Thursday, August 9, 2012

MAKAHAI LU KIT SIANG. GUA AKAN TUTUP INI BLOG GERAKAN ANTI PKR KALAU ?


kit siang paranoid dengan perbuatan DAP yang mencetuskan 13 may !

kit siang menafikan dia kencing bendera selangor sepertimana yang didakwa FB tanda putera.
nafi bersandarkan kenyataan FB.

maka dengan laporan FB tersebut, kit siang bagitau ini filem tanda putera adalah rasis.

RASIS KEPALA BAPAK KAU LAH KIT SIANG.

lu dah tengok  filem ni ke belum ?
kalau belum macamana lu boleh tahu filem ni rasis ?

makahai kanina lu kit siang.

wei kanina kit siang, gua dah tengok ini filem lu tau kah.

dari mula sampai habis filem ini melaporkan apa yang berlaku sewaktu tragedi 13 may dan selepas itu.

makahai kit siang, gua mau tanya lu ?

DAP berarak selepas menang bukan fakta ka ?
DAP bawak penyapu mau halau melayu bukan fakta ka ?
bunuh melayu dalam panggung wayang bukan fakta ka ?
melayu balik kampung bukan fakta ka ?
melayu sakai bukan fakta ka ?

itu teroris cina tembak ketua polis negara sampai mati bukan fakta ka ?
itu teroris cina tembak dsp kulaisingam bukan fakta ka ?

kit siang makahai, ini filem memang banyak fakta ma.

kalau lu orang suka desak kerajaan dedahkan fakta dalam beberapa isu penting negara sepertimana dalam penubuhan suruhanjaya diraja dan kertas putih, apasal ini fakta filem 13 may lu ada banyak takut ?

kit siang makahai, ini tanda putera tayang 10 minit saja cerita 13 may.
10 minit 13 may fakta semua daripada bahan sejarah dan laporan mageran.
lu makahai apa lu takut ?

lepas 10 minit ini cerita terus bukak skrip baru, bagaimana pemimpin umno nak pulihkan semula negara yang telah dirosakkan oleh elemen rasis,cauvunis,komunis,rasis dari lu punya kumpulan DAP la makahai lu kit siang !

gua cakap sama lu la kit siang.

gua cukup yakin lepas ini filem tayang, RAKYAT MALAYSIA AKAN LEBIH RASIONAL DAN LEBIH BERSATU . 

MEREKA TAKKAN TERTIPU LAGI DENGAN POLITIK RASIS DAP MAKAHAI KANINA LA KIT SIANG !

RAKYAT MALAYSIA AKAN BERSATU SELEPAS MENONTON FILEM TANDA PUTERA.

hanya makahai kit siang dan DAP sahaja tak mahu rakyat malaysia bersatu.

lu aaa kit siang memang anjing kepada demokrasi.
lu adalah penghancur demokrasi.

kalau lu betul, gua cabar lu makahai kit siang untuk desak najib adakan sesi khas parlimen dan bukak balik kes 13 may !

lu mesti prove kan lu dan DAP tak bersalah !
ada berani ka makahai kit siang ?

kalau lu pergi parlimen, desak siasatan menyeluruh dan buat suruhanjaya diraja kaji semula isu 13 may gua tutup ini blog GERAKAN ANTI PKR !


Di bawah ini saya perturunkan inti perbahasan Yb Zulkfli Noordin di Dewan Rakyat baru-baru ini....;

Saya mahu baca semula Yang Berhormat sebab ada di kalangan kita di sini lupa atau buat-buat lupa setelah bersekongkol sekati dengan DAP parti racist dan cauvinis ini, dia lupa apa yang berlaku.

Saya mahu baca semula daripada Laporan MAGERAN, laporan rasmi yang dibentangkan menceritakan tentang Peristiwa 13 Mei membawa kepada perisytiharan darurat tersebut adalah kerana kebebasan bersuara yang sudah di luar kawalan.

Tindakan racist yang melampau dan ini antara tindakan yang didalangi oleh Yang Berhormat Ipoh Timur [Lim Kit Siang] dan parti beliau pada masa itu.


Saya mahu baca, biar rakyat dengar semula apa yang mereka kata pada tahun 1969 membawa kepada peristiwa 13 Mei. Slogan yang dibawa pada masa itu ialah ‘Malai Si’. ‘Malai Si’ ini maknanya “Mati Melayu”.

Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” .

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis melayu”

Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.

Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang Cina punya”.

Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “Melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”

Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti Yang Berhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar…! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu.., sekarang kita sudah ada kuasa…”.

Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu… “…..semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”

Pada 12 Mei. Okey nanti kejap lagi. Saya hendak habiskan. Biar dia faham. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan melayu punya, mata-mata lancau….!”

Pada 12 Mei Jalan Canvel, “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu…”

Pada 12 Mei Jalan Bukit Bintang, “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.”


Saya mohon bertanya Yang Berhormat setuju atau tidak dengan cadangan saya supaya Yang Berhormat Ipoh Timur [LKS] dan parti dia berani melakukan transformasi demokrasi yang matang ini.

Saya cabar Yang Berhormat Ipoh Timur antara dalang pencetus 13 Mei supaya ‘walk the talk’ menjadi anak jantan pertama minta maaf kepada rakyat Malaysia atas politik racist dan politik sempit yang dimainkan pada 1969.’

Ini adalah sebahagian sedutan ucapan Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu Yb Zulkifli Noordin di Dewan Rakyat.

Sekarang ini terpulang kepada kita…! Adakah kita bersedia untuk menjadi baru-barua Cina-Cina DAP yang sedang mahu menjadikan Malaysia ini seperti Singapura?

Bacalah bahasa yang mereka gunakan kepada orang-orang Melayu satu ketika dulu….!

Adakah kita sanggup telan dan lupakan segala apa yang Cina DAP lakukan terhadap kita..? Terpulang kepada kita.

226 comments:

1 – 200 of 226   Newer›   Newest»
PAPA GOMO said...

kita berak dalam mulut Kit Siang je lah GAP

GAP KEMBALI said...

lepas pru kita berak dalam mulut makahai ni !

CUCU TOK WAN said...

Kit siang nak minta maaf? Pastu dia nak kata apa? Janji tau?

Mati kerat lapanbelas pun dia takkan minta maaf, malah dia akan cuba untuk tutup keharamanjadahan dia macam dia kata dia takdak di KL pada 11,12 dan 13 Mei tapi dia tak cerita pula kempen hasutan yang dia dan parti dia buat sebelum hari pilihanraya.

Azli Othman said...

Dia naik tocang semula kerana Anwar..

Hisham PJ said...

Ya Betul, kalau DAP tak bersalah dalam isu 13 may maka wajar Lim Kit Siang desak diadakan sidang parlimen tergempar membuka semula isu 13 may.

Lim Kit Siang tidak perlu gusar mengenai Tanda Putera.

Anonymous said...

Pegi mati lah lu gap. Yang penting umno mampos. Ni semua xpenting. Hidup Anwar! Hidup Mat Sabu! Hidup LKS! Kami mahukan pemimpin seperti Ayatollah Khomeini!

Anonymous said...

Syiah sial anon 3:55am. Rosak la PAS ada puak2 syiah. Bahaya pakatan rakyat ni.

melatonin sapiens said...

Isap kote la Pakatan!!! Otak tahu soal politik je.. tapi soal perjuangan anak bangsa? Agama? Korang lelong.. Pastu perasan diri islamik walhal yg disokong tu anti islam!!! Ini bukan soal paksa sokong UMNO tp perjuangan menetang golongan kafir harbi anti islam, anti melayu ni. Nampak sangat pencacai Pakatan ni dah taksub sangat dgn topeng islam yg dibawak PAS.. Tapi hakikatnya alpa dgn niat jahat DAP si penganas kafir yg bersembunyi dibawah payung parti politik. Asal dpt pegi Putrajaya semua boleh cium tapak kaki Kit Siang pun sanggup!!! Pastu stim............

Anonymous said...

Btol3...

Anonymous said...

