Monday, September 3, 2012

A SAMAD SAID WAJAR DIGELAR BAPA PENDERHAKA NEGARA ??


lepas korang tengok insiden pijak foto pemimpin yang melambangkan mentaliti low clas beserta cubaan menukar bendera MALAYSIA, layakkan a samad di anugerahkan dengan gelaran bapa penderhaka negara ?

apa komen pak said mengenai insiden ini.
hak asasi manusia ?
kebebasan bersuara ?
hak rakyat ?
demokrasi politik baru ?

87 comments:

Anonymous said...

Kesian aku dengan sasterawan tua ni..dah kubur kata mari rumah kata pergi..dia yang sepatutnya menanamkan semangat kenegaraan kepada golongan muda disebabkan rasa marah dihati ...dia sanggup menjadi ketua penderhaka..sudah2 laa Pak Samad..dah tua ni duduk lah buat amalan dan jaga cucu cicit dirumah jangan sampai diwaktu hari tua ni diri ko dimaki dan dihamun oleh anak cucu..

Anonymous said...

masa kuli wat s46.... depa heret TAR ke kancah politik

sian org tua tu...dgn nyanyok2 lg...

skrg giliran a.samat said.... sian org tua. dikuda parti tu...

Anonymous said...

IDIOT WILL ALWAYS BE IDIOT....NO PITY NO MERCY.......JUST ANOTHER...I......

mufarakahpr said...

agama mainan politik pakatan

PAS pernah berjanji untuk membubarkan PAS apabila UMNO melaksanakan hudud. Pada 2008, tiada dalam mana-mana manifesto PAS untuk melaksanakan hudud.

Jadi, pada saat itu, PAS patut dibubarkan kerana PAS sudah lagi tidak ingin melaksanakan hudud.

Anonymous said...

tak apa, aki samad tudah tua. ..tak lama lagi matilah dia dijemput malaikat, jgn risau psl aki samad ni, dia dah lampu kuning tunggu masa je jadi lampu merah! muka dah kerepot badan pun dah bau tanah

Anonymous said...

hmm

Anonymous said...

aku selalu juga terserempak si samad said tua nak mampos ni di masjid KLCC bersembahyang jumaat. aku perhatikan kebanyakan jemaah tidak langsung mempedulikan beliau. setakat 5-6 kali yang aku nampak dia di masjid KLCC bersembahyang, cuma seorang sahaja yang aku pernah nampak bersalaman dengan beliau. yang lain2 macam aku juga buat dekk jer bila nampak tua bengong si samad said sastera-wang negara ini.orang tua ni dah terlalu mata duitan sehingga tidak nampak lagi cahaya kebenaran. dia semakin terpinggir dan dgn sebab tu bila dapat duit dari si liwati juburi aka BABI , maka dia terus berpaling arah ke lubang taik.

Anonymous said...

Najib dgn 'Janji Ditepati'

PokShit dgn 'Janjiiii Menipu...''

err ada lg: Janji org tak tahu..

Bomo Siam said...

Apakah rakyat begitu bodo utk menerima 'gelaran' UMNU?

Gelaran tertinggi UMNU 'TUN'....

Ada rakyat kisah...???

Bomo Siam said...

Geng akrobatik ekzos depan rumah Ambiga....

Mana pasukan petugas khas pulis...???

Kuah kuaah kuaaah?

Anonymous said...

Nama ASS boleh letak sebaris dengan Chin peng dan yang lain lain yg sewaktu dengannya.....

tulvovuldo said...

Dia orang belajar dengan indon kot????

tulvovuldo said...

Dia orang belajar dengan indon kot????

Bomo Siam said...

Pak Samad mana mampu di 'hero'kan pd malam Janji Demokrasi, jika geng2 Sekincan Ikan Bakaq tepati pd janji....

Begitu bersungguh-sungguh buat 'janji dicapati' utk ranapkan suma peserta Janji Demokrasi pd malam tersebut, depa tiba2 mungkir janji.

Jika puak aukk aukk UMNU ni ada...tentu Pak Samad takleh baca puisi or insiden tunjuk ekzos tu tak mungkin berlaku.

Mana hangpa pi? Menyorok dlm perut ikan ka...?

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

bukan setakat bapa pengkhianat negara tapi juga bapa penderhaka negara!

Bomo Siam said...

Wow, cepatnya pulis bertindak....

Kes pijak gambaq LGE & tayang ekzos pd Ambiga...dah selesai ka?

