Wednesday, December 12, 2012

KISAH 2 MANGKOK HAYUN YANG LARI DARI MASALAH !


KISAH 1

deepak adalah seorang malaun yang bermasalah dengan hutang.
tak boleh selesaikan hutang, dia cari pkr.

deepak minggu lepas dah kantoi dengan blogers pro umno.
hari ini dia buat hal lagi.
namun bloger RBF dan bagi warning akan ada kejutan besar bakal berlaku nanti.

KLIK SINI

KISAH 2

seorang peguam bapok yang cabut lari masalah bila dah terkantoi dengan tuanku sultan johor.
bapok kampung majidee dah menipu ramai bisnesman di johor.
bila dah terkantoi dengan tuanku, dia lari lintang pukang.

dia serang tuanku dari luar negara.
lebih memalukan , dia buat cerita hidupnya teraniaya.
kepala bapak dia.
kau yang buat masalah lagi nak tuduh orang lain yang bermasalah.

di luar negara bapok kampung majidee ni fitnah tuanku sultan dengan pelbagai macam cerita.
hey sial si mata bulat, tak payah cerita banyak la.

BALIK MALAYSIA SELESAIKAN MASALAH DALAM MAHKAMAH.

berdasarkan maklumat kami, bapok johor ni dah mulai berjinak dengan pakatan.
dengan harapan kalau anwar jadi PM, selesailah masalahnya.

deepak dan bapok johor ni lebih kurang je perangainya.
sorang nak lari dari masalah hutang.
sorang lagi lari bila dah terkantoi dengan tuanku sultan johor.
sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya bapok jatuh ke tanah jua.

38 comments:

Anonymous said...

Ikut perangai pemimpin idola mereka la... Sedap-sedap mengunyit lelaki, bila dah kantoi, lari ke Kedutaan Turki... lepas tu buat celita ada orang mau bunuh malaun ni pulak... hehehe... perangai hampir sama, pelaku nye lain-lain. Tapi akan bernaung bawah parti mata satu... tak heran sangat pun...

Pekong Pondan said...

The main fucker of the malaysian people is still Anwar "Al-Juburi" Ibrahim and his Jinns are his runners.

Because...

Anwar did it in the shitta hole..., shitta hole..., shitta hole...
Anwar did it in the shitta hole..., in Saifuls pretty buttock.

(Song: The three little pigs, check youtube)

Pig 1: Anwar Ibrahim
Pig 2: Lim Guan Eng
Pig 3: Hadi Awang

Anonymous said...

shit! hahahahahaha...

Anonymous said...

bro GAP asal muka kamal hisham cam palat? terlebih liwat ke apa? wakakakakakakakaka

Anonymous said...

GAP

walau betul mereka ni ada masalah utang sekali pun...itu tidak bermakna kita kena tutup mata dgn isu2 yg dibangkitkan...isu Deepak ckp tu dh masuk bab keselamatan negara kalu betul...

KAMUNTING CENTRAL said...

Salam bro.. Mohon dapat dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com/ ke blog bro... Blog bro teman dah pautkan... Terima kasih bro...

Anonymous said...

Apakah sumpah laknat Najib akan memakan diri?

Hidup Datuk Seri Anwar Ibrahim (bakal PM Malaysia yang akan membawa Malaysia ke puncak jaya)

Anonymous said...

ANON 1105
Puncak jaya ke puncak PORAK PERANDA

Anonymous said...

Haha.. Lwk la komen ko ni, jgn gurau la..

Anonymous said...

GAP suka makan durian . Hari hari GAP makan durian .

Anonymous said...

mmg jd porak peranda apabila segala2 dibongkar..

Ahmad Z said...

Lawak tahap gaban kih...kih..

Anonymous said...

Asalamualaikum....
saya terfikir ape tindakkan yg akan di buat oleh penguatkuasa....
tak kan kiter yg bawah2 jer yg meroyan tgk pangai dorang tp dorang masih lagik senang lenang tido aman...wat to do wat to do...

Anonymous said...

Apakah sumpah laknat Najib akan memakan diri?

Hidup Datuk Seri Anwar Ibrahim (bakal PM Malaysia yang akan membawa Malaysia ke puncak jaya)

December 12, 2012 11:05 PM

HAHAHAHAHA KELAKARNYA..GELAK GELAK

Langsi said...

