Sunday, September 9, 2012

PENGAWAL ANWAR GUNA PISTOL : KEKERASAN KE ARAH PRU 13 BAKAL MELETUS ?




Anwar Ibrahim dalam siri Jelajah Ceramah Merdekanya terpaksa melalui kumpulan pemuda dan belia yang menunggu mereka di Jasin, Melaka petang tadi. Apabila bas melalui kumpulan ini tiba-tiba turun seorang lelaki Melayu dari sebuah kereta Toyota Camry bernombor plat WUR 3662 dengan sepucuk pistol. Sepucuk pistol ini diacukan kepada kumpulan pemuda dan belia yang menunggu bas dinaiki Anwar Ibrahim. 

Lelaki itu menggertak kumpulan pemuda-pemuda ini supaya jangan menghalang bas yang Anwar Ibrahim naik. Anda semua fikirkanlah,siapa yang dia nak bunuh dan demi siapa? Anwar Ibrahim sudah mula menggunakan senjata api untuk mempertahankan diri. Esok lusa apakah peluru dari pistol berkenaan akan dilepaskan. PDRM disarankan agar menyiasat kejadian berkenaan. Apakah lelaki di atas mempunyai lesen untuk membawa senjata api?

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2012/09/panas-pengawal-anwar-ibrahim-mengacukan.html#hLs77FVu8bvV3p0F.99

63 comments:

Anonymous said...

sudah tiba waktu tubuh Briged Pertahanan Rakyat (Pertahan) VS budaya politik jakun umno...

Anonymous said...

negara kita nie demokrasi......yg budak2 bodoh tuh buat demo halang rombongan Anuwar buat hapa??? nnti org ramai kata budak2 UMNO bodoh, kita gak yg marah....biarkanlah...

yg nak takut sgt dgn Anuwar tuh apahal???nampak sgt kita tak bersedia nak hadapi PRU 13 nie...bertindak biar matang.....

Anonymous said...

Takut jugak BABI tu dgn maut ek? Kau tetap jugak mati Dajjal ...ingat! Allah Maha berkuasa. DIA yg akan cabut nyawa kau...sblm terlambat...bertaubat lah..

Anonymous said...

baru bertemu buku dgn ruas...

Anonymous said...

@5%7&&*#!!!

=== ===
I
H
dOb

P====q
(======)



ganasganasganas....... sapa pelupuri politik ganas?




Anonymous said...

Briged Pertahan (BP)

syariat kata... ok... untuk prtahan diri dari militant2 umno kitol biadap melaka tuu....

Anonymous said...

Politik ganas ala kongsi gelap mula diajar oleh Anu-war LAKNATULLAH! Masih ada lg yg nk membela si laknat ini? Apa akan jadi jika budaya mengugut dgn senjata api ini menular dlm politik negara..?? Pengecutnya Anu-war utk berhadapan dgn rakyat, kenapa smpai perlu guna pistol? Belum apa2 lg sudah mula tunjuk taring jahat, apakah jika sudah ada kuasa seluruh rakyat akan dibunuh jika tidak sokong Pakatan Haram??

Langsi said...

Kalo betul dia berpistol... tangkap je la, ape yg nak dikepohkan sangat. Buat repot polis!.... BaNgang tak sudah-sudah.

Tapi kalo di pakai C4 letopkan betine yg dah ditermengandungkan, ... jgn tangkap, lepaskan aje sbb dia tentu ahli UMNgOk Be-eNd punye, halalan toyyiban!

admin jakamas said...

Salam bro. Bahayanya. Nampaknya rakyat biasa perlu mempertahankan diri sekiranya mereka menggunakan senjata api untuk menghuru-harakan negara secara kekerasan.

Anonymous said...

Bodohnya komen awak..

Anonymous said...

Syukur, Allah tunjuk lagi kekhilafan mereka. Moga satu persatu kekhilafan lagi akan ditunjukkan Allah.

Anonymous said...

pistol air anuwar dah tak berkesan...pistol betul dah mula guna...

dah bangang kot....berhadapan dgn demo dah mula kecurrr!!

ugutan dengan senjata yer??

