Wednesday, October 10, 2012

LOW CLASS : MENIPU RAKYAT UNTUK DAPAT UNDI.



Pendakwa Perancis Sahkan Pembangkang Malaysia Penipu No. 1

SUARAM, sebuah NGO yang didalangi pembangkang Malaysia dan ditaja oleh Zionis dan Soros, terkantoi lagi, dan lagi dan lagi, dalam isu pembelian kapal selam scorpene.  Tetapi, walaupun telah berapa kali kantoi, setiap kali juga mereka akan menafikan, menebalkan muka serta tidak malu bersemuka dengan media, rakyat Malaysia serta dunia sambil meneruskan lakonan dan penipuan mereka. 

Mungkin kerana dana yang diterima mereka terlalu banyak, maka SUARAM a.k.a pembangkang tidak punya pilihan selain meneruskan lakonan dan penipuan dengan harapan kerajaan Islam Malaysia akan jatuh jua akhirnya.   

Namun, dengan kenyataan pendakwa kerajaan Perancis yang tersohor, Yves Charpenel yang dikeluarkan semalam, bahawa tiada perbicaraan mengenai pembelian scorpene di Perancis dan bahawa apa yang berlaku hanyalah perbicaraan oleh media pembangkang Malaysia, dilihat sebagai titik noktah kepada siri penipuan SUARAM dan pembangkang itu.  

Charpenel juga mengulangi penjelasan kerajaan sebelum ini, bahawa apa yang berlaku ialah dua ‘hakim penyiasat’ bebas telah menyiasat isu ini sejak awal tahun ini berdasarkan aduan oleh SUARAM.  Ini kerana mengikut undang-undang, semua aduan perlu diberi perhatian dan disiasat sewajarnya secara tertutup dan rahsia.    

Walaubagaimanapun, hakim penyiasat ini tidak punya hak untuk menyiasat atau menyoal siasat merentasi sempadan negaranya tanpa mendapat kebenaran dari kerajaan negara terbabit sebagai menghormati Perjanjian Bantuan Perundangan Bersama yang dipegang oleh semua negara di dunia.  

Oleh itu, bagi SUARAM dan pembangkang untuk menegaskan bahawa perbicaraan sedang berjalan dan beberapa orang telah dikenalpasti untuk disapina serta mendedahkan dokumen kapal selam yang berbahasa Perancis kononnya sebahagian daripada bukti, menunjukkan betapa rendahnya akhlak para pendokong SUARAM yang memakai nama pejuang hak asasi manusia ini.  

SUARAM seolah-olah memperbodohkan dan meludah ke muka setiap manusia di dunia dengan sanggup berbohong bagi memenuhi agenda syaitan yang membawa kemusnahan melalui peperangan dan pembunuhan menggunakan bantuan satu lagi syaitan yang memanipulasi pasaran mata wang dunia.  

Selaras dengan sikap angkuh Zionis dan Soros itu, SUARAM telah menunjukkan sikap tidak menghormati sesiapa dan mana-mana kerajaan di dunia termasuk Malaysia dan juga Perancis.   Sudahlah kerajaan Malaysia difitnah dan diburuk-burukkan, kerajaan Perancis pula dipermainkan mereka.  

Dalam usaha SUARAM ‘mengenakan’ kerajaan Malaysia, mereka telah menggambarkan yang mahkamah Perancis tidak telus kerana telah membocorkan maklumat siasatan termasuk bahan bukti kepada mereka yang kemudian didedahkan pula oleh mereka kepada umum.  SUARAM juga memberi gambaran yang polis Perancis tidak cekap kerana tidak mampu mengesan kemasukan Altantuya ke negara itu dalam jangka masa urusniaga berlaku.  

Dan kini, SUARAM dan pembangkang Malaysia masih lagi enggan mengaku yang semuanya sudah berakhir dan bahawa penipuan mereka sudah sampai ke penghujung.  Sebaliknya, Anwar Ibrahim, Ketua Pembangkang Malaysia telah berusaha membawa masuk peguam Perancis, William Bourdon untuk memberi keterangan bagi pihak SUARAM dalam isu menerima dana asing.  Kedatangan Bourdon pastinya dibayar dan bayarannya pula pastinya bukan sedikit, sesuai dengan namanya yang tersohor sebagai peguam kepada George Soros.  

