Friday, December 14, 2012

FITNAH PKR TAK MENJADI. KEKANTOIAN DEEPAK SEMAKIN MEMBANTU BN !


ulasan menarik bloger RBF mengenai kekantoian deepak.
KLIK SINI

16 comments:

Anonymous said...

Salam..Kalau lah fitnah Sikafir ini dipercayai bulat2 oleh PAS..memang layaklah digelar Pencacai tukang angkat najis PKR dan DAP..PAS Is Dead..

Anonymous said...

Bongok Umnu lembu ni semua, kalau dia bohong flom saman lah

Anonymous said...

Najib tak layak utk terus jd pm isu ni pun dia tak mampu hadapi,mmg betul la ts m yg paling layak tiada isu peribadi pemimpin yg bersih

Anonymous said...

dlm beberapa hari ni dlm GAP byk artikel menyerang deepak & kamal hisham secara peribadi...

hanya itu yg cai2 termampu buat...sampai hari ini cai2 takde fakta nk menyanggah tuduhan2 mereka...

i rest my case..

Anonymous said...

deepak si penjual karpet dah membuka mulut. makin lama semakin panas suasana. kali ni dia mendedahkan bahawa najib dan rosmah terlibat dalam pembunuhan altantuya. cerita seakan2 ader kebenarannya.patutla bala banyak kali membuat akuan bersumpah. rupa2nya dah kena kowtim ngan datuk nazim.takde sesape yg nak kowtim ngan deepak ni plak ker. cuba fikirkan mcmana seorang penjual karpet yg hina ni bole menuduh sampai begitu hebat sekali keatas PM. mari kte sunggu saper yg kena...

Anonymous said...

Ha. Ha.. Anon 12:56 pm, 11:57 am adalah contoh terbaik Pencacai angkat najis dan jilat najis...cuma jgn jilat lama lama..geeeliiilaaahhh..Pas is dead..

Anonymous said...

Ulasan sekadar menyedapkan hati pencacai-pencacai umno & blogger-blogger auta umno. Bom akan meletup sana sini. Tanda-tanda umno akan hancur makin hari makin jelas sekarang. Walaupun blogger-blogger auta umno defend pemimipin umno , tetapi rahsia pemimipin umno makin hari makin terbongkar tanpa dapat diselindung lagi.Selepas PRU nanti , ramailah pemimpin-pemimpin umno akan berpenghuni di balik tirai besi.

Anonymous said...

Bomoh Siam kata hantu Atantuya sudah minta pertolongan hantu Genghis Khan membawa sepasukan tentera hantu datang menggangu pembunuh dan kumpulannya ! Tunggu lagi banyak hal terjadi ! Heheheeee

Anonymous said...

pencaccai pr ni klu beruk kat hutan tu fitnah najib pn diorg percaya..apalg si keling kapet yg ckp. ..

Anonymous said...

Pencacai: kalau salah saman lah.

Jadi apa cer aljub.. saman le datuk eskay..

Pendek kata pencacai telah mengiyakan aljub ber......


Mat sabun yg cakap..

Anonymous said...

Saman? Kah kah kah kahak...

Anugerah tuhan korang bila nak saman? Mubahalah pun takooooot...

Jgn jadi munafik la woi..kah kah kah

Anonymous said...

Pencacai-pencaci UMNO sudah kencing tak lawas sekarang akibat pendedahan DEEPAK. Harapan untuk mengetahui misteri Pembunuhan Altantuya akan terjawab tidak lama lagi. Pencacai-pencacai UMNO siap sedialah jantung-jantung kamu nanti.hehehehe

Anonymous said...

Berkopiah,berlitup tapi mulut taraf longkang.. buang je serban,jubah luaran taraf sunnah tapi batin hati dalaman penuh fitnah..
Cakap org tak tahu asal usul di percaya, .. tulah taraf bangsa buta perut.

Anonymous said...

Hantu Altantuya amat sedih sudah 6 tahun berlalu tetapi pembunuh masih hidup dengan sihat. Altantuya sudah report kepada Allah malangnya Allah pun tidak berkuasa bertindak ! Jadi siapa lagi boleh tolong dia ?

Anonymous said...

eya ke Allah lum kuasa nk tlg ALtantuya?skg amacam?

Pekong Pondan said...

Deepak Sing must have been screwed in his Shit-Hole by Anwar. Everyone who had been screwed in the dunghole of a homosexual is "introduced". PKR is the paradise for homosexuals.

And... Never forget that...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Deepaks pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang