Wednesday, August 1, 2012

HIK HIK *%@?+ PENANG PROMOSI ARAK : TAHNIAH PAS-BERG !





GEORGE TOWN, 31 Julai -- Replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan ditempat awam bersebelahan dengan perhiasan mempromosikan bulan Syawal di sini, hari ini.

Orang ramai terutama umat Islam yang melalui kawasan pusat membeli-belah di Pusat Bandar George Town akan terkejut melihat replika susunan botol arak gergasi yang dipamerkan ditempat awam bersebelahan dengan perhiasan mempromosikan bulan Syawal. 

Lebih 400 botol-botol arak kosong disusun di dalam sebuah ruang pameran di kawasan awam yang dikunjungi oleh orang-ramai.-Bernama



174 comments:

Bomo Siam said...

"HIK HIK *%@?+ PENANG PROMOSI ARAK : TAHNIAH PAS-BERG !"

Kenapa tahniah pd PAS...?

Tahniah le pd UMNU!

2008 GE12 state seats: PAS - 1 , UMNU - 11

So.......??????????????????

aloya said...

apa punya turr la, kuang ajaq apa ni?

Minta Salleh Man bertindak segera!

Celako! Celako! Celako!

Anonymous said...

Bomo Siam... janganlah nampakkan sangat kebodohan dan kesengalan anda...

Anonymous said...

Telor YDP MAIPP dah kene tambat sama DAPig laaa.... mane berani nak menyalak...

Takebeer.. promosi hebat raya posa puak PR....

Anonymous said...

Hik hik hik.... takebeer. Makan BABI baru boleh jadi pandai.....

-pakcik Penang penyokong tegar PR.

Anonymous said...

SAR tak boleh, menara arak lantak ler?

sengal-bengal tul, anyway aku nak tanya:

"Korang ada nampak Tan Tun Tin dan Amkayu tak?"

jawab jangan buat-buat bisu key!

Anonymous said...

Sempena perlantikan boss baru MAIPP??!
HAHAHAHAHAHA!! (ups terlebih gelak pulak)

Anonymous said...

Salam Bro,kita harus mengucapkan tahniah dan syabas kepada ahli-ahli PAS Pulau Pinang dan orang-orang Melayu yang menyokong PKR dan DAP.Cuba kita tanya pada Mat Sabun tentang perkara ni.Agak-agaknya apa jawapan si Mat Sabun tu !

Anonymous said...

12:14,

sabo, lepas pru 13, nanti bolehlah ucah tahniah pada umnu; selamayonara pada pah, he he

Bomo Siam said...

PAS hanya satu kerusi, terkonteng-konteng! Klu depa londeh seluaq Salleh Man dlm dewan pun...menyeghongin je le!

UMNU tuh...HEBAT ngan 11 kerusi...!

Apa hangpa buat???

Anonymous said...

saja nak tanya pada yang sudi mendengar:

"menara tu sebahagian keperluan sambutan ambang implemetasian teokrasi ke?"

jangan mare nanti batal pose, kik kik

Anonymous said...

Takebeer.... hik hik hik...

hangpa tak makan BABI ape hangpa tau, makan BABI boleh jadi pandai looo... hik hik hik

Bomo Siam said...

Nak tanya sikit noooo...!

Mana lebih tinggi & besor?

Genting ka or botoi arak di Penang nih???

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

12:28,

kalau dapig mengonyeng 11 umnu tu, ko ingat yang sekor keldai ijau tu nak back up ke?

hik hik hik

Anonymous said...

UMNO : 11 TAPI TAK PERINTAH NEGERI.

PAS : PERINTAH NEGERI.

BEZANYA KALAU PEERINTAH NEGERI TAPI JADI BABI TUNGGANGAN, PEMERINTAH NEGERI KE APA BENDA?. KALAU MASIH TAK BOLIH JALANKAN KUASA LEBIH BAIK SEMUA YANG MENGAKU BERKUASA TERJUN KELAUT MATI SAJA DARI MENANGGUNG BEBAN MALU.

HARI INI PASANG BOTOL ARAK GERGASI, MUNKIN ESOK PASANGAN BABI TENGAH KONGKI ADA MANA-MANA ROUNDABOUT KAT PENANG, APA YG UMAT ISLAM PENANG HENDAK BERTINDAK. COUVINES TENTU KATA INI NEGARA DEMOKERASI, MURSIDUL PAS DAH KELUAR FATWA, INI TAK SALAH KERANA HORMAT BUDAYA MEREKA, LANCAU LU.

melatonin sapiens said...

Bomo Siye sejak bila UMNU nak berkawan dgn kjaan DAPig?

Anonymous said...

dari serambi batu berubah jadi serambi botol.

ahh! itu pun satu pembaharuan...tak kesah le yoep

Anonymous said...

Yang satu tinggi yang satu besar tapi kedua dua nya takebeeer 2x5.

Anonymous said...

Sapa yg pegang jwtn YDP MAIPP...kalo 1 kerusi atau xde kerusi pon dah ada jwtn xkan xde KUASA utk agama ISLAM...

Atau YDP MAIPP dah kene pegang TELOR....

xpe penganot PAS akan brtake beer...

TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER

Anonymous said...

PKR melayu berapa ?

Anonymous said...

pemuda pas mane??? tak nak protes ke... tak kebah lagi ke demam lepas sound benggali tua ari tu..


memang hamPAS

Anonymous said...

PAS - 1
UMNO - 11

Kesimpulan: PAS parti bangkang dari longkang... third class party.

Bomo Siam said...

Awat la UMNU ni bangang sokmo...!

Botoi pun jadik masaalah!

Ce pi tanya Majlis Fatwa! Klu 'jilat' botoi tu....haram ka?

Botoi kosong je tu....!

" Boss! Mana boleh isi ayaq setan kat situ...! Geng pecah rumah dok ushar....!"

Anonymous said...

hik hik hik.... mari makan BABI sambil tengok K-POP... hanya di Penang... hik hik hik

Anonymous said...

PAS hanya satu kerusi, terkonteng-konteng! Klu depa londeh seluaq Salleh Man dlm dewan pun...menyeghongin je le!

UMNU tuh...HEBAT ngan 11 kerusi...!

Apa hangpa buat???

..

11 kerusi hebat tapi pembangkang. LGE hanya dengar PAS dan PKR Melayu saja tapi dah termakan babi LGE sebab itu senyap. Mat Sabu pun 'sanggup makan babi dengan LGE dari makan ayam dengan Najib'.

