Saturday, October 27, 2012

KARAT POLITIK BERKARAT MACAM AIR KAT KELANTAN.


dalam stadium tengok bola pun macamtu.
dalam waktu korban pun macam tu.

aku harap kalau ada orang kelantan accident mati kat tengah jalan , jangan ada lah banner R tu.

punyalah karat otak  sampai semua pun nak dipolitikkkan.
baral punya pas.
karat otak politik korang macam air karat kat kelantan lah.

41 comments:

Anonymous said...

Tak tahu malu dia orang ni?? Jagalah sikit nama baik orang Islam!

Anonymous said...

Majoriti penganot taksub PAS esp yg kat Kelantan ..hidup mati depa neh adalah politik...siang malam politik...celik mate jer politik..

Sbb bg mrk PAS itu parti politik yg mmprjuangkn Islam....idop2 mok cik , pok cik , adik2 , abe2 n kakok2 kene tipu...PAS hnya mnggunakn Islam utk meraih sokongan dlm politik..

Kalo beto PAS perjuangkn Islam nape sgp gadaikn kalimah Allah pada kafirun...
nape makhlok yg rendah moral diangkat jadi pemimpin...
nape sgp kafirkn sesama Islam yg brlainan ideologi politik tapi tergamak bersekongkol dgn HARBI utk mnjatohkn pemerintah Islam....

Nape..nape nape??????

usin said...

aku sokong budak2 tua yg tayang "R" depan lembu korban tu dgn syarat dorang boleh heret pelantar minyak kt luar pantai kelantan ke tepi pantai bachok. kalau korang boleh buat aku memang akan sokong. kalau tak boleh maknanya korang memang sengal, benda di luar perjanjian...

usin said...

aku sokong budak2 tua yg tayang "R" depan lembu korban tu dgn syarat dorang boleh heret pelantar minyak kt luar pantai kelantan ke tepi pantai bachok. kalau korang boleh buat aku memang akan sokong. kalau tak boleh maknanya korang memang sengal, benda di luar perjanjian...

Anonymous said...

diorang ni dah hilang akal ke???

Anonymous said...

jenis taksub pd pas memang susah nak sedar diri dah mangkuk ni

Anonymous said...


'R' takde ngena dgn Pas secara langsung...ia adalah luahan seluruh rakyat Ktan tentang ketidak-adilan...
tajuk artikel ni sungguh menghina...

Anonymous said...

Usin

boleh tak kau suruh org tganu tarik pelantar mereka jugak..

Anonymous said...

ini adalah simbol kjaan yg kejam...kerana tidak sehaluan politik mereka ditindas...nasib orang kita beradap...setakat bawa sepanduk je...kalu di timur tengah dah lama mereka angkat senjata..

Anonymous said...

menuntut benda yang bukan hak..
Tak reti malau ke?
Tak ada bahasa ke ?

Kalau gitu R itu untuk ROMPAK...

meROMPAK yang bukan hak mereka ...

dasar tak tau malu ...

Dengar sangat hasutan ketua setan mereka....

Anonymous said...

ralat .. bukan "malau tapi malu"

maaf ya pak malau...

Anonymous said...

aku org kelantan.aku sokong BN.apa nak jd jadi lah.xpernah sokong pas pun selama ni

Anonymous said...

Org kelantan juga yg ramai jadi kakitangan kerajaan tp sokong pembangkang.....apa bodoh punya kerajaan la.....

Anonymous said...

Dari sebok2 tuntut ROYALTI minyak lebih baik korang tuntut Kelantan kuar dari Malaysia...hah ...masa tuh korng bole la amek cangkul gali tanah atau dasar laut utk hirup minyak....

Neh nak tuntuk mende yg bukan HAK korg atau meme PAS neh jenih yg suko RAMPAS n ROMPAK hok oghe lain...bini oghe pon bule di kebas....

Anonymous said...

mereka memperjuangkan hak rakyat yg dirembat oleh umno harbi.sultan kelantan n ku li juga menyokong R ni..nampaknya umno harbi akan bungkus lagi di kelantan.kelantan adalah dimana ekonomi dipegang oleh melayu berbanding di negeri umno harbi dimana pemimpin umno celaka banyak mengkayakan cina...hidup pas..

Anonymous said...

kalau tak puas hati sangat..luar je dari Malaysia..

Anonymous said...

MEMANG CAP K NI LORAT.. KELUAR JE LA DARI MALAYSIA MENYEMAK JE KAT NEGERI ORANG LAIN CARI MAKAN..

Pekong Pondan said...

