Friday, September 7, 2012

ANAK YATIM : YBK SEDIA BEKERJASAMA DENGAN DS ROSMAH MANSOR. (FOTO LAMA NAJIB DISERTAKAN )


Assalamualaikum wb,  Salam kemenangan kerana kembali kepada FITRAH di bulan Syawal yg mulia ini semoga segala amal yg kita laksanakan sepanjang siang dan malam sebulan Ramadhan tahun ini diterima  Allah.

Semoga kita termasuk di dalam kumpulan yg di Isytiharkan Nabi Saw yg bermaksud  " Barang siapa yg  Berpuasa  dengan Imanan Wahtisaban, diampunkan dosanya. Amin Ya Allah.

GAP telah menamakan Yayasan Basmi Kemiskinan (YBK) sebagai sebuah organisasi menjaga anak-anak yatim dan Miskin termasuk yg berjaya, dalam blognya. Mewakili keluarga besar YBK saya mengucapkan terima kasih atas pengiktirafan yg amat tinggi  dari GAP dan pembaca yg sudi membacanya.

Program yg dipelopori oleh Yb Ds Rosmah itu telah pun di cadangkan oleh YBK pada tahun 1995, namun oleh kerana  ketidak mampuan YBK kerana ianya melibatkan kewangan yang besar jumlahnya disamping tidak mendapat dokongan mana-mana pihak diwaktu itu maka dianya , jadi sejarah.

YBK melihat Takaful ini amat bermunafaat jika dilaksanakan pada waktu itu satu proposal projek One Persen Club telah diangkat kepada Menteri Kewangan memohon supaya syarikat berjaya mewakafkan 1% dari keuntungan kepada satu badan dibawah kementerian Kewangan dan wang ini  akan di munafaatkan untuk progrem2 Pembasmian Kemiskinan secara  terancang dan bermatlamat. 

Termasuk menggunakan dana ini untuk menginsurankan ketua isi rumah dan tabungan pendidikan anak-anak mereka di gembeling dari dana ini. Malangnya setelah  diseminarkan, dipersetujui pakar-pakar ianya tidak dapat keputusan muktamat dari kementerian Kewangan. Maka kesah ONE Persen Club  hanya jadi cita-cita orang-orang yg  ada cita2 tapi tak memiliki kuasa gagal di munafaatkan.

YBK disebut sebagai sebuah Badan yang berjaya menjaga anak-anak yatim dan Miskin dan Ds  Rosmah disaran supaya bersama YBK untuk mementapkan gerakan ini.

YBK ingin mengistiharkan bahawa penglibatan DS Rosmah dengan aktiviti anak- anak Yatim ini  bukan baru  ketika  DS Najib Menteri Pertahanan DS Rosmah  selaku Setiausaha BAKTI pada waktu itu  telah membawa  Isteri Perdana Menteri  DS Siti Hasmah melawat asrama anak Yatim  YBK di Serendah, Pusat Latihan Kemahiran YBK di Sg Selisek dan di Kuala Selangor, seterusnya melawat Desa Kaseh Merbau Berdarah di Sg Besar Sabak Bernam sehari suntuk. 

Kali kedua sokongan DS Rosmah telah mengiringi pula DYMM  Permaisuri Agong mencemar duli  melawat Asrama Kaseh YBK di Serendah,  sehingga kini tiap-tiap tahun DS Rosmah telah memberikan belanja Raya kepada anak -anak didua asrama YBK yg beroperasi dan aktibiti ini terus berjalan tanpa di war-warkan dengan permintaan beliau sendiri

Kerana itu tidaklah keterlaluan jika YBK memang memandang tinggi penglibatan DS Rosmah dalam kerja2 Kebajikan ini dan YBK akan  isentiasa  ingin bekerja dengan beliau  . 

Bukan kerana beliau  isteri Perdana Menteri tapi lebeh dari itu kerana istiqamahnya beliau dng kerja2 kebajikan ini,  kesibukannya sebagai isteri PM . Tak lupa anak2 asrama dijemput berbuka di Seri Perdana menyebabkan beliau sentiasa dihati anak-anak.

Kesah dan cerita begini mungkin tidak berapa disukai DS Rosmah namun YBK berpendapat lebeh banyak badan- badan amal patut bangun menceritakan sendiri  kesah benar ini supaya rakyat tidak  terperangkap dengan persepsi2 negatif yg cuba di suap dan dipaparkan oleh kumpulan, puak dan individu yg ada agenda  untuk  memberi gambaran songsang kepada beliau.

