IKLAN BERBAYAR

Thursday, November 29, 2012

NAJIB MEMOHON MAAF.. ITULAH PETANDA JIWA BESAR ! PAS,ANWAR TAKKAN BERANI MENGAKU SALAH !



LAGI FOTO KLIK SINI

76 comments:

Nurmujahidah Ismail said...

beliau memohon maaf tentang ape?

GAP KEMBALI said...

najib mohon maaf atas kesilapan umno/bn yang lepas.

Anonymous said...

itu petanda umno dh nazak..najib dh tau yg puak2 pak lah akan sabotaj pada pru ni kalu calon pak lah x dicalonkan...najib minta maaf buat kali terakhir sebelum umno bungkus..

freethinker said...

.

Ye laa ... ramai pemimpin UMNO yang berlagak tak mahu turun padang bertemu rakyat dan bertanya kan masalah rakyat . Tak dapat selesai masalah rakyat pun tak pe ... tapi sekurang-kurang nya jumpa la rakyat yang bersusah payah mengundi anda . Jangan la berlagak dengan kedudukan anda . Mentang mentang la anda ada rumah besar dan kereta besar .

GAP KEMBALI said...

hehe iyolah tu sarip.

bungkus macamana tu ya ?

selepas pru 2008, hampir 16 pilihanraya kecil diadakan.

8 pusingan awal pakatan menang.
namun
8 pusingan akhir BN menang.

jadi mana dan siapa yang dah boleh bungkus ?

hehe pedihkan bila fakta dibentangkan.

Anonymous said...

Ya la rumah besar kereta besar. Macam mak lampir... dulu myvi, tapi sekarang rompak duit rakyat terang2... takkan tak nampak lagi kot... Syukurlah, kerana UMNO dan Kerajaan yang ada sekarang, aku rakyat marhain yang miskin dapat hidup selesa hasil duit biasiswa kerajaan untuk melanjutkan pelajaran ke US. Terima kasih kerajaan..

Anonymous said...

Semuga Umno memang best PRU13 nanti

Anonymous said...

DEDAHKAN HARTA MAK LAMPIR SEMENAK JADI MP.
SIASAT, JANGAN TAK SIASAT....
JENG JENG JENG ........SPRM, APA LAGI

Anonymous said...

Aku amat bersyukur kerana UMNO aku dapat belajar hingga ke IPT walaupun berasal dari keluarga miskin.

Terima Kasih UMNO, TErima Kasih PM..Syukur Ya Allah.

Ya Allah Selamatkanlah UMNO, Selamatkanlah Negaraku tercinta!!

Anonymous said...

Yg menyibuk kononnya nak UMNO bungkus tu sebab NAK RASA sangat ada bawa Cha Ya Nun Alif DAP tu..

Anonymous said...



Benarkah UMNO/bn yg masih amalkan budaya rasuah n monopoli khazanah negara akan menang besar dlm pru13?

Anonymous said...

,,, Anwar, Karpal, Guan Eng, nik Aziz, Hadi, mat sabu, tak pernah buat salah ke?. Pernah ke mereka ni minta maaf kpd rakyat?...

Anonymous said...



Bolehkah umno/bn tipu rakyat dlm era it yg mana maklumat korupsi ubn disebarluas melalui media baru...?

Anonymous said...

Alhamdulillah, Najib pemimpin yg rendah diri dan bersedia minta maaf atas kelemahan.

Jiwa besar dan tawadhuk inilah yg akan menarik Kasih Sayang Allah, sbb Allah benci manusia yg ANGKUH SOMBONG serta UJUB atas muka buminya (contohnya seperti Nik Aziz dan Anwar Ibrahin yg sgt angkuh bila berbicara/ceramah).

Semoga dgn itu diberkati Allah kepimpinan Dato Seri Najib. Semoga Allah berikan kekuatan kpd UMNO sbg tonggak kepmpinan Negara, menjadi teraju buat umat Islam dan bangsa2 lain.. diberikan kemenagangan dn kewibawaan sebagai pemerintah yg digeruni musuh dn disayangi rakyat..AMENNN!!

Anonymous said...

UMNO xtipu rakyat sbbtu UMNO kalah 5 negeri.. tp Pakatan Rakyat yg menipu rakyat setiap hari..

sepatutnya balaci PR yg murah maruah spt anon 9.04pm bertanya kpd diri mampukah PR membohongi rakyat dgn fitnah dan tipu helah sedangkan Allah SWT itu Maha Melihat lagi Maha Mengetahui.. lambat laun balasan Tuhan pasti akan tiba buat mereka (PR), jgnlag berbohong atas permbohongan (bohong berganda) wahai Anon 9.04, rakyat memerhati siapa yg benar siapa yg menipu..

Adakah Nik Aziz atau Anwar mampu melawan kuasan Tuhan?

Anonymous said...




Mampukah najib bersendiwara bhw dia lebih alim n warak dr TGNA, TGHH , dll dalam kepimpinan ideal melayu kini?

Retorik...... Islam wasatiyyah. Vs Islam syumul


Anonymous said...

Adakah Pakatan Haram mampu menipu rakyat tentang isu2 rekaan seperti scorpene, altantuya, rasuah pd UMNO sedangkan video bersama pelacor China, rasuah balak di Kedah, rasuah tanah di Pulau Pinang, curi pasir di Selangor, rompak harta anak yatim YBK, bail-out Talam utk kroni, beli bas mewah dan bermewah dgn jet dibiarkan berlaku...

apakah mereka buta atau cuba membutakan kita yg celik tu.. TIDAK.. PRU13 undi kita untuk BN UMNO!!

no way PR..lets make a graveyard for Pakatan Rosak.. hahahaa...

cheers..

Anonymous said...

Mampukah Najis Nick bermain dgn jubah serbannya, doa munafiknya utk mempamerkan alim syaitan buatan?.. mampukah Brahi-Nuar China Doll mencuci najis dosa2 terlampaunya sebelum menjadi Pii Emmm (dlm mimpinya)??

Anonymous said...



Mampukah Najib membetulkan amalan yg tidak syarie bini n anak2nya sebelum mengejar rakyat amalkan Islam wasatiyyah?

Anonymous said...


Rakyat akan bangkit melawan pembuat manifesto PALSU/ Buku Jiggay.. scraped book for gay and lesbians..

Nizar Sarkas mungkin layak lagi menjadi Pii Ehmm berbanding Nuar Gay krn Nizar lebih BODOH dan KUATJILAT pd DAP brbnding Nuar...

hahahaha...idup PR..idup GAY..kah..kah..kah..

Anonymous said...

Pakatan Rakyat apa ada, penipu, pengsonglap, pemfitnah, penutuh, pengkalwat, pelagak, pembongkak itu je ada le, ada hati nak jadi kerajaan? hello wei rakyat sekarang bukan macam ahli2 PAS kampung yang boleh digula2kan, kami generasi muda yang tahu membezakan mana parti yang ikhlas membina negara dan yang mana parti auta yang hanya ingin kuasa shaja.

Anonymous said...

Mampukah Brahi-Pelacor-Nuar membasuh dosa2 kejinya sebelum layak bercakap soal maruah dan negara?..

Mampukah jua Najis Nick memperdaya Tuhan dgn Jubah Serban sedangkan ia banyak merosakkan Aqidah bersama syaitan (kawan2nya)..?? Mampukah?

Anonymous said...



Dol2 umno..... Ko dah benar2 pastikah bhw dosa anwar lebih berat dari dosa Najib n diri ko orang tu?

Ko orang lebih tau dr Allah kah yg Anwar benar2 bersalah mengikut tanggapan tohmahan ko orang?

Anonymous said...

Bomoh siam ada kat sini tapi dah tutup nama dia pakai Anonymous pulak, tu apa tu pasai penakut le, bila kena kutuk tau pulak nak menyamar tulehhhhhhhhh

Anonymous said...

Sahabat2 semua...mampukah bakal Piii Eehhmm Pakatan Rosak (Nuar a/l Brahi) insaf dan bertaubat serta memohon maaf kdp rakyat atas KEKEJIAN nya menipu rakyat dan isterinya SEBELUM PRU13 nnti...??

Mampukah balaci2 PR berkerja utk naikkan manusia KEJI lg KOTOR itu menjadi Piii EHHmmm mereka???

Nauzubillahiminzalik....

Anonymous said...

Apasal puji sangat Awnar tu, hang dok bagi pungkok hang kat Anwar ke?

Anonymous said...

Siap dibicara, ada pendakwaaan, ada bukti, ada video ada saksi tak percaya lagi....memang hampa ni dah kena tutuh pungkok le...oleh si anwar tu....

Anonymous said...