Anonymous said...

mamat tu pun pegang pistol sebelah pistol air dia untuk mengkaburi mata org ramai(Anwar la ajar taktik tu)

Anonymous said...

Mamat tu pegang pistol pun dsoroknya sebelah pistol air dia untuk camouflage (taktik Anwar ajar dia)

Anonymous said...

BOMOH SIAM TU BUAT MENYEMAK JER. PELAWAT NAIK JELAK DGN KOMEN NYA. KASI TANAM JER KOMEN DIA.. SURUH DIA MAIN TELOR KAT BLOG DIA SENDIRI,

Anonymous said...

ada pistol tapi tak meletop, takat tunjuk jer, pistol air nuar pon lagi besau, meletop gak kat bontot saipol.

Anonymous said...

ko sekat terus je si bomo sial tu, gap...

Anonymous said...

sepitol bengkok anuar digunakan tak?

Anonymous said...

pistol anaur yang bengkok itu jika ditunjukkan sudah tentu bertaburan lari bebudak tu..

Anonymous said...

Wild wild east.....

Anonymous said...

Biarlah budak2 tu nak buat demo menghalang anwar, Malaysia kan negara demokrasi.

Jangan ingat bila anwar buat itu demokrasi, bila orang lain buat benda yang sama itu tidak demokrasi!

Anonymous said...

Wahai Anon 12:47..sebab demokrasi lar orang kat situ pun ada hak tak kasi dia nak datang ke situ...takkan lar demokrasi untuk Al juburi sorang..orang2 kat situ takder hak demokrasi ker???? sebab demokrasi lar maka rakyat kat situ berhak menyuarakan bantahan tak nak Al juburi berada disitu..baghal betul

Anonymous said...

mereka semua nak menghalang anuwar dari terus menerus menipu dan memperbodohkan rakyat malaysia...mereka dah jelak dgn perangai dajal nya tu....
bukannya takut secara peribadi....buat apa pakai pistol???

Anonymous said...

aku ok je, memang aku nak sanggat kerajaan bebaskan senjata diguna/dibeli rakyat, alaaaaa ....senapang patah cuma 3 hari je nak siap, peluru boleh beli dkt kedai peluru, taukeh cina main hulur je tak tengok lesen pun, asal duit masuk cukup. .

try lah, pembangkang nak senjata sanggat? ok. ...kita tengok sapa kojol dulu,

Anonymous said...

setakat bodyguard pistol gitu aku gelak je. ..orang main racun skg ni, sumpit guna straw! pistol ada bunyi silap sikit kena tangkap sabit salah masuk penjara makan free bertahun, mati orang tu hukuman gantung dah tunggu

atau guna batang buluh besar pen panjang 2 jengkal, ambil jarum penilti rendam racun, sumpit batang leher bodyguard anwar tu, tak sampai 10 minit berbuihlah hidung dia, ajar sikit si celaka tu. ..eksen sanggat acu senjata pada budak2, badan je besar rupanya penakut!

Anonymous said...

Silap silap sedara mare ngko yg terkene pistol tu...
Ataupon terkene kat ngko....!!!!


Baru padan muka.....

Anonymous said...

PAKATAN NI SELALU TUNJUKKAN TELADAN TAK BAIK.
LAYAK KE PIMPIN NEGARA.
SIAPA AJAR TIJAK GAMBAR ORANG,BUKAN CHAUVINIS LIM KIT SIANG N GUAN ENG.
SEKARANG DAH JADI KOBOI PULAK TUNJUKKAN SENJATA.
SIAPA AJAR :
KAFIRKAN SESAMA Islam
MELIWAT
BERZINA
TAK HORMAT IBU
CAKAP BOHONG
PERLEKEH RAJA MELAYU
TAK PAKAI PAKAIAN ISTIADAT
TAK HORMAT RUKUN NEGARA
TUKAR BENDERA
DEMONSTRASI JALAN
DAN BANYAK LAGI..................
JADI KALU PAKATAN MEMERINTAH MSNAHLAH NEGARA, BEBAS SEBEBASNYA HINGGA NEGARA TAK ADAUNDANG UNDANG.
MUSNAH NEGARA.
KALI INI AKU UNDI BARISAN.