Mari kita tengok rayuan BUMUH SIAL yang FLIP FLOP.....
Walaupun aku sokong PAS atas dasar perjuangan Islam, jgn benarkan samasekali mereka ini memerintah Msia! Tolong sekat puak2 ni dari berkuasa dgn apacara sekalipun, demi masa depan Melayu Islam & seluruh rakyat yg sedang berbahagia kini.
Namun aku sokong jika PAS berkuasa di 3 negeri melayu ini...Kelantan, Kedah & Terengganu! Cukup sekadar itu! Jgn nak lebih2 nafsu tamak haloba!
P.Pinang mungkin sukar dpt semula pd BN. Tetapi, tidak bagi Selangor & Perak. 2 negeri ini, BN kena pastikan dpt tawan semula! Walaupun Perak la ni bawah BN, namun cara dpt balik dulu dilihat kurang gentleman! Jadik, hati2 dlm bab 2 negeri ini. Lagi satu, tulong tgk Sabah & Sarawak sungguh2. Kedua-duanya wajib dlm tgn BN. Takleh kalah satu dpdnya!
Dan....jgn lalai & leka pd negeri2 traditional UMNO yg lain. Kena alert selalu!
Ingat! GE13 ni nyawa UMNO! Jika kalah....payah nak bangun semula! Silap haribulan, kojol terus! Yg penting suma peringkat grassroot or pimpinan kawasan, bersatu bawah Najib! Dia ketua, kena dengaq suma arahan dia! Klu kalah jugak nanti.....kita londeh seluaq dia!!!
Aku sokong PAS! Tapi, aku tak rela depa perintah Msia secara berkongsi dgn musuh Islam....DAP! Jika PAS dah kemaruk juga nak rasa dok kat Putrajaya, join UMNO! Bentuk Pakatan Ummah! Baru betui...!!!
………………………………….
SOKONG PERJUANGAN TAPI TAK SOKONG PEMERINTAHAN,MAKNANYA APA?
CAKAP TAK SERUPA BIKIN!!!!

Anonymous said...

mafahai cau cibai punya kit siang...lu balik hisap konek chairman mao lagi bagus laaa...kau mmg komunis tegar!!!

MONTERO said...

minda pengikut PKR dan PAS sudah diresapi DAP supaya membenci polis, raja2 melayu dan segala keistimewaan melayu sehingga mereka malu bergelar MELAYU.

Anonymous said...

Sial lu anon 3:55 coba kalau ko muncul di hadapan aku. Aku cincang2 ko sampai lumat bagi makan itu babi kit sangggg

Anonymous said...

Caucincau laa lu kit siang
Lu anak beranak memang racist..
Namakahai akananabae...
Tapi itunpkr banyak bodoh lagi ikut cakap lu..
Itu nizal lala lagi lanccccc manyak bodoh mau kasi mati bangsa sendiri..
Memang lu kit siang manyak cibaaaaaa....

Anonymous said...

jenis cina tongsan mana reti mintak maaf..

Anonymous said...

Terbaca dalam MESTIKA bulan nie yang menceritakan bahawa kumpulan Kongsi gelap sebenarnya yang menghangatkan keadaan. Cuba GAP selidik peranan Kongsi Gelap dan kekuatan mereka pada masa 1969 tu.

Anonymous said...

APA KATA DAP DALAM 13 MEI 1969, MELAYU TAK SEDAR LAGIKE?
Biar rakyat dengar semula apa yang DAP kata pada tahun 1969 membawa kepada peristiwa 13 Mei. Slogan yang dibawa pada masa itu ialah ‘Malai Si’. ‘Malai Si’ ini maknanya “Mati Melayu”.
Kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis Melayu” .Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, kemudian kita lihat dalam himpunan-himpunan dan perarakan-perarakan yang mereka buat. Ini antara kenyataan yang mereka keluar pada 11 Mei, “Apa polis boleh buat, kita Raja. Buang sama polis melayu”
Pada 11 Mei di Jalan Bukit Bintang, “Mati Melayu, sakai pergi masuk hutan”.
Pada 11 Mei Jalan Changkat Dollah, “KL sekarang Cina punya”.
Pada 12 Mei Jalan Ipoh, Jalan Tunku Abdul Rahman, “Melayu balik kampung, melayu sekarang tiada kuasa. Sekarang kita Cina sudah control.”
Di Jalan Khir Kampung Baru, depan orang Melayu ini kenyataan parti Yang Berhormat Ipoh Timur, “Melayu keluar…! Apa lagi duduk sini, kita hentam lu.., sekarang kita sudah ada kuasa…”.
Pada 12 Mei depan Balai Polis Jalan Pudu… “…..semua Melayu kasi habis, kasi halau semua polis.”
Pada 12 Mei. Okey nanti kejap lagi. Saya hendak habiskan. Biar dia faham. “Apa ini Melayu, kita sudah perintah dia negeri, ini negeri bukan melayu punya, mata-mata lancau….!”
Pada 12 Mei Jalan Canvel, “Butuh Melayu, Malai si, pergi mati Melayu…”
Pada 12 Mei Jalan Bukit Bintang, “Ini negeri bukan Melayu punya, kita mahu kasi halau semua Melayu.”
PETIKAN DARI GAP

Anonymous said...

Astaghfirullahhalazim...oii syiah..mulut lu tolong jage skit..jgn biadap sngat..lu aper tau..bukan family lu yg kene bunuh mase 13 may 69 tu!!!

Anonymous said...

Semua cina sial

Anonymous said...

Anonymous said...
Terbaca dalam MESTIKA bulan nie yang menceritakan bahawa kumpulan Kongsi gelap sebenarnya yang menghangatkan keadaan. Cuba GAP selidik peranan Kongsi Gelap dan kekuatan mereka pada masa 1969 tu.

August 9, 2012 5:45 AM

----------------------------------

Kongsi gelap confirm la kebanyakannya geng-geng Cina haram jadah. Mereka bekerja dengan DAPig kononnya sebagai penjaga keamanan, tengok la macam seorang lelaki India ditetak hingga parah hanya membakar gambar Lim Guan Eng. Ingat tu kerja siapa?? kerja hantu...??? Tak mungkin...

Anonymous said...

kalau boleh tak mau jadi lagi peristiwa 13 mei. aku yang menyaksikan merasa sangat ngeri. ngeri kerana bau mayat berhari hari selepas tragedi. gerun tengok api menjulang kelangit. lebih-lebih perintah berkurung, tak boleh pi mana. MENYAMPAH kat bukan melayu kerana mereka lah pencetus tapi tak nak mengaku. sapa yang berarak keliling kota meraikan kemenangan sambil menghina melayu? Ada tak melayu menang dan berarak sana sini sambil hina bukan melayu? tak ada kan? memang depa bangsa yang biadap, tok nenek datang mencari rezeki, dibenarkan oleh melayu, tiba-tiba anak cucu ingat malaya ni milik tok nenek depa. penghinaaan terhadap polis dan tentera tak payah la nak cerita lagi. walhal depa dok senang lenang adalah kerana tugas pasukan keselamatan negara.
sekarang aku sedih anak cucu melayu kerana dah termakan makanan masakan depa ni, dah lupa diri. kerana depa tak tengok sendiri perangai bukan melayu bila depa berkuasa. kejahatan dan kebiadapan bukan melayu ketika itu payah nak duga, hanya kerana dapat sedikit kuasa. budi baik melayu langsung tak ingat.

Anonymous said...

Oiii anon 5.58.
Apahal lu, kalaupun bukan family dia yg kena bunuh........pahal ko menyibuk.Basuh berak Kit Siang ke???. Kalau dah sedara sebangsa seagama dibunuh kerana politik komunis cenggitu, kita tak patut dok senyap.Ko memanglah tak de rasa sebab tok nenek ko menyuorok bawah katil masa 13 mei, tu yang ko jadi tukang basuh berak LKS.Tah-tah kaum keluarga dia ni geng talibarut komunis tak, tu yang bekokok sangat menyokong komunis.

Anonymous said...

Datuk cucu peraba nenen ni berani ke desak kerajaan buat RCI pasal 13 May?? Kerat jari sepuluh la.... tak berani punye... dah la kaki kencing kat tiang bendera, macam ANJING...!!!!!

Yang tukang ngikut perangai Cina babi ni tu ha, si Adam Adli... mane dia sekarang ni??? Jadi coffe boy merangkap gayboy AnWAR ke???

Anonymous said...

Yang sedihnya hari ini ramai pak lebai yang mengusung bendera roket kesana kemari!
Malah anak-anak kecil Melayu juga di ajar mencintai bendera roket.
Sebaliknya bendera Malaysia dicemuh orang Melayu sendiri.

Anonymous said...

dia datang dari golongan longkang..

LKS umpama 3 orang buta menafsir gajah..

Banyak lagi cina2 yg lebih civilized yg jadi tokeh besar2.& baik..

malangnya Cina2 muda moden lebih terpengaruh dgn sikap anarki Dap..

KLS berpolitik kerana mahu cari makan satu keluarga..& memperalat bsentimen2..

Chin peng membunuh orang kampung untuk perjuangan yang sia-sia..dianggap wira oleh mangkok ini..

House PK said...

