Tuesday, November 20, 2012

PAS SUDAH GILA BABI : MURTAD TAK PENTING !

24 comments:

Anonymous said...

.

Tak kisah laa kamu penyokong BN ke atau PAS ke . Kalau nak beri komen pun , biar laa bersopan sikit . Terima Kasih .

.

Anonymous said...

hehe lama aku x mengomen, ni yg gatal tangan neh!

...murtad tak penting, berzina dgn chinadoll lg penting, berlendir dgn bini orang lg penting.

PUK*MAK KAULAH BABI2 PAS!

-nik ajis mahafiraun-

Anonymous said...

Anwar Ibrahim akan klentong mungkar nakir, cakap konspirasi umno sebabkan kes murtad ni.

Anonymous said...

freemalaysiakini2 , Delivers The Latest Breaking News And Information For Free....

Anonymous said...

Biarlah Allah yang membalasnya. Kita pun tiada hak juga. Sangat sedih dengan permainan Nik Aziz ni. Kami serah kepada allah segala-galanya.

Melayu Ultra said...

Saya menyokong Nik Aziz jadi MB Kelantan lagi 88tahun.. dari berhala baring, bersila dan kini berdiri telah pun berjaya di bina dan berskala 'giant' di negeri serambi mekah...

Tahniah Pok Nik!

Semoga terus mengeluarkan kenyataan memurtadkan sesama ISLAM!

usin said...

PEGUNDI HANTU lebih PENTING daripada GEJALA MURTAD. masyaAllah, duniawi rupanya lebih penting daripada kehidupan akhirat di kalangan pemimpin pas. Allah maha mengetahui.

Anonymous said...

PAS sudah matang mereka sudah faham murtad tak penting kerana agama baik tidak takut tiada pengikut ! PAS membawa masa depan Malaysia menjadi lebih baik ! SOKONG PAS ! SOKONG MURTAD ! 1 MALAYSIA BOLEH !

Melayu Ultra said...

KELANTAN perlu terus berada dibawah pemerintahan PAS selama-lamanya kerana hanya ISLAM PAS yang paling ISLAM!

ISLAM UMNO tak cukup ISLAM!
ISLAM PAS paling tepat ISLAMnya!

Ulamak PAS keluar kenyataan tanpa dalil dan nas di telan bulat2 oleh pencacai2 PAS!

Ulamak UMNO keluar kenyataan dengan hadis dan nas di pandang sepi dan diremeh2kan...

ni petanda besar yang PAS hanya gunakan nama ISLAM utk dapatkan Putrajaya...

Doakan UMNO hancur K.O bagai..

Ikut cara Nabi, tunjukkan cara yang paling berhikmah utk orang dapat hidayah!

ikut cara PAS... hancur! hanya puak2 syiah/assobiyah sahaja yang ada dlm PAS! hati dah gelap..

So, marilah kita sama2 doakan KELANTAN supaya masih di bawah pemerintahan PAS pada PRU13.. nak jugak tengok MB paling nyanyuk berucap nanti! Ye tak??

Anonymous said...

PAS dah kena penyakit Harta, Tahta & Wanita. Dulu sipi sipi je, semenjak jadi anjing Anwar & DAP, konpem Hubut Dunia, PAS dah Pagal he!

Anonymous said...

BUBAR PAS SELANGOR !!!

MURTAD SEMAKIN BERKEMBANG..
KILANG ARAK MAKIN GEMILANG..
PUSAT HIBURAN MAKIN CEMERLANG..

TALAM YG.KAYA DITOLONG..
RAKYAT MISKIN DILELONG...

AIR PERCUMA UNTUK YG.KAYA..
MISKIN KEDANA DUK DI FLET DAN PANGSAPURI TIDAK DIBIAYA..

APA PAS SELANGOR BUAT? BUBARRRR !!!!

gen2felda

Anonymous said...

Putrajaya lagi penting dari akidah, hudud dan prjuangan Islam....bagosssss ..hidup PAS

dan penganut2 PAS yg BAGHAL pon brtakebeer

TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER...

lps neh bolela berdoa dgn terjerit2 lagi ye PAS....

Anonymous said...

Murtad baik sama-sama boleh makan bak kut teh, minum beer, tidak perlu pilih makanan, boleh bela anjing, tidak perlu puasa, tak payah bertudung, tak payah sembahyang 5 kali dll. Inilah panggil hak asasi manusia ! MURTAD BAGUS ! MURTAD BAGUS !

Anonymous said...

