MOGA SI RAFIZI NI CEPAT BERTOBAT, KEMBALI KEPANGKAL JALAN, JANGAN IKUT SYAITAN YANG BERTOPENG MANUSIA, NAK PADA KEMENANGAN LUPA PADA DOSA, INI BARU HUKUMAN DUNIA, INGAT SISA ALLAH AMAT PEDIS.... PADA PENYOKONG TEGAR KELUAR LAH DARI DALAM KOTAK, GUNAKAN AKAL MU DENGAN SEBAIK BAIKNYA, UNTUK MENILAI MANA YANG BAIK, JANGAN MUDAH PERCAYA PADA ORG YANG JAUH TERSESAT, YANG MEMPERJUANGKAN PERIBADINYA, LIHAT WAJAHNYA TENUNG MATANYA, PASTI ADA JAWAPAN

Anonymous said...

rakyat mana yg sanggup duduk belakang rafizi melainkan anwar ibrahim yg meleleh air lior tengok jubor rafizi lembu....

Anonymous said...

hidup umno-bn hidup umno-bn hidup umno-bn...dulu kini dan selamanya.

Anonymous said...

Aku budak 1983 dah bersedia untuk berjuang mempertahankan islam dan melayu di bumi malaysia umno adalah parti ku islam adalah agamaku....biar berkorban nyawa biar terpaksa bermandi darah janji bukan pakatan rakyat lahanat memerintah malaysia.

Anonymous said...

taksub tegar ideologi jahiliyyah asobiyyah tajaan melayu sekular umno....... spesis akhir zaman.....

bye3............ ABU

Anonymous said...

TAHNIAH Rafizi, kamu beriman & beramal dengan perintah Allah: Amru bil makruf, wanha anilmunkar .... Kamu JIHAD tegakkan kebenaran & keadilan kerana ia dekat dengan taqwa kpd Allah.

Walaupun kamu langgar Bafia-undang2 tulisan manusia yg lindungi kemunkaran, tapi kamu taati undang2 wahyu Allah yg hak lagi mulia itu. Mahkamah umno hukum kamu, tapi mahkamah Allah insyaallah akan diganjarkan denga anugerah yg tinggi!

Semoga Rafizi beroleh pahala berganda di bulan Ramadhan al mubarak ini!

Global Products & Services Review said...

1Malaysia semua...

Daripada anda semua blog atau ber-facebook 24jam tak dapat sesen pun, ada baiknya sambil sambil invest beli share syarikat di Europe. Bulan bulan dapat duit, stable monthly income. Lagi banyak yang di invest, lagi besar dapat tiap tiap bulan.

Dengan RM 2300 boleh mendapatkan anda RM 310 tiap-tiap bulan, Dengan RM 10,000 boleh dapat RM 2,000 - RM 3,000 sebulan. Atau share paling murah berharga USD $ 20 dengan bulanan anda akan dapat USD $ 2.2 sahaja.

Kalau berminat, sila layari :

(Versi English)
http://tinyurl.com/UinvestWorld


(Versi Melayu)
http://PelaburanHartanah.blog.com


( * versi English lebih lengkap documentasi dan maklumat mengenai investment ini)


Layari mana mana laman blog diatas, setelah membacanya. Click pada FREE REGISTRATION dan daftar account pelaburan anda, ianya percuma, walaupun anda tidak mahu lagi membuat investment. Tetapi anda boleh lihat lihat dan survey dulu di dalam account anda itu. Dan anda juga boleh chat dengan Admin dan Pihak Management investment berkenaan, secara LIVE dan kadang kadang ada webcam session bersama admin.

Belum cuba belum tahu, selamat melabur.

Anonymous said...

Islam melarang umatnya dari menjatuhkan pemerintah islam yg sah dan baik
islam melarang fitnah caci maki dlm bicara
islam melarang umatnya mungkir janji
tabung memali kohilal tu apa cerita wahai kamu orang yang jujur dan amanah?

Anonymous said...

Padan muka si Lembu Buduh ni!!

Si Mak Lampir Buduh bila pulak??

Anonymous said...