Anonymous said...

Minta bomo siam nasihatkan blog pro pembangkang agar memudahkan pembaca buat komen macam blog pro kerajaan. Ini barulah politik macho, berani dan ada kelas, bukan macam sebelah sana yang penakut, hanya syok sendiri tulis blog takut nak kasi pembaca komen. Hua hua hua.

Bomo Siam said...

Aspirasi rakyat seorang sasterawan dikatakan sebagai penderhaka...?

Ada akai ka???

Pak Mus said...

MINTA ADALAH SAPA-SAPA PI CUIT atau hembus KE TELINGA PAK SAMAD NI KOT-KOT DIA SEDAR DAN BANGKIT DARI MIMPINYA. TANYAKAN JUGAK APA YANG DIA MASIH TAK PUASHATI LAGI SAMPAI TERKIAL-KIAL BEGITU?

malayoo mudah lupa said...

Kehidupan yg penuh kemunafikan.....walau pun dia dari golongan yg berserban

Bomo Siam said...

12:50 PM

Nak nasihat camna? Nak check-in pun takleh...!

Kuah kuaah kuaaah!

Hisham said...

ini mukan samad sad lah... ini kambing jadi-jadian berjanggoat white crystal clear. dia guna Bonux utk chuci janggoat dia.

Anonymous said...

DASAR ORANG BODOH..........INGATKAN CERDIK...SUPER BODOH LUPANYA...SAMA SPESIE BOMO SIAM.
.JANGANLAH ANCURKAN NEGARA, JUST KERANA KEHENDAK PERIBADI TAK TERCAPAI. KENA BELAJAR PANDAI BERSYUKUR.

Anonymous said...

MR BEAN L.C.E LEBIH CERDIK LAH AGAKNYA.

Anonymous said...

apa yang kau pedulik.....BERUK SARKES

Anak Bukit Jelutong said...

Tak sangka.

"Talibarut penjajah baru".

Anonymous said...

Mata duitan pak samad ni. Dah kebas 3 juta duit kerajaan Melaka buku tak jugak nampak. Mintak duit lagi tak dapat terus join pembangkangkang. Macamlah berpengaruh sangat. Muka tak kenal malu.

Anonymous said...

"PIJAK FOTO PEMIMPIN MELAYU, CINA 2 EKOR NI BELAJAR DARI SIAPA ?"

..... mereka belajar dari FANATIK POLITIK BEBAL UMNO & PERKASA ......

CONTOH:

ALOR STAR: Sekumpulan samseng yang dipercayai ahli Perkasa hari ini bertindak ganas dengan menyerang Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika menyampaikan tazkirah Maghrib di sebuah masjid di Seberang Pumpong, Alor Star, Kedah.

Menurut laporan Keadilandaily, tindakan biadap itu tercetus apabila beberapa pemuda berhimpun dan memulakan provokasi ketika Anwar hendak menyampaikan tazkirah di dalam masjid Al Husin.

Mereka juga bertindak memadamkan lampu masjid dan alat pembesar suara berulangkali, memaksa Anwar menggunakan loud hailer untuk meneruskan kuliahnya.

Kumpulan terbabit juga mengeluarkan kata-kata kesat dan membaling kasut ke dalam masjid ketika tazkirah disampaikan. Malah, mereka turut menggunakan pembesar suara dan membunyikan siren ketika Anwar menyampaikan tazkirah.

Ketua kumpulan itu yang hanya dikenali sebagai Dato Yusof dikatakan mengugut bertindak lebih keras sekiranya Anwar tidak menghentikan kuliahnya serta-merta.

Bagaimanapun, Anwar menegaskan tiada apa yang perlu ditakutkan menyebabkan jemaah masjid terus mendengar kuliah beliau.

Naib Presiden Pas, Datuk Mahfuz Omar yang berada di masjid itu turut menjadi sasaran apabila kasut yang dibaling hampir-hampir mengenai beliau.

Kejadian serangan terhadap ketua pembangkang ini adalah insiden kedua selepas bas jelajah Merdeka Rakyat dibaling batu dan disimbah cat merah di Kelantan, semalam.

Bomo Siam said...

Timbalan Pengerusi PKR Kedah, Zamri Yusuf berkata masjid perlu diimarahkan dengan pelbagai aktiviti yang berfaedah.

“Anwar tetap akan menyampaikan tazkirah di masjid berkenaan seperti mana yang telah dijadualkan kerana ilmu yang akan disampaikan adalah untuk kegunaan dan pengetahuan orang ramai di masa hadapan,” katanya.

