Friday, October 26, 2012

DAP LAKNATULLAH.

31 comments:

Anonymous said...

.

Kena banyak minum air kosong setiap hari untuk kekalkan kesihatan yang baik .

.

hangkedee said...

Kena banyakan lagi seruan setiap hari untuk perpaduaan orang Melayu Islam.

Langsi said...

Kena ingatkan kat UFB ni... kalo nak cari makan pun, jgn sampai gadaikan agama.

Jgn semata-mata pasal ChuaLetsSeks tu parti komponen UMNgOk Be-eNd tup-tup kesalahan dia tak berat atas sebab kenaifan! Ape guna hang dlm barisan Ular-makMuda UMNgOk Be-eNd kalo tak gheti nak tarbiahkan si kafir laknat tu!!!

si Chua berok tu bukan takat lekeh kan HUDUD...hukum bersalam dgn bukan muhrim pun dipersendakan, awat tak tegur? Rosmah tak bertudung...berlaga pipi dgn bukan muhrim awat tak nasihatkan?

UFB - Ustaz For Business!

Anonymous said...

Apa susah .. Suruh nik ajis tarbiah nuar tu .. Sentuh tangan berlaga pipi dgn pompuan bole pulakkan ?

Anonymous said...

inilah contoh ulamak dlm umno harbi.takut nyatakan pendirian krn takat tak dpt upah...biar agama dihina oleh umno harbi janji maayyuukkk....ulamak dlm umno adalah ibarat spt beruk di tepi kera kerana ulamak akan dimusuhi umno krn umno itu sendiri adalah parti syaitan dan ahlinya adalah pengamal rasuah..UFB ini hanyalah diupah untuk membaca doa makan shj oleh ahli umno krn ahli2 umno celaka harbi mmg jahil...

Anonymous said...

Anon 4.43am....ucapan kamu x spt ucapan org yg beriman. Nabi mana yg kamu ikut?

Anonymous said...

UMNO sudah tak boleh pakai lagi. 50 tahun menipu agama, bangsa dan negara sudah memadai! UMNO dan Chua Soi Lek pemimipin negara terulung, kah! kah!

Anonymous said...

Langsi said...

Kena ingatkan kat UFB ni... kalo nak cari makan pun, jgn sampai gadaikan agama.

Jgn semata-mata pasal ChuaLetsSeks tu parti komponen UMNgOk Be-eNd tup-tup kesalahan dia tak berat atas sebab kenaifan! Ape guna hang dlm barisan Ular-makMuda UMNgOk Be-eNd kalo tak gheti nak tarbiahkan si kafir laknat tu!!!

si Chua berok tu bukan takat lekeh kan HUDUD...hukum bersalam dgn bukan muhrim pun dipersendakan, awat tak tegur? Rosmah tak bertudung...berlaga pipi dgn bukan muhrim awat tak nasihatkan?

--------------------------------
Ada jugak anjing kurap kat sini dok menyalak kat gunung...kesian.

Pahala org lain bertambah-tambah, dosa dia(Langsi) pulak yang bertimbun-timbun.

Aku berani jamin laa.... jika PR menang:

1.Belum tentu HUDUD diwujudkan Malaysia.
2.Akta ISA akan digubal semula untuk pertahankan kerajaan PR sebagai Kerajaan Persekutuan.

Adakah kamu yakin kamu benar-benar berada di pihak yang Adil lagi hakiki dengan kebenaran?

Gunung tak kan runtuh dengan salakan anjing. ada benarnya peribahasa orang-orang tua dulu.

Dah bermacam-macam bukti ulama dan ustaz yang berpaksi kepada DAP dan PKR melakukan perkara yang menjejaskan akidah dia sendiri... adakah dia tu bodoh? gila? atau nak rasa diri dia yang lebih berkuasa dari ALLAH SWT. Biar ikut rasmi padi, semakin tunduk semakin berisi. jgn ikut rasmi lalang, semakin tinggi, semakin kosong.

Anonymous said...

8:26

Sarapan lauk babi kerrr?

Mat Sabu aka Mat 121 aka Mat Sabu Kominis, Timbalan presiden PAS,rela makan babi najis mughalazah bersama DAP kafir harbi dari makan ayam halal bersama umno!

