IKLAN BERBAYAR

Thursday, December 27, 2012

KALIMAH ALLAH : VIDEO PENJELASAN TERBAIK DALAM SEJARAH POLITIK ! SEBARKAN KEPADA UMAT ISLAM !

195 comments:

Anonymous said...

cina gampang DAP sendiri pun ntah tau ntah tidak apa yang ade dlm bible... tapi cibai (cina babi) tu still nak bercakap. bangsa yg paling babi sekali di msia ini....

Newbie Riderz said...

ini aku petik dari King James Bible.....

orang kristian pun mesti taat pemerintah...

Hebrews 13:17 | Read whole chapter | See verse in context
Obey them that have the rule over you, and submit yourselves: for they watch for your souls, as they that must give account, that they may do it with joy, and not with grief: for that is unprofitable for you.

Anonymous said...

Depa punye kitab duk ditukar2 isi2 tu ntah betoi ntah tidak...

Anonymous said...

Undi UMNO haram hukumnya dan jd kapir. Undi DAP boleh jadi Islam.

(PAS adalah seekor babi gila yg berpenyakit gila babi)

Langsi said...

Alamak bro UFB (Ustaz For Business),

Dalam masa yang sama... hang sama tarafkan penganut Buddha yg alim tu dengan Ustaz plak? Sama ka agamanya?

As an "ilmuwan" awat hang tak panggil depa SAMI... jgn hang gelar depa ULAMAK MUDA mcm hang, udah le!

Hang nak stand DUN ka PARLIMEN? Parlimen mana ya...aku nak cadang hang stand Parlimen Pasir Mas atau Kulim Bandar Bahru, tempat 2 KATAK nyokong UMNgOk Be-eNd! Hot seat tu...

Anonymous said...

Ustaz for business ialah USTAZ NATANG...jual cd, t-shirt, pelekat kereta. Anjing pengesan DAP.

Langsi said...

Anon 2:25am....

Setuju, Kita mesti taat pemerintah! Tapi bukan la taat membabi buta... main nyondol je.

Kalo pemerintah dok tadbir dgn melanggar hukum-hakam ISLAM; pulun duit RAKYAT ikut sesuka-hati mak-bapak dia, RASUAH sana-sini, MAKSIAT berleluasa, mengkaya kroni je... takkan hang nak taat jugak bai!

Takkan mai ENGGEH dan ANGGUK je... walaupun terang2 makan duit RAKYAT mcm isu LEMBU NFC; AlTantuya; PKFZ; SCORPENE...

Main ENGGEH dan ANGGUK je ke bai? Babi nyondol pun sesekali menjenguk jugak ke atas... nkorang nyondol terus je ke, tak jenguk2? Dalam makan tu bai!

Langsi said...

Ustaz Natang tu... ustaz yg dok rentang banner masa protes Ahmad said jadi MB Terengganu!

Ustaz Natang - UN
Ustaz For Business - UFB

Sikit lagi belajar... sekolah itu ada sikit tinggi! (United Malay-Nepal Organisation)

Anonymous said...

Ini semua taktik nak mengalih perhatian orang ramai tentang kes tanah di kelantan lah tue....

Anonymous said...

yg suka bertanding kawasan org ialah beruk-2 pas/pkr. ex: salahudin ubi, mat sabu, saifudin nasution dll beberapa ekor beruk lg yg takut brtanding kwsan/negeri sendiri. utk pru 13 ni, dipersilakan beruk2 di ats jgn brtanding dinegeri aku (kelantan) dan baliklah bertanding dinegeri masing2.

langsi...harap kau faham dan tolong baritahu 2-3 ekor beruk2 di atas.

Anonymous said...

umngok buduh

Anonymous said...

pas kepala butuh

Langsi said...

BerukKatak kat Pasir Mas sanggop plak nko terima ye...

Dah dibagi bunga...dikakainya bunga tu sesuka-hati, pastu melompat plak mcm KATAK, tu beruk katak namanya!

Nama2 yg hang listkan tu... stand kat sana atas undangan je. Lagi pun mmg sesuai dgn ketokohannya, berfungsi dgn baik mewakili anda selama 1 penggal... wajar diberi sepenggal-dua lagi.

Hang tak ingin... tapi pengundi selebihnya menghendaki dan memerlukan khidmat mereka. So demokrasi...

Anonymous said...

Ibrahim Ali org pasir Mas, kg dia, suka hati dialah nak jd katak atau bewak. Yg salahudin ayub dtg dr johor ke kelantan brtanding apa ke jadahnya? betandinglah di kg sendiri. Takut kalah?

sekali lagi nak tanya...takut kalah?

Anonymous said...

Setuju, Kita mesti taat pemerintah! Tapi bukan la taat membabi buta... main nyondol je.

ANUGERAH TUHAN LAGI LAA TUKANG SONDOL. KORANG PUN MAIN NYONDOL JE SOKONG. MUNAFIK SUNGGUH KORANG YE.

Anonymous said...

wahai sdr2,
ambo mohon bertanya, benar dan sahih kah apa yg dipaparkan di video ini???!!!... pasal zina drs itu tak heran TAPI pasal hudud dato' itu yg 'PELIK'... memang dah penghujung zaman gamaknyo... tq, abd rahim

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WmpEyQkyVDI

Anonymous said...

calon luar yg bertanding di kelantan dikatakan tokoh?

mat sabu....tokoh main dgn bini orang
salahudin ayub....tokoh apa?
saifudin nasution....tokoh apa?

tokoh penakut yg tak dak telur, takut bertanding tmpt sendiri sbb takut kalah.

bila kalah hilang kredibiliti dlm parti sbb dlm parti ada jawatan, bukan gitu?

Anonymous said...

Wahai penyokong PAS,
Terang2 DAP bermain isu agama yg kalian sepatutnya lebih berilmu tentangnya.

Apa komen kalian?

Mudah soalan ini, jawab lah.

Perlukah nak ungkit isu lain, tapi masih tak menegur DAP.

Ni nama tuhan yang kita sebut2 tiap2 masa!


Anonymous said...

PAS dan UMNO harus bersatu .

Anonymous said...

Langsi puaka..

Pagi2 dah gila babi..
Makanlah vitamain B complex untuk menghindarkan otak jadi sewel!

Ni baca kenyataan terkini n.ajis nabi korang!

N.ajis mahu Hj Hadi mempertahankan amanatnya dan berhadapan dng kontroversi yng timbul.Nik ajis menambah orang yng menentang amanat ini kerana takut berhadapan dgn Hj Hadi....
Kah...kah..kah...kah bedekah..bedekah..bedekah..

Aku ulang sekali lagi...

Nik ajis kata orang yng menentang amanat Hj Hadi kerana takut behadapan dengan Hj Hadi ...ptuihhhhhhhhh!
Ko tolong beritahu N.Ajis dah berapa hari Hj Hadi menyorok?

