Monday, November 19, 2012

ADAKAN ANDA BANGGA DENGAN PAS ?


adakah anda bangga dengan pas ?

yakinkah anda bahawasanya pas paksi penyatuan islam dan melayu ?
yakinkah anda bahawasanya nik ajis penyatu ummah di malaysia ?

soalan terakhir ?

yakinkah anda pas mampu membawa kegemilangan islam/melayu sekiranya mereka 'berjaya' mentadbir malaysia ?

150 comments:

Anonymous said...

Saya tak yakin

Jijan Mali said...

Tidak yakin dan bangga dengan parti PAS-pis-pus ini. Bila dengar doa dalam solat hajat depa tu amatlah memualkan....tahap doa budak sekolah yang tak cukup akal....sah lah puak pelampau PAS ni confirm letak otak kat kepala lutut depa. Mudah-mudahan apa yang depa mintak tu berbalik kat depa...amin....

Unknown said...

yakinkah anda bahawasanya pas paksi penyatuan islam dan melayu ?

saya yakin..yakin yang pas bukan paksi penyatuan islam dan melayu..

bagi pas tak penting Islam bersatu..Melayu bersatu..janji dapat ke Putrajaya

Anonymous said...

kalu dapat pun bukan depa yg mentadbir. orang lain yg control depa cuma puppet on the string.

Tukang Karut said...

Doa PAS utk hancurkan BN tu macamlah perangai budak2 merajuk, sama maksudnya "aku tak mau kawan dgn engko lagi".

Lebih buruk lagi bila org tua merajuk dan menunjukkan pula rasa kecewa dan melafazkannya dgn perkataan.

Sehabis buruk lagi bila berdoa utk menghapuskan org lain semata-mata mau merampas kuasa yg diidamkan.

Macamanalah pengundi atas pagar mcm aku ni nak percaya PAS boleh menjadi alat bagi penyatuan Melayu dan ummah? Lainlah kalau aku dah tak boleh berfikir dgn waras lagi ...

otai JB said...

hamPas kalau puak ni yg takeover. Comfirm gay & homeseks dihalalkan. Dan yg sedih lagi murtad dikalangan org melayu dihalalkan. Pas memang x blh diharap krn dia hanya mengalah pd pkr & dap. Pas tak berani bersuara waima tentang agama islam sendiri apa lagi hal yg lain. Semoga ALLAH selamatkan negara ini dari golongan munafik,,aminnn.

Anonymous said...

Saya bangga dengan Pas kerana dengan adanya Pas saya merasa senang hati sekarang bila mendapati hati saya yg kurang ilmu ugama ini tidak sebusuk ulamak seperti Nik Aziz adik beradik dalam Pas.

Anonymous said...

Minta RTM siarkan tiap hari di TV mcamana gaya PAS berdoa.Tlog deh Rais anak Yatim.

Anonymous said...

Bg sy PAS memalukan org Islam...

Krn mabokkn kuasa dan wang hengget mrk sgp menggadaikn Islam ...
-mrk sgp mmprgunakn Islam demi meraih sokongan ....
-mrk mmbiarkn Islam di perlekehkn oleh bkn Islam demi UNDI bkn Islam.
-mrk sgp menyorokkn sgl kemungkaran di pihak mrk mau pon sekutu mrk ...
-hukum yg ulamak PAS kuarkn adalah brpileh2 ,fatwa yg mmberi keuntongan pada prjuangan parti mrk shj di sokong...
-prjuangan mrk berasaskn hasad dengki &dendam kesumat thdp sesama Islam mnybbkn mrk sgp umat Islam brpecah dan di hina dr segenap penjuru..
-mmfitnah dan berbohong mrupakan kewajipan dlm kepimpinan PAS skrg..

PAS kalo mahu trs mnggunakn nama Islam spttnya brusaha mnyatukn umat Islam bkn mmbiarkn perpecahan diklngn umat Islam...

Krn sifat2 yg itula sy brhenti mnyokong PAS yg suatu ketika dulu amat sinonim dgn sy dan keluarga sy...

Anonymous said...

Hadi nak jadi PM ,jadi MB Terengganu sepenggal pun dah kena tendang oleh orang Melayu sendiri,macam mana kita nak yakin pada Pas.

Anonymous said...

LAGU KO BN.BN KO. BUAT CD LAKU JUGA JUAL KAT KOTA BHARU.

Anonymous said...

Pepatah Melayu ada menyebut "Mulut tempayang dapat ditutup" mulut Nik Aziz siapa boleh tutup? Itulah gulungan puak Kawarij, 22 tahun memerintah Kelantan ingin terus memerintah sampai.........

Anonymous said...

Hadi tak nak jadi PM,dia nak jadi KHADAM jah.Jong basuh kote NUAR.Sesuai sangat dgn dia.

Anonymous said...

Saya harap doa mereka untuk kejatuhan BN berbalik kepada mereka. Memang salah untuk mendoakan keburukan sesama Muslim.

Semoga Allah menjadikan PAS sebagai contoh bagaimana Islam telah digunakan dan diselewengkan untuk kepentingan duniawi...

Anonymous said...

Makin banyak nik aziz bcakap makin ramai org pas lari.

Anonymous said...

Minta tlong sesiapa org PAS jelaskan apa yang dimaksudkan oleh Nik Aziz dlm PC semalam yang UMNO tolak islam.

Anonymous said...

kalau nik aziz nak pas dibanggakan oleh pengikutnya eloklah buat benda2 berfaedah seperti buat sembahyang hajat untuk selamatkan rakyat dan negara plestin ke @ hantar sukarelawan2 pas untuk membantu rakyat dinegara tersebut yg tengah dibom supaya sedar diri dan tau bersyukur bertapa nikmatnya tinggal di Malaysia...

Anonymous said...

Kenyataan orang tua nyanyuk bernama Nik Aziz: Apa bukti saya kafirkan orang UMNO?

KOTA BHARU 17 Feb. - "Apa bukti saya mengkafirkan orang UMNO?" tanya Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika mengulas dakwaan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad terhadap dirinya seperti disiarkan oleh akhbar hari ini.

Menteri Besar Kelantan itu berkata, kewajipan beliau sebagai seorang Islam ialah untuk memberi tazkirah iaitu mengingatkan mereka tentang masa depan dan tindakan tersebut tidak boleh dianggap sebagai angkuh.

Menurutnya, Nabi Muhammad SAW sendiri pernah ditegur oleh malaikat kerana menegur seorang makmum menggunakan kayu sugi ketika memintanya membetulkan saf dalam solat.

"Nabi Muhammad kena tegur dek malaikat, inikan manusia biasa. Macam Mahathir ini apa kelebihan dianya, tak boleh tegur melenting selalu," katanya kepada Utusan Malaysia ketika ditemui di pejabatnya di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas kenyataan bekas Perdana Menteri itu yang menyatakan tujuan hidup Mursyidul Am Pas itu hanya untuk memenangi pilihan raya dan kemudian menjadi pemerintah bersama DAP serta Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Dr. Mahathir berkata, Nik Abdul Aziz secara terbuka sanggup mengkafirkan orang Islam UMNO, dalam masa sama bersedia bekerjasama dengan syaitan menjayakan perjuangannya.

Mengulas lanjut, Mursyidul Am Pas itu berkata, orang yang angkuh ialah mereka yang melawan Islam sebagaimana disebut dalam al-Quran.

Ditanya kemungkinan kenyataan bekas Perdana Menteri itu turut merujuk kenyataannya semasa pilihan raya kecil Tenang baru-baru ini, Nik Abdul Aziz menegaskan:

"Sokong Pas ertinya sokong Islam. Dia dua episod, pertama, sebelum Nabi Muhammad mari, itu kita panggil jahiliah.

"Yang kedua, selepas Nabi Muhammad mari. Bila Nabi Muhammad mari, pakat tak sokong juga, jadi serupa jahiliah.

"(Maksudnya, tidak menyokong perjuangan Islam itu) jahiliah. Ertinya tak berganjak. Nabi Muhammad datang ke dunia ini bawa era baru, kita panggil era Islam. Haram judi, rasuah, zina dan sebagainya. Sampai keluar lesen judi haram tu tak jahiliah lagi. Sebut jahiliah kena marah, hakikatnya jahiliah."

Menurut Nik Abdul Aziz, kenyataan Dr. Mahathir itu hanya menunjukkan beliau seorang yang tidak boleh ditegur dan akan melenting apabila ditegur.

Ditanya adakah semua kenyataan bekas Perdana Menteri itu mengenai dirinya tidak betul, Nik Abdul Aziz berkata: " Tak. Dia sebut saya angkuh, saya mana angkuh, angkuh ini makna sombong, tak terima hok orang lain."

Mengenai kenyataan Dr. Mahathir beliau menggunakan agama untuk politik, Nik Abdul Aziz sebaliknya berkata, Nabi Muhammad turut menggunakan agama.