Janji tawww! janji tawwww

Anonymous said...

Jangan cuba cari pasal lagi.

Anonymous said...

Anon 6:12, saye tau awak tga marah giler ngan LKS n para penyokong dapigs..tp bile awak nk wat statement tu ati2..bace btul2 tulisan saye tuh..bile mase lak saye sokong si haramjadah LKS?..yg sokong n kate hdup LKS tuh si ANON 3:55.. SALAM..

Anonymous said...

Ha ha terbaekkkk !!!!

Anonymous said...

Apabila mereka tidak mengenali sejarah,banyak perkara yng mereka tidak tahu.Apabila mereka tidak tahu maka banyak perkara bodoh yng berlaku.
Lebih malang, mereka perasan bijak utk perbuatan yng paling bodoh.Tanpa disedari mereka menghina diri sendiri!

Pernahkah kita melihat orng2 melayu hatta anak kecil yng beragama islam begitu berbangga mengibarkn bedera DAP serta tmembalut tubuh mereka dgn lambang roket?Kenapa dan mengapa?

Pernahkah kita melihat anak2 china bersama ayahnya dengan bangga mengibarkan bendera PAS serta membalut tubuh mereka dgn lambang bulan?Kenapa dan mengapa?


Sejarah akan memberikan jawapanya!

Anonymous said...

anon 3:55,7:11

Ko orng mengambil Khomeini sebagai ikon,ko orng dah kaji ke siapa dia?
Jngn mengambil populariti sebagai ukuran bro!
Cari dan dengarkan teks Khomeini yng telah menuduh sesiapa yng meletakn Umar,Abu Bakar dan Aisyah seperti yng di pegang ahlulsunnah sebagai kafir!Dan jangn terkejut ulamak syiah telah menuduh Rasullullah telah bersalah di dalam conflik selepas kewafatan baginda.

Tetapi klu bro seorang syiah,anda adalah seteru alsunnah waljamaah sehingga kiamat.Rajin2 lah buat penyelidikan k!

Anonymous said...

APA KATA KITA BUNUH SENYAP2 MAKAHAI NIH? OR APA KATA KITA BUAT PENGHAPUSAN ETNIK BAGI KAUM CINA? ADA BERANI MELAYU? MASA DIA KELUAR RUMAH APA KATA KITA HANTAR ORG TEMBAK DIA? DR JOE FERNANDEZ PUN BOLEH DITEMBAK KAT TRAFFIC LIGHT....APATAH DIA? KITA BUNUH JER MAKAHAI NIH....JGN JADI BANGSA MELAYU YG BERANI BERKATA2 TETAPI TAK BERANI BUAT.....

Anonymous said...

Pegi mati lah lu gap. Yang penting umno mampos. Ni semua xpenting. Hidup Anwar! Hidup Mat Sabu! Hidup LKS! Kami mahukan pemimpin seperti Ayatollah Khomeini!

August 9, 2012 3:55 AM
-----------------------------------
Bukan main lagi kau cakap...sebenarnya ko pun belum lahir lagi masa tragedi 13 mei tu kan.

Anonymous said...

Yang menyedihkan ada jugak Melayu Islam BANGANG yang sanggup berpakatan ngan kapir harbi komunis babi nih!

Langsi said...

Aku lebih rela bersekongkol dgn DAP dari hidup menyokong UMNgOk Be-eNd!

Dok teriak Hidup Melayu! berdegar2 tapi sana-sini tabur IC kat pendatang semata-mata utk undi dan takut kalah PRU13... nak guna taktik kalahkan PBS di Sabah.

Jual Negara demi pertahankan kuasa bukannya pertahankan Melayu!

Langsi said...

Aku lebih rela bersekongkol dgn DAP dari hidup menyokong UMNgOk Be-eNd!

Dok teriak Hidup Melayu! berdegar2 tapi sana-sini tabur IC kat pendatang semata-mata utk undi dan takut kalah PRU13... nak guna taktik kalahkan PBS di Sabah.

Jual Negara demi pertahankan kuasa bukannya pertahankan Melayu!

Servant of God said...

Langsi said...

Aku lebih rela bersekongkol dgn DAP dari hidup menyokong UMNgOk Be-eNd!

Dok teriak Hidup Melayu! berdegar2 tapi sana-sini tabur IC kat pendatang semata-mata utk undi dan takut kalah PRU13... nak guna taktik kalahkan PBS di Sabah.

Jual Negara demi pertahankan kuasa bukannya pertahankan Melayu!

August 9, 2012 8:22 AM

--------------------------

Kau percaya yang tu kaa?

Ertinya kau percaya wakil dari parti kau yang ditempatkan di pusat pengundian sebenarnya makan suap sebab membenarkan orang bangsa asing mengundi.

Faham tak? Bodoh!

Servant of God said...

Lim Kit Siang memang sial!

Anonymous said...

anuGAY dulu kata dia ada
berkotak-kotak rahsia kerajaan...

Aku yakin langsi lancau nih
pun ada berpuloh-puloh kotak
rahsia kerajaan....!

Macam bagus aje langsi lancau nih!!!

Anonymous said...

DAP haram jadah..PAS pun sama haram jadah. ~Stranger

Anonymous said...

Anak anak Muda Melayu perlu tahu dan ambil Iktibar Sejarah ini....JANGAN! sokong pembangkang membuta tuli.

Anonymous said...

si langsi tu kafir yang suka buat provoke kat blog2 pro BN.. sebab tu komen kononnya lebih rela makan babi dgn dap drpd makan sate ayam dgn umno..keh keh keh

rizal said...

DAP RACIST ...PAS SYIAH...sesat

Anonymous said...

8:22am

Antara manusia yng ada penyakit kebodohan melampau dan busuk hati...

Lama tak dengar nama dongkey nie...hahaha selamat datang.Bertambah memeriah la blog ko GAP!

Anonymous said...

LIM KIAT SIYAL BOLEH BALEK TONGSAN....MEMANG SIYAL PUNYA KOMUNIS...PI BALEK TONGSAN....SIYAL SIYAL SIYAL

Anonymous said...

kit siang, dulu kau berani kencing bendera selangor ya? harini rakyat selangor ramai2 kencing atas muka lu!!! kasi minum laaa!!!!!puihhh!!!!

Anonymous said...

GAP, pandai jugak kau cakap cina yer? hehehe

Bomo Siam said...

Satu donia tau pilam Tanda Putera ni pilam 'propaganda perkauman UMNU'.

Sejarah yg di putarbelitkan! Sejarah yg diajar pd anak2 Melayu supaya jadik racist!

Pilam berat sebelah...macam 'teloq' UMNU gak!

...Ok ke kenyataan aku nih???

Anonymous said...

Rizal 8:15am

Syiah bukan shj sesat ttp dia adalah satu agama lain berbeza dari agama islam pegangan
sunnahwaljamaah.

Anonymous said...

BANGUN BANGSA KU. SESIAPA YG TAK SEDAR MEREKA BUKAN BANGSA KU. BUKAN SEAGAMA DGN KU. KITA BANGUN HARI INI UNTUK MASA DEPAN. JANGAN GADAI NEGARA UNTUK KERUSI DAN KUASA. HAPUSKAN PAS, PKR DAN DAP. SELAMAT BERJUANG.

Bomo Siam said...

Klu Tanda Putera benar2 pilam sejarah, mana dia cerita tentang komplot nak gulingkan Tunku?

...patut la pilam ni hanya layak sebagai bahan lawak blogger yg talk or opinion widely disseminated with no discernible source or a statement or report current without known authority for its truth...!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

aloya said...

LKS bila lu mau bersara dari politik?? makahai lu politician sezaman dengan lu pun sudah lama bersara..

Lu memang Firaun la Lim Kit Sial!!!

Anonymous said...

tak lama lagi DAP akan lemah sebab dewa DAP Lee Kuan Yew dikatakan telah mampos. Kerajaan singapork belum sedia nak umumkan sebab dia org sedag selibrate nasional day dia org.

Anonymous said...

lim kit siang dan kuncu2 dap memang manusia paling celaka kat malaysia, tapi malagnya ada juga manusia melayu yg juga celaka menyokong puak2 celaka ni. melayu seperti ini layak dipanggil apa?

Anonymous said...

Bomoh Siam...

Biar telur berat sebelah,tapi jngn kolom telur mcm korang buat pda telur DAPigs!

Mmmuahahahahaha ok ke kenyataan aku?

aloya said...

Lepas ni puak2 DAPster akan sembah Dewa Lim Kit Sial lepas dia mampos..Tak main la Dewa Kuan Nyin atau Tok Pek Kong..puii

Anonymous said...