...Yg ni UMNU tak faham pasal mesjid! Klu UMNU nak tau, kawasan mesjid buleh dibuat pasar malam! Lebih afdal...!!!

Anonymous said...

pak samad lawan kebejatan politik UMNO untuk selamatkan Islam & ummah...

Anonymous said...

ada politikus baik; ada polikus bobrok

ada sasterawan mulia; ada saterawan hina

ada komentar bijak; ada komentar tak cukup akal

semua ini menunjukkan, kah kah kah

Bomo Siam said...

UMNU menyempitkan fungsi mesjid. Pandai bina, guna tak reti...!!!

Anonymous said...

rejim umno/bn semakin mengganas !!!!!!!!!!!!!

apa tindakan polis yg menjaga ketenteraman awam ... jika biarkan penjenayah umno bebas buat onar & provokasi... tunjuk lagak samseng?


Anonymous said...

Pak Samad ni kalau diberi peluang berlakon dalam filem agak2 apa watak yg sesuai. Aku rasa watak BOMO SIAM yg paling ngam. Amacam? Bayangkan dia menurun ikut stail Tompel!

kah kah kah. Pak Samad berlakon jadi Bomo Siam. Kah kah kah.

Anonymous said...

Anon 1:23,

evangelistaz juga berusaha nak selamatkan manusia

makanya apakah anda mahu diselamatkan oleh evangelistaz?

hik hik hik

Anonymous said...

Mr.Bomo

PKR pandai guna mesejid. Penganut bhuda,kristian dan hindu boleh beri ceramah dalam mesejid. kah kah kah.

kuah kuah kuah.

Anonymous said...

1:25,

pisau ada banyak fungsinya macam masjid.

tak apa kalau pisau disimpan asalkan tidak dijadikan senjata yang memudaratkan.

masjid juga sama.

Anonymous said...

kenapa di tempat orang, pentazkirah sibuk nak beri tazkirah sedangkan di tempat sendiri tak kedengaran apa-apa?

pelikkan?

Anonymous said...

Encik Bomo,

Pas dahlah tak pandai buat mesejid gi salah guna pulak.

Anonymous said...

Bomo masjid ada hadnya itu tempat penyatuan umah bukan tempat bermusuh atau berperang. Masjid boleh dibuat pasar malam tapi bolehkah babi dijual sekali? Sama juga bertazkirah baik tapi kalau digunakan tempat utk memfitnah?

Anonymous said...

Puan Bomo,

Orang ameno buat mesejid sebab kesian tengok guru pas solat dalam semak.

kuang kuang kuang

Anonymous said...

tidak ada sebab untuk larang tazkirah kalau ianya tulen

tetapi kalau tazkirah adalah palsu macam ijazah palsu keluaran U palsu

makanya umat kena gunakan AMAR MAKRUF untuk mengekang kepalsuan.

Anonymous said...

Mrs.Bomo,

Orang PKR tazkira tak guna mesejid, mereka guna bilik hotel pukul 3 pagi.

kuah kuang kong.

Anonymous said...

Suruh Samad balik Spork laa..situ pun dia patut hidup bukan dibumi Msia.

Anonymous said...


ANCAMAN!

Umno konon bela Melayu tapi dok balun Melayu termasuk di Masjid!


PROVOKASI!

jika polis gagal menegak keadilan & keamanan dari provokasi fanatik UMNO?

apakah perlu pihak rakyat yg bukan pro pengganas sekular UMNO membentuk Briged Pertahanan Rakyat bg melindungi pemimpin & rakyat dari PROVOKASI totol melayu umno ini?


CABARAN!

KUASA RAKYAT adalah lebih berdaulat dari segelintir elit KUASA DIKTATOR rejim pemerintah zalim!!!!

rakyat jangan pondan dengan penjenayah!


pru13... tolak rejim penindas asobiah UMNO berkuasa!


Anonymous said...

Cik bomo,

Jin dah kasi makan ke? Jaga saka tu baik2. Tanda2 makan diri dah nampak sikit.

Anonymous said...

Lantak lah situa tu nak buat apa... Nanti yg rugi esok anak cucu dia jugalah bila negara dah tergadai, Melayu hilang kuasa & maruah. Manusia mcm ni sama setan ya dgn anwar ibrahim yg suka tengok bangsa sendiri hancur.

Anonymous said...