"Nabi Muhammad guna apa kalau tak guna agama. Apa yang dia marah saya, marah Nabi Muhammad lah. Nabi Muhammad guna agama.

"Boleh jadi dia marah ini kerana dia fikir agama ini sembahyang, puasa, nikah kahwin, tengok anak bulan, itu je yang agamanya, sedangkan agama ni menyeluruh, sempurna. Tolak agama ambil nasionalis, apa nama kerja ni," katanya.

Anonymous said...

selalunya jika kita mendoakan kejatuhan org lain.kita juga akan terkena tempiasnya...jadi berhati2lah

Anonymous said...

Aku bangga dgn pas kerna dapat pecah belahkan sesama umat Islam jangan lupa bro nik aziz ko tengok apa jadi kat orang arab yg berpecah belah ustaz2 pas ko orang bute ke x tengok ke cammana israel lanyak orang arab palastin kerna ape ? kerna perpaduan dah tak dek lagi pade orang2 arab berperang sesama sendiri, fikir le ustat2 pas kate ko orang banyak ilmu kalau banyak ilmu tentu bole fikir jangan jadi cam orang arab dah le pakain dah terikut2 arab perangai jangan ikut cam arab dah le

Anonymous said...

Kita tengoklah nanti puak mana yng Allah perkenankan doanya.

Anonymous said...

Tlg jgn sepak kepale lutut mereka krn disitulah letaknye otak mereka..

Anonymous said...

Haramjadah nick ajis..boleh kata UMNO tolak islam.. Ini suatu fitnah kpd UMNO..tkde apa kurangnya UMNO dlm memertabatkan Islam di negara ini.. ÜmNO merealisasikan apa yg dikata dlm meningkatkan syiar Islam di Malaysia. Bkn mcm pas cakap, ceramah dan muktamar je yg pandai..tapi..hampir tiada langsung apa yg direalisasikan.. Hudud tk dak...negeri islam nk buat contoh kat kelantan dan kedah tak dak...Jenis manusia mulut busuk anak beranak..

Anonymous said...

Dato Ibrahim Ali kata, doa semacam itu adalah daripada orang hilang akal dan hampir gila.

Baru perintah sebuah tempat berjumlah 1.6 juta umat, macam macam ada. Bawa dia perintah Daerah Hulu Langat, Kajang, yang dok ada 4 juta orang lebih, saya rasa dia akan hilang seluar dan kain pelikat, fening. Mungkin berjalan dan berdiri tanpa kain, tetapi mesti berserban, nak tunjukkan Islam.

Saya sudah benci PAS sampai sudah penuh air di kepala nih. Saya kuatir nanti tidak pasal saya kena makan ubat bipolar dari hospital di Putra Jaya.

Tolong lah Pemimpin PAS, jadi manusia lah. Jangan jadi jenis pontianak cekik darah orang.

Anonymous said...

jgn harap menyatukan umat islam...lagi pecah belah ada ler..hentikan lar semua nie PAS oiii...Dari segi kematangan dia org didalam menguruskan ekonomi amat2 di ragukan inikan pula utk mengurus sebuah negara yg berbilang kaum dan agama. Saya tidak nmpk PAS mampu di dalam segala hal..hanya reti berceramah dalam bahasa yg kurang enak di dengar dan hanya pandai bercakap mengenai ekonomi dan agama..tetapi dari segi pelaksaan..amat2 di ragui...Saya penah mendengar kuliah maghrib yg di ceramahkan oleh penceramah PAS nie..dia berkata jikalau hendak mendapat haji manbrur perlu menjadi ahli PAS..Saya ingin bertanya...Nabi Muhammad SAW ahli Pas ker?...kalifah Abu Bakar dan Umar ahli Pas ker?..Ahli kitab yg lain Ahli Pas ker?..Saya tgk di dlm majlis tu ramai yg terangguk2 seperti memahami apa yg di perkataan.Tah apa yg difahami pun saya tak tau...Benda kecil mcm nie pun tak boleh fikir apa lagi benda yg besar. So Jgn harap lar PAs nie akan menjadi alat penyatuan Umat Islam di Malaysia...alat menghancurkan ada ler..Saya sebagai pengundi atas pagar amat2 kecil hati dan membenci Pas yg menghuru-hara kan umat islam di Malaysia. Hanya pandai bermain dgn ayat al quran dan kata2. Dont play with the silent voters...we are watching u PAS..

mrsedapkl said...

DAH 20 TAHUN PARTI PASshit BERCAKAP PASAL HUDUD TAPI PERNAH KE PUAKA2 NI TAK PERNAH BUAT ATAU PAMIRKAN DRAFT PELAKSANAAN HUKUM HUDUD ALA PASshit KEPADA ORANG RAMAI...TAK PERNAH KAN?? SEBENARNYA PAShit TAK SERIOUS MELAKSANAKAN HUDUD INI. HUDUD NI MCM TALIAN HAYAT BAGI PAShit

Anonymous said...

Alhamdulillah...sekarang aku dan keluarga kenal pas...

Anonymous said...

Aku yakin 100% Pas langsung takde makna bagi kita semua. Kalau Pas tak wujud, negara dan umat Islam akan lebih maju.

Anonymous said...

Salah tu.. Otak diorg dlm lubang punggung.. Senang anwar nak tala.. Tonggeng & tala.. Sudah2 lah nik aziz.. Dah nak mati pun.. Kubur dah panggil.. Bawak2 bertaubat.. Nak tanam kerusi mb sekali ke dalam lubang kubur?

Anonymous said...

Cuba tanya orang PAS, mereka pergi haji/umrah naik apa? Syarikat MAS tu siapa yang uruskan?

Hinggakan nak beribadat pun, mereka memerlukan Umno/BN.

malayoo mudah lupa said...

Kerajaan pusat bagi peruntukan beratus juta utk projek air kelantan, duit entah kemana air maseh berkarat ...itu bukan zalim ke nama nya?...zallim sendiri tk nampak zalim org laen yg tk nampak zalim itu yg di canang2 kan

Anonymous said...

Tolonglah hantar nik aziz ke Gaza.. Biarlah dia tgk mcm mana kejamnya israel.. Opsss nanti nik aziz lari tercirit dalam jubah.. Kat Malaysia bolehlah putar belit..

jejakazman said...

di cadangkan umno adakan solat hajat mega pada hujung bulan nie sekali ngan perhimpunan umno..dlm solat tu doakan sejahtera utk palestin dan seluruh umat islam...yg paling penting doakan sekali semua ahli PAS supaya menerima hidayah utk kembali ke jalan kebenaran....buat besar besaran spt di stadium bikit jalil....

Anonymous said...

Alhamdulillah aku bangga jadi penyokong PAS. Memang Aku haramkan parti UMNO untuk keluargaku. Syukur alhamdulillah mereka semua 'mengharam jadahkan ' parti UMNO ni.

PASial said...

PAS BODOH BAGHAL....HANYA LAYAK JADI LEMBU BABI DAPig..!!!


MUAHAHAHAHAHAHA.....

Anonymous said...

Bukan setakat basuh.. Tonggeng sekali..
Khadam!!! Tonggeng..
Baik boss!!
Opss hilang selera aku.. Dah kedut ni..
Sorry boss..

Berkorban apa saja utk DAP biarpun jual Islam.. Biarlah rakyat sengsara.. Tak ada duit minta dgn rakyat.. Lagi byk ceramah lagi byk income.. Biar rakyat kerja mcm lembu janji pemimpin PAS boleh minta derma ikhlas.. Boleh beli kereta baru, rumah besar & isteri muda.. Rakyat biar merempat.. Bukannya rakyat kisahpun.. Ahli2 PAS ikhlas..

Anonymous said...

PAS = Parti Anutan Setan...Setan setan haramjadah yg di-rejam sampai mati oleh kudrat rejaman Allah SWT... setan setan terkutuk yg di-bungkus dan di-bakar sampai mati oleh kuasa pembakar Allah SWT.

Anonymous said...

Hehe, buat pengomen jejakazman , joinlah PAS buat sembahyang hajat. Yg kamu suruh UMNO buat sembahyang hajat buat apa? Hiburan & UMNO mana boleh dipisahkan.

Anonymous said...

Nik aziz ada telur ke? Ckp je lebih.. Pergi Gaza boleh lari balik Malaysia tercirit birit.. Konon mcm serius.. Dpn Karpal pun dah tercirit.. Setakat berlakon dpn org2 PAS boleh la..

Dah la kelantan miskin, boleh minta duit dgn rakyat lak.. Rakyat yg maha bijak bagi je.. Tukang ceramah senang2 tukar kereta baru.. Rakyat susah xpe janji pemimpin kenyang.. Kitab mana diorg guna ni?

PASesat said...