Sebenar nya kita tak boleh marah dengan pengikut-pengikut PAS ni terutama nya yang dah berusia dan duduk di kampung . Mereka ni tidak pernah melayari internet . Mereka juga di larang membaca akhbar-akhbar seperti Berita Harian dan Utusan Malaysia . Mereka-mereka ini masih lagi percaya bahawa pemimpin-pemimpan PAS mahu membuat negara islam dan hukum hudud . Bak kata orang , tutup telinga dan tutup mata dengan hal yang berlaku sebenar nya .

.

Melayu Ultra said...

Harap Nik Aziz dipanjangkan umur untuk terus memecahkanbelahkan lagi orang Islam di Malaysia..

Kepada pengikut2 PAS yang bertuhankan Nik Aziz, aku nasihatkan agar lebih extreme dan melampaui batas.. tanamkan hasad dengki, busuk hati dan dendam kesumat jauh2 dalam diri anda..

PAS - Parti Ajaran Syiah!

Melayu Ultra said...

aku ada kawan orang PAS... dari kecik ikut arwah ayah dia dengar ceramah PAS.. doktrin kebencian yang di tanamkan oleh PAS pada golongan muda (semuda 3 tahun di PASTI) sangat berkesan untuk membenci kerajaan UMNO dan BN..

1. Meludah muka Perdana Menteri telah pun di ajar seawal di tadika..

2. Mencaci maki apa sahaja program dari kerajaan BN. Hatta program agama sekalipun

3. Menghasut anak2 muda membenci kerajaan BN. Alasannya BN tolak hudud PAS.

Kebencian yang diterapkan ini semakin nampak berjaya bila golongan anak kecil ini meningkat ke umur 20an~30an skrg.

Kata mudah, orang kafir sangat sukar memecahbelahkan perpaduan orang ISLAM.. TAHNIAH PAS! kerana anda lebih hebat dari orang kafir!

Anonymous said...

KO Umno....KO BN......doa macam orang hilang akal. Macam ni punya orang nak memerintah negara.....over my mayat dulu.

Anti PR said...

Perjuangan yg semakin hamPas. Kalau beginilah caranya memang sampai bila hamPas akan jadi samPah.

Anonymous said...

PENULIS LIRIK AWAN NANO PULAK SEBARKAN AJARAN SESAT!!!

Budi Hikayat atau Hasmi Hashim penulis lirik bagi lagu Awan Nano nyanyian Hafiz AF telah dengan biadapnya mempertikai tindakan umat Islam untuk mempertahankan Nabi Muhammad SAW dan menyatakan bahawa mempertahankan Nabi merupakan satu konsep kenabian yang salah. Seorang lagi pemimpin PKR yang mengamalkan Islam yang liberal.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jxHWZF7mqFg

Anonymous said...



JOM MAKMURKAN MASJID

Semua MUSLIM dalam umno, pas, pkr utamakan SOLAT BERJEMAAH & MAJLIS ILMU DIMASJID .... baru Islam dimertabatkan......!!!!!!!!!!!

mufti, profesor, qadhi, ustaz, PM, TPM, Menteri, MB, KM, exco, pengerusi majlis agama Islam, ketua jabatan agama Islam pegawai agama & AJK, kaki tangan Masjid hendaklah amalkan dulu... tunjuk contoh yg baik.. Leadership by example!!!

Jangan hanya cakap isu murtad berdegar2 & berbuih2 ..tapi Masjid/Surau/Musolla kosong setiap waktu!


Bila semua muslim kembali kpd al Quran dan Sunnah Rasululah baru gejala murtad terhindar!

Anonymous said...




kelantan bkn serambi mekah...tp serambi budha...org kelantan suka pakai jubah sama mcm org keristien...sama juga mcm penjaga tokong siam....



takbirrrrr.....

Anonymous said...

Kalau pas menang lg akan datang akan ada berhala menonggeng plak. Tugu untuk jasa parti keadilan

Anonymous said...

ANON 8.59 AM..NGERI AKU BACA KOMEN KAMU..SEMOGA DI BERI HIDAYAH DAN TAUFIQ.

Anonymous said...

Kita patut NGERI dgn perangai JAHAT manusia yg bertopeng jubah serban mcm Pork Nirck tp rupanya ejen syaitan dan perosak Islam..

Kenapa namakan Kelantan serambi Mekah? Mekah hanya ada satu shj dlm dunia.. knapa mahu kotorkan kemuliaan Tanah Haram Makkah dgn kaitkan kelantan darul Zina + Dadah? Riak Takkabur Pork Nikcy yg mahu tunjuk seolah2 Kelantan itu Islamik? tp isi dlmnya penuh dgn MAKSIAT PENIPUAN dan LEMBAH2 SYAITAN..

Pegi mamposlah PAS Laknatullah..

HANCUR PAS HANCUR!!