Tuesday, September 11, 2012

ANAK YATIM , ROSMAH DAN YBK.




foto lama sewaktu rosmah mansor menjadi orang penting BAKTI. beliau mengiringi tun siti hasmah dalam lawatan mereka ke YBK.

nak tahu cerita lengkap  KLIK SINI

8 comments:

YB Raz said...

time ni rosmah kurus lagi..rambut pun tak kembang macam sekarang hehehehe

Anonymous said...

Alhamdulillah..

Artikel dan gambar yg akan buatkan bomo siam senak telor..hehe

Anonymous said...

cantiknya datin rosmah time ni, tapi skrg dah gemok so kena kuruskan badan

P14 said...

wa tengok blog gap ni, bila tidak bole jawab, guna caci maki.
Takut kena lagi teruk - sekat komen.
Dah tak meriah macam selalu.

Anonymous said...

hjh rosmah tertinggal tudung kt kereta,hjh asmah takda duit nak beli tudung

Anonymous said...

semua komen pro Pakatan dah tak dipaparkan..sama macam pencacai-pencacai bacul yang menyekat bas rombongan jelajah Pakatan.JANJI DITEPATI,tapi kenapa digeruni?

bro yul said...

apa lg nk d kata ds rosmah mmg terbaikkk dan komited dngn kerja2 kebajikan yg d lakukan....walaupun beliau sering menjadi mangsa fitnah pakatan harami ia tidak sedikit pun mematahkan niat murni beliau...kepada pencacai2 pakatan harami aku tahu korang smua iri hati dngn ds rosmah.. sbb jijah omega korang x pernah pon buat kerja2 kebajikan mcm nie..yg jijah omega korang tahu naik pentas ceramah dan fitnah orng itu jer la yg jijah omega dan al juburi tahu....

Daddy Cool said...

semenjak dari dulu lagi DS Rosmah sentiasa komited dan mengambil berat perihal ank2 yatim...inilah buktinya!tp kan ak xprnh tgk pun gambr wan jijah ngan ank2 yatim dari zman nuar jadi TPM hngga la ke zman skrg.apa yg ak tgk gmbar wan jijah bagi ceramah ktuk org sana-sini..jika nk dibndingkan Jijah Omega ngan DS Rosmah,DS Rosmah lebih unggul dan berketerampilan..