IKLAN BERBAYAR

Wednesday, December 26, 2012

PENGUNDI CINA : DAP SUDAH KENCING SAMA LU PUNYA MUKA !


aiyakkk
manyak cilaka
aiyak
apasal cilaka ?
aiyak manyak cilaka pasat itu DAP sudah kencing manyakkk musuk kat muka pengundi cina.

sebelum ini DAP menjanjikan sebuah goverment yang transperan
sebelum ini DAP menjanjikan sebuah government yang telus

olang cina sudah percaya
olang cina manyak percaya pada DAP

kerana percaya
pilihanraya negeri sarawak DAP menang banyak kerusi dun majoriti pengundi cina

aiyak mana cilakak nya gap ?
aiyak cilakak lu sabar la !

tailo gap mau kasitau pengundi cina
DAP sudah berak sama lu punya muka

DAP menang perak
DAP sudah kasi itu jawatan menteri besar kepada pas
sama sama kaw tim, DAP dapat 4000 hektar kawasan balak di gua musang

memang ikut undang-undang negeri MB misti melayu
sepatutnya DAP suruh salah seorang adun DAP cina letak jawatan
kasi MELAYU DAP MASUK BERTANDING
lalu jadi MB DAP !

tapi DAP talak buat
dia mau untung
itu pasat dia kasi jawatan MB kepada pas

dan DAP dapat untung 4000 ekar tanah balak
aiyak manyak cilakak
bukan DAP
tapi 2 olang saja untung
ngeh dan ngar
lain lain DAP pi mati loooooo

halo pengundi cina
lu ada paham ka apa saya cakap ?
DAP talak cakap selupa bikin maaa

jangan jadi bodoh maaaa
KASI UBAH DAP MASA PRU 13 MAAAAA

49 comments:

Anonymous said...

gen2felda

dalam BN= Umno dominan membawa negara menuju kearah Negara Berpendapatan Tinggi.

dalam fuckatoon= Dap ketua lanun,P Gay R ketua perompak, pasamdol adalah 40 lanun dalam tempayan berserban yg.ikut arahan lanon dan perompak dengan menggadai bangsa dan agamanya..

Ali said...

saya adalah pengundi baru utk mengundi pru13 ni,seronok sgt2 bila dh dpt mengundi,sy akan mengundi BN pru13 ni,jgn haraplah sy nk mengundi pr, wpun sy ni baru pertama kali nk mengundi hati sy tetap memilih BN wpun org2 pr katakn mereka lebih baik,bagi sy org2 pr x pernah nk ambik berat tntng masalah rakyat,mereka hnya tahu menabur fitnah sj,pernah x kita dgr pemimpin pr nk buat perancangan utk rakyat?,sy belum pernah dgr,kita baca saja harakah mana ada pemimpinnya merancangkn sesuatu utk kebajikan rakyat,kebykan beritanya tntng memfitnah ,semua org x betoi depa sj yg betoi,jd kawan2 marilah beramai2 kita mengundi BN semoga Malaysia ini dirahmati ALLAH aminnnnnnnnnnn.

Anonymous said...

x semua cina sokong dap, cina2 totok yg atok2 depa yg komunis dulu pernah bunuh melayu sj yg sokong dap. pas pun pukimak iktiraf komunis tu pejuang negara.
pas n dap sama2 pukimak!!

Anonymous said...

Ali 9:08 PM

Tepat sekali pendirian kamu.

PR hanya tau mencipta persepsi negatif yg langsung tidak mengandungi nilai konstruktif, dan mereka menjadikan rakyat sebagai target persepsi ini supaya rakyat terus dipergunakan.
PR berniat nak ganti kerajaan BN yg sedia ada, kita pula bertanya dengan jaminan apa yg mereka boleh berikan bahawa mereka lebih baik dari BN sedangkan saban hari mereka menunjukkan contoh yg tidak baik kepada rakyat!
Berbekalkan fikiran yg waras dan pendirian yg wajar, kertas undi pasti akan aku pangkah utk BN dalam PRU 13 nanti.
PR bersiap sedia lah ko menggelupurrr!

Anonymous said...

Ngeh.. Ngeh.. Ngeh.. Ngaaa.. Nga.. Nga.. Ngok betul Pakatan Rompak ni.

Anonymous said...

anon December 26, 2012 9:27 PM...

anda silap.. kawan2 cina sy rata2nya semua pangkah roket (umur bwh 30 tahun).. tak percaya??.. nanti bila PRU.. pergi Taiping..

