Sunday, December 16, 2012

PERKASA PANASKAN PAKATAN.

75 comments:

JawaJohor said...

KONSEP "MALAYSIAN MALAYSIA" DAP SEBENARNYA MELANGGARI PERLEMBAGAAN MALAYSIA.
IANYA ADALAH ANTI NASIONAL.
ILMUAN UNDANG UNDANG SILA KAJI PERKARA INI.......

Anonymous said...

Menteri Dalam Negeri, anda d mana. !!!

Anonymous said...

Jgn le jadi bodoh penyokong BN oii, ape kate ko ikut n dengo jer jelajah pembangkang tu. Klu deme bagi maklumat yg salah baru ko belasah kat situ gak...

Anonymous said...

ANON 915 ni SEBENARNYA bodoh A/L bahlol yang tegarrrrrrrrr.

Bomo Siam said...

Nak tau pengkhianat bangsa & ugama? Aku buleh kasik satu nama...Brahim Ali. Mulut berbunyi bagai bertih, otak dok pikiaq...dahan mana yg buleh ditenggek! Hari2 training triple jump. Kuah kuah kuah...!!!

Anonymous said...

tak panas pun...

otai JB said...

Halo, Brahim Ali mulut mcm bertih jagung pon tak pe, dia tak de pula suntot bontot org mcm iman lu tu si gay-nuar. Malu la mankok- hayon, benggong punya bomoh

Bomo Siam said...

Alooo otai JB,

Masihkan kome terbawak-bawak akan cerita dongeng UMNU Malay Production itu?

Anonymous said...

Nak tau pengkhianat bangsa & ugama? Aku buleh kasik satu nama...Brahim Ali. Mulut berbunyi bagai bertih, otak dok pikiaq...dahan mana yg buleh ditenggek! Hari2 training triple jump. Kuah kuah kuah...!!!

December 16, 2012 9:30 PM
-----------------------------
Setau aq pengkhianat bangsa& agama selain dr ANUwar iala BOMO SIAL...sana sini blog di masuk kutok kjaan semata2 nak dptkn komisen dari ANUwar...wlpon dia tau apa yg kjaan wat itu elok utk rakyat tapi demi wang hengget dia sgp jadi pengkhianat krn mangkok jamban mcm dia mana ada PRINSIP dlm idop...semuanya bole asalkan $$$$$$$$$$$$$$

muahahahahahahahhahahahahah

welcome back pak BOMO SIAL...

otai JB said...

Bonggok punya bomoh,satu dunia tahu iman lu tu kaki: totok tak kira laki@ pompuan. Tu la jd org meyusahkan masyarakat,kan lebih baik lu jadi kambing.boleh juga semeleh wat lauk

Pekong Pondan said...

We all have to stick together against the Homosexual, Communist and Deviant Scumbag coalition that treathen to send Malaysia back to pagan time.

Anwar did it in the...
...and you all know.

Pekong Pondan said...

Homo Siam are back.

Cover your buttocks.

Anonymous said...

Pecacai pr yg tinggal beberapa kerat tu dah mula panas. Masih nak luruskan batang yg bengkok. The tokong, the gatekeeper and the backstabber akan di exitkan. Itula sebabnya pecacai2 pr meroyan.

Anonymous said...

seriously bangang Ibrahim Ali ni...dia kata melayu tak boleh maju sbb tak boleh niaga bende haram...kalu aku jumpa dia ni mau aku bagi penampar kat dia ni...

Anonymous said...

aku tgk ramai pemimpin BN dh menjauhkan diri dari ceramah May 13 Ibrahim Ali...Najib & Mahathir awat senyap ja...?

Anonymous said...