Secara langsung, tindakan pembangkang membawa Bourdon bagi membantu SUARAM menguatkan lagi fakta bahawa SUARAM dan pembangkang Malaysia bukannya memperjuangkan hak asasi manusia mahupun rakyat jelata, sebaliknya sedang dalam proses melancarkan misi ‘pertukaran rejim’ di Malaysia demi kesejahteraan Soros dan Yahudi penakluk dunia melalui strategi berbohong atau menipu, tanpa had dan batasan. 

33 comments:

Anonymous said...

SUaraAnakhaRAM!

Kenapa SUARANAKHARAM bertindak double standard terhadap kerajaan Malaysia pimpinan Najib?

Cuba kita tengok siapa yng mengendalikan NGOk
ini.Nama2 mereka tersenarai sebagai penggerak utama parti PKR.Tian Chua,Sivarasa dan beberapa muka lagi.

Anonymous said...

...INGAT PENIPU INGAT AL-JUBURI
...INGAT PENIPU INGAT PASpispus
...INGAT YAHUDI, INGAT PR.

...jelaskan maksud di atas?

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Namun, dengan kenyataan pendakwa kerajaan Perancis yang tersohor, Yves Charpenel yang dikeluarkan semalam, bahawa TIADA PERBICARAAN mengenai pembelian scorpene di Perancis dan bahawa apa yang berlaku hanyalah perbicaraan oleh media pembangkang Malaysia, dilihat sebagai titik noktah kepada siri penipuan SUARAM dan pembangkang itu.
---------------------------
MENIPU ITU SATU IBADAH..
KALO XBOHONG BUKANLA PAKATOON..
PAKATOON HARAMjadah PEMBOHONGAN DAN FITNAH ADALAH SINONIM..

muahahhahaahah

Anonymous said...

Takat macai2 PGayAl, amPAS & DAPigs
yang kaki BEDAL lagi BELASAH tak
peduli hujung atau pangkal, depan
atau belakang, halal atau haram...
Bolehlah AnuGAY ANUgerah tuhan &
kroni2 peliwatnya kelentong lam
Mesia nih!!!

Tapi kalu dunia luar tuh, cubalah
klentong sebaik mungkin...
mrk bukannya SEBODOH pencacai2
FVCKatan Mesia nih AnuGAY oii!

Pekong Pondan said...

Anwa"Al-Juburi" Ibrahim.
Once an asshole - always an asshole. And his Asshole lovers flock around him like flies around the Cowdung.

Anonymous said...

Hoi Ahlul terbangang n tersohor Umgok cuba kamu tengok apa kata peguam yang terlibat kat dalam kes ni kamu dengar dan baca dari bekas2 orang yang dah takda clas macam mamak kutty tu nak buat apa betul2 lah melayu yang teramat bangang dalam umguk ni

MrGerejaGoblok said...

ANON 1248
KAMU LAH MAANUSIA TERBANGANG SEKALI.
TAK KENAL MANA KACA DAN MANA PERMATA.
BODOH SOMBONG, PANDAI HINA ORANG.
WHAT HAVE YOU DONE FOR THE NATION. STUPID.

YOU'RE JUST LIKE A DOG, BARKING UPON RCEIVING ORDER.

PLEASE USE YOUR BRAIN....KALAU OTAK KOTOR PENUH HASAD DENGKI BOLIH GUNA CLOROX. KASI CUCI. GERANTI BERSIH DARI NAJIS PUNYA !!!?

Anonymous said...

APA2PUN,SUARAM TELAH MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAI RAKYAT BAGI MENDEDAHKAN APA JUA PERKARA DAN SALAHLAKU YANG SELAMA INI DIKABURKAN DARI PENGETAHUAN RAKYAT.SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA YANG CINTAKAN KEAMANAN DAN KETELUSAN,KITA TUNGGU DAN LIHAT DEMI KEBENARANNYA KELAK.

Anonymous said...

Suaram jlnkan taggungjwab...pigidah...mkn duit yahudi boleh...

Servant of God said...

Anonymous said...

Hoi Ahlul terbangang n tersohor Umgok cuba kamu tengok apa kata peguam yang terlibat kat dalam kes ni kamu dengar dan baca dari bekas2 orang yang dah takda clas macam mamak kutty tu nak buat apa betul2 lah melayu yang teramat bangang dalam umguk ni

October 10, 2012 12:48 PM

-----------------------------

Wahai insan,

Peguam yang terlibat dalam kes ni tak tahu apa2. Ini kerana siasatan yang dilakukan adalah rahsia. Si peguam tu tak tau apa2 pun, sebab dia bukannya "investigating judge".

Jadi, buat apa nak dengar cakap dia? Dia pun memandai macam kamu jugak.