Ras Abu lagi satu spesis Buduh sa jenis Bumu SundalSiam.

Banyak sangat Melayu Bahlul di Tanah Malaysia ni.

Cepat masokkan penjara semua Buduh Bahlol supaya Malaysia aman dan lebih makmur.

Anonymous said...

Anon 7.23 said...

Islam melarang umatnya dari menjatuhkan pemerintah islam yg sah dan baik
islam melarang fitnah caci maki dlm bicara
====================================


umno tu pemerintah Islamic yg sah ke?... hehehe..

umno terparasan bertaraf "amirulmukminin" dari khulafa' arrasyidin ke? ... sampai anggap dirinya maksum tak boleh dicabar atau ditukar dengan kepimpinan yg lebih adil & bertaqwa?

Inilah faham khurafat & musyriknya penganut2 sekular Umno....

Dah lah berjuang atas dasar sekular asobiayah.... memperolehi kuasapun melalui pelbagai tipuan, manipulasi & kezaliman (spr? sb pdrm? undi pos atm, pengundi hantu, pengundi berulang, rasuah, politik wang, ugutan, penyelewengan jentera/ harta kerajaan-tv, media masa, mahkamah, kadang2 sesetengah istana diperkudakan habis2an ,,,)

dah tu pulak umno memerintah lebih 55 tahun ala-diktator, ala-firaun, amal draconian laws, persenda hukum Allah, anti-gerakan Islamis, hipokrasi & penuh kepura2an sukakan Islam tapi hanya yg sesuai dengan hawa nafsu diri saja .... akhirnya ramai umat semakin buta agama & bersifat dajjal....

orang muslim yg mengucap syahadatain, solat, puasa, haji... tapi masih ragu2 dengan keseluruhan syariat Allah adalah dari golongan munafik!

jadi umno ni sesuai digelar "amirul munafikin" atau "amirul fasikin" saja kot?

menjatuhkan kepimpinan minafikin / fasikin atau pemerintah fujjar diganti dengan imamul adil dan ketua yang bertaqwa adalah WAJIB. Kita tak mau bersubahat dengan pemimpin2 zalim, tamak dan ganas yg menindas umat sendiri!

tolak sekular asobiyah umno hari ini adalah kewajipan orang2 yang beriman .......

tegakkan politik Islam atau siasah assyariah itu juga ibadah ....

wahai umat, kembalilah kpd sistem politik Islam atau siasah assyariah ..... semuga lebih direhai Allah!

Anonymous said...

heheeheehehe... umno kantoi.....

Anonymous said...

kantoi ape?

yang terang2 kantoi adalah pas yang munafik. Nik aziz dan hj hadi dah diagree to disagreekan. ketua pemuda pas dah kantoi menipu sewaktu debat. naib presiden dah kantoi makan duit rakyat. penyokong2 pas dah kantoi kena kencing oleh pemimpin pas. ape? tak ingat? pas kata Hudud agenda nombor 1? hadi pulak kata 0.001% je? so? yg 0.001% jadi agenda nombor 1? lagipun dlm buku jingga takde hudud pun? hahahaha...kantoi...

Anonymous said...

sebangsa sejiwa senegara? hahaha..kantoi jugak.

sebangsa? kononnya pas menentang assobiyah..

sejiwa? ape yang sejiwa? hudud tu dah terang2 tak sejiwa pun..

senegara? negara apa? Malaysia? habis apsal kawan pas tak reti bahsa Malaysia?

hahahahaha...kantoi...

Anonymous said...

Mentaati undang2 wahyu Allah tue hapuskan ptptn ke?

Anonymous said...

UMNO menggunakan politik untuk memartabatkan islam...
PAS menggunakan islam untuk matlamat politik...

Anonymous said...

Anon: 5/8, 0945am.
Engkau lebihkurang juga dengan menafik, tuduh itu ini tanpa satu pon usaha mentarbiahkan sesama orang ISLAM kearah kebaikan. selemah-lemah iman adalah menyesali perbuatan yang munkar tapi tak mampu kita melakukannya.