Tolong brahim ali, bagaikan melepaskan anjing tersepit!


betoi ke cakap bapak munafikin melayu Brahim Ali ni?

dulu masa nk kerusi parlimen P Mas pru12 2008 dia sanggup guna simbol bulan demi kerusi.. tpi bila dah menang atas tiket & lambang bulan ... pas & tgna jd sasaran cercaannya krna nak bodek projek drp UMNO/BN pulak!

demi nak kejar kepentingan peribadinya.... aku nak tengok benar2 nnatang brahim ni anak jantan ke... biar dia lawan pas dimana2 ADUN/MP dan nk tenguk hasilnya nanti.... hheehehhehehheee

Anonymous said...

pe pak brahim tu katakan memg ada benarnya...beliau xmaki hamun sesama makhlok apa tah lg rakyat malaysia yg xskong kerajaan..xjanji bulan dan bintang..lngit dan bumi..macm parti yg low class tu...tnya lah diri anda...tepok dada tnya selera..jgn tnya nafsu mcm bung nuar tu..heheheh

Anonymous said...

Anon 12.31

Memang dulu Berahim Ali tanding pakai lambang bulan pucat tu. Ini menunjukkan betapa mudah nak bodohkan pas. Sekarang Dap dah ambil alih keje Berahim. Pas suka jadi bodoh nak buat mecamana lagi. he he he he he.

Anonymous said...


mengapa dok sokong kafir harbi MCA & MIC?


masa kafir harbi mca soi lek teruk hina Islam... termasuk kutuk wakil rakyat umno johor yg cadang undang2 hudud tu.. hilang akal (gila).. hudud tak sesuai n tak selesai masalah.... mengapa UMNO, Perkasa, Jati diam diri... tak kutuk, bawa mahkamah kafir harbi soi lek keparat tu?

Begitu juga terbaru bila kerajaan kelantan laksanakan peraturan nk mengawal "perbuatan tak senonoh dikhalayak ramai" terhadap seluruh rakyat didalam negerinya.... tangkap khalwat cina & perniagaan salun yg jd sarang pelacur.... kafir harbi soi lek mca paling hebat menyokong 'perbuatan tak senonoh' rakyat ni!.. umno, PERKASA, JATI, PEKIDA, menikus saja....


dah 55 tahun melayu umno dikuda kayukan & diperbodohkan oleh kafir harbi mca....


umno memang dungu & bebal politik... pru13.. ABU..n no to MCA, MIC. gerakan.....

Anonymous said...


anon 12.39

dlm pru13 ni brahim ali nk tipu sapa pulak ya?

macai2 perkasa bertanding atas tiket apa agaknya?

brahim.... aku dia bertanding atas lambang kepala bas atau kunci atau meja atau payung atau dacing atau "Katak" .....hehehehehehehheeeee....

Otak geliga said...

To Anon 12.47pm

Soi Lek tu kafir....kalau nak hina Islampun itu hak dia....memetik pandangan Nik Aziz...kalau tak setuju dgn pandangan ni sila bertekak dgn NA.

penentangan Hudud oleh CSL disebabkan keZALIMan yg dia lihat menerusi HUDUD PAS...bukannya Hudud Allah yg sebenarnya.....jika 2 negeri yg diperintah PASpun boleh ada 2 versi Hudud, apa nak jadi?....jika Hudud PAS itu benar, mengapa LIWAT isteri diBENARkan?...jika Hudud PAS itu tidak zalim, mengapa yg mengadu dirogol & saksi2nya boleh dijatuhkan hukuman sedangkan yg merogol terLEPAS tanpa melihat kpd pembuktian lain spt VIDEO BESI & sampel mani contohnya?

utk kes potong rambut....isunya dah selesai....JELAS menunjukkan PAS sendiri KELIRU dgn undang2 yg dia sendiri buat.....akhirnya PAS buat apa?...akur tuntutan MCA, GERAKAN & jgn jadi bangang (maaf) utk melupakan parti biaDAPigs....buat apa UMNO yg dikatakan KAFIR, SYIRIK & MURTAD nak masuk campur perihal org yg terlebih Islenya?