Anonymous said...

alah mak
pistol lee...
lebih takut kaluy
pistol yang bengkok itu
hee..hee..hee...

Anonymous said...

Kena check tu ada lesen tak dan betul ke mamat tu bodyguard dsai. Klu betul....apa class la nk tunjuk pistol br bhadapan dgn budak2 mentah yg just nk tunjuk bantahan kpd dsai tu. Klu dah diserang dgn senjata br blh guna hak pertahankn diri. Klu betul diacu pistol itu satu ugutan jenayah. Klu xlesen lg berat memilki senjatapi. Yg terlibat kena buat laporan polis. Biar polis siasat...

Anonymous said...

Alaa security je tu....tapi lagak mcm polis....suka2 je security tu tunjuk pistol pd org awam....tu satu kesalahan.

nizbzam said...

hebat sngatke mamat ni?apakah masa dia acu pistol anuaq dlm situasi bahaya yg melampau?setahu aku anuaq atas kerusi urut dlm bas bdan dlm keadaan selamat.tk hairan jika mamat ni satu hri nanti akan menjadi mangsa keronyok oramai2 oleh masyarakat yg naik marah dgn sikap berlebih lebih bodyguard anuaq ni,diharap pihak polis boleh mengambil tindakan supaya perkara ini tidak berulang kerana jika beterusan tidak mustahil mamat ni akan menjadi mangsa bom petrol.Inilah pengajaran kpda anuaq,demostrasi yg berlaku itu adalah protes rakyat secara spontan diatas cara berpolitik anuaq sendiri,

PS;BIADAP KO BUAT BIADAPLAH KO DAPAT

Anonymous said...

Anu war

Anonymous said...

pistol anwar lg panjang..hehehe

Anonymous said...

Baru tekanan sikit oleh rakyat anti anwar dah nak keluar pistol...masa bersih dulu sorang polis pun tak keluarkan pistol...walaupun mereka diprovok dan dihalang dari menjalankan tugas. AlJuburi Bangsat.

Anonymous said...

Pistol anwar lg panjang

nasirwise said...

sekadar pandangan...
Sebagai seorang yang pernah berkerja dengan syarikat yang Anwar Ibrahim `control', beliau memang seorang yang panas baran, diktator dalam pengurusan, suka mencanas dan mengugut. Tidak hairanlah `style' pengurusan politik bersifat diatas.

Oleh kerana pelbagai usaha untuk membendung perhimpuan kotor dan ganas tidak berjaya (dibuktikan undang undang dan arahan Mahkamah tidak di ikuti dan dipatuhi,laporan polis dah beribu), perhimpunan ganas kena lawan dengan perhimpunan aman.(http://nasirwise.blogspot.com/2012/08/himpunan-janji-bersih.html) (http://nasirwise.blogspot.com/2012/08/himpunan-janji-bersih.html) (http://nasirwise.blogspot.com/2012/08/himpunan-janji-bersih.html) Anwar Ibrahim kata `melondeh seluar pada gambar PM' merupakan aspirasi orang Muda (orang muda PR sahaja), kejadian di Jasin juga aspirasi belia, remaja dan rakyat. Implikasi perhimpuan di KL menyebabkan ceramah Anwar di merata tempat akan terganggu. Pendirian saya agak radikal sikit. sepatutnya kena berhimpuan aman dengan lebih ramai. Tujuannya nak mengajar Anwar Ibrahim jangan bermain api. Jangan nak huru harakan negara.
Mengenai pistol itu, tidak patut. Lihat abang abang Polis semasa Bersih3. Dalam keadaan yang Polis di tendang dan kereta diterbalik, pistol tidak digunakan. Tangkap mamat tu walaupun mungkin anggota Polis.
Seperti kata seorang penulas, semakin hari banyak kekhalifan berlaku yang akan merosakkan Anwar Ibrahim.
Polis mesti berhati hati dengan taktik Anwar Ibrahim.
Semalam, malam Sabtu, pertembungan dua majlis jamuan hari raya di Tg Minyak, Melaka. Alhamdullilah, penyokong BN lebih ramai dan padat daripada penyokong PKR.
Jangan lupa ke nasirwise.blogspot.com. Kredit kepada Abang GAP banyak membantu blog saya

Anonymous said...

