Sunday, December 16, 2012

GAP HAPPY GILA BABI BILA DAP UMUM INI BERITA !


hahahaha
ya artikel aku dimulakan dengan hahahaha
hahaha bermakna suka.

hahahaha
pasal guan eng umum DAP nak kerusi tambahan.
ya kerusi pru 13 diminta tambah oleh DAP.

3 kerusi parlimen dan 10 kerusi dun.

analisis ini mudah.
dalam 3 mangkok parti dalam pakatan, mereka menentukan peruntukan kerusi berdasarkan kepada nisbah pengundi mengikut kaum.

kalau kaum melayu ramai pas akan bertanding.
kalau melayu dan bukan melayu sama ramai, pkr akan bertanding.
kalau bukan melayu yang ramai, dap akan bertanding.

3 kerusi parlimen dan 10 kerusi dun.

jadi parti mana yang akan menjadi mangsa kerakusan DAP ?
sudah tentu pkr.

namun dalam keadaan DAP cuba merampas kerusi pkr, mereka bermain drama politik juga.

anwar ibrahim bakal jadi perdana menteri , kata karpal.
ini semua strategi politik untuk meredakan marah penyokong pkr kepada DAP.

tangan kiri nak rampas, tangan kanan memberi.

ok di atas adalah satu cerita.

DAP nak rampas kerusi pkr.

dalam pada masa yang sama , pkr juga tidak akan berdiam diri dalam membiarkan cubaan DAP tersebut.

satu, satu tindakbalas pasti akan berlaku dari pkr kepada DAP.

kedua, jika pkr berdiam diri maka kebanyakan penyokong pkr akan melakukan pemberontakan mendesak agar kerusi sedia ada DIPERTAHANKAN.

ambil mudah.
pimpinan pkr tidak mahu bergaduh dengan DAP.

apa kesannya tuan-tuan ?

tindakbalas . dijangka ramai pimpinan pkr akan bertanding sebagai calon BEBAS sekiranya DAP dibenarkan untuk merampas kerusi pkr.

harap maklum.

pada pru ke 13 nanti, calon bebas TIDAK LAGI DIBENARKAN OLEH SPR UNTUK MENARIK DIRI.

maknanya, kertas undi akan terbahagi 3.

BN
DAP
CALON BEBAS ( x pkr )

jadi tuan tuan undi mana yang akan pecah ?

apa ?
tak dengar ?

haaaaa bijak sungguh anda membaca pemikiran gap ya.
undi pakatan akan berpecah.

hey waley waley waley

ini baru pertembungan DAP VS PKR.

aku akan ulas lagi banyak kemungkinan luar biasa nanti..teori ini akan praktikal bila tiba masanya.

selamat mampos pkr !

100 comments:

Anonymous said...

Nuaq jadi PM, tapi tok dalang ialah Karpal.

Nuaq tak ikut cakap DAP, karpal akan dedah kes dia dulu2.. Kes Nuaq ada dalam tangan karpal..

Muahahahs..

Yee wale wale yeyeye

Anonymous said...

NUAQ JADI PM....WHAT A JOKE..Pleezzzz.HE CAN ONLY BE PM- IN- WAITING SAMPAI TUA LAH LU. DAP....VERY THE DEMOCRATIC..MANA WAKIL MELAYU, DALAM GAMBAR TAK NAMPAK PUN, PADAN MUKA ,HAMPA JADI MACAI AJE KENA GANTUNG DAN PACAK BENDERA DAP.MELAYU DAP PENGHIANAT AGAMA BANGSA DAN NEGARA.

Anonymous said...

Anon 11.21 . Minta simpang malaikat 44. Kalau boleh jgn bg Nuaq jd Pm walaupun sesaat. Haru biru jadinya.Aku x dapat bayangkan muka-muka yang akan jadi menteri kabinet nanti yang tak tau buat kerja. Asik berceramah ngutuk orang.

Otak geliga said...

Harap2 menjadi la spt yg diramalkan
tapiiii PAS juga tak selamat sbb biaDAPigskan dah ada calon MELAYU utk diletak bertanding terutamanya Prof. perasan BIJAK, blogger perasan bagus & org biasa yg perasan darjat lebih tinggi bila join biaDAPigs.

aku harap sgt biaDAPigs kacau kerusi2 PAS sekali, baru la makin hancur Pakatan Hantu Haram......yeehaaaa!!!!

Hancur biaDAPigs!!
Punah PKR!!!
PAS???......boleh blah!!!!...pergi la ajar ajaran sesat tu di serata dunia lain....byk lagi yg KAPIR kat luar sana sbb tak ble join PAS

Anonymous said...

Tepat sekali bro!!! Melayu yg sokong DAP pon sama bodoh nk mampos..kene aib top 8 tercorot dlm pemilihan cec dap...padan muke..malu wehhhh!!! DAPIG PARTI RACIS....OBJEKTIF UTAMA HANYA SATU...HAPOSKAN MELAYU!!!! TEMBELANG NUAR DLM GENGAMAN KARPAL....!!! LIM KIT SIAL BAKAL PM...HOHOHO!! KHAKKKK..PUTUIIIIII!!!

Bomo Siam said...

GAP, aku pun tumpang happy gak...buleh ka? Mmuuaahhahahahaha...!!!

usin said...

tangan kanan dia kasi, tangan kiri dia pulas....hahahahaha
memang bijak. aku tumpang suka sama dgn bomo siam.

MMI said...

Bukti Melayu tiada tempat dalam DAPigs..Mohon dipautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com terimakasih.

Anonymous said...

DAP parti multi racial konooooon...cakap tak serupa bikin, kaum Melayu hnya dijadikan alat untk kepentingan mereka.

Bomo Siam said...

Sekurang-kurangnya DAP ada kasik peluang utk Melayu tonjolkan diri dlm pemilihan kepimpinan. UMNU ada ka kasik macam tu? Ada? Bila tu? Jadik...sapa bapak perkauman sebenar disini?

Anonymous said...

Wooi..woi... Bomoh sial dah msk balik.... Siuh..siuh2..

Pru 13 tahun 2013.. DAP nak tambah 13 kerusi. What the beutifull 13 Mei..... DAP nak merayakan angka kesukaannya 13.. Di PRU 13 ni faham2 je lah..

Apa kecoh2 PKR and PA§ bagi je lah.. Kang kang hilang undi ko org tu.. DAP kan tuan besar..tokong besar.. Ikut je lah..

