Friday, December 28, 2012

ANGKARA MULUT HAJI HADI.. WEI HADI MANE MUNG ?!


79 comments:

Anonymous said...

sampai macam ni sekali impak amanat hadi.....

berlakunya perpecahan umat islam yang melampau...

Anonymous said...

Astaghfirullahalazim.... Macam inipun ada? Harap ada pihak yg sudi menyempurnakan semula pengkebumian arwah. Sentap saya baca posting GAP kali ini. Ini bukan perkara main2 ini soal mati dan bukan orang lain orang melayu kita juga. Inilah salah satu bukti betapa seriusnya kesan Amanat Haji Hadi. Walaupun bukan pakar agama tapi saya rasa dosa Haji Hadi sangat besar pada masyarakat melayu. Perpecah melayu itu lain hal tapi bila libatkan isu akidah, kepercayaan pengikut pada amanat itu? Saya patut Haji Hadi bertaubat dan tarik balik Amanat Haji Hadi.

Pengundi Segambut

Anonymous said...

tanggungla ko kat akhirat esok hadi ooii!!!! mcm mana ko nak jawab dakwaan si mati esok di padang mahsyar???

Anonymous said...

Kena betulkan aqidah

Perkara ini mesti dibetulkan.

Anonymous said...

DAH MACAM NI PUN TAK MAU TARIK AMANAT JAHANAM TU!
MATI, ENGKAU JAWABLAH HADI!

JawaJohor said...

OOOH my Islam , why jadi begini. ,!!!
BAGI mereka yang BERTANGGUNGJAWAB sila betul kan KEADAAN.
SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA MENGETAHUI.......

usin said...

dok menyorok lg wat apa encik hadi oi!! keluar la buat kenyataan nak tarik ke tak payah amanat encik tu. alang2 menyeluk pekasam, alang2 pecah belahkan umat Islam kt negara ini biar sampai hancur lebur. alang2 jd jahat, biar masuk neraka lapis paling bawah!!! dh kena sindir berkali2pun masih degil juga encik hadi?

Anonymous said...

Manusia yang begelar Hj Hadi dan Nik Aziz akan menanggung dosa besar pada beribu2 ummat Islam di Malaysia sekarang ini selagi mereka berdua tak minta maaf pada mereka dan minta ampun dari ALLAH.Mereka juga akan bertanggung jawap kepada kehancuran parti PAS kelak sekiranya pengikut2 mereka dah mula sedar akan politik kotor yang mereka mainkan.

Anonymous said...

puak2 PAS tak berani nak menjawab isu nie...azabnya hidup bila dah berkiblatkan amanat hj hadi....sampai mati pon masih di asingkan kuburnya...adakah hj hadi akan salahkan suami dia @ hj hadi akan salahkan diri sendiri kerana konon amanatnya tu...ingat hj hadi ko tu pernah ada kes sakit jantung...kalau ALLAH TAALA rentap nyawa ko...sempat ke ko nak tarik balik amanat tu @ sekurang2nya memohon maaf kepada senua mangsa angkara amaanat ko tu...

Zmg said...

Jika Hadi Awang masih waras, dia akan takut tergolong dalam golongan Muflis di Mahsyar nanti kerana kesemua kebaikkan nya akan di berikan kepada beribu orang umno yang teraniaya dan beribu orang pas yang tertipu dengan amanatnya. Bertaubat lah sementara ada kesempatan.

Anonymous said...

Pasal tak ada respon aku tanya lagi:
Kita semua tahu amanat hadi dan fatwa nikke boleh menyesatkan akidah islam tetapi mengapa tiada tindakan oleh pihak persatuan ulamak dan kerajaan malaysia seperti tindakan ke atas Ustaz Ashari dalam Al-Arqam? Adakah ulamak-ulamak di Malaysia banyak yang pilih kasih/dok lena/tak berani/tak ikhlas/tak tahu/pilih bulu/ mangkok hayun/dll? Aku rasa ulamak dan kerajaan malaysia pun boleh terpalit dosa dari amanat hadi dan fatwa sesat nikke...

Anonymous said...

ITU LAH DIA KESETIAAN PENGIKUT PAS , MAJORITI TAK AKAN BERUBAH

ROJAK KALU CAMPUR SEDAP , TAPI POLITIK DENGAN UGAMA DICAMPURKAN KALU YANG TAK BAIK LA , JAWAB LA NANTI DIAKHIRAT

APA GUA MAU INGAT , LU SENDRI MAU INGAT LA.........

