Tuesday, September 4, 2012

HAI LAH ROSMAH, BANYAK SUDAH PAHALA YANG KAMU KUMPULKAN !


aku tengok blog rakan-rakan mainkan isu rosmah.
ya rosmah.
rosmah mansor.
bini najib.

rosmah mansor kena fitnah lagi. siapa fitnah ? harakahdaily fitnah.

pembaca budiman sekalian, aku ni bekas aktivis parti keadilan nasional. bekas aktivis parti keadilan rakyat.

bukan sehari, bukan sebulan tapi hampir 10 tahun sejak reformasi ganas meletus.

apa jugak aktiviti reformasi ini aku sertai, sejak dari 2 september sampailah pru 2008 ( yang aku dah mula kendur dan tarik hand brake pasal anwar ibrahim menyokong gerakan pemurtadan lina joy).

nama rosmah ni sebenarnya tak popular.

masa reformasi nama rosmah tak dikecam, tak dihina dan tak dicerca.

yang teruk kena pada waktu itu adalan dr maahthir ( sekarang tun).

bila rosmah mula disenaraikan dalam list wajib untuk difitnah ?
masa pilihanraya kecil di ijok.

isunya pendedahan eksklusif raja petra yang mem visual kan ( melakarkan) akan kelibat rosmah mansor BERADA DI LOKASI PEMBUNUHAN altantuya. ( sedangkan pada hakikatnya rosmah ada bersama dengan anak yatim meraikan mereka dalam sambutan berbuka puasa).

pada waktu itu , sepanjang 10 hari kempen pkr lawan BN mereka mengoptimakan cerita yang panas di jaja oleh raja petra.

hari ini , atau lebih tepat setahun yang lepas raja petra MENGESAHKAN BAHAWA cerita fitnahnya terhadap rosmah itu adalah palsu.

siap cakap ' saya tak tuduh najib dan rosmah'.

raja petra ni penulis kategori yang dah hancur integritinya.

semalam harakahdaily keluarkan cerita fitnah.
dakwa haramkah daily, pelajar tahfiz taknak bersalam dengan rosmah.

maka arakiannya segala foto dipublish sebagai dokongan ke kredibelan mereka dalam mempamerkan cerita.

rosmah enggan disalam oleh pelajar tahfiz.
pelajar tahfiz taknak bersalam dengan rosmah.
kenapa berita ini dikeluarkan oleh haramkah daily ?

pasal subjeknya adalam rosmah. lebih sedap pula situasi itu melibatkan pelajar tahfiz. 

mereka cuba melakukan karektor asassinasi terhadap rosmah.
rosmah digambarkan sebagai wanita 'yang xxxxxxx' hingga pelajar tahfiz pun tidak mahu bersalam dengannya.

hingga ke tahap itu mereka mengoptimakan setiap inci foto tersebut.

aku berkeyakinan pada saat itu penulis,pengarang haramkah daily mesti berbangga dengan KEBERJAYAAN mereka  create emosi luar biasa dikalangan penyokong pembangkang akan 'foto peluru politik' ini.

namun ALLAH SWT terus sayangkan hambaNya.

kisah fitnah bersandarkan foto tersebut mati sekerat jalan.

rupanya memang pelajar tahfiz tersebut ada bersalam dengan rosmah.

itu tanda hormat, anak kecil kepada wanita yang boleh dianggap sebagai ibunya.

itulah gambaran kebenaran. adakala aku peratikan cepat benor tuhan bagi cash kat para pemfitnah.

2006-2012. dah 6 tahun rosmah dijadikan bahan pemfitnah.

dan sebanyak kali itulah segala rekayasa fitnah dileburkan satu persatu.

hai lah rosmah, banyak sudah pahala yang kamu kumpulkan !

103 comments:

Anonymous said...

...walaupun dia selalu jadi bahan, walaupun dia dicerca kerana x pakai tudung, tapi Allah masih bagi dia kesempatan untuk beribadat di Mekah dan Madinah. Moga2 diterima segala amalan kebaikan yang dibuat dan mudah2an Allah bukakan pintu rahmat dan keampunan untuk Rosmah.

...mana gambar Al-Juburi dan Sepat Kering depan kaabah, ada ke?

-nik ajis mahafiraun-

YB Raz said...