Dasar ketamakan cina racist ni dh makin ketara.. Melayu habis bungkus dlm pemilihan partinya.. Apa lg tunggu.. Mereka sudah yakin Melayu UMNO makin lemah dan mereka bakal menang besar..mcm pasca 13 mei 1969...

Sebagai peringatan Melayu buat la persiapan sewajarnya.

Anonymous said...

Wei cai2 PR!!! Apa tggu lg? Nak tggu sampai bila lg? Nak tggu bukti mcm mana lg? Tak kan x sedar2 lg yg korang dah diperkudakan oleh DAP ni.

Apa? Tak cukup lg? Nak tggu lg? Mmg bodoh tak blh diajar la korang ni. Nasib korang laaaaaa....

Anonymous said...

Woi bengap.. ÜMNO bkn beri peluang pemilihan.. .... ÜMNO bg jwtn menteri kanan terus kat bangsa len... Kaw majoriti Melayu pun UMNO bg peluang depa bertanding... PAS ada... UMNO tak pernah tamak... Pemuafakan di utamakan... Bukan bg peluang pemilihan utk kalah..bengap...

Bomo Siam said...

UMNO tak pernah tamak... Pemuafakan di utamakan..

Porrdahh..! Pasai UMNU tak tamak lah MCA, Gerakan , MIC & komponen BN Sabah/Sarawak lingkup abis!

Betui kan? Kan? Kan? Kuah kuah kuah...!

Tukang Komen said...

Woi siam bodoh.

Umno parti melayu/bumiputera. Umno tak pernah declare umno sebagai parti berbilang bangsa. Dap yg mengaku ianya parti berbilang kaum dan adil pada bangsa melayu mana contohnya?

Terima kenyataan yg cina Dap tak bagi muka pada calon melayu.

Anonymous said...

.

Memang patut DAP tambah kerusi dalam pilihanraya umum akan datang . DAP adalah Big Boss dalam pakatan pembangkang .



.

Tukang Komen said...

Bomosiam guna lambang salib pulak. Maklumlah ko pendokong pluralisme. kan kan kan? kuah kuah kuah!

Anonymous said...

Lenggok bahasa LGE berucap d perhimpunan DAP menampaklan tahap keegoan nya berada d tahap tertinggi..sungguh yakin beliau dgn kekuatannya... Apa lagi semua umat MELAYU..nuahkan mereka diana sahaja pakatan mereka berada...

Undi PAS bermakna kita memberi undi untuk DAP
Undi PKR bermakna kita memenangkan DAP..

Ayuh undilah BN untuk kemenangan wasatiyyah KEserdehanaan...

Bomo Siam said...

Tukang Komen !

Aku pun tak suka lambang tu. Entah camna dia buleh ada kat situ. Nanti aku try repair...thanks!

Bomo Siam said...

Seburuk-buruk LGE, dia masuk jail 2 thn kerana bela org Melayu yg ditindas bangsa sendiri. Ada pimpinan UMNU yg camtu?

Anonymous said...

Apa.13.kerusi je..sikit sgt la DAP.. Mintak la 69 kekusi lagi ke.. Baru dominan sepenuhnya.. PAS sama PKR mesti tak cakap apa punya cos hang kan tuan busat...

Anonymous said...

Simpati gak ko kat sahabat kapir harbi ko tu ye.... Patut la ko org dokong dia bak khalifah Omar....sedar tak ko org dia tu berak tak basuh la.... Bontot penuh taik kering.... Tu la yg ko org peluk dlm masjid..

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

GMC Tak mampu ketawa selain...

kah..kah..kah...kah..
kah..kah...kah...kahhh
kah..kah..kah...kah...kah..kahhh

betapa buta perutnya puak2 pkr dan pas sial ini,dengan pecaturan dap!!!

kah..kah...kah..
kah..kah...kah..
kah..kah...kah....kah

Betapa bahlolnya puak2 yang bejaya di Cina butakan oleh Anwar dan DAP..!!

kah..kah..kah...

Mampus!! pas !! mampus pkr !! hidup UMNO !!

kah..kah...kah...

Brovo!!! GAP !!!

blahlah bomo siam said...

Agaknya kalo kita cakap berdepan muka
dgn bomo siam ni,mesti tangan kena
tutup hidung pasal mulut dia kalo bukak
aje bau pekung tahap gaban.

Anonymous said...

PUAK PUAK NI HANYA MIMPI DISIANG HARI
KARPAL PERTAHAN NUAT AKN JADI PM
KENAPA?
PALING LAMA 2 BULAN
SELEPAS TU NUAT AKN DILONDEH OLEH KARPAL
KENAPA?
MASIH KAH KAU INGAT?
SEGALA FAIL FAIL MASIH SEGAR DLM SIMPAN KARPAL
LEPAS SIAPA YG AKN JADI PM?
MAKA PUAK PUAK PKR& PAS PUN
MENANGIS HINGGA KERING AIR MATA
MENGENANG KEBAHALOLAN MEREKA
AYUH MELAYU YANG BERAKAL
MARI SAMA SAMA KITA BANGUN
PASTIKAN NEGARA MALAYSIA
AKAN DIPERINTAH OLEH BN PADA PRU 13 NANTI

Anonymous said...

Bomo Sial
Seburuk-buruk LGE, dia masuk jail 2 thn kerana bela org Melayu yg ditindas bangsa sendiri. Ada pimpinan UMNU yg camtu?

December 16, 2012 12:30 PM
---------------------------
YESZA JOM SOKONG DAP...

SBB LGE SGP MASOK JEL KRN ORG MELAYU...lu sgp jilat kencing itu apek kiasu...itu olang langgar undang2 kene pnjara la....
DAN LGEnd JUGAK SGP MNGHALAU MELAYU DAN INDIA DARI PULAU KRN???????

XCAYA TANYALA INDIA KG BUAH PALA , MELAYU KG TELOK KUMBAR...n BYK LAGI....

Anonymous said...

Melayu UMNO mana suka tolong org , tolong perabih harta rakyat dialah juaranya.

Anonymous said...

Macam mana nak pejuang islam, undang2 kecil baru dicabar sedikit dah nak ditangguhkan. Sepatutnya kena bangun, bukti dan tegas. Dengan mudah menyalah UMNO. Kalau begiti bagaimana nak laksana gaenda yang lebih besar. Kesimpulannya PAS bacul hanya layak sebagai pencacai sahaja. Kosong tak boleh letak harapan langsung untuk membela kecuali sedikit kuasa untuk puak2 pas.