Cina DAP Kominis adalah jews of the East.

Melayu PAS/PKR adalah pembelot Bangsa dan Agama.

Melayu Spesis Bumu SundalSium adalah laknat yang sanggop melakukan apa saja demi kemintingan peribadi.

Semoga melayu yg tertipu kembali ka pangkal jalan.

Semoga Filem ini akan menjadi pemangkin membangkit semangat penyatuan Bangsa dan Agama demi keteguhan dan keutuhan

Bomo Siam said...

Pd pengamatan aku, May13 terjadi berpunca dari dua sebab.....

1. Luahan dpd rakyat yg selama ini merasakan mereka ditindas secara tidak adil. Suara mereka disekat. Tiba2, apabila mereka dapati peluang utk bersuara muncul....mereka bersuara!

2. Segolongan dpd UMNU sendiri yg mahukan Tunku dipersalahkan atas kekalahan majoriti Perikatan dlm pilihanraya 1969. May13 perlu 'dibesarkan' utk gulingkan Tunku!

Bomo Siam said...

DAP takkan lemah atas faktor PAP!

DAP hanya akan lemah, jika UMNU mampuss!!!

Telah terbukti...pakatan DAP/UMNU utk mengekang kebangkitan Islam melalui PAS!!!

Anonymous said...

Bomoh Siam...

Biar telur berat sebelah,tapi jngn kolom telur mcm korang buat pda telur DAPigs!

Mmmuahahahahaha ok ke kenyataan aku?

August 9, 2012 9:45 AM
_______________________________________

OK BRO!! OK SANGAT LAH TU!!

ANYWAY BUMU SUNDULSIUM WA RASA TAKDA TELOR SEBAB DIA SELALU HILU DUBUR PAT ALJUBURI!!

WA RASA BUMU SUNDULSIUM NI SPESIS ANAK YANG TSK TENTU MSK BAPAK DIA SBB TU PERANGAI MCM ANAK HARAM!!

Bomo Siam said...

Lihat saja betapa senada & seiramanya 3 parti utama ini (UMNU/MCA/DAP) dlm kenyataan mereka mengenai setiap agenda Islam PAS!!!

Siapa yg dpt menafikannya pakatan ini...!!!

Rakyat bukan buta...!

Mmuuaahhhahahaha...!

Anonymous said...

aku minta satu tugu peringatan dibina di Pulau Pinang tatkala mamposnya LKS!!

Lepas buat papan tanda, pengunjung yang meludah kepada tugu itu akan dibayar 50sen sekali..

khakk ptuiii!

Anonymous said...

Tapi tak senada Pemimpin PAS membuat maksiat dan menghancurkan Bangsa dan Negara.

Jaminan SYURGA PAS sbb itu dunia ni Syurga buat PAS boleh buat sesuka hati.

PAS = PARTI AHLI SYAITAN!!

OR SHLD I PUT IT IN BUMU SUNDULSIUM WAY?

PAS = PURTI AHLU SYAITUN

MUAHAHAHA........

Anonymous said...

Ko ni mmg pengkhianat bangsa. ke mmg betul diorg ni ckp yg ko ni baruah cina DAP? Betul la tu..

Bomo Siam said...

Jelas, politik Malaysia sudah dikuasai pengaruh yahudi laknatullah!

Lihatlah bagaimana yahudi menghulurkan tgn2 mereka utk menyekat pengaruh politik Islam dlm politik Malaysia. PAS diasak & ditekan segenap penjuru, setiap masa olih SEMUA parti2 politik utama seperti UMNU, MCA, MIC, DAP & PKR juga...!

Kenapa ini berlaku...???

Bagaimana mereka dilihat begitu bersepakat menentang PAS!

Andainya PAS tidak dilindungi AllahSWT...PAS DAH LAMA MAMPUSS!!!

Yoursay...???

Anonymous said...

aku minta satu tugu peringatan dibina di Pulau Pinang tatkala mamposnya LKS!!

Lepas buat papan tanda, pengunjung yang meludah kepada tugu itu akan dibayar 50sen sekali..

khakk ptuiii!

August 9, 2012 10:00 AM

------------------------------------------------------------

Cadangan aku pulak...

Tugu tu kita huat mcm di Tanah Suci.

Kita buat lempar batu mcm lempar Syaitan.

Tugu tu di dirikan di KELANTAN.

nizbzam said...

ohhhhhhhh betul lah selama ni org ckp pas syiahh....ku pikirkan khawarij jer anjing2 DAP ni ...klau begitu lg la haramjadah puak pas ni.

zat said...

samada fakta kau boleh pakai ke tak GAP aku pun tak tau...tapi yang aku tau masa 13 Mei itu ramai yg tidak berdosa telah mati...tak kira cina tak kira melayu...ramai keluarga yg kehilangan orang yg disayang...tak kira cina tak kira melayu...

samada kekacauan berlaku disebabkan satu parti menang ATAUPUN sebab parti yang satu lagi tu yg kalah takde sapa yang tahu...aku dok sebut tak tahu ni sebab 'there is always two sides of a coin'..sebelah parlimen sebelah lagi bunga (ikut duit syiling lama la)...

jadi kalu GAP dan Papagomo rasa utk mengaut sokongan pd parti yg mereka sokong adalah dgn mengungkit balik satu peristiwa hitam..cabar mencabar orang atas satu kejadian yg berlaku lebih 40 dulu aku rasa mmg bodoh...kau org mmg bodoh bodoh bodoh...kerana nak sgt sokongan kau nak menjahanamkan keharmonian negara...what the f*** ??!!

zat said...

jadi sebab pegawai2 tu kena tembak dgn penjenayah cina kita nak marah dgn org cina..yg polis dok kena langgar dgn mat2 rempit masa road block tu atau makcik2 kena ragut oleh mat gian tu mcm mana? selalunya bangsa apa?

Anonymous said...

YA BETUL BUMU SUNDULSIUM!!

PAS MESTI MAMPOS UNTUK MEMUDAHKAN MEMAMPUSKAN CINA/KELING/BENGGALI DAP KOMINIS!!

MAMPOS PAS!! OH SORRY SALAH!!

MAMPUS PAS!!

MAMPUS PAS!!

MAMPUS PAS!!

TERLUPA PULAK!!

MAMPUS PKR!!

MAMPUS PKR!!

MAMPUS PKR!!

zat said...

lagi satu pembohongan...gambar yg kau tunjuk LKS kena tangkap tu adalah berlaku dlm tahun 1984...bukan 13 Mei 1969...ia berlaku di airport KK...gambar ini juga digunakan dlm promosi Tanda Putera...mana org tak kata FINAS=UMNU...

Sek17,pj1969. said...

YANG TAK TERIMA CERITA BENAR DI AHLUL BAHALOL PAS SAHAJA DAN BANGKAI BANGKAI UMNO DALAM DAP.
YANG BENAR TU PAHIT.

MELAYU BODOH SAHAJA SOKONG DAP DAN PAS.

OTAK DALAM JUBUR GELUMANG DENGAN NAJIS.

Anonymous said...

Ni lagi satu mangkok takberZAT.

Tersendeng dari tajok sapert Kotek Sendeng Aljubs.

Samakan jenayah jalanan dgn jenayah negara, Bangsa dan Agama.

Spinners!!!

Anonymous said...

ALL CHINESE ARE BASTARD

Anonymous said...

PAS WAJAR SURUH FAUZI SHAARI CERITA YANG BENAR.
MESTI DIA TAU A TO Z
KALAU DIA BOHONG DOSALAH DIA.
KATA NAK PERBAIKI ILMU ISLAM, SILA CERITA YANG BENAR.
JANGAN JADI MUNAFIK.

FAUZI SHAARI................WHERE ARE YOU..........

THE BALL IS AT YOUR FEET.

zat said...

Anon 10:22

oo jenayah ada klas nye jugak ye...

Anonymous said...

zat...kau ni barua DAP yg baru dinaikkan pangkat. Barua kulup tak bersunat.

Anonymous said...

Kalau terjadi TEREJIDI seperti 13Mei sekalilagi, aku akan pastikan semua musuh2 yg menyebabkan nya terhapus drp. BUMI MALAYSIA..supaya negara ini TOTAL Bumiputrasaja yg menghuninya.........terutama manusia2 bernama:- DSAI Sklga/LKS/LGE/KS/TGNA dan kroni yg sewaktu dgn nya...

Anonymous said...

zat, sedap sgt ke kulup tu...

Anonymous said...

Zat.

Mcm ko Klas Haprak Buduh mcm Bumu SundulSium!!

Anonymous said...

