IKLAN BERBAYAR

Wednesday, August 29, 2012

MENUJU PUTRAJAYA : KEPELBAGAIAN STAIL SEKS PAKATAN.



amacam pok nik , ok tak ?
terbaiklah pok nik :)

52 comments:

Anonymous said...

Lancau la semua pemimpin pakatan rakyat!
Semoga perbuatan pemimpin2 ni dibalas atas dunia jugak agar pengikut2 pakatan rakyat yg dh buta hati tu sedar!

Fuck You PAS PKR DAP!

Anonymous said...

Chee Bye face!!!

Anonymous said...

N.ajis Chee Byee Face!!

Anonymous said...

bodddddo mu poknik!!!!

Anonymous said...

LALALALALA.... SABUN DI BILIK MANDI

Anonymous said...

PEMIMPIN YG BERZINA.... anak buah yg berbuih mulut menjawap... tul x BOMOH SIAM...?

Anonymous said...

PEMIMPIN YG BERZINA.... anak buah yg berbuih mulut menjawap... tul x BOMOH SIAM...?

Anonymous said...

mana bumu BERUK SARKES ni tk nak buat show ke kat sini....kang tak dapat pisang kang.

Anonymous said...

Yang Penting...

Undi UMNO/ bn, hapuskan PASial!

Kenapa PASial?
Kerana PASial orng islam berpecah.
Kerana PASial menolak muzakarah sesama islam.
Kerana PASial islam di perlekehkan!

Anonymous said...

keh keh keh...

Pakatan HARAMjadah SERBA BOLEH....

Boleh auta,
Boleh BOHONG
Boleh menutuh bini org
Boleh maki hamun
Boleh fitnah
Boleh menuduh sesuka hati tanpa bukti sbb PENGANUT Pakatan semuanya bute hati dan PERCAYA 100%
Boleh wat apa saja sbb nnt bole SUCIkn diri dan dosa dgn father nik

muahahhahahhaha

Anonymous said...

Apa yang dirisaukan kalau dah segaja terlanjur berjumpalah Father Nik Aziz minta ampun. YB Selising dah putih bersih berkat keampunan Tuan Father N.Aziz...muahaaaaaaa

rakab said...

Pakatan Rakyat umpama tomyam khinzir!
...hanya kafir harbi saja yang suka meratahnya..

termasuklah bomo siam yang pelihara jin!

muaahahahaaaa...

Anonymous said...

Itu le Allah dah tunjuk kan pada kita PARTI LAKNATULLAH ini memang tidak di terima ALLAH.

hangkedee said...

Bapa aku dah tua bawa bawa jumpa dr.mungkin dah Nyanyok.Itu pun ada hati nak masuk bertanding lagi, beri peluang lah kepada BOMOH SIal pula pelapes makan taik babi Dapig.

Servant of God said...

Amacam, nik aziz nak kata Allah dah ampunkan jugak mamat yang balun anak sendiri ni ke?

Anonymous said...

jap lg dtg la bomo sial haram jadah buat taik kt sini...WANG BESAR...PUTAR LAGI!!!

Anonymous said...

muka sljuburi dah serupa bangkai,muka pok nik dah serupa najis...ptuii.

Horas! said...

rasa x kena kalau kerakusan timb presiden pas yg tergamak berkhalwat dgn bini org tu tak dimasukkan sekali dlm kepelbagaian diatas :)

Anonymous said...

mana bumu siBERUK SARKES ni....tak berani masuk gelanggang ke...sini banyak pisang ni...

Anonymous said...

Ni suma salah Haji Hadi. Sebagai presiden PAS, beliau mempunyai kuasa almost mutlak utk menetapkan pendirian PAS. Tapi degilnya barua ni still nak sekongkol dgn DAP yg cemuh Islam, PKR yg moral hancusss. Apalah salahnya merapatkan silaturrahim dgn UMNO. Memanglah UMNO tak perfect. Sebagai ulamak, berilah teguran yg membina. Berbaiklah sesama Islam. Ntah2 boleh juga tegakkan hudud nanti. Hadi barua, dengar tak ni? Marah tul aku kat ko ni. Bebal nauzubillah.

Anonymous said...

Hahaha padan muka Pakatan Syaitan, Tuhan takdirkan kekotoran melampau2 melanda Pakatan Syaitan.
Pegi mamposlah Pakatan Syaitan, jgn haraplah dpt rasa wpun anak tangga Putrajaya. Rakyat majoriti akan tumbangkan Pakatan Haram ini INSYA ALLAH AMINN!