Langsi puaka klu beli pil B COMPLEX belikan sekali untuk N.Ajis 10 botol.Dia dah tua kena makan lebih!
hahahahahahahaha..

Anonymous said...

kalian sedar lah bahawasanya jangka hayat UmNgOk Be End akan tamat. Bersabarlah..

Anonymous said...

kalian sedar lah bahawasanya jangka hayat UmNgOk Be End akan tamat. Bersabarlah..

December 27, 2012 10:49 AM
---------------------------
HAH..KALO DAH KONPIDEN SGT MENANG PRU 13 NNT..WAT PE SRH KJAAN SKRG BG HARBI GUNA KALIMAH ALLAH ....MASOKKN DLM MANIFESTO PAKATAN YG KALIMAH ALLAH AKAN DI GUNAPAKAI OLEH KRISTIAN ...

MMG COCKY, ARROGANT AND TEMBERANG PUNYA BAGHAL...

Fencesitter said...

PAS = Hampas .... Sukong Babi ... Bagi tanah kepada Babi ..... Kenapa tak bagi orang Islam atau Melayu ... Melayu tu islam .... POK NIK kalu dia datang kat negeri aku aku kasi choi sama dia.....

Anonymous said...

Tak apa kami sekarang ialah brother

Fencesitter said...

Aku tak sukong parti mana... Tapi kali ini aku kasi THE END sama PKR.....

Anonymous said...

hehehe..

waktu kena undi protes dulu, parti yg korang label umngok tu ok je.

sedangkan skrg sentimen undi protes tu dah takde. melainkan berlaku cah keting. jadi sape sebenarnye yg berkubur nih? setahu aku la, mangsa undi protes lepas ni adalah pas dan pkr. bersedialah..

Anonymous said...

Kalah hari-hari makan telur

Anonymous said...

skandal umngok sangat menakutkan dan sarat dengan rasuah.

Fencesitter said...

Kerana TERLALU banyak PERKARA BODOH yang di lakukan dan di buat oleh PKR/PAS/DAP .... Selamat tinggal PKR aku kasi CHOI sama lu.....

Fencesitter said...

SCANDAL DAP dan Tuan TANAH PAS lagi memual kan...... CHOI kepada PKR dan PAS

Anonymous said...

Rakyat mahukan keadilan. Sebab itu lah kita tubuhkan Parti Keadilan Rakyat. PR akan selamatkan rakyat daripada nafsu buas ameno telan duit berjuta2 selama ini.

Anonymous said...

kena terima hakikat laaa.. tsunami undi protes dijangka akan berlaku pada pakatan rakyat pula kali ini.

skandal rasuah dap pkr pas juga menakutkan. itu baru 4 tahun berkuasa.

sama2 muhasabah diri. tak guna mengatakan musuh itu buruk jika diri sendiri buruk.

Fencesitter said...

Oleh kerana kita brother lah ktk bagi Hutan kepada DAP ... Duit dari hutan tu nanti kita guna untuk langkah mayat saya dulu ....... Kata karpal singh ..... Hahaha ....

Anonymous said...

SAPE DE FACTO LEADER PKR? BEKAS ORANG UMNO KAN? JADI SAPE TELAN DUIT RAKYAT? KORANG TUDUH MACAMANA PUN, TETAP BALIK KEPADA KORANG JUGAK. HEHE

Fencesitter said...

Ini satu lagi budak bodoh .... Tak sekolah ..... Buat malu saja mengaku jadi melayu .. PORK NIK kata .....

Anonymous said...

Uihh....pelek kali ni ufb bg pnjelasan pasai bab isu nama Allah ni.. byk cai2 pr msuk komen...semua jd isim...hahaha org bn klu jmpa org pas/pr...ketuk pala lutut jahhh...sbb depa ni otak dok situ...

Anonymous said...

Abis lah umngok kebangkitan rakyat bermula sabah/sarawak menuntut hak mereka. Sarawak4change!! Ubah!

Fencesitter said...

ANWAR KETUA KORANG LAH ...... YG MEMBAWA BUDAYA TU ...... HAHAHAHA

Anonymous said...

oii ko sapa nak hina ulama TGNA?? ulama pewaris nabi. cacai ameno mamak tak guna hanya tahu basoh punggung lembu. bodoh!

Anonymous said...

U M N O = United Mamak No Otak

Fencesitter said...

Aku orang Sarawak .... ABIS lah PKR kali ini ...l cuma DAP di Sibu tak abis .... Pasalncina nak tawan bumiputra .... Ka'u bumiputra kah cina ? Mun maok kita duak bertaroh.... Aku madah PKR bungkus kali tok... dengan PAS ....

Anonymous said...

Anon 11.20..hg mamai ka...pr dok kalut sabah/srwk...kedah nk karam hg dok berangan putrajaya lgi...

Fencesitter said...

Sarawak4change yang selogan DAP ..... Aku sik nyukong cina. ..... Sorry nait lorry..... Hahahaha

Anonymous said...

10;49

Oppochooootttt...
Terlatah pulak aku baca ko punya komen....

Oh ya ker...kajian tu dari kitab Haramkah atau ko ambik kenyataan n.abduh masa himpunan langau hijau ari tu..
'Allah memerintahkan kita menawan putrajaya'

Tetapi nasihat aku berhati2 dgn korang punya doa KO UMNO.Klu doa tu nisbahnya tidah sama dengan kezaliman yng korang war2kan dia akan berpatah balik pd PAS!

TANDA2NYA SUDAH ADA!



Anonymous said...

Jangan mengampu najib lah.

Fencesitter said...

Aku sik nyukong cina kerna dak nya madah orang bumi ya bodoh macam babi ... Nya gelar kita "HUANA TU" yang bermaksud BABI MELAYU .... Maok kau digelar cam ya .... Aku sik maok .... Aku pandei kelakar cina .... Kau bumiputra sik tauk cara daknya mendalam tapi aku berkawan dengan daknya... Jadi aku tauk giney daknya berfikir ..... Kau ada??????

Anonymous said...

Bila undi akan jalan ? Nak tengok Fungsui tarikh cantik ? Tahun depan 2013. Pilih tarikh 23-3-13 menjadi 23313 maksud senang maju maju jalan maju. No ini cantik perlu ingat beli sikit 4D, 5D,6D atau Jackport inii minggu. Ada beli ada peluang tak beli tak ada peluang. Kalau kena perlu bagi kommision 20% kepada Bomoh Siam. Good luck !

Fencesitter said...

DAN KAU PULAK JANGAN MENGAMPU ANWAR, TGNA, LKS, LGE .... HAHAHAAH BODO PUNYA ORANG....

Anonymous said...

pru13 tak bersih dan jika umnu menang, kita turun lah membantah penipuan ini.

Anonymous said...

Yang pencacai PR gabra sangat kat Blog GAP ni kenapa?

Jawapannya Mudah sebab PR dah agak tak boleh menang...

kat tempat aku org2 tua dah duk kumpul ramai2 cite pasal Nik Aziz bagi tanah kat cina.

mau tegelak aku bila join mereka ni bercerita...siap bole gelak pasal kerajaan PASOLA satu masa dulu.