Zat suka sgt dgn Kulup Mcm Pisang Kopek Kulit!!

Wahkahkahkah

Anonymous said...

zat si barua kulup...barua kulup tak leh nak beza antara peragut dgn kulup keturunan komunis.

Anonymous said...

maki DAP, PAS akan marah beb.. Maklumlah DAP kan sebangsa,sejiwa,senegara dgn makhluk PAS.., SEKEPALA dalam menghancurkan islam.

Anonymous said...

maki DAP, PAS akan marah beb.. Maklumlah DAP kan sebangsa,sejiwa,senegara dgn makhluk PAS.., SEKEPALA dalam menghancurkan islam.

Anonymous said...

maki DAP, PAS akan marah beb.. Maklumlah DAP kan sebangsa,sejiwa,senegara dgn makhluk PAS.., SEKEPALA dalam menghancurkan islam.

Anonymous said...

zat...cara kau berhujah membela si kulup mcm kau dah ketagih benar...

Anonymous said...

hidup zat....hidup si kulup. jenayah peragut adalah sama dgn jenayah bunuh ketua polis...hahahahh...

lawak betul zat kulup ni...

Anonymous said...

zat...cara kau berhujah saling tak tumpah mcm mat sabu yg spm gred 3 atau mahfuz yg angkat beg kat a/port.

dua2 peun pnyokong kuat si kulup.

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Bomo Siam said...

Tanda Putera...!

1. Pilam Perkauman!
2. Pilam Anti Islam!
3. Pilam yg melupuskan negarawan Tun Razak!!!

Sayang sekali, Najib telah ditikam olih org2nya sendiri...!!!

Anonymous said...

Komen mcm Siul si Bumu SundulSium!!

Tak habis2 nak keliru orang Meluyu parti Pembungkung!!

Bomo Siam said...

Semakin ramai yg meragui akan ketokohan Tun Razak setelah Tanda Putera diterbitkan!

Keikhlasan beliau...TERCEMAR!!!

Salah siapa...???

Anonymous said...

bomo siam - seorang lg barua si kulup yg ganti zat yg dah lari pegi check kulup dia di rumah nuar.

Bomo Siam said...

10:49 AM

Keliru dgn komen aku....!

Wow...! Satu kejayaan barangkali...!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Komen mcm Siul si Bumu SundulSium!!

Tak habis2 nak keliru orang Meluyu parti Pembungkung!!

Spin terus Spin!!

Bumu SundulSium Meluyu Pembungkung Anak Haram!!

Anonymous said...

bomo siam = barua si kulup

Anonymous said...

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

bukan keliru dgn komen barua kulup, tapi kesian... bulan puasa pun jadi barua kulup jgk.

Bomo Siam said...

Tanda Putera benar2 lahir dari jiwa racist melampau UMNU....!

Sejarah Malaysia yg di adaptasikan dari teks2 sejarah yg berjiwa UMNU...penuh penyelewengan!!!

Anonymous said...

bomo siam nak cari duit raya, snggup jd barua si kulup.

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Bomo Siam said...

Jika Abby Abadi dikatakan telah dibeli olih PAS.....

Apa kurangnya Suhaimi Baba ???

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

betullah bomoh siam...jgn selewengkan sejarah mcm UMNU...selewengkan agama mcm PAS tak apa...
jadi barua kulup mcm kau tak apa...

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Bomo Siam said...

Jika benar Tanda Putera itu berdasarkan sejarah benar.....

Kenapa TAKUT nak tayang di pawagam???

Tunda or HARAM...???

Mmuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Anonymous said...

Jasa Bumu Siam pada Bangsa, Agama dan Negara.

Bumu Siam satu Komen/Fitnah 50 Sen dari Perti Pembungkung!!

Tonggeng Dubur pat AlJubs masok lebih!!

Hantar bini atatu anak dara dia pada AJubs hidop Senang!!

Anonymous said...

tanda putera bkan tak nak tyg di pawagam, cuma pawagam tu semua kwn baik kau si kulup yg punya.

Bomo Siam said...

PapaGomo & GAP tegakkan benang yg basah....hanya kerana sekeping 'tiket free'?

Kuah kuaah kuaaah...!!!

Sapa yg gadai sapa nie....???

Anonymous said...

pada pendapat makhluk PAS, RASIS nie bila kita kutuk DAP.. Tapi klu DAP maki,hina melayu itu bukan RASIS.. Takpe, dibolehkan.. Betapa sayangnya NIK AJIS dan PAS pd DAP rasis nie..

Bygkn klu munafik PAS nie berkuasa.. Apa akn jd pd melayu? Punah,ranah,musnah..

Bomo Siam said...

11:06 AM,

Pawagam2 UMNU kat Seolah2 Kebangsaan tu kan ada.....

Tayangkanlah...!!!

Wakakakakakaka...!!!

Anonymous said...

bomo siam...mntang2 mak kau org siam & bapak kau pndatang arab, kau pun bkn melayu, sbb tu lah kau sokong sgt si kulup komunis tu ya...hahahaha...

Anonymous said...

pndatang haram rupanya si bomo siam nih...

Anonymous said...

PAS PENGKHIANAT, SGUP MERENDAHKN BGSA MELAYU DEMI NAK MENGAMPU BODEK DAN MENGANGKAT SI KAPIR DAP yg nak jahanamkan islam.. Islam,negara,melayu pasti akan hancur dibwh pemerintahan munafikin PAS

Bomo Siam said...

Buku tulisan Dr Kua Kia Song yg bertajuk, May 13: Declassified Documents on the Malaysian Riots of 1969 yg telah dideklafisikasikan baru2 ini dan boleh didapati di Pejabat Rekod Awam di London...telah di haramkan olih KDN.....!

Pilam Tanda Putera plak, nak ditayangkan?

Ada akai ka...???

Mmuuaahhhahahaha...!!!

anjing said...

Ada seorang guru berjawatan Guru Penolong Kanan di salah sebuah sekolah Menengah Di Sg Petani Kedah yang mana pengetuanya seorang wanita berkelulusan Islam telah mengeluarkan kenyatan sama seperti apa yang di keluarkan oleh LKS...pi mampuslah melayu...biar melayu mampus...yng penting ialah Islam.....Guru Penolong kanan ni nampak mavam cenderong kepada PAS, sebab apa yang kerajaan laksanakan semuanya salah......

Bomo Siam said...

11:08 AM

Aku bukanya pendatang! Aku berketurunan Bugis/Siam = Melayu! Berasal umbi dari Kuala Pilah! Skrg bermaharajalela di G.Semanggoi....!

Takde sebab utk aku menjahanamkan Melayu...bangsa keturunan aku!

Bomo Siam said...

Kenapa aku tentang pilam Tanda Putera...?

...kerana pilam ini menghina & memperbodohkan Melayu!!!

Anonymous said...

mana boleh haram beb...ini negara bukan si kulup & barua si kulup mcm kau punya.

suka hati orglah nak haram ke... tak nak haram ke.

kalau kau tak suka pegi myanmar lah... kau pun bukan melayu. n'tah2 anak sundal siam yg bermukah dgn pak arab.

Anonymous said...

bomo siam, kalu bukan pendatang, kau ni pelarianlah yaa? pelarian siam...dtg sini jd barua si kulup. weei..pegi mampuslah. hujah longkang.

Bomo Siam said...

Kebodohan Melayu mentafsirkan cara org2 Cina berfikir, telah membuatkan lahirnya pilam seperti Tanda Putera ini.

Bagi org2 Cina, menghina LKS, bererti menghina Cina! Antara parti & bangsa...mereka lebih memilih, bangsa!( semangat seperti ini hampir pupus dikalangan Melayu).

Bukankah Melayu yg melaungkan & mencipta slogan 1Malaysia?

Kenapa begitu mudah slogan ini diruntuhkan melalui pilam perkauman sebegini...???

Mujurlah masih ada yg waras fikirannya...maka pilam ini ditahan tayangannya!

Yoursay...???

Anonymous said...

Bomo SIAL
Kenapa aku tentang pilam Tanda Putera...?

...kerana pilam ini menghina & memperbodohkan Melayu!!!

August 9, 2012 11:23 AM
------------------------

Filem ini xmmprbodohkn Melayu ttp ko yg mmperBODOHkan diri ko dan kaum kerabat ko di Pakatan esp yg ngaku Melayu dan Islam...sgp bersekongkol dgn kafir HARBI(?) DAP utk menjatohkn kjaan yg di pimpin oleh saudara yg seagama dgn kamu.....

Akai letak kat mana ha Bomo SIAL...

Bomo Siam said...