Anonymous said...

Mengapalah pengikutnya menagong agong pemimpin macam tu. Itulah ulamak akhir zaman yang akan menyesatkan umat umat nabi Muhammad s.a.w.

Hasnizal Jamaluddin said...

Hahaha akaun fb baru disekat dari fan page Tuan Guru Tua Nik Aziz. Apo kono pengikut tegar PAS tu, baru bertanya isu tanah balak 4300 ekar beri kepada 2 YB perak lebih dikenali DAPgates, terus mengamuk. Tuduh jadi pencaci UMNO dan anjing BN. Mungkin terlampau lama minum air paip bau longkang di Kelantan kot, atau air jampi longkang oleh tok- tok guru PAS.

Anonymous said...

Penyokong Bodoh Otak banyak TAIK!!!

Melayu Ultra said...

PAS pengikut langau HIJAU,
Hadi menyorok entah dimana,
DOSA PAHALA tidak dihirau,
Asalkan dapat ke PUTRAJAYA,

Pencacai melolong semacam KERA,
ISLAM di guna bagaikan baja,
Matlamat tidak menghalalkan cara,
Takbir hanya dibibir saja.

Anonymous said...

DUA DAJJAL SUDAH DI TURUNKAN KA BUMI.

ANWAR DAN N.AJIS!!!!!!

Anonymous said...

Kebanyakkan penyokong PAS menganggap ini isu lama. Isu basi dan dimainkan bila dekat PRU. Hakikatnya lagu 'UMNO TOLAK ISLAM' tetap dinyanyikan oleh penyokong dan pemimpinnya hingga ke hari ini.

Anonymous said...

Tak boleh salahkan Hadi Awang . Salahkan diri sendiri . Tuhan beri akal , mangapa tak guna akal untuk berfikir yang mana betol yang mana salah .

Melayu Ultra said...

KOTA BHARU 29 Julai - Tiga patung Buddha yang dibina dengan bentuk tersendiri termasuk salah satunya yang kedua terbesar di dunia, adalah antara produk pelancongan menarik di negeri ini.
Ketiga-tiganya ialah patung Buddha baring di Wat Phothivihan di Kampung Jambu, Jalan Meranti yang kedua terbesar di dunia selepas Myanmar, Buddha duduk di Kampung Jubakar, Bunohan yang kedua terbesar di Asia Tenggara dan Buddha berdiri di Kampung Terbok, kesemuanya dalam Jajahan Tumpat.Kesemuanya adalah sebahagian daripada patung-patung yang terdapat di 28 buah tokong Buddha dengan 24 daripadanya terus dikunjungi pelawat.Utusan diberitahu ramai pelancong asing dan tempatan melawat ke Negeri Cik Siti Wan Kembang yang juga digelar Serambi Mekah semata-mata untuk melihatpatung-patung tersebut terutamanya pada musim cuti.

Penjaga Wat Phothivihan, Than Hua mengakui patung Buddha baring di tokongnya adalah kedua terbesar di dunia selepas patung Buddha di Myanmar.Patung tersebut yang diberi jolokan sleeping Buddha turut dimasukkan ke dalam risalah pelancongan untuk edaran luar negara oleh Lembaga Penggalakan Pelancongan Malaysia.Katanya, patung Buddha baring itu sepanjang 40.9 meter dan tinggi 10.6 meter dalam kawasan kira-kira 2.4 hektar yang dibina dengan perbelanjaan kira-kira RM2 juta.``Pembinaan ini dimulakan pada 1973 dan siap dalam tempoh enam tahun melalui sumbangan orang ramai, tidak ada sumbangan kerajaan,'' katanya ketika ditemui di wat itu di sini semalam.
Menurutnya, beliau menjadi penjaga di wat itu sejak lebih 40 tahun lalu.Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Wat Machimmaram Kampung Jubakar, Yong Lai Keng ketika ditemui pula berkata, patung Buddha duduk pula mula dibina pada 1991 dan kini 90 peratus siap dengan belanja kira-kira RM3 juta.

