IKLAN BERBAYAR

Sunday, September 30, 2012

KERANDOT PAS HILANG DICABAR AZALINA !

49 comments:

Anonymous said...

.

Saya adalah yang terbaik antara kamu semua .

.

Anonymous said...

ek ele...tutup lah rambut tu dulu yer..mudah2an Allah buka kn hati untuk menutup aurat mu..amin

Anonymous said...

Setuju bro.....tp dulu aku pernah baca harakah yg depa mahu lelong putrajaya jika berkuasa.Mohon komen tuan yg arif.

Anonymous said...

bini azmin dulu pun xtutup..
abang anwar xmarah ke dulu

ala dolu2 tula...(yg maha fitnah tula..)

Anonymous said...

apabila si tomboy yang semakin hulang kuasa

Anonymous said...

Ada org kata mak lampir pkr kwn pas tu mcm tomboy jgk satu ketika dulu tapi dia berselindung disebalik tudung.Minta komen tuan.....

Anonymous said...

KORANG RASA ADA BERANI KE SALAHUDDIN AYUB NAK BERDEBAT DGN AZALINA NIE...

Anonymous said...

merapu saja cakap Azalina.... anak dara tak senonoh!

Anonymous said...

Azalina mengarut betul la... ko orang fikirkan kesan negatif projek rapid nih!

JOHOR BAHRU: Beribu-ribu orang menyertai Himpunan Hijau Lestari Pengerang di Dataran Sungai Rengit Pengerang, hari ini.

Himpunan yang amat besar ertinya bagi seluruh rakyat di Pengerang yang terlibat dengan Projek Bersepadu Penapisan dan Petrokimia Petronas (Rapid) ini ditangani oleh gabungan NGO dari seluruh negara.

Himpunan yang turut disokong PAS itu diadakan memandangkan pembangunan projek itu telah menimbulkan berbagai konflik dan tanda tanya yang menimbulkan rasa tidak puas hati rakyat khususnya penduduk Pengerang.

Projek Rapid ini melibatkan 22,500 ekar tanah serta kira-kira 28,000 penduduk dari 17 perkampungan nelayan dan tradisi di kawasan perairan Pengerang.

Sekiranya projek yang bernilai RM68 bilion ini diteruskan juga maka berbagai kemudahan awam termasuk warisan sejarah akan musnah antaranya, enam masjid, surau (11), sekolah kebangsaan (5), sekolah agama (5), sekolah jenis kebangsaan Cina (3) serta 3 rumah kakitangan kerajaan.

Turut musnah ditelan projek mega yang bakal dibangunkan itu 3 klinik desa, balai polis (2), perkuburan islam (11), jirat cina (7) serta 9 balai raya.

Anonymous said...

JENAYAH & KEGANASAN AGEN2 UMNO??????

KUALA LUMPUR: Cermin kereta Pengerusi Institut Peduli Rakyat, Datuk Seri Abdul Rahman Maidin dipecahkan manakala dua tayar ditoreh di Sungai Rengit, Pengerang tengah hari tadi.

Perbuatan khianat itu dipercayai dilakukan oleh kumpulan yang tidak senang dengan Himpunan Hijau Lestari Pengerang di Dataran Sungai Rengit pagi tadi.

Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub yang turut menaiki kereta tersebut bersama Abdul Rahman berkata, perkara itu disedari ketika mereka selesai menunaikan solat Zuhur di masjid berdekatan.

"Kita percaya ada pihak yang tidak berpuas hati dengan tindakan penduduk mengadakan perhimpunan hari ini sebab itu melakukan perbuatan khianat ini," kata beliau ketika dihubungi Harakahdaily hari ini.

Bagaimanapun laporan polis belum lagi dibuat berhubung kejadian itu.

Salahuddin yang juga Pengerusi Badan Bertindak Pengambilan Tanah Pengerang (Mantap) sementara itu berkata, himpunan yang dihadiri kira-kira 5,000 penduduk pagi tadi berlangsung dalam keadaan aman dan dikawal polis walaupun pelbagai ugutan diterima.

