Thursday, September 13, 2012

MAT SABU GEMBIRA, BILA DAP DISYIAHKAN !




11 comments:

Anonymous said...

.

Merokok merbahayakan kesihatan ... kurangkan merokok .

.

Anonymous said...

Tak usahlah buat kerja hipokrik. Tak ada untungnya. Ia boleh menyebabkan Allah MURKA. Nanti bala Allah takkan tertanggong.

YB Raz said...

guan eng dah jadi dewa syiah pulak...kalah ler nik ajis macam ni kekekekeke

Anonymous said...

Semakin celaru lah PAS Laknat ni. Sepatutnya jika betul2 nk dakwah DAP dgn Islam jgn bawak kesesatan dan kekeliruan mereka pd Islam. Ahli Sunnah Wal Jamaah menolah Syiah sbg Aqidah yg sah.. jgn main2 dgn bab Aqidah. PAS lingkup!

Anonymous said...

Anjing PAS BOMO SIAL tu dh mampos ke? kalo dh mampos ajak Nizar pegi pasang lilin dkt jiratnya.

Tehran said...

Orang Iran nih bnyak yg jahat2.. mgkin disebabkan pegangan agama mereka yang telah jauh terpesong.. tengok la trend dadah antarabangsa.. warga IRAN la yg bnyak kena dkt KLIA.. itu blum tmpat2 lain lg..

Aku hormat semangat diaorang menentang yahudi dan israel.. tp nk buat Syiah nih sahabat baik.. nasihat aku usahlah..

Anonymous said...

Saya setuju mmg org Iran bahaya, mereka antara penjenayah2 besar antarabangsa, sindiket2 dadah, pelacuran, penyeludupan. Paling bayaha buat kita ialah menyebarkan fahaman Syiah yg bertentang dgn Akidah. Mereka juga 'menghalalkan' zina melalui muta'ah. Bila mereka dtg ke Malaysia sbg pelajar mereka akan 'bermuta'ah' dgn pelajar perempuan (kawen kontrak), dan tinggal serumah, sehingga habis belajar mereka akan tamatkan mutaah tadi. Ini sgt bertentang dgn kesucian perkahwinan yg Islam pelihara.

Awaslah, perkara2 mcm ini ibarat 'candu' yg akan merosakkan lagi keparahan Akidah umat Islam, dan menimbulkan fitnah buruk pd agama Islam.

Bab mereka menentang Israel itu bab yg wajib kita sokong tp bab lain haram kita ikuti.
Belajarlah Islam sepenuhnya baru kita faham dn dpt bezakannya.
Wallahualam.

Anonymous said...

Jangan harapkan Pasngok lagi!!!

Anonymous said...

Bro Tehran.

Jangan terpedaya dgn Iran. Iran sebenarnya pro Yahudi. Iran Vs israel/us tu semua wayang je. Tengok youtube. Banyak fact yg mengatakan Iran = israel.

Anonymous said...

4:30pm..
bomoh siamang hidop lagi, belum mampus.. tapi tgh meracau2 kat blog lain.. tak caya pergi le tengok2kan... kihkhhkih...

Anonymous said...

Pas takkan nak tengok jer ker...perbuatan sepupu kafir harbi engkau ni...kecut la tu...