Allah maha mengetahui apa yang nyata dan tersembunyi..Sekecil zarahpun Allah tahu..puak pas memang takkan boleh melawan kuasa Allah walau sebaik manapun perancangan jahat mereka dibuat.

Anonymous said...

Macamana lidah resmi sebuah parti Islam boleh kantoi memfitnah ni... Pemimpin PAS dan golongan ulama dalam PAS buat apa ... ? setuju ke dengan strategi fitnah yang dah kantoi ni...pengikut2nya tak payah fikir lah kebanyakannya buta hati dan bebal....

Anonymous said...

Aku dlu meluat kt Rosmah, tp aku jd simpati pulak sbb asyik kena fitnah jer! Aku xfhm Isle jenis apa yg Haprakah bawa, keje nk aibkn org je. Bnda mcm ni pun diorang blh buat artikel...hampehhh! Lingkup le negara klu puak sial PAS ni dpt kuasa..jnis syaitan bertopeng Isle!

Servant of God said...

Hmmm.. banyak pengajaran di sini. Salah satu daripadanya ialah biar kita nampak gah kerana pandai berkata2... tetapi keredhaan Allah SWT itu tidak semestinya berada dengan kita.

Segala2nya dalam hidup kita bergantung kepada sama ada Allah SWT redha pada kita atau tidak.

Semoga aku tidak lupa perkara ini.

Anonymous said...

Ni kah puak yg tergedik ckp nk buat hudud.? Munafiq mcm ni ke konon nk tegak Islam? Strategi iblis PAS guna, matlamat halalkan dosa dn kejahatan! Allah pasti azab pedih puak PAS laknatullah krn mainkan agama, mereka sndiri langgar hukum agama!

Anonymous said...

Aku sokong 100% kata2 sevant of God, keredhoan Allah itu xsemestinya berada pd kita wpun petah ckp agama, hanya Allah Maha Mengetahui ucapan si munafik!

Anonymous said...

Tyipikal pencacainPAS yg aku jmpa kt surau smlm, pntng citer bab agama je mesti nk selit kutuk UMNO BN. Bila aku cuba neutral ckp dua2 ada slh cpt2 pakcik tu ckp UMNO salah merdeka 55 thun xbuat apa, geram aku nk mnjawab yg kelantan tu 22thn PAS buat hampeh, tp pikir xbaik bertengkr dgn org tua...huhuh rosak otak ble join PAS!...jd pencacai tegar!

Anonymous said...

Moga Allah Taala ampunkan dosa DS Rosmah dn berikah hidayah utk jd contoh baik.AMINNN. Kasihan asyik jd bhn kutukan anjing pembangkang!

Anonymous said...

Sekiranya Rosmah dan semua isteri pemimpin Islam kita pakai tudung labuh..alamat Pas TUTUP KEDAI !..kerana tiada lagi modal utk menyerang peribadi.

Anonymous said...

Kita semua tahu wajib menutup aurat. Tp tidak halal bg kita utk kutuk hina dn fitnah org yg tktutup aurat. Itu dia dgn Allah, kita cukup bg nasihat dn doakan. Org jhtnya org yg perkudakan agama tp rosakkan agama!

Anonymous said...

nasib baik rosmah tak pakai tudung, ada le juga bahan utk ustaz pas buat modal ceramah, kalau rosmah pakai tudung, ustaz pas tak ada kerja dan makin galak intai bini orang.

Anonymous said...

...dulu bini aku mengaji UIA gombak. bukan aku nak menuduh sembarangan, tapi dulu masa belajar ramai je yg pakai purdah tapi berdua2an dengan lelaki. siap dalam jubah purdah ada lelaki lolo lagi! ...jadi nak amal makruf nahi mungkar ni, x semesti jatuh pada yg terdedah saja, yang bertudung litup tulah yang kdg2 lagi bahaya nak kata Tun M: "...baik dengan setan yg kita kenal dari 'malaikat' yang kita belum tahu.

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Tun Dr Mahathir teruk di fitnah di PRU 10. Seburuk-buruk gelaran telah diberi kepadanya. Tapi Tun steady saja.

Dia telah menunaikan ibadah Umrah dan bila tiba musim haji dia pula melakukan ibadah haji. Pada tahun tersebut dia telah dipilih Allah untuk masuk ke dalam Kaabah dan di Madinah ke makam Nabi Muhammad SAW.

