IKLAN BERBAYAR

Wednesday, August 29, 2012

SUMBANG MAHRAM PEMIMPIN PKR ? ADA PELEPASAN 'SIJIL HALAL' OLEH PAS PIS PUS NANTI.



macam-macam yang happening dalam pkr.
liwat ada.
china doll ada.
tido kangkang ada.
exco bersekedudukan dengan toy boy ada.
ostaz bagi kaunseling jam 3 pagi ada.
blowjob dalam tandas ada.
hari ni pula kisah haruan makan anak.
ya , sampai mengandung anak tu kat kajang.
tunggu pelepasan sijil HALAL oleh mudadilul am pas nanti. 
JERANTUT - Seorang pemimpin kanan sebuah parti dan anak lelakinya ditahan bagi membantu siasatan berhubung satu kes sumbang mahram. Timbalan Ketua Polis Daerah Jerantut DSP Zakaria Kasim berkata, pemimpin bersama anak lelakinya yang berusia 14 tahun ditahan reman pada 22 Ogos lalu bagi membantu siasatan apabila anak perempuannya yang berumur 15 tahun melahirkan seorang bayi lelaki.
Zakaria berkata, anak perempuan suspek dikatakan melahirkan seorang bayi lelaki tiga hari lalu di sebuah pusat bersalin swasta di Kajang, Selangor. "Polis juga telah mengambil sampel DNA kedua-dua suspek yang dibuat di Hospital Jerantut untuk siasatan lanjut. "Bagaimanapun, suspek dan anak lelakinya dibebaskan dengan jaminan polis semalam, sementara menunggu keputusan DNA yang dijangka diketahui dalam tempoh seminggu," kata Zakaria.
Suspek pernah bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-12 tetapi tewas kepada lawannya dalam pilihan raya itu. Menurut sumber lain, kejadian tersebut terbongkar apabila jururawat di pusat perubatan berkenaan membuat laporan polis akibat curiga dengan keadaan remaja perempuan tersebut yang bersalin tanpa kehadiran suami.


32 comments:

Anonymous said...

PAS Laknatullah.. semoga PAS dihancurkan Allah-PAS lah punca org Melayu Islam sokong PKR dan DAP Laknatullah ini.

Akhirnya wujudlah golongan anti-Tuhan, golongan sekular dan golongan yg campuradukkan Agama dgn kebathilan!

PAS pasti hancur dr muka bumi Allah ini. Hancur bersama2 dgn sekutu2 dajjalnya DAP PKR!

Bg yg masih buta, ingtlah balasan Allah atas politik kotor PR! Politik PR yg sarat dgn tipu bohong fitnah dan penyelewengan.

Tukang Komen said...

Bila perjuangan dah sumbing maka terjadilah yang sumbang. Apa yg GAP senarai semuanya kisah benar yg berlaku dikalangan makhlok pembangkang. Dok caci,maki,hina dan fitnah sekarang dah mula makan diri.
Ikan busuk bermula pada kepala hingga melarat ke ekornya.

Sedarlah,selagi korang mengutuk pimpinan kerajaan PM yg islam selagi itulah bala datang menimpa satu demi satu keatas korang! Kemaluan bertambah besar beb! Tapi kumpulan muka tak malu mana tahu sedar. Semua salahkan Umno. Bapak shoot anak Umno jugak yg salah ke?
Dapat anak atau cucu korang jawablah. DUA DALAM SATU TAPI BUKAN SATU MALAYSIA YE!

Anonymous said...

anwar ibrahim makhluk tak ada rasa malu. dia cuma ada kemaluan. kalau orang lain, terpampang muka sedang buat kerja jahat, mesti dah sorok muka. ini tak selamba tak mengaku dan kemudian ke hulu ke hilir kutuk orang.

Anonymous said...

Ada tak sape2 kat sini yg boleh dedahkan nama pemimpin pkr tu ?

Anonymous said...

Takpa dia dah isi borang Pas dah, nama dia pon ada dlm chatered flight rombongan Pok Nik ke syurga... Yehaaa!

Kalau hukum hudud Pas pulak, biarpun dia terkantoi dgn saksi pun tak kesah. Pok Nik boleh kasi kensel terus.. MUAHAHAHA

Anonymous said...

Pecah kaca, atas simen..
Kalau bomo baca, silalah komen..

Anonymous said...

Gap siapa pemimpin rakus PR! Anak sendiri dibedal! Ada pertalian saudara dgn pemimpin kanan PR plak tue! Confirm bertambah ramai tak undi PR! PRU 13 terakhir buat PR!

Anonymous said...

Bomo akan jawap ini kerja media perkakasan
UMNO! Tak yah tunggu Bomo balas! Jawapan standard dari orang bodoh!

Anonymous said...

lu PiKiR la sendiri. Parti mana yg izinkan maksiat...? Sebab tu makin banyak cerita porno tersebar.. bukan salah Umno tapi mereka sendiri.. Gileke kejadian haruan makan anak, meliwat, zina dgn isteri org di anggap normal..?

Anonymous said...

Moral yg jijik sejijij jijiknya!kalau islam pegangan agama rendah serendak rendahnya!binatang pun sayangkan anak bangang!

Anonymous said...

Anon 7.18am. Adalah parti dajal mata satu keadilan nafsu serakah!

Anonymous said...

ada satu lagi yg belum terjadi..tapi akan jadi PELENGKAP kepada yg telah di senaraikan.....Mak & anak kandung sendiri!!!!sampai beranak pinak....
kalu yg ni berlaku, lengkapla parti mata dajal ni...

Anonymous said...

Anon 7.47 am kalau itu terjadi confim satu undi pun rakyat marhean tak undi pr! Jijik!

