Wednesday, October 3, 2012

JANGAN BESAR KIPALA !


KLIK SINI untuk mukadimah.

7 comments:

Anonymous said...

Dah memang kepala dia besar !.

Anonymous said...

Harap-harap KSU buatlah perkara yang boleh menyenangkan hati semua penjawat awam. Bekerja mnunaikan amanah bukan kerana nama tetapi kerana AMANAH.

Servant of God said...

Apa2 pun pendedahan, biar berbukti kukuh. Jangan kita jadi macam anjeng2 PR tuh.

Bomo Siye said...

Wei GAP!!!!

naJEEP juga yg pilih ini keling. Mo tarik undi kaum keling mangkali. Kejap lagi Lim Buh Song dilantik ganti Hisham @ Soh Tong. Mo tarik undi kaum chiBAY.

kaum meLAYU boleh blah. naJEEP mana nak bagi muka dgn LAYU-LAYU nih!!!!

Anonymous said...

Beri peluang kpd Datuk Seri Ali, jangan terus hentam dan selidiki dulu.

Anonymous said...

gua nak ksn cari PTD KSU2 juca2 pembangkang dan rasuah kata meka kerajaan rasuah dia rasuah laaa lihat2 kementerian pengajian tinggi niii KSN

Anonymous said...

saya amat menyokong PM dan KSN jika rasuah di peringkat tertinggi pegawai kerajaan di benmteras habis habisan terutama mempunyai bukti dan telah di bicarakan SPRM tak kira mereka menang tindakan tatatertib perlu di kenakan.. kebanyakan kes kata sprm 99.9% ada kes cuna teknikal sahaja menyebabkan sprm kalah dalam membenteras penyelewengan pegawai atasan kerajaan.. mereka bijak mengatur stretigi .. jika di lihat indek rasuah yang di keluarkan sprm lihat web sprm kumulan profesional 0%?? tak mungkin tiada rasuah golongan atasan ini mereka lah bapak segala rasuah kenapa 0% makna nya ada pelindungan politik @ orang yang berkuasa dalam kerajaan maka gagal lah PM dalam membasmi rasuah.. KSN bantu PM tujuan PM lantik Tn KSN buat keja bukan keja lindungi perasuah ya Tn KSN... CUEPCS pun menjadi mata dan telinga kerajaan dalam benteras rasuah tapi yang kena buang dan tukar orang yang memberi maklumat rasuah... ni apa cerita??.. KSN cek deng dato omar persiden cuepacs..