Sekarang nampaknya giliran Rosmah pula jadi sasaran puak yang menentang. Dia telah melakukan ibadah Umrah dan Haji. Sasaran mereka kerana Rosmah tak mahu bertudung. Aku percaya Rosmah dan Najib tahu hukum menutup aurat. Bukankah lebih baik kita berdoa sahaja semoga beliau mendapat hidayah daripada ALLAH. Kenapa pula pembangkang yang menyebuk?

Kan lebih baik minta pemimpin kamu Anwar Ibrahim supaya bersumpah mubalah untuk membersihkan dirinya sebagaimana diminta oleh Nik Aziz dan Dr Asri lama dulu. Yakinlah sokongan kepada pembangkang akan meningkat mendadak. Hairan kenapa Anwar takut bersumpah. Sedangkan itu jalan yang paling mudah. Ada sesiapa yang boleh jawab ke?

Anonymous said...

Kepada pembaca harakah yng saya muliakan...mari kita bermuhasabah diri ...

Berdasarkan foto2 di atas apakah hukumnya harakah yng di baca oleh rata pengikut PAS menyebarkn foto yng terang2 berbentuk satu fitnah?

Bayangkan pembaca2 harakah yng terlepas pandang kebenaranya majlis tersebut atau tidak membaca Blog GAP..tidakah mereka terus hanyut dgn fitnah...fitnah...fitnah.

Astagfirullahalazim.

Ali said...

Aku juga masih tertungu-tunggu video hitam putih pun ok(gambar x aci) DS Anwar dan isteri mengucup Hajjarul Aswad.

Anonymous said...

Senang je jawapannya...takut dapat CASH dari Allah s.w.t

Bomo Siam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

soklan:

siapa ada beraya dirumah muslimah Pos?

apakah muslimah Pos tidak bersalam dengan kanak-kanak yang datang beraya?

Anonymous said...

Aku lah FIRST LADY OF MALAYSIA (FLOM) ........ wajib cium tangan aku........


Kesian Raja Permaisuri Agung....... dirampas takhta oleh Rosmah ........

Bomo Siam said...

Kenyataan aku ni sah bukan fitnah....!

Harap ostat2 pusat tahfis tu bagitau anak2 tahfis tadi bahawa yg baru bersalam dgn kamu itu...

BUKAN MANUSIA BIASA...!!!

Bomo Siam said...

Bersentuhan kulit antara lelaki dan perempuan yang bukan mahramnya walaupun yang disentuh itu telah mati (mayat), orang yang disentuh dan penyentuh adalah batal wuduknya.

Relakah kita terbatal wuduk hanya sekedar utk bersalam dgn bini PM...?

Anonymous said...

ah sudahlah kau bomo, x habis2 jadi penjilat al-juburi. kahk ptuih!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

aku rela.....

halim mat said said...

hadoiiii harakah ni... bagi la cerdik sikit.. mcm ni saja cerita yang mampu korang buat? harap pakai lebai tapi tak ingat pembalasan

Anwar Al-buriti said...

HARAKAH JAHAT MACAM SETAN

Anonymous said...

salam bukan muhrim hukumnya haram.. hukum ttp hukum..
memftnah juga haram.. hukum ttp hukum..

Mungkin ada pndpt yng melonggarkan..

Puas PAS guna fatwa" Walharammu walhalalaku"

Anonymous said...

Makluman....satu NGO YAHUDI akan buat meeting dengan PKR pada 6 september 2012 jam 6 ptg di Central Market KL untuk bagi dana dan bincang stategi politik menjelang PRU Ke-13. Mereka nak negara ni huru hara macam arab spring sebab dah tau PKR tak boleh menang PRU akan datang.Rujuk fb fnfasia.com untuk maklumat lanjut. War-warkan pada mereka yang sayang negara ni. Perlu buat sesuatu pada ngo berkenaan....

Ali said...

Alahai kata bomo "bersentuhan lelaki dgn pompuan batal wuduk" apa susah sgt nak ambil balik wuduk air S,gor murah-murah. Lagi pun bebudak tu kecil lagi tu! Yg besar2 D.S Rosmah pun bukan x reti.

Bomo Siam said...