Khalwat...PAS snediri kata (melalui Takiyudin) yg diorang ada video....selang bbrp hari konar maut kata tak da video pulak?...ni apa ni?...mcm mana UMNO nak bising...UMNO akan bising jika isu yg dibawa KUKUH & DBKL sendiri pernah saman kes sebegini, tapi memandangkan pemimpin kaki pusing maka UMNO mengambil pendirian tunggu & lihat & keputusan yg diambil adalah TEPAT!

perniagaan salun jd sarang pelacur???...kalau begitu NA/PAS keluarkan lesen pada sarang pelacuran di negeri Serambi Mekah???...hahaha..masalah ko ni

UMNO dungu bebal politik....tapi parti inilah yg diizinkan Allah utk memerintah Malaysia sejak merdeka sehingga kini....hanya jauhari yg mengenal manikam..& PAS dr dahulu sehingga kini masih GAGAL...makanya keDUNGUan & keBEBALan PAS adalah melebihi UMNO, betul tak?....hehehe

Anonymous said...

PERKASA pasti berjaya menenggelamkan sokongan PR...terutama bila hari hujan! Tak caya...layan link bawah!

http://wargamarhaen.blogspot.com/2012/12/lensa-30-000-rakyat-bangkit-di-hkr-perak.html

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Nak tau pengkhianat bangsa & ugama? Aku buleh kasik satu nama...Brahim Ali. Mulut berbunyi bagai bertih, otak dok pikiaq...dahan mana yg buleh ditenggek! Hari2 training triple jump. Kuah kuah kuah...!!!

December 16, 2012 9:30 PM
_____________________________________________

Ko memang pukimak besar punya punya SiAL la BOMOH SIAL!!

Aku ingat ko Anak Haram sa keluarga da mampos di lenggek Lori Balak.



Anonymous said...

Anon 12:47am!!

Seribu kali lebih baik dari menyokong Parti syaitan PAS dan Parti MAKSIAT PKR!!

Negara sekarang porak peranda kerana ada nya speis SIAL ANAK HARAM mm ko Dan BOMOH SIAL!!!

Anonymous said...

jgn le jd bodoh mnyokong pr oii.. apa kata sokong bn.. slmat kn dirianda dr diliwat oleh anuwar.

Anonymous said...

pada pencacai pr sila la rajin2 tgk video ufb pasal csl tu.

ketinggalan zaman la korang :)

jgn tgk sahaja, kena tgk dan faham, jika hujah beliau salah kemukakan hujah anda pula

bila ada ngo perjuangkan melayu korang bising, tu yg pertubuhan chayanunalif duk minta bukan2 korang suka sgt ke?

Anonymous said...



wowwww....bomo siam dh msuk balik...bru baik sakit..?apa khbar..?....pukimak kau lh bomo sial....psl kaulh team malaysia kalah...sialll....kau kata.. kau ni rakyat malaysia... yg kau pgi bomo anak keling gopal tu buat apa...?kau ni betul2 siallh bomo sial...



takbirrrrrr.....

Anonymous said...



wowwww....bomo siam dh msuk balik...bru baik sakit..?apa khbar..?....pukimak kau lh bomo sial....psl kaulh team malaysia kalah...sialll....kau kata.. kau ni rakyat malaysia... yg kau pgi bomo anak keling gopal tu buat apa...?kau ni betul2 siallh bomo sial...



takbirrrrrr.....

Anonymous said...

ABCD

Asal Bukan Chauvinist DAP (Dogs and Pigs)

Dog = Melayu balaci PAS dan PKR
Pig = puak kiasu rasis komunis

Anonymous said...

8:31

org tak marah NGO nk bela sapa2 pun...tapi NGO jgn lah bersifat rasis...contoh Perkasa & Dong Zong..rasis bagi aku ialah bila kau nak naik kan bangsa kau dgn menjatuh & menhina bangsa lain..its time kita semua berfikir as Malaysian...

