Wednesday, August 1, 2012

TANDA PUTERA : RAKYAT MALAYSIA AKAN HUKUM DAP/KIT SIANG.


KLIK SINI

25 comments:

Anonymous said...

Haihhhh...kalo sy nih jutawan sy nak sponsorla suruh tayang kat sekolah2 di Malaysia...biar bebudak ingusan yg kemain dok maki kjaan dan yg jenis xtau mnghargai nilai kemerdekaan negara kite ini tengok...

Budak2 yg anti kjaan nih sbnrnya adalah hasil didikan makbapak yg semenangnya dr puak pembangang...

Mana aci dengar sebolah pihak yo...

Salam dari pengundi muda

Anonymous said...

DON'T READ BOMO SIAM'S COMMENTS HERE. HE'S SO SUPER STUPID PIGS. BOMO SIAM SIAL SUNDAL. PAID BY PKR DAN PAS. BAS**** BOMO!!

Anonymous said...

kalau betullah Dapig ada versi lain, buatlah! kita nak tengok sejauh mana dapig mampu spin sejarah yang jelas tak boleh dispin itu.

Anonymous said...

filem kung fu hari hari tunjuk adegan khianat dan pembunuhan

Anonymous said...

sejarah yang dipaparkan kesemuanya tanpa disembunyikan fakta tertentu adalah lebih baik dari sejarah yang sengaja menyembunyikan fakta untuk tujuan tertentu.

atas sebab itu, sejarah nabi lebih dipercayai berbanding lain-lain sejarah kerana dalam sejarah nabi, semuanya diceritakan -- sama ada pahit atau manis semuanya ada.

Anonymous said...

Moga filem ni akan ditayangkan seawal tahun depan... sebelum PRU-13. Biar rakyat tengok kebenaran dari peristiwa 13 May... FUCK U LIM KIT SIANG....!!!!!!!!!!

Servant of God said...

Apa kata kita demand buat RCI untuk 13 May nih?

Bomo Siam said...

11:17,

Sorry bro...!

Tanda putera....Patut DIHARAMKAN utk tayangan UMUM!

...pilam perkauman!!!

Anonymous said...

timur tengah yang bergolak itu pun tak ada pihak tergamak hapuskan ketua keselamatan...hmmm

Anonymous said...

Kunta Kinte juga filem perkauman, bro.

Anonymous said...

Aku mesti tengok crite TANDA PUTERA ni... kalau crite NASI LEMAK 2.0 aku langsung tak minat nak tengok dan takkan tengok sampai bila-bila pun...

Anonymous said...

"gas chamber" hitler juga filem perkauman tetapi siap tayang mayat asal yang bergelimpangan. tak ada pun orang german melatah?

Bomo Siam said...

Umpama sambutan Hari Merdeka utk tahun ini....

Tanda Putera! Its funded by UMNU! 'KHAS BUAT AHLI UMNU SAHAJA'

Tak sesuai utk tayangan umum...!!!

Anonymous said...

dalam zaman internet mana ada istilah tayangan pembangkang atau tayangan umum. semua sama saja. ko merepek lah, bruder

Anonymous said...

yang patut diharamkan ialah pakatan rakyat pembangkang kerana salah guna istilah rakyat tanpa kebenaran. kik kik

gua melayu,beb! said...

Umur bru setahun jagung nk ckp psal 13 Mei.Tok sah dok,merepek la.Kerja UMNO,dh tk ada modal,korek apa yg ada dlm kubur.Buat anon 11:17 am,tengkorak lu.Aku pun dlu ahli UMNO,tp aku tau membeza kn antara pemimpin dn penyangak.

Anonymous said...

macam mana dengan Parti Isle Sejamaah?

apakah tak patut diharamkan atas sebab tergelincir landasan atau tidak ikut spec yang ditetapkan.

he he

Anonymous said...

ingatkan keldai tak tahu latah, rupa-rupanya "keldai" moden pun dah tahu melatah.

*untuk pihak dapster pulak tu

kah kah kah

Bomo Siam said...

Nak tayang kat sekolah2 plak...?

Ka ka ka ka...!

Klu Najib rasa kepala dia dah cukup keras, cuba tayang di SJK cina!

Alangkan belum tayang pun dah ramai anak2 melayu taknak ke SK!

Elok tukar je SK ke SKU ( Sek Keb UMNU)...!!!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Masa sy di alam prsekolahan dulu, anak2 puak pembangkang majoritinya sama spesis mak bapak mrk..xtau brtrimekasih dan brsyukur dgn apa yg tlh mrk miliki dan prolehi...

Alam U pon sama gak...pelbagai bantuan mrk trime tapi mulot brzikir memaki hamun kjaan...

Mulot mengatakn yg kjaan zalim n xbebas mnyuarakn pendapat tapi cara hidup penoh pmbaziran n mewah...ZALIM ke tuhhh?..kalo kata kjaan skrg penoh rasuah nape di amek wet n pelbagai kemudahan yg di beri...mintak la dgn PEMBANGANG tu..

Kalo pasai BIADAP mmg majoriti adalh yg datang dr puak BANGANG itu..yg pelik pulak tuh....kadang2 melawan cikgu yg juga sama spesis dgn mrk...

Sbb itu sy katakn HASIL DIDIKAN PEMBANGANG MELAHIRKN GENERASI YG BIADAP, KURANG AJAR n PERONGOS...silap sikit bergadoh...

Hasilnya dah di terjemahkn semasa BERSIH 3 suku dulu...pelbagai karektor MONYET, BABI n yg di adaptasi ke jiwa demonstrator itu...

Kalo hal ini di biarkn kemungkinan generasi yg akan dtg akan di warisi oleh pembiadab2 trsohor...

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu ....taja lagi filem2 mcm ni lgi hidup umnu hidup umnu hidup umnu....
dulu kini dan selamanya.....

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu...dulu kini dsn selamanya

Anonymous said...

Bela bapak!

drebar fuckatan said...

Itulah,laen kali tepati janji,xkan panas kot?! Kuahkuahkuah!

Betoi x jin?

Anonymous said...

Yg ko tu umur suku taun jagung pon xcapai lg nak menyemak pasal 13 mei. Tau membeza je tp dok membontot dog n pig awatnye... Komen xguna akal sihat cam tu ler