Anonymous said...

kalau dah nekad nak tegakkan teokrasi, inilah masanya parti berkenaan buktikan mereka sanggup berbuat apa saja.

alasan hanya seorang saja pejuang dalam gelanggang tak boleh diterima oleh musle kerana musle sedar para anbia juga berjuang keseorangan.

kesimpulannya: sama ada teokrasi adalah retorik atau kurangnya tenaga jihad membuatkan menara pasberg tak nampak terpacak depan mata.

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Awat la UMNU ni bangang sokmo...!

Botoi pun jadik masaalah!

Ce pi tanya Majlis Fatwa! Klu 'jilat' botoi tu....haram ka?

Botoi kosong je tu....!

" Boss! Mana boleh isi ayaq setan kat situ...! Geng pecah rumah dok ushar....!"

August 1, 2012 12:39 PM

---------------------------------------

eh, Majlis Fatwa bukan UMNU punye ke??? Tanye la sama dewataraya N.ajis, fatwa dia kata mesti HALAL.....!!!!! Takebeer..

Anonymous said...

Malam ni boleh lah belanja bomo siam minum takebeeeer..

Anonymous said...

hik hik hik... bomoh siam.. yam seng... hik hik hik

Anonymous said...

dunia bangga dengan eifel tower; kat negeri pening lalat, pasberg tower satu mercu tanda membanggakan?

Fening Mening

Anonymous said...

PAS lebih percaya ulama DAP dari ulama sendiri, jadi kena cari fatwa dari ulama DAP Khalifah LGE.

Anonymous said...

pas -1 umnu -11

pas+dap+pkr ? so?

Anonymous said...

SHOPPING RAYA SAMBIL DIHIASI KEINDAHAN BOTOL ARAK..??? HORMATLAH SIKIT KITA NEGARA ISLAM CUKUPLAH BINAAN DI KUIL2 INI TENGAH JALAN PUN ADA..???

Senak wo teloq kena ikat kesian Salleh Man.. mai aku tolong.. tolong pijakkk.

Anonymous said...

Minum ARAK lagi bagus dari minum Milo... hik hik hik

Sebab minum MILO nanti kene saman macam milosuam yang lembut tu... auwww... hik hik hik

Anonymous said...

kah kah kah

tak ada volunteers ke untuk menyekuriti menara ini?

kah kah kah

Anonymous said...

PAS hanya satu kerusi, terkonteng-konteng! TAU PUN..

Klu depa londeh seluaq Salleh Man dlm dewan pun...menyeghongin je le! TAU PUUUUN...

UMNU tuh...HEBAT ngan 11 kerusi...! 11 KERUSI TU LAWAN DENGAN KAWAN PAS JADIK BERAPA? SAPA PUNYA KERJA?

YANG PASTI 11 KERUSI TU TAKDE UNDI ORANG2 PAS.. DULU ORANG2 PAS PAKAT2 UNDI KAWAN2 PAS YANG SYOK DENGAN MENARA ARAK TU...KAN KAN KAN?

TENGOKLAAAAA..Apa hangpa DAH buat???

Bomo Siam said...

UMNU ni, sekoq pun tak berani nak sebut...GENTING! Kuah kuaah kuaah!

Takpa la...biaq aku sebut!

Antara Beer, Babi & Genting Highland!

Mana yg lebih keharamannya...???

"Boss! Menurut sumber, MB Pahang mase tu, pak mentua Tun Razak yg buat kertas kerja pasai projek Genting tu!"

Ya ka? Astaqfirullahal'azim...!!!

(klu salah...tulong butuikan ye!)

Anonymous said...

Wooiiii Salleh Man, pergi POTONG LANCAU la...!!!!

Anonymous said...

Bomo Siam said...
UMNU ni, sekoq pun tak berani nak sebut...GENTING! Kuah kuaah kuaah!

Takpa la...biaq aku sebut!

Antara Beer, Babi & Genting Highland!

Mana yg lebih keharamannya...???

"Boss! Menurut sumber, MB Pahang mase tu, pak mentua Tun Razak yg buat kertas kerja pasai projek Genting tu!"

Ya ka? Astaqfirullahal'azim...!!!

(klu salah...tulong butuikan ye!)

August 1, 2012 12:53 PM

----------------------------------

hik hik hik... takde kene mengena dengan tajuk arak di Penang tu la BABI... hik hik hik... takebeer..

Anonymous said...

12:53,

isu semasa ialah senario pah ganti umnu bukan sebaliknya, bruder..kik kik

Anonymous said...

xkisahla PAS 1 , UMNO 11 kerusi

Tapi la nih sapa yg pegang kuasa kat PP...bukan ke pakatan...so mana suara PAS yg kata dah MENTARBIYAHKN DAP tuhhhhhhh?????????


ekekekekek...

TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER TAKE BEER

Anonymous said...

kerana pah tak mampu ganti umnu, sebab tu dapster naik tocang! kah kah kah

Anonymous said...

12:53,

hang pusing ligat cam mana pun dalam isu cam gini...check mate bro

Anonymous said...

Sejak fuckatan ambil alih pulau pinang orang melayu dihalau cara halus. sentiviti orang Islam tidak diperdulikan.Pas tidak berguna kerana langsung tidak pernah mengkritik ...semuanya yeseeerr

Anonymous said...

hik hik hik... esok raye, malam ni kita yam seng sama khalifah LGE. Jangan lupe ajak bumuh siye tau... takebeer... hik hik hik

Anonymous said...

ish, ish 100 riyal dari dapster dah cukup untuk buatkan para qaldei tutup mulut dan pejam mata terhadap menara mungkar? yeehahh

Anonymous said...

Puak puak hamPas ni mmg pakar spin isu dah salah cakap orang yang salah

Anonymous said...

yam seng bomoh siye... hik hik

zat said...

tak paham..so apa masalah kalu ada menara arak (yg rasanya hanya utk waktu terhad)...? apa yg ko org takut sgt dgn patung arak tu?

mana lebih dasyat...yg ni ke atau PM Bapa Najib yg merasmikan kilang Carlsberg di Shah Alam?

Anonymous said...

Bomo Siam said...

"HIK HIK *%@?+ PENANG PROMOSI ARAK : TAHNIAH PAS-BERG !"

Kenapa tahniah pd PAS...?

Tahniah le pd UMNU!

2008 GE12 state seats: PAS - 1 , UMNU - 11

So.......??????????????????
August 1, 2012 12:14 PM

--------------------------------------------

Siapa jadi kerajaan di Pulau Pinang? Penipu Rakyat yang juga dianggotai oleh PAS, apahal pula Bomo Siam Komunis ni tak tuduh UMNO pula? Memalukan, fakta kutip kat tong sampah, fakta yang tak berkualiti dah dibuang dalam tong sampah pun Bomo Siam Komunis ni kutip.


