Friday, August 10, 2012

ZUNAR : KESIANNYA KEPALA MAK BAPAK KAU !


kesian kepala mak bapak kau zunar.
ko masa kecik kena dera ke ?
atau masa kecik kau pernah kena liwat ?

aku rasa ya kot ?
kalau tak, tak mungkin kepala hotak kau tak sesewel seperti sekarang.
aku tak salahkan kepala mak bapak ko zunar.

cuma kesian kat anak-anak ko je lah pasal ada bapak punyai perangai babi macam kau ni !

95 comments:

Bomo Siam said...

Berape punya hangin hg, GAP.....!

Apa kesalahan dgn kreativiti budak Zunar nih???

Kena la adil GAP, macam Suhaimi Baba tu...berkarya!

Anonymous said...

Berkarya dengan membusukkan negara sendiri tu bukan berkarya tapi adik beradik kera....

Meow Bergaya said...

Memang betul2 rosak otak dan akhlak jadinya kalau DAH BANYAK TERMAKAN duit Yahudi, ye.

Mudah2an tak adalah dari keturunan aku yg berperangai buruk spt sikarton Zunar ni. Amin ....

Anonymous said...

Ni la contoh orang yg tak tau bezakan politik dan patriotik...cara beliau berkarya menunjukkan beliau bukan rakyat Malaysia..membangkang membuta tuli!!

Anonymous said...

Sebangsa Sejiwa Senegara!

layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com , sebarkan kepada rakan-rakan anda.

usin said...

hoi bomo sial, itu bendera negara kita la bodoh. kalaupun parti pukimak kesayangan ko jd kerajaan, benderanya tetap sama. apa punya bahalol dan SIAL ko ni. kreatif kepala hotak ko...

Anonymous said...

BOMOH SIAL @ MUSANGKA memang sial!

Anonymous said...

saya sedang berpuasa, mungkin GAP tidak berpuasa hari ini..

Anonymous said...

zunar cibai. lepas BN menang BESAR PRU 13 nanti. hiudpkan kembali ISA demi keharmonian rakyat. sumbat golongan2 dajal mcm si zunar cibai dan pmimpin2 fahaman sesat, babi2 komunis ke dlm. setel rakyat pun suka aman damai Malaysia

Anonymous said...

Bendera Malaysia dicedok dari USA???

Kah kah kah kah kah...

Lagu Negaraku berasal dari lagu Indon???

Kah kah kah kah kah....

Lagu "Janji DiTepati" (lagu yang amat..amat..amat ditakuti pembangang2) tu lagu Gospel???

Kah kah kah kah kah....

bumuh SIAL@ musang ungka ANAK LUAR NIKAH KELUAR DARI BUNTOT???

Kah kah kah kah kah...

Jom bumuh... hujah vs hujah.. berani ke?? Atau kerandot telor sudah masuk ke dalam???

Anonymous said...

kembalikan era ketegasan TUN supaya kemamanan negara kekal sentiasa dari dirosakkan oleh golongan2 pgkianat pnjahanam negara !

Anonymous said...

ZUNAR berkarya dari mentalnya yang telah dikencing hari-hari oleh pemimpin fuckatan.... KESIANNYA....!!!!!

Anonymous said...

manusia binatang haram jadah ni kalau rakyat china confirm di hukum mati...
memang bersepai kepala otak hang sial..tapi sayang nya dia seorg rakyat malaysia,sungguh bernasib baik sekali

Anonymous said...

itu bukan berkarya tapi berkera....ya

Anonymous said...

zunar, bini kau dah pakai tudung belum? kalau belum, tak boleh la naik pentas ceramah

Anonymous said...

ZINAr tu nak cari duit la bro... la ni artis 'hijrah' yang gila duit lagi glamer dari ZINAr otak senget tu.... hihi

Anonymous said...

satu bangsa satu jiwa satu negara...satuuuu malaysia..he he he

Anonymous said...

org kecewa mcm zunar ni mcm tu lah perangai...masa zaman majalah gila-gila dulu, tang kartun kau je aku skip. tak kelakar langsung! baik aku layan kartun nud's, aloy, che li, cabai, ambo dll...

Anonymous said...

apalah malang nasib mak bapak zunar ni...dapat anak terencat akal

PARLIMEN SHAH ALAM, DUN KOTA ANGGERIK. said...

SOHAIMI BABA BERCAKAP MENGENAI FAKTA YANG DILAPOR DALAM MAGERAN.