TUDUH semacam seperti meludah kelangit yang akhirnya menimpa muka kamu sendiri, ingatlah satu jari menuding ksesalahan kepada orang lain, 10 jari berbalik kepada diri kamu!!!

UMNO yang dicari kesalahan, tetap ada perkara ini sering disebut oleh kepimpinan UMNO, sebab itulah berbagai idea menebus kelemahan dan kesalahan sentiasa kerajaan lakukan. cuma manusia PEKAK,BUTA dan yang berotak beku gagal memahami apa sedang kerajaan lakukan, beza pemimpin PEMBANGKANG banyak masa sia-sia menabur fitnah siang malam, berceramah dengan pengisian siri maharaja lawak yang digemari pengikut taksub.

HENDAK jadi kerajaan yang memerintah tak sekadar tunjuk dalam buku jengay yang dipimpin diktator pemimpin KES MORAL, diluar sana seorang yang bukan islam pon tahu dan tidak akan diterima kepimpinan seumpama ini. tapi di negara ini munafik dan jahaliah gemar pemimpin ini, heran dan pelikkan??? atau kalangan pembangkang sendiri ramai yang gemar ajenda songsang???

JIKA UMNO bodoh , tentu tidak mampu berkuasa 55th, negara ini berada dalam suasana harmoni yang didiami berbagai bangsa dan agama, PAS DAN PKR cuma mampu bermimpi disiang hari nak memerintah negara ini, kerana pengundi tidak bodoh seperti pembangkang. dominasi melayu pembangkang tidak ada akidah tulin hendak memakmurkan negara ini, politik mereka bermetalamat menegakan pemimpin songsang yg disanjung melangit tinggi dan akan berkubur dalam PRU 13 nanti dan bersemadi dataran sungai buluh sahaja hingga kemati.

Anonymous said...

Ras ABU.

PAS, sekarang hampas, dulu ada keberanian bercakap soal negara islam, sejak lancau pemimpin PAS kena pulas karpal singah dan lim kiat seng, HARI INI pas adalah PONDAN tua yang tunggu mampos, cuma sanggup berdamping dengan DAP/PKR kerana tidak menerima UMNO.

Anonymous said...

Inilah faham khurafat & musyriknya penganut2 sekular Umno....

Dah lah berjuang atas dasar sekular asobiayah.... memperolehi kuasapun melalui pelbagai tipuan, manipulasi & kezaliman (spr? sb pdrm? undi pos atm, pengundi hantu, pengundi berulang, rasuah, politik wang, ugutan, penyelewengan jentera/ harta kerajaan-tv, media masa, mahkamah, kadang2 sesetengah istana diperkudakan habis2an ,,,)

dah tu pulak umno memerintah lebih 55 tahun ala-diktator, ala-firaun, amal draconian laws, persenda hukum Allah, anti-gerakan Islamis, hipokrasi & penuh kepura2an sukakan Islam tapi hanya yg sesuai dengan hawa nafsu diri saja .... akhirnya ramai umat semakin buta agama & bersifat dajjal....

orang muslim yg mengucap syahadatain, solat, puasa, haji... tapi masih ragu2 dengan keseluruhan syariat Allah adalah dari golongan munafik!

jadi umno ni sesuai digelar "amirul munafikin" atau "amirul fasikin" saja kot?

menjatuhkan kepimpinan minafikin / fasikin atau pemerintah fujjar diganti dengan imamul adil dan ketua yang bertaqwa adalah WAJIB. Kita tak mau bersubahat dengan pemimpin2 zalim, tamak dan ganas yg menindas umat sendiri!

Anonymous said...

UMNO menggunakan politik untuk memartabatkan islam...
PAS menggunakan islam untuk matlamat politik...

Anonymous said...

Ye dik...
Abang sokong jugak...

Anonymous said...

Taksub...???
Tegar..???
Idealogi jahililiah..???
Assabiah...????


Hahahaha...!!!!!

Sape yg asabiah..??
Sape yg tegar..???
Sape yg taksubbb..?????

Pas pon tegar jugeee...
Pas pon asabiah jugeee...
Pas pon taksub jugeeee....

Jangan tak ngaku laaaa....

Cerciter...cerciter....

Hahahaha...