Kerana UMNO, aku dapat biasiswa untuk belajar ke "U". Jasamu tetap ku kenang.

Ya Allah, lindungilah UMNO dalam memartabatkan agama dan bangsa. Sungguhpun ada cacat celanya, namun peliharalah ia sebagai benteng pelindung agama dan bangsa di bumi bertuah tanah jawi ini. Amin..

Anonymous said...

Layakkah kita menjadi penjilat lendir hanyir bakal Piii Emmm PR (Brahi-Gay-Nuar) yg TERANG lagi JELAS menonggeng dlm video hitam putih itu.. dgn penuh keji kotor dosa2 itu.. balaci2 mereka yakni PR begitu kasih pdnya.. kasihanlah mereka2 itu..

Anonymous said...

Penipu paling bodoh adalah BN sebab dah menipu pun boleh kalah 5 negeri dalam PRU12 lalu. Tapi logikkah org yg menipu sanggup kalah sampai 5 negeri..Hanya org bodoh yg malas nak berfikir akan mengatakan BN menipu dalam PRU12 lalu...hehehehe..Hanya pencuri yg mengenal pencuri, hanya penipu yg menuduh org lain penipu.

Langsi said...

NajisNazak taknak mintak maaf dengan Altantuya ke?

RosmahBadakKatek taknak mintak maaf pasal terbalun duit rakyat mcm harta makbapak dia ke?

55 tahun dok perintah negara... Msia masih dok tang tu jugak, masih nak dibagi peluang ke?

Tak cukup 55 tahun... kita bagi NajisNazak peluang 5 tahun lagi tapi... sebagai Ketua Pembangkang, kalo tak tewas pemilihan dgn Muhyidin la!

Anonymous said...

Mengapakah terlalu BAHLOL dan SENAK sgt balaci2 bakal Piee Ehmmm PR (Brahi-Pelacor-Nuar).. mahu meyapu lendir2 dosa hanyirr pemimpim mereka itu dan menghina pula PM sekarang semata2 kerana iri hati dengki yg dirajai oleh SYAITAN yg sedang ketawa terbahak2 melihat bodohnya balaci2 bakal Pii Ehmm it menonggeng atas katil hotel?

Anonymous said...

Mampukah kita berbohong pd anak kita jika ditanya akan hal dosa (berzina dgn pelacor dan gay) mengatakan " IA TIDAK MENGAPA..RASUAH UMNO dan TUDUNG ROSMAH LAGI PENTING.."??

adakah anak kita akan beranggapan undang2 PAS memilih parti?

Sanggupkan balaci2 penjilat lendir hanyir ini menyesatkan anak sulung, anak kedua, anak ketiga mahupun anak bongsu mereka semata2 mahu melihat GAY-BRAHI-NUAR mesti jd Piii Ehhmmm (mintak simpang dr Allah)

Anonymous said...

Itulah pengikut bongok PAS PIS PUS, yang dok kerja kerajaan. Tak malu plak melantak gaji kerja kerajaan. Memang benar, undi tu sulit tapi tak payah le ibarat ludah lendir ke tengah jalan kemudian sedut balik. berhemahlah klu nak berpolitik. hormati rakan sekerja sekeliling... bukan semua setuju dengan pendapat anda (penyokong totok PEMBANGKANG). Contohi orang UMNO, COOL je bab hal politik. Gunakan parti untuk permasalahan rakyat. Bukan 24 jam berpolitik. Macam orang PAS PIS PUS, istiqhomah menderma duit ke dalam tin milo untuk penceramah PAS tambah bini, tambah rumah atau beli kereta BARU. hehehe BETUL lah orang PAS PIS PUS bongok.

Anonymous said...

Sampai bilakah penjilat lendir hanyir Brahi-Gay-Nuar mahu menipu rakyat tentang hal (UMNO menipu, rasuah, xbetul) ini sedangkan mereka sendirilah yg buat benda itu dan mereka 100% GAGAL membawa bukti UMNO bersalah ... akhirnya bukti Tuhan izinkan pemimpin tertinggi mereka yg sgt sukakan kemewahan seperti naik JET itu cukup banyak terlibat dgn rasuah, penyelewengan, sekutu Israel Zionis, pengamal Pluralism, Sekularism..

kasihan mereka itu..yakni belaci2 bebal yg sgt sakit hati pd pertambahan skongan rakyat pd UMNO BN NAJIB..AMINN UMNO BERJAYA..

Anonymous said...

sEBAGAI Perbandingan..