Langsi said.
Kalo betul dia berpistol... tangkap je la, ape yg nak dikepohkan sangat. Buat repot polis!.... BaNgang tak sudah-sudah.

Tapi kalo di pakai C4 letopkan betine yg dah ditermengandungkan, ... jgn tangkap, lepaskan aje sbb dia tentu ahli UMNgOk Be-eNd punye, halalan toyyiban!

September 9, 2012 2:09 AM
_____________________________________________

Fuckatan Rakyat saperti Dubur yang mengluarkan n.ajis jadi apa saja yang keluar dari Fuckatan Rakyat semua nya n.ajis.

Buruah di atas adalah pemberseh dubur Fuckatan Rakyat. Tapi Baruah di atas ni bersehkan Dubur Fuckatan Rakyat menggunakan lidah.

Menghasut dan menfitnah sesuka hati sebab bukan mengugunakan Kepala Otak tapi menggunakan Kepala Bu_oh!!

Anonymous said...

Bomo Tokong Siam Sial kata tindakan memijak gambar Najib adalah manifestasi dari rasa benci yang amat sangat terhadap Najib. Jadi tindakan menghalang Anwar Alpenipu wal pembohong kalau mengikut standard Bomo Celaka, adalah juga manifestasi dari rasa benci yang teramat sangat terhadap Aljuburi.

Anonymous said...

Oooi ta ada siapa nak liwat boss kau tu.. Kalau nak liwat da lama da,,,,dulu kata polis cucuk virus hiv, aids la, itu ini lah..org masih caya, tp allah akan hukum kau, akan turunkan bala pada kau dakeluarga kau ,,,,gua yakin balasan akan kau terima dari allah yg maha esa, maha kaya. Maha mengetahui ,',,,,

zat said...

tunjuk pungkok esok dgh tangkap...acu pistol polis boleh rilek je...ingat rakyat majoriti bodoh ke...??

drpd dok maki2 kat sini meh la kita desak polis suruh tangkap...

Anonymous said...

Briged Pertahanan Syaitan? Syaitan2 jakun Pakatan Haram ke yg lawan rakyat? UMNO penah pakai pistol ke? Siapa yg jakun dn pegecut. Jangan main api. Jangan ingt rakyat biasa yg xbiasa demo akan duduk diam. Provokasi sudah luar batasan. Jangan berlebih2an wahai anjing2 Pakatan. Anjing2 Pakatan boleh buat huru hara tendang Polis, tp rakyat Melaka baru berdiri tepi jalan sudah diacu pistol..sial kepala bapak punya demokrasi Anuwar Laknatullah!

Bangang lah pencacai2 dajjal PR!

Servant of God said...

Anonymous said...

negara kita nie demokrasi......yg budak2 bodoh tuh buat demo halang rombongan Anuwar buat hapa??? nnti org ramai kata budak2 UMNO bodoh, kita gak yg marah....biarkanlah...

yg nak takut sgt dgn Anuwar tuh apahal???nampak sgt kita tak bersedia nak hadapi PRU 13 nie...bertindak biar matang.....

September 9, 2012 12:47 AM

------------------------------

Anwar ada hak nak bercakap, orang2 kampung tu pun ada hak nak bersuara.

Dah itu cara dorang nak luahkan. Biar laa..

kelate jati said...

Baru berdepan dgn kemarahan org kampung pun sampai keluar pistol segala..

Org kampun tu rakyat Malaysia juga yg mempunyai hak bersuara dan meluahkan perasaan.. SI NUAR NILAH YG KUAT LAUNGKAN RAKYAT PUNYAI HAK BERSUARA & BERDEMO, TAPI BILA RAKYAT BERSUARA & DEMO LAWAN DIA BALIK TERUS GUNAKAN SENJATA API..