To Live Again said...

Tgk dlm kes ni senang jer polis amik DNA diulang DNA.Tak ada mslh pon.Dn polis bg jaminan keputusan akan dpt tak lama lg.Tak ada plak suspek nk meroyan tak nak bagi DNA konon DNA dia nnti kena manipulate,tercemar,disabotaj dll lg..

Kn sng bila semua org ikut undang2.Fitnah dpt dielakkan.Kalau ANUGERAH TUHAN sorang 2 mmg dh meracau dn meroyan dh bila minta DNA hhaahha...

Anonymous said...

tAK PAYAH MARAH2...AKU DAH CAKAP KAT SEMUA KAUM KELUARGA AKU JANGAN SEKALI-KALI UNDI PR......BERKOBAR2 NI NAK MENGUNDI....

Anonymous said...

Aku pulak kalau ada apa2 bendera haram PR terpacap depan rumah aku atau lorong rumah aku....memang siap aku bungkuskan balik nanti....

apa taknya cuba korang susun...bendera dari bedera PAS kemudia PKR pastu DAP berlapis....dah serupa lubang 'tut" je...roket tukang tala....memang patut pun hamlau2 tu di pimpin orang2 macamtu...hancus

Anonymous said...

Inilah kerja Allah Ta'ala, perancangan Allah itu Maha Hebat! Didatangkan duri2 dari dalam PAS sendiri yang berjawatan BESAR sebagai penghinaan buat PAS
PAS sesat dan kufur dari Aqidah dan Syariat Islam, tiada siapa boleh tegur anjing2 dan pencacai2 PAS ini dari luar kerana semua yang tegur pasti akan di 'bunuh' Rejim PAS ini!
Tapi Allah Maha Berkuasa digerakkan hati Ust Nasha supaya kontra dan menegur pimpinan Toghut PAS. Akhirnya PAS akan tersangkut LEHER!

Beranikah PAS nk pecat Ust Nasha? Pecat atas alasan syar'ei apakah? Jika Mat Sabu kaki betina pun tidak dipecat malah diangkut jilat oleh anjing2 PAS, kenapa pula Ust Nasha yg jelas perjuangkan Islam mahu dihukum atau dipecat?

Jika PAS pengecut xbrani pecat Ust Nasha kerana kesan buruk akan berlaku pada undi, maka sekali lagi PAs akan dirobek dari dalam oleh kelompok Ust Nasha!

Sesungguhnya cukup jelas PAS ialah puak yang menyembah BERHALA (parti) sehingga bile bertembung soal Islam dan soal parti, anjing2 dlm PAS akan menyalak lebih utama pd soal parti. Mereka bukan menyebah Allah Ta'ala lagi tetapi menyembah parti sesat yg diketuai oleh TUA KUTUK Laknatullah-Pok Nik

Tunggulah kehancuran PAS sgt hampir Insya Allah. Wahai anjing2 PAS yg kemaruk kuasa dunia dan cintakan kafir, teruskanlah dgn himpunan santai Kafir Munafiqun pada 30 Ogos ini. Moga BERTAMBAH2LAH KEMURKAAN ALLAH PADA PUAK sesat ini.

Silakanlah wahai anjing2 PAS dan Pakatan Haram. Perkara sia2 lagi memfitnah agama Allah ini tidak layak dibalas oleh manusia melainkan Allah jua yg akan hukum dan hina kamu semua! AMINN YA ROBB!

Dan sekarang KEHINAAN DEMI KEHINAAN menimpa kamu semua wahai anjing2 dajjal Pakatan Syaitan
Kamu semua pencacai yg hina lagi jijik. Sesiapa yg beragama Islam tp masih mahu sertai Pakatan Haram ini berdemo 30 Ogos ini nantikanlah balasan Allah Ta'ala

Jika tidak kena di dunia ini pasti diakhirat azab yg sgt pedih. Org yg terbetudung dosanya dgn Allah dan Allah Ta'ala ampunkan bila2 masa. Tapi dosa anjing2 haram Pakatan Laknatullah ini melibatkan soal maruah umat, maruah Islam, penipuan, fitnah dan penyelewengan agama!

Anonymous said...

Dah hakikat bila mereka bergabung dah serupa lubang najis.....