Anonymous said...

Otak Geliga

sedih bila tgk org Islam mcm kau menidakkan satu usaha utk menegakan agama dgn memberi mcm2 label...akibat otak org mcm kau ni la CSL boleh memperlekehkan agama kita..

UMNO kata kata kita kena bersatu... tapi nampaknya bersatu bila ada keuntungan pd UMNU je la..so baik lah aku kawan dgn angel that i din't know..at least aku tau dia angel..parti hang dah tentu devil...org semua kenal..

Anonymous said...

Maklumat dpd pakar putaqq... Memang la npk mcm tepat je....tp bila pikir2 balik semuanya hampeh je.. Anwar pasal keling tong dapat A grading...

Anonymous said...

Bomo gila...dh tujuk bideo pun korang tk caya.. Aku tk tau la mak tunjuk apa lagi... Basa bebal puak2 ko org ni.

Lancau punya Langsi said...

Habislah PR kalo mcm ni... PERKASA sudah berjaya memainkan peranannya dlm menyokong BN.

Layar link ini...pembohongan PR kononnya kehadiran dlm Himpunan Kebangkitan Rakyat seramai 30,000 dalam hujan lebat sedangkan hakikatnya 300 org saja...

Layari link ini sebagai bukti!

http://greenboc.blogspot.com/2012/12/video-gambar-hkr-perak-dibasahi-hujan.html

Anonymous said...

Pak Brahim Ali tak sape berani dgn dia ada silat lompat.Harap2 dia bertanding Pru13 ni.Perkasa pun ada ramai ahli seluruh negara..bleh undi Pak Brahim.

otai JB said...

Mana pelacur anwar-bomo sial,seorang yg meyokong murtad dikalangan org melayu. Gua nak dengar pendapat lu pasal kebebasan tukar agama dikalangan org islam

webdesign2u.info said...

Buat website personal atau catalog bisnes percuma di http://webdesign2u.info

Anonymous said...

GAP suka makan durian . Hari-hari GAP makan durian belanda .

Anonymous said...

PAK AJI PAS HATI BUTA.ORANG KAFIR TAK SENANG SELAGI KAMU TAK IKUT CARA MEREKA, BONGOK. SERBAN AJE BESAR TAPI OTAK KOSONG. PUUIH!..

Otak geliga said...

To Anon 9.45am

aik...panas nampak...hehehe

aku hujah berdasarkan FAKTA....yg kau berhujah ni atas dasar apa?....jika ada FAKTA, nyatakan & kita bincang.

aku boleh berbincang cara baik....tapi ada kau baca, KEPADA SIAPA komen tu aku tujukan?...lihat cara dia yg biaDAP....tapi aku minta maaf kalau kau terasa....aku ni manusia biasa, kadang2 terlepas bahasa....tapi bukan ke pemimpin kau kata Allah juga MENCARUT, SAMSENG?....ermmm kalau tak salah digelar TOK GURU.

kau TUDUH aku menentang utk menegakkan Islam...kau FAHAM tak maksud tuduhan kau tu?....maksudnya kau KAFIRkan aku....aku BUKAN menentang pelaksanaannya, tapi aku menentang CARA PAS MELAKSANAKAN & MENYELESAIKAN pelaksanaannya...PAS bukannya agama, tapi hanya parti politik yg memperalatkan agama utk UNDI, KUASA & WANG RINGGIT.

sejak bila org bukan Islam berani memperlekeh Islam?.....jawapannya, sejak PR menjajah bbrp negeri dgn cara KOTOR, bermain dgn emosi rakyat, menipu perjuangan & atas dasar FITNAH.....& kalau kau baca kenyataan aku SIAPA YG MEMBENARKAN ORG BUKAN ISLAM MENGHINA ISLAM kalau bukan NIK AZIZ?

yg mula2 nyatakan nak PERPADUAN siapa?...bukan PAS?....& siapa yg MELUDAH PERPADUAN yg UMNO sambut?...bukan PAS?...kalau nak BUTAkan matapun, jgn sampai mata hati ikut buta

aku nasihat, jgnlah terlalu LURUS BENDUL menghurai maksud peribahasa Inggeris....org Islam tidaklah seBODOH itu (maaf terkasar lg).