Lubang jubur puak pakatan koyak rabak diterjah oleh kerajaan UMNO yang zalim..

Gigi bomoh Siam patah 12 kene penumbok kerajaan UMNO zalim..

Mak bapak puak pakatan kebulur tak cukup makan disebabkan kerajaan UMNO zalim..

Puak puak pakatan terpaksa beli kereta mewah sebab kerajaan UMNO zalim ...

Ada sapa sapa nak fitnah lagi sila tambah...

Jubo lu lah bomoh Siam...

Anonymous said...

SEBAIK BAIK MANUSIA, DIUSIA TUANYA BANYAK MEMBERI MANAFAAT PADA WARISANYA, BERBUAT BAIK SEBELUM MATI, MACAM PAK SAMAD NI KESIAN DIA, DI SAAT SAAT AKHIRNYA HAYATNYA DIA DISESATKAN OLEH PEMBAWA PEMBAWA DAJAL DAN PENGAMAL POLITIK SYAITAN, MANUSIA SEUMUR INI AKAN MATI DGN APA YANG DIA DAPAT DI AKHIR AKHIR (PENGHUJUNG) UMURNYA

KESIAN AKU DEBGAN PAK SAMAD NI... SESAT DI PENGHUJUNG JALAN

MOGA CEPAT INSAF DAN KEMBALI BERTAUBAT

MASIH SEMPAT LAGI

Anonymous said...

Anon 1:52

A.Samad Said mampus terbelit rambut dan tercekik janggut sendiri angkara kerajaan UMNO zalim..

Anonymous said...

wow sasterawanG negara.. mana pegi duit yg you tibai tu dah habis ker? tengok muke mula mula kesian pun ada tapi lama lama...... gaya hippies, mat pet, drunken master semua ada. Perangai pun sama skali pandang ok tapi bila tenung lama lama gaya atheis, free thinker, tua nyanyuk pun ada. Bawak taubat la atok woi. Imej langsung tak menyerlah....

Anonymous said...

Bagus tu, AKU sokong anwar tazkirah kat mesejid, org kotor mcm anwar ni , tempat cuci Nya adalah masjid, yang penting BANYAK SEMBAHYANG SUNAT TAUBAT, PEGANG ALQURAN ANGKAT SUMPAH LAKNAT, baru tazkirah baru BETOI, kalau TAK, kalu nuat ni dtg masjid tempat aku, kami jemaah AKN perambat dia balik

Anonymous said...

A.Samad said @ Ho Chi Minh bapak Komunis Vietnam kebas 3 juta duit kerajaan Melaka buku tak jugak nampak..wow baiknya PKR

SerjanBktKepong said...

Orang macam bomoh siam ni, cakap tak boleh pakai, nak belaajaq lagi la tarak akai!!!

Anonymous said...

kau orang suci sangatkah para bahlol umno?

dulu anwar ni pernah umno jugak... tp madey pecat krna tak tolong bail-out company anaknya dr bankrap...


kemudian madey autar reka isu liawat I .... penghakiman yg ditertawa rakyat sepanjang sejarah ...

Anonymous said...

Oiii A. samad said peminat Komunis bila nak balik Vietnam. Rupa rupanya idola engkau adalah Ho Chi Minh bapa komunis Vietnam. Baik tinggal dengan kawan engkau Chin Peng di negara kelahiran Bomo Syirik.

Anonymous said...

Hidup lagi org tua nak mampus ni....

Anonymous said...

melayu rosak minda & akhlak kerana sekularisasi tajaan umno sebagai ganti penjajah Barat....

hasilnya... amalan rasuah, politik kotor, tadbir urus pincang dan urusniaga yang penuh tipu muslihat berleluasa dlm kerajaan & sistem hidup rakyat malaysia.....

perkara ini yg nak didakwah & direformasikan.... bukan tempelan slogan kosong yg diulangcakap di media massa umno/bn....

Servant of God said...

Anonymous said...

kau orang suci sangatkah para bahlol umno?

dulu anwar ni pernah umno jugak... tp madey pecat krna tak tolong bail-out company anaknya dr bankrap...


kemudian madey autar reka isu liawat I .... penghakiman yg ditertawa rakyat sepanjang sejarah ...

September 3, 2012 2:30 PM

-----------------------------

Ini sah pemakan taik anwar.

Anwar ko tuh kata dia lebih baik dpd Tun M dan UMNO. Apa bukti?

Apa pencapaian?

Lu bebal tak boleh nak tolong laaa...

