Wednesday, August 15, 2012

TERBAIK LAH ! NIK AJIS BAGI MODAL LAGI.


itulah kepentingan nik ajis kepada blogers pro BN.
setiap kali dia ungkap pendapat, maka blogers pro BN akan mendapat modal.

aku dah tak boleh nak ulang atau print skrin kenyataan nik ajis pasal hudud, terlalu banyak.
flip flop dia berada dalam tahap dewa.
la ni kata nak buat hudud lepas pru ke 13.

tunggu.
masa bubar parlimen nik ajis akan cakap balik hudud takde dalam pakatan.
tu suma salah umno dn barisan nasional.

macam biasa lah pas dan pakatan.
nenek dorang cirit birit pun disalahkan umno.

40 comments:

Anonymous said...

Bosan je...

Anonymous said...

KUALA LUMPUR 14 Ogos - Pas perlu menyatakan pendirian sebenar parti itu berhubung penolakan secara konsisten DAP dan Pengerusinya, Karpal Singh terhadap cita-cita menubuhkan negara Islam dan pelaksanaan hukum hudud atau keluar segera daripada pakatan pembangkang.

Bekas Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa berkata, perkara itu wajar diberi perhatian serius pucuk pimpinan Pas ekoran timbulnya keresahan di kalangan penyokong-penyokong di peringkat akar umbi selepas DAP dan Karpal berterusan menolak asas perjuangan Pas.

"Sebagai ahli parti, saya minta Pas nyatakan pendirian sebenar mereka berhubung isu ini. Ahli-ahli di peringkat akar umbi resah apabila melihat keadaan yang berlaku antara Pas dan DAP.

"Nampaknya DAP dan Karpal secara konsisten menolak penubuhan sebuah negara Islam dan pelaksanaan hukum hudud. Sesuatu perlu dilakukan dan bagi saya Pas perlu keluar daripada pakatan pembangkang," katanya.

Anonymous said...

Lagu lama kembali didendangkan bila dekat pilihanraya,lepas pru kembali senyap....macam lagu raya....

Anonymous said...

InsyaAllah....

aloya said...

celako! celako! celako!

oi Tok Gundu, agenda memajukan umat belum selesai..Kemiskinan, perpaduan dan byk lagi benda yang penting yang patut diselesaikan sebelum mahu melaksanakan hudud..

Hudud hanya 0.00001% dari aspek pemerintahan..bukan aku kata, Hadi Awang yg kata.

Jawatankuasa teknikal hudud dah selesai belum mesyuarat?

Anonymous said...

JANGAN JADI GOLONGAN MUNAFIK DAN KHWARIJ.

Anonymous said...

hmmm Hudud politik... Sejak bila PKR dan DAP sokong hudud? Baru beberapa hari lepas DAP dah nyatakan pendirian tetapnya bhw HUDUD TAKKAN DILAKSANAKAN. PAS mesti keluar Pakatan jika mahu melaksanakan hudud. Tidak ada jalan lain, mereka mesti sedar kuasa PAS tidak di iktiraf dlm Pakatan.

Anonymous said...

musim raya lagu raya
musim p/raya lagu p/raya

Anonymous said...

Kita masih ingat ketika pas lancar 'dokumen negara islam' tahun 2001, kan lepas tu dap keluar drpd barisan alternatif (BA)? Pakatan Rakyat ni wujud lps result pru 2008 je, lps ada persefahaman bentuk kerajaan...peranan 'parasit' dlm pas bermula..ingat! Dlm pas ada 2 pendapat besar, kerajaan perpaduan(UG) atau bersama pkr-dap. Hujung tahun 2009 barulah termeterai Common Frame Policy(CFP) di antara pas-pkr-dap. Disinilah mula 'parasit' memerangkap pas dlm segala kemelut sehinggalah wujud Buku Jingga. Dari situ berkuburlah halatuju Negara Islam pas yg diperjuangkan sejak penubuhannya 1951...innalillahi wa inna ilaihi rajiuun!