Ingat.. sewaktu PM diserang secara dekat oleh seorg yg taksub Pakatan di KL Sentral.. polis yg jaga PM sekadar tarik budak tu dan LANSUNG mengeluarkan pistol/senjata.. polis pun tak keluarkan pistol.. mamat ni baru bodyguard dan berani keluar pistol.. entah ada lesen entah tidak..

Anonymous said...

Polis jaga keselamatan dilanyak...dihumban kereta polis...tak sokong dia, dia acu pistol...gengster..gengster...kalau polis acu pistol masa perhimpunanan bersih 3, sure dicanang satu Malaysia, Malaysia tak selamat..polis mengganas..

Jahanam Anwar!

Anonymous said...

Lu Langsi lu mati....hahhahaaaa

Anonymous said...

Kalau Anwar and the gang berdemonstrasi, itu demokrasi namanya. Namun demokrasi dan hak rakyat dinafikan bila ada orang berdemonstrasi dengan kedatangannya yang tidak diundang bila orang menggunakan senjata api kunun2nya hendak mempertahankan diri.

Adakah bas tersebut dibaling batu atau nyawa Anwar dalam bahaya?

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

Anon 12.47,

Briged Pertahanan Rakyat? Berapa ramai ahli PR yang dah mati kena bom, tembak dan racun? Kalau mati kira syahid ke?

Kepada rakyat Malaysia semua, jgnlah membangangkan diri anda join Briged pertahanan rakyat yang perasan mereka macam briged al aqsa.

akuantiPAKATAN.

Anonymous said...

BARU PADAN MUKA ANWAR, SEKARANG NI BUAT LAWATAN JELAJAH MERDEKA BAWA BAS DAN KONTENA SEBAB ORANG TEMPATAN TAK RAMAI DATANG JADI BAWA PENYOKONG TEMPAT LAIN NAK BAGI NAMPAK RAMAI, HA HA PRU13 NANTI TAHULAH NASIB KO ANWAR PKR AKAN BUNGKUS TERUS DIKAWASAN MAJORITI MELAYU. AKU PASTI INI AKAN BERLAKU, PASTI PASTI PASTI TERAMAT PASTI......

Anonymous said...

pistol bengkok YG berbentok U mcm kote sipenipu kalau ditembakkan akan tertembak dirinya sendiri.


-pistol cun-

zat said...

1:15

sapa provok sapa? kau keluar ramai2 blok lalu-lintas, baling cat mmg nk kena la...

lgpun pengawal tu adalah dr syarikat professional...mereka ikut SOP..

zat said...

3:43

ye...dibaling cat & dihalang...kalu tak dibendung tak tau apa lg akan berlaku..

anda, saya, DSAI & semua orang diberi kebebasan utk bergerak ke mana2..itu asas perlembagaan kita...tak perlu ada undangan... semua perlu saling menghormati... tindakan samseng segelintir penduduk situ amat menyedihkan...

Anonymous said...


sipengawal peribadi tu tentu bergaji mahal kerja dengan anuar. sanggup bermatian mempertahankan anuar. siap keluarkan pistol konon-konon nak pertahankan boss.

macamlah dimelaka tu takda undang-undang. dah keluar cerita dengan gambar sebagai bukti, polis tentu siasat, lepasni lesen menyimpan pistol akan ditarik. tamatlah kerjaya pengawal peribadi.

seterusnya dia akan jadi "UTK PEKAK"(istilah rbf online). ataupun anwar akan ambik bekerja sebagai pembancuh kopinya.

padan muka dia!!

Anonymous said...

sudah terbayang kalau PR memerintah nanti, habislah rakyat kerana senjata api akan digunakan bila ada rakyat yang berdemo. Semoga ALLAH melindungi negera ini daripada musibat politik.

Anonymous said...

ANJING ANUAR DAH CUKUP SAMSING, DIA GUNA PISTOL NAK TEMBAK ATOK DIA KER, BABI PUNYA BANGSAT. APA KUASA ANJING BERLAGAK TUNJUK PISTOL, ALANG-ALANG MASUK MELAKA LALULAH SUNGAI UDANG NANTI ADA KANG YANG MAMPOS SATU BAS KENA PELANCAR ROKET.