N-AJIS MEMANG PEJUANG DAN PENYATU UMAT ISLAM SEBENAR...SEBAB TU DIA BUAT SEBUAH JER MESJID DI KELATE...SUPAYA SEMUA RAKYAT KELATE SEMAYANG KAT SITU......CAM KAABAH..HANYA ADA SATU JER KAT DUNIA....!!!


MUAAHAHAHAHAH...KELAKORNYER.......!!!

Anonymous said...

tak tahu aku nak komen apa. abeh pahle aku bg kat org lain nanti. mohon Allah hapuskan musuh2 islam dan eratkan hubungan umat islam. aminnn...

Anonymous said...

Sial sungguh PAS..

Anonymous said...

Tak Waras @ Sewel.
cammana org tak de
kualiti boleh jadi
Tok sami orang PAS.

PAShit said...

DARIPADA JOIN PAS BUAT SEMAYANG HAJAT DOAKAN KEMUSNAHAN UMAT ISLAM....BAIK JOIN NUWAR AL JUBOR HENTAM ITU CINADOLL.....


MUAAHAHAHAHAHA......

Anonymous said...

Akibat terlalu akrab berkawan dgn syaitan inilah jadinya.. Hanya sekadar gunakan Islam dan quran sebagai perhiasan tetapi tidak mengamalkannya.. Hawa nafsu terlalu kuat utk mengejar keduniaan tanpa menilai akibat setiap perbuatan dan kata2..

Syaitan bersorak riang melihatkan tatalaku masing2.. Islam & melayu berpecah dan akhirnya kaum lain mengambil alih.. Akhirnya adakah Islam akan menjadi satu tamadun yang kuat di sini dgn amalan2 seperti ini? Tanya lah nik aziz.. Hanya UMNO yang dilihat menentang Islam tetapi DAP memberikan kasih sayang kepada Islam malah menyokong kuat Malaysia sebagai negara Islam.. Hampir semua ahli2 DAP akan memeluk agama Islam yang akan diketuai oleh Karpal Singh.. Tahniahlah nik aziz.. Andalah manusia yang telah tuhan butakan mata dan hati.. Ikutlah bisikan syaitan demi cita2 anda..

Anonymous said...

Lepas hentam Chinadoll, boleh mintak cuci dosa dengan Pork nick pulak... memang setan pun sukeee......

Anonymous said...


TUAN/TUAN DAN PUAN/PUAN

AWAS!!!
HATI-HATI NIK AZIZ DAH HILANG
AKAL..CAKAP MEREPEK2 kALAU TERJUMPA ORANG TUA SEPERTI GAMBAR DIATAS.

.. CEPAT LARI.. BAHAYA.

Anonymous said...

PAS Parti Ajaran Sesat
PAS Parti Agungkan Syiah

Bagaimana boleh membentuk kerajaan 1 Malaysia ? PAS mahu memperjuangkan kroni mereka."Negara Berkebajikan' adalah kata-kata manis hendak menggulakan rakyat Kelantan dan pengikut PAS yang bodoh.
Kata-kata dimulut sahaja tetapi tak ada tindakan.

PASosang said...

N-AJIS BUKAN TAK WARAS...TAPI MEMANG DAH GILER.....SEBAB TU DIA SEMAYANG BAWAH POKOK DAN HIRUP TEA-O DALAM PINGGAN NASI.........

MUAAHAHAHAHAHAHAH.......

Anonymous said...

PAS DAH BAGI BOLA TANGGONG !!!

KEPADA PERWAKILAN UMNO YG.BAKAL BERSIDANG MINGGU DEPAN,PASTIKAN KITA RERAMAI BANGUN BERDOA 'YA ALLAH,KO SELAMATKANLAH SAUDARA KAMI DARI PAS..BERILAH MEREKA TAUFIK DAN HIDAYAH AGAR BERTAUBAT..KO BUKA LAH JALAN PERDAMAIAN DIHATI MEREKA AGAR UMAT ISLAM DI NEGARA INI DAPAT BERSATU'' AMIINNNN

P/S; API LAWAN AIR..pasti rakyat dapat melihat mana satu intan dan mana satu kaca.

gen2felda

Anonymous said...

MUAHAHAHAHAHAHAHAHA...........

PASasau said...

BUKTI N-AJIS NYANYUK DAN GILER....DIA PUNYA RANCANGAN NAK BINA LEBUHRAYA GUNA DUIT DERMA ORG RAMAI.....ADA AKAI KER TU..??


MUAAHAHAHAHAHA.....
GILER...
GILER...

Anonymous said...

CUKUP CUKUP LAH TU......
JANGAN KUTUK MURSYIDUL HABIS HABISAN, NANTI KELUAR PULA DOA ALA DANGDUT. DOA ALA REP KITA DAH DENGO.
TETAPI AKU TAK SABAR NAK DENGAR DOA ALA CHINADOLL. MACAMANA BUNYINYA.....YEK, MUNGKIN ALJUBURRI SORANG SAJA YANG TAHU !
Malaysia kan bebas, HARI ni isle,ESOK kafir Dan BEGITULAH yang KEPIMPINAN MAU kan.
SOKONG PLURALIMA , SOKONG LIBERLISMA DAN PASTI SOKONG PAS. TENTUKAN SEKALI ALJUBURRI.......PRIME MINISTER IN WAITING.

Anonymous said...

PAS dah goyah kerana mendengarkan Ku Li kata BN akan menang 2/3. Oleh itu mereka desperado buat sembahyang hajat tu.

Insya Allah, Allah akan selamatkan orang2 UMNO dpd Presiden, Ahli2 Jawatankuasa, ahli2 akar umbi dan pengundi2 atas pagar yang pro UMNO dpd dengki kianat Nik Ajis dan rakan2nya.

UMNO mementingkan agama Islam dan bangsa Melayu dan mendaulatkan RajaRaja Melayu.

Nik Ajis kata dia bukan Melayu. Oleh itu dia tak sayangkan Melayu. Sebenarnya orang2 Melayu lah yang mengutamakan agama Islam di Nusantara, dunia orang Melayu.

Dpd rakyat biasa.

Anonymous said...

PAS MAKIN TERDESAK. Mereka tahu rakyat Kelantan semakin menjauhi PAS maka itu isyarat semboyan perang terpaksa dibunyi lebih awal. Tetapi jelas PAS tidak bersedia dan ketandusan isu baru.

Upacara doa meng'KO'kan dan memurtadkan UMNO tanpa penjelasan adalah kaedah desparado Nik Aziz menguatkan lagi kebencian penyokong PAS terhadap UMNO. Ini bukan soal Putrajaya shj tetapi kekal berkuasa diKelantan.

Saya harap Perhimpunan UMNO akan datang dpt menunjukkan kualiti yg lebih baik terutama dlm perbahasan. Kualiti bahas PAS kini jelas berada ditahap mangkuk jamban. Lebih buruk, masalah akidah yg menjadi isu besar masyarakat melayu tiba2 disekat dari dibahaskan. Kenapa?!

Apa yg diulang oleh pemimpinnya jelas hanya ulangan lagu yg sama.... HUDUDKU HUDUDMU JUA. Lagu terbaik lebih dua dekad walaupun tak pernah cuba nak laksanakan.

Anti main belakang......

PASundal said...

CAMANA LA NAK BUKAK JALAN PERDAMAIAN DGN PAS....SAPA LA ORG DALAM PAS BERANI BUKA MULUT..??? TENGOK LA CAMANA NASIB UST NASA....



MEMANG PAS DAH GILER....
MUAAHAHAHAHAH........

Anonymous said...

DULU NIK AZIZ KAT HOSPITAL NAJIB ZIARAH. DISURUH KHIDMAT YANG TERBAIK UNTUK NIK AZIZ. SPECIAL SERVICE LAGI DI IJN. LEPAS NIK AZIZ SEMBUH DOA NAJIB PECAH PERUT, TUDUH ZALIM, TUDUH TAK SOKONG ISLAM, NOW TUDUH MURTAD PULAK.
WHAT IS WRONG WITH NIK AZIZ EH. ?
What brand of Muslim is he PRACTISING ?

Anonymous said...

Ana ok dengan pas tapi ko dengan pimpinan pas sekarang. Sanggup jual agama dan jadi balaci kafir laknat semata mata nak kan kuasa.

PASesat said...

YANG BAIK ITU DARI ALLAH...
YANG BURUK DAN SESAT SUDAH
PASTI DARI PAS...



SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT
SOKONG PAS ANDA SESAT

Anonymous said...

PAS MAKIN TERDESAK. Mereka tahu rakyat Kelantan semakin menjauhi PAS maka itu isyarat semboyan perang terpaksa dibunyi lebih awal. Tetapi jelas PAS tidak bersedia dan ketandusan isu baru.