Katanya, patung Buddha duduk itu mempunyai ketinggian 30 meter, panjang 46.9 meter dan luas kawasan dalaman 22.12 meter persegi.``Setahu saya patung ini terbesar di Malaysia, kedua terbesar di Asia dan dibina melalui sumbangan orang ramai,'' katanya.Menurutnya, perasmian patung Buddha duduk itu dijadual dilakukan pada 9 September depan.Beliau mengakui ramai pelancong asing datang ke watnya untuk melihat patung berkenaan.Sementara itu, penjaga Wat Phikul Thong Buddhist, Kampung Terbok, Prak Eak berkata, patung Buddha berdiri di watnya itu dibina 13 tahun lalu dengan belanja kira-kira RM1 juta.Katanya, patung itu mempunyai ketinggian lebih 11.5 meter dan besar lebih 3.3 meter juga antara terbesar di negara ini.

``Wat Phikul ini sudah wujud sejak 200 tahun dan saya berada di sini sudah 40 tahun,'' ujarnya.

Melayu Ultra said...

KELANTAN nak jadi SERAMBI BERHALA ke??

Anonymous said...

DIA Kafirkan org, maka KAFIR KEMBALI KPD NYA. MAKA SIAPA YG KAFIR?????..... HABIS MAK PAK DEPA KEBANYAKAN AHLI U M N O... MAKA DEPA BRTARAF 'A N A K H A R A M' KA??...

Melayu Ultra said...

Pada pengikut PAS

Ini semua salah UMNO!
ABU!!! kata depa... hehehehe..

Ya ALLAH bukakanlah pintu hidayah untuk orang PAS agar umat ISLAM di Malaysia bersatu!

Anonymous said...

Klu umno mengamalkan islam xkan terjadi kes sedemikian rupa.

Anonymous said...

Lorrrr .... Bodoh le manusia tersebut bile percaya kisah tu.

Anonymous said...

Oiiii melaun.. Ape ke masaalah otak ko nie. Klu dah mati nak tanam kat mane2 pun boleh... Ko masih ingat zaman g haji naik kapal.. Ko tau kat mane mayat mereka d kebumikan..?

Anonymous said...

Meh cite tang mane yg nak d ejas...? Ko jgn le jadi burung .. Mengangguk jer, sok tekehel tengkok ko baru tau

Anonymous said...

Isssshhh... Nape dosa ker tanam mayat sebelah umah. Atau tanam mayat wajib kat kubur yg d daftar dgn jakim ..?

Anonymous said...

Hehehehe... Klu umat islam dah berpecah d sbb kan amanat hadi. Ko tunjuk kan bukti. Xpah le ko rujuk kat paper maupun bloger

Anonymous said...

Adoiiii... Tanam mayat sebelah umah pun korang politikan... Dosa ker tanam mayat kat tepi umah..? Mcm mane plak klu tanam mayat kat dasar laut..? Dosa gak ker..? Dadurat jawapan ko kan..?

Anonymous said...

kau jaja lah isu agama utk politik wahai UMNGOK..apa2 utk politik kau semua ok...tak malu ke org bukan Islam tgk kita...

Anonymous said...


amanat babi gila kenapa dibiar terus menguasaai manusia yang mimang bodoh? bila terlalu banyak tolak ansur dalam menegakkan kebenaran akhirnya, kebenaran jadi mangsa ketaksuban dan yang rugi jelas mereka yang bodoh tak bolih berfikir dengan berpandu ilmu..

puluhan tahun amanat gila babi menguasaai masyarakat, masakan kerajaan yang diperintah oleh gulungan cerdik pandai tak berusaha menghapuskan segala macam karut marut hal memesongkan masyarakat.

Anonymous said...

Anon 5.56pm.. Kau ni memang bangang.. Bangang yang tak boleh diajar lagi dah..

Anonymous said...

Kalau aku cakap melayu di lahirkan bodoh ko marah.. Hakikat nya melayu memang bodoh n kuli batak selagi di bawah umno. Kalau ko tak percaya leh rujuk kat perlembagaan negara atau pun rukun negara.

Anonymous said...

Hj Hadi dan Nik Aziz Kedua2nya pemimpin Agong PAS. Mereka buka Ulamak ZUHUDTetapi mereka ialah Ulamak SUUK atau lebih tepat kita gelarkan kedua2 mereka ini sebagai ULAMAK DAJJAL.

