Tuesday, November 13, 2012

KESAN KENYATAAN NURUL ANAK PUAKA.


percayakah (dengan keimanan) anda, bahawasanya kesan selepas anak puaka mengeluarkan kenyataan melayu berhak memilih agama sendiri...

maka akan terdapat lebih ramai lagi melayu murtad seperti aishah bokhari dan lina joy ?

haron din ulamak silent mode terus membisu.

nampaknya undi politik lebih penting daripada meyelamatkan akidah, tak gitu ustaz ?


71 comments:

Anonymous said...

Angkara berkawan dgn SYAITAN ...ulamak2 dlm PAS dah jadi SYAITAN BISU....

muahahahhahahahahah

Anonymous said...

Nurul izzah tu budak-budak lagi... biarkan je la
- Heron Toib...

Anonymous said...

Budak-budak nak cakap pasal Melayu masuk Kristian kat gereja pun takpe la, sebab dia budak-budak lagi.... biarkan je la
- Heron Toib...

Anonymous said...

PAS Perak masih tertidur masa Nurul Izzah berikan ucapan dalam gereja tu... bila terbangun baru nak tau ape Nurul Izzah kata kat gereja dulu....

Hanya nak kenyataan dari Nurul Izzah je, dari Soroskini dan Siti Zabedah Kasim, PAS Perak tak mau tahu tau... lepas ni mereka nak sambung tido balik.... ZZZzzzzZZzzzz

Anonymous said...

Budak-budak tak boleh pegang kitab banyak2.... nanti melalut pulak kat gereja macam Nurul Izzah tu...
- Heron Toib

Anonymous said...

Adoiyaiii..

Sister Norole ape kehe budak lagi weh......dah berserabot atas bawah budak kemende tuh?

Punyer nak mmbela a.k.a melepas diri dari tanggungjwb rakan sekutu...bgla jawapan yg paling BAGHAL dlm sejarah PAS....

Anonymous said...

ULAMAK SKRNG TAK BOLIH PERCAYA. LEBIH UNTUK DUNIAWI SERTA KUASA.
EXAMPLE TUAN IBRAHIM TUAN MAN.
DULU KRLUAR TV PROGRAM AKU MINAT DENGAR.
NOW DAH JADI ULAMAK POLITIK, AKU TENGOK MELUAT.
KALAU DULU AKU BERBAIKK DENGAN ULAMAK, SKRNA AKU TAKUT DGAN ULAMAK. CAKAP TAK SERUPA BIKIN.
BERHATI HATI..........ULAMAK TANGGANG.

Anonymous said...

TULISAN PALING GAH ..utusan Hari ni.baca..

KUALA LUMPUR 12 Nov. -Golongan muda di negara ini menyelar sekeras-kerasnya kenyataan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar berhubung kebebasan beragama dengan menyifatkannya sebagai berbahaya kepada kedudukan agama Islam dan akidah ummah.

Beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang mewakili generasi itu berkata, tindakan Ahli Parlimen Lembah Pantai tersebut membuktikan hakikat Nurul Izzah berjuang untuk kepentingan keluarganya semata-mata terutama dalam mengangkat ideologi politik bapanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bukan demi kepentingan rakyat terutama umat Islam.

Presiden Persatuan Alumni Pemimpin Mahasiswa Aspirasi Malaysia (Aspirasi), Mohd. Shahar Abdullah berkata, rata-rata golongan muda terkejut dengan kenyataan terbaru Nurul Izzah itu memandangkan selama ini beliau tampil dengan imej Islamik di khalayak ramai. "Golongan muda tidak pernah leka dalam memastikan kedaulatan agama Islam di negara ini tidak tergadai meskipun dihidangkan dengan kepesatan informasi maklumat yang pelbagai.