Upacara doa meng'KO'kan dan memurtadkan UMNO tanpa penjelasan adalah kaedah desparado Nik Aziz menguatkan lagi kebencian penyokong PAS terhadap UMNO. Ini bukan soal Putrajaya shj tetapi kekal berkuasa diKelantan.

Saya harap Perhimpunan UMNO akan datang dpt menunjukkan kualiti yg lebih baik terutama dlm perbahasan. Kualiti bahas PAS kini jelas berada ditahap mangkuk jamban. Lebih buruk, masalah akidah yg menjadi isu besar masyarakat melayu tiba2 disekat dari dibahaskan. Kenapa?!

Apa yg diulang oleh pemimpinnya jelas hanya ulangan lagu yg sama.... HUDUDKU HUDUDMU JUA. Lagu terbaik lebih dua dekad walaupun tak pernah cuba nak laksanakan.

Anti main belakang......

Anak BBU said...

ANA ORANG UMNO.
DARI DULU DIDIDIK IKUTI SUNNAH WAL JUMAAH.
ANA IKUT HUKUM ISLAM YANG LIMA TANPA GAGAL
ANA IKUT RUKUN IMAN YANG DIAJAR DARI KECIL.
SURUHAN UGAMA TAK PERNAH ANA ENGKAR. ANA ACTIVE DALAM URUSAN MESJID DI TEMPAT ANA.
TAPI ANA TAK SOKONG PAS, SEBALIKNYA BENCI DENGAN KELAKUAN PAS.
ADAKAH ANA MURTAD.
ADAKAH USTAZ PAS YANG BOLIH BERI PENERANGAN YANG JELAS.
UST MAHFOZ OMAR, USTAZ KHALID SAMAD, USTAZ MAD SABU ATAU USTAZ DATO DR HARON DIN.
PENERANGAN ANG JELAS SANGAT DIHARGAII.

Anonymous said...

TAHUKAH ANDA...

SELAIN DARI MEKAH DAN MADINAH

PUTRAJAYA ADALAH SATU-SATUNYA BANDAR DIDUNIA YANG TAK ADA GEREJA, tokong, kuil dan sebagainya
kecuali masjid.

Pembinaan Rumah Ibadat selain masjid dan surau adalah tidak dibenarkan.

Lambang keagungan islam yang didokong oleh Mahathir dan UMNO.

Kita Buat dan buktikan... tapi kita tak riak dan bising-bising.

Anda pergilah kemana-mana bahkan dinegara islam seperti istambul, jakarta.. kaherah... islamabad, dubai semuanya masih ada gereja dan sebagainya.

Anonymous said...

Bukan kata golok, thailand, kat KL pun byk bersepah org anak2 PAs berdancing, berdangdut...g duduk zaman batu laa PAS oooiii lagi bagus

Jawa Bernam said...

PAS PARTI MUNAFIQ!!!!

Anonymous said...

NIK AZIZ KATA ORANG UMNO MURTAD. JADI ORANG UMNO BOLIH MELIWAT, BERZINA, BEDAL BINI ORANG,SEKEL CHINADOLL OOOOOOOOH UNTUNG ORANG UMNO.
BEBAS BEBAS BEBAS. ORANG PAS TAK rasa
JEALOUS KE ?
KALAU JEALOUS DAN NAK BEBAS JOM JOIN UMNO.
TINGGALKAN PAS.
BILIK121 . Gerabak keretapi, semua tak PAYAH TAKUT.

Anonymous said...

lansung x boleh harap,menyampah dgn pas,

ATAS PAGAR said...

Cakap dan doalah yang melalut-lalut lagi wahai tok guru-tok guru PAS selagi mulut boleh terbuka dan otak boleh berfungsi. Bagi mereka yang mendengar dan melihat nilaikanlah sendiri adakah mereka ini wajar menjadi ikutan anda.

ATAS PAGAR said...

Cakap dan doalah yang melalut-lalut lagi wahai tok guru-tok guru PAS selagi mulut boleh terbuka dan otak boleh berfungsi. Bagi mereka yang mendengar dan melihat nilaikanlah sendiri adakah mereka ini wajar menjadi ikutan anda.

Anonymous said...

Selain Makah dan Madinah
Dimanakah Bandar didunia yg tak ada rumah ibadat agama lain selain daripada masjid untuk orang islam ?

Jawapnya : PUTRAJAYA, MALAYSIA

rakab said...

Bagaimana tingkah laku Pas dalam Pakatan Rakyat selama ni begitulah juga keadaannya jika mereka berjaya memerintah negara.

Tamadun melayu/Islam di Malaysia akan runtuh dengan cepat tanpa dapat dipertahankan lagi.

Berwaspadalah sebelum nasi menjadi bubur !!

MRSEDAPKL said...

ORN TUA NI LAGI BAHAYA DARI AYAH PIN! AKU NAK TGK APE TINDAKAN YANG PIHAK BERKUASA AGAMA AKAN AMBIL TERHADAP ORANG TUA GILER NI???

Anonymous said...

Sebenarnya PAS hipokrik, penuh sifat dendam, hasad dengki dan sombong. Inilah kifarah kepada mereka hinggalah mereka insaf dan kembali kepangkal jalan. Jika tidak tunggulah balasan Allah. Sesungguhnya siksaan Allah itu amat pedih kecuali kepada mereka yang bertaubat.

Anonymous said...

Saya bangga jadi rakyat Msia sejak 42 tahun hidup ni, tapi sekarang saya rasa cukup tak bahagia dgn segelintir org berpolitik ni yang doakan kehancuran bangsa sendiri,zaman 80an, 90 dan pertengahan 20++ sebelum 2008, politik kat Msia ni kira bersih juga, happy, mcm suatu pesta bila PRU menjelang tiba, tak mcm sekarang rasa mcm orang gila bakal keluar bertempiaran ala ala samseng gila babi. DAyus gamaknya org mcm ni, minta simpang malaikat 44.

Unknown said...

Why not accept Al-Qur'an amd the authentic sunnah's of Prophet Muhammad (may Allahs peace and blessings be upon him). Why create so many bida'ah. All bida'ah are haram. There Are No Bida'ah hasanah. All bida'ah is misguidance AND MISGUIDANCE LEED TO HELLFIRE. We do what Rasullulah recieved from Jabrail.
What Rasullulah Did Not Do, we also don't do.
Don't follow Christians. They are all astray.

Why do Malays worship a homosexual scumbag?
Why do Malays worship a dry old retarded bomoh?

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

Pihak bkuasa agama pun dah meluat dgn org tua sekor ni, dah sah tak leh pakai kepala otak dia..silap hari bulan masuk wad tanjung rambutan. Tak mengapalah biar banjir melanda kali ni setahap paling maksimum, cuci habis dgn rumah pok nik dan sekutunya.

TOKWAN said...

Pas, parti jagaan Allah. Kata Salahuddin Ayub. Puh hebat, hebat. Kahkahkah. Aku rasa bukan Allah yang jaga parti Pas tapi syaitan dan iblis yang jaga. Sebab itulah pemimpin mereka cakap dan doa yang bukan-bukan. Biarkan lah dia orang nak cakap apa. Lagi buruk bahasa dia lagi bagus, biar ramai orang meluat mendengarnya. Sebagai penganut agama yang sejati, aku percaya Allah itu maha adil dan maha mengetahuidan ku serahkan kepada Allah untuk menentukan kebenaran.

Anonymous said...

BUKAN DAP KE JAGA PAS ?
Pas kan PARTI ANJING SURUHAN , JADI BETUL LA DAP JAGA PAS !

Anonymous said...

PAS isap Kon*k abang Nuar tote bengkok, jangan sampai kena gigi haa! nanti nyilu

Anonymous said...

AKU DENGAR ORANG SEMBAHYANG HAJAT JIKA BERLAKU KECURIAN...... BIASANYA MEREKA MENDOAKAN SUPAYA BARANG TERSEBUT DIPULANGKAN ATAUPUN MEMOHON ALLAH TUNJUKAN HIDAYAH KEPADA SI PENCURI TERSEBUT UNTUK MEMULANGKAN BARANG TERSEBUT. TAK PERNAH LE PULAK AKU DENGAR ORANG MOHON SUPAYA SI PENCURI ITU KEMBONG PERUT KE, MUNTAH DARAH KE, PANAH PETIR KE. DOA KADANG KADANG DALAM KUTBAH JUMAAT PUN KHATIB AKAN BACAKAN KESEJAHTERAAN DAN KESELAMATAN PADA RAKYAT PALASTIN. TAK PERNAH LE PULAK AKU DENGAR KO ISRAEL, KO, KO, KO ISRAEL. BIASA AKU DENGAR MOHON ALLAH TUNJUKAN KEKUASAAN NYA PADA ISRAEL. NAMPAK KELEMBUTAN DAN KUSHUK NYA PERMOHONAN ITU. TAK DE LE PULAK TEPEKIK TELOLONG MACAM MENGHALAU ANJING. DAH LE PULAK TU MOHON KEHANCURAN KEPADA ORANG ISLAM SEAGAMA, SEBANGSA DAN SENEGARA. ITULAH ..... KALAU BERANGGAPAN PUAK NI JE YANG ISLAM, ORANG LAIN TAK ISLAM. SEMOGA ALLAH TUNJUKAN KEKUASAAN MU UNTUK MENYATUKAN ORANG ISLAM DI MALAYSIA. AMIN....