ZUNAR MENGHINA BENDERA MALAYSIA, BENDERA UNTUK AHLI PAS,PKR DAN DAP JUGA.

2 PERKARA BERBEZA, ANTARA FAKTA DAN PENGHINAAN.

ADAKAH INI GAMBARAN MASA DEPAN MENUJU PUTRAJAYA ?

KALAU DAH TAK SUKA BENDERA MALAYSIA, PERGILAH BERAMBUS KE NEGARA LAIN.

SAYA PENGUNDI BARU , MAKIN MENYAMPAH DENGAN PENGHINAAN SEBEGINI.

Bard Simson said...

Zunar nih hotak dia pun ciplak dari hotak khinzir. jadi tak heran lah kalu berkarya ala khinzir...

Anonymous said...

Zunar bukan je setakat menghina, sejarah dari mane datang lagu negaraku, asal usul bendera Malaysia dan ape itu rentak gospel pun dia tak tau....

Buta sejarah dan buta lagu... alahai...

Anonymous said...

so kalau macam gituu.... bendera indonesia tuu tiru bendera Poland? bendera PAS tiru bendera Bangladesh? kah kah kah
bodoh Zunar,nasibbaik bukan anak aku, kalau si Zunar ni anak aku dah lama aku henyak2 kat lantai sampai mampossssss.

aloya said...

Zunar barua!

Anonymous said...

zunar silap/buat fitnah mengenai lagu negaraku-- asalnya daripada lagu rasmi negeri Perak yang berasal daripada Pulau Mahé di Kepulauan Seychelles, telah dibawa pulang oleh Sultan Abdullah setelah Baginda selesai menjalani hukuman dibuang negeri ke Kepulauan Seychelles, kerana didakwa bersubahat membunuh Residen British, JWW Birch. Lagu ciptaan penggubah Perancis, Pierre Jean de Beranger (1780-1857) ini, kemudiannya telah diberikan seni kata baru dan dinamakan "Allah Lanjutkan Usia Sultan" seterusnya dijadikan lagu rasmi Negeri Perak Darul Ridzuan.

Anonymous said...

Betul tu anon 4:49 PM... rentak lagu Negaraku dipilih dari rentak lagu negeri Perak dan rentak itu masih lagi digunakan sehingga kini. Rentak lagu negeri Perak pula digubah pada tahun 1901 ketika era Sultan Idris Murshidul'adzam Shah (Marhum Rahmatullah - 1887-1916). Sejarahnya terjadi semasa Baginda berangkat ke London untuk menghadiri kemahkotaan Permaisuri Victoria pada tahun 1888... selebihnya boleh cari dari google.

Lagu Terang Bulan pulak digubah pada sekitar tahun 1940-an...

Jadi mane yang datang dulu??? Rentak lagu Negara dari lagu kebangsaan negeri Perak atau Terang Bulan??? BODOH PUNYE ZUNAR....BUTA KAYU... BUTA SEJARAH!!!!

Anonymous said...

KALAU GENG INDON DENGAR ZUNAR PUNYA FITNAH PASAI LAGU NEGARAKU NI BOLEH BUAT DEPA MENGAMOK DAN MEROYAN LAGI MACAM KES TARIAN DULU. ZUNAR MEMANG BODOH DAN JAHAT.

Anonymous said...

Maaf silap fakta.... Lagu Kebesaran Negeri Perak diperkenan pada tahun 1888 tu juga oleh Raja Muda Perak, Raja Abdullah Muhammad Shah.

Lagu Terang Bulan pulak digubah pada sekitar tahun 1920-an...bukan 40-an

Anonymous said...

Salam Bro,aku kesian tengok rakyat Malaysia yang fikirannya telah bercelaru.Inilah akibatnya terlalu banyak sangat terminum air kencing pemimpin PAS,DAP dan PKR

Anonymous said...

Kalau berkarya pasal aib keluarge kau,nak tepok tangan lg ka?

Anonymous said...

Kreativiti bongok oleh Zunar. Maklumat pun salah. Lagu Negaraku itu bukan dari Indon. Dari Perancis.

Membaca malas pandai nak bodohkan orang.

Nak sangat sokong Indon kot bangsa dan negara yang tak pernah aman dari sebelum merdeka sampai kini. Bacalah sejarah mereka.

Malas membaca inilah padahnya. Jadi kartunis mengong.

Anonymous said...

kalau kat China, dah lama mamat ni kena tembak!!!!!

Bomo Siam said...

Zunar! Yo...dasat gilerr...!

Sampai satu pun takdak yg ori?