"Sehubungan itu, kami melihat tindakan Nurul Izzah ini sebagai titik kejatuhan karier beliau. Sebagai seorang ibu, Nurul Izzah sepatutnya sedar kenyataannya itu turut memberi impak kepada masa depan anak-anaknya yang kian membesar," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Baru-baru ini, Nurul Izzah seperti dipetik menerusi laporan portal propembangkang Malaysiakini berkata: "Apabila anda bertanya saya, tiada paksaan dalam beragama... mengapa sesetengah pihak rasa bersalah, perkara ini (kebebasan beragama) hanya terpakai kepada orang bukan Melayu, sepatutnya diguna pakai secara sama rata."

Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan peserta forum Negara Islam: Versi Mana; Siapa Bertanggungjawab? iaitu sama ada orang Melayu perlu diberikan kebebasan beragama seperti orang bukan Melayu di Subang Jaya.

Menurut Perlembagaan Persekutuan, Melayu di bawah Perkara 160 (2) ditakrifkan sebagai seorang yang beragama Islam, bertutur bahasa Melayu dan mengamalkan adat istiadat Melayu. Dalam pada itu, Naib Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), Ezaruddin Abd. Rahman menganggap Nurul Izzah sebagai pemimpin dengan ego tinggi kerana enggan mengakui kesalahannya.

Menurutnya, sifat itu semakin terserlah apabila beliau menyalahkan laporan media demi menutup aib sendiri. "Sebagai pemimpin, Nurul Izzah harus bertanggungjawab dengan sebarang kenyataan yang dikeluarkannya. "Jangan menuding jari kepada pihak lain tetapi membersihkan diri dengan permohonan maaf dan menarik semula kenyataan berkenaan," katanya.

Menurut Ezaruddin, beliau bimbang keengganan Nurul Izzah memohon maaf akan memberi impak kepada penyokong pembangkang generasi muda yang merasakan kehidupan tanpa berpandukan agama Islam sebenar sebagai sesuatu yang wajar

Anonymous said...

sy cabar nurul namakan anak nya sebagai

Nurul Joy

utk ingatkan dia masa 18 thn nanti kena tanya agama apa dia nak anut..

Anonymous said...

nak tak nak 'ulamak syaitan bisu' kini betul2 telah berbalik pada pas..

dulu bukan main sedap cilikan org...sekarang...Allah cilikan balik mulut ulamak2 pas ni..

amikkk...

Anonymous said...

ulamak pas dah melekat title syaitan bisu sbab tu tak nak beri fatwa...lagi melalut pulak nanti!....skrg beri title yg sebenar.....ulamak pas bisu dan tuli!.....

Anonymous said...

KETUA FOOLARMAK PUNYE KENYATAAN

SHAH ALAM: Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Harun Taib menyifatkan kenyataan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berhubung isu kebebasan memilih agama bagi umat Melayu sebagai tidak berhati-hati dan bersifat “kebudak-budakkan”.

Sehubungan itu beliau tidak mahu membuat sebarang ulasan lanjut kerana:

“Dia cakap itu, bagi saya, saya panggil dia budak-budak lagi. Tidak berhati-hati. Saya tidak mahu komen apa."

Kenyataan Harun ini adalah komen yang paling pedas datang daripada mana-mana pemimpin PAS setakat ini. Sebelum ini kebanyakan mereka jelas cuba menghindar daripada mencetuskan “silang pendapat” dengan PKR berhubung isu berkenaan.

Anonymous said...

Nurul A/P Ibrahim ddk rumah sudah lah.

Unknown said...

For this bunch of scumbags there is only one word. The enemies of humanity.

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

SEKARANG KITA SEBAGAI UMAT ISLAM BERI PILIHAN PADA PAS, DIA PILIH AGAMA ALLAH UNTUK DIPERTAHANKAN ATAU IDEOLOGI ANUWAR UNTUK DUDUK DISINGGAHSANA PUTRAJAYA? JIKA BANYAK SANGAT ALASAN DIA BAGI, KITA PILIH JATI UNTUK PERTAHANKAN ISLAM AGAMA ALLAH, MELAYU DAN SULTAN SERTA RAJA MELAYU. TAKBIR! ALLAHUAKBAR!! BARU KENA CARANYA, BILA LAUNG TAKBIR.

Anonymous said...

nurul izzah d/o anvar pandikutty... u have done a great job

Anonymous said...