ADAKAH ANUAR IBRAHIM MEMINTA MAAF KEPADA RAKYAT MENGENAI PENIPUANNYA DALAM KES 16 SEP.. Pencacainya buat tak ingat aje..

minta maafkan anuar ibrahim kepada rakyat apabila menipu kes KG BUAH PALA, PULAU PINANG?.. Pengikutnya buat tak tahu je...

Dalam kes berzina dengan cina doll dengan bersaksikan Ashkey ..adakah Anuar Ibrahim minta maaf kepada rakyat mengenai perlakuan terkutuknya sebagaiman CSL... Pengikutnya merestui perbuatan beliau itu dan sekadar tahu sama tahu sahaja..

Malas lah nak cerita lagi kejaguhan org yg bernama Anuar Ibrahim ini..


Anonymous said...

tidak malukah penjilat2 LENDIR HANYIR itu berkerja dan memakan gaji hasil dr pemerintahan kerajaan BN UMNO, dasar2 agihan wang yg cekap dan berjaya, projek2 yg merangsang ekonomi yg skrg ini ditumpangi hasil kejayaan itu oleh balaci2 dan juga taukeh2 Saudagar Penipu (yakni PR).. yg membolehkan mereka itu mampu beli kereta2 HONDA/TOYOTA/import ( xpandang lg proton low class) yg dikatakan rasuah, seleweng... maka dgn itu mereka juga telah memakan harta2 seleweng dan HARAM.. jijiknya mereka2 itu (yakni pencacai2 PAS-PKR-DAP)

bg kami kerajaan UMNO BN tidak begitu dan tiada bukti begitu.. maka bg kami ianya rezeki yg diberkati Allah...

Anonymous said...

kawan2 seperjuangan (tidak termasuk penjilat2 lendir hanyir Brahi-Gay-Pelacor-Nuar dan Najis Nick sahabat syaitan..)

bukti skrg siapa yg jelas dan siapakah yg tidak nafikan?... lelaki yg bakal jd PIII EMMMM itu..?

Akhirnya lelaki itu dibuktikan sedang MENONGGENG atas katil, bukan seminit dua malah berpuluh2 minit... tidak malukah kita pd Tuhan? pd anak cucu kita?? mahu angkat manusia HANYIR LENDIR ini mnjd piieee ehmmmm Malaya??

adakah kita mahu berkongsi HANYIR DOSANYA? tidakkk.. maka marilah kita tumbangkan mereka!

Anonymous said...

mampukah jubah dan serban senget (ditarik dan di kencing syaitan) Najis Nick berjaya menipu rakyat selamanya2...10 tahun lagi..20 tahun lg..dlm soal ini (yakni bakal Pii Emm yg menonggeng atas katil dan dirakam itu..)

mampukah jubah dan serban Najis Nick Haram itu menipu RIAK TAKKABUR dgn JUAK amalan pd Tuhan tentang agama (yakni Islam yg Indah lagi berakhlak itu) pd balaci2 yg sakit jiwa.. sedangkan pd masa yg sama si TUA KUTUK itu mengoyak2 persaudaraan WAJIB sesama MUSLIM.. mampukah ia?? melawan Takdir Allah??

Anonymous said...

PAS dah bersidang...

UMNO sedang bersidang..

Bila pulak PKR nak bersidang??

AKU RASA KALAU PKR BERSIDANG TIKA INI SUDAH PASTI bertaburan kerusi, meja, kasut, selipar akan berterbangan ke muka Presiden, punaisihat dan Naib Prisidennya..

banyak sangat isu yg perlu nak di putar oleh Anuar Ibrahim tapi tak terputar oleh Anuar Ibrahim anak beranak..isu jet eksekutif, isu bas mewah, isu kereta mewah Mak Lampir.. isu TALAM, isu MURTAD nurul izah, isu plurisme, isu lgbt, isu keselamatan Israel, isu mintak tolong ngan Australia, isu air free di selangor, isu 16 sep, isu kg buah pala, isu monopoli pasir, isu bantuan untuk ibu tunggal dan beratus-ratus lg isu pekong yg hendak dijwb....

Ada berani ke ANUAR dan PKR nak bersidang?

Anonymous said...

UMNO FOREVER AND EVER.
NOTHING BETTER THAN UMNO.
PAS PARTI ANJING SURUHAN
PKR PARTI KENCING RAKYAT
DAP........NOT IN MY VOCAB ! May be Parti Datuk anak punya.