Seluruh Pengikut dan Ahli PAS, naliklah kepangkal jalan. Selagi kedua2 Ulamak Bangsat ini masih berkokok dalam PAS tinggalkan saja PARTI AJARAN SYAITAN ini.

Siapa SYAITAN dalam PAS? Mereka ialah NIK AZIZ DAN HJ HADI AWANG.

Anonymous said...

Anon 5.59pm memang bangang tak boleh diajar lagi dah.

Anonymous said...

Habitat umno memang kuda kayu..

Anonymous said...

rata2 umat Islam di msia ni rasional...pertama impak amanat Hj Hadi ni kalu ada pun sgt minimal...

dan yg kedua isu yg cuba dipermainkan UMNGOK ni nampaknye tak byk impak kpd perpecahan rakyat yg cuba dibuat...kat kawasan aku semua dgn prinsip politik masing2 tapi dlm hal2 lain tetap bersatu...

Anonymous said...

AKU SOKONG SIKAP HJ HADI UTK BERDIAM...TAK GUNA DILAYAN ORG2 YG DAH TERDESAK...MOTIF MEREKA HANYA UTK MEMUTAR BELIT DAN FITNAH..

HIDUP HIDUP...HIDUP PR

Anonymous said...

Ini adalah disebabkan UMNO memerintah 50 tahun tetapi Janji hanya diCapati sahaja.Rakyat sudah bosan dengan penyelewengan UMNOputra ini. Memang layak pun dipanggil Parti Syaitan oleh mantan PM kita Tun M.

Asalkan bukan UMNOgok cukuplah!

Anonymous said...

diam sbb takut??? boddo mung hadi!!!!

Anonymous said...

6:11


Ko mesti pemalas,sekolah tak tinggi,otak bongok!
Penyokong PAS.

Gaji aku 5 angka,bekrja di kuala lumpur,bayar incometax 1 thn rm10k..tahu tak 10 k tu berapa..
rm10,000 la bodoh duit aku terbang bayar incometax.

Bila ko beli bahan asas sprti petrol tak banyak sedikit duit subsidi yng ko dapat dari kerajaan datang nya dari kocek orang mcm aku melalui incometax.

Kau tau kenapa aku kena bayar incometax tinggi.Sebab pendapatan aku besar.KO tau knapa pendapatan aku besar sebab aku berusaha.Ko tau mcm mana aku berusaha aku belajar pandai2.
Ko tau mcm mana aku boleh pandai sebab umno tolong aku.Di mana umno tolong aku?
Dari felda. .umno punya idea!

Kecik2 tak nak mampos dah besar ko bodoh macm adam adli!


UMNOdihati.

Anonymous said...

6:11


Ko mesti pemalas,sekolah tak tinggi,otak bongok!
Penyokong PAS.

Gaji aku 5 angka,bekrja di kuala lumpur,bayar incometax 1 thn rm10k..tahu tak 10 k tu berapa..
rm10,000 la bodoh duit aku terbang bayar incometax.

Bila ko beli bahan asas sprti petrol tak banyak sedikit duit subsidi yng ko dapat dari kerajaan datang nya dari kocek orang mcm aku melalui incometax.

Kau tau kenapa aku kena bayar incometax tinggi.Sebab pendapatan aku besar.KO tau knapa pendapatan aku besar sebab aku berusaha.Ko tau mcm mana aku berusaha aku belajar pandai2.
Ko tau mcm mana aku boleh pandai sebab umno tolong aku.Di mana umno tolong aku?
Dari felda. .umno punya idea!

Kecik2 tak nak mampos dah besar ko bodoh macm adam adli!


UMNOdihati.

Anonymous said...

Klu umno mengamalkan islam xkan terjadi kes sedemikian rupa
...................................................................
Bukankah kenyataan ini boleh ditafsirkan sbg UMNO menolak islam? Dan mengikut kenyataan TG Nik Aziz, bila menolak islam ertinya telah murtad. Masih lagi dinyanyikan hingga saat ini. Kenapa dikatakan sbg isu basi?

Anonymous said...

Isssshhh... Nape dosa ker tanam mayat sebelah umah. Atau tanam mayat wajib kat kubur yg d daftar dgn jakim ..?
.................................................................