Kau KONONnya kecewa bila aku label itu ini, tapi aku rasa kau ni ada masalah MENTAL yg kronik sbb melabel UMNO sbg DEVIL/syaitan & aku nak tanya siapa yg BENARkan berKAWAN dgn SYAITAN?....bukan Nik Aziz?

& utk pengetahuan kau aku BUKANnya AHLI UMNO, tapi aku JELAK & JIJIK melihat parti yg memperalatkan agama Islam demi UNDI,KUASA & WANG RINGGIT.....ku akan tetap istiqamah menetang PAS, PKR & biaDAPigs selagi mana ketiga2 entiti ni berfikir, bercakap & bertindak atas pengaruh SYAITAN LAKNATULLAH

maaf sekali lagi jika kau terasa.

Anonymous said...

Khusus Untuk Homo Siam.

Tebaik dari ladang buah tangan abang Non alias C.N Aghfani.Buku baru bertajuk "KAFIR KAH AKU"

Kalau dulu abng Non membongkar kerakusan pemimpin PAS menyakau duit anak yatim dari Tabung Memali. Tetapi kali ini membongkar penyelewengan akidah dari fatwa Hj Hadi oleh beribu2 pengikut PAS.

Apakah Homo Siam seorang daripadanya? hahahaha

Untuk pengetahuan semua C.N Aghfani adalah penyokong taksub PAS tahap Homo Siam atau mungkin lebih lagi.Pada suatu ketika lantaran fatwa Hj Hadi telah mengkafirkan bapanya kerana menyokong umno.
Perghhhhhhh..korang fikirlah sendiri tahap gila babi C.N Aghfani!

Tapi itu dulu bro dan sekarang korang bacalah sendiri buku terbaru beliau"KAFIR KAH AKU"

Homo Siam sebelum PAS haramkan baik ko baca buku ni dulu.Nanti kalu N.Ajis keluarkn fatwa haram di baca "orang kita" ko akan kehilangan tiket gi syurge muahahahaha.







Anonymous said...

Otak G

kau ni mmg ada sindrom penyakit UMNU...kelemahan diri sendiri tak nak terima...hanya menyalahkan org lain..

typical UMNU sampai hukum agama dilabel2kan...apa salah beri hujah di mana kalu betul ada silap hudud yg nak dilaksanakan tu...tapi anda & kuncu2 anda mengambil pendekatan utk mengutuk...jd jgn la salahkan kalu org bukan Islam nak marah2 kat kita...cermin diri kita dulu..

Anonymous said...

Jgnkan hudud..undang2 yg depa sendiri buat pun tak mampu nak tegakkan..pas dayus

Anonymous said...

4:39

Klu bro nak suruh orang lain cermin diri sendiri mari kita SAMA2 cermin diri dengan membaca buku abng non yng terbaru " KAFIR KAH AKU" amacam ok tak?

Msaalah hukum hudud ciptaan PAS banyak kekuranganny bro.Tetapi bila di tegur mereka tak boleh terima.Sebab pemimpin PAS semua merasakan mereka jaksum.

Contoh terbaik.Kenapa pemimpin PAS melarang "orang kita "membaca buku "AIR MATA DI BUKI MEMALI"?
Sebenarnya di dalam sistem pentadbiran PAS apa2 keburukan PAS di larang untk di ceritakan oleh ahlinya. Semua arahan adalah dari ketua.Sistemnya lebih kurang bila kita berguru dgn ajaran tarekat.Antara perkara penting dilarang melawan guru.Sebab itu di dalam PAS tidak nampak kesilapan.Kesilapan PAS hanya boleh di lihat bila kita keluar dari lingkunganya!