"Banyak ugutan yang kita terima termasuk sms, panggilan telefon berbentuk amaran agar kita tidak meneruskan himpunan,"
katanya.

Selain itu, kereta yang dinaiki aktivis Hishamuddin Rais pula disimbah asid.

Himpunan pagi tadi bagi membantah Projek Bersepadu Penapisan dan Petrokimia Petronas (Rapid) melibatkan 22,500 ekar tanah serta kira-kira 28,000 penduduk dari 17 perkampungan nelayan dan tradisi di kawasan perairan Pengerang.

Anonymous said...

dari dulu, kini, selamanya...



UMNO khianati hak rakyat & hak bangsa?



pru13 tolak umno/bn!

Anonymous said...

Bro, source mana ko ambik ni? Haramkah or malaysiakini yg soros bg fund tu..jgnla jumut sgt

Anonymous said...

Utk makluman kawan2 generasi muda kerajaan Perikatan/BN telah membiarkan aktiviti pondan di belakang bengkel KTM Tanjung Bendahara Alor Setar, Lorong Gaharu dan di sebelah Restoren Hamid Penang Road, Pulau Pinang sejak awal tahun 60'an lagi.. Malah sampai sekarang ini aktiviti2 pondan/gay dibiarkan masih aktif dan berlaku secara terangan-terangan terutama di hadapan Hotel Continental & Hotel Malaysia Penang Road.. kalau x percaya pergilah saksikan sendiri pada setiap malam... Jadi Datuk Puad Zakarshi atau mana2 pemimpin UMNOPORNO tak usahlah dok berlakon brcakap macam org x berapa cerdik.. hampa semua ada kuasa sejak lebih 50 tahun.. apa hampa buat utk benteras aktiviti gay/pondan ni !!!!!.. x payah dok tunjuk jari kpd org lain (DSAI) sbb 4 jari lagi dok hala kat hampa balik !!!!! ... Aku telah melakukan kesilapan kerana menyokong hampa dulu.. semoga Allah ampunkan dosa2ku terdahulu....

Anonymous said...

Ini satu dosa besar sbb asyik tuduh dan salahkan org lain......tanpa kuasa dakwah islam bole dilakukan.

Anonymous said...

Macamana hang mahir semua tempat pondan tu???? Pernah try ka?????

Anonymous said...

tulh pencacai...nk spin isu lain, dh kena shoot bukak cite aurat lh..perghhhhh da.

Anonymous said...

ke..ke..hilang kuasa konon, klu dugong blh mngundi dia pn tau laaa yg mane kaki auta dgn yg buat keja..terbaikkk yb.

Anonymous said...

cfirm tgagap pnya salahudin tu..x blh nk bidas buat p/ attack..dh msk lh dgn pr ni..

Anonymous said...

SEKARANG PAS PERINTAH KEDAH DAN BERSAMA CINA DAP DIPENANG MAKSIAT LAGI SEMAKIN BERCAMBAH......HANG BUTA MATA KA?????

Anonymous said...

ni fakta bdk bodoh pn blh nilai lh bro..wlaupn pngerang byk org kg diorg pn tau lh mane auta..mane fakta, beribu org konon ke..ke...perrrrgh daaa.

Anonymous said...

biasalh keja bdk2 nakal..kita huru harakn tmpt diorg bwk org luar buat mcm tmpt sendiri...ya diorg marahhh x dpt main basikal..

Anonymous said...

Takbur sungguh.

Anonymous said...

ko tnya kelatan lbh 20 tahun knape penagih byk sngat kat pekan2 mat2 punk,.pondan n pelacur xde ke kat kelantan tu??? x dpt beza hl politik dgn jenayah....taksub tahap ungkal ni lh pencacaiiiii.

Anonymous said...

sape2 yang kaya raya nak beli putrajaya..bagi la PR perintah. sebab depa nak lelong putrajaya tu jika menang..
kalau depa tak lelong, terbukti lagi depa penipu besaq!

Anonymous said...