Dato' Zainal Abidin Hj Sakom JP,
Pengerusi 
Yayasan Basmi Kemiskinan 
No 32 & 34'  SS 7/24
Kelana Jaya.




69 comments:

Anonymous said...

...dahulu masa BN menjadi kerajaan di Selangor, anak2 miskin, anak2 yatim terbela dengan cara yang terurus. Dana sentiasa disalurkan.

...tetapi kerajaan PKR hari ini bersekongkol dgn DAPigs siap nak jual lagi tanah2 YBK.

Lu memang busuklah Kalid Gagap! perangai lu hancing mcm itu Eli kangkang!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

...dan seperti biasa PASpispus sentiasa menjadi anjing suruhan merestui tindakan sekutu2 nya 'berkangkang' dan menjilat 'kehancingan' perbuatan kerosakan mereka di bumi Selangor.

HANCHOR PAS HANCHOR!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

SubhanAllah...makin byk kutokan, cacian dan penghinaan yg di trime oleh DSR , semakin byk yg trbongkar tentang DSR tapi dari sisi yg cerah bkn yg gelap spt yg di fitnahkn oleh puak pembangang...

Dalam sebok mncari dan mndedahkn keAIBan pemimpin negara esp DSR apa yg telah puak pembangang trtama PAS lakukn utk umat Islam sejagat khususnya di Malaysia ini?

Kpd yg amat rajin mncipta FITNAH itu brtaubatla sbb ...

HIDUP MATI KITE hny ALLAH yg tentukan...

SYURGA dan NERAKA HNY ALLAH yg tentukn..bkn pok niki...

DOSA yg kite lakukn xkn dpt di 'erase'kn dgn mnjadi ahliPAS...

SubhanAllah...

Anonymous said...

PIHAK YANG MAKAN CILI HARUS TERASA PEDASNYA

Tidak salah mendedahkan kanak-kanak kepada aspek praktikal kutipan demar tetapi harus sedar antara memperGUNAkan dan pendedahan. Anggaplah semua insan bawah umur adalah berGUNA tetapi bukan boleh diperGUNAkan.

SEDAR-SEDARLAH

Bomo Siam said...

Cerita kemiskinan & anak2 yatim ni takyah le cuba dibesor-besorkan....

Ia hanya 0.00001% dari cerita sebenar YBK & gajah2nya.

Bomo Siam said...

ANAK YATIM : YBK SEDIA BEKERJASAMA DENGAN DS ROSMAH MANSOR.

Ulaq bekerjasama dgn naga, nak bantu anak2 yatim ?

Cerita dongeng apa nie...???

Bomo Siam said...

Malaysia telah berhutang sebanyak RM437 BILION setakat suku kedua (Januari - Jun) tahun ini.

Jika diambil nilai RM437 bilion tersebut (dalam angka, nilainya adalah 437,000,000,000) dibahagi dengan penduduk Malaysia seramai 28 juta orang (banci penduduk tahun 2010) maka setiap dari kita menanggung hutang sebanyak RM156 ribu tiap2 seorang.

Setiap rakyat Msia punya hutang RM156 ribu. Dah dikira jatuh miskin!

YBK taknak tulun ka...???

Bomo Siam said...

Jika nilai RM437 bilion itu pula disusun wang kertas RM1 secara menegak, ia akan naik sehingga ke ketinggian hampir 4.3 kilometer!

Zainal Abidin Sakom, agak2 hg, tinggi or tidak kadar 'kemiskinan' rakyat Malaysia ni...???

Anonymous said...

Subhanallah sayapun tak tahu besarnya sumbangan PM Najib Razak pada golongan yg memerlukan. Mungkin berkat doa golongan ini PM Najib telah diangkat menjadi pemimpin no.1.

Dan siapa pula sangka idea asal dan pengasas Yayasan Basmi Kemiskinan adalah orang sering dihina pembangkang. DS Rosmah jelas seorang yg sensitif dan prihatin pd golongan marhaen. Terima kasih bro GAP kerana penjelasan ini.

Anonymous said...

11:42 Ops silap bukan pengasas tapi program anjuran yg sama dgn YBK

Anonymous said...

hek eleh Bomo Siam, x habis2 dgn politik persepsi.

~khak ptuih!~

-nik ajis mahafiraun-

Bomo Siam said...