11:25 AM

Masihkah negara tercinta ini...milik melayu?

Cuba takrifkan saja sebegini.....,

"MALAY...siaaaa...!!!"

GAP tentu tahu maknanya kan...!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Bomo Siam said...

11:39 AM

DAP kata "Over my dead body" hanya terpakai sehingga Karpal mati...!

MCA plak " MCA akan keluar BN"

Mana yg lebih afdal???

Kuah kuaah kuaaah???

Bomo Siam said...

GAP pun tulis la.....lepas 10 minit ini cerita terus bukak skrip baru, bagaimana pemimpin umno nak pulihkan semula negara yang telah dirosakkan oleh elemen rasis,cauvunis,komunis,rasis dari lu punya kumpulan DAP la makahai lu kit siang !

Betui tu...dgn cara gulingkan Tunku!

Kenapa Mageran dikuasai olih Tun Razak? Kenapa bukan Tunku selaku ketua?

Butui atau salah???

Mmuuaahhahahahaha...!!!

Anonymous said...

Dlm Islam berjumper n brubat ngan bomoh siam hukumnyer syirik..syirik dose yg sangat besar kerana menduakan ALLAH..so tolong jangan bangga sangat jd bomoh siam!!!!!

Anonymous said...

Komen Zat di 10;15 nampak dia ni memang dari kumpulan otak bahlol..

Ada ka patut dia samakan polis yng meninggal kena tembak dan polis yng meninggal kena langgar ngan mat rempit melayu ,sama.

Memang la sama cik zat yang bahlol.Sama kerana kedua2nya telah mati .Di Syiria pun ramai yng mati dan sama macam polis tu "nyawa terpisah dari badan".

Yang tak samanya modus operandi yng menjurus kpd kematian la ngok.Pembunuhan ketua polis tu telah di rancang secara terperinci dan berasaskan ideologi komunis.Tetapi bagi mat rempit mereka tiada mendukung apa2 ideologi ketika melanggar polis.Mereka hanya menyalah tafsirkan fahaman keseronokan yng memudaratkn orng lain la bodohhhhh!
Eiiiii...anak saper la ko nie bebal nak mampussss....

Orng melayu kena ada sifat rasis untk menyeimbangi sifat rasis DAP klu tidak.... kena kolom telur DAP mcm bomoh siam muahahahahahaha.

Bomo Siam said...

Apakata kita cadangkan Sinar Harian buat wacana debat pasal pilam Tanda putera ni....! Full in English!

Cadangkan dua ahli panel:

1. Brahim Ali(or somebody from UMNU).
2. Dr Dr Kua Kia Song (Suaram)

Moderator...Chua Soi Lek (MCA)

...tentu menarik kan!

Anonymous said...

Aku bangga jadi seorang melayu yng rasis,kerana telor aku berat sebelah....kenapa tak boleh ker?

Anonymous said...

Bomoh jngn potong Q daaaaaa...

Debat Nasarudin Tantaik{PAS} dengan Karpal Sing{DAP} pasal hudud kena bagi laluan dulu.


Cadangan Moderator Anuar Anugerah Tuhan{PKR}

Amacam..lagi menarik..

Bomo Siam said...

Ketua Polis Negara ditembak dlm keta di taffic light - jelas terdapat perlanggaran SOP keselamatan!

Ketua Polis Negara yg kata ayat judi takde dlm Quran - jelas ada perlanggaran SOP akidah!

Ketua Polis Negara yg tumbuk tahanan dlm lokap - jelas perlanggaran SOP kepolisan!

Perlukah perkara2 ini di kenang sebagai 'fakta sejarah' keagungan Malaysia???

Anonymous said...

oi bomo sesat..hg tak tgk lagi pun filem ni..toksah dok mengarut kat sini mcm hg dah tgk 100 kali..

tong kosong la luuu

Anonymous said...

aku rasa baik kita sembelih bomo sial ni. sbb memudaratkan negara.

Anonymous said...

byk sgt dah hg komen ni bomo..sudah la tak mampu parti hg nak bayaq nanti..

bukan sehari 10 komen ja ka? kah kah kah

Bomo Siam said...

GAP terus rajin menulis...kalau lu pergi parlimen, desak siasatan menyeluruh dan buat suruhanjaya diraja kaji semula isu 13 may gua tutup ini blog GERAKAN ANTI PKR !

Sudah pasti Pandikar Amin yg Mulia akan berkata...

" Usul in tak relevan! unparlimentary!"

Maka....tenganga lah LKS & blog ini pun terus tak berpintu!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

aloya said...

Bomoh jngn potong Q daaaaaa...

Debat Nasarudin Tantaik{PAS} dengan Karpal Sing{DAP} pasal hudud kena bagi laluan dulu.


Cadangan Moderator Anuar Anugerah Tuhan{PKR}

Amacam..lagi menarik..

-----------------------------------

Aku sokong ni, mati kita dengar apa kata Tantawi depan Karpal!!


kahkahkah mau terkincit member..

Bomo Siam said...

12:23 PM

Aku ni org asal Kuala Pilah! Selagi Najib tak menikah lain...selagi tu la aku tak berhenti berkomen...!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

bomo siam...ini jam BN yg perintah m'sia, yg kau bising mcm beruk tak cukup tido apahal?

kalau tak suka duduk sini, pegi s'pore jadi kuli cuci kulup LKY atau pegi siam jg gerila, cepat sikit mampus.

Anonymous said...

13 mei tercetus bukan saja disebabkan oleh kit siang & DAP. Ia juga disebabkan oleh 'permainan' politik beberapa kerat pemimipin UMNO yg menggunakan isu itu utk kepentingan politik. CUma mereka tidak menyangka yg 'permainan' mrk itu memakan korban yg besar. Laporan MAGERAN tu adalah SUARA KERAJAAN yg sdh pasti tdk memasukkan elemen negatif yg ditimbulkan oleh pemimpin UMNO. Apa cara yg mudah utk mendapat SOKONGAN rakyat? YA...letakkan saja kesalahan 100% d tangan DAP & Kit Siang.

Anonymous said...

Fakta sejarah keagongan Malaysia yng akan di kenang anak cucu..

DAP berterus terang tidak menerima perjuangan PAS dan PAS terpaksa akur mengikut rentak DAP yng memperjuangkn Chin Peng komunis .
Fakta terhebatnya apa hukum kematian Ibrahim Libya ?

Anonymous said...

Oiiiit... Guano napok Abe Mat Sabu melekat dok jilat punngung Kit Siang lagi tuuuhhh?

Nate tu dop buleh paka...

Anonymous said...

salah tu bomoh siam..ahli panel ialah;

manoharan...si anak haram
LGE...si kulup komunis
mat sabu...tali barut komunis

moderatornya ialah si barua bomoh siam

Anonymous said...

bomoh 12;30

Itu ko punya pasal lah...tapi aku suka ketua polis tu tumbuk mata Anuar..deszuupppp..

Eh macam mana ar nak tulis bunyi kena tumbuk macam dalam filem tamil????

Anonymous said...

jenis PAS muka tak malu tampal dgn kulit babi, bukan kulit babi kandang, tapi kulit babi hutan maa... mengada-ngada mengaku DAP terima hudud.

serban besar tapi bodoh.

Bomo Siam said...

Mufti Pahang, Dato Abd Rahman Osman kata, adalah haram dan berdosa bagi umat Islam menyokong parti yang secara terang-terangan menentang penubuhan negara Islam dan hukum hudud - Utusan Malaisia.

...Kenapa fakta sejarah ini tak di paparkan dlm pilam Tanda Putera???

UMNU or DAP???

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

anon 12:35 - anda dialu-alukan jd warganegara singapore. PM singapore kulup.

Anonymous said...

Pendatang siam yg kerja bomoh ni adalah adik angkat al liwati mcm adik angkat yg dari indonesia tu. Banyak upah yg telah diberi utk jadi adik angkat .... hingga koyak rabak dan berak tak payah teran

Anonymous said...

bomo siam..kau nak tahu kenapa bukan Tunku yg mengetuai megeran..mei sini aku jawab..sbb orang melayu dah give up dgn 'tidak apa' attitude tunku..Tunku lembek kerana membiar kafirun bermaharajalela..orang melayu dah naik angin..sebut nama dia pun dah melayu naik darah..sbb tu Tun Razak jadi kepala mageran..kalau ko nak tahu mlayu naik semangat kerana tun ni lah..and of course mb dato harun..nasib baik cepat je kerajaan arah perintah berkurong..kalau lambat sikit harus mampos abis puak2 sepet tu..