Anonymous said...

Anon 2.25 hanya orang yang buta hati saja tak nampak. Memang bukan parti tetapi kerajaan yang memerintah memberi kesejahteraan untuk semua rakyatnya. Kalau tidak kalau tidak masakan kampung aku dulu nak makan beras pun tak cukup tetapi sekarang rata2 rumah dikampung aku mempunyai kenderaan yg hebat2 rumah yg besar malah rata-rata boleh pergi haji & umrah.Tak kira pa politik pun. Kebanyak org PAS ni bersifat dengki asal orang senang sikit rasuah itu saja kerja dia.

Otak geliga said...

Kenyataan pemimpin utama DAP :

The basis of DAP reaching out, engaging and co-operating with PAS in Pakatan Rakyast is not on Islamic state or hudud, but on the principles of promoting democracy, pluralism, cultural diversity, human rights, women’s rights and development in Malaysia.

Translation: Asas DAP mendekati, melibatkan diri dan bekerjasama dengan PAS dalam Pakatan Rakyast bukan negara Islam atau hudud, tetapi atas prinsip menggalakkan demokrasi, pluralisme, kepelbagaian budaya, hak asasi manusia, hak-hak wanita dan pembangunan di Malaysia.

dah JELAS mmg biaDAPigs, PAS & PKR memperjuangkan PLURALISMA....maka wajib umat Islam Malaysia menentang ketiga2 parti ni...Allahuakbar!!!

Anonymous said...

kite tengok berapa kerusi PAS tanding...klu sikit PAS tak payah cakap besar la...dasar PAS susah nk dilaksanakan...penyokong PAS, PKR jangan sokong PAKATAN...nanti jadi macm kat SERAWAK...DAP yang menang banyak..orang ISLAM nak DAP berkuasa ke????

Anonymous said...

Adakah kita nak PM Islam ada video skandal seks...dan video itu penyelesaiaannya masih belum jelas...(tunggu calon PM tu bersumpah baru blh caya...jam omega???)...video naik lif dengan Eskay pun tak selesai dengan jelas????

Anonymous said...

Melayu yg GILERkan BABI saje yg akan menyokong DAP ...

Melayu yg GILER makan BABI brsama LGE saje yg akan menyokong DAP..Betoi x Mad Sabu? = PAS

Melayu yg GILER macam BABI saje akan tetap sokong DAP = PKR + ANUwar..

Sian BABI..mst dia marah sbb samakn dia(BABI) dgn org2 yg giler...

PAShit said...

Biro Agama DAP a.k.a. PAS di penuhi oleh ular mak auta penipu rakyat dengan serban dan jubah.

Masalahnya orang Melayu sangat senang kena tipu dengan orang pakai serban dan jubah ini termasuklah saya sendiri yang pernah kena tipu dgn Arwah Ustaz Assyaari dalam Al Arqam suatu masa dulu.

Nasib baik lah kami sekeluarga dan sedara mara kami mengikut nasihat bekas2 orang kuat Al Arqam iaitu Ustaz Mokhtar dan Ustaz Dahalan dan berduyun2 keluar dari pergerakan itu pada pertengahan 80an dulu.

Sekarang rakyat di tipu hidup2 oleh ahli2 politik ular mak dalam PAS pulak. DEJA VU.

Bayangkan N.ajis boleh ampunkan dosa ADUN Selising yg di tangkap berzina dgn isteri orang dalam keretapi oleh ketua keselamatan PAS sendiri! SEMUA INI DEMI POLITIK PENIPU PAS!

Apakah jasa2 PAS selama ini?

1. Kafir mengkafir sesama umat Islam.

2. Melarang umat Islam bersatu padu kerana dendam kesumat N.Ajis.

3. Lebih banyak membina berhala (3) dari masjid (1 sahaja) di Kelantan sepanjang 23 tahun memerintah. Yg satu2nya masjid di bina tu pun baru je siap!

4. Memundurkan bukan memajukan Kelantan.

5. Meluluskan 44 lesen arak walaupun kononnya mengaku Serambi Mekah.

6. Mengamalkan kronisme. Kroni2 dan sanak sedara pemimpin PAS dapat pelbagai tanah kurnia walaupun suka menuduh UMNO selama ini.

7. Membudayakan Cult of Personality N.Ajis hingga ketahap mendewa – dewakan. Yang kelakar sekali N.Ajis macam suka layanan tahap dewa oleh pengikut2 buta hati dan taksub ini.

8. Tidak membaiki mutu air di Kelantan walaupun Tun sendiri pernah meluluskan peruntukan RM 600 juta untuk menyelesaikan masalah ini pada akhir2 90an.

9. Mengaku memperjuangkan Islam tetapi dari segi pentadbiran lebih teruk dari komunis. Contoh2 terbaik i) Tabung Memali ( haram tau sebat duit anak2 yatim!) ii) Koperasi Kohilal iii) pemecatan Datuk Dr Hasan Ali dari PAS

10. Memfitnah kiri kanan depan belakang dengan muka selamba je. Satu fitnah yg saya tak dapat lupakan sampai bila2 ialah tuduhan Tun berkahwin dengan perempuan muda Cina Singapura. Ini saya dengar dengan telinga saya sendiri dari totok2 PAS!

11. Sanggup membelakangkan bukti2 sahih dan menyokong individu yang gila seks stor kunyit sebagai Ketua mereka semuanya demi politik. Kelakuan mereka ini sebenarnya dah macam umat Nabi Lut. Bayangkan kenyataan bodoh ‘video itu besi!’ demi mengakkan benang basah mereka.

12. Menularnya fahaman syiah dalam PAS dimana Naib Presidennya sendiri yang terkenal dgn kes khalwat dgn bini orang (kawan baik sendiri tu..) di lantik ke jawatan tertinggi dalam parti oleh pengikut2 buta hati dan taksub.

ada banyak lagi contoh2 betapa penipunya PAS ini yg berjaya mengaburkan mata masyarakat dengan imej alim kucing mereka.

SYAITAN DI AKHIR ZAMAN BERKETRAMPILAN LEBIH ALIM DARI ULAMAK.
NEVER JUDGE A BOOK BY ITS COVER.
KAJI BETUL2 TINDAK TANDUK MEREKA DAN JANGAN TERPENGARUH DENGAN DAKYAH MEREKA.
ORANG MELAYU SANGAT MUDAH TERTIPU DENGAN JUBAH DAN SERBAN LITUP.