GAP said: 'Tak lupa anak2 asrama dijemput berbuka di Seri Perdana menyebabkan beliau sentiasa dihati anak-anak.'

Kuah kuaah kuaaah!

Pepatah monggolia ada menyebut, 'Anak kera disusukan anak sendiri...???'

Anonymous said...


bomo sial said,
Cerita kemiskinan & anak2 yatim ni takyah le cuba dibesor-besorkan....

Ia hanya 0.00001% dari cerita sebenar YBK & gajah2nya.

September 7, 2012 11:26 AM

-----------------------------------

mcm jgk hudud...cuma 0.00001% je...
hihihihi!!!!

Bomo Siam said...

Cuba bandingkan rumah anak2 yatim YBK ni dgn....

Yayasan Kebajikan Anak-Anak Yatim Kelantan.
www.facebook.com/YAATIM

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Aku bukan nak tuduh. Cuma tertanya-tanya ja, adakah gitu?

Kalau kita tuduh depa peralatkan orang miskin dan anak yatim untuk tembolok depa sendiri, tentu depa menggelejat marah.

Mungkin juga depa berniaga buluh kasap sampai berhutang RM100 juta. Agaknya time nak berniaga tu depa trompet sana-sini, "ni nak tolong anak yatim ni, nak tolong orang miskin ni!"

Kuah kuaah kuaaah...!!!

Anonymous said...

Bomo cerita bab hutang.. Jgn bimbang jumlah hutang tu masih dibawah 55% KDNK.

"hutang pembangunan" tu adatlah kita bukan asal negara kaya atau sudah maju. Simpanan pulak hanya utk cover masa terdesak. Nak kira angka seribu pun dah kira banyak.. tapi kalau dah untung hasil dari pembangunan yg bernilai berbillion?

Ini basiclah der.. Takda negara yg sanggup BERBELANJA HABIS DUIT SIMPANAN hanya utk pembangunan shj. boleh jatuh bankrap bro! toksah percaya la cerita karut blog anwar ibrahim tu.

Bomo Siam said...

Depa memang tak mau org miskin jd tak miskin, nanti depa tak blh tumpang cari makan.

Biasa la... dunia! "Your problem is our opportunity" - kata depa...!!!

Bomo Siam said...

12:21 PM,

Asas ekonomi keluarga & negara adalah sama....

Berhutang adalah amalan yg tidak digalakkan oleh Islam kerana hutang itu merupakan kesusahan di malam hari dan penghinaan di siang hari...!

Bomo Siam said...

12:21 PM,

Aku cerita bab hutang...pasai YBK manya utang!!!

Ada sapa2 baca audit report pasai YBK nih...???

Anonymous said...

Bomo Sial ....

Citer pasal UTANG ...mst ingat TALAM

UTANG = TALAM = Fred Khalid

muahahhahahah

Rosmah msh nak menolong anak yatim apa mslh ko? Brape byk anak yatim yg dah ko tolong ? xpon dah brape byk harta dan duit ANAK YATIM yg dah ko dan kengkwn ko SONGLAP?

muahahhahahah

Anonymous said...

GAP, tiba-tiba rasa sedih pulak baca entri ini.

Bomo Siam said...

Kerana suka berhutang, YBK sendiri jatuh miskin.....!

Camna nak bantu org miskin!

Habaq mai sat...!!!

Anonymous said...

Bomoh, kalau kau nak tau hutang YBK, kau jangan menyalak di sini, pi hubungi bahagian kewangan dia, lepas tu kau masukkan bukti dal blog kau sendiri, sengal.

Bomo Siam said...

12:40,

Juru audit dari KPMG Transaction mengumumkan kerajaan negeri Selangor membuat keputusan komersial yg baik dalam penyelesaian untuk menyusun hutang Talam Corporation...!

Mana audit YBK...???

Bomo Siam said...

12:43 PM

Sapa suruh tulis posting pasai YBK...?

Mmuuaahhahaha...!!!

Bomo Siam said...

12:40 PM

Rosmah nak tulun anak2 yatim???

Tak ke pelik tuu...!!!!

'Kehairanan' of the year!'

Bomo Siam said...

Seseorang yg terang2 langgaq hukum Tuhan, tup2 umum nak buat amal jariah....!

Lebih baik berhati-hati...!!!