Anonymous said...

MRSEDAPKL..ID MU PUN DAH MENCERMINKAN PERIBADI MU..HINA SUNGGUH DUNIA AKHIRAT MU.

Anonymous said...

TAKUT KELAK KORANG2 YANG GILER...

Anonymous said...

Taliban PAS akan membawa malapetaka kepada Malaysia. Ajaran mereka yang kuno, paksaan, hina, bodoh, degil, dll akan lebih banyak orang mengangur tetapi pekerja fanatik akan semakin banyak. Ha ! Ha ! Ha !

Anonymous said...

anjing lebih mulia dari pemimpin2 PAS skrg ni...

Anonymous said...

K.O Nik ajis!

K.O nIK aJIS!

K.O Nik Ajis!


kalau tak K.O ,TKO PUN OK!

Anonymous said...

BAYANG KAN HJ HADI JADI PM MALAYSIA
DENGAN GAYA PERCAKAPAN NYA
SERABUT SERABAI NYA
BAYANG KALAU CCN TEMUBUAL DIA
PASAL ISU ISU GLOBAL
LIM KIT SIANG JADI TPM
APA AKN JADI
LAST LAST KENA LELONG MACAM MAT BESFU
DALAM FILEMAKER P. RAMLE 3 ABDUL
ALHUBURI PULA JADI PENASIHAT
NIK AZIZ PADA MASA TU DAH NYANYOK
BAYANGKAN DIA JUGA AKAN MENEGUR PENTAKBIRAN HADI, MAMPUS UMAR, HARUN DIN
LEPAS KETEPI, APA AKN JADI
CELARU HABIS, HANCUR HANCUR MALAYSIA
MINTA SIMPANG MALAIKAT 44

Anonymous said...

HAHAHA PERTAMA KALI DENGAR DALAM DOA ADA PERKATAAN KO...DOA TU MEMOHON DAN MERAYU SESUATU DARI ALLAH MACAM MANA PULAK BOLEH MENINGGIKAN SUARA? MACAM MEMAKSA PULAK,ADUHAI ULAMA KER MACAM NI??

Anonymous said...

umno mana benci sgt pd pas..malah relax je

tp pas punya tanam benci pd pengikut melampau2..

bayang lah kalah mereka dibenar 'buat' pada org umno...mau kena belasah sampai mati ooo.. habis semua trsabit hudud walau barang yg ringan pun..

Anonymous said...

Langsung tak yakin kerana kebanyakkan mereka golongan orang munafik

Otak geliga said...

mmg akan ada yg bangga....mustahillah semuanya BENCI PAS...aku nak kongsikan sikit bab cara adab berdoa yg ada dlm Al-Quran:

Surah Al Araf ayat 55 menyebut :

berdoalah kepada Tuhan kamu Dengan merendah diri dan (dengan suara) perlahan-lahan. Sesungguhnya Allah tidak suka kepada orang-orang Yang melampaui batas.

bezakanlah adab berdoa PAS yg lalu dgn ayat Quran di atas....mungkin mereka tak jumpa ayat berkenaan sebagaimana SEDARnya mereka yg NEGARA ISLAM tiada dlm Quran baru2 ini....yg ada hanya negara berkebajikan...pelik wei depa2 ni semua....kata pewaris nabi.

Anonymous said...

Setuju dengan Otak Geliga.
Sebenarnya puak pecacai PAS ini telah kufur nikmat. Mereka menderhaka kepada Allah. Mereka melawan suruhan Allah dengan berselindung disebalik perjuangan Islam PAS. Mereka yang masih bersekongkol dengan PAS wajib kembali kepangkal jalan dan bertaubat. Mufarakahlah, mufarakahlah, mufarakahlah.

Melayu said...

Hasbunallah wa ni'mal wakil (diulang tujuh kali). Ya Allah...Mudahkanlah perjalanan kami ke Putrajaya (diulang empat kali)..kuburkanlah PAS dan Nik Aziz dan seluruh keluarganya (diulang tiga kali) dalam Pilihan Raya Umum (PRU) Ke-13 ini. Kezaliman PAS dan NIK AZIZ 22 tahun lebih kepada agama Mu,hamba Mu dan kepada negeri kami ini.Ya Allah...Engkau mengetahui tentang hal kami. Kami berkumpul di tempat yang penuh berkat di mana engkau mengetahui tentang hal kami.Kami hamba-hamba Mu Ya Allah...Datang dari jauh dan dekat, berkumpul di tempat yang berkat, di malam yang berkat. Ya Allah...Ampunilah dosa kami,dosa kedua ibu bapa kami (diulang empat kali) melalui perhimpunan munajat kami Ya Allah. Kami hamba-hamba Mu Ya Allah. Sekiranya Kamu mengampuni dosa-dosa kami Ya Allah. Kamu Tuhan maha pengampun lagi maha kasih sayang.

Ya Allah...Kuatkanlah iman kami, murahkanlah rezeki kami, amankanlah rumah tangga, negeri dan negara kami, cemerlangkanlah anak-anak kami. Anak-anak kami adalah amanah daripada Mu Ya Allah. Berilah mereka berjaya di dunia dan akirat nanti, berilah mereka berjaya untuk menolong sunah Nabi Muhammad S.A.W. Ya Allah...hukumlah PAS. Ya Allah... Hukumkanlah PAS dan NIK AZIZ. Ko! NIK AZIZ, Ko! NIK AZIZ, NIK AZIZ Ko!, Ko! NIK AZIZ, NIK AZIZ Ko!, NIK AZIZ Ko!, NIK AZIZ Ko! dalam PRU-13 ini Ya Allah. Mudah-mudahan dalam perjalanan kami ke Putrjaya Ya Allah dengan begitu sekali mudah dengan pertolongan Mu Ya Allah. Kalaulah Kamu pernah tenggelamkan firaun di dalam laut. Kamu telah izinkan bumi Mu telan Qarun. Ya Allah...Kamu telah laknat Namrud dan begitu juga Abu Lahab. Maka sungguh mudah untuk Kamu bagi menjahanamkan PAS dan NIK AZIZ dalam PRU-13. Tidak larat kami nak lihat anak-anak kami dalam suasana yang tidak selamat di dalam dan luar rumah dengan tak ada kerja, it kotor, air tak ada, rogol kambing, baling anak orang dengan kerusi dan begitu juga dengan bermacam-macam jenayah dan begitu juga dengan bermacam-macam rasuah didalam negeri kami. Ya Allah...Habislah negeri kami ini dijual oleh PAS. Tanah balak Gua Musang dah habis Ya Allah, Lembah Sireh dan Ladang Rakyat. Ya Allah...Hancurkan PAS tumbangkan NIK AZIZ Rasulullah wa’alaa saidina muhammad wa’alaa alihi wasabi hi wasalam walhamdullillah hirabil aalamin. Allahhuakbar (diulang tiga kali).

Anonymous said...

mintak maap ckp laaaa....

kegemilangan islam tak akan .... malah mustahil ditegak atas maki hamun, kapir mengkapir dan doa kemusnahan sesama islam...

org lama

Anonymous said...

Sabda Rasulullah s.a.w yang maksudnya:

“Ada empat perkara, sesiapa yang melakukannya maka ia adalah seorang munafik tulen. Sesiapa yang melakukan satu daripada empat perkara itu, maka ia mempunyai salah satu daripada sifat munafik, hingga dia meninggalkannya . (Empat sifat itu ialah) apabila dipercayai ia khianat, apabila bercakap ia berdusta, apabila berjanji ia mungkir dan apabila bertengkar ia mengenepikan kebenaran. (Menegakkan benang basah ) “.

Anonymous said...


PAS= Munafik TULEN

1. Bila dipercayai (beri amanah), ia khianat:
Pegang Kelantan, tapi tak maju2... salahkan orang lain, taknak USAHA sendiri. Tabung memali pulak ntah ke mana..

2. Bila bercakap, ia berdusta:
Negara Islam dah takde.. Negara KEBAJIKANlah pulak (sia2 IBRAHIM LIBYA "jihad")

3. Bila janji, ia mungkiri:
Janji bina lebuhraya, janji hudud laksana.. (tapi rampas arak pulang balik).. JANJI TINGGAL JANJI

4. Bila gaduh (menegakkan benang basah@ melampaui batas):
Doa musnahkan sesama islam sendiri... pastu keluarkan dalil untuk halalkan cara..

