Sunday, September 9, 2012

GPRS SATUKAN MELAYU,CINA DAN INDIA TERJAH PAKATAN SELANGOR.


tindakan GPRS yang mempelopori perjuangan rakyat selangor dalam menuntut hak sepertimana janji dalam manifesto pakatan semakin mendapat tempat.

jelas kegelisahan kalid tentang isu air ini pernah memakan tuan bilamana kalid mengakui bahawasanya MANIFESTO PILIHANRAYA BUKANLAH JANJI PILIHANRAYA !

buku jingga itu manifesto pru pakatan.
jadi memang tepat lah tindakan ahmad maslan untuk membakul sampahkan buku jingga tersebut.

11 comments:

Anonymous said...

Manifesto pilihanraya bukanlah satu perjanjian menurut MB Selangor.

Undilah PR pd PRU14.Kerana MB Khalid sedang pertimbangkan seiapa yng mengundi PR pd pru13 akan dapat kereta sebijik,duit sejuta,tanah yng mengandungi air 10 ekar!

Anonymous said...

SETELAH NGRA BERPECAH DUA
BERPERANG..BERIBU2 BERBUNUH2 DISEMPADAN
SALING MENGUJI BOM NUKLEAR SATU DEMI SATU..MELETUPKAN PULAU2
SETELAH BYK SIRI LETUPAN DIIBU NEGARA MUSUH2 mereka..kini...

ISLAMABAD..India dan Pakistan semalam bersetuju untuk melonggarkan sekatan visa, satu perjanjian kukuh yang dimeterai dalam pusingan terbaru rundingan damai antara kedua-dua negara.

Perjanjian tersebut merangkumi beberapa perkara termasuk melonggarkan syarat perjalanan ahli perniagaan, pelancong, penganut agama dll.

KENAPA KITA LANGKAH ANWAR YG MEMBAWA NEGARA KEBELAKANG MEREMPUH BALIK.. SAAT2 BERPERANG, DIJAJAH..BERBUNUH ANTARA SATU SAMA LAIN..

KITA MESTI BERSYUKUR STILL 'NAJIB' KALAU MUYIDIN/MADEY AKU RASA DAH LAMA PENULIS2 BLOG MASUK ISA..TENTERA TERUS MASUK KAMPUNG2 CARI KOMUNIS MATSABU..

KEAMAANAN ITU BESAR MAKNANYA BG SESEBUAH NEGARA YG TERUS-MENERUS BERPERANG..

Anonymous said...

Bravo GPRS. Saya sokong GPRS.Harap ada banyak NGO yg macam nih. Satukan Melayu, cina India.

Melanau said...

http://melanausarawak.blogspot.com/

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed....., spread it around.....

Anonymous said...

Airmanifesto anuwagay adalah

Anonymous said...

Menurut MB Khalid, Manifesto pilihanraya bukanlah satu perjanjian. Kalau begitu buku Jinggay PR bukan janji yang mesti tunaikan. Tak pernah jumpa parti politik di mana mana pun di dunia yang begitu bodoh seperti PR, buat kenyataan bunuh diri....muahaaaaaaa

Anonymous said...

Lega hati aku...ingat tak nak masuk blog GAP lagi dah...bila masuk ruang komen..menyirap darah tak terkata bila tengok nama BOMO sial...komen sial ni langsung tak membina..sial tahap ke barapa tak tau lah bomo sial ni...

Anonymous said...

go to hell with your fuckin blog...fuck off

Anonymous said...

go to hell with your motherfuckin free malaysiakini blog....fuck off

Anonymous said...

org2 ni bangang tak faham2 sapa yg dpt air percuma dan apa yg menyebabkan utk dpt air percuma.saja nk timbul isu.