Nampaknya org melayu dah bangkit menentang fitnah dan politik kebencian yg disebarkan pembangkang sebelum ini.

Baguslah keadaan ni. I Like

Anonymous said...

11;23

ULAMAK MEMANG PEWARIS NABI...
semua orng tahu..

Ulamak menyatukan ummah..yng tu ko tak nak sebut pulak!

N.AJIS MENYATUKAN UMMAH KER?...pirahhhhh

Orang yng bertanggung jawab memecahbelahkan penganut islam di Malaysia ialah Hj Hadi dan N.Ajis.
Bacalah buku CN Alaghfani pejuang berani mati PAS bertaraf Ibrahim Libya ..KAFIR KAH AKU kau akan jumpa jawapanya!

Anonymous said...

Barua ameno detected!

Fencesitter said...

Ulamak kita tak hina .... TGNA kalo dia ceramah AGAMA saya sanjung setinggi2 nya ... Tapi apa bila dia MEMPOLITIK kan AGAMA .... Saya TIADA RESPECT ..... Jadi LU Fikirlah sendiri ...... Baca dan dengar ... Jangan buta mata dan hati .... Buat perbandingan ULAMAK macam mana ORANG POLITIK macam mana... Sendiri boleh fikir ....

Anonymous said...

LANGSI tu mungkin MILO SUAM, rasa-rasanya. Nickname itu juga yg bergayut menyokong apa saja fitnah kecil besar dlm blog Milo Suam tu!

Kemungkinan juga dia sendiri tulis artikel, dia sendiri komen dan LIKE utk naikkan rating blognya ...

Tak payah layanlah si LANGSI ni, langit runtuh atas kepala dia pun dia akan tetap kata itu UMNO punya konspirasi ...

Fencesitter said...

BARUA PKR/PAS/DAP DETECTED. AND GOING TO BE TERMINATED .....

Anonymous said...

Setau aku penyokong UMNO ni semuanya pendiam tp disebabkan Tsunami politik 2008 berlaku mereka suda mula sedar kita tak perlu berdiam diri lagi, setiap fitnah yg dilemparkan mesti dijawab, setiap kebenciam yang dianjurkan oleh PAS terutamanya mesti dijauhi dan yg paling penting tugas menyedarkan rakyat agar boleh membuat pertimbangan yg lebih waras supaya tidak terlalu radikal terhadap bangsa seagamanya. Ini bukan 2008 di mana pentas politik betul-betul dimanipulasi oleh PR...UMNO telah kembali dan kita boleh lihat d mana-mana. Tak percaya pergila kat mana2 anda akan mendapati akan ada orang UMNO menjawab dan menerangkan segala tomahan dan pembohongan PR ...

Jadilah Ahli Politik Yg Bijak & Jangan Jadi Anjing Suruhan Yg Terlalu Taksub Pada Ketua...

Adat bersendikan Syarak dan Syarak Bersendikan Kitab...

Semoga Allah bersama pejuang-pejuang UMNO di luar Sana

UMNO Selamanya

Anonymous said...

umno = duit

Anonymous said...

11;25 FENCESITTER

Confirm ko memang orang Serawak!
Cayalah aku pun baru balik dari rumah panjang Anna Rais mengimbau kembali betapa hebatnya pahlawan di Serawak.

Yng penting bila ko masuk entry ini
sekurangnya ko telah libas dgn parang dayak anon 11;20am

Tengok dia ada berani datang lagi tak.TAK TAU CERITA HAL SERAWAK MAHU BAGI KOMEN.klu dia datang lagi ..ada kepala baru mahu gantung di Anna Rais hahahaha

Anonymous said...

selain kencing tikus yg merbahaya dan boleh membawa maut, kencing anwar & nik ajis tidak kurang bahayanya. Ia boleh menyebabkan manusia jd sasau & bengong. tanda-tanda sudah jelas kelihatan pd penyokong pas & pkr.

Anonymous said...

blog ni memecahbelahkan kaum. baek tutup je.

dad8home said...

Sebenarnya yg banyak kutuk UMNO kat sini adalah penyokong DAP yg menyamar. Cuba baca ungkapan yg diluahkan. Seorang Islam tak akan sanggup menggunakan bahasa yg melampau terhadap agama lain apatah lagi kpd yg beragama Islam. Tujuan nya supaya kita sesama Islam bertelagah. Olih itu berhati hati lah .....

Anonymous said...

timb pres PAS = BURIT

SABAHAN said...

SABAH SARAWAK INSHAALLAH MASIH BERPIHAK PADA BN. READ MY WORDS..

Anonymous said...

Tersenyum melihat telatah hamba-hamba DAP menjerit di Blog GAP.

Mereka kini dah tak bole cari makan kat Blog2 mereka. Sebabnya mudah kerana kebanyakan maklumat yg terkandung didlm blog mereka semuanya berunsur fitnah, pembohongan dan mengampu Tok Ketua.

Sebab itula puak2 ni dibayar untuk dtg ke Blog GAP.

Satu nasihat untuk golongan ni, Jangan ingat kamu saja yang bijak sehinggakan kamu beranggapan orang lain akan menerima saja fitnah yang kamu lemparkan.

Bagi aku PR dan Musnah dan itulah hakikat yg kamu kena terima. Jangan terus membohongi diri kamu dengan mengatakan kamu akan menang sebab dalam masyarakt kita orang yg lemah selalu bercakap besar sebab takut dikalahkan.

Sekian

Anonymous said...

Langsi aku tengok cara ko ni memang cara barua tenat anwar.
Kita faham lah masalah dalam negara kita ni, yg kitorng tak setuju ialah cara korang yg berkepalakan nuar tu, bukan makin baik keadaan negara makin nak dihuru harakan lagi adalah.
Lepas tu yg kesiannya org yg menjadi mangsa percayakan persepsi ciptaan korang. kalau korang gentleman gunakanlah cara yg bermaruah, itu aje.
Ko dah telan vitamin ke belum, telanlah vitamin E,B,B12,B6 dan C untuk nyahkan bebal ko.

dad8home said...

Sebenarnya yg banyak kutuk UMNO kat sini adalah penyokong DAP yg menyamar. Cuba baca ungkapan yg diluahkan. Seorang Islam tak akan sanggup menggunakan bahasa yg melampau terhadap agama lain apatah lagi kpd yg beragama Islam. Tujuan nya supaya kita sesama Islam bertelagah. Olih itu berhati hati lah .....

dad8home said...

GAP.....Gerakan Anti Peliwat

Anonymous said...

PR = masalah moral. Main bini orang, main jantan, kaunseling 3 pagi, aiskrim toilet dan chinadoll. Dan semua ada gambar/video ori takde photoshop.

anakbochek

Anonymous said...

ok lah cacai ameno. undur diri dulu lah. ada sekor penyokong ameno tgh mabuk.cakap benda sama ulang-ulang

Anonymous said...

dad8 u re drunk. go to hell plz.