Anonymous said...

ajaran bomoh siam - seleweng fakta
ajaran pas - seleweng agama

dua2 sewel.

Bomo Siam said...

12:49 PM,

Oooo...gitu citenye! Lebihkuang kes Pak Lah le ye?

Anonymous said...

BOMO SIAM

Ko lari tajuk...Mufti Pahang kata tok sah undi parti KAFIR HARBI, DAP laa tue..

LKS tak boleh pakai..penipu besar naik toncang..apa dia buat..anak dia sudah naik jadi KM Penang..apa dia buat..ada mangkuk hanyun cam Manoharan..apa dia buat Tunku Abdul Aziz dah sedar..MELAYU TIADA TEMPAT DALAM DAP..Kritik sikit abis tiada tempat..MELAYU-MELAYU DAP, sedar-sedarlah..korang semua dipergunakan anak beranak LKS...

DAP nama je parti demokrasi..tengok susur galur parti anak beranak..LKS anak beranak, Karpal Singh Anak beranak..diaorang rasa boleh kuasai Malaysia..pengundi tak buta tuli..pengundi dah lama nampak puak-puak ni naik tocang..Dong Zhong mau bahasa mandarin bahasa rasmi..ini negara Bahasa Melayu bahasa rasmi..bahasa Mandarin Bahasa Negara China..DAP sokong...parti paling cauvinist di dunia...belum apa-apa dah ambil hak orang lain...usah cakap pasai demokrasi..wahai parti cauvinist DAP..DAP lu ingat lu boleh menang PRU-13, boleh blah looooo....lu sudah bikin orang marah...lu cakap UMNO racist, lu bapak racist looo...lu kata UMNO kroni..lu bapak nepotisme lu..lu berani turunkan anak lu LGE....turun dari jadi MB... baru lu boleh kata UMNO nepotisme..lu sembang kemaih LKS..Bahasa Melayu lu pun berterabur..berapa lama lu jadi rakyat Malaysia, budak cina 12 tahun bahasa melayu lagi bagus dari lu LKS...mau jadi pembela rakyat Malaysia..wa gelak sakan...hahahahaaa....

Bomoh Siam..ko diam je laa..tak reti-reti bahasa..satu post ko hantar, beribu-ribu orang menyumpah ko...satu post ko hantar berjuta-juta orang makin benci PAKATAN HARAM..

Langsi, ko Melayu ke..mau sokong DAP..bebal...DAP parti kafir harbi..semua pasal Islam ditentang...seteruk-teruk UMNO dah ramai orang Malaysia berpendidikan tinggi..orang Melayu cerdik pandai..seteruk-teruk UMNO umat Islam beribadat dgn tenang...sebaik-sebaik DAP, apa dia tolong Melayu..Syed Mokhtar mau Pelabuhan Penang, dia cuba-cuba bagi orang lain..guna tender terbuka laa tak berani..mau bagi kroni dia jugak..lu ingat DAP perintah Malaysia, Melayu terjamin..lu bebal langsi..lu sangat bebal..belum perintah pun, Melayu dah melukut..terpinggir, disisih..Kerja DAP

Gua cukup ANTI NGAN DAP Parti Kafir Harbi...Lu pergi Penang Langsi baru lu tau..lu tok sah cakap banyak..

Anonymous said...

ajaran bomoh siam - seleweng fakta
ajaran pas - seleweng agama

dua2 sewel.

August 9, 2012 12:50 PM
'''''''''''''''''''''''''''''''''''
ajaran nuar - seleweng lubang
ajaran mat sabu - seleweng sejarah

4 ekor sewel.

Bomo Siam said...

Masih ramai rakyat yg tak tahu langsung, sapa Tun Razak ni & apa jasa dia pd Ugama, Bangsa & Negara Malaysia ni selain dpd melahirkan Najib!

Satu2nya sumber rujukan yg ada barangkali pd pilam Tanda Putera.

Anehnya, kenapa pilam ini diharamkan tayangan umumnya?

Bukankah ini satu 'penghinaan' pd Tun Razak & dinastinya???

zat said...

aku keluar lepas tu balik tgk komen2 takde satu pun boleh counter hujah2 aku selain dari kulop kulop kulop...

lain kali seblum nk layan tulisan yg betul tak bertamaddun ni pikir2 la dulu...

Bomo Siam said...

12:54 PM

Takde pun Mufti tu sebut...DAP!!!

Yg umum tahu...yg tentang hukum Tuhan ni ialah UMNU, DAP & MCA ( secara terang-terangan).

Jadik...yg mana satu???

Anonymous said...

kalau hujah pun mcm bodoh saja ada baiknya tak payah counter :)

Anonymous said...

bomo siam, filem ni diharamkan kerana kerajaan melayu najib bimbang baka komunis akan pupus di malaya ni setelah ia ditayangkan.

ada faham si otak bebal?

silap haribulan anak pndatang haram mcm kau pun kami kira sekali.

Anonymous said...

Bomo Siam lu banyak bebal..Najib Naik jadi PM masa Tun Razak dah meninggal..jasat Tun Razak besar..diwujud FELDA, berapa ramai orang Melayu FELDA dah jadi cerdik pandai..lu banyak bebal Bomo..LGE jadi KM masa bapa dia masih aktif berpolitik..jadi penasihat DAP..lu mau seleweng fakta apa bebal...beza Dinasti Najib dgn Dinasti LKS jauh melangit..bebal..

Anonymous said...

Bomo Siam..lu bebal..Mufti Pahang ada sebut..ko duduk bawah tempurung bebal..siapa mau undi DAP..kafir harbi tentang Islam..

zat said...

Anon 1:02

pahami apa itu kominis dulu sebelum nak menyalak...kalu pemahaman kita tak betul bila bagi komen nampak diri kita bodoh...

Anonymous said...

Tanda Putera akan ditayangkan..usah risau..biar satu Malaysia faham sejarah DAP adik beradik PAP..belajar dinasti dari Lee Kuan Yew anak beranak..

9 Ogos 1965, Parti Chauvinist PAP terkeluar dari Malaysia..

Bomo Siam said...

1:02 PM

Yg umum paham tentang pendatang haram di blog ni ialah 'anonymous'! Unregistered!!!

Kuah kuaah kuaaah...!!!

Anonymous said...

Zat ko tu pandai sangat ke..komunis bunuh ramai orang Melayu..ko tanya tentera-tentera Melayu, waris-waris diaorang..ko yang nampak kebodohan..

Bomo Siam said...

1:06 PM

Bila nak tayang tu? Tak sabaq dah ni! Ada tiket free tak? Kat sekolah kebangsaan ka?

Wakakakakaka...!!!

Anonymous said...

Klu buat filem Hj Hadi Buat U turn rupanya tak ada negara islam di dalam al quran tp yng ada negara kebajikan
muahahahahaha..

Mamat yng mengaku bomoh hang buat fitnah di bulan puasa ..berapa ada ahli umno di Malaysia hang kena minta maaf!Umno tak pernah tolak hudud.Hadi pun dah kata hudud perlu kefahaman termasuklah orng2 bukan islam dan belum sesuai di laksanakan.

Hang kalau nak meroyan gila pun jngn la tahap nizar Ex MB perak ...nanti hang kena tukar gambar ID tangan tengah melambai muahahahahahah.

Sat lagi kita break noo,sembahyang zohor.

Anonymous said...

Yang unregistered ini ramai Bomo Siam..yang registered ko sorang je..so nanti mengundi yang unregistered lebih ramai dari ko bebal bomo siam..muaahhhhhhhhh

Anonymous said...

Ko tunggu je laa bomo SIAM..bebal..orang Melayu dah sedar..Tunku Abdul Aziz boleh sedar..beribu-ribu Melayu dah sedar..DAP kafir harbi..aku pun tak sabar nak menonton TANDA PUTERA..bagi sebar seluruh isi rumah Malaysia.

Anonymous said...

Hah zat bahlol ,

Terangkan sikit apa tu komunis....
Pengasas ideologi dan fahaman secara ringkas.

Eh betul ke asas komunis itu tidak beragama.Kerana agama itu bagi mereka adalah candu yng menghayalkan???

Tolong jawab zat klu tak berkesempatan lepas solat zohor nanti.Otherwise memang sah ko nie..
malu la nak tulis perkataan bongokkk..muahahahahahaha.

Bomo Siam said...

1:08 PM

Sebelum merdeka, PKM ada hak utk tentang british! Sepertimana parti2 politik yg digelar olih UMNU...berhaluan kiri.

Selepas merdeka, PKM jugak berhak memberontak, kerna mereka tak ikhtiraf kemerdekaan Malaya yg diberi secara proksi...!!!