EXPAS

Anonymous said...

ralat

Saya nak taip "msksum" bukan "jaksum"

EXPAS

JawaJohor said...

TAK PERNAH TENGOK PAS KRITIK DAP DAN PKR.
PADA PAS MEREKA INI EXCELLENT. TAKDE CACAT CELA.....PERFECT.
YANG BANYAK SALAH UMNO SAHAJA. APA UMNO BUAT SEMUA TAK BETUL.
CUBA KITA IKHLAS DAN JUJUR....KERANA ALLAH SWT.
BARU KITA DAPAT TAHU YANG BENAR.......

Anonymous said...

Pak Ibrahim Ali patut menjadi calun pro Umno supaya kemenangan Umno akan dicapai.
Sungguh menaikkan semangat bagi sesiapa pak cik dan mak cik, serta orang Melayu dibandar dan dikampung jangan tidor sahaja.
Mana pergi nya lain ahli parlimen Umno ? Tiada berkempen dan berhujah untuk parti ke?
Mana menteri-menteri selain dari TPM DS Muhyuddin, jangan terlalu lambat, dari sekarang sepatutnya mesti perjuangkan parti.

MELAYUJATI said...

Otak pengkritik UMNo ni adalah otak tepu yang telah di setkan sebagaimana ceramah ceramah yang mereka dengar, benda2 itu yang di ulang ulang memburukkan UMNO, otak tepu ni umpama otak udang, nampak besor tapi tak berguna langsung.

MELAYUJATI said...

Otak pengkritik UMNo ni adalah otak tepu yang telah di setkan sebagaimana ceramah ceramah yang mereka dengar, benda2 itu yang di ulang ulang memburukkan UMNO, otak tepu ni umpama otak udang, nampak besor tapi tak berguna langsung.

Bomo Siam said...

otai JB 12:03,

Seseorg yg mengaku muslim secara sah, tidak buleh keluar dari Islam secara rela dlm siuman. Hukumannya...mati mandatori.

Anonymous said...

Yang sebenar kafir Harbi ialah DAP. Dia terang2 tolak negara Islam yang diperjuangkan oleh PAS dan hukum hudud PAS. Sah terang dan nyata. Tetapi pemimpin PAS tak ambil kisah pun. Kenapa ya? Pemimpin PAS sudah terkunci mulut mereka oleh sesuatu ke?

Paling aku pelik dan hairan. Dulu pemimpin PAS yang tuduh Anwar kaki meliwat sehingga sanggup menggelar Anwar Aljuburi. Siapa lagi kalau bukan Mat Sabu. Mat Sabu sehingga sekarang belum menarik balik gelaran tersebut. Yang anehnya penyokong PAS bersetuju dengan gelaran yang diberi oleh Mat Sabu ketika itu. Kalau tuduhan itu tak betul tariklah balik supaya nama Anwar tidak tercemar dan dapat dibersihkan.

Kau orang ingat Anwar tak terasa hati ke? Dia mahu namanya dibersihkan oleh rakan dalam pakatan tapi malangnya tak kunjung tiba. Nak harapkan Anwar membersihkan dirinya dengan bersumpah mubahalah jangan mimpilah. Sebab dia sendiri tahu dia betul2 telah melakukannya. Mana berani dia nak bersumpah. Apa kata lepas saja dia bersumpah terus tumbang. Tak ke naya. Tak sempat nak jadi PM.

Tapi jangan lupa kalau bukan dengan izin dan kehendak Allah, usaha macamana pun takkan dapat jadi PM. Kalau Allah nak letak Anwar jadi PM, lepas Tun Dr Mahathir, dialah.