Hebat penyelidikan lu bro...!

JIWA ANAK MUDA!!!

Anonymous said...

INILAH KALAU SUDAH TIADA SEMANGAT KENEGARAAN, MAKA BOLEH DI BELI DI SURUH BUAT APA SAJA, SURUH JADI PECACAI, MAKA JADILAH PECACAI TANPA MARUAH, SI ZUNAR NI HANYA FIKIR WANG... INI LAH SIFAT SIFAT PEMBAWA DAJJA, YANG WAJIB DITENTANG

Anonymous said...

ANAK MUDA PEROSAK BANGSA, PENGKIANAT NEGERA, BOMO BANGGA ANAK MUDA PECACAI TEGAR

Anonymous said...

Berape punya hangin hg, GAP.....!

Apa kesalahan dgn kreativiti budak Zunar nih???

Kena la adil GAP, macam Suhaimi Baba tu...berkarya!

---------------

kepala hotak ko ...

ni bukan FAKTA ni AUTA

ni boleh di ketogorikan sama seperti SHIT @ pig SHIT == DAP > KOMINIS > Rasis

bodo punya kartunis marahkan nyamuk kelambu dibakar

Bomo Siam said...

Ini bukan soal menghina national flag, tidak sesekali!

Yg dipersoalkan ialah tahap otak designer tersebut!

pok ngah nik ajis said...

Setelah berabad lamanya org melayu membangunkan anak bangsanya dengan mengurangkan kadar buta huruf, jurang kemiskinan, celik IT dan sebagainya. . Maka lahir para cediakawan. . Yg celik dlm pelbagai bidang. . .Justeru. . Adakah manusia dilahirkan tanpa mengenang budi...?? .Berterima kasih atas pemberian dr seseorang, .???!!!

Zunar berkarya dgn kartun. .. Bomo siam berkarya dgn blog. . Pemimpin parti berkarya dgn ceramah dan pentasnya. . .

Samada pakai lima pancaindera yg hakiki. .Jadilah manusia itu berilmu,bertakwa,berbudi, bersopan . . Tapi bukan sebadan, sejenis, selubang dan lain2 sewaktu dgnnya.

Anonymous said...

Ini bukan soal menghina national flag, tidak sesekali!

Yg dipersoalkan ialah tahap otak designer tersebut!

----------------------

jawapan macam keling mabuk..

patutnya salah kan tuhan terus..

kenapa ZUNAR tak hidup masa pasca MERDEKA

SHIT.

Anonymous said...

Zunar dulu mak dia beranak kat dia kuar kut jubor babi kut?

Bomo Siam said...

Takde niat nak hina national anthem...

Sekedar nak bertanya, lagu Terang Bulan tu asalnya...sapa punya bro....?

Anonymous said...

zunar ni kurang cerdik dia punya protest...

Anonymous said...

kartun zunar bukan lawa pun kalau dia buat komik pun org takan beli. jalan terbaik join pembangkang buat kartun hina kerajaan. senang dpt publisiti..

Bomo Siam said...

6:28 PM

Inilah buktinya hasil sistem pendidikan negara yg cacamerba!!!

Salah sapa???

Anonymous said...

kalau betul pun lagu negaraku dr lagu terang bulan apa masalahnya? pencipta lagu terang bulan x dak masalah pun..

Anonymous said...

Takde niat nak hina national anthem...

Sekedar nak bertanya, lagu Terang Bulan tu asalnya...sapa punya bro....?

------------------

lagu terang bulan dengan negaraku apa kaitan ?

patutnya tanya siapa pencipta lagu negara ku ..

nampak sangat otak ko dah mereng..

Anonymous said...

Bomo Siam said...
6:28 PM

Inilah buktinya hasil sistem pendidikan negara yg cacamerba!!!

Salah sapa???

August 10, 2012 6:37 PM

----------------------------------

Yang cacamerba tu penganut Fuckatan je.... sejarah negara sendiri pun masih buta....

Anonymous said...

Dah takde cara lain ke nak berpolitik hah zunar? Apsal bendera malaysia pulak jd sasaran? Patutlah manoharam DAP KOMUNIS nak tukar bendera malaysia kalau PR dapat memerintah.. benci sgt dgn malaysia tapi duk,cari makan kat malaysia, gunakan segala insentif dn kebajikan yg ade kat malaysia nie.. MUKA TAK TAHU MALU PUNYA PR..!!

Anonymous said...

Bomo Siam said...
Takde niat nak hina national anthem...