FAHAMI ISU UTAMA. Tidak salah mahu tanam dimana pun. Yg menjadi salah dlm artikel itu ialah jenazah tidak ditanam di perkuburan islam krn tidak mahu bercampur dgn jenazah penyokong UMNO. Ini isu utamanya.

Anonymous said...

rata2 umat Islam di msia ni rasional...pertama impak amanat Hj Hadi ni kalu ada pun sgt minimal..
.................................................................

Minimal, tetapi jika tidak dibetulkan akan melarat. Doktor jika salah seorg pesakit yg terjejas. Guru jika salah satu generasi yg akan terjejas. Buktinya hingga skrg penyokong PAS masih menyatakan UMO tolak islam. Tetapi tidak mampu menyatakan bahagian mana dlm islam yg ditolak UMNO.

Anonymous said...

556

Kau silap..sblum amanat hadi kluar..umat islam kat negara ni semua bleh bsatu. Lepas amanat kluar, bru mula perpecahan. Bkn umno slah, tpi ape yg dsampaikn hadi adalah menyesatkan.
Membuat umat berpecah, mendoakan kehancuran sesama islam. Adakah itu amalan islam?

Adakah pas telah mengamalkan islam yang sbnr?
Jwapanya tidak sama sekali.. Semuanya berpndukan kuasa dan nafsu politik.

Anonymous said...

.


UMNO parti keramat .

.

Anonymous said...

606
Bukti da besepah. Kau x nampak sbb kau hingusan. Mana kau tau sejarah.

Anonymous said...

wahai org2 pas, kalau betul nak perjuangkan islam, ikutlah ajaran islam sebenarnya yg mengajar umatnya mempunyai hubungan baik dengan Allah dan sesama manusia. skrg ni org pas hubungan sesama manusia dah fail. masuk dlm kubur pun masih nak berpecah belah. dah haru biru dek kerana amanat songsang tu...

dalam pentadbiran pun sama, pas dah gagal mentadbir kelantan. kalau pas ada KPI, dah tentu pemimpin pas gagal capai KPI. jadi mcm mana nak suruh rakyat pilih lagi...

Anonymous said...

7:35

kalu org Islam tak undi UMNO bukan bermakna org islam berpecah... sebnarnya bila org UMNO tak boleh terima yg ada org Islam tak menyokong mereka itulah yg menyebabkan perpecahan...

Anonymous said...

Lebih sangat hisap gam mcm gini lh dia punya merapu...kuh..kuh..

bukan maksum.. said...

Diorg ni bro..kecil2 dulu malas nk belajar lps tu hisap gam bwh jambatan lps tu abis sekolah malas nk keja..kesudahannya dia nk salahkn org sebab hidup susah,lps tu ada hati nk cakap bangsa sendiri bodoh. ..padahal dia yg nk sangat jadi BODOH...

Anonymous said...

PERSOALAN YANG PENTING

Ke mana menghilangnya hadi awang. Dah hampir 2 minggu, beliau hilang tanpa dikesan. Hadi awang adalah orang yang paling layak dalam memberikan penjelasan berkaitan amanat hadi. Beliau mesti memberikan alasan kukuh, kenapa beliau tak perlu menarikbalik amanat tersebut.

Anonymous said...

Anon 6.06 budak bangang.. Mata hati dia dah buta..
Dah lah bangang bodoh pulak tu..

Anonymous said...

SEKARANG NI PAS BEKERJASAMA DGN DAP HARBI YG TERANG2 MENOLAK ISLAM DAN PKR YANG MAJORITI PEMIMPINNYA ORANG ISLAM TETAPI MENOLAK HUDUD (RUJUK KENYATAAN ANWAR ).....KALAU MENGIKUT AMANAT HAJI HADI,ORANG PAS SEKARANG NI DAH JATUH KAPIR KE..?TAPI INSYA'ALLAH ORANG UMNO TAKKAN TERGAMAK MENGKAPIRKAN SAUDARA ISLAMNYA SENDIRI....

Anonymous said...

hadi mesti kena keluar dari persembunyiannya dan mesti menjawab semua persoalan yang timbul. antara persoalan itu ialah :

1. apakah status syuhada ibrahim libya dan pengikutnya masih sah walaupun penubuhan negara islam bukan lagi agenda utama pas.