Norule d/o Aljoeboree...you have lost your soul and spirit, sama mcm bapa ko si-pembohong yg mengaku dirinya anugerah tuhan.

yon76er said...

Anak Betino SiNuar nie memang dah terserlah sifat KURANG AJAR dia semangkok dgn Babak dia..Sampai Kiamat dia xkan nak mengaku sikap KEBODOHAN TERLAMPU pon semangkok mcm Bapak dia......

Anonymous said...

Bapak borek anak rintek, aljuburi kencing berdiri nurul kencing berlari pecut 100 meter, bapanya sial anaknya pun dapat sial...kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke-nasi, ke-mana turunnya ilmu pembohongan aljuburi kalau tidak kpd anaknya si-norule.

Anonymous said...

Agu gelak besar tengok orang melayu tukar ugama kemudian menganut ugama kristian . Itu umpama keluar kandang lembu masuk kandang kerbau . Lebih baik keluar ugama terus jadi free thinker .

.

Anonymous said...

AKU AKAN KELUAR DARI SAF SEKIRA IMAMNYA DARI PAS ATAU PKR.
AKU RELA SEMABAHYANG SENDIRIAN.
CUKUPLAH....UGAMA ISLAM DI PERMAINKAN DEMI KUASA POLITIK.
AKU TETAP JUJUR KPD ALLAH SWT, TAK RELA BERSUBAHAT DENGAN MEREKA.....
AKU TETAP BERTAKWA.
ALLAHUAKBAR.

Anonymous said...

suasana sebenar ialah PR dapat undi kalangan org kristian,undi cina dah it deposit dan undi org melayu islam tetap berpecah belah + isu isteri PM tidak membantu BN di dlm PRU 13..lagi di baca dlm mahkamah lgi padu sokongan org kristian.Lawan tetap lawan kerana isu aqidah,saya setuju sbb ianya lebih besar dari agenda politik..akhirnya PRU 13 BN bungkus...itu adalah jangkaan saya.

Anonymous said...

Nurul adalah politik perempuan yang paling handal di sejarah Malaysia ! Sokong Nurul masa depan kita akan lebih baik !!!!!!!!

Anonymous said...

Anon 937
UMNO bungkus, Islam pun bungkus kah ?
Salah siapa. .?

otai JB said...

Betul la bro, kalau lu ingat dulu nicky ajish pernah kuar kenyataan 'pas sanggup berkejasama waima dgn syitan sekalipun utk menentang UMNO'. Sekarang pas dah berkejasama dgn syitan bertompeng manusia. Tu la anwar kaki berjubol he..hee

Hamba Allah said...

MEREKA DAH TAK TAKUT DOSA !............SEHINGGA BALA DI TURUNKAN.
JUBAH DAN SERBAN DAH JADI HIASAN SAHAJA.

Anonymous said...

walaupun himpunan terbesar boleh menghimpun 100,000 org melayu,tapi perlu di ingat dalm negara nie parti melayu ada tiga,PKR,PAS dan UMNO.Parti org cina sepakat boleh pilih satu di antara dua,parti india 40-60 berpcah.Berdasarkan pada bangsa iban,dayak,kadazan,cina di sabah dan serawak lbih pada agama yg mrka pgang,iaitu agama kristian...

Anonymous said...

Anonymous said...
Nurul adalah politik perempuan yang paling handal di sejarah Malaysia ! Sokong Nurul masa depan kita akan lebih baik !!!!!!!!

November 13, 2012 9:38 PM

-------------------------------------

Hehe... Nurul izzah tu bebudak lagi. Handal tang mana tu?? Bulu yang lebat?? Hidung yang mancung atau depan belakang boleh dirasai bila bersama....? Klaau bebudak, ape yang ko expect sangat pun... lebih2 budak hingusan macam anak Al-Juburi tu....

Anonymous said...

Anwar ibrahim tak hairan ler undi melayu,bolh kutip sikit dari pkr dan pas...dia lebih fokus dgn undi bangsa cina,india dan penganut agama kristian.

Anonymous said...

Akibat berkawan dengan syaitan mulut ularmak PAS jadi terkunci.

