Sunday, October 21, 2012

CERAMAH BERKUALITI MURSIDUL AM.

24 comments:

Anonymous said...

Mari kita belajar bahasa....

PAS itu adalah ANJING - Serbian / Crotian
PAS itu adalah KARAT - Azerbaijaini / Turki
PAS itu adalah TIDAK - Perancis

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...
This comment has been removed by the author.
Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

Kami Boikot semua ceramah UMNO... Jangan Syok Sendirilah

Anonymous said...

@Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...

Yang selalu tgk ceramah PR tu siapa?

Orang putih? korea? jepun?

alahai, dah tentu puak ko sendiri. Jadi, tak ke juga syok sendiri namanya tu?


Anonymous said...

hehehe..

Tu jer lah modal umno bila2 dah nak penghujung nie...

Anonymous said...

Kenapa la umno harbi guna labahau ni?adakah umno pukimamak kekurangan ahli krn beruk diatas ni mmg kaki lompat dan bermuka2..knp x-pr yg melompat ke umno diangkat menjadi dewa oleh umno harbi..kesian ahli umno yg lain.mcm mereka adalah sampah yg tidak diperlukan.padahal merekalah yg berjuang lama.bersama umno harbi...mcm ezam kotak katik dpt senator...ahli umno harbi yg lain dpt apa?

Anonymous said...

Bila umno nak amik hassan ali jadi ahli...

Boleh membetulkan akidah orang2 melayu amnya dan orang umno khususnya,,,

hehehe

Anonymous said...

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO

Yg GILER berceramah pagi petang siang malam smp atas katil pon berCERAMAh ialah pakatoon haramJADAH....

Tapi bila buat kerja hasilnya selalu hamPEH....bila gagal jalan paling mudah SALAHKN UMNO wlpon dah bertahun mmrintah ....

Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO said...

~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO said...
This comment has been removed by the author.
Kelab Puteri UMNO Mahu Lingkupkan UMNO said...

Muhyiddin Dan Puteri UMNO Mahu Najib BERUNDUR... Kenapa?


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~


Tapi yang terpenting... Pemuda dan Puteri UMNO yang kononnya barisan pelapis kepada UMNO tetap BODOH... Tetap TOLOL.. Itu yang pasti..

Disebabkan KEBULUR sangat nak berjuang untuk UMNO, Pemuda dan Puteri UMNO sanggup menipu dan memperbodohkan diri sendiri untuk sama2 menipu dan memperbodohkan orang2 tua kat kampung, saudara dan adik2 mereka... Jika Pemuda dan Puteri UMNO tidak boleh menggunakan akal dengan bijak, kenapa tak jadi LEMBU saja?







(( edit, copy & paste Page FB Kump. Generasi Baru keluar UMNO ))

Anonymous said...

MCA akan terus mempermainkan Hudud dan Islam bagi menakut nakutkan pengundi cina supaya terus menyokong parti mereka,,

Jenis politik yang di bawa UMNO bertujuan untuk mendapatkan undi supaya mereka terus berkuasa..

Dahulu semasa DAP menghentam PAS, ketiga tiga parti terus membuat perjumpaan bagi membincangkan isu yang penjadi pertikaian antara mereka..

Tapi apabila MCA terus menghentam Islam dan Hudud. Tiada ksinambungan yang dipelopori oleh UMNO untuk meredakan situasi yang dicetuskan oleh pemimpin cina.

Jelas, dengan wayang yang dimainkan parti komponen BN itu dan UMNO adalah hanya untuk menunjukkan hanya mereka yang boleh menyatu padukan perpaduan kaum di malaysia ini...

Ditambah pula dengan sikap PERKASA yang menghentam CSL hanyalah wayang2 yang skrip nya telah disusun rapi oleh UMNO bertujuan mengelirukan non muslim sekiranya PAS berkuasa..


Politik jijik yang rakyat harus kuburkan..

Tolak UMNO, Tolak BN..

wakil ahli2 Pas parlimen gombak said...

Undi Pas seperti undi DAP/undi PKR seperti undi DAP...undi DAP sama seperti menyokong perjuangan KOMUNIS..dengan itu kami anak2 muda di gombak ahli2 Pas memboikot segala ceramah olih konco2 Pakatan Haram ini..Anwar Ibrahim Bapa segala Penipu/Bapa segala Penyangak Politik mempengaruhi Pemimpin Tua Mursidul am kami yang sudah Tua,nyanyok tak sedah diri....Anwar Ibrahim nilah punca segala2nya...

Anonymous said...

Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Rakyat Malaysia Tolak PR said...