2. adakah fatwa berkaitan politik suku, agama suku masih releven digunapakai sehingga kini walaupun pas dah berkawan rapat dengan dap.

3. bagaimana cara nak tebus balik dosa-dosa segelintir orang pas yang berpegang teguh kepada amanat hadi sedangkan ada antaranya yang telah meninggal dunia dan belum sempat untuk meminta maaf.

4. apakah hadi awang bersedia untuk meminta maaf kepada semua orang umno.

Anonymous said...

sekiranya fathul bari berdebat ngan pemimpin pas sekalipun, akan keluar lebih banyak persoalan dari jawapan. ini kerana pemimpin pas akan hanya memfokuskan kepada teori amanat hadi semata2. mereka langsung tak berminat nak membincangkan soal KESAN dan AKIBAT amanat hadi kepada perpaduan umat islam. Sekiranya debat nak diadakan juga, tolong mintak kepada wakil pas supaya menjawab tentang perpecahan yang melanda umat islam kesan daripada amanat hadi.

Anonymous said...

Uitttt.... Ko jgn lupa plak umno n pas lain2 parti politik.. Kenapa..?

Anonymous said...

Mane bukti nya...?

Anonymous said...

ini cuma cerita sebahagian kechil saja rentetan dari amanat hj tiga suku...

sebetolnya ada byk lagi cerita pilu pepecahan umat islam yg satu masa dulu hidup aman damai dibumi bertuah ini...

inilah akibatnya kalau baca kitab suku sifat syaitan suku...

ilmu tak sampai mana, tapi sifat amarah syaitan menyala2....

balik msia diharapkan dpt membimbing umat islam mengenal Allah dan ikuti ajaran islam..

tapi malangnya terpesong akibat tidak faham tuntutan agama ....

org yg satu masa dulu muda remaja, hari ini tua bersama ideologi lapok impian negara islam tafsiran syaiton..

amat malang rentetan hidup hj tiga suku ni, sia2 hidup dan usia yg tak mungkin dpt diulangi lg, ditambah dgn ego pak presiden yg tak takutkan Allah..

otai
subang

Anonymous said...

kalu org Islam tak undi UMNO bukan bermakna org islam berpecah... sebnarnya bila org UMNO tak boleh terima yg ada org Islam tak menyokong mereka itulah yg menyebabkan perpecahan..
...................................................................

Umat islam berpecah bila mana agama digunakan sbg modal politik. Menganggap agama islam kelompok lain itu tidak sempurna dan perlu dilawan. Menganggap menyokong perjuangan sesebuah parti politik itu sama dgn menyokong perjuangan islam. Sedangkan islam di Malaysia ini tidak pernah dihinakan oleh sesiapa juga kecuaili mereka yg membuka jalan utk agama itu dihina.

Anonymous said...

Dosanya sgt besar memech belahkn umat islam..sama2 kt bdoa hj hadi btaubt.. Nauzubillah jika dia mati sblm btaubt ats dosa besarnya.. Moga allah mberi ptunjuk kpd umat islam malaysia ttg pnyelewengan amanat ini

Anonymous said...

Kisah itu sgt benar.penceritanya dah btaubt.anon 5.57 bl lg?tak sume pkr boleh d propa kan.. Yg mbuka pekung ahli pas tegar sdiri yg telah dbukakan hati dan minda oleh allah stelah mlihat kesannya ats umat islam..moga malaysia menjdi negara islam slamanya , dan org2 spt hj hdi n nik aziz mendpt blasan ats pbuatn mrk

Anonymous said...

Masyaallah...mcm2 kemungkaran yg dibuat oleh pencacai totok pas ni akibat amanat songsang hj hadi. mari kita cuba senaraikan:

1. mayat ahli keluarga ditanam tepi rumah sebab tak mau bercampur kubur penyokong umno;

2. menuduh org umno kapir;

3. akad nikah dua kali jika dinikahkan oleh imam lantikan kerajaan;

4. tak menziarah jenazah ibu bapa dan adik beradik yg penyokong umno;

5. tak sembahyangkan jenazah ibu bapa dan adik beradik yg menokong umno;

6. tak pergi jemputan kenduri adik beradik, saudara mara yg menyokong umno;

7. sembahyang dua imam;

8. memulaukan masjid yang imamnya lantikan kerajaan;

9. sembelihan org umno di anggap bangkai dan tak boleh dimakan;

10. cerai bini kalau sokong umno;

11. bersengketa dan tak bercampur dan tak bertegur sapa dengan penyokong umno;


dan banyak lagi...korang sambunglah aku dah penat tulis ni

Anonymous said...