Anonymous said...

inilah prjanjian utk menang 2/3 kerusi parlimen utk terus jd PM.Itu yg jadi go head gostan tarkh PRU 13.Last call utk BN,BR1M jer la.Bgi tgk film blue pun org tak peduli,marah sgt pd BN sbb sudah di rncanakan sjk tahun 98

Anonymous said...

Nurul adalah politik perempuan yang paling handal di sejarah Malaysia ! Sokong Nurul masa depan kita akan lebih baik !!!!!!!!

November 13, 2012 9:38 PM
-----------------------
HANDAL KELENTONG MCM BAPAK DIA....
PAKAR KELENTONG RAKYAT..

Anonymous said...

Itu maksudnya....'salah & tarik balik serta bertaubat'. Begitulah org yg berilmu memberi nasihat & pengajaran....kalu dia seorang mufti pasti dia berfatwa...'itu kalimah kufur & kamu wajib mengucap semula 2 kalimah syahadah'.....tapi sayangnya ramai yg x faham...

Anonymous said...

Ulamak2 PAS memang musibat kerana mementingkan politik dari Agama dan jugak menyimpan perasaan dendam jugak Hasat Dengki!!!

ymd said...

TAHAP ANUA PUNYA 'MATLAMAT MENGHALALKAN CARA' SUDAH TAHAP GABAN..RELA TU...

BAB AQIDAH MAIN2 demi undi penganut. kristian....

tergadai lah body org islam kat sini... pas..dgn mat sabu dah kena konci..

tp apa sbenarnya plan anuar barua ni pd. agama kristian..hijact ka..

pok ngah nik ajis said...

Biarkan ulamak2 PAS berkokok sbb otak dan akal diorang pun mcm noroul jugak. . . Masih bebudak lagi. . !!!!!!

Atas tilam mak dan bapak budak. . . !!!!hal agama yg silap itu kn bebudak pun kerja. Sama dgn adam adli.. Ajk puak solidariti. Buat kerja bodo. Kan ke bebudak lagi. .

Mat sabu terlewat dgn bini org. Itu kerja bebudak.
Anwar meliwat. Itukn bebudak lagi. .
Assmin dgn aiskrim. . Bebudak lagi. .

Mampus dgn org2 PAS NI. . buat salah. . Akai bebudak. . !!!!!!

Anonymous said...

suasana sebenar ialah PR dapat undi kalangan org kristian,undi cina dah it deposit dan undi org melayu islam tetap berpecah belah + isu isteri PM tidak membantu BN di dlm PRU 13..lagi di baca dlm mahkamah lgi padu sokongan org kristian. Lawan tetap lawan kerana isu aqidah, saya setuju sbb ianya lebih besar dari agenda politik..akhirnya PRU 13 BN bungkus...itu adalah jangkaan saya.

.....
aku agk agree..
bg aku anua ni dah tak peduli apa dah

apa jadi pd bangsa
apa jadi pada agama

janji dpt tutup crita liwat dia

dia lupa melayu melutut utk hidup di
singpura
thailand
filipin

senang2 je dia jd pm buat seketika..
cuba tgk muka atas tu..babi betui la..

tp kalau dia dpt naik PM dia bakaU BELASAH semua cina2 gereja2 ni aku setuju la jugak

Anonymous said...

bila kita kata seseorang mempunyai hak memilih agama bukan bererti kita menyokong murtad...pilihan tetap ada dan murtad itu satu pilihan...tetapi pilihan yg salah...dan sesiapa yg memilih utk murtad maka dia mesti berani menghadapi hukuman samada di dunia atau di akhirat nanti...

Anonymous said...

itu jwbn play safe nma ne. barua btul jwbn tu.. ko sbg ularmk bole bg komen mcm tu. tu jwbn ahli politik lh haron toyyib. dok cerdik rupa ne ulamak pas mcm ni. semua nk cover dap pnya perasaan. itu lbih pntg umat islam punya prasaan x penting.
pk gaya mmg pas dh kliru dgn prjuangn nya smnjk kwn dgn pasik.
inilh akibat berkawan dgb pasik. pas dh jdik pasik.