Tang mana salahnya PKM???

Anonymous said...

Anon 1.11

Orang Melayu cerdik pandai cam Tunku Abdul Aziz kena aniaya kena tipu DAP..dah sedar..siapa kita yang sukar menandingi keintelektualan Tunku Abdul Aziz..ramai orang Melayu dah sedar..DAP parti cauvinis

Anonymous said...

Bomoh Siam adalah anjing yang dihantar oleh DAP utk menyalak dalam blog ini.

Anonymous said...

Bomo Siam..PKM bunuh orang Melayu Cina tak bersalah..hak diaorang untuk bunuh??Bebal cakap pasai hak..ko tak reti cakap pasai hak..baik ko diam..

Bomo Siam said...

1:10 PM

Elok la tu....PENGUNDI HANTU!!!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

Bebal Bomo Siam.proksi?? setau aku DAP proksi PAP....kalau kemerdekaan proksi..british kuasai Malaysia bebal..Guthrie sapa ambil alih..TDM bebal..

Bomo Siam said...

Sapa2 yg makan tgh hari kerana terlupa, tidak batal posanya - UFB

....break jap nooo....!!!

Anonymous said...

Bomo Siam..setau aku ko pengundi PAKATAN HARAM, import dari SIAM undi di sempadan Thailand..warganegara ko Thailand...Nak bantu kerajaan Pas kekal kuasa..kuang..kuang kuang...eloklah tue..

Anonymous said...

Bomo Siam minta break..wakaka....aku doakan ko di bulan Ramadan ini ko diberi rahmat..dapat nur..ketahui perancangan strategik DAP melalui orang2 cam ko..jom solat.

Anonymous said...

anonymouse tu "tanpa nama".. Bukan pendatang haram.. Dua entiti yg berbeza yg tak dpt dibezakan oleh bomo.. Bomo kartun.. Haha

Anonymous said...

bomo......klu ko nak debat isu ni ko cari la org yang betul2 independent.........aku ingat khoo kay kim lagi baik dari dr kia ko tu......aku sekolah dulu tahun 70an, pun pakai buku khoo ni..... dr kia tu gaji pakatan yang bayar.......suaram dapat duit dr pakatan, tu pun ko tak nak ngaku...........cibai lu......kit siang sama lu sama saja........"lu kongkek wa, wa kongkek lu"........

-anti jubur-

Anonymous said...

cakap mcm kartun si bomo nie.. Dah lah ketawa mengilai ngilai.. Anonymouse dgn pendatang haram pun tak leh nak bezakan ke? Apa, kau igt dlm tenet nie ade pakai emegresen ke? Hahaha.. Tadika tak abis lg si bomo kartun nie

Anonymous said...

bomo......

ada org main bontot.....langgar sop napsu

ada org makan aiskerim dalam jamban.......otak kat lutut.....

makan aiskerim kat depan tv la bro......

sejarah ni ko nak letak kat mana bro?

-anti jubur-

Anonymous said...

Sabar kawan-kawan..bomo Siam bebal mintak break...dia mau dapatkan pas pendatang asing..dari Thailand pergi Kedah..mau undi PAS Kedah lol...

Anonymous said...

pengundi hantu la pulak si bomo kartun nie merepek repek.. Kata hantu "aku yg tadak kenak mengenak dlm ini ceritak pun kena fitnah jugak.." Halo bomo kartun, org mati dh jd hantu mcm mana nak mengundi.. Mmg kartun lah kau nie bomo.. Hahaha..

Anonymous said...

.
makahai kanina bomo siam,
bomo siam pegi mampuih,
bomo siam boleh masuk hutan,
bomo siam mana ada kuasa,
ini blog melayu punya,
bomo siam lancau.....
makahai kanina bomo siam,

muahuahuahua...

Anonymous said...

Kan aku dah kata Bomo Siam..satu post ko hantar..bertambah2 ramai orang marah PAKATAN HARAM..satu post ko masuk dlm GAP, berjuta-juta orang baca tau kisah sebenar PAKATAN HARAM..DAP..parti kafir harbi

Anonymous said...

ANON 1.47

Setuju!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Yang panas bontot pasal pilam Tanda Putera puak Dog and Pig, tapi yang kuat meroyan puak hamPAS mengkarung hijau.... kah kah kah kah... lawak-lawak....

Anonymous said...

bomoh siam,
Anak aku umur 4 thn balik dari tadika nasihat pada aku, jngn pijak taik ayam sebab kawan dia kata pijak taik ayam batal posa !

Nasib baik kaw umah aku tak de ayam..yng ada hanya Q7 kihkihkih

Woiii zat maner nie aku nak ko jawab soalan tadi pasal komunis tu ar..

Anonymous said...

2 ekor aanjing gila yg menyalak bulan ialah zat & bomo siam.

Anonymous said...

Tengah tunggu jawapan dari zat..
teringat pulak nasib budak2 melayu di unisel yng tak dapat belajar kerana "kecekapan" tokoh keporat MB selangor.

Peringkat sampah pun terkial2 nak settle inikan pula perkara besar melibatkan modal insan.

Sepatutnya MB selangor di anugerahkan tokoh Keparat of the year!Amacam ok tak? muahahahaha.

Anonymous said...

MB Selangor tak reti urus negeri, dia reti urus Keparat jer..bila urus negeri, dia kena cucuk puak2 DAP..hancus pemuda-pemudi nak belajar Unisel. asrama pun tak reti sedia ada hati nak bagi PREEE pendidikan tinggi..

Buka mata pelajar-pelajar universiti..usah jadikan PAKATAN HARAM hero korang...melingkup lagi adalah...

Anonymous said...

buat ISA khas untuk Kamahai Kit Siang dan Anwar aljuburi.

Anonymous said...

Menyokong DAP kafir harbi berdosa b esar. yakni samalah erti kita menentang Melayu / Islam.

Anonymous said...

Kita kasi langgar lah tempat cina sial tu. Baru syokk. Berapa ramai dia bunuh kaum kita dulu. Sekang masa kita pulak. Hahaha.

Aku ada dengar stand up comedy oleh douglas lim dekat sydney(youtube ada).

Dalam video tu dia cakap "40k malay for bersih. 20k indian for hindraf" then someone ask him, "why chinese not involve?" DL jawab balik "Who u thing sell those tshirt, not chinese meh?" Hahaha.

Korang paham2 kan lah isu itu ye. Kaum mana yang sibuk menghabiskan duit pastu complain duit x cukup dan kaum mana yang pandai cari duit dan jarang complain.

Jika kaum itu mampu cari duit lebih dengan keadaan ekonomi sekarang, kenapa kita x leh cari duit lebih? Kenapa perlu berdemo, berhimpun. Dapat apa? Dapat penat kan.

Apa nak tukar2 kerajaan. X cukup selesa ke sekarang? Ada x org Malaysia baling2 bom, tembak2 macam di syria atau di thailand? Takde bukan. jadi janganlah nak ada2 kan perkara yang tiada.

Nak kerajaan laksanakan hukum hudud pun sampai nk berhimpun bagai. Aku tanya 1 soklan pada puak PAS, "Kerajaan Kelantan ada x buat hukum hudud di Kelantan?" jika ada buktikan. Puak PAS lu sembang kuat lah, Karpal baru cakap no hudud if pembangkang menang, terus PAS x bukak crita pasal hudud dah. Sebelum ni bukan main rancak lagi kan.

Lepas tu pasal no plate pun nak besar2 kan. X paham aku. No plate je pun. Lau dia curi duit rakyat itu hal dia dengan Allah. Yang kita nk pi perbesarkan wat ape?

Puak PKR aku ada 1 soklan, UNISEL ape cer? Hutang bape banyak tertunggak? Mampu ke nak uruskan lagi kerajaan Selangor? Korang mungkin menang di tempat baru, tapi tempat lama korang akan kalah. Sebab korang ramai sangat korupsi. Aku ada dengar yang PKR banyak duit, mana datangnya duit tu? Lau banyak sangat, kenapa UNISEL pun bleh tertunggak? Kawan aku dapat biasiswa Selangor, dia cakap sampai PRU13, duit biasiswa tak akan masuk dekat pelajar. Mcm mana pelajar tu nak bayar duit pengajian?

Lu pikir lah sendiri.

Anonymous said...

Yang panas bontot pasal pilam Tanda Putera adalah puak Dog and Pig, tapi yang teruk meroyan membela puak Dog and Pig tu pulak puak hamPAS mengkarung hijau.... kah kah kah kah... lawak-lawak....

«Oldest ‹Older   1 – 200 of 226   Newer› Newest»