IKLAN BERBAYAR

Sunday, October 21, 2012

UITM. MOHON SIASAT KESAHIHAN CERITA INI.

KLIK SINI

11 comments:

Anonymous said...




pegawai kerajaan yang bermuka2 dan opputunist macam rektor uitm perak tuu... amat ramai dlm sektor awam malaysia kerana kerajaan ubn suka manusia jenis pengampu tapi jahat seperti itu....

sebab tu...DEB n program majukan bumiputera sering tersasar dari matlamat sebenar....

selagi ubn memerintah... selagi tu isu diatas tak dapat diatasi....

jika ubn kalah sekali...mungkin barulah golangan pengkkianat bangsa ni insaf dan sedar kecurangan mereka selama ini.

pru13...TUKAR kerajaan pusat dari BN ke PR! amiin.

Anonymous said...

Pegawai2 pengampu ni masa zaman Anwar lg kenyang sbb Anwar lg suka kena ampu..bila anwar jatuh, puak oportunis ni pun berpaling tadah..so kalau nak kata tukar kerajaan sbb ni, kalau PR merintah, budaya ni akan jadi lebih-lebih parah..

Anonymous said...

UiTM di Hati Ku.

Dah lama sembang dengan kawan kawan ex students or staf uitm sebaiknya:

1. VC UiTM tak perlu terlalu lama di tampuk pemerintahan. kalau lama sangat banyak yang merepek dari yang betul

2. VC UiTM dilantik dikalangan manusia 'berkecuali'. kalau lantik dari kalangan mereka mereka yang kaki pengampu ini la padahnya. sentiasa ada saja pengampu lain pulak yang nak menjatuhkan pengampu yang sedia ada.

p/s: apa pun tuduhan tak kira datang dari WAJIB DISIASAT!

p/s: let me guess...case closed!

Anonymous said...

Anonymous said...
Pegawai2 pengampu ni masa zaman Anwar lg kenyang sbb Anwar lg suka kena ampu..bila anwar jatuh, puak oportunis ni pun berpaling tadah..so kalau nak kata tukar kerajaan sbb ni, kalau PR merintah, budaya ni akan jadi lebih-lebih parah..

October 21, 2012 9:15 AM
-----------------------------------
Betul apa yang dikatakan di atas tu. Kalau PR memerintah lagi teruk kerana puak-puak yang buat begitu adalah puak-puak peninggalan Anwar dan penyokong Anwar. Tak caya periksa. Kalau pun PR memerintah manusia-manusia tu tetap sama tak berubah. Manusia yang sebegitu juga yang membuatkan orang marah kepada kerajaan. Kerajaan mesti siasat.

Anonymous said...

Subhanallah..Masyallah..mengucap panjang ..nak tahu???

baru baca di blog ..malaysia in crisis..

tepuk dada tanya iman..Allah beri kita akal untuk menilai yang mana betul dan yang mana palsu..yang mana permata dan yang mana kaca..


Servant of God said...

Apa, PR tu baik sangat ke? Ini baru merasa 4 buah negeri, dah perangai rakus. Ini yang namanya lebih baik daripada BN?

Poodah!

Anonymous said...

TUKAR VC UITM. TOLONG TUKAR VC UITM. BERITA INI BETUL. ADA CEILING BAYARAN SYARAHAN SAMBILAN RM1,800.00. KALAU AMBIL ORANG LUAR BAYAR LEBIH DARI TU JUGA PENSYARAH SAMBILAN. BAIK AMBIL LECTURER SENDIRI.

UiTM LAGI TERKEBELAKANG DENGAN VC MACAM SAHOL LAHANAT NI.

YAB DATO' SERI NAJIB, WE ARE BEGGING YOU, PLEASE CHANGE UITM's VC. WE DO NOT WANT HIM. DIA DAH MEROSAKKAN UITM, KERANA ANGKUH DAN BODOH.

Melayu Perak said...

anon 12.38 am....

pensyarah sambilan adalah perlu....contoh peguam swasta yang mengajar company law kepada pelajar undang-undang....

mereka ini diperlukan kerana pengalaman di luar....boleh meningkatkan kefahaman pelajar tentang dunia luar dan kehendak pasaran kerja....

Servant of God said...

Kalau kita betul nak tindakan diambil, macam mana perlu kita lakukan?

Anonymous said...

memang betul perlu ada orang luar. kita nak kepada kepakaran luar. masalahnya orang luar dia tak letak ceiling bayaran, orang dalam dia letak ceiling. tapi dia pergi merata dunia tak de pulak ceiling apa apa yang dia letak sendiri.

dia ini terlalu bodoh sombong. dia garang tak bertempat. depan kita dia kata datanglah jumpa dia, open door policy. open door kepala bapak dia, bila kita datang dia maki hamun dan herdik kita macam kita budak budak.

dasar keling tak sedar diri. Dato' seri Perdana Menteri, tolong, betul kata anon atas tu, kita tak nak sahol celaka. dia akan pastikan dato seri khalid nordin hadir ke uitm sebanyak dan sekerap mungkin untuk pastikan dia kekal jadi vc. memang sial lah dia ni. haram jadah punya keling, orang anwar jubor ni dulu.... dato sri najib, tolong TUKAR SAHOL CELAKA KEPADA ORANG LAIN! PLEASSSSSSEEEEE

Anonymous said...

Aku bekas pelajar ITM tahun 80'an dulu di kampus Shah Alam.Masa tu lagi pensyarah adalah penyokong pembangkang.Mereka dihantar kembali ke US untuk dapatkan phd dan kembali sebagai ketua kursus dan sekarang mereka inilah yang membuka seluas-luas pintu kepada pensyarah sambilan DAP di UiTM walaupun kualiti mereka ini lebih kurang saja.Satu pengkianatan kepada anak bangsa lulusan institut ini yang ada kelayakkan dan juga pengkianatan kepada bangsa Melayu.