Anonymous said...

Haramjadah ni mula pakai pistol, lain hari guna senapang pulak, kat sini apa yang kerajaan bolih cegah supaya raja liwat tidak semakin malampau tunjuk samsing.

sial menyusahkan negara tak habis-habis

Anonymous said...

KALAU DAH JELAS DENGAN GAMBAR DAN VIDEO, PIHAK PDRM DAN PEGUAM NEGARA MASEH BUTA KAYU, ALAMAT NEGARA INI AKAN JADI URUHARA PERANG SAUDARA AKIBAT DARI SEORANG MANUSIA DURJANA YANG BERCITA-CITA NAK MENJADI PERDANA MENTERI DENGAN APA CARA SEKALI PUN. BUKAN SAHAJA IMAGE PDRM DAN KDN AKAN HANCUR, MALAH NEGARA JUGA AKAN TURUT HANCUR. SEBAGAI RAKYAT YANG BERTANGGUNGJAWAB DAN SAYANGKAN NEGARA TERCINTA BUMI BERTUAH INI, SAYA MOHON SUPAYA TINDAKAN SEGERA PDRM DAN KDN DAN DISUSULI OLEH PEGUAM NEGARA. KALAU RASA TIDAK MAMPU, MENTERI KDN, KETUA POLIS NEGARA DAN PEGUAM NEGARA HARAP LETAK JAWATAN DENGAN CARA TERHORMAT UNTUK MEMBOLEHKAN INSAN YANG LEBIH BERKELIBAR MENERAJUI AGENSI-AGENSI BERKENAAN. PLEASE!

Anonymous said...

cuba acu pistol kepada bersih yang amat kotor yang buat huru hara itu apa kata anuar. polis lebih berhemah dan bertoleransi dari body guard anuar

Anonymous said...

Harap nasirwise blh beritahu segala pengalaman bersama anwar untuk dikongsi bersama

Anonymous said...

Harap nasirwise blh beritahu segala pengalaman bersama anwar untuk dikongsi bersama

Anonymous said...

kau fitnah PM lagi.. letup guna C4 lah..ngandungkan org lah.. dah tentu PM dah bersumpah di masjid menafikan penglibatan dia.. anuwar berahim kau ada ke bersumpah nafikan dia liwat sepol, zina dengan cina dol, zina dengan bini azmin.. aku tanya ko ada ke...bOMO? pasal apa yg ssh sangat tu..takut kerana benarlah tu...

cakap pasal demokrasi pulak..org kau boleh buat demontrasi bersih..siap kau balun cukup2 org2 polis tu..orang jasin dua tiga org halang kau, kau kata dia org anti demokrasi pulak.. siap kau tunjuk pistol lagi mengugut dia org suruh bersurai..kepala hotak kau lah.. demokrasi kau je yg betul..

mana kematangan dan fikiran kau yang Allah berikan nih.. cuba kau renung sikit la berok.. kpd semua yg berlaku ni..jgn kau dok fanatik sampai tertutup akal budi kau..
apa lah yg anuwar dah bagi kat kau org telan nih..
SAYONARA ALJUBURI..TUNGGULAH SAAT2 KAU TEWAS DAN BERAMBUS DR ARENA POLITIK MALAYSIA YANG BERTUAH NI..AMIN

Anonymous said...

Bro..keja terbaik utk dia...JADI PENAHAN Lobang jubor la utk sidajal tu..apa lagi..

Anonymous said...

Terbaik..dah dasar kaki jubur..mmg cam tu..tk dpt jubor tunjuk pistol kat org..

Anonymous said...

Asas perlembagaan mana yg nk ko ikut..org kau tk setia kpd raja dan negara..kedaulatan undang2 kau langgar.kau tkde kesopanan. .tunjuk jubor pd gbr pm d khalayak ramai.. Asas perlembagaan kepala hotak hang pki yg mana satu..bodohnya kau pencacai anjwR jubor ni..