Wanita yg berkeadaan sebegini sepatutnya dilarang dari mencemari anak2 tahfis!

Bagi tau anak2 tahfis tersebut bahawa wanita berkeadaan begini, dilarang dpd bersolat...!!!

Anonymous said...



KETUA2 LANUN UMNO

laki bini asyik dok melanun n menyamun khazanah negara....


PEMIMPIN JAHIL LAGI JAHAT

Itu lah akibatnya bila beri kuasa kepada mereka yang jahil & khianat ...

Kerajaan dimilikkeluargakan,
harta rakyat diborosi & disia2kan,
pegawai2 kerajaan diperhambakan untuk memenuhi nafsu peribadi,
tuokey2 bisnes dicucuk hidungkan,
rakyat di beban dengan cukai, tol, bil, GST....

DRACONION LAWS

undang2 digubal yg dapat lindungi penyelewengan n kezaliman elit berkuasa yg autokratik UBN ...... sekatan rakyat bila cabar penguasa n kaum kapitalis ubn saja tapi soal undang keselamatan rakyat dan perlindungan hak rakyat terlalu longgar n lemah ...... hinggakan pendatang2 haram n mat2 gagak Afrika berani buat jenayah berat rempuh undang2 yg pelaksanaan nya penuh korupsi....

RAKYAT BOSAN & KUCIWA

rakyat bertekad hapuskan ibu segala masalah negara... RASUAH.....yg gagal ditangani oleh UMNO / BN ....

kerana UMNO /BN yg suburkan rasuah ........

rakyat tiada pilihan kedua selepas bermandat 55 tahun kpd UMNO /BN .... yang ada hanya TUKAR KERAJAAN pada PRU13 ........

Tolak UMNO /BN , undi PR!

Horrey MERDEKA!!!

Bomo Siam said...

12:16 PM

Mana lebih penting, mengekalkan wuduk or bersalam dgn Losmah?

Bukankah mengekalkan wuduk itu penting bagi seorang pelajar tahfis?

...nak ajaq hukum, bior dari kecik!

Klu dah tua macam Losmah tu, dgn Shah Rukh Khan pun dia peluk cium!!!

Bomo Siam said...

Adakah gambaq yg GAP publishkan ni satu fitnah?

Jelas bini PM Malaysia mencemari anak2 tahfis...!

Bomo Siam said...

Cium tgn ibu dari seorang anak, tak batalkan wuduknya.....

Cium tgn bini PM? Batal or tak?

...budak2 tahfis tu ramai yg dah baligh!!!

Jgn sia2kan wuduk anda kpd perkara2 yg tak berfaedah...!

Anonymous said...

Pesuruhjaya PAS negeri perak.. diulangi Pesuruhjaya PAS negeri perak bersalam dengan minachi ngn amoi, korang ada ko kesah?...

Jin: Errr.. kalo puak2 kami yg buat,xpe sbb tok guru dh ampun dah awal2 dosa kami..

Fatwa PAS "Walharamu walhalalku"

Anonymous said...

Isunya bukan ttg salam, tapi sikap talam dua muka PAS yg berpilih isu untuk disensasikan.. biasalah Parti Politik

Anonymous said...

xde sape pertikai ttg hukum bersalam tu, yg dok pertikai, kalo tng UMNU semua salah nampak, tp bila PAS yg buat.. dosa dh ampun dh...

Pelik puak2 PAS@Bomo Siam ni..
Bab tutuh china doll & kulum pelir dalam jamban diorg buat2 xnmpk!!!

Bomo Siam said...

Agak2nye, bini PM ni, waktu nak solat baru amik wuduk kot...!

Time tak solat, beterbangan segala kebersihan diri...!

Bagitau pd anak2 tahfis tu...nanti bila nak carik bini, jgn sesekali cari yg macam ni...!!!

Bomo Siam said...

12:36 PM

Klu bini PAS yg buat perangai cam tu, berdosa la laki bini...!

Ini bukan bab PAS or UMNU...!!!

Anonymous said...

apa nk pelik.. Pesuruhjaya PAS perak sndiri salam minachi dan amoi..

inikan pula rosmah mansur..

pencerahan sikit!

Anonymous said...

bagitau budak2 thfis ni, nak cari pemimpin jgn cari yg mcm pesuruhjaya PAS perak!!!