Anonymous said...

Tak apa suka hati dia nak murtad silakan, jangan paksaan. Paksa tidak baik. Yang agama baik memang baik apa nak takut ! Barang baik tidak takut tiada pembeli !

Anonymous said...

yeahhh. janji gereja tepuk tgn...apa2 la..

Anonymous said...

yeahhh. janji gereja tepuk tgn...apa2 la.. yeahhh

sekali gereja gertak kita xnak undi anwar lg jk gereja bahada Arab trbesar xdiluluskan...

haaa anwar3...ko.cerdik ya...

atau ko nak bakau gereja2 semua...lu mmg gila...

Anonymous said...

Norule Ezza Abraham...what have you done...

Pak Aji KoloP ... disappointed with you...

Anonymous said...

Allah menguji kita dengan kemenangan PR nanti,baru kita berakal,nak bersatu padu dan bergabung sesama melayu islam.BN ada gak salah,PR pun ada jgk,Bn dah lama,PR masih muda.Kalau mengikut timbang tara,PR kena menang.Lepas hilang dendam dan di saat kritikal,baru fikir nak bergabung.

Anonymous said...

KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
KERUSI MAJORITI BUMI/MELAYU=176 BUAH
KERUSI MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=112 BUAH
MENGAPA KITA MASIH NAK UNDI CINA?
FIKIRKANLAH BANGSA MELAYU
SEPATUTNYA MINORITI YANG MELUTUT KAT MAJORITI TETAPI SEKARANG MAJORITI YANG MELUTUT KAT MINORITI

Anonymous said...

KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
KERUSI MAJORITI BUMI/MELAYU=176 BUAH
KERUSI MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=112 BUAH
MENGAPA KITA MASIH NAK UNDI CINA?
FIKIRKANLAH BANGSA MELAYU
SEPATUTNYA MINORITI YANG MELUTUT KAT MAJORITI TETAPI SEKARANG MAJORITI YANG MELUTUT KAT MINORITI

Anonymous said...

NENEN DIA BOLEH TAHANLE

Anonymous said...

KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
KERUSI MAJORITI BUMI/MELAYU=176 BUAH
KERUSI MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=112 BUAH
MENGAPA KITA MASIH NAK UNDI CINA?
FIKIRKANLAH BANGSA MELAYU
SEPATUTNYA MINORITI YANG MELUTUT KAT MAJORITI TETAPI SEKARANG MAJORITI YANG MELUTUT KAT MINORITI

Anonymous said...

KERUSI PARLIMEN MALAYSIA=222 BUAH
KERUSI MAJORITI BUMI/MELAYU=176 BUAH
KERUSI MAJORITI CINA=46 BUAH
MAJORITI MUDAH=112 BUAH
MENGAPA KITA MASIH NAK UNDI CINA?
FIKIRKANLAH BANGSA MELAYU
SEPATUTNYA MINORITI YANG MELUTUT KAT MAJORITI TETAPI SEKARANG MAJORITI YANG MELUTUT KAT MINORITI

Anonymous said...

Kufur jika sokong bukan Islam guna kalimah ALLAH -Haron Din
Sinar Harian : 5.1.2010

Pemimpin bukan Islam Termasuk DAP tetap boleh guna kalimah ALLAH-Nik Aziz
Bernama: 15 Mei 2010 :9.23 pm

PAS dah lari dari perjuangan asal....
Prof Shahnon Ahmad mantan ahli parlimen PAS!
Mingguan Malaysia: 14.10.2012

ANWAR Ibrahim peliwat-Kata Karpal Singh di Parlimen
22 Oktober 1997-
Anwar Aljuburi_Kata Mat Sabu
Taman Melawati
-Rujukan dari Zulkifli Nordin (Bekas Peguambela Anwar)
SHAH ALAM: Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Harun Taib menyifatkan kenyataan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berhubung isu kebebasan memilih agama bagi umat Melayu sebagai tidak berhati-hati dan bersifat “kebudak-budakkan”.