Anonymous said...

gua lihat orang umgok je yang komen melucah dr atas sampai bwh.

Anonymous said...

Tu jelah penyokong PR boleh tulis...

Umno buduh..Umno duit..Umno detected

Oiii mangkok tolong patahkan hujah kami dengan fakta bukan auta la bedul!

Ni aku bagi fakta..!

Haji Hadi adalah orang bertanggong jawab memecahbelahkan umat islam melalui amanatnya pada tahun 1981.
Dakwaan ini terbukti benar dengan pengakuan Zainon Ismail ahli PAS seumur hidup di dalam bukunya KAFIRKAH AKU.

Malah ada lagi beberapa ahli PAS tampil mengakui perkara yng sama.Meraka telah bertindak mengkafirkn UMNO,mengharamkan sembelihan orang umno halal di makan.Membatalkan nikah sekiranya jurunikah ada kaitan dgn umno,memutuskan persaudaraan,memngkafirkan ayah sendiri serta adik beradik sekiranya menyokong umno,sembahyang berimamkan orang umno tidak sah!

Kepa penyokong PAS korang sanggah perkara tu tidak benar dgn bukti.Baru lah ilmiah!

Klu nak cakap merapu pegi tulis kat blog penyokon PR.Mereka memang memerlukan orng bodoh macam korang!


Anonymous said...

skandal lembu umnu kondo .kah kah kah

Anonymous said...

Pencacai pas disini rugi besar sbb tak dapat kutip derma tin milo.

Anonymous said...

pencacai pas dan pkr sekalian,

sila masukkan hukum hudud , kebenaran lgbt, kebenaran menggunakan kalimah allah oleh kafir dalam buku jingga dan manifesto pilihanraya..ada berani?

Anonymous said...

Ingatlah wahai pencacai2 PAS pada tahun 2008 kamu dengan penuh kerakusan memperdayakan pemikiran rakyat dengan segala macam fitnah dan pembohongan...kini kami telah kembali untuk mendedahkan siapa diri kamu sebenarnya....

Adakah yang berjubah tidak mengambil rasuah dari cina?

Adakah yang mengaku memperjuangkan agama tunduk ditangan kafir sehingga sanggup memecet ahli sendiri?

Adakah demo murtad itu masih kamu lakukan setelah kamu bercampur gaul dengan org kafir?

Adakah kamu mahu mengakui amanat pernah kamu keluarkan telah merosakan aqidah umat Islam?

Adakah kamu mampu membendung pergerakan rasis puak2 yang berkiblatkan Yahudi d S'pura?

Adakah kamu mampu menolak $ yahudi untuk menghancurkan bangsa seagama mu?

Adakah kamu menepati janji2 yang kamu lakukan semasa kamu tidak berkuasa?

Adakah kamu mampu mempertahankan Agama dan Bangsa mu?

Bersedialah kerana kami tidak akan berdiam dan membiarkan kamu terus bermaharajalela

Anonymous said...

Anwar scandal membontot kahkahkah..
Anwar scandal china doll kahkahkah..
Mat sabu scandal bilk 121 kakahkah..
Azmin scandal makan aiskrim dalam toilet kahkahkah
Badrul amin scandal kaunseling jam 3am dgn bini orang kahkahkah

PR parti gila sex kahkahkahkah

Anonymous said...

UMNO adalah sebuah perjuangan

Anonymous said...

pencacai umno,, kalo kutuk orang no 1.

Anonymous said...

skandal lembu umnu kondo .kah kah kah

December 27, 2012 12:13 PM
------------------------
DOK ULANG LAGU LAMA JER...YG HOK TUH PINJAMAN..DIA KENE BAYAR ...KALO XBAYAR KENA SAMAN..BODDOOO...

YG RASUAH TANAH KELANTAN UTK 2 EKOR BABI KAT PERAK KRN PAS NAK JADI MB PERAK TU BARU BETOL2 SCANDAL....

AIYAKKKKK...ITU APEK TOKONG KATA DAP DAP MYK BELESEH DARI LASUAH..MYK TIPU WOO...ITU N AJIS BESELEBAN MELILIT PON KAKI LASUAH...

PANG PONG PANG PONG TUDOH OLANG LEN LASUAH TAPI DIRI SENDILI MYK SYAITOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNN

Anonymous said...

12;28

Siapa yng ajar ..PAS jugakkkk yng ajar!

Cer refresh ceramah Mat Sabu 121!

Anonymous said...

Kepada org2 PAS, kalau ada masalah rumahtangga, sila panggil aku utk kaunseling, tapi bini kau shj yg aku nak kaunseling, yg lelaki mcm kau pegi mampuslah.

aku nak tiru ustaz kauorang yg bagi kaunseling pkl 3 pagi kat bini orang.

Anonymous said...

11.57,

Jangan berimaginasi kuat sangat lah. Fikir positif. Jangan merapu kalau tak tahu. okiee. ni mesti kuat sgt isap gam. ka ka ka ka...komen dua kali ulang benda sama.

Anonymous said...

Orang muda kini pandai menilai dan mereka tahu membezakan diantara yang Fitnah kebencian dan kebenaran.

Semua fitnah dan pembohongan politik yang selama ini mereka lemparkan semakin pada gologan ini.

Kalau politikus picisan PR ingin tahu kami orang muda tidak akan akur dengan main politik seperti ini kerana pertimbangan kami banyak tertumpu kepada dasar yang dilaksanakan. Dan pada kami ia amat jelas Pembangkang hanya bergantung kepada fitnah dan BN pulak berusaha sedaya upaya mempertahankan kemakmuran negara ini.

Jelas tiada pertandingan di sini kerana BN adalah pemenang yang mutlak.

Anonymous said...

oppa mongolia style..

Anonymous said...

Jika kebencian dan assabiahlah yang menjadi pengangan PR maka puak merekalah yang akan bergaduh sesama sendiri

CIFUT said...

Kesian... cai2 PR masih pakai isu NFC nak tunjuk 'kezaliman' BN.
Nak tanya 1 je pasal isu ni: Suka atau tak, suatu hari nti 'duit rakyat' yg NFC pinjam akan dibyr balik SEPENUHNYA, tp mcm mna pulak dgn duit rakyat selangor yg khalid pakai lupuskna hutang Talam? Burn mcm tu je kan?
Skrg sapa yg byk songlap duit rakyat?

Tu belum ungkit pasal Ladang Rakyat, Janapari Halimunan Husam dll lg tuh.
Bangang punya cai.

Anonymous said...

cacai Be End tipu! ramai orang komen di youtube memberi respond baik, ternyata rakyat suka PR.

Anonymous said...

oppa china dol style...

Masuk carta majlah lucah jepun!

Anonymous said...

PAS tidak sepatutnya mengadaikan perjuangannya...