Citer kat aku, kenapa nak dengar cakap dia.

Anonymous said...

1.00pm. Macamlah rakyat tak kenal SUARAM. Sama spt malaysiakini mereka ni ejen politik PKR dan ditaja tokoh yahudi G.Soros. Kalau dah ditaja kaum yahudi tu automatik kita boleh tahu apa matlamatnya.

Anonymous said...

aku pelik SPRM, KDN , bank negara senyap jer pasal isu ni....
keluar statement pun mcm nak x nak jerk,,,
kalau BN,,,, bukan main cepat sepantas kilat ambil tindakan.....
ada sesapa boleh komen????

Anonymous said...

Tak terfikirkah Suaram mereka sedang mempertikaikan Kerajaan Perancis? Adakah mereka tidak tahu Perancis adalah antara yg mengamalkan dasar pemerintahan paling terbuka di dunia. Malah Perancis kini diperintah pemimpin yg berlainan yg tiada kaitan dgn presiden dulu!

Tingkah laku Suaram ni perlu dihentikan dan amat memalukan Malaysia.
Mereka berani menafikan kenyataan kerajaan Perancis yg terang2 menyatakan mendiang Altantuya tidak pernah datang ke Perancis dan terlibat di dlm pembelian kapal selam dan siasatan membuktikan dia juga tak boleh bertutur dlm bahasa Perancis. Cukup..jangan memalukan Malaysia lagi.

Anonymous said...

SUARAM - SUARA ANAK HARAM JADAH.....!!!!!

Oooiiii... sepina dari Perancis tu bila nak sampai wahai SUARA ANAK HARAM JADAH oooiii...??????

Ali said...

Saman jew Lidah Rasmi Setan SERAKAH dgn Malaysikonek, suaramjadah bio mapoih.

Anonymous said...

1.55
kalu pehak Bn/UMNO
subuh sebelum ayam berkokok
SPRM akan mulakan siasatan
dalam kepala set dah
pasti lakukan kesalahan
lupake
SPRM dimalukan degan
drama terjun dari tingkat 26

hangkedee said...

Melayu Umno,Pas ,PKR semuanya takut kepada cina komunis Dapig.

Anonymous said...

Pembangkang Malaysia mmg memalukn...nak jatohkn BN dan DSN smp sgp menjatuhkn kredibility kjaan Perancis dgn mengatakn Altantuya masuk ke Perancis secara haram dan boleh pulak jadi penterjemah wl pon pada hakikatnya Altantuya xreti brbahasa Perancis...

Mmg pembangkang Malaysia puak PAKATOON HARAMjadah trdiri dari SHIT..TAIK..Najis...hny bahan buangan...

Anonymous said...

harap spy2 perancis membalas dendam bg pihak mereka...

kasih sekeh sket kapala suram ni...

usin said...

anon 12:48pm.
tak nak ckp bnyk. kamu sememangnya bodoh, bangang & tongong hanya kerana terlalu mencintai anwar. sebusuk & sebacin anwar itu adalah seharum semerbak mawar bagi kamu. sewel!!!!

Servant of God said...

Anonymous said...

aku pelik SPRM, KDN , bank negara senyap jer pasal isu ni....
keluar statement pun mcm nak x nak jerk,,,
kalau BN,,,, bukan main cepat sepantas kilat ambil tindakan.....
ada sesapa boleh komen????

October 10, 2012 1:55 PM

----------------------------

Memang pelik. Tentang isu perkahwinan anak DS Ali Rustam, inai belum hilang dari jari, SPRM dah umum akan siasat.

Tapi, benda2 yang satu negara nak tau, dorang tak pulak umum apa2.

Gila ke apa nih?

Anonymous said...

'peguam' yang diBAYAR tu yg depa nak percaya? alangkah bodohnya pencacai pakatan kat sini. tak baca betul2 berita, yg dia tahu dapat berita dr seseorang atau hearsay..itu jugaklah yg dia relay kat org lain...memang bangang.

Anonymous said...



SPRM MMMMMMMMMMMMM apa berlaku.........

Anonymous said...

Sang Peliwat membuat sial seumur hidupnya selagi dia tak dapat jadi Perdana Menteri Malaysia. Sang Peliwat diberi keutamaan dari Mahkamah Tinggi, lepas dari pengakuan meliat Saiful, Hakim dan Pendakwa Raya memutarbelitkan Saiful sampai Sang Peliwat dihebahkan selama 5 minit, lepas dari tuduhan. Tetapi pada asalnya meliwat suka sama suka sudah terjalin mesra didalam fikiran semua rakyat, jangan temberanglah penyokong-penyokong PKR,PAS dan DAP.
Sekarang Sang Peliwat mahu serang PM Najib bermati-matian dengan anak perempuan dan bininya sehingga Sang Peliwat duduk di dalam kamar Perdana Menteri Malaysia pada masa PRU13.