PAS..
Sedih aku umat islam jadi begini..
Kotnya nak berpolitik pun jangan melampaui batas.
Apakah dunia mahu kiamat?
Dah 30 tahun aku hidup, baru pertama kali dalam sejarah..
Ya Allah ku mohon agar umat islam bersatu, yang mana terpesong Kau kembalikanlah mereka ke jalan-Mu

AMIN

Anonymous said...

PAS busuk!!!!!

Anonymous said...

pas parti perosak negara!!

MELAYUJATI said...

PAS marahkan rakyat kerana masih memilih UMNO menjadi kerajaan, sepatutnya PAS marahkan rakyat kerana tidak memilih mereka menjadi kerajaan, tapi sebab takut hilang lagi undi , mereka memusuhi UMNO dan memfitnah dengan berbagai tuduhan, rakyat belum lagi mehu memberi kuasa kepada PAS kerana tidak yakin PAS dapat membangunkan Malaysia sebagaimana UMNO buat, tengok Kelantan pun sudah cukup, peluang pekerjaan terhad, rakyat Kelantan terpaksa keluar mencari rezeki kat negeri lain.

Anonymous said...

Inilah dunia akhir zaman...akan muncul golongan munafik yg mengaku ulama...lebih rela berpakat dgn kafir dan suka memecah belahkan ummah... enggan bersatu padu sesama ummah... sepatutnya golongan ini yg didoakan CELAKA...

Anonymous said...



DIMANAKAH BUKTI UMNO TOLAK ISLAM..

UMNO BINA RIBUAN MASJID SELURUH NEGARA..
UMNO BINA PELBAGAI INSTITUSI KEAGAMAAN DINEGERI2 SELURUH NEGARA..
UMNO BINA INSTITUSI PERBANKKAN ISLAM SELURUH NEGARA..
UMNO MAJU DAN SEJAHTERAKAN NEGARA..
UMNO TUBUHKAN SEKOLAH2 AGAMA..
UMNO TUBUHKAN INSTITUSI HAFIZ..
UMNO TUBUHKAN UNIVERSITI DAN PUSAT ILMUAN ISLAM..
UMNO BINA INSTITUSI HAJI..
UMNO TUBUH INSTITUSI KEFAHAMAN DAN KEMAJUAN ISLAM..
UMNO PERKASAKAN UNDANG2 SYARIAH..
UMNO BERUSAHA UNTUK PERKASA PENGHAPUSAN AMALAN RASUAH..
UMNO TUBUHKAN INSTITUSI KEBAJIKAN MASYARAKAT..
UMNO TUBUHKAN PUSAT PENTADBIRAN ULUNG DI PUTRAJAYA..
UMNO LETAKKAN MALAYSIA SEBAGAI NEGARA ISLAM TERBAIK DALAM URUS TADBIR NEGARA DAN EKONOMI..
UMNO SATUKAN BANGSA MALAYSIA DARIPADA BERBILANG KAUM..
UMNO HAPUSKAN PEMBERONTAKAN PKM..
UMNO PATAHKAN RUSUHAN 13 MEI 1969..
UMNO DAPATKAN KEMERDEKAAN DARIPADA BRITISH 1957..
UMNO TUMPASKAN KONFRANTASI DENGAN INDONESIA..
UMNO TUBUHKAN BADAN KEBAJIKAN UNTUK MUALAF..
UMNO TUBUHKAN YAYASAN DAKWAH..
UMNO BANTU UMAT ISLAM PERTINGKATKAN EKONOMI MEREKA DEB..
UMNO BANTU BOSNIA KETIKA DISEMBELIH BANGSA SERBIA..
UMNO BANTU PALESTIN KETIKA KEBULUR DISEKAT ISRAEL..
UMNO BANTU LUBNAN KETIKA DI GANYANG ISRAEL..
UMNO BANTU BANGSAMORO KETIKA BERBUNUHAN DENGAN PEMERINTAH FILIPINA..

UMNO AKAN TERUS MENDAULATKAN ISLAM DI NEGARA TERCINTA INI UNTUK SELAMA-LAMANYA..

Anonymous said...

TADBIR KELANTAN LINTANG PUKANG CAMNA NAK TADBIR NEGARA ?
MASAALAH AIR PUN TAK PANDAI SELESAI.
AMANAH YANG SEDIA ADA TAK TERBUAT NI NAK AMANAH YANG LEBIH BESAR !
JANGANLAH TAMAK DAN JANGAN GELOJOH.

Anonymous said...


Nik Aziz dan PAS kaki putar belit..demi kuasa politik.

Nuar Brahi lagi la...pembelit no 1 di dunia.

Anonymous said...


APAKAH JASA PAS..

PAS BERI AIR BERSIH UTK PENDUDUK KELANTAN..
PAS BINA LEBUHRAYA KE SYURGA..
PAS RUNTUHKAN BERHALA BARING TERBESAR DI DUNIA..
PAS LAKSANAKAN HUDUD DI KELANTAN..
PAS TUBUHKAN PUTIK..
PAS DIRIKAN 2 BUAH MASJID DI KELANTAN..
PAS NAK ROBOHKAN SEKOLAH AGAMA DI KEDAH..
PAS BERBAIK DENGAN KAPIR HARBI DAN TOLAK ORANG ISLAM YANG BERLAINAN PEGANGAN POLITIK..
PAS ADAKAN JUTAAN CERAMAH POLITIK SELURUH NEGARA..
PAS DOAKAN KEMUSNAHAN ORANG ISLAM YANG BERLAINAN PEGANGAN POLITIK..
PAS BERBAIK DENGAN KAKI LIWAT..
PAS BERBAIK DENGAN PENZINA..
PAS BERBAIK DENGAN PENYOKONG LGBT..
PAS BERBAIK DENGAN PENYOKONG MURTAD..
PAS BERBAIK DENGAN SYAITAN..




Anonymous said...


INIKAH YANG DIKATAKAN PAS PENEGAK ISLAM.. JAUH PANGGANG DARI API..

Anonymous said...


SETAKAT ADAKAH CERAMAH SETIAP MALAM.. SETAKAT ADAKAN MUKTAMAR AJE.. ISLAM YANG DIJAJA TAK KE MANA..

Anonymous said...

Taliban PAS=Parti Ajaran Sesat=Fanatik, Kuno, Bodoh, Sesat, Munafik, Kejam, Paksaan,,,,,

Anonymous said...

PAS PARTI SYAITAN...ULAMA MACAM SYAITAN MEMANG TIDAK BANGGA PUN

Arif Omar said...

Pas ni penuh dengan ulamak gila sebenarnya. Jangan dok layan sangat ulama ulama gila tuh

Arif Omar said...

Pas ni penuh dengan ulamak gila sebenarnya. Jangan dok layan sangat ulama ulama gila tuh

Anonymous said...

UMNO ( BN ) KELUARKAN LESEN JUDI KATA NIK AZIZ.-
antara alasan UMNO diMurtadkan.

PAS PERINTAH KELANTAN,
KERAJAAN 100 PERATUS ORANG ISLAM..
kenapa KELUARKAN LESEN JUAL ARAK DAN TUAK.

muahahahahahahahahahahah.....

Zaeydee said...

kang aku dah cakap...UMNO tu zalim.. sbb tu dia orang pakat doa macam tu.. umno zalim sbb sekian lama dok biarkan Malaysia kita ni aman damai.. umno memang zalim...dok biarkan islam dijadikan agama persekutuan..zalimnya umno nih...sampai negara2 arab dan dunia dok puji malaysia...zalim weh umno nih..dok sekian lama majukan negara...dari negara pertanian dok ganti negara perindustrian..lebih zalim lagi negara kita dijadikan hab untuk pelbagai industri... memanglah umno nih zalim...rakyat hidup tak pernah cukup makan...bahkan banyak yang mati kebuluran....ya Allah zalimnya umno nih sampai banyak para ulama pas mati ditembak...MasyaAllah zalimnya umno nih..rakyatnya hidup tak pernah tenteram...hari2 ada saje bom meletup...kanak2 ketakutan.. orang2 tua mati tanpa haluan..ITULAH SEBAB ORANG2 PAS DOK DOA MACAM TU...KERANA BAGI MEREKA YANG TAK ZALIM TU JADI ZALIM... HOOOO...MASPUS MU PAS...DOK GITU

Anonymous said...

Ya Allah..zaman apakah ini dimana manusia memperdagangkan Islam utk kekayaan dan kekuasaan.

Makhluk apakah yg Engkau biarkan bernyawa di atas muka bumi-Mu ini- penganut-penganut PAS Laknatullah yang semakin sesat dan jauh dr agama-MU. Adakah pertumpahan darah kepada mereka (PAS) dikira JIHAD melawan kesesatan kpd-Mu ya Allah. Merekalah pelampau2 yang merosakkan agama-Mu ya Allah!
Hancurkan lah PAS Laknatullah sebelum mereka menghancurkan agama-Mu dgn topeng2 syaitan ini..