PAS dah tak boleh guna ungkapan sesuci dahlam debu....tapi perasan suci dalam lubang "tut"

Anonymous said...

bumi siam also known as BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES BERUK SARKES...mana ni...teloq dah trmasuk dlm juboq ka.....

Anonymous said...

Aku rasa last action ialah puak2 anjing Pakatan Haram ni tahu akan kalah mereka akan meroyan dan buat gila merusuh habisan2 PRU13 nnti
Mereka xmampu lagi nk cover kekotoran rasuah, zina, liwat dan 1001 penyelewengan spt balak, KUIN, UNISEL, TALAM, SADA, SYABAS.. weii rakya Malaysia DAYUS atau BUKA KAYU ke masih nk bg simpati undi pd Syaitan2 Pakatan Haram??

Aku sanggup turun lawan anjing2 sial Pakatan Haram ni jika mereka buat kacau rusuhan!! melawan mereka adalah JIHAD AKBAR!!!
ALLAHU AKBARR!!

Anonymous said...

Renungan Petang Rabu:

guna agama untuk dapat undi tak apa asalkan di seimbangkan dengan elemen dakwah.

berhubung dengan foto di atas apakah bentuk elemen dakwah yang telah diambil?

kalau agama digunakan secara tidak seimbang makanya janganlah salahkan massa membuat persepsi sendiri:

agama masuk politik adalah alat untuk dapat undi semata-mata.

RENUNG-RENUNGKAN

Anonymous said...

Tkpayah berkias2 lah kawan2 oii PAS parti setan yg guna agam untuk sesatkan umat Islam!
Tabung2 derma bolih terburai dikerjakan puak2 laknat ini. Bini org boleh terkangkang dek pemimpin2 sial PAS ini, agama diletak celah kangkang pemimpin2 PAS Laknatullah ini. Sehinggakan tktahu kepala punca bergaduh dgn UMNO melebihi apa yg Tuhan perintah!

Akhirnya mereka jd sgt jahat, kufur dan munafik besar!!

Kalau sebuah masjid 22 tahun perintah xboleh buat, rumah MB besar gabak, keta mewah2 itu apa dia tu? Bapak setan yg pakai serban kah??

PAS SIAL!! HANCUR PAS!

Anonymous said...

Jangan ingt org Melayu majoriti bodoh mcm Mat Sabu kaki betina. PRU13 ini tahulah wahai PAS, wahai PKR! DAP Komunis akan diajar secukup2nya. Kuasa ekonomi membeli ialah pd org Melayu.. kuasa itu sdg digunakan sedikit demi sedikit.. jgn cabar kami wahai Cina DAP Laknat!

Anonymous said...

.
Antara samidol pas dan Samidol dap, taraf tak sama.

Samidol dap lebih tinggi dari Samidol pas. Yakni, Samidol dap ada kuasa veto.

Dalam isu ini, Samidol pas boleh bukak mulut luas-luas tetapi kalau Samidol dap veto, suara Samidol pas jadi timbul tenggelam.

Natijahnya: kuning kata dap kuninglah kata pas, meskipun pas nakkan warna keramat, citarasa dap adalah citarasa mutlak pakatuun haramun.

Servant of God said...

Kalau begini laa pembangkang kita kan, kalau betul dorang dapat pegang putrajaya, agak2 apa jadi kat Malaysia nih ek?

Adakah negara kita semakin selamat?

Ke... hancur ranap kita dorang kejekan?

Anonymous said...

peneroka2 felda bukan dpt durian runtuh tetapi pokok durian runtuh kt kepala,padan muka,igt saham 800 unit dpt free rupanya surat bank dah mula sampai kene bayar L/k 36**.kat bank dlm tempoh tertentu.padan....mana ada benda free....tetapi ini saham naik utk PR.peneroka dah mula rasa tertipu,bagus najib gali lobang lagi.

Anonymous said...

saham akhirat piss bolehlah dapat percuma, bro.

Anonymous said...

PKR=Parti Kongkekkuat & Rogol.Aku sayangggggg kamu.

Anonymous said...

woi..orang cite pasal moral la mangkok..ko cite pasal saham..

Anonymous said...

Tak ada modal ke bang?ke dah hilang akai?hilang bukti?hilang hujah?hilang pendirian?

Anonymous said...

Bagui no anuar,masok lobang,bodoh piang!kuahkuahkuah

Anonymous said...