Anonymous said...

mampukan balaci2 bakal Piee Ehmm (Brahi Gay) mengubah tabiat samseng dlm PKR yg pasti akan berlaku pertumbukan, kerusi meja terbang.. mungkin kondom bertaburan juga tp di tempat yg gelap dan sunyi.. tp kamera boleh rakam??

Anonymous said...

mampukah kita berkata bahawa Najis Nick berjaya mengIslamkan pendudukan Kelantan seperti Rasulullah membawa kepada FATHUL MEKAH (pembukaan kota Mekah) yg penuh gilang gemilang.. yg mana Islam itu dihormati oleh kafir.. bukan ditunggangi spt DAP skrg..

NAJIS NICK juga awal2 lagi menamakan Kelantan dgn SERAMBI MEKAH (sebenarnya layak serambu MUKAH-MAKSIAT)..itu apa? dlm dunia Mekah hanyalah Tanah Haram Mekah di Saudi.. mana boleh pandai2 utk samakan tanah Suci mekah dgn Kelantan yg penuh HANYIR pelacor SIAM tu??


layakkah mereka (yakni Rejim Zionis PAS) menipu kita org Melayu Islam tentang hal (yakni Islam dan Syariatnya) selama 13 kali PRU.. sedangkan Zina pemimpin mereka dibasuh cuci oleh PAS tnpa HISAB (bicara)???

Anonymous said...

Mampukah juga balaci2 penjilat LENDIR HANYIR itu menjawab semua ini secara jujur dan adil.. tanpa loyar buruk dan cari ROSMAH?

Mampukah balaci2 yg posting awal2 tadi begitu semangat seperti ANJING belaan (yakni yg diberi gonggong sebatang tulang khinzir-cukup hina dan bodoh) itu menbahaskan satu persatu konsep penipuan dlm BUKU JINGGAY (juga sebagai kalam syaitan) yg bertepatan dgn konsep negara Islam-Hudud dan juga meletakkan Piii Eemm yg suci bersih dr noda hanyir beragama Islam sbg jaminan??

Mampukah mereka itu (yakni balaci murahan) ini berbuat demikian kpd pembaca GAP khususnya??... semestinya TIDAKKK... minda balaci yg dijajah oleh LENDIR HANYIR.. mana mungkin mampu...

Anonymous said...

kasihan.....kasihan....mereka (yakni anjing suruhan Brahi-Pelacor-Nuar) terbukti pengecut dan tidak mampu berhadapan dgn kebenaran...

maka merusuh dn mengenakan POLIS itulah satunya2 penyelamat..sahlah mereka (yakni rejim Pakatan Haram) penipu besar kpd rakyat Malaysia..

Anonymous said...


aKU SEDANG TUNGGU BILA Pas NAK ANTA SURAT MINTA MAAP KAT dap DALAM KES SAMAN PEKERjA WANITA GUNTING RAMBUT PELANGGAN LELAKI..

SPT kes pemulangan botol arak di Selangor..

Ado hai PAS ni lucu pun ada.. cakap pasal Isle berdegar-degar.

Anonymous said...

kah..kah..kah PAS takut dgn DAP arak dirampas di hantar balik.. PECAT Hasan Ali, tukar hukum pulak boleh jual.. CELAKO2 PAS.. nok mampoh doh PAS..sikit hari je lagi..

Anonymous said...

Apa yg boleh di harap dari pakatan,dah 4 tahun memerintah beberapa negeri. Jalan bertambah byk berlubang,rumput tinggi berdiri,janji tinggal janji.kalau keperluan basic pun x boleh nak jaga. Menyesal undi pakatan

komandomelayu said...

Langsi 929

HOI BABI KALAU KAU SUKA NAK MAKAN TAIK KAU BAGI ALAMAT RUMAH KAU!

INILAH CONTOH ANAK MELAYU HARAM JADAH YG BERANAK DARI BONTOT BABI!

pok ngah nik ajis said...

Mampukah kau menasihati ibu dan kakak atau bini atau adik perempuan kau dgn amalan yg dredai. . Kenapa nak pandang hal najib atas tanggungannya terhadap keluarga beliau. . Adakah ko yg bakal menanggong dosa nasib sefamili. . Bukan kah watasiyah itu slogan seperti al quran yg menjadi pendoman. . .

Anonymous said...