Klu dah Timbalan presiden sanggup makan babi pengikutnya klu tak perangai macam babi sekurang2nya ikut makan sama.

Cuma nak bagi tahu ayat al quran yng mengharamkan babi boleh dimakan oleh orang islam sangat jelas.Nasihatknn Timbalan Presiden PAS jangan jadi zalim dan kau pula jangan jadi bodoh!

Anonymous said...

kepada

Anonymous said...
October 27, 2012 12:56 AM
October 27, 2012 4:43 AM
October 27, 2012 8:26 AM

Itu manusia tak kan terima hakikat...

Manusia tetap manusia. Manusia tak kan jadi syaitan. tapi manusia boleh mengwatak perilaku syaitan.

Tun Mahathir tu sapa?
Najib tu sapa?
DSAI tu sapa?
Nik Ajis tu sapa?
Pak Lah tu sapa?
Tok Adi tu sapa?
Mat Sabu tu sapa?

bukan kah mereka tu juga manusia... yang pasti... tiba masanya nanti, mereka-mereka ini akan masuk ke tiang lahat juga...


Detmat said...

Tahu membangkang..mmenyalahkan org lain. Tak tahu berfikir dan menganalisa setiap ucapan...itulah PAKATAN RAKYAT .Saya percaya rakyat tahu mana yg benar dan mana yg salah

REZAB Tanah Melayu said...

SALAM PERJUANGAN
pohon dipautkan http://rezabtanahmelayu.blogspot.com
dalam blog tuan

Terima kasih.

Anonymous said...

Anonymous said...

kepada

Anonymous said...
October 27, 2012 12:56 AM
October 27, 2012 4:43 AM
October 27, 2012 8:26 AM

Itu manusia tak kan terima hakikat...

Manusia tetap manusia. Manusia tak kan jadi syaitan. tapi manusia boleh mengwatak perilaku syaitan.

Tun Mahathir tu sapa?
Najib tu sapa?
DSAI tu sapa?
Nik Ajis tu sapa?
Pak Lah tu sapa?
Tok Adi tu sapa?
Mat Sabu tu sapa?

bukan kah mereka tu juga manusia... yang pasti... tiba masanya nanti, mereka ini akan masuk ke tiang lahat juga...

JADI, BERPADA-PADALAH BAHASANYA APABILA TIDAK BERSETUJU KRN APA YG ADA KATAKAN ITU AKN KEMBALI KPD ANDA SEMULA.








Name/URL
Anonymous

Anonymous said...

Betul mereka itu semua manusia, ttp mereka bukan setakat manusia marhain mcm kita semua ttp mereka adalah pemimpim.Pemimpin yng membentuk imej pengikutnya.

Klu mereka kata boleh makan babi pengikutnya pun akan ikut makan!
Klu mereka kata boleh menerima pertolongan syaitan, pengikutnya pun akan berkawan dng syaitan.
Klu pemimpinya ganas pengikutnya akan jadi lebih ganas.
Klu pemimpin mereka kata pemimpin kafir harbi mcm Khalifah Omar pengikutnya pun bertakbir!

Jadi ada bezanya pemimpin dan rakyat biasa.

Manusia berhubung 3cara..
1.Antara manusia dan tuhan
2.Antara manusia dan manusia
3.Antara manusia dan Alam.

Tetapi klu ada manusia yng memperkecilkan fakta al quran seperti babi najis mughalazah tp sanggup makan dlm waktu yng sama memimpin sebuah organisasi yng suka mengkafirkan orang lain krn mereka lebih islam,mereka ini patut di laknat!


Anonymous said...

kalu konon satu hati pun, tak usahlah cuci sama kandang vavi.

otai JB said...

Pukimak punya `langsi' lu ni kuman seberang laut,lu nampak,nuar gay konkek 1 dunia tgk, lu x nampak. siap nak angkat jd PM lagi. Lu ni memang tuhan dah tutup pintu hati

otai JB said...

Sah,sekor lagi anak setan pas ni

otai JB said...

Pukimak punya `langsi' lu ni kuman seberang laut,lu nampak,nuar gay konkek 1 dunia tgk, lu x nampak. siap nak angkat jd PM lagi. Lu ni memang tuhan dah tutup pintu hati

Anonymous said...