Ketua Pemuda PAS bila nak buat demontrasi minta replika arak itu dirobohkan? Mana dia Unit Amal PAS dah pergi? Sudah menyorok belakang tong beras ke? Timbalan YDP MAIPP merangkap Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang apa cerita? Exco Agama, Malik Kasim sudah menyorok kat mana? Tok guru politik dan ulama politik PAS sudah lari mana? Tak ada sesiapa dari PAS atau pun PKR yang berani menyanggah tindakan DAP kerana DAP adalah tuan besar dalam Penipu Rakyat komunis, PKR sekadar pembantu saja, PAS pula lagi teruk, pecacai tahap anjing suruhan. Lepas tidak dapat menghalang DAP mempromosikan arak di bulan Ramadhan, maka puak Penipu Rakyat terutama dari PAS seperti Bomo Siam ni akan menyalak ke hulu ke hilir menuduh UMNO, Penipu Rakyat ni mana tau malu, depa berak tengah jalan tapi tuduh orang lain, muka tak malu, muka tong taik, muka mangkuk jamban, blah la, PAS ceramah macam nak roboh pentas ceramah, pung pang, pung pang tuduh UMNO itu dan ini, tapi bila DAP promosi arak dan buat replika terbesar mungkin di Malaysia ni, PAS diam membisu seribu bahasa, takut nak tegur, takut DAP marah, PAS lebih takutkan DAP berbanding azab Allah kepada golongan pengkhianat seperti PAS ini, PAS memalukan, dalam ceramah bukan main kencang cakap itu ini, api bila sampai realiti, apa pun PAS tak boleh buat tanpa restu dari tuan besar DAP dalam Penipu Rakyat.

Blah la Penipu Rakyat dasar penindas, perosak masyarakat, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

zat said...

tak paham..so apa masalah kalu ada menara arak (yg rasanya hanya utk waktu terhad)...? apa yg ko org takut sgt dgn patung arak tu?

mana lebih dasyat...yg ni ke atau PM Bapa Najib yg merasmikan kilang Carlsberg di Shah Alam?

August 1, 2012 1:29 PM

----------------------------------------------

Biasalah, bila DAP buat semuanya betul, sebabnya PAS dalam Penipu Rakyat hanyalah pecacai tahap anjing suruhan sajalah, semua perkara akan disalahkan kepada UMNO, walaupun DAP berak tengah jalan, PAS akan tuduh UMNO untuk menjaga DAP, memang tahap anjing suruhan betullah PAS ni.

Sekarang ada pula anjing DAP yang dah menyalak untuk membela DAP iaitu zat dan Bomo Siam, pak sedara dan anak sedara. Lepas ni buat replika babi, replika kondom, seks selamat gunakan kondom, rumah urut bersepah-sepah. Tak gitu zat dan Bomo Siam? Blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

zat said...
tak paham..so apa masalah kalu ada menara arak (yg rasanya hanya utk waktu terhad)...? apa yg ko org takut sgt dgn patung arak tu?

mana lebih dasyat...yg ni ke atau PM Bapa Najib yg merasmikan kilang Carlsberg di Shah Alam?

August 1, 2012 1:29 PM

--------------------------------

Bapa Najib rasmi kilang Carlsberg, hamPAS kata nak robohkan, alih-alih Samad Gereja kata nak perbesarkan lagi.... vavava.... Takebeer....

Anonymous said...

Bomo Siam said...
UMNU ni, sekoq pun tak berani nak sebut...GENTING! Kuah kuaah kuaah!

Takpa la...biaq aku sebut!

Antara Beer, Babi & Genting Highland!

Mana yg lebih keharamannya...???

"Boss! Menurut sumber, MB Pahang mase tu, pak mentua Tun Razak yg buat kertas kerja pasai projek Genting tu!"

Ya ka? Astaqfirullahal'azim...!!!

(klu salah...tulong butuikan ye!)

August 1, 2012 12:53 PM

---------------------------------------------

Kertas kerja rumah urut merangkap pusat maksiat di Selangor siapa buat pula? PAS di Kedah, walapun ada 16 kerusi DUN boleh jadi babi dicucuk hidung diheret ke sana ke mari oleh DAP, di Pulau Pinang pula ada 1 kerusi saja, tak boleh buat apalah, redho sajalah, redho dengan maksiat, bersekongkol dengan maksiat.

Di Selangor penuh dengan rumah urut merangkap pusat maksiat, bila PAS nak pi tarbiah? Bla la, PAS ni cakap saja kencang, tapi bila DAP jeling terus kote masuk dalam teloq, memalukan, memalukan, memalukan!

zat said...

seperti biasa Anon 1:35pm menunjukan tahap intelektual nya yg setaraf dgn bangku yg aku tgh duduk ni..

sori bro org mcm kau tak sama level dgn aku la..

Anonymous said...

Bomo Siam dan zat dasar asobiyah, segala kemungkaran Penipu Rakyat akan dibela habis-habisan, depa lebih sibuk menyalahkan orang lain yang tak ada kena mengena, inilah sikap asobiyah sejati. Depa dan PAS selama ni tuduh UMNO asobiyah, tapi PAS dan zat serta Bomo Siam adalah pengamal asobiyah sejati hinggakan kemungkaran depan mata yang dibuat oleh DAP pun PAS buat bodo saja, zat dengan Bomo Siam siap membela lagi, 'syabas' atas kebangangan korang, blah la, Penipu Rakyat komunis, penindas, pengkhianat, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

zat said...
seperti biasa Anon 1:35pm menunjukan tahap intelektual nya yg setaraf dgn bangku yg aku tgh duduk ni..

sori bro org mcm kau tak sama level dgn aku la..

August 1, 2012 1:40 PM

--------------------------------------

Level otak ko pulak lebih kurang macam bomoh sial, bangkang dari longkang... Takebeer... hik hik hik

Anonymous said...

zat said...

seperti biasa Anon 1:35pm menunjukan tahap intelektual nya yg setaraf dgn bangku yg aku tgh duduk ni..

sori bro org mcm kau tak sama level dgn aku la..

August 1, 2012 1:40 PM

-----------------------------------------

Seperti biasa zat nak menunjukkan keintelektualannyam, tapi tahap pemikiran seperti taik anjing di rumah Lim Guan Eng sajalah.

Boleh blah la zat, hang tak layak nak hentam aku, mentaliti hang lebih rendah dari budak tadika, malahan kalau nak dibandingkan mentaliti hang dengan kerbau pun, kerbau lagi cerdik dari hang. Hang tak boleh nak balas balik hujah, cakap merapu, biasalah, dasar mentaliti lembab dan bangang macam zat ni mana tau apa, dasar tak cermin diri, itulah natijahnya digosok kepala oleh DAP menggunakan kaki dan ambik sedekah yang DAP bagi guna kai, zat kutip guna mulut, hang denga pak sedara hang tu sama saja, bodo piang, lembab, kerbau pun lebih cerdik dari hang, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

yam seng zat.... hik hik hik

zat said...