Ya Allah..jika Engkau tidak hancurkan mereka di saat ini yakinlah mereka (penganut PAS Laknatullah) ini akan berkembang biak seperti serangga yang akan memamah agama-MU ini.. HANCURKAN LAH PAS - PARTI PENYESAT AGAMA-MU YA ALLAH!!

AMINN..AMINN YA ALLAH.. SESUNGGUHNYA KAMI TIDAK MAMPU MELAWAN DAKYAH DAN TIPU DAYA MEREKA YANG MEMPERGUNAKAN ISLAM UNTUK MEROSAKKAN AQIDAH KEPADA-MU YA KAREEM!!

HANCURKANLAH PENGANUT-PENGANUT DAN PARTI PAS LAKNATULLAH!!

Semakin hari semakin mereka memecahbelahkan kami umat Muhammad dengan slogan2 MUNAFIK lagi PALSU wahai ALLAH TUHAN MAHA BERKUASA..

HANCURKANLAH PENGANUT-PENGANUT DAN PARTI PAS LAKNATULLAH!!

Jangan ENGKAU biarkan mereka bermaharajalela, diberikan kuasa kerana tenrnyata mereka khianat dan menipu agama-MU Ya ALLAH.. tidak ada day aupaya kami melainkan mengharapkan Qudrah MU YA MUTAKKABIR..YA ALLAH!!

Selamatkanlah kami dari pada mereka Pakatan Ahzab Moden Pakatan Rakyat PAS Laknatullah!!

HANCURKANLAH MEREKA DAN BALIKKAN LAH DOA2 MEREKA YANG MAHU MENGHANCURKAN UMAT ISLAM LAIN..AMINN..AMINN YA ALLAH!

Anonymous said...

NIK AJIS DAH LUPA BANYAK. DAH NYAYOK!

Anonymous said...

SEKARANG DAH ADA SOLAT HAJAT UNTUK MUSNAHKAN ISLAM SEAGAMA.LAMA LAMA AKAN DATANG MUNGKIN ADA YANG HALALKAN DARAH BAGI YANG TIDAK MENYOKONG MEREKA SEBAGAIMANA SIAAH KEATAS SUNNAH

Anonymous said...

PAS BARUA

Anonymous said...

Pas kelantan kaya dgn berhala....

Anonymous said...

Pas parti sesat sama macam shiah.

Anonymous said...

Nampak muka pemimpin pas semua macam babi.

Anonymous said...

BILA NAK MAPOS TUA KUTOK BANGSAT NI!!!

PEMECAH BELAH BANGSA DAN AGAMA!!!

reydyer said...

dah la tibai cina doll tak mengaku pulak kata fitnah org macam ni nak jadi pemimpin. haramjadah aljuburi mimpi la kau nak jadi pm.

Anonymous said...



syabas...TGNA.. jelas, tegas, berani & istiqamah menentang kekuasaan "parti setan dikenali" walau dibenci oleh fasikun & munafikun UMNO!

ilmuan agama/ alim/ulamak2 mata duitan tetap terpinga2 mencari barang sedikit silau "cahaya" dlm kolam najis UMNO!

yang jahil umno melalak memaksa yg alim n yang soleh lain mengikut telunjuk kekufuran mereka!


Abaikan "Islam" mengikut tafsiran UMNO ... hehehe.... harap2 ramai lg "TGNA" yg disegenap pelusuk ......





Anonymous said...

PAS PERLU PIMPINAN BARU YG TIDAK MENGADAIKAN ISLAM .TAKBIR....LESU KINI JUANG KERANA PIMPINAN SEKARANG LEBIH BERSIKAP PERIBADI.

Anonymous said...

Pengerusi nasional DAP Karpal Singh hari ini dengan keras menafikan kenyataan Ketua Dewan Ulama PAS Datuk Harun Taib berhubung kesediaan Pakatan Rakyat untuk melaksanakan hudud.

MP Bukit Gelugor itu malah menyifatkan Harun "menyimpang jauh daripada kebenaran dan berniat jahat" apabila turut menyatakan bahawa beliau hanya kelihatan tidak bersetuju dengan hudud.

"DAP sejak sekian lama berulang kali menegaskan pendirian kami terhadap pengenalan hudud di negara ini.

"Hudud tidak boleh wujud dalam Malaysia yang merupakan negara sekular," tegas Karpal dalam satu kenyataan hari ini.

Tegasnya, DAP tidak akan bertolak ansur dalam perkara itu kerana ia penting kepada asas kewujudan parti itu.

Beliau merujuk keputusan Mahkamah Agung (kini dikenali sebagai Mahkamah Persekutan) pada 29 Februari 1988 yang menetapkan Malaysia ditadbir undang-undang sekular.

"Sudah pasti, saya sentiasa tidak bersetuju dan secara terbuka menyatakan alasan kepada pendirian itu berdasarkan peruntukan Perlembagaan Persekutuan dan tafsirannya seperti ditetapkan mahkamah tertinggi negara ini," katanya.

Beliau mengulas kenyataan Harun bahawa Pakatan bersetuju "secara umumnya bahawa bukan sahaja hudud tapi syariat Islam itu dilaksanakan selepas berjaya mendapat keyakinan rakyat untuk memimpin Malaysia".

Harun juga semalam mendakwa, Kapral selama ini menolak ini menolak hudud kerana "tidak sempat mengikut dialog dan penjelasan" yang dilakukan PAS.

Harun juga berpendapat, ahli politik DAP itu hanya kelihatan seperti tidak bersetuju kerana DAP dan PAS sudah kerap berdialog tentang undang-undang itu.

Harun berkata demikian ketika ditanya pemberita dalam satu sidang media selepas merasmikan Muktamar Dewan Ulama PAS di Kota Bharu semalam

Anonymous said...


BN luluskan lesen judi untuk org kapir yg ramai di Malaysia ni..
BN luluskan lesen arak untuk minuman orang kapir... tuntutan SAHABAT ORG PAS DPD DAP..

JANGAN LA PULAK PUAK2 PAS YANG PI MINUM ARAK ..PI TIKAM EKOR.. HARAM HUKUMNYA .. KALAU TERSEREMPAK DENGAN PENGUATKUASA KENA TANGKAP..KENA HUKUMAN..

UMNO TAK HALALKAN...TAK BENARKAN ORANG ISLAM PI MAIN JUDI..PI MINUM ARAK.. PUSAT JUDI DAN PUSAT ARAK DIURUSKAN OLEH ORG KAPIR DAN HANYA UNTUK ORG KAPIR SAHAJA..

MANA YANG KATA UMNO TOLAK ISLAM NIH..

Anonymous said...

Tak baik kata mengata.

Kalau pas kata umno zalim

sebaliknya nanti

Umno pun boleh kata pas pun menzalimi rakyatnya.

Tak habis habis.

Kebudak budakan.

Anonymous said...


APAKAH PAS SUDAH MUNAFIK....????

Anonymous said...


YANG PASTI ZALIMNYA ITU KAUM YAHUDI DI ISRAEL YANG MENGEBOM BESAR-BESARAN RAKYAT PALESTIN.. DAN DI MALAYSIA ADA YANG VOLUNTEER NAK JAGA KESELAMATAN NEGARA ISRAEL ITU.. CIT..HARAMJADAH MANUSIA JENIS INI...

Anonymous said...


Engko anon 11.02 tak baik kata Tuan Guru besar..kebudak budakan.. kang kena sumpah jadi katak baru tau..

Anonymous said...



oh ye..

UMNO DIKATAKAN ZALIM SEBAB TAK BAGI LOYALTI MINYAK KEPADA PAS...

....UMNO BAGI DUIT LOYALTI MELALUI WANG EHSAN LA OI..KPD RAKYAT KELANTAN,, KLU BG KAT PAS.. TAK TAHU LA????

mohd. natar said...

...sekelumit pun TIDAK.

TIDAK, TIDAK, T I D A K !.

(jangan marah)...

Anonymous said...



SEHINGGA SAAT INI AKU BANGGA DENGAN PAS YG TELAH KELUAR DARI KEPOMPONG "JUMUD" KEPADA "DINAMISME DAKWAH" DAN "KREATIVITI POLITIK ISLAMIK" YG MERENTASI SEMPADAN KAUMIYYAH ATAU WILAYAH YG SEMPIT--- PAS MELAYAKKAN DIRI BERGIAT DALAM MASYARAKAT MAJMUK YG DEMOKRATIK!!!!

POLITIK ISLAM ADALAH DOMINASI MELAYU & NEGARA

.....................

Anonymous said...

Aku tak bangga dengan PAS..