Anonymous said...

Benar PAS akan laksanakan hudud lepas pembangkang dapat 2/3 parlimen. Sebab ketika itu DAP dan PKR dah berubah hati menyokong hudud pula...muahaaaaaaaaaaa. PAS berkhayal agaknya.......

Lebai Malang said...

Niki Najis ni seorang PENIPU dan HIPOKRIT. Yang kena tipu ialah pencacai2 bodo parti PAS. Apa saja Niki Najis cakap semuanya di"iya2"kan, di"anggok2"kan. Sampaikan sanggup jilat jubuq dia. Apa punya bahlol pencacai2 ni aku pon tak tahulah! Bagi aku anggok kepala butuh lagi baik la.

Allahmak! Aku terlupa yang aku ni sedang berpuasa. Astrfillahalazim!!!!!!!!

hanizam said...

kalau dia sembelit 3-4 hari pun BN/UMNO gak yang salah...

kesian aku tengok orang tua ni, macam badut penyokongnya buat...

pasal ape aku kata macam tu, dia solat, yang lain dok tengok je...

dia ambil wuduk pun sama...nasib baik masa nak masuk jamban, tak pulak gambar penyokongnya ambil gambar...

lepas tu masing-masing berebut ambil sisa bau dalam jamban tu sorang sikit...

sampaikan selipar dia hilang kat masjid pun, jadilah untuk disimpan oleh penyokongnya...

nasib baik seluar kecik yang disidai kat rumah dia tak kena curi...kalau tak, haru juga...

UMNO/Bn gak disalahkan...

tak dinafikan, segala fatwa orang tua ni sentiasa ditunggu-tunggu oleh ramai orang...

bukannya ape, fatwa bodoh tulah yang buatkan mat sabu & yang lain pening kepala nak spin balik ape yang difatwakan...

Anonymous said...

org tua ni mmg gampang la. cukup suka mmpergunakan ISLAM demi kuasa dan nafsu. umat2 ISLAM keliru dan diperbodohkan hingga rosak akidah ! awat la org2 PAS ni bodo sgt. suka taksub mcm org2 SYIAH taksub kt imam2 mereka. sampai bila org2 PAS mahu mnjadi hamba pada kafir harbi ?? celako

Anonymous said...

selepas PRU-13? Bila tu? Lagi 50 tahun pun selepas PRU-13...

Anonymous said...

kalo xdpt 2/3 makne nye xjd la wat hudud...dasar penipu....

Anonymous said...

Kalau dapat 2/3 suara majoriti. 2/3 tu bila PAS dapat kerusi dari keseluruhan kerusi Parlimen, bukan PR punye kerusi tau...sekali lagi.... BUKAN PR PUNYE KERUSI TAU!!!! Bertanding 70 kerusi je dari 222, camner leh dapat 2/3 kerusi tu wahai pok nik???? Aduh.... kene kencing lagi....

Anonymous said...

Cuba tanya Nik Aziz..hukum gantung tu HUDUD ke tak kalau orang itu dihukum kerana membunuh???

Anonymous said...

BODOH ke apa NIK AZIZ ni.. kalau menang 2/3 pun yang menang majoriti bukan ISLAM macam mana???

Anonymous said...

Fitnah terhadap TG haji Abdullah Sa'amah dah bermula! wall fb aku penuh dgn link2 puak2 cai kahak hijau post gambar TG trima sumb RM2 juta dari Dato' Mustapa. Lawati blog bro. Din Turtle utk maklumat lanjut!

Melayu Ultra said...

Jika/Kalau ni adalah ayat kegemaran SYAITAN!!

Hanya rakyat Kelantan sahaja yang boleh NYAHKAN persundalan politik Pork Nicky.. tapi apakan daya, setelah meminum Air Kangkang Pork Nicky (segar dari paip) majoriti rakyat Kelantan jadi BEBAL dan TONGONG untuk masih mengundi Pork Nicky,,,

22 tahun perintah Kelantan sampai dah nak mampus (mengata Tun M dia yang lebih) apakah sumbangan PORK NICKY pada Kelantan??? Pada agama?? pada perpaduan?? pada kemiskinan?? air?? BERHALA?????

Kah kah kah kah!!

TAHNIAH pada ORANG PAS yang tegar mengulum TESTIS beruban Pork Nicky!!

PRU13-Pastikan Pork Nicky menang lagi tau!!

Muahahahahahah!!!

Anonymous said...

sblm janji nak laksanakan Hudud slps PRU...better PAS tanya dulu rakan pakatan, setuju ke x...sign MoU ke apa...so nanti klau menang xde la plak nak spin xjd buat hudud, xde dlm manifesto la...klau ok, sy akan mengundi PAS but kali pertama...

Melayu Ultra said...

Bro GAP,

aku ada cadangan.. Mari kita anjurkan Solat Hajat Perdana anjuran ILMUAN (UFB dan rakan2) memohon pada ALLAH agar melindungi FITNAH akhir zaman dari puak2 yang memperguna agama seperti PAS!! kita tengok adakah peyokong tegar PAS nak boikot Solat Hajat Perdana ni.

Anonymous said...

Sejak bila Pork Nick berani sanggah kitab besar Fuckatan ni??? Dah dapat persetujuan bersama dari Karpal Wilcha dan Al-Juburi ke???

Agree to disagree je nanti...

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Org PAS nie pandai ke main politik? dah lebih setengah abad x menang2. Entah lah PAS Puak Anutan Setan, berbelit2 kalau nak buat silakan. Apa nak takut UMNO! takutkan Allah le.Nampak sangat hipokrit puak nie. Pendapat org langsung x leh terima. Penjelasan mereka saja yg MESTI diterima. MENGEMIS X sudah2. Org dah jauh entah kemana2 baru berjaya gali perigi, pu tiga biji je. Asal org lain sebut Huduh gugur syahadah, depa dok huduhkan hudut tu blh masuk syurga. Alahai PAS Puaka Anutan Setan.

Anonymous said...

PAS BERTANDING SEMUA KERUSI KE? KALAU CAMTU, LOGIK LA..ITUPUN JIKA MENANG 2/3 KERUSI.

TAPI NAK BERPAKAT DENGAN PKR DAN DAP? MASIH MIMPI LAGI KE WALAUPUN TELAH DI'AGREE TO DISAGREE'KAN? BODOH KE NANYUK DIA NI?

Anonymous said...


Jawatankuasa teknikal hudud katanya dah ada tapi xssempat nak bermesyuarat sbb SEBOK....sebok ape ye??....
1..sebok kire duit derma
2..sebok ukur jalan nak wat hiway
3..sebok bela kambing jamnapari
4..sebok ikot artis yg katanya berdoyon2 masok PAS
5..sebok TAMBAH BINI kottt...

Ala kalo betol2 nak wat xsah cari alasan la Porky Nicky....

Nnt alasan kata Tun M halang...tapi Tun M dah lama bersara ...awat xwat2 lagi hudud...

Kalo nak kata takot kene saman dgn kjaan prsekutuan, BERSHIT 1 , 2, 3 tu kjaan halang tapi Porky Nicky siap taja org pegi brdemo n diiringi dgn FAKWA wajib join bershit lagi...

POOODAAAACHITTTT..

org johor said...

Kitab mana yang dia belajor cakap perlaksanaan hudud hanya untuk org islam...org bukan islam tak kena hudud?...sesat pok nik ni..belajar tak habis, tp sbb dah diangkat jadi tok guru, kena la tunjuk pandai...bertobat pok nik...bertobat...

Anonymous said...

Tok Guru akan pastikan pengikut2nye taksub dgn dia supaya dia boleh terus kekal berkuasa. Coz bila da taksub, tok guru buat salah pun, dikata betul. Itu cara Tok Guru kekal berkuasa kt Kelantan. Lg ramai yg minum air kakinye, lg lama dia boleh berkuasa. Haha.