Sekedar nak bertanya, lagu Terang Bulan tu asalnya...sapa punya bro....?

August 10, 2012 6:34 PM

--------------------------------

Kalau nak ikut 'kreativiti' Zunar tu... dua-dua lagu dari Indon. Lagi mau tanye ke??? Ko dengan Zunar kan ke satu sekolah dulu, kelas yang sama lagi... KELAS TERBODOH...!!!!

Kah kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Anak BABI pun mengaku mak dia BABI...tapi kalau orang Malaysia hina negara dia (ibu pertiwi) .....low class tahap lebih rendah dari BABI apa yang patut aku letak kau ni !!????

Anonymous said...

klu mcm itu singapore pun tiru bendera UMNO.. bendera singapore sama dgn bendera UMNO jugak lah.. singapore negara COPY

Bomo Siam said...

Lagu negara ku diciplak dari lagu Terang Bulan (lagu rasmi negeri Perak)! Terang Bulan edisi Perak diciplak dari lagu Perancis!

Indon pun kata lagu ni lagu dia...! Filipina pun claim milik dia!

Apasal tak pilih lagu 'cok2 kodok'
je?

COK2 KODOK, KODOK ANAK BANGSA
COK2 KODOK, SETIA PD RAJA
COK2 KODOK, KODOK TUGU NEGARA
COK2 KODOK, Sebangsa, senegara, sejiwa!

Apa yg susahnye...???

tobeng said...

Takde hal pun national anthem ciplak lagu lain pun,negara2 lain punya lagu kebangsaan pun banyak yg berasal dari lagu lain.Apa ada hal

Anak muda?Zunar tu bukan dah 50an ke?Kau biar betul siam

Anonymous said...

aku kenal keluarga zunar ni keling jual nasi di kilang kecil, tak hebat pun keluarga dia ni

Bomo Siam said...

Jgn sembang pasai Lagu Negaraku la....

Cuba tgk dlm rumah masing2! Ada tak barang or benda yg asalnya dicipta olih org2 Melayu yg sah dipatenkan!

Ada ka...???

Anonymous said...

agu negara ku diciplak dari lagu Terang Bulan (lagu rasmi negeri Perak)! Terang Bulan edisi Perak diciplak dari lagu Perancis!

Indon pun kata lagu ni lagu dia...! Filipina pun claim milik dia!

Apasal tak pilih lagu 'cok2 kodok'
je?

COK2 KODOK, KODOK ANAK BANGSA
COK2 KODOK, SETIA PD RAJA
COK2 KODOK, KODOK TUGU NEGARA
COK2 KODOK, Sebangsa, senegara, sejiwa!

Apa yg susahnye...???

--------

apa komerepek ni syaitan...
kah kah kah

Bomo Siam said...

Mangkok jamban pun Melayu tak berupaya utk mencipta! Inikan pulak Lagu & Benderaku...!!!

Bukan menghina...ini kenyataan!

Anonymous said...

Jgn sembang pasai Lagu Negaraku la....

Cuba tgk dlm rumah masing2! Ada tak barang or benda yg asalnya dicipta olih org2 Melayu yg sah dipatenkan!

Ada ka...???

---------------

bosan bosan... takde point pegi kencing merata rata pulak ..

Anonymous said...

zunar ni bukan orang melayu , tentu tak ada semangat patriotik untuk negara, mungkin masih berkibklatkan negara keturununan asal usul bapaknya.masih jual rempah gilingka dikampung

Bomo Siam said...

Hari2 isap putin bini....bila bab putin susu anak, guna paten Jepun!

Ada akai ka...???

Anonymous said...

Hari2 isap putin bini....bila bab putin susu anak, guna paten Jepun!

Ada akai ka...???

-------------------

lepaih ni kita kasi paten putin bini hang.. kita bagi satu malaysia pakai

amacam ?

Bomo Siam said...

Melayu sendiri yg merendah-maruahkan lambang & lagu negara!

Bukan org lain...!!!

Anonymous said...

Melayu sendiri yg merendah-maruahkan lambang & lagu negara!

Bukan org lain...!!!

-------------

biasalah rambut sama hitam hati lain lain ..

Bomo Siam said...

Nasib baik ada Thomas Edison! Klu tak sampai la ni...Melayu dok meraba dlm gelap!!!

Ini bukan menghina...!!!

Bomo Siam said...

...break...jumpa laie! Insyaalah! Assalamualaikum.

Anonymous said...