Saya bukan orang UMNO tetapi saya ANTI PAKATAN SYAITAN!

Bayangkan dulu Karpal Singh boleh tuduh dalam Hansard Parlimen DSAI seorang peliwat, tetapi sekarang mengumumkan DSAI sebagai calon terbaik PM jika mereka menang PRU 13
( Nauzubillah!).

Bayangkan Mat Syabu yang dulu menggelarkan DSAI sebagai ‘Al Syeikh Al Juburi’ tetapi sekarang memartabatkan DSAI sebagai pemimpin mereka.

Kesimpulannya ANYTHING GOES FOR THE SAKE OF POLITICS! I SUCK YOU YOU SUCK ME!
YANG PENTING KITA DAPAT PUTRAJAYA! AGAMA PUN SANGGUP JUAL!

PAShit

Anonymous said...

LANGAU DTG BALIK DAH. LANGAU! !!!LANGAU!!!!!

Anonymous said...

Alamak oooiii yaaiii!!!

bomosiam mai dah,...tali kekangnya dah terlepas !

mana pi tuannya nih ??

muahahahamuaha...

Anonymous said...

bomosiam,....pi ragut rumput disana, apa buat hang menyondoi kat sini ??

muahahahaa,...

Anonymous said...

Kedai pajak gadai pun HAMPAS nak mampu nak tutup walaupun terang-terang RIBA..Kalau kedai gunting rambut tu...dendanya hanya untuk orang Islam tapi bagaimana dengan kedai pajak gadai yang towkeynya Cina dan 99%pelangannya Islam...xpayahlah PAS nak buat hudud lagi...cuba tutup yang ini dulu...

Tukang Komen said...

Bomosiam,

Tak payah nak repair lambang salib ko tu. Simbol ko orang dah tau. Niat ko buruk Allah sndiri buat ko sengaja bersimbolkan salib. Tobatlah wei.

Guan Eng dipenjara 2 tahun kerana melayu? kah kah kah. Mungkin melayu macam ko kot. Itupun kalo ko melayu.

Anonymous said...


dap menentang korupsi ubn, menentang kelemahan tadbir urus kerajaan

dap bersama pkr & pas = pr.... kita undi pr .. untuk perubahan yg dipersendakan oleh keegoan ketua2 ubn..... kita bina negara atas perinsip masyaawarah & mauwafakah demi rakyat, bukannya seperti UBN demi kroni & lanun2 negara.....

Anonymous said...

BOMO SIAM GUNA LOGO SALIB.
BOMO SIAM GUNA LOGO SALIB.
BOMO SIAM GUNA LOGO SALIB.

PENGANUT PLURALISME.

SAH DALAM PAS MACAM2 ADA.
SYIAH ADA.
LIBERALISME ADA.
PEMINAT LGBT ADA.
PEMANJAT BINI ORANG ADA.
PENDOKONG MURTAD ADA.
KEBAS DUIT ANAK YATIM ADA.

SESAT SESAT SESAT.

Anonymous said...

ANON 6.13

Cermin dirilah samdol sebelum cakap pasal kroni. Pas dan Pkr dah jadi zombi kg pisang. asik membontot DAP je.

Anonymous said...

LGE masuk penjara kerana bela orang Melayu???? Lepas tu terus percayakan dia ????...... Ehm.........

Anonymous said...


msia adalah negara demokrasi.... rakyat bebas memilih & mencorakkan negara.... mengapa mesti lanun2 umno saja yg berhak mencorakkan negara?

mengapa kita perlu politik kotor Y politik wang jika berdiri atas kebenaran & keadilan? umno= undemocratic malays nepotism organisation..

Anonymous said...


teori trade off lah bro. gua bagi lu PM Tunggul , lu bagi Gua 13 kerusi. Bila Lu jadi PM, masa tu semua raksia dalam seluar Lu Gua exppppppppppose. Masa tu Lu di PAKSA RELA untuk Letak jawatanjadi PM.. So, GUA lah Jadi PM Cina Malaysiabyg pertama...
SKRIP DRAMA yg sudak sedia maaaaaa

Anonymous said...

Saya setuju . DAP adalah Tuan Besar dalam negara ini .

Anonymous said...



umno amalkan 'divide & rule' policy... dasar penjajah dulu & sekarang.

umno ketandusan modal politik....umno/bn tak suka rakyat bersama, bersatu dlm parti2 multi-racial dan demokratik .. pas, pkr & dap

rakyat dah sedar atas tipu muslihat politik kotor umno, umno/bn semakin tersepit,... umno semakin desperate,... mencari segala dahan untuk talian hayat

PRU13... hanyutkanlah kedurjanaan umno/bn ..... rakyat yg akan menang!.. Negara akan lebih perkasa!


Anonymous said...


apa salahnya?

dap tu minta tambah kerusi kawasan majoriti cina yg mereka yakin PR boleh menang melaluinya.....

pemimpin2 PR berpolitik mesti cerdik, strategik & futuristik!
hari ni apa yg penting BN perlu ditumbangkan dahulu... pas, pkr , dap jangan asyik tamak & berebut kerusi... tapi asyik kalah dengan parti setan, bn,...

joecharles said...

selamat selamat

Anonymous said...



tinggalkan politik rasis n unpatriotic ubn .....

mengapa kita masih bicara n terikat dengan amalan politik perkauman yg sempit, sedangkan kita ingin bina negara bangsa yg bersatu & perkasa?


Anonymous said...

24 jam nuar jd PM..minyak turun..
24 jam nuar dh mmpus DAP jdi raja...
24 jam pastu limkit siang jd PM...
24 jam pastu PAS tercuat ekornya....
24000 juak2 pas terngaga kelopongan.
berkumandang la lagu anak kecil main api.....air mata darah skli pun dh xguna... melayu tingal nama..angkara perti low classs...hidup BN

Anonymous said...


mengapa kita kobarkan api perkauman?

mengapa kita canangkan benih2 fitnah?

mengapa kita galakkan politik perpecahan?

kan kita ingin bersatu, aman & makmor?


Anonymous said...

nak suruh org melayu je tolak ansur , kaum belah sana bertambah rasis..podahlah, sial

Anonymous said...

