Wednesday, August 29, 2012

EXCO 'SEKS BEBAS' SELANGOR DI PERKARANGAN MASJID.



Gambar di atas adalah gambar Rumah Terbuka Aidil Fitri yang dianjurkan oleh EXCO Selangor, YB Elizabeth Wong dan YB Sivarasa Rasiah. Majlis berkenaan diadakan di Taman Ehsan, Kepong. Hendak lebih tepat lokasinya adalah di perkarangan Masjid Al Faizin Desa Jaya.

70 comments:

Anonymous said...

begitu kusyuknya puak penganut agama pas mendengar tarbiah dari sikafir lak... pujaan mereka ... er sepatutnya orang islam bagi tarbiah kat sikafir ... tapi mengikut ajaran agama pas tarbiah semulianya ialah yang datang dari sikafir kerana sikafir ini lebi memahami islam dari umno ... itulah fahaman sonsang penganut agama pas ....

Anonymous said...

tu semua totok2 pis!

Anonymous said...

...memandangkan puasa dah habis, bolehla aku mencarut.

...apela pukimak sangat babi2 kat taman ehsan tu mengangkat betina kangkang puki tebal tu berucap kat perkarangan masjid?

PAS PUKIMAK!

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

11:51 said: ...memandangkan puasa dah habis, bolehla aku mencarut.

...indahnya Islam UMNU!!!

Bomo Siam said...

UMNU jelas dengki bila DAP & PAS mampu bekerjasama...!

Ugama UMNU larang bukan Islam masuk mesjid ka...???

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

anon 11:58 AM @ bomo siam,

kau pun sama pukimak juga.

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

Tak silap aku Masjid Al Faizin Desa Jaya yg di bina pd 1987 ni, dibiayai oleh kerajaan UMNU...!

Macamana hangpa UMNU buleh biaq mesjid hangpa ni dicemari? Mana maruah hangpa...?

Bomo Siam said...

Jelas lagi bersuluh....

UMNU TAK PANDAI URUS MESJID...!!!

Anonymous said...

anon 12.05 PM @ bomo siam,

PAS X PANDAI BUAT LEBUHRAYA
PAS X PANDAI BUAT LADANG RAKYAT
PAS X PANDAI BERI AIR BERSIH
PAS X PANDAI LAKSANA HUDUD
PAS X PANDAI JAGA ULAMA
PAS X PANDAI BUAT MASJID
PAS X PANDAI URUS EKONOMI
PAS X PANDAI URUS KOHILAL
PAS X PANDAI SELALU KENA BULI DAP
PAS X PANDAI TUNAI JANJI
PAS X PANDAI TERIMA BEZA PENDAPAT
PAS X PANDAI DAKWAH BERKEMAH
PAS X PANDAI CAKAP SERUPA BIKIN
PAS X PANDAI CARI PEMIMPIN, SEBALIKNYA DIKELILINGI YANG BODOH2 MCM MAT SABU & NIZAR LAMBAI

...serba bodoh mereka itew!

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

Menurut hasil kajian Uni Islam Antarabangsa(UIA) pd sept 2010 yg lalu....

Hampir 70% mesjid2 di Malaysia diurustadbir oleh AJK yg condong pd PAS secara terbuka or tersembunyi.

Jika undi jemaah diambil kira....pihak mana yg depa akan undi?

Bomo Siam said...

12:14 PM

PAS pandai guna kesempatan! Tanpa keluar modal...!

hangkedee said...

Pas semakin sesat dan menyesatkan.Dunia dah terbalik Dapig pujaan hati juak juak bebal Hampas.

Bomo Siam said...

Tugas & tanggungajawab UMNU ialah bina mesjid & segala kemudahan.

Tugas PAS...imarahkan segala yg disediakan!

Adilkan...???

Anonymous said...

RASANYA KALAU B.A.B.I MATI SEBELUM

TANAM KENA BUAT CERAMAH POLITIK DULU,

ALMAKLUM YANG AKAN DATANG PUN TENTU

RAMAI.JANJI BOLEH CERAMAH

Bomo Siam said...

12:19 PM

Sikit hari laie...MCA, Gerakan, SUPP & MIC pun akan jadik pujaan hati PAS!

Namun utk UMNU...PAS tak rela sama sekali!!!

Anonymous said...

Penganot PASmmg xpandai mnggunakn akal fikiran sbb sglnya dah di serahkn utk pmimpin mrk yg wat keputusan...