Nasib baik ada Thomas Edison! Klu tak sampai la ni...Melayu dok meraba dlm gelap!!!

Ini bukan menghina...!!!

---------------------

kalau ada lampu tak dak letrik tak guna gak

kah kah kah .. nasib baik ada TNB

sama macam manusia kalau ada otak tapi letak kat lutu jadi la macam zunar

rakab said...

Waaaah! pak musang,

Sekarang nih hang dah sebangsa dan sejiwa dengan kafir harbi!

tahniah !!

rakab said...

Pak musang oooii..

Senegara tu maksudnya satu negara,

sejiwa tu maknanya satu jiwa,

sebangsa tu pulak tentu maksudnya satu bangsa.

eh, eh macam ciplak satu Malaysia jer !!

Anonymous said...

tahap otak ko yg kna dipertikaikan....kesian

Anonymous said...

Apakah BUMUH SIAM dan AL-BANJARI orang yang sama???

Wah, hebat blog anda GAP, blogger pembangang terpaksa menyamar jadi pengomen tegar. TEGAR, GEGAR dan BEBAL...

komandomelayu said...

Memang bomo siam sama sial dengan zunar ni hina bangsa dan negara sendiri!
Hang memang dah jadi bangsa pukimak!

Anonymous said...

Salam Komando Melayu, malam ni keluar la si bumuh siam nak buat komen-komen bodoh dia... harap saudara menunggu bumuh siam tu dan boleh pancung dia hidup-hidup... dah halal darah dia tu...!!!

Anonymous said...

satu bangsa satu jiwa satu negara......satuuuu malaysia..

Anonymous said...

artis dah ada dlm pas, Junar jadi berpinar..he he!

Anonymous said...

kalau nak tukar kerajaan jangan lah nak tukar bendera pula.apa sial betul kah bendera itu hingga nak tukar?kalau tak ada BN sejak dulu lagi mungkin rakyat lama dah merempat.itu tandanya kerajaan BN adalah kerajaan yg berwawasan serta memiliki otak2 cerdas mentadbir negara.contohlah kalau malaysia tak maju mungkin mereka2 ini tidak nak rebut2 jadi yb dan rebut2 nak jadi kerajaan.SEBAB MALAYSIA ADALAH LUBUK EMAS.

Anonymous said...

termasukla nek moyang ngan mak bapak ngkau sekali yg merendah- maruahkan lambang dan lagu negara...

Servant of God said...

Wahai rakyat Malaysia, terutama pengundi muda,

Dalam beberapa tahun ni, anda sudah saksikan sendiri tingkah laku Pakatan Rakyat dan penyokong2nya.

Jelas sekali tiada apa yang "sacred" kepada mereka. Baik agama, baik bangsa, baik semangat patriotik pun boleh menjadi permainan bagi mereka.

Bayangkan orang2 seperti ini menjadi pemerintah.

Apa yang anda sayangkan? Jikalau mereka memerintah Malaysia, kita hanya tunggu masa saja untuk mereka jahanamkan apa yang kita sayangkan.

Aku dah cuba untuk cari kebaikan PR, tapi mereka seakan2 mencuba sebaik mungkin supaya kita hanya sedar akan kekurangan dan keburukan mereka.

Kita nak undi orang macam ni ke?

Anonymous said...

Bomo Siam August 10, 2012 7:11 PM Nasib baik ada Thomas Edison! Klu tak sampai la ni...Melayu dok meraba dlm gelap!!! Ini bukan menghina...!!!


------------------

meraba dlm gelap tu anwar.. Hahaha

Anonymous said...

Fuckatan ni mana ada semangat patriotik.Ingat dulu azmin aiskrim dgn tian chua photoshop siap kutuk2 raja2 Melayu masa hari pertabalan.Perangai dahlah tak matang macam budak2 terencat akal.Depan cai berlagak macho,berlagak bijak dan bagus.Cai2 semua ternganga jatuh cinta.Belakang kalu masing2 perangai mengalahkan syaitan depan belakang,bini orang,pelacur,jantan betina semua sapu.

Inilah dunia yang bodoh(cai) jadi makanan sicerdik putar alam(anuwar n the gang)

Anonymous said...

ORG X TAHU SEJARAH CAM KO NI MMG HANCURKAN UMAT AJE
MERIAM BESI ORG MELAYU BUAT NI KAN MANGKUK JAMBAN

FIKIRAN KO MMG TAHAP SALUR JAMBAN LA

Anonymous said...