- Org Lake Garden

Anonymous said...

sbb tu taiping ada byk kem askar. penyokong komunis byk.

usin said...

dari sekecik2 benda sampai sebesar2 isu, pas asyik kena kencing oleh dap. namun tak ada satupun yg dapat menyedarkan pas betapa busuk dan hancingnya air kencing dap sehingga kesannya sampai ke tulang sum-sum pas. adakah pas menunggu sehingga parti itu mereput dan rebah ke tanah baru nk sedar?

malayoo mudah lupa said...

Eeeeeee.....geli aku kalo dengar nama DAP tu...parti anti org malayoo n org Islam,sesiapa yg undi PKR or PAS mereka juga sokong DAP sebab depa sekutu dlm satu pakatan

Anonymous said...

pakatan mmg haram jadah, sundal, sial ,babi, lahanat,,,,,,.....

Anonymous said...

CAT..COMPETENCY ACCOUNTABILITY TRANSPARENCY...BUKAN...CINA AKAN TIPU?

SIAPA MELAYU TOLOL YANG PUJA DAP ?

Anonymous said...

UMNO dan PAS harus bersatu .

Anonymous said...

baru berapa bulan dapat kuasa dah macam nie....... kalau lama entah apa pulak????

Anonymous said...

Nk berwakil rakyatkan OKU ok lah...tp keupayaannya terbatas ... lebih baik jika kita mengundi calon dpd bakal wakil rakyat BN DATO TAN LIAN HO....pasti sentiasa cergas dan berkeupayaan tinggi..

Anonymous said...

Kamunting sudah pasti dlm tgn BN.. Kawasan len BN kena keja lg kuat...

Anonymous said...

Semenjak ISA dimansuhkan, umno semakin rakus menelan duit rakyat setiap saat. Jangan lah mengampu najib semata2 kerana duit.

Anonymous said...

Sejak ISA dimansuhkan pentadbiran kerajaan makin terlus tapi pembangkang pula semakin rakus ambil kesempatan menunjukan bakat berdemonstrasi tanpa ada sekatan. Blog GAP ni boleh jd contoh pantang bg ruang ade je fitnah nak dilemparkan. Tapi kelebihannya pembaca sendiri boleh menilai berbanding blog pembangkang yg sentiasa ada moderator yg tapis komen seblum siarkan.

Anonymous said...

PAS bila dah tecungap2 lemas kau tengok ler nanti tehegeh hegeh offer nak bersatu ngan UMNO...apa punya bangang ler PAS ni..dah lah bangang sombong lak tu..

Tukang Komen said...

GAP

HARAPKAN DAP,DAP MAKAN TAIK. MALANGNYA ADA MELAYU ISLAM TAK SAMPAI HATI NAK TINGGALKAN DAP. PADA PAS BERSAMA DAP SUATU KEBANGGAAN.UMNO TIDAK PERNAH BANGGA BILA MCA DAN MIC TURUT SAMA DALAM PERJUANGAN MEMBELA RAKYAT DAN NEGARA. BAHKAN UMNO MENJADI TULANG BELAKANG DIDALAM BN.

DIMANA KEDUDUKKAN PAS DIDALAM PAKATAN RAKYAT? DARI SEGI ASAS MEREKA SUDAH HARAM. PR IS ILLEGAL.
TIDAK BERDAFTAR. DLM PRU MEREKA GUNA PAKAI LAMBANG MASING2. HATI TAK BERSATU, KETUA2 PARTI BERBEDA IDEOLOGY. KALAU PR MEMERINTAH AKAN HURU HARA DAN LINTANG PUKANGLAH URUSAN NEGARA. HANCUUUUS.

HARAPKAN DAP,DAP MAKAN TAIK.

Anonymous said...

KORANG PERASAN TAK LAMBANG PAS BULAT MCM ... LUBANG JAMBAN....AKU DH LAMA PERASAN...HEHE

Anonymous said...

Cari makan susahlah politik adalah satu permainan tahu main akan menang tak tahu main akan kalah. Kadang-kala tukar perintah pun ada kebaikan seperti kucing jaga tikus. Jika tikus sudah banyak tanpa kucing nanti banyak akan dimakan.

Anonymous said...

Hanya PR sahaja yang mampu menghentikan rasuah penyamun umngok.

Anonymous said...

last sekali yang tak boleh blah..NGOKKK~..hahahahaa...barua komunis ngok

Anonymous said...

Boleh tahan jg bodo pencacai BN ni.Mereka dpt tanah tu 2004-2006.PR terajui Perak 2008.Dua tahun sblm PR mnjadi kerajaan di Perak mereka dh dpt habuan.Hebat tu bro,tilikan mrk.Dn lg satu PM Malaysia bakal berbesan dgn Pengerusi Parti Komunis Kazakhstan.Apa cita bro.Tdk nk protes ke?Dn satu lg sape yg tr cungap2.PAS atau UMNO?Bila dh nk merudum baru ingt PAS,tp masa kuat PAS nk di hapus kn.