Sehubungan itu beliau tidak mahu membuat sebarang ulasan lanjut kerana:

“Dia cakap itu, bagi saya, saya panggil dia budak-budak lagi. Tidak berhati-hati. Saya tidak mahu komen

Anonymous said...

Kufur jika sokong bukan Islam guna kalimah ALLAH -Haron Din
Sinar Harian : 5.1.2010

Pemimpin bukan Islam Termasuk DAP tetap boleh guna kalimah ALLAH-Nik Aziz
Bernama: 15 Mei 2010 :9.23 pm

PAS dah lari dari perjuangan asal....
Prof Shahnon Ahmad mantan ahli parlimen PAS!
Mingguan Malaysia: 14.10.2012

ANWAR Ibrahim peliwat-Kata Karpal Singh di Parlimen
22 Oktober 1997-
Anwar Aljuburi_Kata Mat Sabu
Taman Melawati
-Rujukan dari Zulkifli Nordin (Bekas Peguambela Anwar)
SHAH ALAM: Ketua Dewan Ulama PAS Pusat, Datuk Harun Taib menyifatkan kenyataan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar berhubung isu kebebasan memilih agama bagi umat Melayu sebagai tidak berhati-hati dan bersifat “kebudak-budakkan”.

Sehubungan itu beliau tidak mahu membuat sebarang ulasan lanjut kerana:

“Dia cakap itu, bagi saya, saya panggil dia budak-budak lagi. Tidak berhati-hati. Saya tidak mahu komen

Anonymous said...



Dosa2 lampau Umno terhadap orang melayu n Muslim sedang menghimpit diri mereka sendiri ....... Tak boleh nk ditolong lg ...... Kamu tanggung la sendiri..... Kita disana, adalah tak sama....... Kita dihadapan Allah nanti!



Anonymous said...

1:27am

Itu hanya bro punya hipotesis.
Hakikatnya bila mereka menang mereka tak akan sadar diri.
Sindrom perasan yng dialami penyokong2 PR sekaran akan meletakn mereka di puncak lupa diri dan hanyut.

Akan semakin ramai 'lina joy' akan semakin ramai Siti Zubedah.Akan ada NGO melayu yng bergabung dng IFC menuntut kebebasan beragama.Perkara ini tidak mustahil berlaku kerana asas buku jinggay yng menjadi kitab PR utk memerintah tidak menerangkan bagaimana
agama islam perlu bertahan dari provokasi.

Sekiranya orang islam ingin bersatu,bersatulah sekarang kerana orng islam menguasai 2/3 dari keseluruhan 222 kerusi parlimen!

Yang terbaik mencegah penyakit barah bukan di tahap 4.Tetapi diagnosis peringkat awal sebelum terkena!

Anonymous said...

NURUL DAH OPEN FLOOD GATE .......APA LAGI !
HIDUP PKR HIDUP DAP..........GOD BLESS YOU ALL.

Anonymous said...

masalah ko punya pr tu..aku tak compident

cuba bayangkan 55thn dulu pakatan yg memerdekakan negera...

aku ingat '13mei' mau kena 7 , 8 round lg..

apa konsep negara 55 thn??

Anonymous said...

en heron toib ooooi..

yang aku tahu, budak-budak masih belum berbulu...belum mumaiyyiz..

izzah tu? budak2?

kah kah kah

Anonymous said...

kalau nurul izzah tu budak-budak lagi..

kitorang ni ape? bayi?

kah kah kah

Anonymous said...

Kerana takut hilang Undi Pas DIAM TAK TERKUTIK!!

Anonymous said...

