Saturday, September 22, 2012

SAMPAI HATI POK NIK LUKA KAN ATI NUAR !


sampe ati mu pijok gambo yahudi.
nape gamok sungguh ati mu pok nik.

nuar nentanyahu mesti tengah nangis teresak-esak bila pok nik buat cam gitu.

11 comments:

Anonymous said...

Gosok lah gigi sebelum tido.

Anonymous said...

ANWAR ADA BERANI KE WAT CAMTU...

AYOYO...BOS MARAH OOO

Anonymous said...

laaa...
puaka NIK ni hanya tahu pijak gambar je? Kebijaksanaan seorang pemimpin diukur pada kepandaian pijak gambar?

patut la PAS byk pengikut bodoh dan jadi anjing DAP!!

wooii puaka NIK. balik pegi selesai masalah air kat kelantan lagi bagus la.

Tukang Komen said...

Apa dia buat manis belaka.

Jokiden said...

Siaplah Al Gore akan call Nuar lepas ni... Nuar akan dpt surat tunjuk sebab..

Anonymous said...

pas,,,parti ajaran sesat,,,,
inilah yang diajar oleh yg digelar tok guru memijak bendera negara lain,,,,tu sebab penyokongnya pijak gambar pm,,,tukar bendera,,,tunjuk bontut,,,

Anonymous said...

Agaknya Anwar berani tak pijak gambar bapak angkat dia si SetanYahu tu?

Anonymous said...

Aikk Pok Nik tak nak merase naik jet mewah ker? Pijak2 gambar ni jangan harapla Nuar bagi naik jet mewahnyer...

Langsi said...

Bukan hati DSAI yang terluka tapi hati puak2 UMNgOk + APCO yang terseksa!

Anonymous said...

celako. ....celako celako kata nik aziz sambil pijak gambar nuar lubang kunyit! !!!!!

mohd. natar said...

...seperti yang pernah saya komen didalam satu halaman terdahulu Nik Aziz mungkin tak perasan berkemungkinan dia ingat yang dipijaknya itu adalah permaidani atau carpet yang bercorakkan bendera dan gambar kerana sekarang ini macam macam ada dan macam macam berlaku seperti menjualkan kalimah Allah dan memperlekehkan kebesaran junjungan besar kita nabi Muhammad SAW. Itulah Nik Aziz, Mursyidul Am PAS, seorang politikus yang menggunakan Islam untuk kepentingan politiknya. SubhanAllah...