Aku nak kabar kat bomo,mana lagi bagus,umum kawin dua ka atau melakukan perkara terkutuk tu dalam diam2 yang akhirnya dengan izin Allah akan terbongkar jua????

Anonymous said...

ade bangkai anjing Pakatan Haram cube divert citer pasal saham supaya MOOD kita membongkar kekotoran PAS PKR SIAL tu jd slow. Setiap kali sesuatu isu busuk melanda PR meraka akan divert dgn fitnah lain supaya fokus menyerang mereka hilang. Jangan kita terpesong, perjuangan menghapuskan kezaliman PAS WAJIB teruskan!! Tekad dan fokus. Jangan kita menyesal selepas PRU13 nnnt, kesilapan merosakkan negara xboleh dibayar ganti. Lihatlag IRAQ

Dan tanyalah org tua2 dulu mcm mana kebodohan org Melayu dulu mendoakan JEPUN jajah Tanah Melayu atas alasan nk hidup lebih sennag-talibarut2 JEPUN mcm bangkai2 Pakatan Haram ini mencucuk rakyat supaya terima JEPUN jajah. Nah akhirnya JEPUN rogol anak dara Melayu, bunuh laki2, zalim dan rampas sana sini.

Sejarh pastikan berulang krn Melayu itu manusia yg penuh lupa diri dan sombong angkuh. Kesenangan skrg langsung tidak disyukuri. Asyik xcukup dan kritik dgn fitnah!

Ayuhlah kita tidak mahu penjajahan baru dtg semula. Kebangkitan Islam yg kita nak tetapi dgn cara MULIA, dgn cara menghormati pemimpin sedia ada dan diperbaiki. Tolak kaedah jahat Pakatan Haram yg gunakan budaya BINATANG dan JALANAN!
HIDUP ISLAM! HIDUP MELAYU!

Anonymous said...

pork nik ni simple je...PR buat semua halal

Anonymous said...

Aku pun sanggup...akhanat punya PASsial, DAPig dan Pu Ki Rr

Anonymous said...

Buy Chinesse Last..!!!!!

Mari kita ajar CINA BABI...!!!

Anonymous said...

4:14,

Bro berita yng belum ko dengar untk dividen suku pertama peneroka dapat rm400..
Phewittttt...stedy la felda bangganya kerana aku anak peneroka.
Pun begitu aku tak hingin duit tu sebab gaji aku pun hampir rm12,000.Nasihat aku pada peneroka laburkan semula duit dividen tu dalam koperasi felda hujung tahun dapat dividen 15%.Dividen kedua tertinggi selepas Bank Rakyat.

Anon 4:14 apa yng dia tahu,makan tidor,makan tidor.Pegi dengar ceramah,dapat upah join demontrasi haram porahhhh.

Anonymous said...

PEMBANGKANG MUSIBAT MAKIN PANASSSSS!!

WELLDONE DS NAJIB!!

HIDOP TUN M!!

HIDOP DS NAJIB!!

HIDOP UMNO!!

HIDOP BN!!

MAMPOS PAKATAN RAPUH (PR) !!

Anonymous said...

nik ajis ok saja.. semua best!!! cantikk!

Anonymous said...

semua gambar gambar ini patut di tayang masa kempen pru 13 nanti baru rakyat tahu siapa pemimpin pemimpin yg puak puak tu nak undi sangat.

mohd. natar said...

...Senyuman Nik Aziz digambar yang dipaparkan itu sungguh manis. Orang kata senyum kambing. Macam senyuman seekor kambing. Tapi kambing dikampong saya lagi manis senyumannya kerana apabila seekor kambing senyum ia merupakan satu senyuman yang jujur. Tidak hipopkrit...

mohd. natar said...

...Senyuman Nik Aziz digambar yang dipaparkan itu sungguh manis. Orang kata senyum kambing. Macam senyuman seekor kambing. Tapi kambing dikampong saya lagi manis senyumannya kerana apabila seekor kambing senyum ia merupakan satu senyuman yang jujur. Tidak hipopkrit...

Anonymous said...

pisang..! pisang..!

adooiiii....hali ni meniaga ala slo. beruk2 sama monyet2 semua ala cuti wa lasa

takpa..wa kasi itu olang tua pakai serban dlm gmbr

terbaaaeeeekkkkkk!!!!!

Anonymous said...

kesian TG Pok Nik.. berbakul2 dia kene hari nih..