Lepas PRU 12 pada tahun 2008 ketka pakatan menang besar, Anwar cuba nak rampas kuasa melalui peristiwa 16 Sept 2008. Tapi gagal. Kenapa gagal. Kerana Allah tak izinkan. Banyak penyelewengan berlaku. Semua rakyat Malaysia yang mengikuti perkembabangan politik tanahair tahu. Akibatnya habis rakan-rakan yang rapat dengannya meninggalkan dia. Bukan tinggal saja, tentang dia pula. Kenapa? Sebab mereka dah kenal siapa Anwar sebenarnya. PENIPU, PEMBOHONG, PEMBELIT, PELIWAT DAN PENZINA. Ini kata bekas kawan baiknya serta lawyernya DATO ZULKIFLI NORDIN. Takkan tak betul. Kalau tak betul sudah pasti Anwar akan Saman. Bukankah Anwar suka menyaman? Bukan Dato Zulkifli seorang saja yang berkata begiti. Turut sama Dato Ezam, Zahid Mad Arip, Roslan Kassim. Mereka ini semuanya telah masuk penjara atau ISA kerana mempertahankan Anwar.

Mari kita kaji apa berlaku pada Anwar selepas PRU 12 2008 . 1. Dia telah didakwa oleh mangsa atas pertuduhan meliwat. Dia lari lar ke kedutaan Turki. Konon ada orang nak bunuh dia. Sah bohong. Sampai hari ini dia selamat. 2. Dituduh berzina dengan perempuan Cina. Dapat disaksikan melalui CCTV di internet. Ini disahkan sendiri oleh Dato Eskay yang turut berada bersamanya dalam bilik sebelum dia melakukan konda kondi bersama Cina Doll itu. 3. Mengadakan bersih 2.0 tapi tapi tak mendapat sambutan seperti diharapkan. Buat pura- pura pengsan dan dimasukan ke hospital. Macam cerita Nasib Labu Labi pulak ya! 4. Tak mahu angkat sumpah didalam mahkamah. Kenapa takut sangat angkat sumpah. Tak mahu di soal didalam mahkamah. Pelik sungguh. Tak berani nak panggil alibinya untuk memberi keterangan di mahkamah.

Pendek kata banyak lagi yang tak dapat membantunya untuk jadi PM. Hanya orang yang berkepentingan dan tak berfikir sahaja yang akan menyokongnya.

Jadi Anwar lupakan sajalah hasrat nak jadi PM. Anwar tidak layak. Anwar terlalu kotor orangnya. Semuanya ini adalah petunjuk Allah jua. Allah nak beritahu kita yang berakal ini supaya MENOLAK orang yang bernama ANWAR BIN IBRAHIM untuk menjadi pemimpin PM MALAYSIA. Wallahhua' lam.

Anonymous said...

Bomo Siam buat pertama kali aku selari dgn ko punya pendapat.

Ya betul keluar islam mati mandatori!
Patutnya ayat seumpama bom ini Bomo pasang pada Nurul Izah.Bapanya bakal PM pilihan N.Ajis hehe.
Tetapi yng perlu di betulkan dari pengikut PAS yang mereng otaknya, keluar PAS bukan bermakna keluar dari islam kerana islam itu bukanya PAS!

komandomelayu said...

Hoi bomo,

Kau tu patut sama di hukum pancung kerana sokong parti islam sesat dan golongan memurtadkan aqidah!!

Dan calon untuk sembelih kau ialah AKU!

Anonymous said...

Harap-harap bini Rais Yatim tak menyibuk dalam RTM. Rakyat meluat terlaku banyak sangat tayang muka Rais Yatim dan isteri dia. RTM hak rakyat mendapat maklumat. Teguran ini ikhlas untuk kebaikan BN.

Anonymous said...

Anon 7.32 PM... Aik tetiba marahkan Rais Yatim bawak bini...apa hal pulak!!! Kalau awak jadi menteri seperti Rais Yatimla, agak2 nya awak bawak siapa...GIRLFRIEND ke???

Anonymous said...

.


Siapa lebih bijak ? Lembu atau Kerbau ?




.

Anonymous said...