Anonymous said...

Nurul salam lelaki ada ko kesah? imej bertudung lg!

Bomo Siam said...

Malaun yg pijak gambaq tu sah tidak dlm berwuduk, sama keadaanya dgn tuan punya gambaq....!

Elok sangat2 dahhh....!!!

Anonymous said...

kalo puak2 PAS yg buat, ada ko kesah?

Jin: Errr... x kesah bos, dosa kami tok guru dh ampun dah! huahuahua

Anonymous said...

[KANTOI!] : Staff Sendiri Sahkan Dia 'Ceroboh' Bilik Anwar Ibrahim, Tapi UMNO Yang Salah?

kah kah kah


http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/09/kantoi-staff-sendiri-sahkan-dia-ceroboh.html


Anonymous said...

ala yang dok raba punggung awek atas motosikal semasa janji bersih malam kemerdekan tu berdosa tak.batal tak kalau ada whuduk? sila jawab bomo siam.memang batal whuduk tapi budak2 tahfiz tu tak la pulak naik syawat tapi yang raba punggung tu entah2 keras butuh!! terbaekkk bomo siam!!

Bomo Siam said...

Org yg sedikit wuduknya, luas pintu nerakanya!

Sebagai bini pemimpin, PM pulak tu, sepatutnya pelihara wuduk, klu buleh, 24 jam!

Hg kena masuk neraka, jgn heret laki hg sama!!!

Anonymous said...

Surat Kerajaan Negeri Selangor Kerah Pegawai Kerajaan Negeri Hadir Bocor - #JanjiDemokrasi Wak Lu!

kah kah kah

http://yuseriyusoff.blogspot.com/2012/08/surat-kerajaan-negeri-selangor-kerah.html


Bomo Siam said...

12:46 PM

Hg tunjukkan gambaq bini TGHH or TGNA yg buat perangai huduh macam bini PM tu...!

Aku nak balun kaw kaw...!!!

Anonymous said...

GAP

Everyday without fail I will go to your blog. Good job man.
I will also read all the comments . But I wil not read comments from the idiot call "BOMO SIAM". It is really a waste of time . Whenever I see "BOMO SIAM " I will scroll down .
Empty vessel makes the most noise , so why bother reading the materials from an asshole.

SO my advise to all netizens here dont bother reading his idiotic comments.

Thank you GAP . You have done a wonderful JOB

Pemerhati dari S'pura

Bomo Siam said...

12:50 PM

Apasal nak batai...depa tu tak berwuduk punn...!!!

Kuah kuaah kuaaah!

Anonymous said...

Pesuruhjaya PAS perak salam minachi dn amoi.. ada Bumu siam balun kaw2?

Jin: Errr..xde Bos, fatwa tok guru kata kalo puak2 kita buat, dosa dh ampun dah...Huahuahuahua

Bomo Siam said...

12:54 PM

How u know it really waste without read its...?

Anonymous said...

rosmah bersalam dgn anak2 yg takde perassan berahi kat dia kecoh...tapi bila Anwar dgn cina doll pandai pulak diam membisu...,,

Bomo Siam said...

12:57 PM

Who is Pesuruhjaya PAS Perak? Sapa nama dia?

Klu butui2 dia ada buat, dia wajib letak jawatan!

Jgn jadik siamang dlm PAS!

Anonymous said...

Bomo siam said

How u know it really waste without read its...?
----------------------------
by your name!! Huahuahuahau

Bomo Siam said...

12:59 PM

Hg nak samakan avatar dlm 'china doll' tu dgn kes budak2 tahfis ni?

Kirim salam....!!!

Anonymous said...

Bomo: Jin, ko kenal pesuruhjaya PAS perak?
Jin: errr.. yg mana satu Bos? yg salam minachi ke yg salm amoi? huahauahua..

Bomo Siam said...

1:00 PM

BOMOSIAM means...my loving queen's private doctor!

Mmuuaahhahahaha...!!!

Anonymous said...

Fatwa bomo siam..
Kalo sentuh amoi atau minachi, xharam sbb mereka bukan islam.. lagi la sentuh tapa seurat benang!
Jin: Tebaik boss!!! huahuahuahua

Bomo Siam said...