Di Selangor penuh dengan rumah urut merangkap pusat maksiat, bila PAS nak pi tarbiah? Bla la, PAS ni cakap saja kencang, tapi bila DAP jeling terus kote masuk dalam teloq, memalukan, memalukan, memalukan!

August 1, 2012 1:39 PM
=====================================

negeri lain aku tak mau komen...tp di sgor sejak dulu2 lg dh byk pusat urut...apasal masa BN dulu ko senyap ok je...sbb sakit hati la tu PR merintah sgor kan..

Bomo Siam said...

1:42,

Aikk..! Hg bertumbuk ngan zat! Aku plak yg kena?

Anonymous said...

Mentaliti zat lebih rendah dari kasut sekolah yang dipakai oleh budak tadika. Blah la zat, cakap berlagak bukan main, tapi bangang!

Anonymous said...

.
genting tu dalam hutan, jauh atas bukit tu, kalau tak ada urusan orang tak tengok pun.

tokong beer tu kat tengah bandar, ramai orang lalu lalang tengok. takkan sama dengan genting.

aduyai... mangkuk semangkuk mangkuk nya puak tu..!!

Anonymous said...

zat said...
Di Selangor penuh dengan rumah urut merangkap pusat maksiat, bila PAS nak pi tarbiah? Bla la, PAS ni cakap saja kencang, tapi bila DAP jeling terus kote masuk dalam teloq, memalukan, memalukan, memalukan!

August 1, 2012 1:39 PM
=====================================

negeri lain aku tak mau komen...tp di sgor sejak dulu2 lg dh byk pusat urut...apasal masa BN dulu ko senyap ok je...sbb sakit hati la tu PR merintah sgor kan..

August 1, 2012 1:47 PM

--------------------------------

Dulu selangor banyak rumah urut, tetapi lepas fuckatan pegang, rumah urut BERTAMBAH BERKALI GANDA.... negeri berkebajikan dalam menderma lendir la katakan......

Takebeer... hik hik hik... yam seng

Anonymous said...

Bomo Siam said...

1:42,

Aikk..! Hg bertumbuk ngan zat! Aku plak yg kena?

August 1, 2012 1:47 PM

-----------------------------------------

Sebab hang pak sedara zat, sebab hang pun mentaliti sama macam zat juga, lowest class, kalau mentaliti zat lebih teruk dari kasut sekolah yang dipakai oleh budak tadika, hang ok sikila, mentaliti hang macam stokin yang budak tadika pakai, blah la, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

Bomo Siam said...
1:42,

Aikk..! Hg bertumbuk ngan zat! Aku plak yg kena?

August 1, 2012 1:47 PM

------------------------------

Ala, si zat tu anak sedara tiri belah atuk sedara angkat ko jugak... takkan marah kot.... yam seng sama zat bengap dan bumuh sial... hik hik hik

Anonymous said...

Pameran Yang mcm ni yang Bomoh SundalSiam suka!!!

zat said...

1:46

mmg aku tak bole nk balas hujah kau..sbb aku tak mampu nk turun ke bawah merendahkan martabat aku supaya berdiri sama level dgn hang...

yogibear's season said...

Nah, Tantawi!

You ada paham ka makna ....

.."NO KOMPREMATZ!"...

Read my lips....TIADA KOMPROMI!

..." Hudud dan negara Islam tiada dalam buku Jingga kita!"

Anonymous said...

BUMU SUNDALSIAM BERLAGAK BAIK TAPI BESAR PUNYA SIAL HARAM JADAH!!

1 KOMEN ALJUBS DAN N.AJIS BAGI 50 SEN.

KALAU BUMU SUNDALSIAM BAGI BONTOT PAT ALJUBS. ALJUBS AKAN BAGI KOMISEN LEBIH!!

BANGSAT KO BUMU SUNDALSIAM!!

Anonymous said...

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2 , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

Anonymous said...

"Syawal Ceria" bersama khalifah Lim Guan Eng....

kakakaka... siap banner lagi atas menara arak tu... satu pencapaian yang CUKUP HEBAT.... Takebeer..!!!

Bomo Siam said...

Woi melayu...!

Penang tu negeri cina! Asal dulu, memang negeri melayu. UMNU pi gadai plak...!!!

Benda yg dah di bagi kat org, hak org! UMNU nak menyalak...apahal?

Anonymous said...

Zat pon sama spesis Haram Jadah!!

Satu KOmen 50 Sen AlJubs bagi. Tidur dgn AlJubs Zat masok lebih!!

Anonymous said...

"Syawal Ceria" bersama khalifah Lim Guan Eng....

kakakaka... siap banner lagi atas menara arak tu... satu pencapaian yang CUKUP HEBAT.... Takebeer..!!!

Anonymous said...

Bumu SundalSiam seSundal2 nyer spesis!!

zat said...

Anon said

Dulu selangor banyak rumah urut, tetapi lepas fuckatan pegang, rumah urut BERTAMBAH BERKALI GANDA.... negeri berkebajikan dalam menderma lendir la katakan......

Takebeer... hik hik hik... yam seng

August 1, 2012 1:49 PM
===================================

aik...kena kira ada berapa jugak ka? so kalu tahap level dulu kira ko ok la ye..kira Janji Ditepati lah ye...

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Woi melayu...!

Penang tu negeri cina! Asal dulu, memang negeri melayu. UMNU pi gadai plak...!!!

Benda yg dah di bagi kat org, hak org! UMNU nak menyalak...apahal?

August 1, 2012 1:56 PM

----------------------------------

YDP MAIPP yang baru mane ade telor beb, kene jentik baik punye dengan Lim Guan eng.....

Salah UMNO jugak????

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

oi cilake2 umno..promosi itu pun hangpa nk bising...

kat genting tu xde plak nk menyalak!!

yogibear's season said...

Prof Mahfuz!, klu Tantawi buat hal pasai tugu nih, hg pulas telinga dia!

...org Kedah woi...tk minat wat tugu yg sama ka?

Anonymous said...

zat said...
Anon said

Dulu selangor banyak rumah urut, tetapi lepas fuckatan pegang, rumah urut BERTAMBAH BERKALI GANDA.... negeri berkebajikan dalam menderma lendir la katakan......