Undi pr pakat melayu mampos semua berminta sedekah di negeri seindiri, dan jadi tukang basuh taik puak2 haramjadah tuh. anuaq lagilah kena telanjang dalam dewanlah nampaknya.

JawaJohor said...

MELAYU YANG DAH JADI BANGKAI UMNO SAJE MASUK DAP.
MEREKA DENDAM DAN BERHASAD DENGKI TERHADAP MELAYU DAN UMNO.
INILAH MELAYU YANG SANGGUP MAKAN MELAYU SUNGGUHPUN CINA DAP TAK SUKA PADA MEREKA.
KULIT TEBAL, TIADA PERASAN MALU AKIBAT DENDAM.
ORANG MELAYU YANG JADI DURI PADA ORANG MELAYU SENDIRI.
HIDUP UMNO, HIDUP MELAYU.
ISLAM AS A WAY OF LIFE.....

Anonymous said...

Parti setan bn? Nik aziz kata betkawan dgn setan pun tak kisah. So apsal nik aziz tak nak kawan dgn bn? Tetapi sebaliknya berkawan dan mintak pertolongan dgn pkr dan dap. Jd terbuktilah pkr dan dap adalah setan sebenar. Hehe

Anonymous said...

Dia nak ambik nama jer..tak ikhlas, bil.a dah ada kuasa, org melayu n india jadi mangsa.ada babi tu peduli.kalau dia ikhlas...penang tak huru hara,janji tinggal janji.

Anonymous said...

TAK TAHU LAH ATUK DGN SEGELINTIR MELAYU YG SOKONG DAP NI,SEBENARNYA MEREKA SENDIRI TAHU DAN TERASA YG CINA KOMUNIS DAP NI TAK PERNAH BAGI KEPERCAYAAN PADA MEREKA.INI YG KITA HAIRAN KENAPA MEREKA MASIH MAHU MENJILAT BONTOT KIT SIANG,,. SEBENARNYA MEREKA LAH PENGKIANAT BANGSA YG HAKIKI SETARAF DGN ANWAR..ATUK DAH KATA DULU, CINA DAP TAK AKAN PERCAYA DGN MELAYU SEBAB MEREKA SAMPAI BILA BILA PUN MENGANGGAP YG MELAYU NI BODOH,LEMBAB,MALAS DAN SBGNYA. INGAT WAHAI BANGSA MELAYU INGAT,INGAT, INGAT,DAN SAMPAIKAN PESANAN INI PADA ANAK ANAK DAN CUCU CICIT AGAR MEREKA SEMUA TIDAK MEREMPAT DIBUMI SENDIRI SATU HARI NANTI.paiko

Anonymous said...

Semua kerusi bg DAP sudahlahhhh

pkr.. anwar saja kat Permatang Pauh...
Anwar tetap jadi Perdana Menteri...

WOI WOI WOI...DAP SUNGGUH CEREDIK.....

Anonymous said...



Jika DAP musuh melayu, MCA tu apa?

55 tahun umno ikut telunjuk MCA ... sebab tu DEB gagal.... bahkan yg khianati hak melayu yg paling banyak adalah UMNO sendiri!


Anonymous said...



ko orang siasat apa ketua2 umno buat dengan harta rakyat! macam harta makbapak dia jeeeeeee.....

ko orang siasat setiap menteri, MP, Ketua Bahagian UMNO, ........ sila semak dlm akaun swiss ..... jutaan terhingga banyaknya... rakyat merana!

Anonymous said...

anon 11.43

ko sajelah yg cek kt swiss bank. tapi jangan lupe cek sekali kt bank israel tu. cakap je watpe,gi periksa abis.

Anonymous said...

anon 11.43

samping tu cek juge duit tabung memali dan koperasi kohilal. cakap takde bukti jatuh firnah.

Anonymous said...

anwar jadi PM..tapi tanpa parti kuat?..kerusi paling sedikit? skandal dlm tangan DAP?

BONEKA jer lahhhhhh.....

nak buat pd bangsa dan agama sendiripun tak boleh....

tergadailah segala apa yg telah dibina dulu....hancus melayu..bangsa..agama dan raja!!

Anonymous said...


umno dah lama hancus kan tanah air & anak bangsa sendiri.... rasuah, dadah, maksiat,....... jual tanah ktm, pulau batu putih, dlll...........

tanpa umno... melayu tetap bangkit, tetap berdaya maju dipersada antarabangsa!

Anonymous said...

Hahaha akhir kata sapa yg bodoh kasi jawab sikit

Otak geliga said...

To Anon 1.02AM

InsyaAllah Melayu tetap bangkit tanpa UMNO....masalahnya kehadiran UMNO ini tidak boleh dinafikan telah berjaya memPERKASAkan Melayu & Malaysia di peringkat antarabangsa.

apa yg ada di sekeliling kau tu adalah hasil dr perjuangan UMNO/BN sejak sebelum merdeka & bukannya hasil dr PAS, PKR mahupun biaDAPigs....jika PAS memerintah Malaysia, alamatnya jdlah spt Kelantan darul HIV/Kelantan darul Tokong....dan suburlah RASUAH dlm bentuk ZAKAT/SEDEKAH (imbas isu NA beri "sedekah" pd org Asli)

kalau Malaysia diperintah PKR pula alamatnya LGBT & pemurtadan dibenarkan berleluasa atas dasar HAK ASASI MANUSIA, bermaharajalelalah rasuah keluarga & kroni & Malaysia pasti menjadi pendokong kuat dlm mempertahankan Israel

dan jika Mas diperintah biaDAPigs, amatlah jelas di mana org Melayu, India, org asli & bumiputera Sabah/Srwk akan dihenyak2 sptmana di Singapura & ini dpt dilihat cthnya di P.Pinang & hak2 dlm perlembagaan akan dicabuli sesuka hati di samping menjadikan Mas sebuah negara Kristian.

it is crystal clear Malaysia skrg gah di mata dunia atas usaha kepimpinan UMNO/BN samada dlm menyelesaikan konflik berdarah, pendidikan, misi pengaman, kebajikan etc.....maka sepatutnya ditanya, apa yg telah PAS, PKR & biaDAPigs lakukan utk meningkatkan imej Malaysia??

bukankah ketiga2 parti subahat ini yg GAH memburukkan Malaysia di mata antarabangsa melalui lidah manusia yg disuntik HIV samada di Indonesia, Amerika, Turki, India, Australia etc?...& bukankah melalui lidah anaknya juga berjaya memburukkan Mas di mata rakyat Indonesia?

siapa yg menjadi dalang demonstrasi yg dikuasai syaitan sehingga Malaysia dipandang serong oleh dunia semata2 bermain persepsi yg UMNO/BN zalim?...sedangkan masyarakat antarabangsa mengiktiraf Malaysia adalah negara yg sgt subur amalan demokrasi & toleransinya?