We must all respect the lives given by Alla'h subhanaa waa taala.
You don't murder an animal and let it be. You must quickly cut and remove the dead animal.
If you are waiting for the blood to drain, hang up the animal in it's rear legs.

Make sure the environment where you slaughter is clean and don't scream and make noice, like uncontrolled monkeys. Never abuse an animals honour by take photos for showing off. Alla'h hates those who commit deeds in the name of Alla'h for showing off.

There is no difference between this kind of mass murder and the massakers in war zones. A life for a life.

Why don't you people korbani homosexuals and adulterers like Al-Juburi and Azmin "Ice-Cream"?
Cows are innocent and abused during their hole life. They are raped every year to be good milk "producers". Finally they are mudered under ritual conditions that have nothing to do with Islam.

When Prophet Ibrahim (may Allah's peace and blessing be upon him) was told to sacrifice his son, Allah said: "It is not the blood that reach me, but your piety". And suddenly a ram appeared in front of Prophet Ibrahim (pbuh) DOES NOT MEAN THAT ALLAH WANTED HIM TO MURDER IT. What happen when we over-eat and indulge our selves in lust and gluttony? We become like the people of Sodom. The country will be thorn apart from within, because of what you used to do. Malay agains Malay, homosexuality, adultery, baby murder, robbery, drug abuse and corruption. See what happened to the Red Indians in Amerika.

Tun Teja said...


Pendekatan seperti ini mengambil gambar selepas mengorbankan seekor lembu menunjukkan mereka sangat bodoh, bangang dan zalim.
1. Mereka yang mengambil gambar ini tiada menghormati binatang sembelih mereka.

2. Mereka mesti tahu bahwa setiap haiwan ternakan yang dipelihara juga menuntut kehormatan sebagai haiwan terpelihara, haiwan yang memberikan mereka sumber makanan, tenaga, zat dan pembesaran kehidupan kepada setiap insan yang memerlukan binatang ternakan.

3. Sehingga kanak-kanak pun di galakkan bersama mereka begitu rupa. Jadi, kanak–kanak ini tidak akan menjadi manusia yang bertamadun apabila mereka menjelang dewasa. Kanak-kanak ini tidak diajar menghormati binatang ternakan dengan penuh kesedaran bahwa lembu-lembu ternakan mesti di sanjung keistimewaan mereka sebagai makhluk ciptaan tuhan yang memberi sumber makanan untuk kekuatan manusia.

4. Kalau Pejuang Asasi Binatang dan Penyeksaan Binatang dapat tahu tindakan penduduk dikawasan ini, mereka patut di hukum kerana dilihat dari segi hak asasi haiwan, orang-orang didalam gambar ini bersikap mengkhianati haiwan ternakan dengan menggunakan ‘korban’ sebagai ibadah mereka.

5. Sepatutnya mereka mesti terus membersihkan lembu yang dikorban ini dengan cara tersusun rapi tanpa membuang masa, jangan hanya mementingkan politik mereka.

Sungguh hairan orang Kelantan masih bersikap hidup dalam zaman jahiliah.

Anonymous said...

R tu apebenda

Rasuah ke
Rosak

dulu aku ingat Red Warrior Kelantan
apa sebenarnye ni..seminggu xbukak blog dah ada benda baru

Anonymous said...

'R' tu pas bawak ke umno bawak ?

bodoh punya pas. suma nak dipolitikkan.

lepas ni potong ayam kat kedai pun letak 'R' laaaa !

Anonymous said...

tak adil menda dengan kelantan ?

bukak balik audit negara.

berapa banyak pusat tolong kat kelantan !

tak adil pala hotak hang !

Anonymous said...

Kelantan tukar jadi Kelantit. Takut nak isytihar Negara Islam pastu menyusahkan orang.

Anonymous said...


Pok Nik dah jd MB Kelantan 20 thn lebih..tp ekonomi tetap ditakuk lama. Ingatkan nak jdikan Kelantan sbg negeri perindustrian ke...utk meningkat pendapatan negeri dan rakyatnya. Ini tidak asyik berpolitik sepanjang masa..salah sana salah sini, diri sendiri juga x disalahkan. Klau negeri kaya sbg negeri perindustrian....royalti minyak x mengharap pn. Bkn banyak sgt pn. Pok Nik x ada wawasan.

Detmat said...

Mungkin saudara2 dah lupa...kan TGNA dah cakap ROGOL...ROGOL...ROGOL...sbb itu di Kelantan sekarang meletakan R sebagai fatwa baru...Hidup PAS

Anonymous said...