Anonymous said...

inilah perangai pemimpin umno pukimamak di selangor..duit anak yatim pun nak rembat...zainal ni nnt mati mesti bumi tak terima..bik mama lagi la...hanya pencacai umno harbi saja yg bodoh dan x boleh berfikir..

Anonymous said...

Bomo ni kuat menghukum.....Mungkin ni tarbiah nick ajis kottt......

Anonymous said...

Baiknya perkataan drp upahan cina dap ni.....syurga neraka hak kamu ke?????Tingginya ilmu songsang kamu ni....u duk syurga mana wahai hamba ALLAH SWT.......perangai azazil saje yg merasakan ia lebih baik drp makhluk Allah yg lain..

Melayu Ultra said...

BOMO SIAL ,

Aku dah naik menyampah tengok komen petualang bangsa lahanat macam hang.. pegi buat blog sendiri la, lu tulis sendiri, lu komen sendiri! Menyemak je kat sini! kalo idea lu bernas takpa.. ni idea level longkang yg ntah dari mana lu petik!

mmg BOMO SIAL!

Anonymous said...

lagi baik bekerjasama dgn bumu BERUK SARKES.....

Anonymous said...

anak sendiri dibomohkan olih....bumu....BERUK SARKES..

Anonymous said...

same goes to you..bumu....BERUK SARKES

Anonymous said...

Kekadang Bomo Sial ni saja cari pasal..apasal lah bangang sangat...moral of the story ..Rosmah buat kebajikan yang dapat faedah anak anak yatim tu..tang cerita yang bukan bukan tu bukannya anak anak yatim tu nak dengar sangat mereka nak seseorang VVIP yang ambil berat..tolong anak yatim pun Bomo Siam buat isu habis disabitkan benda benda yang tah betul entah tidak..setakat ulang cerita tanpa kajian cerita sejengkal jadi sedepa..camnilah politik politik gak tang menjaga kebajikan anak anak tak beribu dan bapa ni sensitiflah sikit bagilah sokongan tak wang ringgit akal fikiran pun jadilah..

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Hang tunggu kalau PR menang. Bang Non jadi PM.LGE jadi TPM. Pas tu Bang Non diturunkan. LGE naik PM. Hang nak gelak lagi tak Bomo Siam?

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

Nasha elok dok dalam PAS utk membetulkan PAS.DAP mmg suka Nasha ditolak dlm PAS utk menaikkan Mat Sabun. Sebab slps ni kalu Mat Sabun jadi Presiden PAS, bang Non jd ketua PKR ditambah dengan Karpal dan LGE, cukup lengkaplah agenda DAP untuk melemahkan kuasa Melayu... Dengan syiahnya, pluralismenya, LGBTnya dan dengan Singapuranya.Minta simpang.Harap gang ulama akan menjadi kuat selepas ni menentang gang Erdogan dan Anwarism.Berdoalah kita pada Allah.

Anonymous said...

Rosmah membuat sesuatu untuk menolong anak anak yatim, apa pula rancangan PAS dan Mat Sapu untuk menolong anak yatim ?

bro yul said...

ds rosmah dgn kerja amal nyer mmg terbukti tidak boleh d pisahkan beliau begitu komited dalam hal2 kebajikan anak2 yatim...ye sudah tentu pencacai2 pakatan harami yg komen di ruangan ini mmg tidak boleh menerima hakikat ttg keiklasan dan kebajikan yg ds rosmah lakukan...pencacai2 pakatan harami nie hanya tahu fitnah ds rosmah mcm mana pemimpin2 pakatan harami mcm tu la jugak pencacai2 dia...

Anonymous said...

Seseorang yg terang2 langgaq hukum Tuhan, tup2 umum nak buat amal jariah....!

Lebih baik berhati-hati...!!!

......

Bomo Tokong Siam sakit hati sebab hanya tau berkelentong tapi tak mampu buat amal jariah walau sekecil kuman. Bomo Tokong Siam bukan anak yatim jadi sudah pasti tidak memerlukan amal jariah dari Rosmah. Tetapi anak anak yatim tetap menerima amal jariah dari Rosmah walau sekecil mana seperti kata pepatah 'kecil tapak tangan dunia ditadahkan'. Orang bodoh seperti Bomo Sial Celaka sahaja yang tidak mau menerima amal jariah.

Anonymous said...

12:40 PM

Rosmah nak tulun anak2 yatim???

Tak ke pelik tuu...!!!!

'Kehairanan' of the year!'

..........