Takebeer... hik hik hik... yam seng

August 1, 2012 1:49 PM
===================================

aik...kena kira ada berapa jugak ka? so kalu tahap level dulu kira ko ok la ye..kira Janji Ditepati lah ye...

August 1, 2012 1:59 PM

---------------------------------

Kih kih kih... JANJI menambah rumah urut berjaya DITEPATI... MANIfuckto dari Fuckatan.... hebat.. hebat... Takebeer..!!!

Anonymous said...

"Syawal Ceria" bersama khalifah Lim Guan Eng....

kakakaka... siap banner lagi atas menara arak tu... satu pencapaian yang CUKUP HEBAT.... Takebeer..!!!

Kat Genting pun takde banner camni....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anon 2pm

Genting tu jauh Bodoh!!

Ni si Mata Sepet Kominis sengaja nak antoganised orang melayu pamer benda tu pat hiasan Bulan Ramadhan.

Memang ko jenis Melayu AlBahlol ibnu alTolol!

Sama dgn PAS melalat nak Hudud tapi tidur sa katil dgn Cina Harbi anti Melayu Islam.

Anak Haram betol Ko ni!!

Bomo Siam said...

Klu Melayu UMNU Penang rasa terhimpit....

He he...tunggu apa laie! Pindah le...!!!

Lu sukak, lu duduk! Tak suka klu...buleh blah...!!!

Anonymous said...

Bumu SundalSiam perosak Agama dan Bangsa. Bertujuan memecah belah orang Melayu.

Bumu SundalSiam Spesis anjing Mak satu bapak beribu!!

zat said...

aik...kena kira ada berapa jugak ka? so kalu tahap level dulu kira ko ok la ye..kira Janji Ditepati lah ye...

August 1, 2012 1:59 PM

---------------------------------

Kih kih kih... JANJI menambah rumah urut berjaya DITEPATI... MANIfuckto dari Fuckatan.... hebat.. hebat... Takebeer..!!!

August 1, 2012 2:01 PM
===================================

tak jawap pun...ok ke?

yogibear's season said...

..." don't worry karpal, when you said that pakatan unable to get putrajaya because of hudud issue, automatically pas will forget about hudud. they will just mention hudud in front of muslim audience to fish for votes but the fact is they don't dare to go against dap's wish."...

Woi Ayoh Chik!...ikang pelaling boleh lah pakai jala!

Cuba try test tengok ngan ikang lumba... rabok lah pukat tu!

Anonymous said...

BUMU SUNDALSIAM bangsat!

Orang kutuk Si Kominis Mata Sepet dia kutuk orang Melayu.

Besar punya Sial ko BUMU SUNDALSIAM!!

aloya said...

Mamu besok raya!!

hah? ya ka? kasi order Tiger, PASberg 3 karton!

Mana nak cari?

laaa, tu dah ada Tower TAKEBEER!! Hang pie la sana!

Anonymous said...

zat said...
aik...kena kira ada berapa jugak ka? so kalu tahap level dulu kira ko ok la ye..kira Janji Ditepati lah ye...

August 1, 2012 1:59 PM

---------------------------------

Kih kih kih... JANJI menambah rumah urut berjaya DITEPATI... MANIfuckto dari Fuckatan.... hebat.. hebat... Takebeer..!!!

August 1, 2012 2:01 PM
===================================

tak jawap pun...ok ke?

August 1, 2012 2:11 PM

-----------------------------

Nak jawab soklan budak tadika ke??? Hehe...

Eh, silap... tu soklan dari kasut budak tadika... tak jawab pun takpe, tak memberi sebarang makna...

Kah kah kah kah..... Takebeer... Syawal Ceria bersama arak untuk warga Penang...

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu .....dulu kini dan selamanya....

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu.....dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu.....dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu.....duku kini dan selamanya

Anonymous said...

Akibat sibuk tgk dan cari salah kerajaan bn, pr dan penyokong2 jadi dungu dan caca merba..

zat said...

2:15pm

dh agak dh jawab mcm tu...tu je yg termampu kot...

Anonymous said...

kalo setakat botol arak ni apa ada hal bagi PAS...macam lalat ats idung je..
lebih teruk dari tu, gadai nama ALLAH kat kafir pon dia dh buat!!

betul tak jin..kuah kuah kuah

sokong PAS anda SESAT!!
PAS= Parti Ajaran Sesat

Bomo Siam said...

1:59,

Apa itu MAIPP? Ooooo...itu jaga kubur punya ka?

Alooo! Ini Penang kita olang punya! Kita mau taluk babi ka! Toddy ka! Itu kita punya hal!

Lu olang, tiam2 lulok lumah, jaga bini, jaga misjid, jaga kuboq!

Itu misjid....lu olang ada jiaga ka? Ada cukup olang ka?

Ma kian na pak si lo...!!!

Anonymous said...

zat said...
2:15pm

dh agak dh jawab mcm tu...tu je yg termampu kot...

August 1, 2012 2:26 PM

----------------------------

Dengan kasut budak tadika itu je yang aku termampu... cakap lebih-lebih pun nya kasut budak tadika macam ko tu paham....

Kah kah kah kah kah... Takebeer.. hik hik hik

Anonymous said...

Bomo Siam said...
1:59,

Apa itu MAIPP? Ooooo...itu jaga kubur punya ka?

Alooo! Ini Penang kita olang punya! Kita mau taluk babi ka! Toddy ka! Itu kita punya hal!

Lu olang, tiam2 lulok lumah, jaga bini, jaga misjid, jaga kuboq!

Itu misjid....lu olang ada jiaga ka? Ada cukup olang ka?

Ma kian na pak si lo...!!!

August 1, 2012 2:26 PM

------------------------------

MAIPP memang penjaga kubor... ketua penjaga kubor pulak namanya Salleh Man... pengganti Malek suara itik....

Penggali kubor pulak namanya Lim Guan Eng dan yang bakal masuk kubor adalah penganut hamPAS yang BACUL...!!!!

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anonymous said...
zat said...
2:15pm

dh agak dh jawab mcm tu...tu je yg termampu kot...

August 1, 2012 2:26 PM

----------------------------

Dengan kasut budak tadika itu je yang aku termampu... cakap lebih-lebih pun bukannya kasut budak tadika macam ko tu paham....

Kah kah kah kah kah... Takebeer.. hik hik hik

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu.....dulu kini dan selamanya....jom kita ramai2 gi GENTING. HIDUP GENTING HIDUP GENTING HIDUP GENTINGGGGG.tak dak masalah.pun nk sebut GENTING.

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu....dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu....dulu kini dan selamanya....

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu....dulu kini dan selamanya.....

Anonymous said...