Anonymous said...

GAP

tak abis2 fitnah...tak takut dosa ka kau ni? sampai desperate mcm ni..

mengatakan tanah diberi utk jawatan MB adalah satu fitnah yg dilaknati Allah...bawalah berzikir

aku tak setuju jugak dia masuk bisnes mcm ni semasa memegang jawatan politik tapi memfitnah yg membabitkan org Islam jugak aku rasa dah melampau...

Anonymous said...

"Berikut adalah kronologi transisi tanah tersebut seperti mana yang dijelaskan oleh Ngeh yang dilaporkan dalam protal berita. Kronologi ini menunjukkan pengaliran atau perjalanan bagaimana tanah itu akhirnya masuk ke dalam genggaman Ngeh dan rakannya Nga.

Pada 13 September 2000, kerajaan Kelantan meluluskan tanah itu kepada Yayasan Islam Kelantan (YIP). Manakala pada Disember tahun itu juga tanah itu diluluskan kepada sebuah syarikat untuk dibangunkan tetapi ianya gagal, ini menyebabkan YIK mengambil balik pada 18 Ogos 2004.

Selepas pengambilan semula oleh YIK itu, pada 28 Ogos 2005, YIK menyerahkan tanah itu kepada Upayapadu Plantation untuk dimajukan. Perjanjian mengenainya ditandatangani pada 3 Mei 2006. Elok juga kalau didedahkan siapakah pemilik sebenar syarikat Upayapadu Plantation ini.

Malangnya syarikat Upayapadu Plantation tidak berjaya membangun projek itu dan pemegang sahamnya memutuskan untuk menjual tanah berkenaan. Ekoran itu Ngeh dan beberapa rakan pelabur memberi syarikat itu (Upayapadu Plantation) pada April 2012."

Nampak sgt GAP ni pembohong....

"DAP sudah kasi itu jawatan menteri besar kepada pas
sama sama kaw tim, DAP dapat 4000 hektar kawasan balak di gua musang"

DS Nizar jd MB 2008 - 2009.

Pembelian tanah berlaku Apr 2012.

Mana logiknya tuduhan tu.....!

Melayu Perak said...

pokoknya CINA ambil alih tanah melayu lagi..lagi milik Yayasan Islam Kelantan....

Anonymous said...

NGAH, NGEH, NGOK!!

MELAYU MELAYU MALAYSIA, TERUTAMA MELAYU PAS DAN PKR MEMANGBONGOK!!!

Anonymous said...

anon 4:11 & sekelian mangkok Pas/pkr, kalau bodoh mengaku sajalah bodoh. Yg jelasnya perkara ini berlaku semasa NIK AJIS jd MB Kelantanlah bodoh. Lepas tu yg dapatnya ialah pelabur cina. YIK gagal bangunkan tanah tu. Mengapa YIK gagal? konspirasi UMNO ke?

APALAH BODOH SANGAT MANGKOK PAS NI.

Anonymous said...

TAHNIAH!DAP DAH KENCINGKAN MUKA SEMUA PENCACAI UMNGOK...KAHKAHKAH

Anonymous said...

Anonymous said...
TAHNIAH!DAP DAH KENCINGKAN MUKA SEMUA PENCACAI UMNGOK...KAHKAHKAH

December 27, 2012 8:43 AM
_______________________________

Melayu Pakatan Rakyat Bodoh Tak berotak. Pakai akal dari Lubang Dubur!!

Anonymous said...



anon 10.26

UMNO DAN PAS TK PERLU BERSATU...PAS BKN ORANG ISLAM DAN BKN MELAYU...PAS ORANG KAUM YAHUDI YANG SUKA PAKAI SERBAN DAN JUBAH...SELUAR DALAM TK PAKAI...JUBAH TK PERNAH BASUH....PEMIKIRAN DAN JUBAH BUSUK..KOTOR...JIJIK...

TAKBIRRRRR.....

Anonymous said...

Melayu Perak 4:55

1. setahu aku ini hanya pajakan bukan pindah milik

2. YIK bukan entiti perniagaan. Memberi pajakan adalah biasa dilakukan oleh mana2 agensi & jabatan kjaan pusat atau negeri utkmendapat aliran tunai...dgn pajakan ini YIK akan menjana RM250k - RM300k setahun utk aktiviti dakwah mereka...

Anonymous said...

Kalau betol pajakan kenapa kapada Cina Haprak DAP Kominis yang anti Melayu??

Cuma Syaitan yang boleh berkawan dgn Syaitan.

DAP = SYAITAN
PAS = BAPAK SYAITAN YANG NERJUBAH DAN BERJANGGUT.