JELAS, jika Mas diJAJAH oleh pembangkang, maka hancurlah Melayu & Malysia...so JOM UNDI UMNO/BN!...pastikan kemenangan BESAR UMNO/BN dlm PRU13 demi survival agama, bangsa & negara kita

Allah Bersama Umno....A.B.U!!!

Anonymous said...

BABI Bapak Anwar bin Ibrahim... Kata BJ Habibie..

Servant of God said...

LGE kena penjara bukan sebab memfitnah orang Melayu ke?

Anonymous said...

Bomo Siam ... SALIBBBBB..... Kah..kah...kah... Allah nak tunjukkan kebebalan hang.

Anonymous said...

Terbaieek hujah ko... Tq
Kita bukan patriot UMNO tetapi mereka2 yg sama2 bencikan kekufuran PUAK2 PAS nih....

Anonymous said...

613..Usah lah nak pura2 macai macai PR woi... Apa yg ko nak tentang tu adalah ciri2 yg ada pada diri ko sendiri. .tak yah lah nak babitkan UMNOBN

Anonymous said...

626...ko bercakap pasal politik wang... PKR beli undi melayu dan cina d penang pada PRU 12 tu apa?

Anonymous said...

Racistnya DAP sampai semua melayu tersingkir dlm pemilihan parti... Mentang2 melayu minoriti dlm dap.. Tiada tempat nampaknya.. Sah2 parti eksklusif utk cina kapir harbi... Pendokong multi racial party konon.. Fuck u lah....

Anonymous said...

Cakap mcm org tkde iman.. Klu ko muslim lah..

Anonymous said...

Fitnah org memang sedap nampaknya.. Bila lah ko org nk mintak maaf kat depa..

Anonymous said...

DAP sebenarnya yg laksanakan dasar pecah dan perintah masyarakat melayu...spt British buat dulu. .. Berjaya pecahkan melayu kpd 2 kumpulan besar... 1 kumpulan yg lemah lagi carca merba di angkatnya utk bergabung dgn mereka... Kelemahan dan kebangangan melayu ini akan dieksploitasi utk kepentingan politik mereka.... Jelas.melayu di peralatkan ..mereka tak mengambil masa terlalu lama utk menguasai Malaysia sebagaimana mereka menguasai Spore... LKS masih lg hidup...

Alifnajmi said...

Jgn harap DAP nak bagi kt bang non jadi PM bila derang berkuasa nti (semoga Allah pelihara kita dari ini terjadi).
Skrg ni boleh la DAP bagi jadi ketua pembangkang w'pun kerusi PKR bbrp ketul je. Ketua pembangkang bukan ada power apa pun.

Anonymous said...

SAPE ORANG MELAYU SOKONG DAP. ALAMAT CUCU DIA JADI PENGEMIS DI-NEGARA SENDIRI DLM 15 THN AKAN DATANG.KO DAH MAMPOS NUAR!....

Anonymous said...

Hahahahaha kau tau kenapa aku ketawa GAP.
Kalau GAP happy gila babi..
PAS bakal bersedih pada tahap babi gila!

Nak tau kenapa?

Kepada semua bacalah buku yang bakal di haramkan untuk penyokong2 PAS baca. Terbaru dari abang Non alias C.N Aghfani yang bertajuk "Kafirkah aku".

Kalau dulu beliau membongkar penyelwengan Tabung Memali oleh pemimpin PAS.Kli ini C.N Aghfani membongkar penyelewengan akidah dari fatwa Hj Hadi.

Untuk pengetahuan C.N Aghfani adalah penyokong taksub PAS.Sehingga pada satu tahap berpandukan fatwa hj Hadi beliau telah mengkafirkan ayahnya kerana menyokong umno.
Ini lagi GILA BABI GILA.

Tetapi itu dulu!

Dan sekarang?

Jangan lupa baca buku beliau yng terbaru k.
"KAFIR KAH AKU"

Anonymous said...

GAMBAR PERTANDINGAN BAU KETIAK GAMPANG.....PEMENANGNYA MENGALAH BAU BANGKAI BABI KETIAKNYA....SIAPA LAGI KALAU BUKAN L.....

Anonymous said...

Jd maksud anda melayu tetap bangkit di bawah pas dan pkr? Kah kah kah

Anonymous said...

Jangan sokong BABI kerana babi itu adalah Bapak Anuawar bin Ibraheim....

Anonymous said...

GAP xtau org PAS lagi BODOH..sampai mampos pon akan ckp UMNO punya kerja dan mereka tetap akan jilat DAP jika apa2 berlaku..

xcaye tgk le.. PAS lah bangkai paling busuk dlm PRU 13 nnt.. krn mereka akan korbankan apa shj..jnji Pakatan boleh rampas Putrajy..

Anonymous said...

PAS xkn benarkan kekasih mereka DAP kalah ditangan sesiapa pun.. tgkle nnti pencacai PAS akan berperang habis2an utk DAP.. sehingga ke titisan air kencing terakhir..

PAS air kencing DAP..

Anonymous said...

hehe...taniah la gap...

menanah jubo bdak2 pas baca ni... hehehe...

Anonymous said...

blog bdak2 pas mana berani buat auto approve mcm GAP. nik aziz lagi la tak dak telo. semua yg bangkang ckp dia kene blok dgn admin. yg menjilat kote kecot nik aziz je yg dibenarkan komen. puiii...

Anonymous said...

umno= x boleh pakai

harapan hnya pada pas, tpi pas lemah!

PAS nak Hj HJ Hadi PM,
PKR nak DSAI,
DAP nak DSAI(tpi hnya sbg puppet)(mati2 karpal xnk PAS pgng jwtn tu)

PR ckp mereka muafakat....
PR menang PRU 13, Malaysia akan ada 3 perdana menteri/tmbln prdna mntri?

PM1????????????????
PM2????????????????
PM3????????????????

Anonymous said...

aku suke komen kat sini boleh trus publish, x mcm milosuam, aku bg fakta yg membuktikan point die salah, lngsung x publish............. HARAM JADAH BATU API MILOSUAM......

