Monday, November 5, 2012

POSTER PRU PKR MENGGUNAKAN ISU BASI ! HAHAHAHA


pkr dah lancarkan poster pru ke 13 nya.
nampak biasa dan sedikit kemas.

namun bila dilihat pada setiap 'isu dalam poster' sebenarnya...
BN dah settlekan lama...

contoh.

isu PTPTN..rakyat sedia maklum akan prosedur untuk dapatkan pendidikan percuma. syaratnya dapat iajazah kelas pertama.

bukan setakat itu, kalau payment baik akan dapat 20% rebet lagi.

isu minyak.. selama ini merekalah yang melalak mengenai perlunya harga minyak diapungkan. kerajaan dah lama implement.

isu wanita dihargai : dah lama settle.

lindungi keluarga anda : sepatutnya dibuatkan poster lindungi china doll anda daripada pkr.

JADI JELAS DAN NYATA POSTER PKR NI ADALAH POSTER MENGGUNAKAN ISU YANG DAH TERLALU BASI..

pengarah poster pilihanraya BN di pusat dan selangor perlu berjumpa dengan blogers untuk berbincang mengenai 'jenis poster pru BN ' akan datang.




26 comments:

LiwatOmega said...

PAS PALING HINA DAN PALING BODOH DALAM PAKATAN.
TAK CAYA, NANTI LEPAS PRU 13.
AKAN TERSERLAH KEBODOHAN PIMPINAN PAS.
PAS, PARTI ANJING SURUHAN AKAN TERSELAH NANTI. TUNGGGGGGU.

Anonymous said...

PAS ANGKAT SONGKOK-CABUT LARI HEHEHEHE.

Anonymous said...

Patotnya pakatan haramJADAH tuh gune gambar Pork Sheikh ANUwar dgn memakai TUALA...dgn slogan DEMI RAKYAT.....mst org kesian ..original ner zuhud....

xpon gune gambar Pork Sheikh ANUwar dgn BELALAI bengkoknyer...brganda2 ZUHUD sbb temanye MENCINTAI ALAM SEMULAJADI....

Pork Sheikh jgn marah rrr...kan Pork Sheikh juga yg kata 'itu bukan sy tapi hampir menyerupai sy'...(yg serupa cume tang ANU ye)...

ekekekekekkekekeekekk

Anonymous said...

Harga keta murah bertambah byk anak muda akan bangrap serta bertambah hutang isirumah, tak mampu nak bayar keta, insurance, minyak pun sama berapa sen nak turun harga minyak 10sen? 40 sen? Kalau Abg Nuar cakap minyak turun jadi RM1 mmg sah Abg Nuar bakal PM paling ayu sekali ngeh ngeh ngeh ..ni cakap ja nak turun tapi tak bagi pulak tahu berapa sen?

Pendidikan percuma tu setakat celah gigi tak payah, kalau nak bagi bagi semua sekali termasuk dong zong ka zombi ka, kita tgk siapa akan guna kelebihan ini dan berapa ramai anak muda budak budak melayu akan tercicir pelajaran dan menjadi satu bebanan buat Abg Nuar Presiden Malaysia.

Saya cakap semua senang free pun cakap nak bagi itu nak bagi ini, bukan kena cukai pun nak cakap, tapi bila dah Berjanji tu mmg susah nak tepat lebih lebih lagi kalau DAP cina yg menguasai lebih kerusi dari PKR & PAS alamat syaitan syaitan ini akan mula main peranan dan perasaan orang melayu, masa tu Abg Nuar, mcm 5 tahun berlalu akan beri pecacai beliau mcm Assimin aiskrim, Rafizi Cow, jadi tukang back up Abg Nuar. Setakat nak bangga Abg Nuar jadi PM tu kalau pecacai PKR maybe la..tapi bab bab nak perabih masa kat luar negeri memang adalah tu belum kira jemputan2 puak yahudi masuk Malaysia meraikan Abg Nuar jadi PM. Minta simpang malaikat 44.