Anonymous said...

PAS di penuhi dengan Ulamak Segera dan Palsu!!!

Anonymous said...

Paling baik UMNO jgn bersatu dgn PAS.

Pengundi tertipu yang mengundi PAS mesti sedar dan pulaukan PAS!!

PAS mestidi kuburkan demi Bangsa dan Agama.

Contoh nya. DAP makin Lantang dan Biadap menetang Kesultanan dan Agama Islam yang di sokong PAS dan setelah bersatu dgn PAS.

Anonymous said...

Kalau Melayu mahu teguh Melayu mesti bersatu.

Cara nya kuburkan PAS dan PKR. Kemudian baru mudah untuk mengajar Cina DAP dan Keling2 yang tak Sedar diri!!

Anonymous said...

pandainya pas berdalih kalau kena kat batang pelir dia sendiri...hanya pajak laaa, cuba kalau umno yg pajak kat cina, tengok apa jadi. aku rasa mat sabu akan telanjang dekat traffic light sbb nak tarik perhatian supaya org dengar ceramah dia dan sampai 7 keturunan tuduh umno jual negara.

gila babi punya pas.

Anonymous said...

PAS SIAL!!

BENARKAN KAFIR MASOK DEWAN SOLAT DAN BERMESYUARAT DALAM DEWAN SOLAT MASJID!!

PEROSAK AGAMA DAN BANGSA!!

Anonymous said...

Anon 9:07

1. habis cina MCA & Gerakan je ke yg boleh dpt projek ? Cina DAP tak boleh?

2. Takde sapa yg anti melayu...anti UMNO je...jgn keliru


Anonymous said...

AIYAAA! CILAKA PUNYA DAP.

Anonymous said...

BAGI AKU PARTI PAS TAK PERLU WUJUD LANGSUNG DIBUMI MALAYSIA NI...PARTI PEMECAH BELAH ORANG MELAYU ISLAM..PARTI PEROSAK AKIDAH...PAS PERLU DIHAPUSKAN
KALAU BUSUKPUN UMNO...BUSUK DAN JIJIK LAGI PAS YANG KUAT MENIPU DAN MEMFITNAH!

Anonymous said...

CAT.....MANA CAT.....
MANA ASPAN, MANA SAKMONGKOL...CUBA EXPLAIN SIKIT...SIKIT SAHAJA.......JADI ORANG FAHAM.
CAT TU competency, accountability, transparency..... BETUL KE .
DO THEY PRACTISE WHAT THEY PREACH.

Anonymous said...

anal 4.11 am


DS Nizar jd MB 2008 - 2009.

Pembelian tanah berlaku Apr 2012.


.....................................

sama le buat perjanjian dgn syaitan/jin..bukan time tu di tuntut ,dah termakan janji..nak tak nak "kali ini gua tulung lu,nanti lu pulak kena tulung gua..'

tu yg biasa di tuntut oleh jin dan syaiton.

moralnya : jangan sesekali berkawan dan berjanji dgn jin/syaitonnn

tapi ada fatwa lain,berkawan dgn syaitonnirrajimmm tu baikk dan di bolehkan.

Anonymous said...

Anal 8:11

pembelian saham syarikat yg berlaku April 2012 bukan pembelian tanah...kau paham tak pasal transaksi perniagaan?

Anonymous said...

Dap sikalng sudah jadi parti kristian. Cina buddha takkan mahu diam saja. Cina buddha lagi manyak tapi cina dap kasi tolong cina kristian saja. Wa ingat pasat wang manyak masuk dari luar kut.

mohd. natar said...

... Cuba tengok dan teliti akan gambar yang menunjukkan Nik Aziz didalam Mesjid bersama sama Nga dan Ngeh itu.

Cuba telitikan baik baik.

Agak agaknya apakah yang sedang difikirkan oleh 2 orang makmum (kemungkinan orang PAS agaknya) yang sedang berdiri sambil memerhatikan gelagat 3 orang beruk tersebut?.

kalau bole buatkan dialognya sekali. ...

Nik Hadi Beruang said...

komunis2 ni dah berkhatan / dah diislamkan oleh Nikki Ajis? selamba je bg masuk masjid.

Anonymous said...

ambo peduli apo...ambo brkuaso..rakyt nk gi ngri ore ko..apo ko..ambo pedli apo..maso ni la ambo nok bg perabihnya..PAIH lo ni pung dh jdi ngri kebajikan..buke negaro isle doh...ngah dan ngeh tu spupu ambo..jge dok kacau..ambo nok perintoh klante sampa mati..mu tau dok...lo ni pung peteh ambo tngoh blana..kahkahkah...punahranah wei..