Kalau NIK NAjessss sedia menerima bantuan syaitan sudah pasti anak anak yatim juga sedia menerima bantuan dari manusia Rosmah.

Pelik Ulamak bersahabat dengan syaitan....

Kehairanan sejak 14 abad yang lalu !!!!!!

Anonymous said...

Apa Amal jariah Bomo Tokong Siam Sial, Mat Sabu Sapu Bini Orang, Nik Ajesss kepada anak anak yatim ? Amal jariah kelentong, janji air liur busuk ada le...

Anonymous said...

Kecil tapak tangan tapi anak anak yatim akan tadahkan dunia untuk menerima amal jariah dari Rosmah.

Anonymous said...

Berdasarkan pemantauan, YBK tidak pernah mengeluarkan laporan audit mengenai perjalanan kewangan dan urusan pentadbiran sepanjang lima tahun lepas.

YBK juga tidak ada sebarang laporan tentang bagaimana duit serta harta yg diperuntukkan untuk program membasmi kemiskinan dijalankan...!

Ada sapa2 nak tulun jawab...???

........

Anak anak yatim tak kisah tentang audit YBK, anak anak yatim hanya kisah tentang amal jariah dari Rosmah dan YBK untuk isi perut yang lapar dan agar senang belajar. Hoi Bomo Tokong Siam Sial engkau Big Boss ke nak minta laporan dari YBK. Datang lah sendiri ke YBK minta laporan, bodoh.

Anonymous said...

Bomo Sial..
Seseorang yg terang2 langgaq hukum Tuhan, tup2 umum nak buat amal jariah....!

Lebih baik berhati-hati...!!!

--------------------

Pemimpin pojaan ko yg menutuh bini org , yg menyontot China doll, yg mnderma AIR MONEY pada anak2 muda JAMBU ..yg menyonglap duit anak yatim dan mcm2 kemungkaran ko senyap...ko angkat jadi PEMIMPIN ANUgerah Tuhan pulak tuh...

Adush Bomo...

Akai letak mana?

muahahahahah

BOB MALAYA said...

DS Rosmah memang terbaik..kita patut bersyukur kerena beliau menjaga rakyat tanpa mengira kaum dan darjat..anak-anak yatim dijaga bagai ibu dan anak dan bagai menatang minyak yang penuh..untuk masa depan mereka...tp pembangkang sentiasa tidak berpuas hati dan busuk hati terhadap beliau itulah sifat PAKATAN haram yang hanya mementingkan diri sendiri dan menipu rakyat teruk!!!!

Anonymous said...




bomo siam ckp byk...tembolok bomo siam tk isi lg...mna cik ajis..mak bomo siam dh cal...beras tk beli lg...ada sapa nk bantu...? kalau mak bapak kurang ajar...anak pun sama...suka mintk sedakah dan malas buat kerja...satu keluarga pemalas...bila tk dapat memberontak....dekat kampung ni pun nk berontak tk dpt tanah...org luar..mcm pendatang pun nk tanah kerajaan..balik lh negeri sendiri...bru mohon tanah....ada dia nk sama rata mcm idealogi komunis...apa lh bomo siam...bodo...

Anonymous said...

Cuba tgk BOMO SIAM, dia menggila fitnah, sakit hatinya pd UMNO xdpt diubati lagi...dgn begitu suka hatinya dia meloyar buruk fitnah tnpa henti.. petanda apakah itu? Ingtlah setiap hari xkurang 70 kali Malaikat maut jenguk kita BOMO SIAM oii..!

Sebuah hadis Nabi s.a.w. yang diriwayatkan oleh Abdullah bin Abbas r.a., bahawa Rasullulah s.a.w. bersabda yang bermaksud, "Bahawa malaikat maut memerhati wajah setiap manusia di muka bumi ini 70 kali dalam sehari." Ketika Izrail datang merenung wajah seseorang, didapati orang itu ada yang sedang bergelak ketawa.

Maka berkata Izrail:

"Alangkah hairannya aku melihat orang ini, sedangkan aku diutus oleh Allah taala untuk mencabut nyawanya, tetapi dia masih berseronok-seronok bergelak ketawa."

Anwar Al-buriti said...

sudah lamanya rupanya ds rosmah bersama2 dengan anak2 yatim.. cuma sumbangan bakti beliau tidak dicanang2kan sebab itu pembangkang mengambil kesempatan mudah untuk menjatuhkan beliau

GAP KEMBALI said...