Sebagai parti yg menggunakan 'islam' pada nama partinya sepatutnya lebih islamik dari parti yang dijaja kononnya sekular..

Tapi apa yang dicerminkan oleh lebai2 PAS ni jauh panggang dari api.. takde sifat ciri2 nabi langsung, yang penuh sabar, memiliki akhlak terpuji.. Tak pernah doakan kehancuran orang lain, malah mendoakan kesejahteraan kpd org yg menganiaya baginda.

Apa yg ularmak PAS buat, kafirun yang diluar sana bergelak ketawa.. tak perlu susah2 hancurkan umat islam kat malaysia, sesama sendiri pun berpecah belah.

Tulah.. terlalu agungkan arab sangat, sampai terlupa arab ni berpuak2, suka membuat binasa sesama sendiri, itu pasal nabi2 pun banyak diutuskan di bumi arab..

Tengok dunia arab moden sekarang pun, memberontak, rusuhan... yang teruk rakyat dan negara sendiri. Sampai hari ni tak pulih lagi

Anonymous said...

Persiapan PAS bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13 berada pada tahap maksimum di seluruh negara, kata Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.
Beliau berkata, persediaan rapi bukan sahaja ditunjukkan di negeri-negeri di bawah PAS tetapi juga di negeri-negeri di bawah pemerintahan BN.
“Saya bukan sahaja melihat mood perwakilan tapi melawat seluruh negara, ke kawasan-kawasan parlimen dan saya dapati persediaan pilihan raya sangat baik dan sangat memuaskan hati saya.

Anonymous said...

Banyak jasa-jasa BN sepanjang 50 tahun yg cuba ditutup oleh PAS...kalau saya PAS saya malu nak duduk kat Putrajaya.. Tengah fikir apa jasa PAS semasa membina Putrajaya??? Apa jasa2 PAS??? Pening betul la...

kadiak said...

Saya tidak yakin jika benar pas kelantan baik kenape pintu masuk thailand masih masuk penyeludupan dadah dan kereta curi dan lain yg haram masuk dr negeri kelantan? Perkara yg perlu dipikirkan

Anonymous said...

Salam Bro,Nik Ajis kata UMNO`murtad`Elok kita tanya rakan-rakan PAS kita yang pernah dinikahkan oleh jurunikah kerajaan BN ataupun yang sembahyang berimamkan imam kerajaan BN di lain-lain tempat ? Macam mana agaknya dengan sembahyang mereka itu ataupun status anak-anak mereka yang dilahirkan.Memang mengerikan !

Anonymous said...

Berdasarkan kenyataan Nik Aziz bahwa "Sokong PAS bermakna sokong Islam" mengesahkan bahwa PAS adalah aliran pemikiran sesat setaraf dengan kumpulan Al Arqam dll

Anonymous said...

dulu yakin dgn pas..
laa ni hancus..banyak cakap,banyak dalih dari kerja.
harap kelantan diambil balik oleh bn dan bn akan laksanakan hudud..insyallah..

Anonymous said...

Kah kah aku terserempak dengan orang bodoh ni. Dap kutuk islam pun dia x kesah.... jumud tetap jumud..

Anonymous said...

Penyokong PAS = Wahabi, Syiah , Khawarij

Anonymous said...

Pas pulak terbaik dalam pemerintahan nya bro zaedee...
Terbaik dan mulia kerana beri air teh susu percuma utk rakyat kelantan...pemerintah pas mulia sebab nak runtuhkan madrasah di kedah dan nak beri laluan pembangunan pusat komersial..pas mulia sebab di kelantan izin ada kan berhala budha terbesar di dunia...pas mulia sebab berguling atas jalan halang kereta pemerintah nak lalu...pas mulia sebab wakil rakyatnya ditangkap berdua duaan di hotel perdana dan dalam keretapi.. Pas mulia sebab bergeng dgn org mcm ambiga.. Pas mulia sebab bersatu dgn org mcm karpal singh.. Pas mulia sebab tagih derma ke sana ke mari.. Pas mulia sebab canceal negara islam nk tubuh pulak negara kebajikan.. Pas mulia sebab letak draf hukum hudud dalam laci meja saja..cakap je lebih... Pas mulia sebab gunakan tabung memali utk boncetkan perut org tertentu sahaja... Pas mulia sebab tak buat apa2... Pandai organise ceramah ngan muktamar je... Pas mulia sebab pandai buat bisness di Papua...MAMPUS MU PAS...

Anonymous said...

Pala but lah.. Apa yg jelas PAS amalkan politik pak turut kini... Apa yg nk d bangga .pas.. Jadi pengikut DAP..patutnya pas bg tazkirah kat tok kong. .ni terbalik cina kapir pulak yg bg tazkirah kat masjid pas... Apa punya bahalol la pas ni....

Anonymous said...

Pas berdakwah dengan membawa kapir harbi memberi tazkirah di masjid2 nye..... Apa la pas ni bengap betul....

Anonymous said...

Sorang lg aku jumpa kes bodoh jumud

Anonymous said...

Kalau PAS perintah sudah masalah besar ! Saya angan-angan nak kaya jadi nak beli 4 ekor sudah ditutup, makan bak kut teh pun kena sorok-sorok, sakit badan nak panggil amoy urut pun tiada semua batang yang urut mana ada syok, kadang-kala nak sewa amoy tidur sementara pun tiada, nak pergi kara ok pun tiada. Nak minum arak seronok kena sorok-sorok, nak tengok amoy cantik muka sudah ditutup. Hmmm apa erti hidup macam ini....

Anonymous said...

ANON November 20, 2012 8:45 PM
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
YELETU SEKARANG PUN KAT KELATEPUN TAKDA BENDATU KAN!!!!!!!

Anonymous said...

Kalau PAS perintah sudah masalah besar ! Saya angan-angan nak kaya jadi nak beli 4 ekor sudah ditutup, makan bak kut teh pun kena sorok-sorok, sakit badan nak panggil amoy urut pun tiada semua batang yang urut mana ada syok, kadang-kala nak sewa amoy tidur sementara pun tiada, nak pergi kara ok pun tiada. Nak minum arak seronok kena sorok-sorok, nak tengok amoy cantik muka sudah ditutup. Hmmm apa erti hidup macam ini....
--------------------------------
Yele... pusat pelacuran/ rumah urut dgn pejabat nik ajis tak jauh.. boleh tak perasan.. hehe

Anonymous said...

Kalau PAS perintah sudah masalah besar ! Saya angan-angan nak kaya jadi nak beli 4 ekor sudah ditutup, makan bak kut teh pun kena sorok-sorok, sakit badan nak panggil amoy urut pun tiada semua batang yang urut mana ada syok, kadang-kala nak sewa amoy tidur sementara pun tiada, nak pergi kara ok pun tiada. Nak minum arak seronok kena sorok-sorok, nak tengok amoy cantik muka sudah ditutup. Hmmm apa erti hidup macam ini....
------------------------------

Ek elek... aku pernah duk KB (itu pun sbb kerja, terpaksa..) ayam Thailand melambak aje. Ko nak yg tua muda semua ada

Anonymous said...

Kalau PAS perintah sudah masalah besar ! Saya angan-angan nak kaya jadi nak beli 4 ekor sudah ditutup, makan bak kut teh pun kena sorok-sorok, sakit badan nak panggil amoy urut pun tiada semua batang yang urut mana ada syok, kadang-kala nak sewa amoy tidur sementara pun tiada, nak pergi kara ok pun tiada. Nak minum arak seronok kena sorok-sorok, nak tengok amoy cantik muka sudah ditutup. Hmmm apa erti hidup macam ini....
------------------------------
La... tak tau ke kat kelantan penuh ayam thailand, judi sabung ayam.. cakap tak serupa bikin

Anonymous said...

MINTA PM TUKAR MENTERI DALAM NEGERI LEPAS PRU13 NANTI TAK MEMBANTU LANGSUNG ,MUSUH TAK GERUN LANGSUNG, LEMBUT SANGAT,KITA KAT BAWAH AJA YANG TUNGKUS LUMUS, DIA SEMPOI AJA,

Anonymous said...



JOM MAKMURKAN MASJID

Semua MUSLIM dalam umno, pas, pkr utamakan SOLAT BERJEMAAH & MAJLIS ILMU DIMASJID .... baru Islam dimertabatkan......!!!!!!!!!!!

mufti, profesor, qadhi, ustaz, PM, TPM, Menteri, MB, KM, exco, pengerusi majlis agama Islam, ketua jabatan agama Islam pegawai agama & AJK, kaki tangan Masjid hendaklah amalkan dulu... tunjuk contoh yg baik.. Leadership by example!!!

Jangan hanya cakap isu murtad berdegar2 & berbuih2 ..tapi Masjid/Surau/Musolla kosong setiap waktu!


Bila semua muslim kembali kpd al Quran dan Sunnah Rasululah baru gejala murtad terhindar!