Tugas penganot PAS hnyla utk brdemo, merusoh, mengamok, memaki sesama Islam, mncarot dan yg penting mengANJENGkan diri utk sgl kerja kotor khusus wat DAP dan PKR...

Selagi budaya TAKSUB mnguasai pemikiran penganot2 TOTOK PAS...cakap apa pon tarak goonaa...

Wlpon nyonya tuh merupakn antara PELAKON PORNO TRSOHOR puak pakatan, namun kesemua kemungkaran betina itu telah di SUCIKAN oleh father Nicky mrk....

Apalah nak jadi dgn penganot2 PAS ini ye?..yg amat menjengkelkn tuh ialah nyonya tuh ADUN tmpt aq kat BUKIT teLANJANg....

muahaahhahahahahhahahhahah

Bomo Siam said...

12:22 PM

Babi buleh dimakan waktu darurat!

Namun kita seboleh-boleh demi mengelak waktu darurat...jauhilah UMNU !!!

mk said...

Bomo Anjing Siam sudah kembali menyalak. Bomo ni bukan Islam sudah tentu dia tak faham dengan hukum hakam jadi tak guna dilayan kafir harbi sekor ni

Bomo Siam said...

12:27 PM

CSL pun berbuka di mesjid bulan Ramadhan yg lalu...PAS suka sangat!

Anonymous said...

Bomo SIAL 12:27 PM

CSL pun berbuka di mesjid bulan Ramadhan yg lalu...PAS suka sangat!
------------------------

CSL xde pon wat ceramah politik kat sana...

YG KEMAROK CERAMAH POLITIK IALAH PUAK PAKATAN HARAMjadah...AGAKNYA KALO BOLE MASA BERAK PON NAK BRCERAMAH POLITIK...


muahahahahhahahhahahh

Bomo Siam said...

"Tinggalkan perbezaan diluar pagar, tinggalkan kasut dimuka tangga, tabung menunggu sumbangan anda, maka jadilah orang yang mulia."

...sapa2 yg pernah singgah solat di AlFaizin Desa Jaya, tentu kena baca papan tanda ni kan...

Bomo Siam said...

12:43 PM

Nyonya tu hanya kata...

"Bodo la kita klu sokong UMNU"

...itu kata2 politik ka???

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

satu lagi....pis tak pandai urus duit tabung memali...

Anonymous said...

kata2 hang bukan kata2 politik ka bumu mangkok punya BERUK SARKES

Anonymous said...

BOMO SIAL 12.48pm

Kalo gitu BILA RAMAI ULAMA KATA UNDI DAP HARAM tu kira bukan POLITIK laaaa........


Ang bg boomerang kat aq tapi dia melantun balik kat ang la BOMO SIAL....



MUahahahhahahhahah

Anonymous said...

kalau PIS.memerintah....hari2 la bulih makan babi...sebab hari2 darurat...

Bomo Siam said...

12:53 PM

Bukankah politik itu cabang agama...?

Anonymous said...

Hanya melayu yang terhegeh hegeh nak berbaik baik dgn Cina.....sedangkan Cina tetap Cina yang sentiasa ada agenda yg tersirat...hati hati sayang!

Anonymous said...

elok la tu....bulih la orang2 melayu bersatu di bawah UMNO...hidup umno...dulu kini dan selamanya...bumu BERUK SARKES

Bomo Siam said...

12:54 PM

Takkan jadik camtu. Bila PR perintah, UMNU dah mati...darurat pun turut mati!

UMNU dgn darurat bukankah sebati...?

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

siapa boleh pasti sama ada khalayak

dengar khutbah atau membayangkan apa

yang telah terdedah berkenaan yb berkenaan?

bayangkan dengan adanya internet,

benda luar dan dalam kelambu yb

sampai ke pengetahuan khalayak

TQ internet!

Anonymous said...

bodoh bumu...BERUK SARKES...bina masjid tanggungjawab kerajaan memerintah. tugas PIS tunggang langgangkan masjid....jadi BERUK SARKES

Anonymous said...

Bomo SIAL
Bukankah politik itu cabang agama...?

August 29, 2012 12:55 PM

-----------------------------

Tu la yg buat PAS dan penganot PAS mereng dan BANGANG...

PAS menggunakn agama(ISLAM) utk kepentingan politik dia tapi UMNO mnjadikan agama sbg panduan politik....