Bila perjuangan sudah ditinggalkan maka akan keluarlah pejuang2nya dari barisan.

Bila PAS menganggotai PR sebenarnya PAS menempa kehancuran..

Anonymous said...

oppa mongolia style..

December 27, 2012 12:36 PM
=================================

Oppa..Anwar bantai chinadoll punya style...

Anonymous said...

Adalah lebih baik berjuang sendiri bersatu dengan kaum2 yang secara nyata memusuhi agama dan bangsa mu

Anonymous said...

beras JATI mana? Beras JATI?

Anonymous said...

rakyat sayang preve

Anonymous said...

Jangan jadi si kitul mengkhianti bangsanya...


jangan kita hancurkan apa yang kita demi janji2 yang belum pasti

Ingatlah Yahudi dan Nasara tidak akan berdiam diri dan akan sentiasa mencari jalan mengancurkan kita.

Anonymous said...

Itu lah bodoh. baca blog PRO-umngok, pro umngok perasan lah sokongan rakyat meningkat dan yakin menang pru. hakikatnye sebaliknye.

Anonymous said...

DAP mempunyai hubungan baik dengan PAP dan PAP mempunyai hubungan baik dengan Yahudi


Fikir2kanlah

Anonymous said...

HIDUP UMPORNO!

Anonymous said...

cacai Be End tipu! ramai orang komen di youtube memberi respond baik, ternyata rakyat suka PR.
=================================

ternyata rakyat suka PR bergaduh sesama sendiri dan lingkup!

Anonymous said...

Apakah kita mesti berdiam terhadap perbuatan slah seseorang hanya kerana dia digelar Tok Guru

Tanah Kelantan Tergadai Ditangan.......


Anonymous said...

HIDUP UMPORNO!
=================================

hidup pelakon filem porno, Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

Yahudi menjadikan DAP sebagai ejen memecahbelahkan perpaduan Islam di bumi bertuah ini.

Mereka sentiasa mereka-reka cerita jahat untuk menjatuhkan orang melayu dan islam.

Bagi aku Malaysia ini bumi bertuah tidak seperti yang digembar gemburkan oleh agen2 Yahudi.

Sedarlah kerana kita ini bertuah kerana mempunyai pemimpin yang bijak berhadapan dengan agenda yahudi. Kalau tidak sudah lama kita terjerumus kedalam perangkap mereka.

Teruskan perjuangan kita, pertahankan Agama dan Bangsa kita

Anonymous said...

berape byk umnu byar korang komen sial?

Musang Amang said...

di sabah, hanya pakistan (raja perogol n kongkek) dan bugis (kaki gaduh) yg suka undi UMNO!!! diorang dpt IC ngan rumah lagi! Bukti? tanya si keluarga AMAN ngan si JAINAB!!!

ini kalilah! kamu urang tinguk seja nanti...

GotYou! said...

Biarkanlah para pencacai PKR sekalian bermimpi sehingga ke Putrajaya dengan dalil alim ularmaknya. Apa je yang mereka ada selain berangan? Jadi redhakan je la segala angan-angan mereka tu sampai mereka berdebum jatuh dari pokok kelapa.

Anonymous said...

Apakah kerana anda seorang berstatus Presiden dan pelajar pintar dari Madinah maka anda boleh mengeluarkan amanat yang memecahbelahkan aqidah umat islam?

Kafirkah Aku

Anonymous said...

TOLAK BN - TOLAK RASUAH.

Anonymous said...

12;39..

Ko tunggu PRU13 klu nak tau keputusan sebenar!

Aku bagi ko gambaran ringkas...
Piliharanraya Kecil yng terakhir di menangi umno/bn 8 kerusi berturut2.

Pilihanraya Kampus pro aspirasi yng menyokong kerajaan menang majoriti 2/3!Suara anak muda!

Pegundi atas pagar(pengundi senyap)telah kembali menyokong kerajaan kerana PR hanya berpolitik tetapi gagal menunjukan prestasi apa yng mereka katan di dalam manifesto.Perkara2 lain pun jng diambil remeh seperti kesan buku kafikah aku.Ketik adialn di p.pinang,Isu Kg buah Pala .pemblakan di kedah,Pemberian tanah kpd orng cina di kelantan,ketidakmatangan pembangkan di perak semua itu akan di nilai dlm pru13!

Jangan salah kan hantu bila kalah..kerana hantu sebenarnya adalah korang sendiri!

Anonymous said...

Tolaklah dgn tongkat Pork Nick tu kalau larat. Kahkahkah!

Anonymous said...

MANA ULAMAK ULAMAK PAS?
MANA HARUN DIN?
MANA PERGI SEMUA?
MANA MANA?
TAK DE TELOG SEMUA....
MALU AGAMA
MALU BANGSA
KERANA KUASA
SANGGUP JUAL AGAMA
MAKA JADILAH KAMU
PECACAI DAP&PKR

Anonymous said...

Ni cth komen org x diberi hidayahNya. Hati ko di dh digelapkan dek krn slalu mempermainkan agame bersame pas & tok guru2 sesat ko yg songlap duit rakyat, tabung memali, tibai bini org yg dihalalkan oleh puak2 ko. Umno buang nuar yg busuk cam bangkai korang angkat jd berhala..

Anonymous said...

senjata umgok yang paling ampuh menyerang pr ialah skandal seks. asyikk seks ..seks..rakyat tolak umporno la kalau ceggini.

Anonymous said...

Orang muslim d Sabah lebih banyak berusaha dan berfikir memajukan diri sebab itulah mereka menjadi insan yang berjaya.

Kejayaan mereka ini semakin d cemburui oleh org2 cina dan bumiputra lain.

Jadi persoalannya apakah kita ingin terus hidup dalam ketakutan dan terus memusuhi orang lain tanpa mahu berusaha. Kalau inilah caranya maka puak2 yg menyokong PR d Sabah ini adalah puak2 yang malas.

Usaha tangga kejayaan ...

Kejayaan tidak akan datang bergolek dengan kemarahan dan kedengkian tapi yang mampu memajukan anda hanyalah doa dan usaha.

Segala dasar yg disediakan sepatutnya memudahkan semua org utk berusaha tp puak ni tidak cerdik menggunakannya.

sebagai contoh anak2 yg kita hantar kesekolah tidak semuanya akan dapat keputusan yang baik segalanya bergantug kepada usaha murid tadi. Maka dalam konteks ini kerajaan telah menyediakan segala kemudahan yang ada untuk anda maju tp kalau anda sendiri terus terperuk dalam kedengkian dan kemarahan tanpa mahu berusaha maka anda adalah penyebab kegagalan anda.

Kurangkan Masalah tingkatkan prestasi POK!!

Anonymous said...

NO WONDER UMNGOK SO STUPID. FOOLSTOP

Anonymous said...

hahahaaaa

pandai la orang Sabah berfikir...


Salute..


Kurangkan Masalah Tingkat Pretasi...


Hidup UMNO

Anonymous said...