Aku dari blog anaksungaiderhaka (pencacai mengkarung hijau) tadi. Ada artikel pasal replika arak kat Penang ni juga. Siap dia punye spin masuk bab Genting la, kilang arak kat Shah Alam la, San Miguel la tapi cukup kesian bila pengunjung beri komen pada ASD supaya jangan jadi bodoh dan spin cerita.

Hahahaha.. mampus puak pencacai mengkarung hijau nak counter attack balik pasal isu ni sama macam isu K-POP kat Bertam Nite dulu. Padan muka korang...

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu ....dulu kini dan selamanya.....

Anonymous said...

Baru aku tau replika berkenaan dekat Ivory Properties iaitu syarikat kroni kesayangan DAP yang berjaya mendapat tanah Bayan Mutiara milik PDC. Yam seng....!!!!

yogibear's season said...

"Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang, kerana mereka sudah
berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak
mendirikan negara Islam."
- Nik Aziz Nik Mat, Berita Harian 12 Mei 1999.

Heh!... demo pahe dok tok guru kato tu?

Pasa apo dok gege Dap nok buak tugu arak nih!

drebar fuckatan said...

Lah,sape kawan dap sekarang ni?nak salahkan umnu jgak?hakhakhak

Betoi x jin?

Anonymous said...

Ydp maipp sapa ya?habaq mai!

Bomo Siam said...

Ini UMNU aaa...selupa itu olang belanak punya jam....!

Itu baby mati aaa..., dia me loyan.

Gile Meloyan!

"Meroyan, Boss!"

...ala..lebih kulang maaaa....!

cik said...

Lah,nak bezakan pulak ngan genting...hahaha!! Xnak bezakan ngan bapak budhha yg sodap bebeno terbaring tu?kuahkuahkuah!

Bomo Siam said...

Manyak kaciau olang punya negeli...ini UMNU!

Dia punya negeli aaa, lagi busat punya dosa ala...itu Genting Judi..!

Lia olang tiam2 simpan itu bawah tempulung!

Anonymous said...

Memey la boddo!suso yeop ckp budak bodo mcm hang ni..! X namenyer depa nak hine umat isle yg tumpu kat situ?nampak na mu nak bela atok mu,dap..

Anonymous said...

bapak buddha jgn lupa yeop!

Anonymous said...

Kalau ilmu kau x setahap nabi khidir,xpyah lancau sangat la bro!

Bomo Siam said...

2:57,

Apa kuah kuah kuah? Itu BuddhaDoll di Ktan, sapa jiaga? Nik Aziz tu sapa? Bukan Milayu ka? Bukan Islam ka?

Itu Laja Pahang! Bukan Milayu ka? Mukan Islam ka? Ketua Islam laie....!

Apasat dia olang talak mising?

Itu Lajib! Apasat tak tau ciakap?

LU olang sapa? Mau mising2???

Anonymous said...

Hahaha..hakikatnya kau bangang sebab kau merendahkan owg laen.. Blaja dr pok nik ea,?

Anonymous said...

So?time bn xd pon arak sebesar itu?bagi orang tue bantuan hasil judi?lagi la xpna

yogibear's season said...

Ada berubah ke Dap yg Pas dok syok sangat nak bertahalluf siasi nih?

Huh Tantawi, hg bawak mai skit 'update' tentang hg punya 'Lembow nih!

Karpal bole kata " hg pi doa dikuboq Tun Ran Razak pun, cheq apa peduli!"....you can wait till pigs can fly!

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu....... dulu kini dan selamanya

Bomo Siam said...

Lu olang Milayu aaa....sikalang mana ada suala! Buleh lompat sama itu maciam beluk aje le...! Jelit sana, teliak sini!

Kita olang tiunghua aaa, tiam2 je suda mikin plan!

Ini Penang, mau kasik jadi maciam Spore! Manyak maju!

Mau ikut Milayu ka? Haiya...manyak siau lo!

Sieu ma kinna ca bo maaa.....!!!

Anonymous said...

BUMU SIEM CAKAP

"HIK HIK *%@?+ PENANG PROMOSI ARAK : TAHNIAH PAS-BERG !"

Kenapa tahniah pd PAS...?

Tahniah le pd UMNU!

2008 GE12 state seats: PAS - 1 , UMNU - 11

So.......??????????????????

HAHAHA BODOHNYA...PENANG TU BUKAN PAKATAN HIK HIK KE ?!

HAHAHAHAHAHAHA BODOHNYA

Anonymous said...

Lu olang Milayu PAS aaa....sikalang mana ada suala! Buleh lompat sama itu maciam beluk aje le...! Jelit sana, teliak sini!

Kita olang tiunghua aaa, tiam2 je suda mikin plan!

Ini Penang, mau kasik jadi maciam Spore! Manyak maju! LAMA-LAMA AAAAA..KITA OLANG MOLEH MINUM NEWATER JUGAK MACIAM ITU SINGAPORE!!!

Mau ikut Milayu PAS ka? Haiya...manyak siau MANYAK BODO lo! KITA OLANG TIPU PUN TIA OLANG PECAYA. PALING SYOK AAAA..TIA OLANG JADI KITA OLANG PUNYA ANJING OOOO...MAAAAANYAK SIOK OOOOOO...

Sieu ma kinna ca bo maaa.....!!!

Anonymous said...

itu pas sudah jadi anjing dap maaaaa..bila tak boleh disuruh, dap 'makan' sama dia laaaa..

Anonymous said...

hidup genting hidup genting hidup genting... simpan tilam2 wang manyak2 bawah tempulung

Anonymous said...

sape kata melayu gadai penang?..ada bukti pihak mana?....ada baca sejarah dan susur galur.....kenapa mca/gerakan pegang penang bukan umno?.......apa beza penang bwh Gerakan/Bn dgn Dap/Pr.....utk ilmiah dan pengetahuan..........cuba beri ....yg masuk akallah...tak kira dr pro mana!

Bomo Siam said...

So, UMNU wants to dismantle this PAS god if it can win the election...!

Then it will create another god. How many gods should we have in this country?

q0l0p said...

Bomo siam:
"Botoi pun jadik masaalah!
Ce pi tanya Majlis Fatwa! Klu 'jilat' botoi tu....haram ka?
Botoi kosong je tu....!"

Hukum ni pun nak tanya Majlis Fatwa ker? Hukumnya adalah Haram kepada semua yang libat dalam urusan arak ni. pengiklan, pembawa, penuang, peminum dan pembayarnya sekali... tak kan pengerusi MAIP tak tau hukum ni?

Bomo Siam said...

3:27,

Baca sejarah UMNU la pinggan woi...!

Asai usui Penang ni sapa punya?

Apasat tiba2 dpt kat omputeh?

Lepas tu dpt plak kat cina!

Sapa punya kerja ni?

Benggali ka yg dajai...???

Bomo Siam said...

3:29,

Jilat botoi cap arak pun haram ka?

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu.....dulu kini dan selamanya

Anonymous said...

hidup umnu hidup umnu hidup umnu dulu kini dsn selamanya......

zat said...

q0l0p said...
Bomo siam:
"Botoi pun jadik masaalah!
Ce pi tanya Majlis Fatwa! Klu 'jilat' botoi tu....haram ka?
Botoi kosong je tu....!"

Hukum ni pun nak tanya Majlis Fatwa ker? Hukumnya adalah Haram kepada semua yang libat dalam urusan arak ni. pengiklan, pembawa, penuang, peminum dan pembayarnya sekali... tak kan pengerusi MAIP tak tau hukum ni?

August 1, 2012 3:29 PM
===================================
pengerusi MAIP, tak kira bawah DAP ke Gerakan ke UMNU ke akan ikut undang2 kjaan tempatan...erti kata kalu ada cina dtg nk minta kat dia permit promosi arak takde masalah.. takde larangan...selagi dia isi borang & bayar yuran dah boleh jalan...

Anonymous said...

Lambat laun Pulau Pinang pun akan jadi Singapore num-2...tak caya tunggu lah..kadang2 apa yang Bomo Siam cakap boleh diterima akal...Bomo Siam ni akal panjang , pintar dan bijak cuma dia mcm anti umno...

yogibear's season said...

Pengakuan Ust. Tuan Ibrahim Tuan Man,

... "Semasa saya bekerja di UiTM dahulu, satu hari ketika berjumpa dengan kawan di sebuah restoran Melayu di sekitar kawasan kampus untuk membincangkan sesuatu saya telah memesan jus oren.
Semasa air buah dihidangkan, taukeh yang menyediakan air buah tersebut dalam satu cawan gelas yang ada jenama arak bermula huruf “G”.
Saya memintanya dengan baik untuk menukarkan gelas tersebut.
“Bos, Air ini halal, tapi gelasnya …. Akan mengundang syak wasangka dan fitnah daripada pelajar-pelajar saya dan juga kepada kedai,” kata saya.


Tp pasai apa Ostad & the geng nak ajak orang bertahalluf dgn tauke tugu yg terang2 menolak Islam?

...Kesian kat gelas bertanda 'G' tu Ostad!

yogibear's season said...

Ostad nak ajak orang masuk lubang biawak ke???

Sori lah malas nak googlekan nasnya.

Anonymous said...

long live umnu long live umnu long live umnu....yesterday today and forever

Anonymous said...

JILAT AISKRIM DALAM TANDAS HARAM KA?

Bomo Siam said...

Aku nak pi bazar ramadhan sat....!

Nak pi tanya adik Julia yg juai Nasik Kerabu tuu...apa hukum jilat botoi...???

Anonymous said...

Kalu berlidah biawak, satu cabang jilat botoi, yg satu lagik jilat air dlm botoi... batai posa!

Kuah,kuaah,kuaaahh...

Zat said...

Anon 414,

Jilat air batal puasa ke?

Anti PAS said...

zat 3.43

apa ko merepek ni sipandai....(al maklumlah ko yg paling bijak kat sini)... habis kalau dah tau pasal pihak berkuasa tempatan nape plak korang menyalak pasai genting??? ko ni betul ke atau saja buat2 mcm betul???

Anonymous said...

Zat,

Hg pernah tengok biawak berludah mcm keling isap sirih ka?

Mmuuaahhahahaaa...

Anti PAS said...

jilat botol arak tu memang la tak haram... sama macam ko hidu bau daging babi....memang tak haram..tapi ko sanggup ke???

Anti PAS said...

knp konsert k pop begitu duat dibantah oleh PAS??? tapi replika botol arak ni menikus????

PAS>>>Parti Ajaran Sesat

PAS>>>Parti Angguk Sahaja

PAS>>>Parti Anutan Syaitan

PAS>>>Parti Arak Special

PAS>>>Parti Anjing Suruhan

Anak Lenggong said...

Mana Sallehmen YDP MAIPP dan pemimpin2 PAS yang pandai dok merapu dan mengeji sesama melayu..kenapa terus jadik saperti kura2..Inkah perjuangan islam yang PAS bawa..ataupun pak lobai PAS udah nak rasa sama air tu..maklumlah kalau dulu suara wanita didalam masabaqah haram tetapi sekarang ni dah tak haram dahhh..sebab ada 2-3 ekor artis perempuan yang dah tak berapa laku duduk bersama dipentas ceramah PAS

Anonymous said...

jangan2 pas pun ada saham kat sini x?
mmm....

Anonymous said...

kalau dapster kata leewat tak batal poser...deme ini pun akata kata cam tu juge. makanya baik jangan layan.

Anonymous said...

bomo siam.nape lu sengal sangat.lu nampak sangat jahil.soalan lu tu sama mcm menghalalkan arak nie.jgn silap main kata.boleh terpesong akidah lu.(kalu lu islamlah).

Anonymous said...

bomo siam.lu jangan membangangkan diri lu yg sedia bangang....ayat lu menghalalkan yang diharamkan oleh allah.

zat said...

Anti Pas 4:18pm

sebab ko org yg start posting topik ni...

zat said...

Zat 4:17

lu sapa?

Servant of God said...

Hahahahahaha

zat mengaku derjatnya yang tinggi.

Soalan aku pun selalu kau tak terjawab.

Soalan simple anon2 nih pun kau tak terjawab.

Lepas tuh biasa laa.. kau dengan "apa salahnya...". Padahal orang yang kenal Islam, bila melihat spin kamu tentang benda2 berkaitan Islam hanya boleh menggeleng.

Anyhow, terima kasih kerana mengkomen kat sini. Kamu rasa kamu telah berjaya menegakkan benang kamu kat sini.

Tapi aku lihat, semakin ramai yang benci kamu dan PR. Terima kasih zat dan pak sedara kau si bomo tuh.

zat said...

zat 5:19

Nih zat mana pulak nih???

zat said...

Kesian salleh man...Baru jd YDP MAIPP, kena pikui tugu arak plak!

zat said...

SoG 5:25

Aku dan bomo tuh nak tengok kepandaian pencacai umnu berhujah berpandukan fakta dan sejarah.

Anonymous said...

Saya setuju dengan anda. Cara berhujah yang paling low class ialah membanding-bandingkan dosa siapa yg lebih besar. Dosa kecik ke, dosa besar ke, dosa tetap dosa. Lebih baik kita mengakui kesilapan sendiri, daripada sibuk nak cari kesalahan org lain. UMNO buat salah memang kita akui, tapi PAS bukannya maksum.