1:04 PM

Mana2 bini pemimpin yg terbukti membelakangkan hukum Tuhan...lakinya patut letak jawatan!

Ini utk suma parti...!!!

Anonymous said...

Tok Guru: Bomo,fatwa ambo bagi tuk puak2 kita.. puak laien tok seh!!

Bomo: Ala tok guru, kita kan Sebangsa, Senegara Sejiwa!

Jin: Btul..btul..btul

Bomo Siam said...

Menghadapi anak2 tahfis dgn berkeadaan bertelanjang...!

Inikah sifat2 seorang IBU...???

Anonymous said...

Fatwa terkini bomo siam

Mana2 bini pemimpin yg terbukti membelakangkan hukum Tuhan...lakinya patut letak jawatan!
.....................................
"Mana2 Bini pemimpin"..tp kalo pemimpin yg buat xpe... ampun dah dosa!!
Kuahkuahkuah

Anonymous said...

Bomo siam dh naik taraf wali Siam..
keluarkan fatwa ikut jantina...

Wali selipar: celako..celako..celako!

Bomo Siam said...

Lagi satu nak tanya ni...

Antara ramai2 anak PM & bininya ini, yg mana satu dah belajar di pusat tahfis?

Ingat...! Setiap keluarga musti sekurang-kurangnya ada sorang anak yg tahfis...!!!

Anonymous said...

mana lebih berfaedah cium tangan rosmah atau membaca tulisan bumu yang belum tentu semua nya betulll....

Anonymous said...

...walaupun Najib dan Rosmah selalu dihina dan dicerca tapi muka mereka berdua semakin cool dan ceria, manakala muka aljuburi sial haramjadah(anugerah Tuhan kononnnnnnnn) semakin kering layu,huduh dan reput,muka yg sentiasa kepanasan kerana angan2 mat jeninnya tidak dikabulkan oleh Allah SWT. Mungkin inilah balasan utk org munafik saperti aljuburi. Doa org2 munafik tidak akan dikabul oleh Allah SWT.

Anonymous said...

Jin:Tok moh, anak2 tok anto ngaji kt mene?
Bomo:Kt siam la...Phuket maa..
Jin: tok moh pulak dulu ngaji kt mane?
Bomo: kat Gua bukit putus la. kita kan satu kelas!!
Jin: Hok alah, classmate rupanyer..huahuahuahau

Anonymous said...

bukan kah bini tu ditentukan jodoh olih Allah...

Anonymous said...

Bomo

Cerita di sini berdasarkn foto diatas.

Harakah kitab penganut agama PAS kata
budak2 tahfiz tu tak tak mau bersalam dngan Rosmah..

Kebenaran cerita dlm majlis tu Rosmah bersalam dngan budak2 tahfiz.

Jadi Ktab harakah telah menyebarkn fitnah!

Yng ko melalut sampai ke orng mati apasal.Budak2 tu belum akhir balig dan Rosmah dah monopous apa masaalahnya...
Tu la jgn otak ingat nak menutuhhhhh 24 jam!

Anonymous said...

ngkau ni yg mengata ngata org ni....ngkau bolih jaga ke wuduk ngkau 24 jam ni bumu...mari kita cite pasal bab wuduk ni...

Anonymous said...

Bomo: Anak ko, ko anto skolah mana jin?
Jin: Unisel Boss!pendidikan percuma..

Anonymous said...

sah macam malaun bumu BERUK SARKES ni dalam keadaan tidak berwuduk semasa buat posting ni.....

Dari Kaca Mataku said...

salam buat saudara
minta budi bicara dan jasa baik, agar linkkan blog saya
http://darikacamatasaya42.blogspot.com
terima kasih

Anonymous said...

ngkau buat posting ni pun dalam keadaan telanjang...bumu ....ini kah sifat2 manusia anutan PIS aka PARTAI ASLAM SEMALAYSIA...memang tepat lah aku bagi nama BERUK SARKES....

Anonymous said...

pembetulan:
Timbalan persuruhjaya PAS perak,salam minachi dan amoi..

Takut beb tersalah ckp! xpsl2 kena jwb kt akhirat!!