Anonymous said...

Salam....

Kalau dulu tag-line astro" macam macam ada"

Tapi la ni.....

PKR dah guna tag-line tu....


ha ha ha ha

Servant of God said...

Dalam hal ni, patut dinamakan individu yang terlibat. Ini terlampau serius dan rakyat perlu tahu.

Tapi, korang tengok la kan, kejap lagi anjeng2 pakatan kata "Sabar, kita tunggu bukti."

Bila kena kat dorang, tau pulak nak bukti yer?

Humban je bangsa2 tuh ke laut!

Anonymous said...

Jururawat yang buat laporan polis tu orang UMNO. Memang ini kerja UMNO.

Anonymous said...

Kalau betul la apa yg anon 8.26 cakap, itu menunjukkan yg orang2 UMNO memang bertanggungjawab kerana mendedahkan dan menentang kemungkaran. Hanya puak2 Pakatan je yang bermati-matian "cover line" pada perkara2 yang mungkar...especially yang melibatkan pemimpin mereka.

Anonymous said...

jap lg bomoh siamang akan berkata.. ada cukup ka 4 saksi.. ada bukti.. ada jam omega.. hahaha

Anonymous said...

Kalau ikut undang-undang Islam PAS KES tersebut mesti ada 3 orang SAKSI tengok TERTUDUH MENGENTOT sampai beranak baru boleh sabit kesalahan....Jadi tertuduh jangan risau sebab PR pun tak setuju HUDUD di laksanakan. Kalau dilaksanakan entah-entah semua kes adalah dari kalangan Pemimpin PR...dan kena hukum SULA dengan BULUH..Steady lah para pemimpin PR hentam ramai lagi anak gadis,janda,pondan semua bagi beranak supaya boleh undi PR nanti...anak orang normal tak akan undi PR....

Anonymous said...

Jawapan standard , " kita tunggu keputusan ujian dna dulu".

Jika ujian dna negatif, " polis dan umno bersubahat memfitnah pemimpin pr ".

Akan tetapi,

Jika ujian dna positif " kita tunggu keputusan mahkamah dulu ".

Jika keputusan mahkamah memihak kepada defendan
" mahkamah malaysia adil dan telus. Mahkamah tak tunduk pada umno".

Akan tetapi,

Jika mahkamah mensabitkan defendan bersalah
" mahkamah tidak bebas dan tidak telus. Semua salah umno ".

Anonymous said...

UMNO kilang fitnah n penyebar bahan lucah........ Begitu jugalah pembangun kasino, kilang arak, pusat
maksiatn sejak berzaman... Cara hidup setan & Amalan setan... fisabilissyaitan...... Memang bertepatan dengan ayat2 sabdaan Madey: UMNO parti setan yg dikenali.

Tolak parti setan, tolak UMNO ............ merupakan nahi mungkar dan jihad fisabilillah.

Anonymous said...

Mana bomoh siam?
Dah mati akal ke?
Hilang aqal?
Tgh carik nas2 dr agama syiah?
Ke dah mati?

Anonymous said...

WAH..HEBATNYA PR..MACAM2 MAKSIAT ADA..'TEBAL' NYA IMAN DEPA

Anonymous said...

UMNO menaniaya bangsa sendiri........ Diskriminasi bantuan, kontrak, jawatan, kekayaan, ....... ISAkan, penjarakan, tipu melalui spr, bunuh dimemali...... Dlllll

Anonymous said...

Dasar UMNOPutera & alibaba yg menggagalkan DEB SAMPAI sekarang........

zat said...

Suspek yg disebut oleh Papa Gomo adalah Mohd Noor Yaacob...Tapi tidak ada calon PKR yang bernama Mohd Noor Yaacob yang bertanding di DUN Jerantut pada PRU12 lalu.. yang ada ialah Mohd Nor Jaafar.

Beliau adalah abang kepada Calon PAS yang bertanding di Kerusi Parlimen Jerantut iaitu Dr Hamzah.

Pada PRU12 lalu Mohd Nor Jaafar telah tewas ditangan calon BN Cikgu Koh Boon Heng.. Beliau tekah mendapat 5165 undi manakala calon BN mendapat 5674 undi..

Sekarang Cikgu Koh Boon Heng dari BN telah menyertai DAP danberjaya mengembangkan 4 cawangan DAP di Jerantut..

Manakala Mohd Noor Jaafar bukanlah seorang Ahli PKR lagi kerana beliau kini adalah Pengerusi KITA Jerantut...

Anonymous said...

bomo siam @ musangka sekarang ni sedang berhempas pulas memerah otak kecutnya utk menangkis dan membela org tersebut..!

Anonymous said...

PKR ni parti Keluarga 69..! Tunggang terbalik jadinya.. Tak ada ke yg nak buat dokumentari psl ni..? Boleh msukkan klip video Omegay dan labelkan 'aksi sebenar', bukan lakon semula,.

Anonymous said...

dasar puak yg suka maksiat berpaksikan parti yg penuh maksiat..menjijikkan meloyakan! tolak pakatan haram, marilah kita sama2 mengundi BN dlm PRU13 nanti!

Anonymous said...

kes ini tidak menghairankan aku, memang dasar parti yg penuh maksiat akan sentiasa bergelumang dengannya sampai bila2 pun! kita patut tolak para pemimpin drp parti tersebut.. WAJIB!!

Anonymous said...

Zat..udah-udah ler mendahului polis..ko kata adun BN masuk DAP, dia masuk DAP dah lama kecoh satu Malaysia...nak auta pun fikir panjangan laa..bodoh punya fakta zat..

Anonymous said...

bro..bila pru ke 13..dah x sabar nak nyahkan pakatan haram.. bn dulu kini selamanya