Itu la mereka2 yang seperti anjing kurap menyalak ke gunung. Menjerit la anjing setiap hari ke gunung, namun gunung x kan runtuh dengan sendirinya. Tapi pengkhianat rakyat (penyokong PR dlm kerajaan) yang akan memusnahkan kesejahteraan rakyat yang dibina selama ini. Bagi bukti 1 & 2 tapi yg menunjuk bukti pun, dia faham ka maksud keratan tu...? Kamu maki-hamun pun, tak menjejaskan pahala dia tapi bertambah dosa kamu kepada Allah. Tanya pada diri kamu adakah kamu berdiri atas keadilan dan kebenaran hakiki? adakah kamu yakin selama ini kamu tidak mendapat HAK kamu sebagai seorag muslim, sebagai rakyat malaysia, sebagai pelajar, sebagai ibubapa. Tanyalah pada diri kamu, apakah sumbangan yang KAMU berikan pada NEGARA... jgn ditanya apa sumbangan NEGARA untuk KAMU. Undang-undang negara yg mudahpun kamu x leh nak ikut... Inikan pulak Undang-undang WAJIB HUDUD... Adakah kamu yakin tidak akan ada penyelewengan pada diri sendiri? Tepuk DAHI tanya la IMAN... Jgn jadi manusia munafik dan kufur..

Anonymous said...

Pembangkang memang pun anjing kurap pandai mereka cerita.

Anonymous said...

pakatan babi haramjadah perosak negara

Anonymous said...

Subhanallah..Masyallah..mengucap panjang ..nak tahu???

baru baca di blog ..malaysia in crisis..

tepuk dada tanya iman..Allah beri kita akal untuk menilai yang mana betul dan yang mana palsu..yang mana permata dan yang mana kaca..



Anonymous said...

KALAU TAK MENIPU BUKAN PKR NAMA DIA...

MATLAMAT PKR utk MELUMPUHKAN JENTERA BN SECARA PSIKOLOGI

MARI GAP DAN PEJUANG2 Sekelian..

ingat kata2 madey...ATACCK IS THE BEST DEFENCE


1. PARTI PKR PALING HIPOKRIT ...NAMA ANWAR TAKDA DLM AHLI PKR...BELIAU BERTANDING ATAS PARTI APA AEBENARNYA..

2. JAWATAN BELIAU DLM PKR TIDAK SAH DISISI UNDANG2 NEGARA..

3.BELIAU TIDAK BERHAK MENGGUNAKAN APA2 instrument duit parti... HATTA BAS PUN

4. MANA BELIAU DAPATKAN WANG BEGITU BYK TERBANG DAN HOTEL KESINI SANA

5. MEMBENARKAN SEDARA MARA DLM PARTI KRONISME ..TIDAK SEPERTI BELIAU PEJUANGKAN MASA TENTANG MADEY DULU...

Anonymous said...

Kump. Anak2 Muda Keluar UMNO said...
Kami Boikot semua ceramah UMNO... Jangan Syok Sendirilah

Kamu yg syok sendiri...
Pro-Aspirasi dah menang besar
Kamu semua ketinggalan kapal..kesian..kesian...

Anonymous said...

Pembangkang dah panas. Baru kena usik sikit dengan murshidul tibai sah menggelabah. Next pru pkr jadi parti kempunan rakyat dan parti isle jadi srperti biasa hamPAS

Anonymous said...

Kau boikot. Kami nak lagi ceramah sebegini

Tun Teja said...

Aku sudah dengar dari mula sampai habis ucapan Mursyidul Am TIBAI Muhammad Zahid.
1. Segala ucapannya cukup jelas, cukup bernas. Penyampaian nya begitu bersemangat, beralaskan hujah yang teratur, meninggikan perhatian pendengar untuk menumpukan fokus sesiapa yang hadzir disitu.
2. Segala hujah-hujah M Zahid berdasarkan kepada fakta dengan penerangan yang jelas. Cara M Zahid melapiskan hal kejahilan Anwar, George Soros, Tian Chua atas kes Scorpene yang mereka paparkan fitnah dan Nik Aziz hakikat jahat sangat tersusun.
M Zahid menggunakan ke suara yang lantang kena pada tempat kelunasan isi pati ucapannya. Kadang-kala beliau menggunakan bahasa yang agak kasar, tetapi memang sesuai untuk menghentam pemimpin PKR itu.
3. M Zahid cerdik meneruskan liputan insiden yang melibatkan Anwar Ibrahim, kesah benar pembohongan si pemimpin PKR dan mereka-reka alasan penghasutannya untuk meracuni fikiran rakyat. Kesah PTPTN dari pembohongan Anwar.
Kesah Nik Aziz yang tidak mengenang budi kepada PM D S Najib yang menolong nya untuk mendapatkan rawatan yang baik, tetapi dibalas dengan tujuan yang kejam oleh pemimpin PAS yang jahat.

4. Anwar memang pembohong agung. Anwar memang perosak, penjahanam, petualang, peliwat, penghasut, penzina, penipu Negara. Dia mesti disingkirkan dari politik.

Hidup Umno!! ingat orang Melayu, 4 dasar yang penting: Ugama Islam, Ketuanan raja-raja Melayu, Bahasa Melayu, Kepentingan orang Melayu.
Bagus kata M Zahid bahwa Umno lah yang sudah membuktikan jasa kepada orang Melayu. Kemakmuran rakyat Malaysia sekarang ini adalah kerana kekuatan pemerintahan kepemimpinan Umno dan BN.

Anonymous said...

Menipu jo la kojo MUU..