Salam rakan2 GAP semua,

Saya ade melihat beberapa blog lain berkenaan dgn isu ini, meneliti beberapa fakta & kenyataan2 yg direkod lalu saya menemukan beberpa pkr:

Maksud saya begini; Kenyataan DAP berkenaan dengan HUDUD adalah konsisten sejak sebelum mereka menyertai PR iaitu "HUDUD adalah tdk sesuai dilaksanakan dalam masyarakat majmuk di Malaysia" (Kenyataan sama dibuat oleh TUN, PM & semua pemimpin BN dari dahulu hingga kini) pendirian itu masih dipertahankan oleh DAP sehingga hari ini cuma ia ditambah apabila mereka menyertai PR iaitu "pandangan DAP tidak berubah namun DAP menghormati HUDUD yg diperjuangkan oleh rakan dalam pakatan (PAS, bukan PKR) sebagai salah satu dari cabang perundangan Islam yg harus dihormati walaupun berbeza pandangan.

Kenyataan tersebut adalah berekod & boleh semak. Saya tertarik dengan kenyataan yg dibuat oleh soilek dimana MCA akan keluar dr BN jika kerajaan melaksanakan hudud serta kenyataan terbaru iaitu 1.2 juta rakyat akan hilang pekerjaan jika undang2 Islam dilaksanakan.

Dalam dewan menteri yg menjaga hal ehwal agama Islam iaitu iaitu dato jamil khir memberitahu dewan dengan kenyataan bertulis bahawa undang2 Islam jika dilaksanakan tidak akan menjejaskan orang bukan Islam d negara ini & soilek ketika itu tidak pula membantah.

Baik, saya teruskan lagi, disaat ketua wanita MCA memfitnah seorang menteri besar d salah sebuah negeri PR, seorang MP DAP bangun & mempertahankan nya, walaupun DAP membantah HUDUD tetapi DAP tidak pernah menghina atau memperlekehkan undang2 Islam seperti kenyataan soilek. Karpal sing benggali ni pun tak pernah hina Islam sebaliknya mahu langkah mayat dia dulu sebab dia tak setuju dgn hudud.

Saya mudahkan begini, ini bukan soal umno gagal memberi kefahaman kepada MCA walaupun lebih 50 tahun mereka bersama atau DAP tidak akan mengubah pendirian kerana mereka baru setahun jagung dgn PR, ini bukan soal PR berbeza pandangan tetapi mereka dilihat konsisten dgn perjuangan parti masing2 & konsisten dlm memberi kenyataan bersama atau MCA sering memberi kenyataan yg agak tidak elok tentang Islam tetapi umno terpaksa mencari ayat sesuai bg menyokong kenyataan rakannya itu, ini bukan soal karpal benggali cabar kita langkah mayat dia b4 nk laksanakan HUDUD atau soilek memberi statistik terlerinci bahawa 1.2 juta rakyat Malaysia akan kehilangan pekerjaan, neg yg mengamalkan HUDUD akan mundur dan memberi cth negara2 Islam di dunia ini adalah tempat yg tidak selamat & ganas, ini juga bukan soal MCA berani mengungut BN untuk keluar parti klu kerajaan laksanakan HUDUD dalam debat dgn guan eng d dpn jutaan rakyat msia, atau DAP akan tentang PAS jika PAS perjuangkan HUDUD & lebih daripada itu, ini bukan siapa lebih burok memberi kenyataan menghina Islam antara karpal benggali dgn soilek seperti mencari siapa dulu, telur atau ayam tetapi lebih daripada itu ialah kedua2 pemimpin ini gagal memahami Islam selepas lebih 50 tahun negara kita merdeka. Dimana silapnya? jika pemimpin pun boleh menggunakan agama kita ini untuk servival politik mereka ape lagi yg mampu mereka berikan untuk menambah kefahaman tentang Islam dikalangan org bukan Islam d negara ini.