Jgn tengok tang MangkukHayun yang lari dari masalah je...tapi tengok juga Masalah2 yang diceritakannya.

ke...ade orang yang lari dari ape yang nak diceritekannya? Cer tengok mamat2 yg terlibat tu...ketaq tak? Saman je la bang...bawak masuk MAK-KAK-MAH. Kalo DSAI berani turun-naik MAK-KAK-MAH...takkan hat lain tak berani kot. (Bukan tak berani... cuma tak berteloq je!)

Ade sesape yang berani nak dengo cerita dan masalah Deepak & Hisham? Berani ke nak siar kat media mainstream?

Anonymous said...

Dua Binatang ni bukan MANGKOK HAYUN tapi MANGKOK N.AJIS!!!

Anonymous said...

Pencacai2 PR MANGKOK N.AJIS BABI!!!

Anonymous said...

wawawa.. makin lama, makin byk plak macai yg nak tunjuk terror apabila mendedahkan skandal2 dlm umno ni. mula2 bekas KPN lepas tu deepak plak. takde saper ker yg berani nak menutup mulut mereka ni. lagi lama dibiarkan lg parah jdnye. penjual karpet pun da berani bukak mulut. mana pejuang2 umno ni. bangun..bangun..

Anonymous said...

Dulu aku percaya DS Rosmah difitnah oleh puak pembangkang yang kaki spin cerita , tapi bila DEEPAK yang bongkar kisah dia, baru ku tahu apa yang Puak pembangkang bagitahu ada asasnya.

usin said...

demokrasi menatang jadah apa ni. pembangkang cam haram rekayasa fitnah sampai peringkat tak masuk akal. tu satu hal. yg kerajaan pulak, kuasa kt tangan dia. penguatkuasaan undang2 kenapa tak boleh buat? apa hukuman yg ada dlm undang2 kita kepada pemfitnah? ingat dulu zaman tun mahathir, ada berani fitnah2 cam ni, tak ada kan! fitnah2 ni mula subur bermula zaman paklah dan pencetus utama fitnah ialah anwar aljuburi al gila kuasai!!! benda ni berlarutan sampai kini malah terus subur sebab tiada tindakan, tiada penguatkuasaan. SEBAB KERAJAAN PENAKUT LA MENYEBABKAN IBLIS MAKIN BERANI! wahai pemerintah, andai kuasa selepas pru13 nanti berpindah kepada pakatan, jangan harap korang akan dilayan sama mcm korang layan diorang. korang akan berada seperti zaman polpot kt negara jiran tu!!!!

Anonymous said...

Anon 11:26...

baguih la tu. sekurang2nya sedar sebelum terlambat. masih sempat lagi utk sedar sebelum pru13. ada 4 bulan lagi.

ini kali la!bulih ba kalo kao, tukar!

Anonymous said...

Sin... tu hippotesis anda, sin. Belum pun perintah...dah bagi andaian yg negatif. Yg dah perintah 55 tahun, takkan tak pandai-pandai lagi nak mentadbir...takkan pandai nak memulun HARTA RAKYAT dan meRASUAH je kot!

Anonymous said...

Anon 11:26,
Aku pun rasa begitu. Kita akar umbi UMNO yang begitu percaya blogger-blogger merasa tertipu kerana selalu defend DS Rosmah. Dengan isu ni susahlah aku nak percaya pada blogger lagi & aku terpaksalah mengalah dgn puak-puak pakatan ni, bahawa apa yang mereka bercakap soal DS Rosmah ada benarnya. Semakin berat & sukarlah UMNO nak menang dlm PRU akan datang. Kepada blogger-blogger , tulislah perkara yang sebenar walaupun ia memedihkan pada UMNO , kerana jika anda tulis perkara yang tak benar , lama-lama orang akan menyampah.

Anonymous said...

Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

Anonymous said...

Baik punya cai pr spin diri sendiri jd penyokong umno...

Anonymous said...

1. Datuk Seri Najib Razak tidak boleh lagi berdiam diri dengan dakwaan terbaru Deepak Jaikishan memandangkan usahawan itu mengaitkan keluarga perdana menteri dengan isu pembunuhan Altantuya Shaariibuu.