Najib ni dah panas bontot...baca pendedahan Deepak penjual carpet kenalan Rosmah...

Nak baca kena pegi blog lain la...GAP mana nak post bende2 mcm tu...

Anonymous said...


Najib kata: aku mintak maap la.... Dulu aku sruh budak curi C4 kmdin pesan ... Buatl la apa2 yg perlu. ..... asal rashia tiada terbungkar...... aku pun tak tau ko orang Tanya la bini aku klu dia mau jawab.... Kalau dia muncung ko orang jgn la pandai memadai pulak..... Dia tu satu macam la.. Aku pun tk tahan bila dia mengamuk...... nanti bini aku tu baling C4 pulak... Ko orang mati katak saja nanti..... masuk mahkamah macam kes altantuya dulu jugalah la.... mana hakim2 berani melukakan hati first lady of Malaysia @ biniQC kak ros aku tu.......... Aku merayu dr semua agar elak lah dr 'keganasan' isteri yg dikatakan Puaka jentayu senja tu ...... Hilaiannya dah menusuk kalbu sekular ku...

Aku mohon maap la......... banyak duit felda aku guna utk dirii sendiri, tp bab duit petronas n proton aku serah ko tung mamak madey yg 'pintar' tu...... Royalti Kelantan? .. ko tanya la tunik madey jugak.......

Aku mintak maap la .... trpaksa tolak hudud sbb ustad haruss kata bukan wajib pun..... yg wajib dlm Islam tu hanya wasatiyyah saja.........I

Maafkan aku... Maafkan aku..... Maaaaafkan akuuuuuuuu.......... Tobat ...... Sumpah...., sumpah, .. Sumpah..... Aku tak pernah ditangkap khalwat di PD dulu........... tanya zz.. Shhhhhhh! plan ckit nnti kak ros aku tau pulak ........... nahas aku nnti...... Kan dia tu ganas n garang!






Anonymous said...



Aku sokong ustad harussani jd presiden umno krn dia lebih alim dari Najib n muhyiddin ........ Ostad Assan Ali, brahim ali pun layak jugak krn mereka ni paling melayu dimalaysia....... Jati, Gpms, gaps, papagomo, .........







Langsi said...

Anon 1:49... baik punye ayat! betul tu...tapi aku rasa dia mesti paling banyak mintak maaf dgn si BadakKatek Rosmoh.....almaklum, takut BINI!

Deepak...deepak... jgn bukak itu rahsia, saya mohon maaf! (Berani ke GAP nak postkan pengakuan DEEPAK kat blog ni?!!!!!!

Anonymous said...

deepak..penyelamat dunia..saksikan jgn terlepas filem terbaik abad ini..arahan dr pengarah terbaik dunia pak2 cartoon..

Anonymous said...

Haha..kite tgk sape yg bungkus ok..ceramah makin kurang org, yg dtg pun org yg same, tabung derma pun makin susut kutipan, makin kempislah poket pemimpin. Nasib ade duit blanje yahudi bg, boleh sara kuarge..

Anonymous said...

Adakah PR yg amalkan budaya rasuah n seks songsang akan menang dlm pru13?

Anonymous said...

Bolehkah PR tipu rakyat dlm era it yg mana maklumat korupsi, video seks nuar, video nurul ijah galakkan murtad, rakaman skandal mat sabu, video aiskrim assmin, gambar hutan hujan eli kangkang dll byknye skandal disebarluas melalui media baru?

Anonymous said...

Ini semua wayang politik ! Kadang-kala nak jadi watak orang baik kadang-kala watak orang jahat. This is the name of game !

Anonymous said...


8.04

TAPI AKU PELIK... KENAPA ORG MASIH PERCAYA dengan Anuar Ibrahim ni.. ye..

aku rasa benarlah dia ni DAJJAL ..kerana dajjal ni akan dibantu oleh syaitan2 untuk menghasut hati2 penyokong dia untuk mempercayai dan menyakini apa yg dicakapnya...

Anonymous said...

Deepak konon piiiiirah! Kalau aku jumpe gang SUARAM aku soal balik cerita komisyen USD 1billion tu.. Yelah harga 2 kapal selam beserta latihan penuh kan berjumlah USD billion. Celah mana Najib ambik 1billion tu? Dia ingat 2 kapal selam model terbaru dan latihan tu free ke? Lepas tu aku mintak bukti Altantuya kerja dgn DCN pengeluar Scorpene, takpun bukti dia pernah masuk France pun jadilah hahaha! Polis France sendiri cakap dia tak pernah masuk France.. kerajaan France hari ni bukan kerajaan yg sama skrg dah Presiden ke dua lepas Jacque Chirac dan terbukti takda bukti yg boleh sabitkan penyelewengan oleh mahkamah France.