Semua orang Melayu, muda dan generasi Y, generasi X, yang lama, mesti tetapkan pengundian kepada Umno dan BN. Jangan kasi lepas peluang kepada parti penjahanam negara Malaysia. Sayang seribu kali sayang, tanah Melayu hanya satu sahaja, jangan sampai parti ala Yahudi ini menguasai Malaysia untuk generasi akan datang.

Anonymous said...

anon 1pm

kau ni mmg bodoh, bahalol mcm bapak kau!!!

Anonymous said...

Suaram pengkhianat negara!!
Suaram pengacau keamanan negara,
Suaram mahu menjatuhkan PM Najib yang sangat murni suci hatinya,
Suaram perosak negara,
Suaram adalah kumpulan manusia syaitan dan iblis!!
Suaram makan taik Yahudi, minum kencing Aljuburi,
Suaram berniat khianat dan kotor!!

Anonymous said...

jangan le pulak
dalam 10 orang pegawai kerajaan yang diperkatakan membberi maklumat kepada suaram tu ada dalam SPRM....

Anonymous said...

dh perancis kata xde kes, yg ko nk lg dgr ckp peguam soros tu buat ape bangang!!! org klu bodoh blh blajar tp klu bangang tahap ungkal ni namanya bahlol..

Anonymous said...

Anonymous said...
aku pelik SPRM, KDN , bank negara senyap jer pasal isu ni....
keluar statement pun mcm nak x nak jerk,,,
kalau BN,,,, bukan main cepat sepantas kilat ambil tindakan.....
ada sesapa boleh komen????

October 10, 2012 1:55 PM
;;;;;;;;;;;;;;;;;;
DALAM KAKITANGAN AWAM SEKARANGNI RAMAI MUSANG BERBULU AYAM, KAU TENGOKLAH USTAZ/USTAZAH KAFA,JQAF SEMUANYA SOKONG PAS TAPI DIBERI KERJA KALAUTAK MENGGANGGURLAH DIAORANG,KITA YANG SOKONG KERAJAANNI ANAK BERANAK KITA SUSAH NAK DAPAT KERJA KERAJAAN

Anonymous said...


woi....WHAT HAPPEN TO SPRM..
WHAT HAPPEN TO PEGUAM NEGARA..
WHAT HAPPEN TO MENTERI KDN..

3 entiti yg nampak tak berkesan lagi selepas zaman Tun M..

Kesian PDRM jadi kambing hitam.. jadi punch bag..
Menterinya hancus, peguam negara hancus..
SPRM hancus...

WOI...APA NI..


Anonymous said...



Bila SPRM camni, bila peguam negara cam ni, bila menteri KDN macam ni, BNM MACAM NI....

MALAYSIA DAH JADI MACAM NEGARA TAK DE UNDANG2..

DANA HARAM MASUK BANYAK, DADAH MASUK BANYAK, NEGRO PENIPU MASUK BANYAK, FITNAH JADI MAINAN, PEMBOHONGAN JADI MAINAN, PELIWAT DILEPASKAN, ANUA BERAHIM BERZINA BUAT TAK TAU, AZMIN JADI JUTAWAN SEGERA BUAT TAK TAU..

dah Banyak sangat musang berbulu ayam... Menteri KDN buat tak kisah je.. CARRY ON..



Anonymous said...

Weyh pr ko mane satu ni...ada prbicaraan ke x??korang wat ceta pe nie spin...spin...spin...penat aku sokong pr lama ni gebang mcm2..aku br nk mtk pr bubarkn CUEPACS kalo menang..kalo mcmni la punye spin huh buang masa
Better aku pangkah krajaan drpd aku lebih konfius ngn pr yg berbelit2..Capiche!

Pr-we talk and talk only..no action taken to ease rakyat shoulders...can u list me what been done (exc cramah ngeji) in slangor for youth community?Cukai pintu bila nk turun..janji la lagi..ooo lupa lak manifesto bkn janji..arsehoooole

Anonymous said...

Xbole 100% letak salah kt diorang...kita sbg rakyat yg mmpunyai kuasa utk tentukn ms depan malaysia spttnya bangkit, sedar dn peka dgn keadaan skarang..