Anonymous said...

kadang2 boleh tahan jugak tahap kebangangan ko ea bomo. ..

Anonymous said...

Biase le bro, blog pakatan hanya mncritakn yg neraka itu indah,biarkn dorg tlunkup bsama sama.

Anonymous said...

Hoi Anon 11.43 Ko dah semak ke akaun 191 Ketua UMNO Bahagian seluruh Malaysia di Swiss Bank awat tak print dan tayangkan pada seluruh rakyat jangan cakap aje tanpa bukti itu Fitnah Namanya Faham.......Bertaubat lah ko Hoi.....

Anonymous said...

Peeggghhhhhhhh ... panjang berjela komen kat sini..
Tu tandanya GAP dah berjaya santau puak puak pencacai PKRogol DAPigs dan PASetan

Woiii Bomoh Sial ...

Apa kelas kalau cuma ada seko dua Melayu dalam DAP, Keling Paria lagi ada nilai dan mulia di mata China DAP ..

Lu bubarkan PKR dan PAS lah .. lepas tu join DAP ramai ramai .. barulah parti semua kaum ... ada kelas gitu ..

Bodoh punya Bomoh Sial ..

Anonymous said...

babinya bomosiam....kau bukan org melayu kau memang cheebeli ....ceebeli...cheebuy....kau tahu tak apa agenda jahat DAPig.....kau tak tahu....kalau kau tahu....baru kau...faham...ada doktrin tersembunyi.....penyiasat2 tahu....tunggu masa untuk dedahkan...tapi bukan sekarang.....bila dah dekat...sampai diorg tak mampu buat apa lagi....apa ke lancau ko nak sokong DAPig lagi.....

Anonymous said...

Sebagai petani yang telah terbiasa dengan kejadian semacam ini, dengan tenang Lebai Seman memangkas daun pisang yang lebar untuk mereka gunakan sebagai paying. Sedikit sebanyak mungkin dapat mengurangi terpaan air hujan yang jatuh di wajah mereka dan menghalang pandangan mata.

Sambil memanggul cangkulnya Lebai Seman merangkul bahu Hayati erat-erat agar payung daun pisangnya benar-benar dapat melindungi mereka berdua. Hayati yang pada mulanya agak canggung dengan keadaan ini tidak dapat mengelakkan rasa kehangatan tubuh bapa saudaranya yang mula menyelinap ke seluruh tubuhnya.

Demikian pula Lebai Seman merasakan kehangatan tubuh Hayati yang merapat di sisi tubuhnya. Jalan permatang kini menjadi licin sehingga mereka berdua tidak dapat berjalan cepat. Sementara pelukan mereka juga bertambah erat karena Lebai Seman khuatir Hayati akan terjatuh dari pematang. Kadang-kadang terjadi pergantian, satu saat Hayati yang memeluk pinggang bapa saudaranya.

Ketika memeluk bahu Hayati tanpa sengaja tubuh Lebai Seman beberapa kali menyentuh tetek wanita yang berusia 26 tahun itu . Pada awalnya hal itu tidak mempengaruhi Lebai Seman, tetapi kedinginan yang menyertai hujan itu ternyata menggelisahkan hatinya. Kegelisahan yang perlahan-lahan merubah perasaannya. Pertama kali Lebai Seman tanpa sengaja menyentuh tetek isteri anak saudaranya itu dia agak terkejut, khuatir kalau-kalau Hayati akan menganggap beliau cuba berlaku tidak sopan. Namun pada sentuhan kali kedua dan kemudian dengan sedar menyentuhnya kembali untuk kali ketiga lelaki separuh umur yang sasa itu mendapati tiada reaksi menolak dari Hayati.

Fikiran Lebai Seman mula dirasuki. Perlahan-lahan tetapi pasti batang zakar di dalam seluar panjangnya mulai tersedar dan bangun. ...

Demikian pula Hayati yang merasakan beberapa kali teteknya disentuh oleh Lebai Seman - pada awalnya dia tidak sepenuhnya memikirkannya. Akan tetapi ketika teteknya disentuh untuk kali kedua, dia mulai terbayang akan sentuhan serupa yang sering dilakukan oleh suaminya. Biasanya kalau teteknya disentuh begitu pasti ada mahunya.

Fikiran lurus Hayati turut disambar rangsangan liar. Adakah perasaan kemahuan suaminya juga melanda kemahuan Pak Longnya di celah-celah hujan lebat ini?

Sebagaimana Lebai Seman, Hayati juga berusaha menepis fikiran liar itu. Namun di sebalik penolakan itu sendiri itu bersemi suatu harapan di hati kecilnya, semoga tangan Pak Longnya akan menyentuh teteknya lagi! Maka, ketika pelukan Lebai Seman pada bahu Hayati yang semakin erat dan menyebabkan sentuhan ketiga benar-benar berulang, harapan Hayati agaknya hampir akan menjadi kenyataan.

Hujan yang semakin lebat dan jalan yang semakin licin menyebabkan mereka terpaksa menyesuaikan diri dan menukar posisi pelukan agar tidak terjatuh dari permatang. Pelukan Hayati dari arah belakang pada pinggang dan dada bapa saudaranya semakin rapat. Kedua-dua tetek Hayati yang mengkal dan ranum itu menempel hangat di tubuh Lebai Seman manakala tangan halus Hayati yang menyentuh perut dan dadanya membuatkan batang zakar Lebai Seman menjadi tegang, keras terpacak ke hadapan seperti sumbu badak. Nasib baik Hayati berada di belakangnya sehingga gangguan itu tidak dilihat olehnya.

.

Anonymous said...

Wajahnya mencapai tetek Hayati. Dinyonyotnya baju basah yang menutup tetek isteri anak saudaranya. Hayati langsung mengerang keras-keras mengalahkan suara hujan. Kaki-kakinya menginjak bahagian tepi pangkin sebagai alas untuk mengangkat pantatnya - isyarat untuk bapa saudaranya bahawa dia sudah bersedia untuk menerima tindakan lanjut Lebai Seman.

Lebai Seman memang mahu segalanya berjalan cepat kerana mereka tidak mempunyai banyak waktu. Segalanya perlu dinikmati dan dicapai sebelum hujan reda.