Anonymous said...

yaa betoi nik ajis mencirit pun salah umno

Anonymous said...

lidah pembelit, bercabang tujuh!

Anonymous said...

bomo mana haa.......takan tak nak support tok guru dia ni.......

atau loe pun dah tahu temberang tok guru......tapi malu nak iyekan ke tidak.....

bomooooo.........marilaaa.......sunyi lo takde loe.....ha ha ha.......mcm biasala.......rasa tak leh nak buat apa2....lari, hilangkan diri.......

bomo biol.......

-anti jubur-

Anonymous said...

Nak hukum hudud dilaksanakan boleh tapi dgn syarat kau hidu hukum kentut aku dulu...hahaha..kata Nik Ajis

Anonymous said...

siporky tua nyanyuk tu dah semakin tertekan....maju kena mundur pun kena.

Anonymous said...

kalo org tua bodo neek najeeis nie bukak jer mulut mmg macam calaka ar jadinya...dah tau bodo nak bercakap jugak...malang ar parti ajaran sesat nie ada neek najeeis yang asik tercicir najeeis nyer...hahahaha

Anonymous said...

"sesungguhnya org yang ingin agar(berita) perbuatan yang amat keji itu tersiar di kalangan org beriman,bagi mereka azab yang pedih di dunia dan di akhirat.dan ALLAH mengetahui,sedang kamu tidak mengetahui" surah nuur ayat 19

"seorang muslim itu saudara bagi muslim yang lain.dia tidak menganiayanya dan tidak pula membiarkan dia terniaya.siapa yang menolong keperluan saudaranya maka ALLAH akan menolong keperluannya pula.siapa yang menghilangkan kesusahan seorang muslim,ALLAH akan menghilangkan kesusahannya di hari kiamat.dan siapa yang menutup keaiban seorang muslim,maka ALLAH akan menutup keaibannya di hari akhirat-riwayat al-bukhari

"wahai manusia yang beriman dengan lidahnya,(namun) belum masuk iman ke dalam hatinya.janganlah engkau sekalian mengumpat orang orang islam dan jangan membuka aib mereka,(kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang muslim, maka ALLAH akan membuka aibnya.dan siapa aibnya dibuka ALLAH,maka dia akan membukanya sekalipun di dalam rumahnya-hadis riwayat muslim,abu daud dan at tirmidzi

johan said...

Kalau Nik Aziz kata hudud diwujudkan selepas PRU maka kenalah kita percaya dan terima, jika Nik Aziz kata Hudud masih belum boleh dilaksanakan maka kita kena percaya dan terimalah, kerana NIK AZIZ ADALAH ULAMA TROMPAH tak boleh pakai punya.

Anonymous said...

Hudud untuk semua manusia, bukan terbatas kepada orang islam sahaja. Hudud itu hukum allah. Hukum allah untuk semua manusia.

Anonymous said...

cerita pasal buka aib sesama islam tu dihuraikan separuh jalan. huraian berkaitan buka aib sesama islam itu sebenar berkait dengan huraian berkaitan fitnah dan umpat.
kalau nak belit sekali pun jangan fikir orang islam semuanya bodoh. Yang bodoh adalah orang yang kata orang lain bodoh.

Anonymous said...

Membuka aib dan mencari kebenaran adalah dua perkara yang berbeza tetapi menggunakan kaedah yang sama. Cuma beza nya, satu ada dosa dan satu lagi ada pahala.

Anonymous said...

Biaq betoi ni... org islam sahaja yg kena hukum hudud.. org bukan mcm mana? Pertanyaan

Soalan
JIKA ORG BUKAN ISLAM MEROGOL GADIS ISLAM. Adakah org bukan Islam terlepas dari hukuman, jika HUDUD PAS dilaksanakan? ADA SESAPA LEH BAGI JAMINAN BAHAWA HUDUD PAS MEMBERI KEADILAN KEPADA SEMUA SELURUH RAKYAT TANPA KIRA KAUM/AGAMA DI MALAYSIA.