Kalau Pas tu Islam, cuba bukaklah cawangan Pas kat negara lain, Afrika ke, Eropah ke. .Boleh? Memang tak boleh jawabnya. Agama ni sebenarnya sesuai untuk semua zaman, kaum atau mana2 pelusuk dunia hatta atas bulan sekalipon untuk di amalkan spt solat, puasa, haji dan lain2nya. Tapi kalau setakat boleh 'diamalkan' oleh kebanyakkan orang Melayu kat Malaysia jer, adakah ni boleh dipanggil sebagai AGAMA? Takleh. Inilah dinamakan parti politiklah, takda kena mengena dgn agama. Hanya satu kaedah untuk ambik KUASA sahaja. Ustaz2 yang perjuangkan PAS tu cuma campur adukkan akan hak (Islam) dan bathil (parti). Jadi mereka yg kurang berfikir tu, jadi comfuse dan tertipuuuuu

Anonymous said...


kepala otak mereka akan terus berkarat, kehidupan mereka bermula dari rumah, kerana setiap rumah mereka telah dipasang tokong pork najis, segala-gala tempat dipasang gambar tokong pujaan mereka, pork najis disanjung siang malam dan ada yang tak tau nak sebut baitullah bila ditunjukan gambar kaabah. pork najis adalah wali, nabi mereka....betul lah bodoh mereka tak mau sedar pujaan mereka manusia reput yang berjalan kat muka bumi ni...

Anonymous said...

maklum la...otak depa pun serupa LEMBU... cuma lembu tu ada maruah skit sbb dia dikorbankan kerana Allah SWT. yang depa ni...otak selut...mcm air keladak di kelantan.... ayat aku, aku taip aku punya suka la... ada aku kisah.. tak puas hati boleh blahhh..

Anonymous said...

takde pon orang kelantan bole buktikan oilfield kat JDA tuh within 3 nautical mile dari nearest beach kat kelantan...dapat wang ihsan pon dah kira ok..haha

Anonymous said...

Tu barisan hamba korban seperti yang dikorbankan di hadapan mereka tu.Isu royalti isu sampah,tak baca fakta,sebab itu dungu macam lembu,panas hati aku tengok kebebalan penganot pas kelantan.Kat stadium pun nk menyalak royalti,suruh kerja tak nak,pastu memekak macam monyet .

Anonymous said...

Kalu gagal rancang ekonomi, tak berusaha keras menjayakan sesuatu, lebih cakap dari nak buat, maka sampai bila pun tak ada hasil. Yang di daratan tak di manfaatkan, yang bukan hak di lautan di minta minta. Bahkan kalu regim pakatang pun tak kan layan, yang ikhsan pun entah, habuk pun tarak.

usin said...

"R" means RABAK or ROSAK...

Anonymous said...

Aku benar2 kesihan tengok bahlol2 dalam gambar ni. Mereka ni jadi mangsa korban PAS. PAS korbankan mereka ni sama macam lembu yang di sembelih. Cumanya lembu korban yang disembelih semata-mata kerana Allah tapi mereka ni di"sembelih" "dikorbankan" semata-mata kerana PAS. Begitu juga lembu yang disembelih bulat2 masok syuarga, manakala bahlol2 bodoh piang ini disembelih habis jadi hamPAS jer........kesihan! sunggoh kesihan!!!!!!!

Anonymous said...

R... Rogol kot.. Otak diaorang dh kena rogol dgn isu royalti.. Negeri lain tk der royalti boleh je majukan dan sediakan pekerjaan untuk rakyat!! Nak buat mcm mana berkhiblatkan "duit" klantan tu..!!!

Anonymous said...

bangang gila pakcik2 tu bawak poster R masa korban....bangang sikit2 takleh ke?

Anonymous said...

apa la nak jadi org kelantan ni....sudahlah berenti diperbodohkan. dah masa utk tukar kerajaan....

Anonymous said...

Sekor lagi yang bodoh macam lembu.....

"Jika tidak mahu berkorban untuk memperjuangkan agama tapi melakukan korban untuk lembu dan sebagainya, itu tidak dikira korban, itu dikira membunuh binatang"
- Ostazah Abby Bebal....

Anonymous said...

Buat malu org Bachok.

Anonymous said...

Kenapa sekarang baru sibuk pasal royalti.Dah habiske balak ke tanah tanah kerajaan untuk dijual?.

Anonymous said...

Bersedia untuk dikorbankan.mcm lembu.....

Anonymous said...

Seronok pemimpin PAS tengok pengikutnya mudah diperLEMBUkan.