Maka tangan Lebai Seman segera bertindak liar. Dengan terburu-buru lelaki tua itu melucutkan baju kurung Hayati yang basah. Cangkuk coli dilepaskan secepat kilat hinggga sepasang tetek montok dan ranum milik hayati menyerlah banga, dihiasi puting-puting coklat kemerahan tertegak bangga menghiasi kedua-dua puncak. Kain Hayati diselak dengan tangan hingga ke pinggang sebelum Hayati melemparkannya ke bawah. Seluar dalam wanita yang sudah gian itu terus dicabut keluar. Faraj Hayati yang menggembung sangat ranum dan dihiasi sejemput bulu yang lembut tipis memukau pandangan Lebai Seman. Kelentit isteri anak saudaranya telah mengeras menunggu lumatan dari lidah Lebai Seman.

Tanpa membuang masa, wajah Lebai Seman langsung merapat dan membenam ke faraj ranum itu. Bibir dan lidahnya menjilat menghisap dan meneroka setiap alor dan rekahan faraj Hayati. Tangan Hayati pula menangkap kepala Pak Longnya, menekannya agar penerokaan lidah bapa saudaranya menyelinap lebih jauh ke dalam farajnya. Cairan berahi Hayati yang sedikit masin hangat bercampur dengan air hujan dihirup dan ditelan dengan lahapnya oleh Lebai Seman untuk membasahi kerongkongannya yang kering kehausan. Kelentit Hayati dinyonyot dan dikulum rakus. Tekanan Hayati pada kepalanya berubah jadi jambakan pada rambutnya. Pantat Hayati terus disuakan ke atas menjemput bibir dan lidah bapa saudaranya.

Kini Lebai Seman yang sudah meninggalkan seluar panjangnya lalu beliau merangkak ke atas dan mengangkangi tubuh basah Hayati. Batang zakarnya yang tegang perkasa berayun-ayun mencari sasarannya. Paha Hayati yang hangat langsung mengepit tubuh bapa saudaranya dengan farajnya yang tepat terarah ke ujung batang zakar Lebai Seman. Hujung zakar Lebai Seman sudah tepat berada di lubang faraj isteri anak saudaranya. Mereka telah bersedia melakukan gerakan terakhir sambil menunggu hujan reda.

Anonymous said...

Dengat sekali tojahan dan tolakan, batang zakar Lebai Seman langsung lahap ditelan faraj Hayati. Sambil bibir-bibir mereka saling berkuluman, Lebai Seman menyorong dan punggung Hayati mengayak. Batang zakar Lebai Seman dan faraj ketat dan licin Hayati beraksi liar dalam keghairahan nafsu tanpa kawalan. Rintihan dan rengekan Hayati hilang ditenggelami derasnya hujan, tiupan angin dan kilat serta petir yang sabung menyabung.
Kedua insan yang bertelanjang bulat di atas pangkin sambil mendayung bahtera kenikmatan terlarang tidak menghiraukan belalang yang ikut berteduh di atap pangkin itu, oleh katak yang bersuka ria menyambut hujan, oleh cengkerik yang berlindung di daunan padi yang sedang menguning dan oleh tubuh mereka yang tidak berbalut seurat benangpun.

Lebai Seman mempercepat hayunan batang zakarnya pada lubang faraj Hayati. Dia merasai nikmat yang sangat dahsyat ketika batang zakarnya digemut kencang oleh faraj Hayati laksana perawan itu. Hayati yang menikmati kesedapan batang zakar bapa saudaranya menggelinjang dengan hebatnya. Dia juga ingin selekasnya mencapai puncaknya. Tojahan dan hunjaman batang zakar bapa saudaranya yang semakin laju pada farajnya mempercepat kemuncak berahinya.

Kini Hayati merasakan bahtera mereka telah menghampiri hujung pelayaran. Dan dengan jambakan tangannya pada rambut Lebai Seman, bak kuda betina yang liar, Hayati memacu seluruh saraf-saraf pekanya. Kedua kakinya dipasakkan keras pada bahagian tepi pangkin dangau hingga bontotnya terangkat tinggi untuk menelan seluruh batang zakar bapa saudaranya. Hayati mengerang dan merengek kenikmatan.

Nnnnhhhh......oooo.... Pakkkk Loooooongggg.... ummmm...!

Dan menyiraplah perasaan nikmat merangkum seluruh otot, daging dan tulang belulang Hayati. Cairan berahi Hayati menyembur liar dan licin diikuti dengan gerakan pantatnya yang menojah-nojah ke atas menelan batang zakar Lebai Seman. Lelaki tua itu semakin mempercepat tojahannya untuk mengejar kemuncak nikmat secara beriringan dengan kemuncak beraha isteri anak saudaranya.

Dan pada saat semburan cair berahi faraj Hayati mulai surut batang zakar Lebai Seman yang masih kencang menghayun faraj Hayati tiba-tiba mengembang keras. Hayunan yang paling keras dan dalam itu akhirnya menumpaskan Lebai Seman. Dari lubuk zakar Lebai Seman menyembur pancutan airmani pekat bertubi-tubi menggenangi dan membanjiri corong faraj Hayati yang terkulai puas.

Faraj Hayati segera menggemut batang zakar Lebai Seman yang masih memancut-mancut dengan airmani pekat. Hisapan halus dari dinding-dinding faraj Hayati memerah habis semburan airmani Lebai Seman. Orang tuan itu akhirnya terkapai kapai lemas dan puas. Rebah di atas tubuh Hayati yang berbogel ria.

Beberapa saat kemudian hujanpun reda. Lebai Seman dan Hayati terengah-engah berpelukan. Mereka kini kegerahan dalam dinginnya sisa hujan. Keringat mereka memercik keluar diselangi air hujan yang membasahi mereka sebelumnya. Lebai Seman dan Hayati telah mencapai kepuasan yang sangat dahsyat.

Hampir 10 minit kedua-dua insan itu tidak bergerak. Lebai Seman membiarkan faraj ketat isteri anak saudaranya menggemut-gemut halus batang zakarnya yang hampir lembik itu. Manakala Hayati menutup matanya sambil menikmati getaran-getaran perlahan dari batang zakar Lebai Seman yang masih terbenam di celah pahanya

komandomelayu said...

248,249 252

APAHAL KAU DAH NAIK GILA BABI SAMA MCM NUAR BERAHI?

Anonymous said...

Woi. sex maniac. Otak longkang mcm nuar gay. Kau sent je kat nuar gay mesti dia x sabar nak cari china doll or siam doll. Kau salah tempat ni

Anonymous said...

Karpal akn bertanding parlimen di Terengganu he he he.