Anonymous said...

jika nak tau siapa Mahathir......

sila tubuh tribunal khas bicara kes skandal diera Mahathir.....

bicara secara terbuka........

Anonymous said...

masa semua rakyat dibenar londeh amalan politik & pentadbiran mahathir..............

bermula dari konspirasi terhadap Tun Hussain Onn PM, BMf,.. trajedi pembunuhan memali... pemilihan UMNO 1988, lucut hak kekebalan raja2 melayu, pembatalan umno, pemecatan ketua hakim negara, tun salleh abbas, ..... ...... perwaja, ipp, ..........., pemecatan anwar 1998, kes liwat I,......., , ppsmi ....

Anonymous said...

Ano 2.35pm.... KO ni guna otak KO sikit, jgn DOK dlm kotak, Cuba KO keluar Dari dlm kotak tu, KO tengok Dan peratikan org orng kanan ANWAR AL JUBURI smua pakat cabut lari tinggalkan Anwar

KO lihat Dan kaji betol betol siapa mereka,
mereka ni cerdik pandai sentiasa GUNA otak untuk berfikir bkn mcm ko

Kalu semua orang mcm KO, sampai bila pun melayu akn terkebelakang, mundur... Sentiasa boleh dibeli oleh puak puak pengamal POLITIK SYAITAN

Anonymous said...

pak samad... patriotik & negarawan yg abdikan diri kpd bangsa & tanah air..


pak samad bukan kontraktor umno, bukan juga pengerusi glc, pak samad bukan kroni mentri2 umno yg menkedarah harta negara......

pak samad bangkit sendirian dgn jiwa nurani suci...... demi pertiwi!

pak samad habiskan sisa hidupnya untuk berbakti bersama aspirasi rakyat & Illahi!

Bravo Pak Samad walau dicaci oleh anjing2 rejim umno/bn!

Pak samad wira rakyat!

Anonymous said...

Bomo sayang ambiga ker???Bagusle dgn keislaman u tu.....

Anonymous said...

Bagi pembangkang tibai duit dianggap sumbangan.Tibai bini orang salahkan umno......pembangkang pemusnah negata.

Anonymous said...

BETOI AKU sokong pemecatan Anwar, kalu TAK pecat ent ah berapa org LAGI AKN belengas dek perbuatan honadnya, DAH pecat pun MASIH melantak TAK Kira jantan betina, org org PAS TAK Percaya sebab, ikut fatwa HJ hadi, kita jgn percaya pd besi, yg AKU heran HJ Hadi ni pi mana pun naik kereta, kapalterbang besi...konkrit kat umah dia pun banyak PAKAI BESI...

Anonymous said...

BETOI AKU sokong pemecatan Anwar, kalu TAK pecat ent ah berapa org LAGI AKN belengas dek perbuatan honadnya, DAH pecat pun MASIH melantak TAK Kira jantan betina, org org PAS TAK Percaya sebab, ikut fatwa HJ hadi, kita jgn percaya pd besi, yg AKU heran HJ Hadi ni pi mana pun naik kereta, kapalterbang besi...konkrit kat umah dia pun banyak PAKAI BESI...

Anonymous said...

Tua kutuk ni dah nyanyuk betul, sebab itulah dia merapu yang bukan-bukan. Idea-ideanya hanya mereka yang berotak lembu aja yang terima pakai. Mampuslah cepat situa kutuk. Hidup menyusahkan bangsa dan negara aja. Sasterawan konon, sasterawan tahi babi.

Anonymous said...

pak samad... pengkhianat & pendendam yg abdikan diri kpd PKR & komunis DAP..


pak samad barua PKR dan DAP, pak samad kroni PKR & DAP yg menkedarah harta negara......

pak samad bangkit bersama Anwar dgn jiwa pluralisme...... demi Anwar!

pak samad habiskan sisa hidupnya untuk berbakti bersama aspirasi yang menjahanamkan rakyat !

Sialan Pak Samad dicaci kerana menjadi anjing barua barua DAP/yahudi!

Pak samad pengkhianat rakyat!

Anonymous said...

PEMBANGKANG PUN MAIN KRONI JUGAK KALU XPECAYA PERGI SIASAT KT SUK SELANGOR.....

Anonymous said...

anon 2.30..lu ni ape citer? dah tertinggal kapal ker...tu la asyik tadah jubor je..