Anonymous said...

kalau tak ada....apa masaalah nya?!!!!

rakab said...

wahai tok bomo,

Fitnah yang disebarkan dek harakah tu jauh lebih besar dosanya ....tok bomo jangan pura-pura tak perasan pulak !

bukan setakat wuduk jadi terbatal, akidah pun boleh terpesong !

rakab said...

Pemimpin Pas yang bersalam dengan kafir harbi yang terang-terang menentang hukum Islam tu, macamana pulak tok bomo ?

setakat batal wuduk jer ker ??

issshh...bersekutu dengan penentang hukum Islam. tok bomo tak nak jatuhkan hukum ker ?

rakab said...

tok bomo oooooohh tok bomo,....mana pulak perginya tok bomo nih ?

tok bomo siam dah jadi tokong siam ker ?

usin said...

bumu siamang
1:04 PM

Mana2 bini pemimpin yg terbukti membelakangkan hukum Tuhan...lakinya patut letak jawatan!

Ini utk suma parti...!!!

September 4, 2012 1:08 PM
...........................
Org yg sedikit wuduknya, luas pintu nerakanya!

Sebagai bini pemimpin, PM pulak tu, sepatutnya pelihara wuduk, klu buleh, 24 jam!

Hg kena masuk neraka, jgn heret laki hg sama!!!

September 4, 2012 12:50 PM
...........................
12:46 PM

Hg tunjukkan gambaq bini TGHH or TGNA yg buat perangai huduh macam bini PM tu...!

Aku nak balun kaw kaw...!!!

September 4, 2012 12:52 PM
--------------------------
aku kerat 3 je antara komen2 ko.
1. tolong panjangkan ulasan ko kt blog2 intim pakatan. kalau ko buat ko org yg telus.
2. wuduk ko mcm mana? bagaimana wuduk bini ko (kalau ko berbinilah). ko pun pemimpin jugak, paling tidak pemimpin keluarga ko. jgn rajin bising kt org lain, diri sendiri hampeh.
3. pemimpin pakatan bukan 2 org yg ko sebut tu jer. cuba ko balun sama presiden pkr tu. aurat tubuh badan cukup jaga, mulut & peribadi...hehehe. nk tunjuk jam omega sampai sudah tak tunjuk. kalau beli lain kt kedaipun dh lepas dh. si anak presidenpun serupa gak, bab menipu no wahid. kalau ko tak setuju dgn aku maknanya ko tipu diri sendiri. zahirnya shj menafikan sebab totok kepartian ko. (aku? mana patut aku balun bn aku balun, tp syg lg kt umno). lain2 bini pemimpin pakatan, ko sendiri boleh google, tengok ada beza dgn rosmah ke?

Anonymous said...

Lagi satu nak tanya ni...

Antara ramai2 anak PM & bininya ini, yg mana satu dah belajar di pusat tahfis?

Ingat...! Setiap keluarga musti sekurang-kurangnya ada sorang anak yg tahfis...!!!

.........

Peraturan ciptaan Bomo Tokong Siam tidak terpakai untuk PM dan anak anak beliau.

anti bohmau said...

GAP,

Tak payahla terima komen si bomosial tu sbb dia selalu melalut2 ke perkara lain...buat menyemak ruang komen u aja. Bukan rugipun u buang dia dr ruang ni, ramai lg pro-pr yg reti komen tp tak adala melalut2 merapu ke lain mcm biol ja...org ckp psl A dia sesat ke laut.....

Anonymous said...

Islam tidak menyusahkan, tak salah kalau yang muda menghormati yang tua. pas nampak rosmah tu macam 17 tahun kot...tu sebab jelous sangat!!!Cuma orang yang berfikiran kotor saja yang membayang atau menyoalkan hal-hal berahi. Rosmah dengan anak-anak tu macam ibu dengan anak. Semua budak-budak lelaki Melayu Islam buat yang sama pada perempuan lebih tua, kenapa tiba pada Rosmah, nak buat kecoh??? Kalau Rosmah tak hulur tangan, mesti pas kecoh pula kata Rosmah tu sombong, bongkak, lupa daratan, kafir dan sebagainya. pas sungguh-sungguh memalukan Islam.

Anonymous said...

bomo
anuar salam semut
dengan cina doll
apa macam
bagi tau budak tafiz

Anonymous said...

tok moh
ada ustaz
jam 3 pagi
kat hotel kat kuantan
entah-entah ada salam tak..