2. Deepak "secara langsung dan tidak langsung" mengaitkan perdana menteri dalam isu pembunuhan berkenaan.

3. Najib harus mengambil langkah memberikan penjelasan sepenuhnyna. Jika tidak, selain dirinya, Umno adalah pihak yang akan terkesan.

4. Deepak tidak berani membuat kenyataan jika beliau tidak mendapat apa-apa jaminan oleh sesiapa. Bermakna, ada pihak dalam menggerakkan tindakan Deepak.

Hehehehehehe.....Satu kenyataan oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin cukup untuk menamatkan hayat politik Najib sebelum pilihan raya umum ke-13.........

!!!SAYA MAHU Tan Sri Muhyiddin Yassin JADI PERDANA MENTERI MALAYSIA!!!

!!!UNDURLAH NAJIB SERTA MERTA!!!!!

Anonymous said...

Jom main Angry Bird .

Anonymous said...


Mangkuk Hayun...Aljuburi

Anonymous said...

4:19

Batu api...!

Anonymous said...

Jika tuan penyokong PR punya banyak alasan utk mempercayai kenyataan bersumpah Deepak, maka sy kira penyokong UMNO juga punya banyak alasan utk mempercayai sumpah laknat DS Najib.

Anonymous said...


BUNGKUS malaysia 2-0....

Ianya tanda-tanda awal kejatuhan PR di Selangor(1) dan Penang(2)..

dol.mat said...

satu mamkok satu ayun dua orang ni mmg mamkok hayun

oej said...


.. Tim Harimau Malaya perlu di rombak..

Rajagopal dah terlalu selesa dengan senarai pemain yg ada walhal banyak lagi pemain yg lebih baik dlm Malaysia nih..

ini lah masa untuk berundur..wahai raja gopal..

Anonymous said...

Tukar Raja Gopal kapada Raja Gelek!!!

Anonymous said...


MAUKAH RAKYAT BERSUBAHAT PILIH KETUA KERAJAAN YG TERPALIT DGN JENAYAH BERAT?


SKANDAL2 NAJIB BAGAIKAN "BANGKAI GAJAH TAK BOLEH DITUTUP DENGAN NYIRU LAGI" .... SUMPAH2 SESUMPAH NAJIB HANYA SENDAAN TERHADAP HUKUM BERSUMPAH DISISI SYARAK & KEBESARAN ALLAH TAALA!

MISTERI PEMBUNUHAN ALTANTUYA SEMAKIN TERBONGKAR......

SKANDAL PEMBELIAN HARGA TERLALU TINGGI KAPAL SELAM SCORPENE JUGA SEBAHAGIAN DARI EPISOD PEMBUNUHAN KEJAM ALTANTUYA WANITA MALANG ...

SKANDAL PEMBELIAN SEBENTUK CINCING RM24 JUTA JUGA MEKAR DALAN INGATAN RAKYAT..

DULU KONSPIRASI LIWAT II YG NAJIB TERIMA SAKA DARI MAHAFIRAUN... TAK MENJADI BILA RAKYAT & MAHKAMAH MERAGUI FITNAH KEDUA TERHADAP ANWAR.. hanya macai2 totok umno sja yg masih percaya kebohongan & hati busuk Najib ini....

Jika najib masih berkuasa selepas PRU13 ... aku yakin skandal2 yg lebih besar & kekejaman politik umno/bn akan berlipatganda lagi...

sejarah membenarkan segala2nya.. kerana manusia2 dlm UMNO hari ini walaupun berlidah melayu tapi berhati serigala!


Anonymous said...

Percays sgt lak B.A.B.I tu? Kau igt klu B.A.B.I tu tak kena pecat dgn TUN dia nak buat semua perkara yg dia ckp tu. Bro ahli politik ni mcm pekerja gak. Company tu tak suka kenalah cari company lain. Itu pun tak boleh fikir ke?

Anonymous said...

Sekurang2nya najib berani gak nak bersumpah.B.A.B.I kau ada berani? Nak sgt jadi PM gi lah bersumpah ckp dia tak pernah meliwat dan amik pelacur. Susat sgt je nsk bersumpah?

Anonymous said...

Percays sgt lak B.A.B.I tu? Kau igt klu B.A.B.I tu tak kena pecat dgn TUN dia nak buat semua perkara yg dia ckp tu. Bro ahli politik ni mcm pekerja gak. Company tu tak suka kenalah cari company lain. Itu pun tak boleh fikir ke?