GAP..,
aku nk buat rayuan.. x payah la kasi masuk lg Bomoh Siam tu... kang x pasal2 kena cari plak budak bomoh ni...

Anonymous said...

OTAK ZUNAR SAMALAH DENGAN OTAK BOMOH SIAL TAK ADA BEDZANYA...TAHNIAH! KEDUA-DUANYA PECACAI YANG PALING BANGSAT.

Anonymous said...

bomu dah berapa benda kau cipta? toksah la sembang org lain tak reti cipta sedangkan kau pun sama...

Anonymous said...

bill gate buat windows dr dos. dos tu sapa punya? bil gate punya ka? tp bila sebut windows mesti bill gate masuk kepala kau kan bomu.

tapi ada ka org kecoh dos tu org lain punya? takde kan! sbb apa? sbb bill gate amik secara sah. habis tu apesal pemilik lagu terangbulan tak sue malaysia sbb ciplak lagu dia? sendiri mau pikir la bodoh..

zunar takde idea. main idea pusing2 benda yang sama.. bosan gila aku baca..

Anonymous said...

nak tengok bendera Malaysia ciptaan zunar , bendera karton je

Anonymous said...

nak tengok bendera Malaysia ciptaan zunar , bendera karton je

Anonymous said...

pandang yg satu dalam yg banyak pandang yg banyak dalam yg satu,itu lah 1 malaysia.konsep 1 msia memang bagus tapi berapa kerat orang faham 1 msia?pandang yg satu ialah quran yg ada didalam diri manusia bukan quran bacaan/kitabnya,kalau manusia dah dapat melihat yg satu barulah telah mencapai matlamat level 1 msia.kalau tidak ia akan jadi 1 syaitan!faham2 lah wahai diri yg hakiki yg bernama muhamad!mana kiyai2,mana pak ustadz2 dan mana para ulama2 yg tulen bongkarlah rahsia 1 ini.

usin said...

bomo sial bangsat. tolong bg tau semua kt sini kalau pakatan haram jadah jd pemerintah, apa benda yg akan dibuat? selain menjarah harta rakyat? 4 buah negeri contoh pakatan rakyat dh cukup baik? bahalol tolol biul bg kt ko....

anti bohmau said...

GAP,

apa kelasss dilayan zhu-naarr tu? memang dia berada di tahap low class bila berkarya utk akhbar tak ada class...haramkah kah kah shj......

selama ni boleh ambil buat kupasan ilmiah ka kartun2 si tua zhu-narrr tu? makin tua makin lupa uban dikepala...

kembang kempis said...

dh puas menghina..pandai plak si bomah tu bagi salam. agama ape dia ni? aku muskyil la...komen cam org yahudi pastu bagi salam ..penin2
hahhaha (ni la kalo otak PAS (konon islam) + PKR (yahudi) + DP (komunis, chauvinis etc))

Anonymous said...

haram jadah kau zunar bendera sendiri di hina agungkan bendera kominis kalau kau mati besok bolih lah bendera kominis tu tutup mayat kau pakatan memang sial lah haram jadah pakatan rakyat kalau ketua main jubur sampai kepenyokong nya main jubur memang sial,sial, sial lah lu zunar.

Anonymous said...

.. kartunis yg dah kontang idea... hantam saja lah!...

Anonymous said...

zunar.....kao memang bangsat..... celaka lah hidup kao.

Anonymous said...

Zunar ni memang anak memerang jual kari tak sedar diri. Dah ketagih jilat bontot anwar...Tanya ah kawan2 dia masa kat Gila-Gila. Semua tahu dia kaki melancap. Bocoh sombong tak boleh tegur.tak tengok cermin, kalau lukis buat hiding mahathir besar,padahal hidung dia lagi besar macam tomato busuk..itu hari aku ada nampak dia jalan sorang2 kat jalan raja laut belakang sogo.aku pun parking kereta, Cuba cari dia nak bagi penampar sedas kat kepala batu dia..nasib dia hilang..masuk tandas away ask onani la tu..bayangkan nurul izah!..engksu ingat orang tak tahu ke engkau berahi dengan anak al juburi tu?

Anonymous said...

Betul saudara,pandaI saudara teka.memang bapak dia jual kari kat pasar malam..orang gelar bapak dia 'memerang'...Dalam dok kutuk Mahathir mamak, dia tak sedar bapak dia pun cakap melayu tunggang langgang..datang dari Tamil naidu, buat huru hara kat sini..belajar kat Utm pun dia kantoi sebab bodoh sombong!.. Kaki bertengkar tak nak mengalah