Anonymous said...

bapak bomo
ada salam dalam
kereta api....
hee..hee..hee..

Servant of God said...

Bomo nizar jahanam,

Pi mampus laa engko. Aku dah selalu jumpa ahlul2 pas yang anak2 dia tak pi tahfiz. Yang anak2 tak reti tutup aurat pun ramai.. apa nak heran, dah bapak dia pun semayang tak betul, harap ikut orang lain pakai serban..

Pi mampus lu bomo nizar bangsat.

Anonymous said...

moh
salam dengan
cek mah
berapa banyak salam dah....

Tun Teja said...

Semoga Allah restukan luas perlindungan kepada pemerintah Negara Malaysia YAB D S PM Najib A Razak dan D S Rosmah Mansor
Semoga Allah pertahankan YAB D S PM Najib A Razak dan D S Rosmah Mansor dari pehak dan individu petualang, pengkhianat Negara.

Semoga Allah cucurkan rahmat kepada keluarga mereka.
Pemimpin Negara bertuah yang tidak putus mementingkan rakyat jelata.

Anonymous said...

Rosmah memang manusia luar biasa, apa tidaknya, Harakah dan PAS cukup sakit hati bila beliau bersalaman dengan pelajar tahfis. Kalau Rosmah ini manusia biasa pasti Harakah dan PAS buat tak tau aje. Betul tak Bomo Tokong Siam...

Malaysia Post said...

Fitnah..fitnah...fitnah itulah Pakatan..

Anonymous said...

Sebenarnya xde isu pun soal Rosmah salam ini tp disebabkan bencinya PAS pd UMNO fitnah dirancang hebat tanpa takut dosa pd Allah. Adakah begini ISlam ditegakakn? dgn fitnah?

Aku nk tanya BOMO SIAM, oklah UMNO tu xlayak, so dgn fitnah kah HUDUD dan ISLAM akan ditegakkan oleh PAS? Allah Redhokah dgn cara begini? berikan dalil naqlinya!
ok jgn melencong ke UMNO ok..aku tnya pasai puak ko!

Anonymous said...

Ingtlah wahai MUNAFIQUN PAS, dgn cara begini, yakinlah Allah takkan berkati PAS. Wpun UMNO byk kekurangan tp yg tiap hari menyalak sakan pasal Islam ialah PAS, sepatutnya bawalah contoh akhlak yg betul dlm Islam. Bukan guna kaedah Yahudi! Ingtlah, Allah itu Maha Berkuasa, bukan kerja fitnah kita yg menjatuhkan sesuatu kaum. Takutlah pd Allah ditakuti puak2 PAS akan dilaknat Allah, guna slogan Islam tp perjuangan ikut Yahudi dan Kafir!

Anonymous said...

Jika diikutkan fatwa Ulama' dunia tentang bersalaman ini ada kupasan dan khilaf. Manakala sentuhan tangan dengan kanak2 yg tidak menimbulkan syahwat juga tidak membatalkan wudhu'! Usahlah fitanh org dgn isu begini. Isu umat Islam bila nk selesai!??

Anonymous said...

diam teruih si bodo siam.. eh.. bomo siam.. diam tanda setuju.. setuju dengan puak hampas pr pereka fitnah terbesar terutama pasial....

Anonymous said...

Betullahh harakah ni penuh fitnah ... Niat mereka mmg tak betul... Makin hari makin muak dgn pr

Anonymous said...

macam la anak kau pegi tahfiz..kalau kau ada anak la...benda2 camni lagi kecik isu dia bai dari penyatuan umat islam kat malaysia ni....rosmah ngan najib tak perfect ... yang agak2 menyampah dengan diorang pon tengok la diri sendiri dulu..budget terbaik la...korang tak tahu pon kebaikan yang dia buat..semua nampak uang buruk je..

Anonymous said...

teruskan trolling bomo suam...we need more people like you here

Anonymous said...

Cara yang dah tak ada modal, terdesak & ciri2 akan dikuburkan dalam PRU-13 nanti.

Anonymous said...

haii bomo.. br kena sergah ngan usin dah cabut..? x leh kena kritik langsung bomo ni, cam tok guru depa gak

Anonymous said...

aku xnmpk rosmah ni wt pahala... sori to say.. puihhhh