Friday, September 7, 2012

KALID DAKWA PEJABAT ISTANA SELANGOR BERBOHONG ?


GILA PUNYA MB.
KLIK SINI

15 comments:

Anonymous said...

...dah kena sumpah dengan seluruh rakyat Selangor dengan janji2 menipu memperbodohkan rakyat, makin terserlah kegagapan dan kebodohan si kalid gagap.

UNDILAH BARISAN NASIONAL

HANCHOR HANCHOR PKR!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

.
ANTARA PEMUTAR SKREW DAN PEMUTAR BELIT

dalam konteks siapa kuat putar belitnya, antara dokter dan loyer...loyer tiada tolok bandingnya.

dalam konteks siapa berbohong dan siapa benar, antara pejabat proksi Dapster dan pejabat ketua agama negori, rakyat tanpa ragu-ragu mengatakan pejabat proksi Dapster kaki bohong.

Anonymous said...

Yop ....

Udah puak pemBANGAN nih jenih yg gune UNDANG2 RIMBA, jadi pemerintahan deme ikot cara RIMBA la....

Yg ngauman kuat deme utamakn...tapi yg sekor nih mengaum mmg kuat tapi NATO...no action TALK ONLY...yg ada cume aksi kat bideo PORN tu jer....

CikMah said...

GELI DAN JIJIK TENGOK GAMBAR NI.
DASAR LIDAH BIAWAK..........

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

COUPLE PUTAR ALAM KE NI ?
SENDIRI SALAH TUDUH ORANG LAIN.
DASAR GOBLOG.
NO MORE UNDI FOR PKR.
PKR AKAN LUPUS............BYE BYE

Anonymous said...

Bomo siam ko solat jumaat x?kul 1.36 msih nk brblog lg..hehe

Anonymous said...

betul ke ada orang kata pegawai2 istana yg buat cerita onar ni adlah talibarut UMNO/BN?

Anonymous said...

sultan telah disalah nasihat secara tidak bertanggungjawab... sepatutnya semua statement sulta perlu neutral kpd semua rakyat....

ini tidak... kenyatan istana kdang2 lebih merapu dr blg lucah umno.....

Anonymous said...

institusi istana sepatutnya bebas dari politik kepartian... sama seperti institusi agama ... perlu tegas pegang pd hukum hakam saja.... x kira sesiapa.....

Anonymous said...

jika adil, baru rakyat respect kpd istana.....

Anonymous said...




bomo siam ni tkda agama...cukup2lh 1.45 dh..

Anonymous said...

AKU XSUKA DGN FITNAH UMNO.KHALID ADALAH WIRA ISLAM UTK PROSES KEARAH NEGARA ISLAM.TAKBIR....

Anonymous said...

Apa umno nk kata lantakkan saje sbb bg TGNA DAN TGHH tetap dgn pendirian khalid layak mengepalai jentera islam diselangor......takbir.

Anonymous said...

Sambil dengar khutbah pun boleh txt lagi. Bomo sial.