Org yg menuduh org islam yg mengucap dua kali masahadah sebagai murtad tu mcm mana pulak.. Mati mandatori juga ke...

Anonymous said...

8:04

Antara lembu dan kerbau yang paling bijak memang tiada jawapan tetapi yng paling bodoh ialah orang yng membuat soalan tu.

Lain kali buat lah soalan daging kerbau dan daging lembu yng mana lebih sedap, itu pun nak kena ajar ker.Bodoh macam pengikut PAS la ko nie!

Anonymous said...

PAs amat dayus apabila sentiasa mengalah dgn DAP apabila terpaksa ikut cakap dAP..dlm Pelaksanaan syariah di kelantan... Apatah lg bila terpaksa pulangkan rampasan arak di Selangor.PAS takde .STAND takde harga diri...

Amat amat memalukan bila mengaku diri Sbg parti Islam..

Anonymous said...

Anon 9.15 PM 16 Dis.

Dah dengau ceramah PR. Banyak bohong dan janji yang tak masuk akai. Janji PRU 12 dulu pun tak tunai lagi ni pula nak buat janji baru. Pegih lah PR. Tak hahis dengan berbohong.

Anonymous said...

pasir mas genti abe bahim punyoo....

Anonymous said...

mcmana anwar nak jadi PM, kalau video konek terjuntai dah disaksikan satu msia. hehehe...

Pekong Pondan said...

Homo Siam like to suck Al-Juburis wrinkled dongle and drink the essens of PKR.

Homosexuality is totally prohibited in Al-Qur'an and if we don't prosecute this slime and his Idol (Anwar) we will all face the wrath of the nature.

Anonymous said...

Rakaman video sex president mca Chua soi lek.....adakah kospirasi umno?......tiger wood pemain golf ..juga terlibat dgn pelacur...adakah kospirasi umno? Airel peterpan trlibat dlm rakaman video sex...kospirasi umno juga ke ?......dasar pencacai.....pkr pas dap....bodoh penzina nk diangkat sebagai pemimpin jahanam Negara Malaysia

otai JB said...

Okey , kalau lu letak agama melebihi drp politik. Dlm politk kita blh beza pendapat, tp bab agama tak boleh, sepatutnya lu tak blh sokong 100% pr krn terdapat byk kepincangan dr segi agama yg perlu lu perjuankan, termasuk la gua sebelah bn

Anonymous said...

tu sindiran utk kaum kapir laaa. ..apa daaa. ..

Anonymous said...

dia hentam pas pasal pas sudah carca marba soal ISLAM &MELAYU..

Anonymous said...

Komando yang ku kenal adalah komandoislam bukan komandomelayu.

Anonymous said...

ko nk samakn mca dgn dap mmg dangkal punya statement..dua parti ni bjuang utk bangsa cina tapi hanya dap je yg selalu mpertikaikn apa yg melayu dpt tmasuk perlembanggan 153..
pasal csl tu UFB dh bg pandangan dia tak setuju setidak2nya..tengok youtube dia buka minda skit.

Anonymous said...

Mca tak pertikaikan hudud(agama islam)?

Anonymous said...

Tahniah PERKASA.

komandomelayu said...

Allah Taala Tuhanku,Muhammad nabiku,Islam agamaku,kitab suci Al-Quran ikutanku,Baitullah itu qiblatku, malahan solah lima waktu, puasa di bulan Ramadhan, mengeluarkan zakat dan mengerjakan haji diwajibkan ke atas aku. Semua orang Islam dan orang yang beriman adalah saudara aku, bahkan dari masa hidup hingga aku mati aku mengucap: “La ila ha illallah Muhammad dur rasulullah”. 

Anonymous said...

Gua caya lu komandomelayu..tapi awat suka nak membelasah org ajer,jgn cakap tak serupa bikin.

komandomelayu said...

1044

Org hina agama dan bangsa kita takkan nak junjung kot?