Ayuh
YB Salahudin
Sahut cabaran tu
orang ko dah tuduh YB tu tomboy
jangan sampai YB Salahudin pondan pulak
bagi macam-macam alasan untuk mengelak daripada berdebat

kami nak tengok siapa yang tomboy siapa yang pondan

Anonymous said...

puak PR ni bila dah tak ada modal
timbullah...
tomboy
aurat
pondan
merapu
tak senonoh
maca-macam le
spin jangan tak spin

jawab le dengan fakta

dah berapa ramai orang dan dugong mati dek kerana projek petrokimia dalam dunia ni...

Anonymous said...

YB Salahudin tu dah berapa banyak projek pembangunan yang telah dibuat disepanjang menjadi ahli politik?

rakyat nak cari makan
nak majukan diri
nak hidup dalam kesejateraan

kalu YB asik berpolitik aje
tak ada perojek yang boleh mengubah kehidupan dan masa depan cerah rakyat
lebih baik tak payah jadi YB le...

Anonymous said...

Umno dulu kini dan selamanya


Aku membesar bersama umnno dan bn
Masok u kerana dasar dan polisi umno dan bn....
Dapat scolarship atas dasar umno dan bn...
Posting kerje....atas wawasan umno dan bn....
Membantu rakyat d kawasan luar bandar....atas saranan umno dan bn...walaupon bapa aku penduduk asal kg baru kuala lumpur ...zaman bangunan parlimen pon belum terbina ....

Sekrang.....
Anak anak aku pon aku didik dan nasihat .....macam perdana menteri menasihat rakyatnya.....
Jadilah rakyat yg baik....
Jadilah insan yang berwawasan...marilah kita menjadi individu yg berjaya d dunia dan d akhirat...


Aku tak mahu ....
Keturunan aku nanti....mermpat....melarat ....mengkhianat sesama bangsa...sesama agama...

Aku tidak mahu keturunan aku nanti...
Susah....marah....hilang kesah....
Dek kerana terdapat bangsa perosakkk....

Perosak ....apa yg telah dibina oleh keturunan sebelum aku...
Zamam sebelum aku....kita makan ubi kayu....mandi air perigi....
Petani melayu yg tanam padi....jadi perani miskin....
Penoreh getah kat kampong ....jadi petani miskin....
Dulu....

Sekarang....cuba tengok...pak lang ...pak ngah...pak long kat kampong...

Lebih kaya dr aku ug dapat scolarship ni....
Tanam getah....getah smakin mahal...
Tanam padi.....padi smakin berhasil kerana teknologi d bidang pertanian skrg....
Kalau tak pon....
Ada pak cu aku yg pajak tanah dia pada syrkat hartanah dan perumahan..selama 99 thn....buat taman perumahan...dapat rumah...malah ada yg dapat 2/3 biji kedai.....dapat panggu....
Cuma 99 tahun....
Tahun 100 ...tanah akan jadi milik tuannya semula....walaupun tuan dah mati...keturunan akan dapat semula....


Siapa yg bina pembagunan ni ....??????
Kalau bukan perjuangan oranf orang melayu....bersama persatuan umnonya.....dan kerjesama dengan bn nya .....

Pas buat apa masa tu...?????
Hayun teloq sana sini....
Komplen sana sini....
Itu yg pas pandai buat...

Kalau dorang berusaha majukan kelantan dr duly beraama bn agaknya dah ramai lagi rakyat kelantan dag kaya....
Tanah mahal.....
Ini....seekar tanah kat kwsan macang tu....macam harga selot tanah kat kg aku kelang ni.....
Kenapa???????
Sebab kurang pembangunn...value tarakkkk....!!!

Anonymous said...

Provokasi pembangkang.....

Lembu punya tahik ...sapi dapat nama.....

Malas nak tulis...
Boringgggg.....

Sukati ngkolahhh....nak cakap apa....
Ingat....umno ngan bn tu ...terdesak sangat macam ngkorang ke...????

Anonymous said...

ye le
PR ni
boring
idea tak ada
spin cerita lain
cakap maca orang tak ada ilmu
macan mana nak lawan Bn/UMNO
tinggalkan mereka dengan kebodohannya

Anonymous said...