12;51

Hahahaha
memang umno bayar banyak pada kita orang nape jeles ker..?

Hospital hanya bayar rm1,minyak petrol dapat subsidi,gula dapat subsidi,anak sekolah dapat buku free,peluang belajar di sekolah klu tak pandai di sediakan puaat kemahiran,umno menyediakan peluang pekrjaan,dapat duit BRIM KIHKIHKIH!
bANYAK LAGI LA KLU NAK SEBUT TAK CUKUP RUANG!

Jgn lupa umno juga membenarkan pil B complek di benarkan jual untuk orang macam ko makan kahkahkahkahkah

Anonymous said...

cacai BE END takda modal dah.

Anonymous said...

Siapa kata Malayisa ia a bad place untuk hidup ....

Kalau ada urang sakap macam begini pasti urang ini ndak waras ...

pernah kamu dangar urang mati kelaparan di M'sia

makanya semua yg buruk itu datangnya dari yahudi bah tu...


Silap urang kau pok..

Anonymous said...

PAS GILA BABI.

Anonymous said...

terharu tengok abang Polis dan Askar bantu mangsa banjir ....


Dulu puak BERSIH ni lah yang belasah polis


Bagi racun dibalas Madu

Malula ikut PR ndak ada maruah

Anonymous said...

bubar parti umno , pastu masuk pas lagi bgus.

Anonymous said...

1pm

Ko tak baca habis komen di sini..yng ko nampak komen sex..Langsi puaka yng mulakan perkataan sex la ngok.

Scandal tanah di Kelantan,Kesesatan Amanat Hadi,Scandal balak di Kedah,Scandal tanah perkuburan Islam di pulau pinang,Kontroversi penggunaan kalimah Allah oleh LGE dan macam2 lagi!

Yng ko nampak komen sex ,memang patut la ko jadi penyokong Anwar dan Mat Sabu!

Anonymous said...

apala korang sume jeles dengan Dsai nak jadi pm. Yelah korang ni cacai Be end seumurr hidup patot la jeles gila.

Anonymous said...

Saya amat sedih bila ibu saya kata "Mak tak dapat datang bulan ni sebab nak tunggu pilihanraya nak undi UMNO, biarlah kita jadi insan yang tau berterima kasih, kerajaan telah banyak bantu kita"


Perjuang seorang Ibu...

I Luv u Mom

Anonymous said...

1;11

Bubar PAS sebab dah sesat lepas tu masuk umno amacam ok tak?

Anonymous said...

Kalau orang matipon dihalau apakan lagi yang hidup


inilah kehidupan rakyat penang...


Kita rampas Penang balik

Anonymous said...

Sekarang ini trend orang sokong PR.Umnuu is Dead.

Anonymous said...

Kenapa bila timbul kes2 rasuah yang melibatkan Insan yang bergelar ulamak maka semua orang dalam keadaan silent mode...

Kita manusia yang tak mungkin lepas dari melakukan dosa.

Anonymous said...

1;13

Rasa nak nangis la baca luahan hati ibu kamu..

Waktu zohor dah masuk mari kita bersolat dan doakan kesejahteraan ibu kamu.

Abaikan sahaja klu orang PAS kata sembahyang orng umno tidak sah.
Hanya Allah swt yng menerima sembahyang kita melalui rahmatnya!

Assalammualaikum.

Anonymous said...

Kalau betulah trend sekarang rakyat sokong PR pasal masa buat ceramah kat Shah Alam bawa tokong sekali tak lakuuu

Anonymous said...

Bukalah mata. umngok kuat rasuah mengalahkan negara Zimbabwe. JOM Ubah !

Anonymous said...

1;13 ELEHHHHH!!!

Memang kita orang jeles dgn Nuar sebab kote dia bengkok!
muahahahaha...

Anonymous said...

aku yakin trend sokongan dah berubah kepada pembangkang di Selangor, Kedah & Penang.

Kerajaan di ketiga-2 negeri ni akan kalah...hahahaha.

Sapa yg nak khalid samad sila angkat tangan. Khalid samad akan hanya berpeluang menang sekiranya dia bertanding di Kelantan shj.

hahahaha...

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Nik Aziz dah tua, sekiranya dia bersara, calon yg paling sesuai menggantikan Nik Aziz ialah Khalifah Umar Abd. Aziz dr Penang....hahahaha. Khalifah ni hanya makan babi yg disembelih sahaja...hahahaha.

Anonymous said...

Mengapa org2 yg menyokong PR sentiasa membawa berita yang buruk sedangkan mereka hidup dalam kemakmuran?

Ada banyak kebaikan disekeliling mereka yang boleh diperkatakan tapi mereka memilih untuk bercakap tentang keburukan.

Umumnya orang yang sentiasa mencari kesilapan orang lain adalah orang yang sangat pendendam dan mempunyai hasad dengki terhadap sesuatu.

Berbicaralah secara rasional dan kamu akan temui ketenangan...

Islam Agamaku
Orang Islam Saudaraku
dan...
UMNO parti pilihanku

Anonymous said...

Ha ! Ha ! Ha ! Betul tapi bagi sikit cari makan jangan sampai habis nanti Kucing kuat makan kita

Anonymous said...

Bila seseorang yang bergelar ulamak menggunakan agama untuk mendapatkan keuntugan duniawi maka ia sebenarnya menempa jalan kehancuran.


Yahudi & DAP pemusnah Islam

Anonymous said...

Cakap2 politik PR semakin menyerlahkan rupa sebenar mereka. Apa tidaknya dulu kata orang rasuah tapi kini mereka sendiri ambil rasuah.

2 Bad

Anonymous said...

Hidup ini, jangan lah diperbodohkan, diperkudakan oleh ameno itu je.

Anonymous said...

Sikap radikal dan aggresive PR akan memakan diri mereka sendiri.

Masing2 berlumba-lumba mengejar harta dunia hinggakan yang bergelar Tok Guru pon sanggup melakukan perbuatan rasuah.

Malaya Dilema.

Anonymous said...

Tak nak amik rasuah pi jual Jus To Guru

carik makan cara Halal

Yang Benar
Agen Halal

Anonymous said...

Anonymous said...
Sekarang ini trend orang sokong PR.Umnuu is Dead.

December 27, 2012 1:17 PM

-----------------------------------

Mimpi basah siang hari? Kihkihkih.

Anonymous said...

Kalau berdasarkan senario politik terkini PR pasti akan tumbang di Kedah dan Kelatan.

Selangor ...ummmphhh dah lama dah PR kalah kat negeri ni...bak kata orang Sabah Tunggu saja tanggal mainnya.

Anonymous said...

Balak dan PR tidak dapat dipisahkan.

Andai dipisah maka hilanglah modal pilihanraya.

Anonymous said...

Sekarang ini trend orang sokong PR.Umnuu is Dead.

December 27, 2012 1:17 PM
-------------------------
BOMO SIAL...