Anonymous said...

PAS sila jilat pungkuq Lim Guan Eng... yam seng...!!!

zat said...

Kalu terpaksa buat dosa mempromosikan arak dgn dosa membiarkan isteri membuka orat, mana hg pilih?

Anonymous said...

Patut ada patong babi tepi botoi arak baru cun tahniah puak pas bengong mu!

zat said...

aku tau la aku ni hebat sbb zat 5:45, 5:43 & 6:06 nk menyamar jd aku... pakai nickname aku takpe...kau jgn cuba pakai bini aku dah..

jd aku minta lah sapa yg tak gentleman tu berenti pakai nickname aku boleh tak..

zat said...

SoG

jgn perasan la...

Anonymous said...

hidup sog hidup sog hidup soggggggg.....

Anonymous said...

Kalau begitu LGE boleh apa saja sebab mereka tahu PAS akan menjilat punkoqnya hingga licin.

Anonymous said...

'Syabas' PAS kerana berjaya 'mentarbiah' DAP hingga berjaya membuat tugu botol arak gergasi paling besar di Malaysia, 'syabas' dan 'tahniah' tahap kepala butoh korang sajalah, dasar PAS anjing suruhan DAP, bila DAP buat taik, PAS tukang jilat, lepas tu salahkan UMNO atas segala kesalahan DAP, bodo piang punya PAS, Salleh Man Pesuruhjaya PAS Selangor dah menyorok mana? Mana dia Malik Kassim Exco Agama, sudah lari menyorok dalam hutan nipah sajalah, DAP buatlah apa sama PAS mana berani lawan, anjing belaan macam PAS mana berani lawan tuan besar mereka dalam Penipu Rakyat iaitu DAP, PAS anjing belaan DAP, PAS bodo piang, bangang, pengkhianat agama, bangsa dan tanah air! Penipu Rakyat penipu, pengkhianat, perosak masyarakat,Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

PAS tukang jilat berak DAP mana berani lawan apa saja tindakan DAP, walaupun menghina bumiputera dan menghina Islam, PAS tak berani buat apa, sekadar jadi pak turu, jilat habis semua taik DAP yang berak tengah jalan, lepas tu tuduh UMNO, bodo piang punya PAS, DAP berak tengah jalan PAS pi jilat, lepas tu tuduh UMNO pula, memalukan, PAS dasar anjing belaan DAP akan menyalak ke hulu ke hilir untuk membela segala tindak tanduk DAP walaupun tindak tanduk DAP itu menghina Islam dan bumiputera, PAS akan bela semuanya kerana PAS adalah anjing suruhan DAP, semua taik DAP akan dijilat oleh PAS. PAS mana berani lawan DAP, sekali DAP jeling sudah terkencing terberak dalam jubah, kalau kena tengking dengan DAP habis semua serban tok guru dan ulama PAS terbang jatuh dalam longkang sajalah, sebab tu semua tok guru dan ulama PAS boleh jadi talibarut dan pecacai DAP selama ini, blah la PAS, korang tali barut dan anjing suruhan DAP, Penipu Rakyat adalah komunis, penipu, penindas, perosak masyarakat, Penipu Rakyat komunis!

Anonymous said...

Aku harap suatu hari nanti. Sultan kedah tuntut balik Penang. Selama ni Penang itu berstatus pajakan atau sewa jer dari kerajaan Kedah. Perjanjian lama antara British dengan Kesultanan Kedah wajib dibatalkan. Makin lama makin kurang ajar Puak-puak pendatang ni. Ini Tanah Melayulah. Bukan Tanah besar Cina...Aku percaya perkara ini pasti berlaku..tinggal lagi berani tak berani jer suarakan secara rasmi.

Anonymous said...

Memang ler Pas 1 UMNO 11. Semua orang tahu lah Bomo siam doll. Nak kencing tu agak agak lah. Tanya siapa memerintah Penang sekarang. UMNO jugak ker..memang bodo melantun-lantun lah bomo siam doll ni...kalau BN memerintah takkan jagi lagu ni..semuanya Pass bagi puak PAS..sikit pun tak bersuara ..teloq PAS kat Penang dah kena pulas kaa?

Anonymous said...

Bagus sangatlah DAP buat tugu macam tu kat Penang. Aku sokong! Kalau boleh buat banyak lagi kat semua roundabout kat Penang tu. Lagi banyak lagi bagus. Biar terserlah lagi sikap kedunguan puak puak PAS ni bukan sahaja dimata rakyat Penang tapi dimata seluruh umat Islam di Malaysia. Mempermudahkan kerja membuat keputusan bagi seorang pengundi atas pagar macam aku ni haaaa. Tanhiah PAS anda memang sah pencacai angkat najis DAP. Full stop...so jangan marahkan rakyat seperti aku kalau aku tak sokong korang lagi. Korang sendiri yang gali lubang kubur sendiri..ok

Servant of God said...

zat said...

SoG

jgn perasan la...

August 1, 2012 8:04 PM

--------------------------

Aik? Engkau yang mengaku derjat tinggi, aku pulak yang nak kena chop perasan?

Baik pemimpin PR, baik penjilat PR, satu2 tak reti nak bertanggungjawab.

Camni nak mintak aku undi PR?

Servant of God said...

zat said...

SoG 5:25

Aku dan bomo tuh nak tengok kepandaian pencacai umnu berhujah berpandukan fakta dan sejarah.

August 1, 2012 5:53 PM

--------------------------

Tapi kamu pun jarang gak guna fakta dan sejarah yang betul, camne?

Dulu rafizi cuba nak tipu konon Tun M yang nak tarik IMF masuk dan Anwar yang tak setuju. Kau jugak yang jaja citer tuh, walhal bukti dan fakta yang menyangkalnya nyata ada.

Apa2 laa.. selamat dok perati dengan pak sedara kau tuh yer.

Anonymous said...

aku ingatkan PAS dah dapat tarbiah DAP..

rupanya DAP yang berjaya TARBIAH puak hamPAS jadi chai chai sampah..

Anonymous said...

Mana langau-langau PAS dan PKR semua dok tidur ke? langsung tak berani nak ulas atau masing-masing dah jadi bisu, pekak, buta. laknat akan diberi ganjaran kepada mereka yg mengaku pejuang islam tapi HABUK pon tak mampu nak sapu, BELUM hal-hal besar kebajikan UMMAH. DOSA BESAR dipikul kepada PAS kerana cakap dan hati tak sehaluan bila hendak berbuat kebaikan. PAS bangunlah jangan dok diam melancap tak sudah-sudah dibulan Ramadan ni.....