Yb yg tau brpolitik je, smue bnde yg baik dibgkg pdhal x tau ape sumbgn die yg byk sgt kt malaysia ni..kalo maju pn org melayu jgk yg naikm petronas cmpny kite jgk..yg byk komplen ni bukn org tmptn tp kbyknnye org luar n cine sgpore yg x mau mlayu naik tkut jd prsaingn dgn sgpore..pddk kg trsengih je tgk org2 luar yg sibuk dtg ke kg mrk x sedar diri menentg projek yg akn memakmurkn mrk ..

Anonymous said...

BILA NAK PILIHANRAYA BARULAH NAK BUAT ITU DAN INI. MUNAFIK BETUL ORANG PAS, NAMA JER TAHU DALAM BIDANG UGAMA, TAPI FE'EL MACAM SYAITAN. PERANGAI PEMIMPIN DAN PENCACAI MEREKA SAMA AJA. ALLAH MAHA MENGETAHUI NIAT DAN TUJUAN BURUK MEREKA. TANYA DIRI SENDIRI, BETUL KER APA YANG AKU BUAT NI?????? MUNAFIK

Anonymous said...

Anon October 1, 2012 2:24 AM,
Kau memang anak haram!!!

Anonymous said...

sudah diberi peluang memerintah kedah tu banteras la segala maksiat. buktikan pas lebih cekap, lebih rajin, lebih bijak daripada umno. klu berterusan ada maksiat, pentadbiran tidak cekap, lebih banyak berpolitik sahaja bagi 100 tahun belum tentu dapat mencapai apa yang umno capai dalam masa 50 tahun.

Anonymous said...

Anon 1 October 12.21 pm

Ko ni sembahyang sembah UMNO ke, sembah Allah ?

"inna solati wanusuqi wamahya wamamati lillahi rabil alami"
Sesungguhnya solatku, ibadatku, hidupku dan matiku kerana Allah tuhan seluruh alam!

Bukan UMNO yg bg ko hidup, makan, pakai, udara/oksigen, cahaya matahari, sihat, tidur, rehat, senang, susah, rezeki, dll.... Tapi Allah yg maha besar lagi berkuasa.

Ko ni kena belajar balik akidah ahli sunnah wal jamaah semula..... Ko syirikkan Allah dengan kuasa parti UMNO? Masya Allah .... Sila minta pandangan mufti / professor / alim ulamak/ ustaz yg muktabar.....

Aku tak mau komen ko punya pegangan tu....

Anonymous said...

Macai2 UMNO/BN ..... Apa yg ko orang tertarik sangat pd azalina yg mulut becuk, celupar dan mencarut tuu..... Tak ada orang lain ko orang nk lantik jadi ketua ke? Sampai hukum tuhan pun ko pinggirkan...... Suruh dia tutup aurat lg bagus ... selamat seorang umat yg tergelincir.....

Anonymous said...


RAPIT AND LYNAS (2) PROJEK MEGA KERAJAAN. YANG MENENTANG TENTUNYA PEMBANGKANG!!! Pembangkang sememangnya bodoh sebab itu cuma jadi pembangkang yang tidak pakai otak. kerajaan buat sesuatu projek sudak diambil kira kesan dan faedah jangka panjang untuk kemakmuran rakyaat dan kemajuan negara. pembangkang cuma modal air liur basi buat kecoh, contoh simbulik; pengakuan jurutera nuklear dari pas mengesahkan projek lynas tidak bahaya, tetapi pemimpin dan ahli-ahli bangang pas dan sekutunya tidak peduli walaupon semua fakta cukup sampurna, ini dinamakan bodoh dan bangang.