Tapi aku faham situasi SUARAM mereka ni di upah, nak taknak kena create story jugak bro biarpun dah kantoi berjuta kali HAH HAH HAH!!!

Anonymous said...

RAMAINYE PENJILAT JUBO ATOK GAY KAT SINIIIIIIII....... HAK TUIIIIIIIIII

Anonymous said...

SAPE YANG MASIH SOKONG SI PENJUBO TU... BELAJARLA BAHASA INGGERIS SUPAYA PANDAI N X KENA TIPU... MANA2 YG MASIH BODOH ENGLISH TU... BACA SINI KEPUTUSAN MAHKAMAH.... KALAU NAK SOKONG JUGAK PELIWAT TU... MOHONLA AMPUN BYK2 DGN ALLAH SUPAYA DAN DITIMPAKAN BALA SEKALI DGN SI TUA KUTUK TU.... http://www.anwaraidc.com/?p=25844

Anonymous said...

sape sokong totey bengkok... baca sini.... http://www.anwaraidc.com/?p=19234...

api neraka jahanam said...

Pelik tapi benar....tak pasal2 penyokong taksub pork sheikh aljuburi pulak yg tak senang baring dan duduk, mereka pulak yg terasa KEPEDASAN dan KEPANASAN.....ish ish ish.

Anonymous said...

Penjilat Najis Pork Nick semakin kepanasan dgn perkembangan UMNO.. Brahi-Gay-Nuar pulak skrg tunggu OMEGA JAM xsiap2 lg tempah.. kah..kah..

mampukah rakyat dibodohkan lgi oleh ejen Israel-Melayu ini?

Anonymous said...

Siapa yg mkan cili dia yg terasa pedasnya!

Anonymous said...

Islam wasatiah vs islam dubur pas.... haaa haa nik najis gile babi n hadi gile hinzir mmpu bersandiwara konon alim tpi bodoh

Anonymous said...

Nik Aziz dn kbykn pemimpin PAS ialah ALIM SYAITAN.. iaitu buat2 alim di depan org ramai tp dibelakang punya JAHAT dan KHIANAT!

Anonymous said...

PR baru dpt memerintah 4 tahun tapi tindak tanduk pemimpinnya mcm nak kaut harta seberapa banyak yg boleh. Hanya org berpenyakit hati je nampak PR tu baik sangat.

Anonymous said...

Mintak maaf ? Salahkan orang lain ade le. Tak layak memimpin negara

Anonymous said...

Oii mangkuk 9.39 lu tengoklah video tu betul2 apa pulak najib salahkan org lain....oooo puak lu kata video besi...x bole percaya....hahah lu jgn jadi barua dap la, unless lu cina dap mangkuk yg nak jadikan malaysia ni mcm tiongkok!

Rozai CBR said...

Siapakah pemimpin yg menunjukkan diri lebih alim dan zuhud yg menunjuk-nunjuk? Bukankah itu nik aziz? Apakah dgn meminta maaf itu dikatakan lebih alim?

Rozai CBR said...

Dosa dan pahala seseorg adalah Allah Maha mengetahui....tetapi dosa menipu satu malaysia kepada manusia adalah dgn memohon ampun setiap org. Pernahkah nuar mohon maaf kepada rakyat malaysia???? Membuat dosa ngan Allah boleh mohon keampunan denganNya tetapi dgn manusia.....dosa 16 september....

Rozai CBR said...

Buta ke mata kamu 55thn takdak perubahan?????? Mata kamu yg buta atau hati kamu yg buta. kerana proton adalah pekerja puak puak pas dlm proton dapat sara hidup...sapa buat proton???

najib nak minta maaf kat altantuya pasai apa??? Bukti gambar photoshop bodoh tu ker?? Bak bukti laaa....

Rosnah balun duit rakyat tang mana???? Tuh nik ajis n the exco rembat tanah kerajaan kelantan apa cerita???? Tuh kerajaan selangor rembat pasir apa cer....pineng rembat tanah masjid apa cerita....kedah rembat balak apa cerita???

Anonymous said...

Aku dok shah alam,, jalan lubang2,,, hampeh