HNY YG BODDDOOO n BAGHAL SAJE YG SGP SOKONG PR..SBB PR PERJUANGKN PLURALISME, HAK SAMA RATA(BODDO MELAYU PR) LGBT, NGR SEKULAR....KITAB JINGGAY ADA TULIS......

Anonymous said...

3N adalah sejenis virus yang mampu menghancurkan hutan rimba di malaysia (Balak).


Awas 3N menyerang hutan anda!!!

Anonymous said...

Hina la PR sehina-hinanya. Apabila tidak tercalon nanti, lembu2 ini juga lompat parti dn mohon sertai Pakatan.pigidah!

Anonymous said...

Virus ini 2 ahli DAP 1 lagi ahli PAS

hikhikhikkkk

Virus ni dikawal rapi oleh Tok Guru tau ...dont play2 haaa

Anonymous said...

Awas Balak anda Diperhatikan...




Skodeng Tok Guru

Anonymous said...

Tidak ku sangka rupanya Balak adalah dugaan Iman bagi Tok Guru

Anonymous said...

umnu lemah,lembek,pondan takde telo. kalo berani bubar parlimen. bila pru?? kecut ameno.

Anonymous said...

Malaysia akan jadi negara tarikan pelacur sekiranya PR memerintah dan Anwar Berahim jadi PM. Pelacur-2 ini menunggu giliraan utk bertemu dgn PM kita utk melabur. hahahahaha...

Anonymous said...

U

M

N

G

O

K

Anonymous said...

Cayalah!! hidup umnu! hidup RASUAH!

Anonymous said...

umnu lemah,lembek,pondan takde telo. kalo berani bubar parlimen. bila pru?? kecut ameno
=================================
PKR/PAS/DAP bukan setakat tak ada telur, pelir pun tak ada. Kalau berani kenapa tak bubar DUN dahulu? undang2 tak menyekat DUN dibubarkan oleh kerajaan negeri. cakap aje bising.

Anonymous said...

Dicadangkan pihak2 yang terlibat dengan Skandal penjualan tanah balak di Kelantan dibawah ke Mahkamah.


Anonymous said...

Aku setju jika Skandal ini di bawa ke Mahkamah biar segala perbuatan ini menjadi pengajaran Umum

Anonymous said...


101% Setuju

Sesiapa saja yang terlibat dengan penjualan tanah balak ini mesti dihantar ke muka pengadilan...


Anonymous said...

senarai negeri yg banyak jual tanah.

1. selangor - korek lubang jual pasir masuk poket sendiri
2. kelantan - gadai tanah pd cina sbb nak jd MB, rampas tanah org tempatan, bagi pd cina luar buat ladang
3. penang - jual tanah kerajaan utk buat rumah rakyat kpd kroni.

Kerajaan Penang juga telah menghalau orang mati.

Anonymous said...

Jauhkan diri dari rasuah!

Jika terlibat anda perlu bertanggungjawab.

Bawa kes ni ke Mahkamah aku setuju

Anonymous said...

Tidak semestinya kita mesti pilih bulu dalam soal rasuah yang salah tetap salah yang benar tetap benar.

Hantarkan kes ini ke Mahkamah

Anonymous said...

DENGAR KHABAR ANGIN YANG BERTIUP KENCANG IDOLA AHLI PAS MAT SABU AKAN BERTANDING DI PARLIMEN PUTRAJAYA.

ALASANYA DEKAT DENGAN PUSAT PENTADBIRAN , DAN DENGAR KATANYA LAGI PR CONFIRM BOLEH MENANG.

SAYA YAKIN BOLEH MENANG PASAL SIRI CERAMAHNYA HEBAT........

APA MACAM BRO , ADA PERCAYA KA.....

MANA PENYOKONG BN DAN PR SILA KOMEN.......

Anonymous said...

Dunia ini tanpa agama lagi baik. Kerana agamalah menjadi manusia dibahagi-bahagikan. Tuhan tak pernah tolong manusia cuma manusia tolong manusia. Agama menggangu kemajuan dan perkembangan manusia. Oleh itu jangan pentingkan agama kita nak hidup BEBAS ! Yahoooooooooooo

Anonymous said...

Nilailah sendiri betapa hati dan telinga penyokong2 PR telah dibutakan oleh ceramah politik dendam sehinggakan perbuatan menjual tanah balak oleh ketua mereka tidak diendahkan ....

Cegahlah kemungkaran yang berlaku walaupon pahit. Takkanlah nak jadi penykong kepada perbuatan rasuah. D mana letak pertimbangan dan maruah diri jika menjadi pengikut yang sebegini rupa.

Nilailahh sendiri

Anonymous said...

Mat Sabu ni tang rembat bini orang bole menangla tapi kalu nak bertanding kat Putrajaya dan confirm menang tu aku tak yakin la.

Masa kena tangkap khalwat dulu pon orang selamatkan dia. Tu baru kes khalwat dah goyang, ini kan plak nak menang kat Putrajaya...hehehee

Sedap Mah

Anonymous said...

Memandagkan Hj Hadi dah lari Mat Sabu adalah Presiden PAS yg baru.

Dengan ini maka PAS secara rasmi ditukar kepada Parti Mah


hikhikhik bau lekat lagi tu

Anonymous said...

anon2:08;

Penyokong PR yng dah tak menyempat nak tengok kekalahan Pakaran Rakyat sekarang nie
musim banjir tak sesuai utk adakan pilihanraya.

UMNO adalah parti dgn sifat kemanusiaan yng tinggi perlu menolong rakyat PAS di kelantan sedang kesusahan akibat banjir.Mereka perlu di bantu apatah lagi dah 22th mereka minum air lumpur yng di bekalkn kerajaan negeri.

Sabar la bro,gelojoh la lu mari lah sama2 kita menolong mangsa banjir tanpa kira fahaman politik!

Lpas settle dah tak ada mangsa banjir lagi barulah di adakn PRU13 kan cantik!Umno pun sampai bulan 5 jer lepas tu sambung ler balik
bentuk kerajaan baru sbb dah menang besar hehehe!

Anonymous said...

Kalau nak carikk calon tanding kat Putrajaya tu carik la yg berkeliber sket Bro ... yg hantar kaki rembat bini org ni cannot gi la Bro

120cc

Anonymous said...

Kenapa penyokong pas taknak komen pasal penjualan tanah balak kat kelantan ni....


bagila respon ..ke.. takut nak respon


diam tanda setuju

Anonymous said...

Korang Hj Adi tak tinggalkan AMANAT buat Mat Sabu sebelum gi makan angin kat luar negara...


hikhik

Anonymous said...

2:21

Yahooooo bebassssss!



Atas nama bebas ko punya bontot di serahkn kpd abng.Nnnn....nnnn...nnn.....uuuuu kote bengkok!

Anonymous said...

Wooiiit...penyokong PAS/PKR/DAP gila babi, cepatlah suruh MB kauorang bubar DUN sebelum Najib umum bubar parlimen. Takut ke? kalau takut, kauorang potong telur masing2 dan rebus, kemudian potong pelir masing2 dan bagi makan kat anjing.