Sudahlah krj tidak pernah menyokong pelaksanaan undang2 Islam, ditambah dgn menakutnakutkan org bukan Islan dgn sunat, hukum potong tangan & sebagainya. Tiada lagi dalam msia yg mempunyai usaha untuk menegakkan Islam selain daripada PAS. adakah nak harapkan PKR?DAP? BN yg ade kuasa pun memberi imej tidak baik kpd HUDUD.

Pada saya adalah lebih baik kita berusaha mencari titik kebersamaan dalam hal2 yg baik, tidak kira siapa pun & apepun kefahaman kita. Marilah kita semua bersatu jgn biarkan org bukan Islam menjadikan agama kita sebagai bahan politik murahan mereka. Daripada kita mencari salah org baik kita fikirkan bersama ape yg boleh kita sumbangkan untuk menambahkan kefahaman tentang Islam ke atas org bukan Islam supaya mereka tahu apa itu HUDUD. Rakan2, adakah anda setuju dgn undang2 Islam?

Anonymous said...

Anon 1:26 PM

Okla...Pakatoon saja la yg betol...DAP mmg memahami n mnyokong Islam...PAS mmg pandai mntarbiyahkn DAP...

Sbb tuh la kat Kedah.., berkat Tahaluf Siyasi PAS dan DAP dalam Pakatan Rakyat...Pengerusi DAP Kedah Lee Guan Aik secara rasminya menolak serta tidak akan menyokong pelaksanaan garis panduan papan iklan yang menetapkan model berpakaian sopan atau bertudung, seperti yang dilaksanakan di Kelantan...

dan penganot PAS pon brtakbir ....krn DAP memahami Islam..

Dulu pasai pusat penyembelihan BABI kat kpg Melayu..bila Ostat DAP batok trs PAS kata 'semelih lah BABI ke ape ke kat sana, kite kan bertahaluf siyasi'....

Yesza....sok nnt bila pakatoon mmrintah, semua kpg Melayu bole la di buat tmpt semelih BABI xpon ladang BABI..

dan penganot PAS pon brtakbir ....krn DAP memahami Islam..

Krn DAP betol2 peka dgn Islam la kat Selangor, arak yg DHA rampas pon kene pulangkn balik..dulu 7E xde juai arak tapi krn DAP betol2 mnghormati Islam, arak di wajibkn ada di 7E yg purata pekerjanya org Islam...

dan penganot PAS pon brtakbir ....krn DAP memahami Islam..

Tmpt maksiat yg dulu mmg ada tapi bilangan xbyk ,,tapi laneh...ia dah mcm cendawan tumboh tapi PAS xtegor krn DAP memahami Islam...

dan penganot PAS pon brtakbir ....krn DAP memahami Islam..

Anonymous said...

Saya tidak mahu negara di perintah oleh pakatan rakyat kerana....
1.Anuar kaki temberang dan kaki jubur
2.DAP komunis anti anti melayu
3.PAS perosak bangsa agama dan negara
4.Nik Aziz bukan ulama tetapi ular dalam semak

rakab said...

Semua pemimpin kompenan parti BN menghormati perjuangan Umno dalam menerapkan dasar dan nilai Islam dalam sistem pentadbiran dan cara hidup masyarakat di Malaysia. Sehinggakan tun Mahathir mengisytiharkan Malaysia sebagai sebuah negara Islam, pemimpin parti-parti BN telah memberikan tanggapan yang positif.

Kenyataan-kenyataan tersebut telah direkod dan boleh disemak.

Tetapi Pas telah merosakkan usaha Umno ini dengan menjadikan hudud sebagai senjata politik demi menyaingi Umno. Mereka sebenarnya mempermainkan hudud dengan matlamat memperolehi kuasa politik.

Ini boleh dibuktikan dengan percanggahan kenyataan-kenyataan Hadi Awang dan Azizan Razak sebelum dan selepas mereka berjaya membentuk kerajaan negeri di Terengganu dan Kedah.

Kenyataan mereka direkod dan boleh disemak.

Hari ini chua soi lek terdesak untuk meraih kembali sokongan masyarakat cina kepada MCA. DAP dilihat lebih popular kerana ketegasannya menolak hudud Pas. Chua soi lek juga semakin menonjolkan diri dalam memainkan isu yang sama demi menyaingi pemimpin DAP. Natijahnya, kesucian Islam semakin tercemar.