Anonymous said...

ada juga buah hati anwar kat sini ye? anon 2.30, bangang betul. ko pekakkan telinga jika ada cerita sebenar Mahathir. tapi ko buka habis telinga dan lubang jubur ko bila cerita fasal anwar. ko sedar tak, anwar ko tu kaki fitnah, merapu, saiko, gila, kaki putar?

Anonymous said...

Anonymous said...
kau orang suci sangatkah para bahlol umno?

dulu anwar ni pernah umno jugak... tp madey pecat krna tak tolong bail-out company anaknya dr bankrap...


kemudian madey autar reka isu liawat I .... penghakiman yg ditertawa rakyat sepanjang sejarah ...

September 3, 2012 2:30 PM
------------------

Ada lagi pemuja TAKSUB Mahadewata SAng ANUwar tu ye.....

Mangkok jamban ,, ko tau x, makhlok yg mula2 bangkitkn kes salah laku ANUwar bkn UMNO tapi KAPAL sink ..dia yg bawak citer ni kat Parlimen, siap dgn bukti sekali..pastuh penganot2 PAS gunakn kes ANu sbb bhn ceramah tuk mnjatohkn kjaan...smpkn gelaran AL JUBURI pon di anugerahkn kpd ANU ole Timb PResiden PAS...smp la nih xtarik pooonnnn...

yg pelik bila ANuwar di tolak dr UMNO tup2 pembangkang pulak jadi penjilat dan penyokong dia....sgl BUKTI yg depa kata ada tetiba HILANG....kah kah kah....

APA PUNYA TURRRR

muahahhahahhaahhah

Anonymous said...

Anonymous said...
kau orang suci sangatkah para bahlol umno?

dulu anwar ni pernah umno jugak... tp madey pecat krna tak tolong bail-out company anaknya dr bankrap...


kemudian madey autar reka isu liawat I .... penghakiman yg ditertawa rakyat sepanjang sejarah ...

September 3, 2012 2:30 PM
_________________________________

Tahniah Tun M kerana telah melakukan yang terbaik!!

Akan bertambah baik jika tidak melepaskan jawatan kapada Pak Bedullah.

Anonymous said...

Insya Allah ... rakyat semakin 'celik' dengan kedajalan UMNO/BN yg banyak merugikan rakyat dan negara!

Dengan gabungan kekuatan politik massa PAS, PKR, DAP ....... PR jika diizin Allah akan melenyap nostalgia mimpi2 lucah & korup UMNO/BN selama ini!

Anonymous said...

bebal giler anon 2.30pm.. samaada nyanyuk mcm pak samad atau bodoh piaq.. punyalah tertinggal kapal.. bomo hang tak kasi training dulu ka sama anon 2.30pm.. atau dia ponteng kelas p berjubok belakang bilik darjah..
serious kejang perut aku gelak baca posting dia..

Anonymous said...

apalah sijanggut tua ini ... hendak lagi kerajaan dah bagi dah apa dia hendak perjuangkan dulu

Anonymous said...

Oi , sham GBS. Nanti bomoh kena tanam idup-idup, siam ke boyan n kejawa . Gua kenal lu bomo apa, balik pegi pegi drift lagi bagus tau

Anonymous said...

Bengong. Tak cukup belajar!

Anonymous said...

Kalau ikut prosedur tanpa bantahan jalanan,itu namanya bertamadun..

ada akai ka??

Anonymous said...

Mimpi di siang hari.kau bekerjasama dengan umno baru islam dapat disatukan.kau kerja ngan kapir harbi lahanat itu apa kau dapat?

Anonymous said...

bomu siam sedap jilat jubo kongkit siang malam sebab semua komen keluar dari dubur bukan dari mulut

zat said...

punya lah aman demo janji demokrasi tanpa provokasi polis sampai perbuatan budak2 nakal di hebohkan...kalau tgk keratan s/khabar hanay utusex & mingguansex je...kesian kesian

GotYou! said...

Budak nakal berakal...budak bedebah je yg pangai haramjadah!

Anonymous said...

abis pijak pemimpin dan kencing gambar pemimpin negara macam mana

Hidup Melayu Islam said...

Pak Samad Said ni tak sedar diri sanggup sebelahkan pembangkang.Nanti menyesal tak sudah Malaysia Cina DAP perintah nanti buku buku pak Samad harga 50 sen.

Hidup Melayu Islam said...

Pak Samad Said ni tak sedar diri sanggup sebelahkan pembangkang.Nanti menyesal tak sudah Malaysia Cina DAP perintah nanti buku buku pak Samad harga 50 sen.