IKLAN BERBAYAR

Saturday, November 10, 2012

INI FOTO APA ?


KLIK SINI

25 comments:

AkuMuslim said...

LAHANAT Pakatan Dajjal!!.. untuk apakah buat majlis dlm gereja dengan memperdagangkan soal AQIDAH???..
Saidina Ummar Al-Khattab R.A. dulu amat menjaga Aqidah wpun dijamin Syruga.. mengelak dari ber Solat dlm gereja ditakuti umat Islam mutaakhir ini KHILAF, mengikut dn akhirnya boleh MURTAD dgn gereja..

Tp senang2 puaka2 haram PAS ni duduk dlm gereja..

WHAT?? sudah TAK CUKUP TANAH tanah HALAL ke?? sudah xde dewan lain dlm negara ni?

YA ALLAH HANCURKANLAH PAKATAN RAKYAT!! LAKNATLAH KEPADA pemimpin2 Pakatan Rakyat yg menggadaikan Aqidah Islam ini! AMINNNN AMINNN AMINNN YA ROBBAL ALAMINN!!

Lanvin Clichy said...

Bloger pekak yg mengaku islam tp x faham islam gap awak ni jahil jng la sesatkan org

Anonymous said...

Pertarungan antara dua parti Cina, MCA dan DAP berhubung isu hudud PAS kelihatannya tidak akan menemui titik noktah. Masing-masing tegas dengan dengan pendirian menolak perlaksanaan hudud PAS.

Bagaimanapun, diantara kedua-dua parti itu, MCA telahpun mengumumkan pendirian rasmi mereka untuk menerima hudud versi PAS seandainya itu adalah kehendak majoriti.
Namun seperti yang dijangka ramai pihak, DAP selaku abang besar dalam pakatan pembangkang sehingga kini tegas untuk tidak sesekali mengikrarkan perlaksanaan hukum hudud sebagai agenda PR.

Tuntutan dan cabaran Presiden MCA, Chua Soi Lek supaya DAP dan PAS bersepakat memasukkan perlaksanaan hudud PAS dalam manisfesto PR sebaliknya dianggap pula sebagai batu api yang bertujuan untuk mengeruhkan hubungan kedua-dua parti itu.

Malah DAP berpendirian cabaran Soi Lek berkaitan isu hudud PAS hanya akan membuang masa mereka sahaja jika dituruti tuntutan tersebut. Buang masa? Biar betul.
;;;;;KAHHHHHH
PADAN MUKA PAS, TELOK DAH KENA JENTIK KARAPAL

Anonymous said...

TO LANVIN CLICHY!!!!!!!!!!

If u don't understand the issue about Islam. Don't ever comment. U are real Chinese chauvanist who behave like a PIG.

Before we nail u down, behave yourself.

We are Malay Muslim dont need people like u.

Jimmy Hillhead said...

To Lanvin Clichy,

We, Malay Muslim in Malaysia, DO NOT appreciate your comments.

I agreed with my brother, Anon November 10, 2012 7:00 AM, that you shall respect us Malay Muslim and DO NOT provoke us.

Certainly we DO NOT need people, who do not respect other people's culture and faith to meddle into our issue.

Thanks

Jimmy Hillhead
JOHOR BAHRU

Anonymous said...

Kini Islam di serang bertubi-tubi oleh pelbagai pihak di tanahair kita.

Dibawah ialah ialah link untuk video yang agak menarik untuk kita tontoni tentang bagaimana Islam adalah sebenar-benar nya agama yang suci di akhir zaman.

Ketepikan pertikaian politik dan mudah-mudahan kita dapat menonton serta mengambil ikhtibar dari video ini. Insyaallah.

http://youtu.be/POBnRsu_QgE

PASesat said...

PAS mengesahkan partinya sebagai anjing dan babi kafir laknatullah........!!! semoga Allah menghanchorkan parti setan ni.............

Anonymous said...

Kini Islam di serang bertubi-tubi oleh pelbagai pihak di tanahair kita.

Dibawah ialah link untuk video yang agak menarik untuk kita tontoni tentang bagaimana Islam adalah sebenar-benar nya agama yang suci di akhir zaman.

Ketepikan pertikaian politik dan mudah-mudahan kita dapat menonton serta mengambil ikhtibar dari video ini. Insyaallah.

Video Yusuf Estes - Bekas Preacher Kristian yang memeluk Islam setelah mendapat hidayat

Anonymous said...

Itula akibat ikut cakap ot (orang tua) nik aziz suruh bekawan dengan setan. Bertaubatla dan tinggalkan parti geng setan bisu.

Anonymous said...

Please read my lips LanCAUvin CLITchy : We are with our bros @ Nov 10, 2012 7:00am & Nov 10, 2012 7:26am.

Anonymous said...

Tak pasal-pasal pergi bincang hal Islam dalam gereja. Inilah perkara yang tak pernah dibuat tapi dibuat oleh orang PAS dan PKR. Begitu murah Islam dibincang dalam tempat yang tidak diredhai olih masyarakat islam. Kalau mereka ini merintah islam akan jadi cacamerba.