Inilah akibatnya apabila Pas menjadikan agama sebagai alat untuk memperolehi kuasa politik.

Anonymous said...

Salam,

Saya bersetuju dgn pandangan rakan2 semua seperti yg saya katakan, selepas lebih dr setengah abad neg kita merdeka, pemimpin2 politik termasuk pas, dap, bn tidak berjaya memberi kefahaman kpd org bukan Islam.

Org PR & org BN boleh berhujah dgn seribu fakta sama sehingga esok hari, tetapi perkara pokok bsgaimana menambah kefahaman tentang Islam kpd non muslim. Sudahlah dikatakan pas permainkan Islam, Dap tak setuju HUHUD, umno tidak mampu menegur rakan mca yg menghina Islam. siapa lg yang boleh diharapkan?

Jadi saya setuju dengan rakan2 semua, orang yg peralatkan agama harus kita sanggah tidak kira dia pas, dap, pkr atau umno. nasib kita d msia, klu d palestin karpal, anuar, soilek dah lama kena tembak termasuk org yg ada kuasa tetapi tak berani menegur rakannya menghina Islam.

Salam 1Malaysia

Anonymous said...



MCA laknatullah..... hina hukum Allah

--- wakil rakyat umno dijohor tak waras (aka gila) kerana cadang bentang hukum hudud


---- 9 negara yg amal hudud adalah yg negara yg paling bangsat

---- 1.2 juta menganggur bila laksana hudud


umno masih jilat MCA yg biadap lg bongkak tu....

umno dibawah pengaruh penjajah & kaum pendatang ....





Anonymous said...



tolak UBN... selamat Ummah...


Anonymous said...

ABAI = Asal Bukan Anwar Ibrahim

ABCD = Asal Bukan Cina Dap

ABC???

Anvar Balun Chinadoll..kah kah kah

Anonymous said...

Setidak2nya UFB berani jugak sound soi lek tu..ustaz2 korg berani tegur kafir laknat yg menyalak dlm pr, semua buat bodoh bangang je..korg ni pencacai tak pyh jauh2 lh dpt tegur mat sebu tu pn dh kira baikkk...suruh lh dia makan babi dlu bodohhh pnya org..

arun din said...

Klu umno kafir harbi...mat sebu yg nk makan babi tu kafir ape..ustaz korg yg sebat bini org tu kapir ape..pencacai2 bangsat mcm korg ni yg suka2 cop org umno kapir tu kapir ape..ko pernah dgr umno panggil korg semua KAFIR..jgn jadi bahlol yg tak bangang..

Anonymous said...

Anon 28 okt 8.34am. BETOLLL!!!!

Anonymous said...

tlg jgn lg dipersendakan hukum2 dlm islam.soi lek ni makin lama makin melampau plak aku tgk.ulamak umno yg lebih byk kuasa sepatutnya lebih bersikap tegas.pd pendapat aku, tak perlu la ufb nak bg penjelasan pada org mcm soi lek atau kapal singh tu.sampai kiamat pun diorang takkan menerima hukum islam ni.

bg org islam, hukum2 ini sememangnya patut dilaksanakan. ufb sendiri pun telah bercerita yg pada zaman nabi dahulu, jika ada cukup bukti, hudud perlu dilaksanakan walaupun wajah nabi sedikit muram untk melaksanakan hukum ini tp nabi sendiri pun tak berani nak menolak hukum ini.hukum tetap perlu dilaksanakan.fikir2kan lah

Anonymous said...

isu hudud karpal singh 'over my dead body' ni dinyatakan oleh karpal pada tahun 90an kalo tak silap aku. UFB tau ker tidak benda ni. skrang aku tgk karpal pun da slow dlm menyentuh sensiviti umat islam. tp si lakhnat soi lek ni masih tak habis2 nak menghina hukum islam tu apesal.

ufb ni mmg nampak mcm bijak bila bercakap.tp percakapannya masih ade lagi yg berat seblah.bg aku dia still lg ulamak low class.walaupun rakyat tak se alim dia tp jgn sangka rakyat bodoh. siang mlm dia cerita pasal islam, tp hakikatnya soi lek sikit pun takde rasa respect kat dia.