Sblm hang tudoh UMNO ada byk kemungkaran..itu mmg di akui sbb yg menganggotai UMNO ialah manusia biasa yg sering melakukn kesilapan tapi mslhnya yg mnganggotai PAS tuh semuanya ANGEL (Malaikat) ke??

Oooo sbb tuh la bila menutuh BINI org, mngebas duit , mnyakau duit derma n sgl mala kemungkara angpa xpandang n xkisah nooo....

muahhahahahah

Bomo Siam said...

1:00 PM

Jgn mengamok bro...mesjid kami dah conquer! Songkok tinggi hitam...malu nak sua muka!

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

Berapa ramai yang pergi majlis ini?

Kalau ramai baguslah. masa depan boleh buat lagi

kalau tak ramai, kaji apa sebabnya. apakah tak ada ang pau?

meskipun ang pau bukan budaya Kurt Angels tapi tak salah kalau yb jadikannya amalan sendiri

baru ada semangat nak pi!!!

Bomo Siam said...

1:05 PM

Politik WAJIB guna agama! Jika tidak...kotorlah politik itu!

Bomo Siam said...

1:06 PM

Ya...macam angpau 'Merdeka' Bukit Jalil...!

Mmuuaahhahahaha...!

Anonymous said...

Eli boleh belajar dari Hanah Yeoh teknik pemakaian selendang yang betul. Itupun kalau Hanah Yoeh setuju. Pada Eli, tak salah belajar benda baru asalkan untuk kebaikan.

IKHLAS

Anonymous said...

selendang boleh dihamparkan di bahu, disilangkan di leher atau dijadikan penutup kepala.

sayang kalau mukmin tak guna kesempatan yang ada untuk mengajar yb bukan islam tentang adab.

IKHLAS

Anonymous said...

membuka masjid untuk dijejakan kaki oleh kufar dari satu sudut menjurus pada dakwah.

membiarkan maskid ditakluki oleh suara-suara kufar, mungkin memberikan kesan terbalik.

fikir-fikirkan

Anonymous said...

anjing pr sekor kat sini anggap politik kepartian adalah politik dalam islam..

Anonymous said...

Apa yng penting....

Undi umno,hapuskan PASial!

Anonymous said...

Betulke Bomoh Siam ni adalah Nizar Jamaluddin? Kalau ye, nampaknya fikirannya setaraf budak2 sekolah menengah aje....macam mana dia boleh jadi MB perak dulu? Habis tanah dia bagi Cina DAP kat Perak yang digadaikan sampai 900 tahun.......

Anonymous said...

Bomo Siam said...
1:05 PM

Politik WAJIB guna agama! Jika tidak...kotorlah politik itu!

August 29, 2012 1:07 PM
---------------------

Masalahnya PAS mmprgunakn agama utk meraih sokongan.......

Setiap hukum/fatwa yg di kuarkn oleh pmimpin PS mst brsesuaian dgn halatuju politik....

dulu bila UMNo bkrjasama dgn MCA/MIC kuar fatwa/fuckwa UMNO kafir...tapi lanih depa lak yg comolot dgn DAP...hah lanih SAPA YG KAPIR????...


muahahahhahahhah pelawok pelawok PAS....

Anonymous said...

bomo

jngn mimpi di siang hari...nanti terkejut berokkkk!

Ada jemaah pakai kopiah mcm penyokong PAS.Bersolat berdiri saf pertama belakang imam tp tak sokong PAS contohnya, aku!

Tak caya tunggulah di hari menggundi sebagai bukti!

rakab said...

Orang Pas yang duduk tercongok depan YB yang berucap tu dah tentu terbayang gambaran Eli baring melentang,.. terkangkang pulak tu !

bomo siam yang melangut kerusi paling depan sekali !!

muahahahaaaaa....

Anonymous said...

PIS dengan darurat akan hidup slagi PIS tak mati.....so hari2 bulih makan babi...

Anonymous said...

hang conquer mesjid..kami conquer putrajaya...lagi tinggi la songkok kami...lebai2 malang malu la nk sua muka kat putrajaya

Anonymous said...

agama tak wajib guna politik...jika tidak kotor la agama

Anonymous said...




bomo siam da lama murtad...jgn layan...biakan dia...org kapiq mmg mcm tu....adik beradik syaitan...klau layan lgi dia suka...melalaikan umat manusia...


faham maksud tuan puteri?
takbirrrr.....