Mmg la tanam mayat kt mn2 tak berdosa..tapi org tu bercerita knp dia TERGAMAK tanam mayat kt tepi rumah...sbb apa??sbb dia pegang & pecaya amanat tu...sampai jatuh hukum kt org umno...dia ingat HADI tu malaikat ..apa yg beruk tu ckp masa dulu dia pecaya...itu story sebenarnya
..masalahnya org PAS sendiri yg buka pekung..

Anonymous said...

Apa ada pada PAS?....Jawapannya: HABUK PUN TARAK!!!....Kehkehkeh.

Anonymous said...

hadi nak menyesatkan org lain tetapi dia sendiri YG tersesat dan dibelengu oleh KEGELAPAN.

Anonymous said...

hadi dah hilang lebih dari 24 jam. sepatutnya, isteri2 beliau membuat laporan polis tentang kehilangannya. takkan senyap macam tu je. mungkin blogger2 boleh tampal poster kat blog masing2 bagi membantu menghebahkan kehilangan hadi. marilah sama2 kita mengesan di manakah kedudukan hadi sekarang. kalau nak guna gps pun boleh jika ianya boleh membantu mengesan orang hilang.

Anonymous said...

PAS ramai pengikut tongoknya... bukan kira apa dah mcam brahim libya tu... Kerajaan pentingkan keamanan negara... lagipon sebenanya iman kita bertambah bila melihat kesesatan PAS dan pentaksubnya yng dah takde pertimbangan tu...

Anonymous said...

LAYAK KAH SALEHUDIN JADI MENTERI BESAR.

MASALLAH TANAH KELANTAN YNG DIJUAL KT CINA TAK MAMPU NAK URUS, KINI BERLAGAK PANDAI NAK URUS FELDA YANG BESAR TU. CERMIN LA DIR EMGKAU...KALAU CERDIK OK...INI DUNGGU GILA, ZERO OUTPUT...PANDAI CARI SALAH, TAPI AK PANDAI SELESAI .......ORANG BODOH LAGAK PANDAI.
MR BEAN LEBIH CERDIK.

WHAT A DISGRACE, SHAME ON YOU...MUKA TEBAL !!!

Anonymous said...

pas tak ada idea nak cari duit. kalau nak duit semua dijual. tanah rakyat pun dijualnya. akhirnya tanah pun dah tak ada nak dijual....sekrg ni ternganga sebab dah tak de duit. nak duit jadi peminta sedekah, tadah kantong masa ceramah. apa sandard? memalukan

Anonymous said...

undi PAS masuk SYURGA...yang nampak mcm ke NERAKA kot??? maaf terlanjur bicara...hahaha

Anonymous said...

SANGAT KEJAM DAN SANGGUP MEMUTUSKAN TALI PERSAUDARAAN GARA-GARA AMANAT ABDUL HADI. DISARANKAN HADI MEMPERBETULKAN SEMULA AMANAT TERSEBUT.. YA... LAH.... ABDUL HADI PUN DAH TUA.. JADI INSAF LAH DEMI PERPADUAN UMMAH

KEM;-

Anonymous said...

Korang tgk tv kul 8 mlm ni..hadi awg mintk rtm ngn tv3...dia nak wat SHOW....haha

Anonymous said...

Suami saya kata Hj. Hadi Wajibbb tarik balik amanat dia, kerana dia 20 tahun lalu saya nyaris tak jadi kahwin dgn suami saya. Keluarga mertua saya orang PAS memandang rendah keluarga saya.

Anonymous said...

kalau P. Ramlee masih hidup , cerita 3 abdul akan ada sambungan nya iaitu 4 abdul.

Korang bagi tau aku siapa bedol yg ke 4 tu?

Anonymous said...

MASAALAHNYA DISINI ORANG PAS YANG BUAT AKUAN, BUKANNYA ORANG LAIN PUN... ALAHAII... TU PUN TAK LEH PIKIAQ KA...!!!

Anonymous said...

Sebab dia ni BODOH mcm LEMBU.