Anonymous said...

Dalam Parti PAS ni .... pemimpin dia nak curik balak ka. buat amanat yg pecah aqidah ke, rembat bini orang ke semua ahli kena terima....tak bole bantah...

hikhikhik hinanya jadik penyokong PAS

Anonymous said...

Anom 2.21 inilah hasil perjuangan Anuar. Kalau dulu mau budak ni masuk ISA

Anonymous said...

aku terbaca penjelasan yg agak baik di sini..

http://satuhala.blogspot.com/2010/01/gerhana-awal-2010.html

bukan maksum.. said...

Langsi..bai!!! Bukan ke pemimpin songkok hj korg ke yg menyanjung kapir tokong ni sebagai khalifah..ko taknAk join mat sabun mkn vavi dgn abg guan eng ke..ke tu fitnah dr umno..kih..kih..

bukan maksum.. said...

..Pemerintah dok tadbir. ..Terasa pemimpin&penyokong PAS, kurang asam ko langsi..tadbirr..tadbirrr. ..

Anonymous said...

Agak-agaknya la apakah jawatan menteri yang sesuai untuk Mat Sabu ni kalu PR dan dia menang?????

Gua dah tau....

Memang sesuai sangat , tambahan dia menang kat Putrajaya pulak tu.....

Muka dah ada sikit macam Man Raja lawak , kalu dia masuk Maharaja lawak confirm menang

Mana tak nya , kalu ceramah kat pentas tak buat lawak bukan lah Mat Sabu namanya , muka tu dah la macam pelawak

Anonymous said...

Mmg bodoh lh ko ni..sombong plak tu..

Anonymous said...

Kat kelantan....byk tokong budha...yg besar2 dan tinggi2....serambi mekah

Anonymous said...

UMNO sesat....orang senang nak kesan....PAS sesat....susah nak kesan ( berselindung disebalik serban & jubah ) inilah ciri2 munafik

Anonymous said...

Betul tu....kerana undi sanggup jadi munafik

Anonymous said...

Nik Akjis kata orang pengecut nak jumpa hadi awang,SATU SOALAN KPD NIK AJIS,TOLONG HJ HADI JAWAB DALAM TV1,2,3,ke dalam malaysia ini hanya ahli PAS saja kah orang2 beragama Islam?dan orang lain bukan beragama islam?bila dia Hadi/PAS ambil alih tugas Tuhan?

Anonymous said...

Dah 200+ komen, takde satu pun komen dari org PAS pasal isu ni.

Asyik2 ulang isu yg lapuk.

Come on la, anak jantan la komen pasal permintaan DAP ni.

Kerandut dah kena jentik pun masih duk diam jugak?

Anonymous said...

Apa yang mereka anggap mati syahid(kes Memali) adalah percuma mati katak sebab kena tipu Dajal.Solat 2 imam,mencerminkan solat mereka(pas) saja betul???Tapi pun anggapan saja,mungkin juga solat2 itu tidak sampai Tuhan apa lagi diterima Tuhan.Sembelih ayam,nikah 2 kali ajaran yg pelik2.cuma dia tak sentuh menunaikan Haji,sah ke tidak?

Anonymous said...

SAYA YAKIN BOLEH MENANG PASAL SIRI CERAMAHNYA HEBAT........

APA MACAM BRO , ADA PERCAYA KA.....

MANA PENYOKONG BN DAN PR SILA KOMEN...ceramah hebat,ya ceramah hebat,pandai pidato tidak semestinya pandai bekerja.tenguk macam berapa % kaum Cina,melayu?India?.sebab kaum cina mgkn sokong di,faham2lah untuk saham DAP.kaum india mgkn 50-50?kaum melayu pecah 3.bermakna PKR & PAS kongsi,tinggal 1/3 untuk BN?

Anonymous said...

sudah 40 tahun aku idup d sabah, tiada jg aku kna zalim mcm diurang ckp, anak aku pn ok saja, p skolah dpt biasiswa lg, p hospital byr RM1 jak, aku keja sndiri pn tiada urang tulung ok jak bah... tp skrg smenjak pkr ni ada, saudara aku pn gaduh sama aku, pasal sukung anwar, ini kali lah, BN pasti menang lagi..

Anonymous said...

DUNIA INI TANPA AGAMA BAGUS ! MANUSIA MENJADI BEBAS ! SEMUA BOLEH ! YAHOOOOOOOOOOOOOOO

Anonymous said...

DUNIA INI TANPA AGAMA BAGUS ! MANUSIA MENJADI BEBAS ! SEMUA BOLEH ! YAHOOOOOOOOOOOOOOO
============================================

kalau semua boleh, kenapa kau tak melancap dekat traffic light jln Pudu? Atau kau boleh tonggeng punggung depan Anwar Ibrahim? Buatlah...

Anonymous said...

sama la kita pok..itu pkr memang bikin panas. dtg negeri kita bikin kacau jak. kalau bagus sangat, aku pun ndak kisah bah. tapi durang lagi sialan drpd bn

Anonymous said...

BUKAN SATU OMONG KOSONG JIKA KAUM CINA DINEGARA INI :

A.MELAKUKAN PEMBERONTAKAN INI FAKTA SEJARAH
B.MENIPU,MENYELEWENG SUKA MEMBERI RASUAH DAN BERSEDIA UNTUK JUAL NEGARA
C.PENYEBAR PENGAMAL MAKSIAT
D.MENINDAS KAUM LAIN
E.PERKAUMAN YANG AMAT TEBAL

DAN YANG TERBARU;

BERPAKAT DENGAN PUAK IMPERIALIS DAN ZIONIS DALAM USAHA UNTUK MENJATUHKAN NEGARA ISLAM INI.

MAKA INGATLAH, SETIAP WAJAH KAUM CINA YANG KAMU PANDANG, MAJORITI NYA ADALAH PENGUNDI DAP SEPERTI YANG TERBUKTI PADA PRU KE 12

Anonymous said...

Ulamak adalah pewaris para nabi....pok nik pula adalah pewaris setan tua kutuk yg direjam, begitu juga dengan pork sheikh anuar aljuburi, dia bukan anugerah tuhan yg sebenar akan tetapi aljuburi adalah setan tua kereput yg direjam dan dibakar oleh api neraka jahanam.

Anonymous said...

dalam dunia ni takde yang kekal .. kalau umno jatuh sekalipon.. harap bukan ditangan pakatan syaitan ..

pertahankan selagi boleh..
pertahankan selagi boleh..
pertahankan selagi boleh..
pertahankan selagi boleh..
pertahankan selagi boleh..
pertahankan selagi boleh..

pertahankan WASIAT datuk nenek , ayah ibu kita

DAP ... Jangan diangkat jadi PEMERINTAH

Anonymous said...

Pas nate bewok.... kafirkan sedara islam...