BOMOH SIAM

MAK BAPAK KAU MAKAN ANJING KE SAMPAI PERTIKAI MEMBELA NASIB ANAK YATIM NI ?

komandomelayu said...

Bomoh sial!

TAik Lah otak ko!

Anonymous said...

Ko gi ckp kat anwar awat dia cdngkn nak pinjam kat imf suatu ketika dahulu

Anonymous said...

sakit si bumu semakin teruk, kesumatnya tiada batas. ..busuk hati dan hasadnya kian nyata, si bumu sakit jiwa yang terpendam! !

biarlah apa orang kata dan fitnah DR, amalnya hanya Allah yg mencatat, manusia ini biarlah buruk dimata zahir. ...biarlah orang pas perasan dirinya bagus dijamin syurga, biarlah PM diumpat dan isterinya difitnah siang malam, kita balas dengan kertas undi. UNDI BN! ! tolak pembangkang. ..
pembangkang yg tak berkualiti hanya tahu ceramah siang malam tidak diperlukan di malaysia!

Anonymous said...

pada aku, si bomo ni dah tahap anjing belaan cina. ..anak haram ataupun dia ni anak luar nikah, anak jalang sundalan! !!!!!

Servant of God said...

GAP,

Bomo nizar gampang tuh memang keturunan pemakan daging anjing, babi dan bangkai mentah.

Aku baru laa tak logon sehari dua dia dah buat sundal tahap dewa punya.

Kepada orang2 PAS, kalau iyer pun nak berpolitik, berpada-padalah.

Anonymous said...

Eeeeeeeiiiii....?????? !!!!!

Lu apa ceritaaaa....!!!!

Pi mampuih laaa.....

Gua mintak tuhan kasi anak anak lu jadi anak anak yatim....

Baru lu tau...
Lu matipon tak senang..!!!!

Anonymous said...

Waaa....

Budak ni cakap ....
Macam menteri kewangan...

Anonymous said...

Bomo ... jaga kebajikan anak2 yatim pun ko leh pertikaikan.. ape punya manusia la ko nie... kerugian unisel lu xnak cakap ker? video besi nuaq romen amoi cina lu xnak cakap?

Anonymous said...

Ngko sedekah apa???


Ngko sekupang pon tak kluar bersedekah.....

Cakap banyak pulak...!!!

Anonymous said...

Oiii...!!!
Pi laa tengok betoi betoi kat sana tu.....

Nak memuji bior periksa dulu.....

Malah ambo...
Mu tokse merapu...mu gi mu gi...!!!
Ngok apo ado ....
Make pon ari ari iakn goren tu...

Mu gi anta lauk sedap sikit....
Berah pon ...berah muroh tuu....
Mu gi anta berah siam...

Anonymous said...

Betul tu.....
Nik ajiz punye bini wat ape...???

Bini hadi awang..???
Buat ape...????

Anonymous said...

hahaha rupanya mak bapak bomo ni makan anjing...patutla anak serupa anjing....

Anonymous said...

Bumu Sial ni bukan Anak Yatim tapi anak yang tak kenal Bapak.
Sebab Mak dia Menagandung dan melahirkan dia selepas Mak dia tidur dgn ramai Janta.
Jantan2 tu termasuk Anwar Aljubs, Mat Baupu_i, O_start Badigol, Assmin dan lain2.

Anonymous said...

Bomo Sial said...
GAP said: 'Tak lupa anak2 asrama dijemput berbuka di Seri Perdana menyebabkan beliau sentiasa dihati anak-anak.'

Kuah kuaah kuaaah!

Pepatah monggolia ada menyebut, 'Anak kera disusukan anak sendiri...???'

September 7, 2012 11:51 AM
________________________________

Pepatah Bumuh Sial pulak " Anak kera di susukan Anak sendiri di lacurkan pada DAP dan Anwar Aljubs.

Muahahahahahahaha

Anonymous said...

syabas GAP...amalan baik walau sekecil mana pun Allah akan balas dgn ganjaran pahala...

Anonymous said...

bomoh siam tu sbenarnye anwar al juburi laa...tu yg kalo di perhatikan pemikiran die dlm ekonomi nie sebijik ngan al juburi...mintak simpang la al juburi terlibat ngan kerja-kerja amal anak2 yatim nie..bukn ape takut2 jadi kolam anak ikan die nnti....bkn bleh tgk budak2 muda dahi licin die tu...ahahahhaha