PUAK PUAK PAS NI, TERUTAMA ULAR ULAR DALAM SEMAK PAS MEMANG SEDAR, SEMUA SENJATA SERTA FORMULA YANG DI GUNA PAKAI

KINI DAH MULA MAKAN TUAN

PUAK PUAK NI MEMANG KECUT PERUT
UMPAMA TAKUT PETIR DI ATAS PADANG LUAS

GOLONGAN MUDA YANG BERPELAJARAN KINI MENOLAK PERJUANGAN HALA KIRI PAS

YANG PALING PUAK PUAK NI TAKUT SEKARANG
MEREKA TAHU BAHAWA APA YANG TERJADI KINI ADALALAH BALA BALA ALLAH YANG SEDANG MENIMPA MEREKA AKIBAT TINDAKAN YANG NENURUT NAFSU SYAITAN

MEREKA HILANG ARAH KERANA YANG MEMANDU ARAH MEREKA KINI ADALAH SYAITAN

KEMANA MEREKA MEREKA INI MENUJU?
SUDAH TENTULAH KE.... ?

HANYA TAUBAT NASUHA YANG DAPAT MENGEMBALIKAN MEREKA MEREKA INI JEJALAN YANG BENAR....

MAKA BERTAUBAT LAH SEBELUM TERLAMBAT....

Anonymous said...

8.46

mintak harun selak kain izah sket ...dah berbulu ka belum...mana tau depa amik anak angkat ..nikah gantung dulu

Anonymous said...

Bulu dah takde, kene cukuq, kasi nampak licin... tapi licin-licin pun hitam jugak... kekekekeke

Anonymous said...

AKU SYOK KAT NENEN NURUL TU!!

Anonymous said...


Anak serang Islam
Bapak serang Melayu.. Menghina Melayu ke sana ke mari..
Anuar mengkambinghitamkan Melayu dalam setiap ceramahnya di Sabah Sarawak..

Anaknya mengkambinghitamkan agama Islam yg suci di GEREJA..

HANYA untuk menjadi PM..
Sahlah mereka adalah DAJJAL AKHIR ZAMAN..




Anonymous said...


aKU TAK TAKUT BN tumpas (perkara biasa kalah menang dalam politik)
tapi aku takut masa depan Islam dan Melayu gelap ...bila PR memerintah ..

Ulama PAS tidak kosisten lagi seperti dulu dalam menegakkan Islam..

Prinsip yg mereka guna menang dulu..lain-lain bincang kemudian..

Anonymous said...


KONSEP COVER UP SETIAP ISU KERKAITAN AGAMA DAN MENUTUP KEBURUKAN DIRI MEREKA DALAM PKR DAN PAS AMAT BAHAYA KEPADA SURVIVAL ISLAM DAN MELAYU..

Anonymous said...


Pegangan PAS kini..

HALAL BAGI Anua berzina dengan cina doll..
HALAL BAGI Anua meliwat Saiful..
HALAL BAGI Anua menganggap hukum Islam sebagai kuno..
HALAL BAGI Anua untuk menjamin keselamatan yahudi..
HALAL BAGI Anua untuk mengiktiraf LGBT..
HALAL BAGI Anua mengamal plurisme agama..
HALAL BAGI Anua untuk mengamal kronisma keluarga..

HALAL BAGI Sabu berkhalwat dengan bini orang..
HALAL BAGI Sabu mengiktiraf pemimpin komunis melayu..
HALAL BAGI Sabu untuk MENGATAKAN INGIN makan babi bersama DAP..

HALAL BAGI Nurol untuk mengatakan melayu boleh murtad..



Anonymous said...

Nurul cantik, cekap dan pandai pasti Malaysia akan lebih maju dan adil !

Anonymous said...


catik apa..dah nak keluar tanduk di kepalanye tuh..

Anonymous said...

pas piss puuus munafik yg dilaknati hari demi hari renungkan lah

Bunga said...

kalau harun din berdiam diri, kerajaan buat ape? jadi guard dkt church tak bg org islam masuk? adakah? bagai2 la korang ni. lagi satu indahnya bahasa panggil org "NURUL ANAK PUAKA". Hamboiii. ape perasan kalau parents kita kena panggil "PUAKA"? gembira mungkin?

Bunga said...

kalau harun din berdiam diri, kerajaan buat ape? jadi guard dkt church tak bg org islam masuk? adakah? bagai2 la korang ni. lagi satu indahnya bahasa panggil org "NURUL ANAK PUAKA". Hamboiii. ape perasan kalau parents kita kena panggil "PUAKA"? gembira mungkin?