Anonymous said...

peneroka2 felda bukan dpt durian runtuh tetapi pokok durian runtuh kt kepala,padan muka,igt saham 800 unit dpt free rupanya surat bank dah mula sampai kene bayar L/k 36**.kat bank dlm tempoh tertentu.padan....mana ada benda free....tetapi ini saham naik utk PR.peneroka dah mula rasa tertipu,bagus najib gali lobang lagi.

Anonymous said...

Apa punya baghal manusia, dengan cakap manusia kafir yang ternyata buat maksiat. Buang ja la kepiah putih tu, tudung labuh tapi akal cetek. Puak ni memang pandai sampai tak boleh diajar lagi dah.

Anonymous said...

Macamlah pas tak penah buat macam itu..hahaha.!!

Anonymous said...

Imarahkan,belum tentu mendapat redha Allah kalau macam itulah gamaknya.,

Adilkan?

Anonymous said...

Bodohnye kau bomo..
Yg buat masjid tu mmg UMNO
Yg menghancurkan tu barua2 berserban tu..
Yg mencemarkan tu puak2 kau..bangang..
Mcm mana boleh khusuk dengar tazkirah si pengangkang tu.. Bebal kau bomo..

Anonymous said...

Sah bomo sial ni pemuja kafir......memang bagus bomo sial ni tak nak memuja UMNO pasal UMNO bukat tempat dipuja macam pengikut hamPAS memuja parti hamPAS tu.....bomo sial ni memang patut kena mengucap semula pasal dia dah mengaku nak puja puak kafir dari ALLAH....

Anonymous said...

Raikan kemenangan pr di pru 13 nanti dengan hidangan babi yg di bawa LGE.. Carlsberg oleh khalidd al rusddi.. Dan persembahan tarian bogel oleh AI dan EW..dan pesta seks besar2 ran oleh AI, EW, AA, dan lain2 pelakun tambahan..

Anonymous said...

Sekarang ni memang UMNO tengah memerentah tak da pun darurat, tak da pun org islam yg makan babi kecuali ko la bomo sial.....kalau ko bomo sial memang suka makan babi jgn nak babitkan org lain la bomo sial ug bodoh.

Anonymous said...

Yg menderma kerana Allah memang dimuliakan didunia dan diakhirat.......tapi kalau derma pada hamPAS memang sial dunia dan akhirat....

Anonymous said...

Politik tu ciptaan kafir......munkin politik tu agama kafir si bomo sial ni kut

komandomelayu said...

Bomo siam otak bahlol!
Apahal cina babi kapir boleh dok ceramah pd org islam di masjid?

komandomelayu said...

Bomo siam otak bahlol!
Apahal cina babi kapir boleh dok ceramah pd org islam di masjid?

Anonymous said...

nampaknya banyaklah makanan yg tak habis.. !

Anti PR said...

Pakai serban tak mesti undi Pas. Perasanlah.. Serban yg takde ilmu boleh dikelentong apb keluar ayat Quran & hadith. Puak tu menghafal, lepas tu kelentong, dialah lebih Islam.

Anti PR said...

Pakai serban tak mesti undi Pas. Perasanlah.. Serban yg takde ilmu boleh dikelentong apb keluar ayat Quran & hadith. Puak tu menghafal, lepas tu kelentong, dialah lebih Islam.

Anti PR said...

Pakai serban tak mesti undi Pas. Perasanlah.. Serban yg takde ilmu boleh dikelentong apb keluar ayat Quran & hadith. Puak tu menghafal, lepas tu kelentong, dialah lebih Islam.

Anonymous said...

CSL mai mesjid..bpakaian ttp aurat.. Tgk EW berpakaian.... boleh membangkitkan keghairahan.. Klu tk caya cer tanya lebai2 yg kat depan tu...najis kau bomo

Anonymous said...

bahalol punya orang pas piss pus kasi ratu porno masuk surau

Anonymous said...

majlis eli kangkang ni tak sampai 400 orang hadir! ada dlm 200 cina india. .....selebihnya orang pas asal kelantan kerja area kl or selangor dan tinggal sekitar sana, kopiah wajib atas pale!

masa eli sdg berucap mereka juga sdg sok sek. ....ada jg kutuk eli dan ada sorang mamat berkopiah tu tanya kawan sebelah ' ada tengok gambar dia tak? montok! !! hhaahahahaha. ....

makanan hanya luak sket je. ..ada jg yg dtg tak sentuh makanan langsung, ditanya nape? dia kata geli nak makan. ...walau pembekal melayu islam

kadiak said...

Jgn layan bomo ni syirik la