Anonymous said...

Pas masih tak sedar dipergunakan DAP.. Demi kuasa, pas rela mengorbankan bangsa sendiri, agama sendiri

Anonymous said...

Tanya Wan Azizah apa Keadilan dah buat utk lindungi Saiful dari di zalimi oleh Anwar,sebelu poster Keadilan Lindungi Keluarga Anda' di cetak.

Anonymous said...

Sebagaimana Wan Azizah berbohong mengenai jam Omega begitulah juga Keadilan berbohong dgn poster p.raya yg di lancarkan ini.

Anonymous said...

jgn tertipu dengan tipu daya PKR yang bersahabat dengan syaitan

Anonymous said...

jangan tertipu dengan tipu daya PKR

Anonymous said...

GAMBAR YANG PALING ATAS TU MACAM JUAL INSURANCE JER!!

HAHAHAHAHAHAHA...........

Anonymous said...

Poster paling susuai untuk PKR.

PKR lindungi suami anda setelah mantat Chinadoll, Bini kawan, Mat Jambu dan menipu!!

Anonymous said...

HUDUD TAK MAU MASUKKAN SEKALI KE?????

Anonymous said...

kote bengkok anwar je yang tak turun2! asyik nak lubang bontot dan karipap cina doll!!!

anis wana said...

pas anjing DAP samapai mmpus..pas mmg balaci DAP xsedar diri yg gilakan kuasa...

Anonymous said...

BADIGOL BAHALOL PUNYA PAS!!!!

Anonymous said...

Kita sokong bn pru13 nanti habis cerita......pkr punya janji itu tak boleh pakai , itu janji bingai .

Anonymous said...

JANJI PGayR = JANJI DILIWATI...

Anonymous said...

bangladesh, veitnam dan china doll saja yang naik basikal, paling tidak hari nie org naik moto. yang naik basikal semua org kaya dah sekarang nie. basikal sampai 5-8k sebijik, visual election yang gagal. simpaty kali ini gagal tak macam dulu.

abg nwar yang dihormati,

letaklah gambar tengah suap nasik pada orang2 felda, mesti diorang suka punya...selamat mencuba

Anonymous said...

Masih ada yg nak percaya pada janji Pakatan ke?

Khalid Fred pon dah kata manifesto bukan JANJI...janji xsemestinya di tunaikan.....

Pepatah lama kata , lembu di pegang pada tali...janji pakatan haramJADAH nak pegang pada APE?

Pegang pada ANU bengkok Pork Sheikh kotttt....

Anonymous said...

Minyak jet peribadi boleh dapat turun tak??? Nak naik kereta dari gombak ke KLCC jauh sangat la..

Anonymous said...

Macam negara ni milik anak beranak dia yang punya.

Anonymous said...

PTPTN?

Hapus le yuran UNISEL dulu... baru bole caya.

Ini baru gertak sikit dah nak jual tanah..

Nak tanya jugak kat Khalid gagap, Lepas dah abis tanah nak jual apa lak? Spender Anu-War? Kot laku..

ANWAR PENJUBOR said...

Harapan baru untuk umat Islam Malaysia murtad...Anwar Penjubor

Anonymous said...


Dalam PKR wujud jawatan presiden kayu.

Dalam PAS wujud jawatan presiden besi.

Moral cerita kayu cuma untuk jadi unggun api dan bakar besi sahaja.

KEDUA parti melayu serupa sampah dan hampas yang bercita-cita hendak berkuasa dalam politik... dah bertahun kerja sia-sia dilakukan HABUK pasirlah kalau bolih perintah MALAYSIA.

Anonymous said...

Kroni kroni kroni...takut bala ALLAH turun kat satu malaysia je bila gmba si penjubo ni terpampang 1 malaysia

Anonymous said...

Jumpa Blogger utk poster PRU..... hahahahaha, masssyyyyuuuuukkkkkkkkk