RAPIT baru bermula, pembangkang lagi gila tanam modal kebodohan kepada rakyaat untuk mempercayaai projek tersebut akan jadi projek sakit nanti dan kesanya membawa kerugian kepada pemilik tanah berkenaan. hari ini orang berfikir makin maju kehadapan, tetapi pembangkang walau ada roket nak terbang kebulan (ajenda mustahil) dek kebodohan sendiri.

kebodohan pembangkang amat menyerlah; tetakala kerajaan membentangkan belanjawan 2013, mursidul hamPAS persoalkan belanjawan tersebut tidak membawa ketakwaan kepada ALLAH, sengal ke urang tua nik ajis ni, seawal ucapan PM telah menyebut kesyukuran dan perkataan ALLAH diunckapkan beberapa kali sepanjang pembentangan yg mengambil masa 2 jam, APA ITU TIDAK MEMBAWA KETAKWAAN??? hanya mereka yg pendek akal tidak mengakuinya. aku rasa kalau nik ajis berdiri dan baca belanjawan tersebut mau dia pengsan. itulah wajah kepimpinan yg cuma bercakap tak serupa buat.

ANON-ANON PRO PEMBANGKANG; BUKA MATA, USAH TERUS TIDUR LINA, GUNA OTAK YANG ALLAH BAGI UNTUK BERFIKIR JANGAN JADI KATAK BAWAH TEMPURUNG TAU BACA HARAKAH, KEADILAN DAN ROKET SAHAJA, DUNIA INI AMAT LUAS, TAPI SEKARANG WARGA ASING AMBIL KESEMPATAN DIATAS KEMAKMURAN DINEGARA INI.............

Anonymous said...

Pas bagi kamu makan ker????Atau cina dap bg kamu makan???????kenapa kamu ni taksub sgt pd nik ajis dan tokong guan eng.........aku tau juga aku dtg dan kembali kpd Allah jua........

Anonymous said...

Kamu ingat kamu alim sgt ker????byk ilmu sgt ker????Confirm Allah terima kamu ker????

Anonymous said...

Ko taksub giler pd nik ajis parti pas yg sanggup gugurkan perjuangan hudud demi undi cina dap TAK DIKATAKAN SYIRIK KER????

Anonymous said...

Ko tau tak bukan makanan yg kita makan memberikan kita kenyang tapi Allah yg bagi kita kenyang...........org pas selalu merasakan mereka sahaja ahli syurga kerrrr?????tlg jgn takjub dgn diri sendiri dgn merasakan org lain lebih jahil drp kamu.....




Anonymous said...

Dkt iran pelacur pun tutup aurat yob......kt kelate depa bukak terus.......ko xtau ker????

Anonymous said...

6.51
mita pandangan ulamak mana
nik aziz ke?
minta maaf le
ko aje le yang alim
ko aje le yang islam
ini le puak pas yang pandai tak boleh di ikut
bodoh tak boleh di ajar

Anonymous said...

Allah surah tutup aurat... Nabi pun perintah isteri2nya tutup aurat..

yg ko orang tak mau tutup aurat ni.. ko orang umat Nabi ke, umat Setan?

atau ko perlekehkan perintah Allah n Rasul... ko hina Rasul Nabi Mohmmad seperti Sam Bacile jugak ke?

Anonymous said...

bodoh bdk ni..org nilai dia sbb kata2 dia ade fakta bongok...bukan buat2 cite nk bodohkn rakyat je..dh xde point spin citer lain..pooodaaaa...

Anonymous said...

soal aurat dia dgn tuhan..org citer tanggumgjwb dia sbg yb psl rapid...cuba jgn lari topik.

Anonymous said...

wahai pencacai pr try komen skit statement azalina....yb salahudin dpt projek dr rapid niii. tp tolonglh jgn spin2 ea...

Anonymous said...

pencacai PR ni dah tak ada modal
konar kat
aurat le
tomboy le
gitu
gini
spin le tu
pencacai PR
tunjuk bukti
dah banyak mana manusia mati
dugong mati
disebabkan
pembangunan projek petrokimia dalam dunia ni.
jangan lupa
Yb salahudin sila berdebat dengan YB azalina
jangan spin dengan berdali itu dan ini
jangan jadi pondan pulak

Anonymous said...

Jangan harapla Najib nak bagi dia tanding. Buat malu Umno jer. Elok export ke pkr.