Anonymous said...

RENDAH SEKALI MERTABAT ISLAM DI BINCANG DALAM GEREJA.
SIAPA SALAH.
NGA KOR MING PETIK QURAN NIK AZIZ KATA PAS BERJAYA DAKWAH.
CHINA KRISTIAN BAGI CERAMAH DALAM MESJID, ENGKO TAKBIR, SIAPA SALAH .
INILAH ULAMA MURSYIDUL YANG BODOH DAN PENGIKUT BUTA DARI PAS.
NURUL KATA BEBAS UGAMA PADERI TEPUK TANGAN, MUJAHID TERLOPONG.
SIAPA AJAR ?
DAN SEKARANG SIAPA KURANG AJAR. ?

Anonymous said...

Mat Sabu rela makan babi dengan LGE pun depa takbirrr....Apa nak jadi dengan parti pas ni. Tak dengar pulak DAP buat pelik hanya nak dapat undi pas. Rendah sungguh mentaliti orang pas ni.

Otak geliga said...

itu foto Hannah Yeoh agen evangelis dlm biaDAPigs yg suka "BERTUDUNG" utk menipu org2 Islam di surau2 selain gemar keluar dlm akhbar syok sendiri utk memuji diri sendiri sbg YB paling bagus menjalankan kerja2 remeh.....hehehe

PAS & PKR sayang sgt kat agen Avengelis ni....jgn kita usik lebih2...hehehe

Anonymous said...

Entah2 berapa yg puak2 gereja bayar kat dua ekor ni. Tapi yang paling teruk sekali Mujahid tu dah tak dapat nak berfikirkah.

Anonymous said...

GOBLOK GOBLOK GOBLOK
MEMANG DAJJAL, MINTAK MEREKA MAMPOS CEPAT.....AMIN.........

Anonymous said...

Kalau gereja bertukar menjadi masjid tak apalah, boleh aku lepak lepak .....taubat lah nurul orang lain tak buat macam kau .

Anonymous said...

ko jangan sampai kebangkitan rakyat akan diadakan demo dipejabat pkr...... baik ko nurul izzah mangaku salah sebelum terlambat.... jahanam ko nurul izzah

Anonymous said...

Salam
Ringkas dan senang cerita, " APA APA YANG BERKENAAN ISLAM... KAFIR BENCI. SIKAP ANTI ISLAM MEREKA AMAT TEBAL. KITA UMAT ISLAM MESTI BERHATI HATI DENGAN PUAK INI.... LEBIH LEBIH LAGI YANG KITA ANGGAP KAWAN'.
Wassalam.

Anonymous said...

pakatan hidup dgn menjual body masing2..

bangsa dia pun dia sanggup gadai

bngsa cina nanti habih la dia kasi masuk.tong sampah...

Anonymous said...

Allah Ta'ala makhbulkan permintaan Nik Najis yang mahukan SYAITAN.
Nah skrg syaitan sudah bersama2 dgn PAS, jd kawan dn sahabat PAS. PAS sudah jadi syaitan utk meruntuhkan Islam.. jgn main2 dgn ucapan2 yg menyebabkan para Malaikat mengaminkan permintaan itu dan Allah makhbulkan..

Anonymous said...

puak parti kencing akan buat apasaja utk meraih undi, ada yg jadi ostazah
express (Norule), Saintis express (Pawjiah)kes Lynas. Komunis express tu Mat Sabun 121.Kaki Liwat express Aljuburi, Bankers express langgar BAFIA Fizi muka lembu.

Senang cerita lu semua ni pukimak haram jadah tau dan bagus jadi penternak BABI.

Anonymous said...

Boleh cakap bahasa Inggeris sikit sudah perasan bagus. Baginikah otak orang2 PAS.

Anonymous said...

Ni yang bahayanya Parti Islam. Nama Islam itu sangat senditif. masyarakat jadi bengong dengan perilaku mereka ini. Tapi Allah dah buka banyak pekung mereka. Rupanya mereka hanya berani salahkan UMNO sahaja dan sangat bencikan UMNO. Bagi aku, ahli sufi lebih beribu kali baik dari puak yang menggunakan agama untuk politik ni. Apa politik mereka? Nak berkhidmat? Tak nampak bakat pun... Nak Ubah kepada Islam? Setakat ini merosakkan Islam ada laaa. Adakah Islam dulu tak boleh tilawah qur'an bagi qariah sekarang boleh pula. Dulu tak boleh bersahabat dengan kafir, sekarang boleh pulak. Weey senghet sebelah sungguh jenis macam nih..

Anonymous said...

bg aku nak forum ni dalam gereja xde hal... cuma aku confius dgn ahli panel ni?? kenapa x jemput ulama2 islam yh sebenar utk terang pada org kristian tentang negara islam n hudud yg sebenar?? cuba korang check smua ahli panel, xde pon yg betul2 pakar tentang islam.. moderator pon bukan islam. habis apa yg dorang bincangkn??